CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Wednesday, February 13, 2013

PANAS! GUAN ENG LA ORANG YANG BERTANGUNGJAWAB MELAHIRKAN RAMAI KOMUNIS DI MALAYSIA!

Guan Eng merupakan agen subversif yang amat licik dan seringkali berselindung di sebalik undang-undang negara ini. Dia bijak mengambil kesempatan, terutama sekali dengan sikap sambil lewa dan terbuka masyarakat majoriti Malaysia. Dia juga bijak menggunakan kesempatan untuk mempromosikan dirinya dan parti yang diwakilinya iaitu DAP sebagai mangsa keadaan sekalipun sebenarnya dia dan partilah yang telah memangsakan rakyat Malaysia.

Justeru, tidak hairanlah dia galak mempromosi budaya saman mana-mana media yang dirasakan telah mencabar integritinya. Dengan kebijaksanaan munapulatif, akhirnya keputusan saman, banyak berpihak kepadanya dan media terutama sekali UTUSAN MALAYSIA kemudiannya dicop sebagai pembuat fitnah. Bagaimanapun, Lim Guan Eng hanya berani menyaman media bercetak, tidak media elektronik kerana dia sedar, media elektronik lebih bersifat merakam, mengarkib dan menyimpan bahan bukti sebelum penyiaran dilakukan.

Persembahan artis Korea Selatan yang terkenal di seluruh dunia di Sekolah Cina Hian Chiang, sememangnya telah menyerlahkan sikap subversif Lim Guan Eng. Beberapa hari sebelum kedatangan artis tersebut, Guan Eng telah menyeru para penyokong Pakatan Rakyat, khususnya dari bangsa Cina agar melakukan provokasi dalam lautan manusia itu dengan memakai baju kuning, merah, hijau dan oren.



Mungkin bagi kebanyakan orang, baju sahaja tidak akan mendatangkan sebarang kesan provokatif. Bagaimanapun, sedar dengan tanggapan itulah, Guan Eng memilih elemen yang paling halus dan paling tidak menimbulkan syak serta dipandang remeh untuk melakukannya. Kalaulah bukan kerana kekalahan Parti Komunis Malaya dan kegagalan DAP pada kempen 13 Mei 1969, tentunya dia tidak akan teragak-agak untuk menyuruh para penyokong Pakatan Rakyat untuk menghadiri program berkenaan dengan senjata berat atau senjata tajam.

Tetapi senjata berelemen halus itulah yang telah berjaya menjadikan Lim Guan Eng sebagai TOK PEKONG BARU DAP dan Pakatan Rakyat.

Agak menarik ialah apabila Guan Eng sedar saranannya kurang berkesan dan sambutan yang diberikan kepada usulnya tidak begitu hangat, akhirnya Ketua Menteri Pulau Pinang itu memilih untuk melakukan sesuatu yang tidak dilakukannya, walaupun acara tersebut merupakan salah satu daripada kejutannya untuk menimbulkan kontroversi, polemik dan melindungi objektif perbuatannya.

Provokasi yang dilakukan oleh penyokong-penyokong DAP di pintu masuk Sekolah Hian Chiang dengan cara membaling nasi dalam bekas polistrin kepada Perdana Menteri tetapi digagalkan oleh batang tubuh orang ramai, balingan mercun kepada Perdana Menteri di Gurney kemudiannya dikemuncakkan dengan perlakuan seorang penyokong DAP yang bekerja di Singapura tetapi berasal dari Pulau Pinang yang menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong.

Lim Guan Eng tidak berada dalam acara persembahan artis Korea Selatan di Sekolah Hian Chiang. Sebaliknya dia berada di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas, menyambut keberangkatan DYMM Raja Permaisuri Agong. Kejadian tunjuk isyarat lucah oleh LEONG PIE KOE juga berlaku ketika Lim Guan Eng berada di LTAB Bayan Lepas.

Ketua Menteri Pulau Pinang itu tentu sangat berpuas hati apabila pihak berkuasa menahan dan membawa lelaki bernama LEONG PIE KOE itu ke balai polis untuk disoal siasat. Dia sengaja tidak membantu lelaki Cina tersebut kerana dia berharap, para penyokong DAP dan Pakatan yang lain akan membantunya menimbulkan sentimen perkauman dan provokasi melampau.

