PANAS! KITA MESTI PERTAHAN KALIMAH ALLAH, PAS MESTI DITENTANG HABIS-HABISAN!

Wahai pembaca yang aku kasihi sekalian, kita perlu pertahankan Kalimah Allah, kita jangan jadi macam orang-orang PAS laknatullah yang demi kuasa sanggup menggadaikan Kalimah Allah, baca disini tentang isu panas ini

93 Responses to "PANAS! KITA MESTI PERTAHAN KALIMAH ALLAH, PAS MESTI DITENTANG HABIS-HABISAN!"

  1. I SUPPORT ALL EFFORTS TO SODOMISED OF THE STATE OF JUBOREL....

    ReplyDelete
  2. Melihat kepada gelagat dan tingkah laku mantan Perdana Menteri, Mahathir Mohammad, aku ini mencadangkan kepada si pencen ini supaya bertanding semula di kerusi Parlimen Kubang Pasu. Ini kerana pengkhianat terkutuk ini dilihat lebih berkuasa dan lebih hebat berbanding Perdana Menteri dan menteri-menteri yang ada sekarang.

    Setiap hari mamakkutty ini mengeluarkan kenyataan. Macam-macam kenyataan yang dikeluarkan oleh si nyanyuk ini. Sekali pandang kita tengok pandykutty ini acapkali mendahului Najib dalam banyak perkara. Kenyataannya pula jarang sekali disanggah oleh Najib. Anak Tun Razak itu menjadi Pak Pacak dan Tukang 'Hangguk' Mahathir. Apa sahaja yang Mahafiraun ini cakap semua di'hangguk' oleh Najib. Apa ilmu yang Doktor setan ini pakai aku pun tidak tahu.

    Tetapi apa yang pasti semua cerita Najib ada dalam 'poket' Mahathir kutty. Najib tak berani bersuara. Sebab itu Najib lantik anak Madey laknatullah yang kalah bertanding Ketua Pemuda Umno jadi anggota kabinetnya. Tetapi tidak memberi ruang kepada Ketua Pemuda Umno yang menang mengalahkan anak Mahafiraun untuk sebarang jawatan dalam kabinet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu sapa!!!sesuka hati nk bg cadangan...bhai ini blog bukan peti cadangan...lu anti umno dan pasti bukan ahli umno...lagiii(lu msti follower anwar) so what!!! Yg lu terhegeh2 nk bg cadangan...ada sapa2 yg minta cadangan lu...cadangan ditutup..

      Bhai knp lu bagi cadangan tun m bertanding kt kubang pasu...klu kat permatang pauh pun no hal,inikan pula kg halaman.dia...uhhh nk bg cadangan konon...langsung tak cerdik!!

      Bhai lu ada masalah ke dgn komen tun m,lu sendiri ckp yg dia dh nyanyuk so lu nk ambik kesah buat apa...org nyanyuk pun lu org dh goyang!!!kemon bhai jd cerdik sikit k...yg lu ckp ds najib tak berani sanggah apa yg tun m ckp, kemon bhai,dah apa yg tun m ckp benda yg betul,takkan ds najib nk jd bodoh utk sanggah yg betul...lu tngk lu punya komen tak betul...maka aku yg sanggah..sbb mmng komen lu nonsense!!

      Dah pergi ke poket pula...bhai cerita apa bhai....altantuya,scorpene,deepak??? Itu dlm poket anwar...cuma simpan dlm poket sbb tak mampu buktikan apa apa pun...yg lantik mukhriz ialah ds najib, apa masalahnya bhai...ds najib, hishamudin dilantik oleh tun m...takda lak malaysia jd muflis...yg lu pula nk over tunjuk simpati kat KP umno apahal
      Lu ikhlassss ke!!tu bkn kerana tun m atau ds najib...tp Allah dah tetapkan camtu...so ada masalah!!

      Delete
    2. Huh......JEWragan 69 dah panas bontot......hahahhahahahaha....tapi bagi hujah x berakal....stop merepek bangsat

      Delete
    3. Mahathir dilema memang pelaq...xtau apahal merepek pasal tun m lak. Xdak modai nak kutuk kerjaan latu..hehehehe

      Delete
  3. Mahathir pandykutty mempunyai pengaruh besar dalam kabinet Najib dan keputusan yang Najib buat. Kalau Pak Lah ada 'geng' tingkat 4, Najib ada Syaitan Mahathir. Itulah kehebatan Mahadeath. Selagi nafsunya tidak dipenuhi dia akan terus bersuara dan memastikan nafsu itu dipenuhi walaupun dengan apa cara sekalipun. Dia sanggup memecat 3 Timbalan Perdana Menteri, beliau sanggup memfitnah dan buat apa sahaja. Sekarang ini anaknya kaya raya, ada syarikat minyak ada macam-macam syarikat yang kontroversi. Salah seorang anaknya mempunya duit sebanyak RM2.9bilion untuk membeli Syarikat San Miguel. Dari mana anaknya dapat duit sebanyak itu ......RM2900 juta bukan sedikit. Kalau diharapkan kepada gaji dan elaun Mahathir kutty takkan dapat dia mengumpul wang sebanyak itu .........dari mana anaknya dapat duit sebanyak itu.

