CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, February 9, 2013

PANAS BERAPI! MARI LIHAT JAWAPAN ISTERI ADUN LADANG YANG SAPU BINI ORANG!

Rentetan dari isu yang didedahkan tadi pasal YB PAS Ladang yang merampas isteri orang, Terengganu Today juga sudah menerima ugutan dari bekas isteri Apandi, kes ni semakin menarik sebab tuan punya badan pun turut serta dalam pendedahan ini, moh le kite baca:

Isu YB PAS merampas isteri pengikutnya semakin hangat apabila telah mendapat jawapan balas daripada isteri YB Pas berkenaan di ruang komen portal Terengganu Today yang mana beliau menafikan cerita bekas suaminya iaitu Apandi. Mengikut bekas suaminya, Muslimah PAS berkenaan pergi mengurut YB Adun Pas Ladang beberapa kali, sila klik di sini dan sini

Berikut adalah jawapan balas muslimah PAS (Isteri YB PAS yang dituduh merampas bini orang)…

TT tidak menuduh dan memfitnah tetapi kita hanya sekadar bertanya. Jika puan muslimah PAS ini betul-betul tidak melakukan seperti dakwaan bekas suaminya, apa nak takut. Bersumpah sahaja dengan nama Allah bahawa puan muslimah PAS ini tidak ada kaitan dengan sebarang cerita yang dikemukakan.

Persoalannya ialah, mereka bercerai kerana disebabkan suaminya yang malas bekerja. Adakah itu punca utama muslimah PAS berkenaan mengambil kesempatan mendampingi YB PAS Ladang.

Atau YB PAS Ladang tersebut telah menangguk di air yang keruh.

House PK: Korang tengok jawapan isteri adun Ladang dari PAS tu, dah le dia tinggalkan laki dia. Pastu dia memburuk-burukkan bekas suami dia dalam ruangan komen. Eh, bukan ke PAS mengajar takleh bukak aib orang? Ini bekas suami dia punya aib la...kalau ya pun suami dia jenis takleh pakai, apa dia buat ngan YB tu jam 11 pagi kat rumah YB tu? Masa tu dia masih isteri lagi tau..

Siap boleh main urut-urut plak ya? Kih kih kih...sial la PAS ni memamg gila seks, ini semua hasil tarbiyah HARAMKAHDAILY yang banyak jual ubat kuat ni. Kena tang depa semua halal. Bila ada orang bongkar pasal Anwar meliwat dan berzina, depa kata tak boleh bukak aib orang...errr aku konpius la..

Oh ya minah bernama Aida tu kini isteri kepada YB Ladang...donia..donia.... oh ya artikel asal aku petik dari TERENGGANU TODAY..

37 comments:

  1. Yang masuk pas tu masa sekolah dan u tak aktif dan pandai dlm sukan.Jadi depa join pas senang nak tipu pompuan pakai jubah taruk ja.ggut kambing.Orang 2 mcm ni mmg suka tunjuk kekuatan pada orang pompuan.Ini lah sbb nya pemimpin bini sampai yg ada lebeh dari satu.Dia buat collection.JGN UNDI PAs

    ReplyDelete
  2. Jangan percaya satu po apa yang dia cakap

    ReplyDelete
  3. Kecewa dgn pas sekarang..Jatuhnya ust. Nasha maka mudahnya parasit2 mat liwat n dapig masuk n kencing parti pas.
    Jelas harapan mat liwat n dapig agar parasit2 nya hidup di kalangan ahli pas sudah jadi kenyataan sama spt mat liwat buat pada umno dulu..pasukan mat liwat.sekarang umno dah kuat dan selamat dpd mat liwat.
    Tak heran suatu hari nanti majlis syura akan menjadi lemah serta mudah dikencing mat liwat n dapig..
    Sekarang pun ada ahli pas yg taksub menjilat jubur mat liwat.Sebagai ahli pas yg tak ada jwtn dan nama dlm parti pas...sedih melihat keadaan pas yg dihina angkara mat liwat n dapig...

    Selamatkanlah PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi tisu kat dia nie....