Baca seterusnya di SEL13.com

36 comments:

  1. JOM GI KULIAH!

    RABU 12/2/13


    1) Ust.Nizammudin @Surau Al-Husna


    2) Ust.Roslan @Mj.Hjh.Maznah


    3) Ust.Wan Mansor @Surau At Taqwa Jln Nenas
    4) Ust.Mohd Nasir @Surau At-Taufiqiah
    5) Ust.Ismail Mat Ali @Mj.Tmn Pasir Putih
    6) Ust.Zaime @Surau Beringin
    8) Ust.Hishammudin @Surau Al-Ikhlas Jln Gunung

    - Studio Mukmin


    JOM GI KULIAH!
    Bersama
    UST AZHAR IDRUS
    @Mj.Sultan Singapura
    Ahad 17/2/13 (8mlm)

    - Studio Mukmin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari kita nyanyi ramai-ramai........... ARE YOU READY FOR BN? NOOOOooooooooooooooooo yEaaaHAAAAaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

      Delete
    2. Mari kita diliwat ramai-ramai......

      Delete
    3. Oleh si bengkok....yes yessssssss

      Delete
    4. NAPE USTAZ ANWAR IBRAHIM TAK TERSENARAI WAK..MASIH DALAM HADAS BESAR YEA..

      Delete
    5. Pandai ker dia mandi junub...dlm video besi...dia berambus terus jer lps main.

      Delete
    6. 10:23pm
      Tak payah lah kata gitu, nanti bila wak kata kau bodoh nanti kau marah pulak.

      Delete
    7. Anon 10:00pm....semua orang dah tahu dah kau memang homosex, tak payah nak pukul canang lagi
      Memang malang ler sapa yang dapat anak macam kau nie.

      Delete
    8. Anon 10:56. Betul tu..Golongan homosex mmg tak layak diangkat jadi pm.Buat malu bangsa dan agama jer.

      Delete
    9. 11:08 pm....memang tak layak dan memang tak layak....tapi anon 10:00pm, dia boleh bersedia untuk dilwat...nak kira macam mana tu....

      Delete
  2. Kalau komunis berkuasa di Malaysia habislah pemimpin2 DAP yang kaya raya itu, habislah juga tokeh-tokeh Cina yang merupakan kapitalis penghisap darah dunia bisnes Malaysia. Sebab itulah DAP paling takut kepada komunis, seperti takutnya saudara tua mereka PAP di Singapura yang sebaik berkuasa terus mengharamkan parti komunis dan memenjarakan semua pemimpin2 komunis keturunan Cina dan juga pemimpin2 Melayu yang pro-komunis seperti Said Zahari dan A.Samad Said.

    Oleh itu sebagai golongan ultra-Malay tentu sesuatu yang mengujakan jika kita dapat menyaksikan komunis berkuasa kerana jika komunis berkuasa pemimpin2 DAP yang kaya raya ini pasti akan disembelih hidup2 oleh komunis seperti bila Partai Komunis Indonesia (PKI) berkuasa kebanyakan harta orang-orang Cina di Indonesia yang kaya raya itu dimilik negarakan, taukeh-taukeh Cina dihukum atau jika enggan bekerjasama mereka akan dihantar balik ke negara Cina. Begitulah bagusnya layanan komunis kepada orang Cina di Indonesia..

    Begitu juga di Kemboja ketika Khmer Rouge yang berfahaman komunis di bawah Pol Pot berkuasa yang paling ramai menjadi mangsa komunis ialah taukeh-taukeh keturunan Cina, bukan saja harta mereka dirampas tetapi ada yang dihina sebegitu rupa termasuk dihantar bekerja di ladang ternak babi. Begitulah bagusnya layanan komunis kepada orang Cina di Kemboja..

