PANAS BERAPI! DEEPAK KIMAK NI MEMANG TAK KONSISTEN KATA RAJA PETRA!

Penulis blog sensasi Raja Petra Kamarudin (RPK) yang pada satu ketika dulu cukup dikenali kerana fitnah-fitnah panas beliau yang mengaitkan pembunuhan Altantuya Shaaribu dengan Perdana Menteri dan isterinya Rosmah Mansor dilihat menghentam teruk Deepak Jaikishan yang dilihat beliau sebagai seorang manusia yang sangat hipokrit . Raja Petra dalam satu artikel beliau baru-baru ini mempersoalkan kredibiliti Deepak yang kini semakin rakus menyerang Perdana Menteri dan isteri beliau dalam beberapa siri sidang media.

Raja Petra mempersoalkan kenyataan-kenyataan media yang dibuat Deepak yang dlihat bercanggah dengan kenyataan media yang dibuat oleh beliau lebih kurang 2 tahun lepas . Pada tahun 2011 , Deepak dalam satu rakaman video yang dimuatnaik oleh portal Malaysiakini mengatakan Raja Petra berbohong dengan tuduhan-tuduhan beliau terhadap Perdana Menteri dan isterinya .


Pada tahun 2011, Deepak telah menyatakan bahawa Raja Petra merupakan seorang pembohong dan beliau tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan penyiasat persendirian Bala dan keluarga Perdana Menteri . Malah Deepak juga telah mencabar Raja Petra yang pada ketika itu berada dalam pelarian untuk pulang ke Malaysia dan mengulangi tuduhan yang dilamparkan kepada beliau. Menurut RPK lagi, kini kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh Deepak seolah-olah menyokong pula kenyataan-kenyataan yang pernah dibuat oleh RPK pada 2011 .

Pemimpin-pemimpin dan portal pembangkang pula seolah-olah membutakan mata mereka tentang fakta bahawa kenyataan yang dibuat Deepak sangat bercanggah dengan kenyataan yang dibuat oleh beliau pada 2011 . Jelas sekali keterdesakan Pakatan untuk memburukkan nama Najib dan Rosmah terserlah apabila menggunakan fakta dari seseorang yang tiada kredibiliti dan beubah-ubah keterangannya. Bagi penulis blog itu, Pakatan sanggup menggunakan siapa saja sebagai maskot untuk memastikan cita-cita mereka menakluki Putrajaya.

Jelas sekarang Deepak hanyalah individu yang berkepentingan kewangan, kekecewaan beliau dalam kepentingan ini menyebabkan beliam membuat beberapa serangan kerasa kepada PM dan isterinya . Peliknya tidak pula portal-portal pro pembangkang ini timbulkan persoalan percanggahan kenyataan Deepaak pada tahun 2011 dan sekarang ? Raja Petra juga dalam masa yang sama mengakui bahawa isu pembunuhan Altantuya dengann mengaitkan PM dan Rosmah sememangnya telah dirancang terlebih dahulu, malah SD Bala


"Raja Petra mengakui semua kenyataan yang dibuat Balasubramaniam pada sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR memang telah dirancang lebih awal agar penyiasat persendirian itu tidak tersalah cakap.Pada masa sama Raja Petra mengakui Balasubramaniam dibayar untuk membuat akuan bersumpah tersebut dan dakwa beliau,perkara itu memang diketahui Ketua Pembangkang,Anwar Ibrahim"

RPK sebelum itu juga mendedahkan bahawa Aljobori telah mengarahkan seorang tauke cina untuk membayar penyiasat persendrian Bala dengan jumlah RM 20.,000 sebulan supaya terus menyokong Pakatan Rakyat . Isu penglibatan Najib , Rosmah dengan pembunuhan Altantuya hanyalah isu kitar semula dari Pakatan , walaupun kebenaran telah ditunjukkan dengan pengakuan RPK dan Zulkifli Nordin mengenai isu ini , pemimpin-pemimpin dalam Pakatan dilihat cuba menaikkan semula isu ini menggunakan 'pelakon' yang lain . Malangnya pelakon yang dipilih tidak sesuai dan jelas sekali sifat talam dua mukanya kerana kerap kali membuat 'statement' yang berbeza-beza
Sumber: Be Da Man