    Kini ada satu lagi hasrat dan nafsu serakah Mahafiraun yang belum tertunai. Ramai mendakwa bahawa Mamak ini mahu anaknya menjejaki Najib yang berjaya menjadi Perdana Menteri. Sebab itu pengkhinat no. 1 ini beriya-iya menonjolkan anaknya itu. Najib kelihatan begitu menghormati anak Madey apatah lagi Mahafiraun. Namun akhir-akhir ini kelihatan si tua kutuk ini mempunyai agenda untuk mencari pengganti Najib......semakin cepat Najib pergi semakin cepat Madey mamak kutty ini menggapai cita-citanya .........

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKU SOKONG NGKO MAHATHIR DILEMA!

      Kalu Si JUBO kesayangan ko nih jadi PM, misti dia buat ini kempen...

      BUDAYA MENJUBO, BUDAYA KITA.... bak nyanyian popular tu...

      "Jubo Menjubo Budaya Kitaa...."

      YES!!!!

      Delete
    2. Teruskan dengan perangai jubo korang la......ahli jubo umno

      Delete
    3. Bagi aku mahathir xsepatutnya menganggu setiap PM yang datang lepas dia...apa mahathir ingat dia seeorang je hebat...org lain semua pun bodoh ke...parah la Mahathir ni....mampus la umno kalau mcm ni...huhu

      Delete
    4. Kesianlah Tengok ...February 5, 2013 at 10:07 AM

      Jangan buat malulah wahai penyokong pakatan. Dr M mempunyai HAK dan KEBEBASAN BERSUARA sama spt rakyat lain. Dr M berbicara demi keharmonian dan perpaduan rakyat, dan kestabilan dan kemakmuran negara.

      Pemimpin pembangkang berbicara utk meranapkan perpaduan dan keharmonian kehidupan rakyat dan seterusnya utk menghancurkan negara.
      Boleh pulak?

      Bukankah KEBEBASAN BERSUARA ini yg diperjuangkan oleh parti2 dlm pakatan, walaupun sehingga kini mrk MASIH BELUM LAGI BERUPAYA melaksanakannya? Malah pemimpin pakatan lah yg banyak menekan dan menghalang HAK KEBEBASAN BERSUARA INDIVIDU.

      Pemimpin dan penyokong pakatan DAH HABIS MODAL. Fitnah dah tak jalan lagi ke? Ye le tu. Rakyat dah mual dgn limpahan finah semata-mata selama 5 tahun, yg dapat semburan air liur masa berucap berceramah, MANIFESTO dah bukan JANJI lagi, manifesto HANYALAH PEMBOHONGAN dan PENIPUAN. MANIFESTO dan jadi MONEYFIESTA.

      Delete
    5. Memang Mahathir hebat. Pemimpin Islam PALING HEBAT didunia ini.
      Dengan akal yang dianugerahkan Allah untuknya, Mahathir berjaya memajukan negara dan membela nasib beribum ribu umat Islam diseluruh dunia!! Mahathir berjaya menyelamatkan negara dari dibangkrapkan oleh Anuar dan boss boss dia. Pendekatan yang Mahathir gunakan datang dari mana kalau tidak ilham dari ALLAH .S.W.T. Allah tidak akan bantu pemimpin yang zalim. Mahathir tidak harapkan bantuan dan tidak tunduk pada orang kafir yang memusuhi umat Islam, bertepatan dengan perintah Allah seperti yang tersebut dalam AlQuran agar orang Islam tidak berkerjasama dengan orang kafir yang memusuhi umat Islam untuk mendapatkan kekuatan kerana KEKUATAN ITU HANYA DARI ALLAH, tidak seperti Anuar dan sekarang PAS.

      Delete
    6. Bhai 09.37...org umno takda masalah dgn sikap tun m,yg membuktikan beliau ttp komited dgn perjuangan umno...bhai lu ada masalah ke klu seorg pemain bola yg hebat,yg dah bersara ttp masih terus bermain bola dan di minta utk melatih team bola utk bertanding...apa masalahnya.bhai lu kena faham tun m di minta..aku ulang lagi..DIMINTA oleh reporter utk memberi komen..takkan tun m nk bg seposen kt reporter tuu....


      Delete
    7. Baguih state of jubo....kempen kilang kunyit hangit PR...

      Delete
  4. Itulah dia Dr Mahathir. Semasa beliau menjadi PM beliau pantang menerima teguran dari bekas PM negara sebelum beliau. Tetapi setelah beliau melepaskan jawatan beliau akan bertindak untuk masuk campur dalam urusan pengganti-pengganti beliau.