    Jika kita sebagai golongan ultra-Malay nak menakut-nakutkan Cina DAP, sebutlah bahawa komunis akan berkuasa di negara ini, pasti mereka akan tercirit birit kerana takut kepada komunis dan tak rela ditindas oleh komunisma yang sangat benci kepada orang2 Cina yang mendokong kapitalisma itu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Para 1 ada pembetulan..bukan A.Samad Said, tapi A. Samad Ismail (Allayarham)..

      Delete
  3. pukimak betul la guan eng nie.. aq rasa budak tue ada kaitan dgn dia dan mmg niat cina rasis punutk menunjukkan kurang ajar terhadap pemimpin tertinggi di negara kita nie.... aq x faham kenapa pihak berkuasa boleh lepaskan babi tue mcm tue je... ISA patut ditubuhkan balik utk mengambil tindakan terhadap babi sepertinya........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari kita nyanyi ramai-ramai........... ARE YOU READY FOR BN? NOOOOooooooooooooooooo yEaaaHAAAAaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

      Delete
    2. Are u ready to get liwat?
      Are u ready to get liwat?

      Yes yes yes yessssss.Ramai-ramai say..we lgbt are ready to diliwat......
      Berbaris!Tonggeng semua!

      Delete
    3. Pecacai Pakatan Rakyat dah naik sheikh @ naik seks, meracau yang bukan-bukan pula.

      Pakatan Rakyat di Penang dah gelabah dengan sokongan jitu orang ramai kepada Barisan Nasional hinggakan mereka turunkan poster dan banting sambutan Tahun Baru anjuran Barisan Nasional Pulau Pinang, malahan mereka sanggup denda pula, apa yang lebih teruk, ahli majlis Majlis Perbandaran Pulau Pinang ugut untuk haramkan bendera Barisan Nasional di Penang termasuk dalam kempen PRU 13 nanti.

      Nampaknya Pakatan Rakyat dah gelabah hingga sebegitu rupa. Kepada Ahli Majlis Perbandaran Pulau Pinang itu, di manakah perjuangan hak asasi manusia yang kamu semua canang-canangkan itu? Tindakan menggantung poster ucapan selamat untuk perayaan adalah hak asasi manusia, tak ada masalah pun, malahan Pakatan Rakyat Penang perlu ambil tindakan sama terhadap PAS, PKR dan DAP sendiri yang menampal poster di merata-rata mempromosikan ceramah membohong dan menghasut mereka itu, apa pasal bila Barisan Nasional buat semua kena tindas, tetapi Pakatan Rakyat buat tak apa pula, apa cerita ini semua?

      Kononnya kebebasan, kebebasan kepala butoh Pakatan Rakyat sajalah, PAS, PKR dan DAP adalah parti kepala butoh, dasar pembohong, dasar penindas dan dasar kurang ajar.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, politik ala komunis dan ala Israel Pakatan Rakyat makin terserlah, mereka akan menindas semua orang tanpa rasa bersalah kerana mereka adalah jenis manusia jahat yang tak berhati perut. Sekarang Barisan Nasional diainaya di Penang, lepas ini makin ramai rakyat akan ditindas di Penang jika beri sokongan kepada Barisan Nasional, oleh itu selamatkan Penang, selamatkan Malaysia, hancurkan Pakatan Rakyat dan sokonglah Barisan Nasional untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Lim guan eng: Are you ready to quit penang from mlysia like Singapore..?
      Are ready to quit Malays people from penang like Singapore.??
      Anjing2 khawarij said.. auw auw.. yesss sirr.. we love u..

      Delete
  4. JANGAN LUPA!

    Hampir 20 tahun dulu, Lim Guan Eng merengkok dalam penjara kerana kelantangan beliau memperjuangkan nasib seorang gadis melayu berumur 15 tahun yang "diberitakan" dirogol oleh Rahim Thamby Chik,Ketua Menteri Melaka. Lim dipenjarakan, Rahim disuruh letak jawatan, gadis itu entah kemana. Adil ke?

    Lim Guan Eng adalah seorang yang mulia budi pekertinya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 6:54 PM

      Dasat tahap BABI ko punyer jilat jubor Guanend tu ye.....dah brapa juta ekor babi guanend bagi ko makan .... brapa tangki air kencing guanend ko hirup......