59 Responses to "PANAS BERAPI! DEEPAK KIMAK NI MEMANG TAK KONSISTEN KATA RAJA PETRA!"

  1. Kalau dah keling pariah lagu lah.Sama jugak mcm keling jual botol sipeliwat dan homo tua dua2 auta keling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apepun jom pakat same2 kita undi PAS utk PRU13 ni. InsyaAllah kita boleh tegakkan Islam di Malaysia & hancurkan kezaliman

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    2. Cuba bayangkan macam mana PAS nak menyakinkan PKR dan DAP untuk menukar undang undang penjajah kepada undang undang Islam. Kerana dalam DAP ada china, india dan melayu. Sama juga dalam PKR.
      Satu cara untuk menegakkan Islam adalah penyatuan orang orang Melayu dlm PAS dan UMNO. Barulah Islam itu lebih teguh di bumi bertuah ini.
      Saya nampak kalau PR menang, akhirnya PAS akan keluar dari PKR kerana gagal mentarbiah ahli ahli DAP dan PKR yg bukan Islam.
      Rasuah berluas luasa dikalangar PR terutama bagi membeli ahli ahli PAS yg akan meninggal PR oleh itu PR maseh mempunyai cukup kerusi untuk memerintah.

      Delete
    3. Sudah berpuluh tahun rakyat bagi peluang untuk UMNO tegakkan hukum Islam di Malaysia, tapi x berjaya.

      Apepun jom pakat same2 kita undi PAS utk PRU13 ni. InsyaAllah kita boleh tegakkan Islam di Malaysia & hancurkan kezaliman

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    4. Memang pun dah bepuluh tahun beri peluang pada UNNO. Islam dapat ditegakkan jika PAS dan UMNO dari dulu bersatu. Kalau tidak kita akan lihat percanggahan dalam menterjemah Islam itu seperti yang kita lihat sekarang.

      Seperti yg berlaku dari zaman khalifah, orang orang Arab gagal bersatu dlm menterjemah Islam itu sendiri. Masing dengan cara fahaman sendiri sehingga membawa kepsda beberapa orang khalifah dibunuh. Dan sekarang bunga bunganya sudah ada di bumi ini.

      Delete
    5. Siapa yg mencuri identiti 'en mohamed nasionalis melayu' ni. Semua orang tahu awak penipu. Memang dasar pengikut Passial kaki penipu, bodoh dan jelek. Go back to your miserable 'Pasti sial' hole.

      Delete
    6. Eh monyet meroyan kamu jgn nak menyamar sebagai en mohamed. Kau ingat kami di cni hati buta pekak mcm kau. Buat la fitnah pd en mohamed dan rezki kau kena bungkus. Silap hrbulan Allah terpeleotksn jari jemari kau. Ingat sikit Allah itu tidak buta Alla tahu kau siapa. Malu la pd NYA. Shame on you.

      Delete
  2. Kepada penyokong2 taksub PR, selagi lidah anda semua masih lagi berfungsi utk berkata2....fitnahlah sehingga anda semua merasa puas...

    Org2 begini hanya maut saja yg dpt menutup mulut anda...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Anon 12.12 AM... Betul 2 x 5 ... Sama tapi tak serupa.... BN tetap yg terbaik dari PR...itu KENYATAAN.

      Delete
  4. Tunggu lepan bn menang nanti deepak akan pusing dan kenakan geng pr. Anuwar akan terkena lagi. Tungguuu........

    ReplyDelete
  5. Ata olang meniaga juat babi, sup babi, babi goleng, ba ku teh. Kalu ata olang mau bili, dia olang juat, tatak kiler Cina, india, malai...luit maaa.