      Delete
    2. Mmg benar...pas dihina krn mat liwat munafik n dapig ni..kerana mrk pas 2 team...satu team parasit dan satu lagi team ulama..
      Tapi nampaknya team ulama akan kalah oleh team parasit jika mat liwat menguasai pas.
      Nampak sangat kuasa mjls syura dah semakin menikus sehingga ramai ulama yg berpengaruh kena singkir.
      Sehingga satu ketika tinggal ulama yg mudah dikencing oleh mat liwat n dapig jer yg tinggal.
      TAK PERCAYA KER?ULASAN HADI N N.AJIS TTG KALIMAH ALLAH SEBAGAI BUKTI NYATA MAT LIWAT MENGUASAI PAS..NASIB MJLS SYURA MSH KUAT...ITUPUN DAH ADA MJLIS TERTINGGI SYURA DAH KENA SINGKIR KRN PENGARUH PARASIT MAT LIWAT DALAM PAS..
      Sebagai ahli kecil pas kampung....selamatkanlah pas dpd barua parasit ini.Hina sungguh pas krn mrk.

      Delete
    3. Kapal dah karam...

      Delete
    4. Bulan dah gerhana penuh, roket dah meletup semasa memasuki atmosfera, bulan sabit 2 pun dah gerhana penuh. Paktan Rakyat dah tak tau nak kelentong lagi, merapu yang bukan-bukan tanpa arah tujuan. Teruskan perjuangan kawan-kawanku sekalian, teruskan usaha untuk membangunkan negara ini demi agama, bangsa dan tanah air. Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. roket plastik yg tak ada enjin bercita cita nak kebulan....kehkehkeh.

      Delete
    6. apa susah2 .... jika nasha amat berharga kpd UMNO bgi dia bertanding dimana2 atas tiket UMNO/BN lawan mana2 calun PAS dalam PRU13 nnti....

      di bacuk ke?
      di kuala muda ke?
      di rembau ke?
      di marang ke?
      di permatang pauh ke?
      di putrajaya ke?
      di titiwangsa ke?

      jangan sekadar2 cakaap2.. sayangkan nasha, hasan ali,ibrahim ali, ezam,... tapi dihati ada maksud lain...
      dan kita tenguk kehebatan nasha

      Delete
    7. Bhai 09.45...pemimpin yg lu sebut tu,tak ada nilai utk perjuangan umno...umno bukan parti yg terdesak utk mendapat sokongan rakyat diatas nama bekas pemmpn pr...sorry bhai standard umno bkn macam pkr parti yg tidak peduli siapa calon..yg pnting blh maki,spin,setia tahap romeo dan juliet...

      Kesemua bekas pemimpin yg lu sebut bernilai urk survival melayu serta islam... dan bukan politik umno...ada atau tak mereka didlm umno tak memberi kesan kpd umno...bhai cuma ezam dilantik senator yg lainnya berada sbgi free lance political di malaysia...

      Bhai...dato nakhaei serta tan sri lee lam thye antara big ikon dlm politik malaysia,namun mereka tidak perlu menjadi yb utk menyumbang sebagai aktivis....bhai sebenr nya ini persoalan utk lu fikir sebagai penyokong pas/pkr...apa smbangan lu utk parti jika dibandingkn dgn tokoh yg lu sebut...tp akhirnya tokoh tersebut dibuang secara hina..bhai,adakh tokoh yg lu sebut dibuang sbb salah laku seks,rasuah,jenayah atau apa2 isu moral...jd lu siapa pada parti lu...fikirlah

      Delete
    8. Betul tu..ramai ikon pembangkang menjadi penyumbang kpd negara..harap yg lain begitu juga...
      Jika dibanding ust. Nasha dan Sheikh liwat..bagai langit dan bumi.ketara bezanya sorg muslim dan munafik.Munafik yg telah menyebabkan pas dipandang hina.
      Sepatutnya mat liwat bantu pas...tapi lupa yg dia tu munafikun....

      Delete
  4. Bukan mat liwat pak shiekh abang non al juburi ibni liwati.pakar cina doll.

    ReplyDelete
  5. engkau nih hal puki minat sangat...dasar united mamak no otak... jaga puki bini engkau sudahlah... ooo..lupa puki bini engkau busuk lebih pd puki rosmah sebab tu engkau dah asyik sibuk hal puki orang....dasar muka puki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebatnya ajaran tok guru PAS, lihatlah bahasa golongan terlebih Islam sangat ni hingga begini jadinya.

      Sila saudara bacakan komen saudara ini di depan Nik Aziz dan tanya pendapatnya. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing. Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Sekian, terima kasih.

      Enik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Saya sokong Nasionalis Melayu...Biru tetap Biru...Dacing tetap Dacing. Hanya BN/UMNO yang dapat selamatkan agama Islam di Malaysia kerana PAS sudah terlalu lemah dan golong-golongan Ulamak dalam PAS akan dikencingkan olih DAPig atas gesaan Al-Juburi!