      Baca komen ko teringat aq ayat neh...SAYA LEBIH RELA MAKAN BABI DGN LGUANEND DARI MAKAN AYAM BERSAMA NAJIB.......

      Itu lah ko.....

      Delete
    2. Dia juga turut membela nasib seorg peliwat yg dituduh meliwat saiful.
      Saiful bersumpah laknat...si mat liwat tidak mahu bersumpah krn takut dilaknat....

      Delete
    3. Lim Guan Eng baik hati?

      Apakah tindakan rejim DAP yang dikuasai oleh Lim Guan Eng merobohkan kedai-kedai milik bumiputera dan India yang hanya menjual barangan keperluan harian dan makanan itu sedangkan pusat hiburan maksiat yang tak berlesen dibiarkan berleluasan itu sangat mulia?

      Apakah tindakan Lim Guan Eng menindas penduduk Kampung Jalan Pokok Assam apabila tanah penduduk kampung tersebut diambil untuk projek perumahan pangsapuri mewah yang berharga RM 800,000.00 seunit sedangkan pampasan kepad penduduk kampung hanyalah sekitar RM 75,000.00 seorang, apakah itu tindakan yang mulia?

      Apakah penindasan dan kezaliman Lim Guan Eng di atas adalah bukti kemuliaan beliau bantu orang-orang Melayu?

      Malahan dalam isu Rahim Thamby Chik, apakah ada rakaman video, rakaman CCTV atau bukti DNA untuk mengaitkan kesalahan beliau? Malahan dalam isu pimpinan tinggi Pakatan Rakyat yang terpapar dalam video berbuat perkara tak senonoh, mengapa pula kamu semua boleh kata itu konspirasi UMNO? Dalam isu kes Rahim Thamby Chik, tak ada bukti pun, malahan tuduhan melulu Lim Guan Eng itu bukannya untuk menolong gadis Melayu, tetapi mempergunakan isu itu untuk memburukkan Rahim Thamby Chik saja, kerana inilah jenis perangai DAP, suka ambil kesempatan.

      Jika Lim Guan Eng benar-benar ikhlas, dia patut paling ke hadapan untuk membela Saiful Bukhari Azlan yang telah diperkosa oleh rakan sekutu Lim Guan Eng sendiri dalam Pakatan Rakyat yang tak guna itu.

      Di manakah Lim Guan Eng semasa Saiful Bukhari Azlan ditindas oleh sekutu politik Lim Guan Eng dan puak-puak Pakatan Rakyat itu?

      Jangan nak kasi temberanglah, dasar jenis pecacai Pakatan Rakyat yang tak tahu menilai, semuanya senang dipercaya oleh mereka. Orang macam ini, kalau dia tengah dahaga, Lim Guan Eng kencing dalam mulutnya pun dia akan berterima kasih sangat, kerana kononnya Lim Guan Eng mulia, bagi dia minum walaupun air kencing. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian.

      Sedarlah Rakyat Malaysia sekalian, jangan terpedaya dengan agenda politik liar dan jenis tak tahu berfikir dengan waras Pakatan Rakyat ini. Mereka ini bukannya tau apa, dasar perosak yang hanya akan memudaratkan kita semua sajalah. Oleh itu sedarlah semua, marilah bersama-sama Barisan Nasional yang telah terbukti lebih 50 tahun banyak membantu membangunkan negara untuk kesejahteraan rakyat demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Mari kita nyanyi ramai-ramai........... ARE YOU READY FOR BN? NOOOOooooooooooooooooo yEaaaHAAAAaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

      Delete
    5. En Mohamad,

      Saya hormati pandangan anda TAPI

      1) melanggani perkhidmatan pelacur (spt Anwar dgn china doll) sebenarnya TIDAK MELANGGAR mana-mana akta di Malaysia

      2) bersetubuh dengan perempuan (diluar perkahwinan) dengan mana-mana gadis di BAWAH 16 TAHUN adalah ROGOL (statutuary rape) WALAUPUN suka sama suka.