    Ata olang juat pelempuan kasi main, Malai ata, cina mali, india pun moleh. Uzbek lagi untung kasi main...malai main, cina main, india pua aler main...luit maaa.

    Ata olang juat dader. Kasi isap, kasi cucok. Malai manyak cocok, cina manyak juat, india juga ata isap...malai jugak ata mati, ciner ata mati, india jugak ata mati looo...asal lapat niaga, luit juga aler maaaa.

    Ata olang main politik kasi buat luit juga maaa....lantoi sama Bn, Pr,dap, pas...luit juga maaa.

    Ini negaler Malaisia semua kasi moleh, untang-untang kasi kotim, sema aler power. Wa suka sama P.Lamlee nyanyi ini macam..Wa tatak takut, wa tatak mimang, Kalu antu latang wa pukoi lengan luit,luit,luit!!!.

    ReplyDelete
  6. aku dah muak dengan cerita si pukimak paria pundek deepak nii.....

    ReplyDelete
  7. Lagi satu taikor..Wa helan itu india jugak ater manyak info pasat atantonya. Olang lain tatak info maciam itu bala sama leepak. Ini niager potong kasi mati, bakat mali, cucuk tikam, syooosy palang-palang,lia olang juga expet mau kasi jalan planing. Loyer pun manyak india jugak maa, magut kasi advais.

    Wa aler dingar2 itu jam malai kawan jugak aler cakap, jumpa ulat sama palia, kasi antam palia lulu, butut-butut mati, balu antam lagi satu kali ulat. Wooo itu maciam loor. Wa tatak antam ulat loor, wa kasi ilup, potong kasi yam sing sama lia punya dalah.

    Wa pun aler manyak solii itu soosilawati sama kawan2 punya hat...luit juga pasai.

    ReplyDelete
  8. Dulu keling ni balaci sipuaka Najis mughallazah. Sbb tu dia nafi. Tapi bila dah kena tipu jutaan ringgit, tentu lah dia bengang. Habis la dia berpaling tadah. Kalau betul najis mughallazah x buat. Kenapa x Samantha je si keling deepak ni. Itu pun x blh pikir ke puak2 umnongok. Lembu Btl la cow ni PK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah bhai aku pun tak terpikir apa yg lu ckp...tu lah patutnya anwar saman saiful tu...sebab saiful bukan buat fitnah ttp dia mngaku yg dia mangsa...anwar pun boleh saman azizan lps kuar penjara...tp kenapa erk...tak saman!??

      Takda sorang pun yg mengaku diliwat oleh anwar kena saman...umi yg pndi2 reka cerita pun tak saman...lagi dasyat umi punya citer smpi kes kakak ipar dan anak sedara tiri tu angkara umi lah... Kenapa aku tak terfikir bhai...nasib baik lu ingatkan aku...

      Dulu bhai..karpal singh tu yg mulakan isu khalwat smpi ke parlimen...kenapa anwar tak saman pun...jadi utk kes keling dua ekor ini buang masa ds najib je nk saman...ds najib tak saman sbb dia rasa takda apa isunya pun...diaorg nk melalak apa ada kudis pada ds najib pun...smpi skrg ds najib tak mampu didakwa atas apa tuduhan pun...lainlah macam anwar dah kena penjara..kes di mahkamah... Teruk tu bhai..saman jew!!!! ..lu kata lu rasa ...lu fikirlah

      Delete
    2. Mmg cow ni lembu Btl la. Baca tak tajuk trade atas tu. Jgn la nak spin plk. Apa kaitan anwar dgn Deepak . Bknkah Deepak tu balaci najis mughallazah dulu.
      Cow skolah mna Dulu bhai?

      Delete
    3. betul la. deepak balaci saman bila tak dapat duit. mcm si anuwar nak saman tun M bila tak dapat jadi PM. agak agak berapa anuwar kasik sama deepak utk saman balaci dia. 4 billion (duit anuwar dlm bank israel)? atau mungkin setelah anuwar bagi karipap termahal mcm saiful, maka deepak ikut backer dia anuwar. mmm pelik si deepak dan anuwar najis tu.