    Sesungguhnya Dr Mahathir masih merasakan yang beliau adalah seorang yang paling berkuasa sehinggakan semua dalam UMNO itu mestilah mengikut arahan dan mendengar pandangan beliau sahaja. Dr Mahathir ini berfikir seolah-olah beliau boleh mengubah segala-galanya. Beliau seolah-olah boleh menjadikan matahari naik dari barat dan turun di timur dan menaikkan hujan ke langit serta mengalirkan sungai ke hulu.

    Lantaklah lu Mahathir yang berasal adri kerala india. Ahli UMNO yang tak sedar diri masih dok menyokong si nyanyuk ini lagi, kesian. Hidop Pak Lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muahaaaaa rupanya pembangkang masih takut dengan Mahathir yang sudah pencen. Mahathir yang sekadar boleh bercakap tapi tak boleh bertindak masih ditakuti oleh pembangkang. Kalau Mahathir nak menonjolkan anaknya jadi pengganti Najib itu terserah pada rakyat dan Najib. Kalau anak anak Anwar Mahapenjubor, Lim Kit Siang dan Karpal Singh sudah tertonjol oleh ayah masing masing apa salahnya Mahathir yang dah tak ada kuasa menonjolkan anaknya pula. Kalau benar Tun nak tonjolkan anak anaknya kenapa tak dibuat ketika beliau masih berkuasa. Kalau mengharapkan gaji masuk akalkah Anwar Mahapenjubor lagi Mahapenipu dan Mahapembohong mempunyai RM3 bilion. Di mana Anwar dapat Rm3 bilion. Ayuh Mahathir jangan berhenti bercakap biar pembangkang lintang pukang dengan komen komen Tun yang boleh menyebabkan tahi telinga pembangkang mendidih !!! hidup Tun

      Delete
    2. Mahathir boleh nak naikkan ke, tonjolkan ke anaknya, x de masalah. Tapi jangan pi hipokrit cakap punya hebat nak pertahankan parti la, bangsa la, ugama la.........blah blah blah...hark tuihhhhhh

      Cakap terang2 je la demi kepentingan peribadi anaknya sudah....toksah nak memperbodohkan orang melayu lagi

      Delete
    3. Cara memfitnah era tahun 80'an DAH TAK LAKU LAGI dah! Perkataan mahafiraun dsbnya dah tak laku lagi, rakyat DAH BOSAN dengar ...

      Carilah idea lain wooi, kalau kepala dah jem tak tau nak fikir apa, mintak tolonglah pada para propaganda yahudi ... PKR DAP dan SOROS boleh anjurkan kursus "CARA2 BERKESAN UTK MENGHANCURKAN MALAYSIA DLM SEKELIP MATA". Mcm dinegara2 Arab lah terutama Mesir yg skrg dah lbh 2 thn tak jugak aman2 rakyat dan negaranya ...

      Delete
    4. Bhai 08.40 adakah tun m naikkan anak dia dlm pkr...macam nurul izah...takdakan!!! Adakah tun m cantas mana pemimpin pas utk naikkan mukhriz...tak da kan!!! Adakah mukriz sama mcm LGE dinaikkan semasa LKS berkuasa...??? mukhriz kena tunggu smpi tun m bersara,baru dia menonjol...

      Tun m tak berniat nak bodoh kan sesiapa, samada ahli umno atau rakyat malaysia.. Tp klu ada rakyat malaysia yg bukan ahli umno rasa dia diperbodohkan...apa yg tun m mampu lakukan

      Delete
  5. Mahathir ternyata begitu ‘desperate’ untuk mendapatkan semua yang akan terjadi adalah di atas kehendak beliau. Beliau mahukan semua pihak yang naik dan turun itu berterima kasih kepada beliau di atas kesusahan rakyat dan negara. Bersepah negara dibuatnya dan beliau tidak berhenti di situ sahaja. Itulah sebabnya UMNO itu tidak mungkin boleh menyelamatkan negara jika pemimpin-pemimpinnya boleh di kotak-katikkan oleh orang bernama Mahathir ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai yg nmpk terover desperate di sini ialah PR...baru tun m batuk sikit dah pr mengelabah...tun m ckp sikit,pr dah tertekan....apalah lu org bhai dgn org pencen pun goyang....ini menunjukkan tun m ttp relevan ttp di hati rakyat...

      Delete
    2. Bhai Bhai Bhai sat lagi ku tibai

      Delete
    3. TIBAI - TOLAK INSAN BERNAMA ANWAR IBRAHIM...thanks bro

      Delete
  6. Mahathir hanya mahu orang lain meletakkan jawatan jika mendapat kekurangan sokongan. Beliau mahu Abdullah Badawi berhenti kerana kehilangan mandat 2/3 di Parlimen dan sekarang beliau mahukan Najib untuk berbuat perkara yang sama jika keadaan dan keputusan pilihanraya tidak bertambah dari pihanraya yang lalu.