      Delete
    3. anon 500PM
      Sebenarnya tuduhan kau ni tidak benar. Penulisan ini sekali lagi membukiti kan parti PAS sekadar mengunakan Ugama Islam sebagai topeng atau tabir untuk meraih undi dari orang macam saudara.

      Disebalik tabir itu terbukti betapa mereka menjalani hidup mengikut hawa nafsu dan hasutan syaiton. Aku tak hairan kalau pemimpin kau ketawa bila melihat kau dan kawan2 berduyung2 datang mendewakan mereka.

      Delete
  6. Page ni mula pon dah tau..page cerita twntang puki...sape2 ade gambo puki leh attach kat sini...huuuu...tak habis2 cita puki...pukimak ko tak masok sini...nauzubillah...ni la pencacai yg terima asuhan dari ufb dan koncu2 nya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat mat liwat bakal pm pr nie...bkn puki kak wan jer dapat...puki bini asskrim...puki china doll termasuk lubang taik pun dia sembat...
      Bangga pencacai pr dgn bakal pm mrk nie...HIDUP LGBT!

      Delete
    2. Mike pule terime asuhan dari Nik Aziz, bahasa golongan yang mengaku terlebih Islam, dasar PAS yang keliru, mereka kutuk orang boleh, bila orang marah mereka tak boleh pula. Ajaran PAS, jika buat jahat untuk kepentingan PAS tak apa halal, jika PAS disalahkan adalah berdosa, kepala otak korang sajalah. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  7. Yoooo...Jgn sentuh hal p**i, itu bisnes baik puak ahlul bahlol PAS. yg MULUT berbau pering dan sanggup simpan sampai keesokkannya..ialah bang mat 121.. Bedol mereng bagi tazkirah sanggup meluangkan masa sampai jam 3 subuh..syumul sungguh!

    Yg hebat ialah SALOMI.. "satu lubang kongsi ramai2..tabik spring kat bag assmin.

    Kenapa? Tak puas hati?

    ReplyDelete
  8. apa kata lepas nie ko dedahkan plk skandal naib ketua UMNO Beruas yg bakal jd calon ADUN tue? Kesnya lebih kurang dgn kes di atas nie le...amacam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai apa kata lu lantik diri lu sbgi SB..lu jd reporter,pastu lu jd informer,pastu tak reti2 lg...pergi cpt mlm ni gak lu bg segala info kt admin....bsk kita semua dh blh komen...kita tngk siapa yg kena..

      Delete
    2. Terbaik boss 69

      Dia org mana berani.. cerita rekayasa lebih..

      Berbuih2 mulut bersongel tembakau bulu buat cerita..e.g. kes Teoh bongok.. bila fakta jd sebaliknya buat2 Muka bodoh.

      Buat malu bang ANUSWAR aja susah payah rosakkan akidah kowtow bangkai TBH

      Delete
  9. astaufirlahalazim.........berebut2 kumpul dosa......dunia akhir zaman......taubat......jangan tau buat......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih baik awak pergi minta penceramah pembohong PAS beristighfar ramai-ramai kerana pakai serban dan jubah, berceramah membohong, menghasut malahan siap berdemontrasi liar, itu ajaran amende tu? Ajaran PAS yang membolehkan buat jahat dan kekejian untuk kepentingan parti, adalah tidak berdosa buat jahat untuk kepentingan PAS, tetapi berdosa jika marah PAS supaya jangan buat jahat, inilah perlakuan PAS yang makin keliru dari sehari ke sehari, makin merosakkan dan makin menyesatkan. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  10. Bhai inilah jawapan standard org pas brsndr pada istighfar,seolah2 lu org org yg dizalimi...tp klu lu org yg ada point...hidup umpama 1000 tahun lagi...klise dan standard bro!!!!

    ReplyDelete
  11. Sorry bro gua org tak berparti tapi berotak.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika anda berotak, sila nasihatkan tok guru politik PAS supaya berhenti mempergunakan agama secara melulu dan salah hingga merosakkan pemikiran dan akidah orang ramai yang keliru dengan hukum hakam yang dibuat oleh tok guru PAS yang kononnya terlebih Islam dari orang lain itu.