      Delete
    4. Bhai 04.02...aku pttnya tnya lu...lu akal kecik sngt ke..baru aku pusing sikit lu dah meroyan...aku isu dia kenapa ds najib tak saman deepak!!!aku turn balik kenapa yg si anuwar yg duk jadi masterpiece deepak dan juga lu...tak saman org itu dan ini,itu jew.. Lu boleh jawap lu jawap..klu lu tak boleh jwp lu bg sedara lu jwp...ada faham khinzir dap!!!...lu kata ..lu rasa ...lu fikirlah

      Delete
    5. Hahaha kan dah kena khinzir dap dari juragan. Tu la kau.
      Pakai la otak atas sblm menulis. Go juragan gi.;-)

      Delete
    6. Anoi 1.53am..Wa ata ingat appa pasat PM sama Losmah tatak sue sama olang jahat, Leepak ker Bala ker.

      PM ata manyak kilijer mau kasi buat maa..itu lakyat lagi manyak hat kasi mau setel. Ini Anuat, bala, leepak, lain-lain oalang jahat punya hat itu kasi Isamudin kasi setel.

      Ini jam Agib Gor PM maaa.Itu hat Leepak satu olang jer maaa...Negaler, lakyat lagi penting. Wa pon molo pon tatak suker muang masa cari satu tikus wa punya kebun lalam...wa mau jaga wa punya kebun kasi magut, wa mau niager maaa..itu tikus wa kasi wa punye anjing setel. Wa ingat lua hali kasi abis, wa punya anjing, Ahoi nomot 1 kibun lalam.

      Bala, Leepak jangan mimang, jangan takut, Lagi lua bulan kasi setel, wa gelenti. Lu olang kina siapp paspot India wooo..lely,lely.

      Delete
  9. Salam Perjuangan..
    TOLONG JANGAN LEKA DAN SELESA.. PUTRAJAYA BELUM SELAMAT LAGI!!


    Jgn fikir soal ramalan akan menang, itu sbg 'sweetener' psywar supaya jentera UMNO BN leka, syok sndiri dan mula lalai. Anggaplah kita akan hadapi perperangan besar, battle ship.. direction mesti tepat, must GO AHEAD!!

    Jgn lihat godaan di kiri kanan..

    Musuh yg amat dahsyat sedang tunggu utk menghancurkan kita. PR anggap inilah peluang terbaik mereka utk habis2an tumbangkan UMNO BN. Anwar sudh caturkan ini peluang akhir utk dia jd PM!! Mereka akan buat apa shj, gunakan taktik paling kotor dr luar negara utk musnahkan UMNO (mereka tk kisah sgt dgn MIC MCA, itu senang urus)

    PR akan pakai semua perkakas yg ada dlm kerajaan jika mereka menang (minta Allah jauhkan) utk balas dendam pd pemimpin UMNO BN.. terutama Tun M, DS Najib, Rosmah dan penentang2 Anwar.

    Misi balas dendam ini dikhabarkan sgt mengerikan, dn Polis, ATM akan diperkudakan sepenuhnya utk capai cita2 ZALIM Anwar ini..

    Kita tiada pilihan melainkan sepenuh jiwa raga mempertahankan PUTRAJAYA seterusnya mengembalikan 2/3.

    DS Najib sudah lakukan yg terbaik dan bermacam2, jgn last minute ini ada yg jd dalang pengkhianat utk sebarkan fitnah buruk pd DS Najib/Rosmah dr DALAM JENTERA UMNO SENDIRI (aku sudah hidu maklumat)!! Terpulang kpd kita utk fikir pakai otak atau kepala lutut.. Skrg we MUST ALL OUT with FULL THROTTLE!!
    (PAS yg korok miskin pn sudah ada treler propaganda.. UMNO masih pakai cara lama, khemah knduri??!)