    Mahathir sepatutnya berfikir apakah beliau sendiri melakukan apa yang beliau suruh orang lain lakukan? Beliau telah ditunjukkan oleh orang ramai melalui pemilihan 1987 dahulu dimana beliau hanya memenangi pertandingan jawatan Presiden dengan hanya 43 undi. Beliau tidak meletakkan jawatan dan mengatakan walaupun menang dengan satu undi beliau tetap menang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu tau bezakan antara PRU dgn pemilihan dlm parti....ehhh anwar mng dlm pkr berapa undi erkkk...kalah pru yg kalah parti dan yg lingkup negara.... Klh dlm parti hnya kesan kpd individu...jnji individu tu tak merajuk...salute ustaz nasha perjuang politik sejati...tp nk buat camana sbb pada pas yg prnting tuhan pas hj hadi,nabi pas nik aziz dan wali 9 mat sabu ttp menang....sedih tngk politik pas...

      Delete
  7. Lagu Asal: Kain Pelikat, Anuar Zain (Bukan Anwar Jubo!).

    Mari menjubo la la la la...
    Mari menjubo la la la la...
    Mari menjubo, tak kira masa, pagi atau petang!

    Apa yang istimewa...
    Sifu penjubo ada di Malaysia....
    ha! ha! ha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sakai UMNO dah muncul....kakakakaka...layan je la

      Delete
    2. Sakai JUBO pulak dah lama ada.... hahahahah! kesian je lah!

      Delete
    3. Ai? orang sokong MENJUBO pun salah? Kan ke itu agenda pakatan uk MENGHALALKAN JUBO?

      Di Selangor kelab2 JUBO dah berselerak ada, hanya belum dihalalkan saja, tunggu 'fatwa' dari parti kaki fatwa songsang aje tau?

      Jgn marah kalu org sokong JUBO MENJUBO, kalau org marah aksi JUBO MENJUBO barulah tak betul anutan mrk, mengikut PR lah ...

      Delete
  8. Semasa Mahathir mengambil alih jawatan Presiden UMNO pada tahun 1981 dari Hussein Onn, beliau telah membuat satu janji yang jelas di dengar oleh perwakilan UMNO tahun itu. Dalam ucapan penggulungan perhimpunan itu dengan meminta rakyat atau UMNO memberikan isyarat kepada beliau jika beliau sudah tidak dikehendaki lagi. “Jika ada tanda-tanda yang UMNO sudah tidak berkehendakan beliau, beliau akan meletakkan jawatan dengan terhormat."

    Tetapi apabila beliau hanya mendapat kemenangan yang amat tipis dalam pertandingan Presiden itu beliau berkata satu undi pun saya menang. Beliau tidak mengambil contoh bagaimana Hussein Onn bertindak selepas beliau memenangi pertandingan jawatan Presiden UMNO dengan Sulaiman Palestin pada tahun 1978 dahulu. Sulaiman Palestin hanya mendapat 125 undi sahaja sedangkan lebih dari seribu perwakilan yang lain memberikan undi kepada Hussein Onn.

    Tetapi Hussein Onn bertindak mengumumkan yang beliau tidak akan mempertahankan jawatan Presiden UMNO itu dalam pemilihan parti 1981 kerana hendak mengelakan perpecahan dalam UMNO. Hussein Onn tahu cabaran yang di lakukan oleh Sulaiman Palestin itu adalah dari Timbalannya sendiri, iaitu Mahathir yang tidak sabar untuk menunggu giliran untuk naik ke jawatan tertinggi itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak percaya lah crita ko ni.

      Delete
    2. Bhai...betul ke kisah nya macam tu...wlupun lu tak suka umno...hehehe bhai lu mesti follower anwar..tp hati msh umno kan..kan.tp lu study sejarah umno,cuma lu bg rumusan ikut sukaaaaaa lu jew...

      Delete
    3. Ape mende ar ko ni...

      Delete
  9. Sekarang dalam masa Mahathir sudah bersara pun perangai dan sikap itu tidak dapat dibuangnya kerana sifat itu sudah meresap dalam segenap tubuh dan naluri beliau. Sekarang kuis-menguis di antara pemimpin-pemimpin UMNO amat mengembirakan Mahathir. Dengan keadaan ini Mahathir selalunya akan berjaya menyelitkan agenda beliau yang tidak mempunyai sempadan dalam politik negara ini. Itu pun keyakinan beliau sendiri. Tetapi Mahathir tidak akan bernasib baik sentiasa. Ada kalanya tindakan beliau itu akan memakan diri beliau sendiri dan juga UMNO itu keseluruhannya.