      Delete
    6. Mari kita nyanyi ramai-ramai........... ARE YOU READY FOR BN? NOOOOooooooooooooooooo yEaaaHAAAAaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

      Delete
    7. Tapi utk mengangkat org yg melanggan pelacur sbg pm satu tindakan yg hina dan memalukan bangsa dan agama

      Delete
    8. Bhai 08.08 lu pssti yg perkara 1 tidak melanggar mana2 akta...dan jika benar mengapa ds najib dgn altantuya dijadikan sensasi...hubungan seks dgn awekss je.. Klu kes bunuh itu lain,takda bukti yg mensabitkan kepada ds najib...

      Delete
    9. Semua orang main pelacur maa! mana boleh tahan hantam bini saja.

      Delete
  5. Hishammuddin dan Nazri Aziz masih sedang main masak-masak dan main anak patung di pejabat lagi, mereka tak tahu apa hendak dibuat untuk melindungi keselamatan negara, semuanya boleh bagi mereka dengan alasan hak asasi manusia.

    Tetapi manusia kurang ajar seperti Cina DAP tak guna di atas buat biadap terhadap Raja Permaisuri Agong pun tidak dipedulikan oleh Nazri Aziz dan Hishammuddin kerana bagi mereka main anak patung dan main masak-masak di pejabat adalah lebih penting daripada keselamatan negara, inilah dasar menteri haprak, menteri tak guna, menteri tongong yang sangat merapu dan tolol.

    Saya mencadangkan supaya calon Bebas dari PERKASA atau JATI bertanding di Parlimen Sembrong dan Parlimen Padang Rengas dalam PRU 13 nanti, marilah semua pengundi di Sembrong dan Padang Rengas yang masih ada akal fikiran untuk menyingkirkan golongan ahli politik yang tongong seperti Hishammuddin dan Nazri Aziz ini kerana selain dari Anwar Ibrahim, PAS serta puak PKR, mereka dua yang tongong ini adalah antara perosak bangsa dan pengkhianat kepada negara sendiri, menteri konon, lebih baik kamu dua pergi main polis sentri sajalah, dasar menteri tongong, tak sedar diri dan tolol.

    Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, pilihlah pimpinan yang berkualiti untuk kesejahteraan kita semua. Walaupun saya penyokong kuat Barisan Nasional, tetapi golongan tolol dan tongong seperti Nazri Aziz dan Hishammuddin ini tak ingin saya nak sokong, dasar pengkhianat bangsa dan pengkhianat negara mereka ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku (Kecuali Hishammuddin dan Nazri Aziz), Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  6. Mari kita nyanyi ramai-ramai........... ARE YOU READY FOR BN? NOOOOooooooooooooooooo yEaaaHAAAAaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari kita diliwat ramai-ramai.....

      Delete
    2. Hahahaaaaaa....golongan lgbt nie dah naik ghairah lps tengok video besi..

      Delete
    3. KAH..KAH..KAH... BESI PUN BESI LER..ASALKAN HADI BOROI LEH STEAM KIRA OK LER ..

      Delete
    4. Anon 9:58pm....pernah kena liwat ke,angkara sapa tu?

      Delete
  7. Setelah chin peng gagal mnjajah bumi mlyu mlalui hutan maka mnyusup masuklah pnyokong2 mereka kedlm parti politik chauvinist cina dn brjuang didlmnya utk mrealisasikn impian mereka. hasilnya mereka brjaya mguasai singapura dn mbawanya keluar dr bumi mlyu. Dgn mnjdkn lee kuan yew sbg idola mereka krn brjaya mnawan bumi mlyu skrg ni mereka tlah brjaya mguasai penang dn mgkin akan mmbawanya keluar dr bumi mlyu dgn bantuan gerakan kristian serta zionist sedunia dn skligus mbawa masuk chin peng utk dinobatkn sbg pmimpin teragung dn pejuang kmerdekaan bg bngsa mereka. Sayugia maka brsoraklah dgn penuh gembira dihati akan anjing2 al khawarij.

    ReplyDelete
  8. bangsa kurang ajar macam ni jangan di bagi muka halau je dari malaysia ,,

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!