    Skrg masa bkn bermain2 lg.. bukan masa utk buat lawak.. be serious, tingkatkan motivasi dan smgt juang utk jentera BN!!

    Jgn lupa sbg hamba Allah, kita yg Melayu Islam tetapkan DOA dan SOLAT di hari2 genting ini utk panjatkan pertolongan ALLAH TA'ALA..

    Sebaik2nya UMNO Pusat anjurkan majlis bacaan Yaasin dan Solat Hajat mohon kemenangan dan jauhi malapetaka..

    skdr ingatan dr rakyat biasa yg tiada apa2 jawatan..

    SEMOGA UMNO BN MENDAPAT 2/3..AMIINN!!

    ReplyDelete
  10. deepak dok saman haji najib...gerenti pasni haji najib dok junjung al quaran dlm masjid plak...kih3x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai adakah perbuatan angkat sumpah dgn nama Allah disaksikan Al quran itu lucu pada lu.. Deepak ke bala ke waima bapak altantuya pun tak akan dapat mengaitkan ds najib...hnya org pr jew yg beria2 sngt utk dijadikan isu..lu kata ..lu rasa ..lu fikirlah

      Delete
    2. ehhh.. tak la. dia akan nafi mcm anuwar. dan cari buntut lelaki IPTA mcm anuwar buat kat lelaki di kedah tu..muahahaha!!

      Delete
    3. Anoi 2.02am... Lu olang ater ingat ini Leepak manyak femes punya olang ker?? Lee Chong Wei wa punya alik tu lagi femes, nomot 1 lunia wooo. Itu jam wa punya alik LCW kasi kawin , wa ingat Agip Gor ater latang dinner. Itu jam Agip Gor aler tefon kasi tau solly, tatak simpat maser mau fly oversee looor.

      Agip Gor boo layan leepak punya hat maaa. Wa tatak kinai itu saper Leepak.

      Wa punya Malai kawan ater ciakap, itu Bala, Leepak femes punya olang looor!! lier moleh kasi Agip Gor tulun yatoh PM maa. Lier moleh kasi Anuat jadi PM looor. OOOO itu maciam woo..manyak busat lier punye power, maciam Areil Sharon...Wa takut maaa!!! Aler P/Lamlee mau nyanyi ker???

      Delete
  11. ..pariah dog kimak sekoq ni mmg jenis pencacai aljuburi.. kaum liwat ni semua mmg cakap berbelit2.. liwat tetap liwat.. taqbir!..

    ReplyDelete
  12. SayangMalaysia said...
    Salam Perjuangan..
    TOLONG JANGAN LEKA DAN SELESA.. PUTRAJAYA BELUM SELAMAT LAGI!!


    Jgn fikir soal ramalan akan menang, itu sbg 'sweetener' psywar supaya jentera UMNO BN leka, syok sndiri dan mula lalai. Anggaplah kita akan hadapi perperangan besar, battle ship.. direction mesti tepat, must GO AHEAD!!

    Jgn lihat godaan di kiri kanan..

    Musuh yg amat dahsyat sedang tunggu utk menghancurkan kita. PR anggap inilah peluang terbaik mereka utk habis2an tumbangkan UMNO BN. Anwar sudh caturkan ini peluang akhir utk dia jd PM!! Mereka akan buat apa shj, gunakan taktik paling kotor dr luar negara utk musnahkan UMNO (mereka tk kisah sgt dgn MIC MCA, itu senang urus)

    PR akan pakai semua perkakas yg ada dlm kerajaan jika mereka menang (minta Allah jauhkan) utk balas dendam pd pemimpin UMNO BN.. terutama Tun M, DS Najib, Rosmah dan penentang2 Anwar.

    Misi balas dendam ini dikhabarkan sgt mengerikan, dn Polis, ATM akan diperkudakan sepenuhnya utk capai cita2 ZALIM Anwar ini..