    Ramai lagi ahli UMNO masih nak mendewa-dewakan makhluk politik kotor ini lagi keh? Kalau ya, korang memang mangkuk la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelakar betul la Pencacai PR ni...sampai sekarang dengar je nama MAHATHIR tu dia menggelupur macam Ayam berak kapur kena sawan tu...TU LAH POWERNYA AURA TUN MAHATHIR NI...pelik betul aku, Tun bukannya bertanding pun...dia kempen pun untuk menguatkan BN aje...Ni takut kat Tun macam nampak Hantu je...poyo betul penyokong PR ni...tapi nak buat camna..bak kata pepatah...SEKALI DIJUBURIN SELAMA-LAMANYA AKAN DIJUBURIN JUGA...SEDAP TU...AUW!!!

      Delete
  10. Tu pun hang pa dok sokong umno lg. Bodoh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada masalah apa pada lu...takpa hang sokong lah org yg LEBIH cerdik dari hang tp lebih bodoh dari kami....

      Delete
    2. Hang pa la hang 2

      Delete
  11. Antara semua ahli Umno, Mahathirlah yang paling takut BN kalah. Ketakutannya begitu terserlah sampaikan orang yang tidak bijak sepak terajang politikpun boleh mengesannya. Betul tak pencacai umno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak betul tu babi pr!!

      Delete
    2. Bhai semua ahli parti...tak kira apa parti taknak dan takut kalah...tak tau lh klu lu masuk parti suka2
      Bhai orh main gundagundi pun nk menang...itu mmng kenyataan nya... Bhai tun m mmng teramat syg dan komited pada umno so itu mmng perkara lazim dan fitrah pada manusia...lu fikirlah

      Delete
    3. Bhai ku tibai

      Delete
    4. TIBAI - TOLAK INSAN BERNAMA ANWAR IBRAHIM...thanks bhai

      Delete
  12. Mahathir sure mampos tak lama lagiFebruary 5, 2013 at 8:22 AM

    Aku rasa situa Mahathir ini dihantar oleh SiKitol utk karamkan perahu umno. Tak dak aksi tikam belakang oleh situa ni mana mungkin umno akan kalah PRU lepas. Ingat doa Almarhum Dato Fadhil Noor, panjang umoq situa tu dia akan lihat hasil kerja tanganya.. kalu situa tu tak ujud dlm pperahu umno mana mungkin rakyat tahuumno ni jahat..khianat..idop mahathir.!!! Wellcome to sungai buloh..!! Wardar dan banduan siap siaga menanti anda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TDM yang dah tak ada power tapi masih ditakuti pembangkang. Tapi kalau melihat reaksi pembangkang sebenarnya TDM masih menpunyai power iaitu power untuk menghancurkan pembangkang melalui komen komen beliau. Najib akan mendapat sokongan penoh dari TDM dalam PRU akan datang untuk menghancurkan PR. Pak Lah dulu tak dapat sokongan TDM sebab itulah BN hilang banyak kerusi. Tapi kali ini dengan sokongan TDM BN akan dapat menebus semula kerusi kerusi yang hilang dalam PRU yang lalu. Gandingan Najib dan TDM bakal memberikan pukulan maut kepada PR dalam PRU nanti, insyaalah.

      Delete
  13. Tun Dr. Mahathir kami tak puja bukan spt penghambaan dan pemujaan hangpa terhadap pemimpin ANUgayrah tuhan bernabikan N.Ajis!!
    Kami hanya menyembah dan mengEsakan Allah swt dan bersaksi bahawa Muhammad pesuruh Allah!!
    Kami akui TDM hanyalah manusia biasa yg tidak lari dari melakukan kesilapan bukan maksum spt pemimpin ANUgayrah tuhan bernabikan N.Ajis hangpa, apa sahaja sampah yg keluar dari mulutnya hangpa telan mentah mentah, akal yg diberi Allah azza wajjalla hangpa tak guna!!
    Dah terang tak bersuluh bagaimana taksub peliwat dan penzina antarabangsa menyokong negara jahanam dan lahanat korang boleh diam dan butakan, apa jenis manusia hangpa pencacai angkat N.Ajis nih semua??

    ReplyDelete
  14. Orang PAS hanya gelar Nik Aziz sebagai Tok Guru aje.....Tapi orang bangang UMNO ni pi panggil Mahathir ni ayahanda la, bapak la.........Puiiiiii.......nak muntah aku tengok perkataan serupa ni.......takde maruah punya macai umngok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa hang ni takdak ayah cuma hang ada tok garu sahaja..
      Kesian hangpa!!
      Fyi N.Ajis bukannya sapa sapa pun ilmu tak seberapa masa bercakap hanya ikut emosi tak pernah dia guna akal, dlm hati pula penuh hasad dengki dan dendam adalah makanan harian beliau!!
      Pemimpin yg disanjung adalah karpal sinki walaupun berkali kali menyatakan permusuhan beliau terhadap Islam!!

      Delete
    2. ada orang gelar NAjis tu nabi... Tuh taraf apa hotak dia?

      Taraf otak liPAS terjumpa Najis ker?

      hahahahahaha!

      kalo dah selalu mkn budu, hotak pun jadi buduh!!!!