      Malahana sila ingatkan tok guru PAS bahawa Nasionalis bukannya Asobiyah, Nasionalis menyayangi bangsanya tetapi tidak kejam kepada bangsa lain. Tetapi PAS sanggup menjadi pecacai DAP kerana dengki pada UMNO, bertaubatlah. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Mrk juga sanggup dikencing oleh mat liwat serta percaya segala dongengannya.Kalau kau tak ada parti baik kau jgn masuk pr..
      Tengok pas..terbahagi dua iaitu ulama dan parashit...pkr...tinggal nama jer lagi krn isu moral mat liwat dan kronisme..dapig boleh krn ko blh tunggang n kencing kedua-dua parti tersebut...klu kau kaki kencing?FIKIR

      Delete
    3. bhai 9.30...teman rasa mike tersesat masuk blog kott... sepatutnya mike masuk blog haramkah aku sebab kat sana sesuai sangat untuk orang yang ada kepala hotak tapi akal tarak ....

      Delete
  12. Orite bhai...aku ingt org yg kesah parti akan komen...sbb yg tak kisah parti ni,tak kesah apa pun ideologi politik yg akan mengusai negara ini....hrp2 cuma tak berparti tp akan mengundi..
    Whatever yg terbaik utk lu bro...

    ReplyDelete
  13. TQ ingat mengingati sesama islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...jgn ambik hati,dgn komen yg lain aku hrp lu fhm apa yg aku maksudkn..
      Ada rezeki kita jmpa bhai..lepak smbil minum teh tarik....ok bro all the best

      Delete
  14. PAS dan Melaku PKR sibuk jadi pecacai dan balaci kepada bukan Melayu PKR dan DAP, sedangkan kebajikan bangsa diabaikan, malahan selama ini hanya UMNO yang banyak berjuang untuk kepentingan orang-orang bumiputera di samping tidak mengetepikan bukan bumiputera dan mereka juga diberikan berbagai bantuan selaras dengan konsep 1Malaysia.

    Saya ingin bertanya kepada PAS dan Melayu PKR, apakah usaha PAS dan Melayu PKR untuk mengatasi masalah dadah dikalangan orang Melayu sekarang ini?

    Ini adalah isu yang sangat serius kerana hampir 80% penagih dadah adalah orang-orang Melayu, anak-anak mudah Melayu yang masih sangat muda.

    Di saat anak-anak muda Melayu terjebak dengan penyalahgunaan dadah, PAS dan Melayu PKR sibuk jadi pecacai DAP. Lihatlah PAS sanggup mengerahkan ahlinya untuk menjadi pecacai berdemontrasi liar anjuran Ambiga yang didalangi oleh DAP itu. Tetapi PAS tidak pernah peduli apa yang terjadi dengan anak-anak Melayu yang ketagihan dadah.

    Selama ini selain agensi kerajaan yang bertanggungjawab, UMNO dan Barisan Nasional sangat ke hadapan dalam membantu membasmi gejala dadah ini.

    Kalau nak harapkan PAS dan Melayu PKR, mereka lebih suka jadi pecacai DAP daripada mempedulikan apa yang telah terjadi kepada bangsa mereka sendiri.

    Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian, sedarlah semua orang-orang bumiputera sekalian, selama ini UMNO dan Barisan Nasional yang banyak membangunkan negara kita, jadi marilah bersama-sama kepimpinan Barisan Nasional untuk membentuk masyarakat yang bertakwa dan beriman kerana kehidupan kita semua masih mada di dua alam lagi iaitu alam barzakh dan alam akhirat, sekarang kita di dunia, marilah membangunkan agama, bangsa dan tanah air kita kerana itulah tujuan kita dijadikan oleh Allah di dunia ini. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasionalis melayu plastik.... tak yah sebuk2 tentang PAS, PKR.... betulkan kedurjanaan & korupsi yg parah dlam UMNO ko orang tu dulu......... heheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      Delete
    2. Biar jadi nasionalis plastik dpd islam plastik...agama dihina dapig..isle pkr diam mcm munafik..isle pas jadi dua..pas ulama n pas parashit...
      Gila...munafik...pandai2 ler jwb isu wang anak yatim memali dan tanah yg dibagi dkt dapig.....
      HahahaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAA

      Delete
  15. Perkar ini biasa jelah. Sebenarnya berapa ramai muslimah kalau Ahli Majlis Tertinggi PAS nak kat dia orang tentu lari tinggalkan laki. Ada duit ada nama lebai dan lain-lain. Kalau tak caya boleh buat kajian. Salah satu soalan ; Adakah anda sanggup tinggalkan suami anda sekiranya. ........ Inginkan anda sebagai isteri. Seorang isteri boleh ikut suami dia masuk syurga yang tertinggi. Masa aku kecil dulu pun berlaku, bini orang dok tunggu TG bagi green light saja untuk jadi isteri dan ada yang mengaku sanggup minta cerai dengan suami untuk kahwin TG (masa tu).

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!