      Delete
    3. Tok Guru mende jual nama Allah, sokong gay lesbian!!

      Delete
  15. Perjuangan Tun Dr. Mahathir hanya akan berakhir pabila malaikat maut menjemputnya.. Hangpa tak payah risau la setiap manusia akan merasa mati termasuk hangpa!!
    Walau disepak diterajang TDM tetap setia kpd perjuangan UMNO tidak pernah batang tubuh UMNO diserang beliau hanya pemimpin yg lari dari prinsip parti!!
    Ambil contoh pemimpin ANUgayrah tuhan bernabikan N.Ajis hangpa baru beberapa jam dipecat dari UMNO terus dah mengkhianati parti tiada langsung sifat setia kawan, perkataan setia tiada dlm kamus peliwat & penzina antarabangsa hangpa tuh!!
    Jika dikaji sejarah ramai contoh utk kita jadikan sempadan tapi pencacai angkat N.Ajis cam hangpa jadikan tauladan pula!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi...bangsat...ko pi la google macam mane Mahathir mencantas UMNO pada zaman Pak lah apabila arahannya tidak dipeduli oleh Pak lah...Bodoh betul cai ini

      Delete
    2. hahhahah! aku dah google tapi redirect pulak pegi keldaian daily ngan Arakkah!

      ko ada masalh mental kah?

      hahahahahah!

      Delete
    3. Kalau yer pun hangpa bodoh, simpan simpan la sikit kebodohan hangpa tu jgn pi tunjuk kat aku, aku tak hingin pun..
      Ada google jadi kiblat hang!! Ish ish menyedihkan.. Fyi aku membesar semasa pemerinthan Tun Dr. Mahathir selama 22 tahun dan sehingga sekarang masih bernyawa utk beribadat dan mengEsa Allah swt dan bersaksi bahawa Muhammad pesuruh Allah tahu akan segala tindak tanduk Pak Lah sikaki kuat tidor dan aku salah seorang yg bertindak memboikot kepimpinan beliau dan membuktikan kpd seluruh rakyat Malaysia bagaimana demokrasi berjalan lancar di dlm UMNO.. seperti perumpaan orang orang tua 'pemimpin yg bagus diikuti, pemimpin yg tak kompeten wajib disingkirkan!!'
      Masa tu pencacai angkat N.Ajis cam hangpa mmg suka la sbb BN lemah tetapi sekarang hangpa pula yg seriau akan kekuatan baru BN bertunjangkan UMNO bawah kepimpinan Datuk Seri Najib!!

      Delete
    4. Bhai 09.01 mmng tepat apa yg lu katakan.. Terlalu ramai umat melayu yg membesar di era kegemilangan tun m...menkagumi dan terhutang budi kepada beliau dan kita bersyukur kepada Allah yg meletakkan tun sebagai pemimpin malaysia.

      Dan kini kekaguman keatas tun diteruskan oleh anak2 kita...tun m tetap dihati rakyat malaysia...semoga Allah memberi kesihatan yg sempurna kpd tun m...

      Delete
  16. Ternyata menyerang Mahathir adalah suatu tindakan terpaksa yang perlu dibuat oleh penyokong pembangkang kini. 2008 tika Pak Lah dikritik mereka lah yang memutarkan skrip ucapan beliau. 2013 bukan saja orang BN dan Tun M kritik mereka malah orang dalam sendiri. Hakikat sememangnya pahit ditelan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu bukan serang Mahathir...Ini semua adalah fakta yang betul betul berlaku....Ko jangan merepek la

      Delete
    2. Ko sruh kita pecaya fakta dari haramkah
      dgn keldaian.
      Uweekkk....haa kan dah muntah hijau aku.

      Delete
    3. LoL.. Lawak lah anony 8:46am nih.. Ini salah satu contoh klasik pencacai angkat N.Ajis yg sentiasa menggunakan retorik sahaja tetapi dia merasa ia sebagai fakta!!

      Delete
  17. kahkahkah..pecacai al juburi...masih takot dgn aura TUN M..kahkahkah...bodo nk mampuih pecacai2 ni...kepala butoh tok wan hampa lah...

    ReplyDelete
  18. Kumpulkan semua pemimpin PR lawan dengan kepintaran Mahathir..sekali tun libas dengan tangan kiri je..bedebuk tersembam..standard pemimpin PR dengan TDM macam langit dengan bumi..Semua pempmpin Negara Arab melihat TDM sebagai pemimpin Agong..Apa masaalah sebenarnya deng puak PR ni...Najib ialah pemimpin kesayangan Negara Arab.. Berani pegi GAZA (Zon Perang)..PAS apa ada pemimpin kapir harbi mengutk Islam di takbir nya... sendiri mau ingat lah..

    ReplyDelete
  19. Tak sangka pula Tun Mahathir yang dah pencen itu masih power walaupun dah tak ada power. Tak hairanlah dalam tahun 1969 Allahyarham Tengku Abdul Rahman pun ketika masih PM pernah merasai bahang panas power Tun Mahathir yang ketika itu hanya orang biasa. Akibatnya Tengku memecat Tun Mahathir dari UMNO. Sekarang walaupun dah jadi orang biasa tetapi power itu masih kuat dan menggerunkan terutama sekali pembangkang. Siapa tak kenal Tun Mahathir walaupun dah tak ada power tapi masih POWER...muahaaaaaaaa

    ReplyDelete
  20. BOLEH KE KAU TERIMA INI?

    FIRMAN ALLAH DI SURAH GOSPEL AYAT 40-50 mengatakan........

    AKU TAK BOLEH TERIMA INI!!!!!!

    ReplyDelete
  21. Patah mematah!

    Jubo yang tenang jangan disangkakan tiada anwar... (air yg tenang jangan disangkakan tiada buaya)

    yang lurus kan bengkok, yang jubo pasti ditoron... (yang patah kan tumbuh, yg hilang pasti berganti)

    biar butuh bengkok, jangan tidak menjubo... (biar mati anak, jgn mati anak)

    kalu butuh tidak membengkok, jgn cinadoll hendak diduga!!!! (kalau kail pjg sejengkal, jgn lautan hendak diduga!!!)

    sekali menjubo, pasti menjubo lagi!!!

    ikhlas drpd pengasas
    "JELAJAH MENJUBO RAKYAT"

    ReplyDelete
    Replies
    1. u r the king of 'JUBO'.

      Delete
    2. But king of the king with u bhai...

      Delete
  22. Pertahan Kalimah Allah., konon..bila Chua Soi Lek hina Islam..apa pasal puak 2 ko tak pertahankan Islam masa tu!! sembang cam bagus je!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye la Soi Lek jahat, tapi LGE 10 kali lagi jahat.. Kita tentang yg paling memudaratkan dulu.

      Delete
  23. Memang Mahathir hebat. Pemimpin Islam PALING HEBAT didunia ini.
    Dengan akal yang dianugerahkan Allah untuknya, Mahathir berjaya memajukan negara dan membela nasib beribu ribu umat Islam diseluruh dunia!! Mahathir berjaya menyelamatkan negara dari dibangkrapkan oleh Anuar dan boss boss dia. Pendekatan yang Mahathir gunakan datang dari mana kalau tidak ilham dari ALLAH .S.W.T. Allah tidak akan bantu pemimpin yang zalim. Mahathir tidak harapkan bantuan dan tidak tunduk pada orang kafir yang memusuhi umat Islam, bertepatan dengan perintah Allah seperti yang tersebut dalam AlQuran agar orang Islam tidak berkerjasama dengan orang kafir yang memusuhi umat Islam untuk mendapatkan kekuatan kerana KEKUATAN ITU HANYA DARI ALLAH, tidak seperti Anuar dan sekarang PAS.

    ReplyDelete
  24. but i write a few letters to israeli PMs congratulating them on their victory and wishing for lasting peace and coorperation between our countries. manak mana yang buat ni ha?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey madey dah mati

      Delete
    2. Mahathir terbaik..

      Delete
  25. Pencacai pakatan haprak haramjadah dah kepanasan ...

    PRU dah nak dekat, isu meracun fikiran rakyat dah tak jalan. Ingat rakyat boleh ditipu selama-lamanya ke? Sesekali mungkin jugak terpedaya ...

    Al-Juboori pun dah makin senyap tak berbunyi, ICU ke dia?

    PAS dgn DAP tengah sibuk bersilat dgn penggunaan Kalimah Allah, makin menampakkan kebodohan dan kekeldaian masing2, kesian pencacai2 PR yg kuat makan taik ni, dah tak tau nak cerita apa lagi ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PERDANA MENTERI MALAYSIA

      8 Jun 1999

      Tuan Yang Terutama

      Encik Ehud Barak

      Perdana Menteri Israel

      TEL AVIV

      Tuan Yang Terutama,

      Saya ingin menyampaikan ucapan tahniah atas kemenangan tuan dalam pilihan raya baru-baru ini. Dengan mandat yang cukup meyakinkan, saya berharap tuan dan rakan gabungan tuan akan dapat memimpin masa depan rakyat Israel di ambang Abad baru.

      Saya ingin mengambil peluang ini untuk mengulangi pendirian Malaysia yang sentiasa memperjuangkan keamanan dan penyelesaian masalah antara jiran menerusi rundingan. Oleh itu menjadi harapan kami untuk melihat pelaksanaan bersama perjanjian yang ditandatangani antara PLO dan Israel. Kami juga percaya jika proses perdamaian hendak diselamatkan, langkah-langkah berkesan mesti diambil untuk memenuhi komitmen.

      Sebagai rakan penting dalam proses damai adalah mustahak bagi Israel lebih bersedia bertolak ansor. Rakyat Palestin telah membuat pengorbanan besar. Mereka tidak lagi menuntut penghapusan negara Israel. Mereka malah sedia berkongsi Baitulmaqdis dengan anda. Oleh itu kini masanya bagi Israel memberi respons positif demi mempertahankan harapan rakyat di Palestin dan Israel. Komitmen mulia yang dibuat oleh Kerajaan sebelumnyua mesti dihormati. Jika tidak saya bimbang, akan wujud suasana konflik dan ketidakstabilan serantau yang berkekalan menjangkau ke Abad akan datang. Ini adalah prospek yang mesti dielakkan.

      Pokok masalah ialah bahawa tiada pihak yang harus kembali kepada cara lama merundingkan apa yang dimiliki pihak lain, di satu nada dan menghasut kebencian dan keganasan, pada nada lain. Malaysia tidak dapat membiarkan keganasan oleh mana-mana pihak, sama ada rakan atau musuh. Mana-mana negara yang merampas tanah dan harta orang lain, atau menghapus tempat tinggal orang lain untuk mendirikan penempatan mereka sendiri tidak boleh dianggap bersikap jujur mahukan perdamaian.

      Malaysia yakin penuh bahawa keselamatan semua negara di Asia Barat dapat dijamin dengan kewujudan perdamaian yang adil, berkekalan, dan komprehensif di rantau berkenaan. Ini mestilah berdasarkan pada prinsip "pertukaran tanah untuk perdamaian" dan penubuhan sebuah negara Palestin merdeka dengan Baitulmaqdis Timur sebagai ibu negaranya.

      Dunia berharap Israel di bawah kepimpinan tuan, mengetengahkan proses damai dengan iltizam yang tulen. Saya sesungguhnya berharap pencapaian penyelesaian komprehensif di rantau tersebut akan membolehkan Malaysia melihat dengan realistik langkah positif ke arah penubuhan hubungan biasa dengan Israel.

      Yang Ikhlas

      Dr Mahathir Bin Mohamad

      Delete
    2. Amanat Hadi jangan lupe. Hadi kene terangkan. Jangan nak lepas cam tu je...

      Delete
  26. mempertahan kalimah Allah kerana nak jaga kesucian Islam? jgn mengarutlah umno. terus terang jer lah nak dapat sokongan politik. Kalau betul nak jaga Islam, kenapa membenarkan penggunaannya di Sabah dan Sarawak? Apa di Sabah dan Sarawak tiada islam kah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..lu baru masuk blog ke...lu cuba refer balik 4-5 isu/tajuk sblm ni..lu boleh dpt jawapan...kesian pada lu...trlambat

      Delete
    2. Memang ramai orang orang PAS seperti Anon 1:53, macam katak bawa tempurung, itu sebab senang kena bodoh bodoh dengan pemimpin pemimpin mereka. Sebelum cakap, selidiklah dulu. Ingatkan orang orang PAS sekarang lebih cerdik dari orand dulu. Orang dulu pun ramai dah keluar dah.

      Delete
    3. Ape la ko ni bhai bhai bhai...

      Delete
    4. Kalimah Allah utk orang Islam...Betul la UMNO mempertahankan kalimah Allah dari PAS nama je parti Islam, pakai serban berjubah boleh jual kalimah Allah senang2... Haprak punye tok guru

      Delete
    5. Anon 05.56 juragan 69 nak guna apa pun itu hak dia,dia tak guna perkataan kasar carutan atau mengelarkan org lain dgn nama yg memalukan.saya pelik dgn org pakatan ini, bila tak boleh berhujah maka mula memaki hamun org yg mematahkan hujah pencacai pembangkang.

      Delete
    6. Isu kalimah Allah ni bermula dari kerajaan BN halang Herald guna kalimah tersebut. Sebab politik punya pasal, PR pun kena la bangkang. Depa tak perasan pulak ada PAS dlm pakatan depa yg sama x setuju mcm kerajaan BN. Last2, isu ni belit leher sendiri, gaduh sama sendiri. Dan yg paling epiknya, UMNO jugak disalahkan. Typically stupid PR! Teramatlah bodoh mereka itu.

      Delete
    7. This comment has been removed by the author.

      Delete
    8. Try bubuh dlm buku jingga hangpa, "Kitab Injil berbahasa Melayu Indonesia akan ditarik balik dari digunakan di Sabah & Sarawak apabila PR memerintah." Ada berani? PR pun kecut, mau ajar BN pulak. Pirahh! Sekurang2nya BN menhalang pengunaan kalimah Allah di Semenanjung Malaysia sblm terlambat. Yg di Swak & Sabah tu, depa dah guna beratus tahun sebelum merdeka lagi, sebelum Perikatan/BN memerintah.

      Delete
    9. Tapi PR, menggalakkan penggunaan kalimah Allah di seluruh Malaysia.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!