    Kita tiada pilihan melainkan sepenuh jiwa raga mempertahankan PUTRAJAYA seterusnya mengembalikan 2/3.

    DS Najib sudah lakukan yg terbaik dan bermacam2, jgn last minute ini ada yg jd dalang pengkhianat utk sebarkan fitnah buruk pd DS Najib/Rosmah dr DALAM JENTERA UMNO SENDIRI (aku sudah hidu maklumat)!! Terpulang kpd kita utk fikir pakai otak atau kepala lutut.. Skrg we MUST ALL OUT with FULL THROTTLE!!
    (PAS yg korok miskin pn sudah ada treler propaganda.. UMNO masih pakai cara lama, khemah knduri??!)

    Skrg masa bkn bermain2 lg.. bukan masa utk buat lawak.. be serious, tingkatkan motivasi dan smgt juang utk jentera BN!!

    Jgn lupa sbg hamba Allah, kita yg Melayu Islam tetapkan DOA dan SOLAT di hari2 genting ini utk panjatkan pertolongan ALLAH TA'ALA..

    Sebaik2nya UMNO Pusat anjurkan majlis bacaan Yaasin dan Solat Hajat mohon kemenangan dan jauhi malapetaka..

    skdr ingatan dr rakyat biasa yg tiada apa2 jawatan..

    SEMOGA UMNO BN MENDAPAT KEMENANGAN PRU13 2/3..AMIINN!!

    Ingat lah Nuar Jubor dg bantuan Yahudi Zionist Neocons dari segi keuangan dan otak Yahudi Zionist luaran dan semua pemikiran dan taktik jahat dan kotor "Arab Spring" PRU yg akan datang akan menjadi perang habis habisan "Putrajaya at all cost". Inilah PRU penentuan bagi barua Yahudi Zionist. Jadi harap semua yg cintakan agama, bngsa dan negara harus bersedia membela dan mempertahankan bumi Tanah Melayu dari tindakan terkutok, keparat, bngsat dan lahanat anak Dajjal lahanat, Nuar Jubor dan spesis2 yg sewatu dgnyya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALLAHU AKBAR3X YA ALLAH Berikan kerahmatan kesejahteraan Mu kpd kami yg d fitnah. Ya Samad Ya Muhaymin Ya Latiff Ya Rauf hanya kpd Mu kami minta perlindungan. YaAllah buangkan sifat2 mazmumah dari kalangan2 org muslims yg sudah seperti lembu d cucok hidong oleh ketua2 yg hanya pentingkan diri bukan untok rakyat. YA RAHMAN YA RAHIM KASEHANI la kami yg penoh kelemahan ini tambahkan la sifat2 mahmudah dan sememangnya hanya Kau yg Maha Penyayang. Lindongila kami Ya Syifaq. Ameen

      Delete
  13. Deepak Minta Mahathir Bagitahu Najib Jangan Gigit Tangan Yang Suapnya

    Ahli perniagaan Deepak Jaikishan menyokong kenyataan Tun Dr Mahathir agar jangan menggigit tangan yang menyuap anda dengan meminta Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak agar jangan juga menggigit tangan yang merasuah anda."Tun Mahathir meminta peneroka Felda agar bersyukur dan jangan menggigit tangan yang menyuap mereka."Tun, tolong beri nasihat yang sama kepada (Datuk Seri) Najib dan (Datin Seri) Rosmah, yang mereka tidak sepatutnya menggigit mereka yang memberikan rasuah kepada mereka," kata Deepak bekas rakan perniagaan Rosmah hampir 10 tahun dalam kenyataannya kepada media hari ini.Beliau mengulas kenyataan Mahathir kepada peneroka Felda agar jangan sesekali melupakan jasa kerajaan kepada mereka dengan meminta mereka 'jangan menggigit tangan yang menyuap mereka.' Deepak sebelum ini mendakwa telah memberikan puluhan juta kepada rakan perniagaannya itu melalui projek yang mereka usahakan bersama.Namun sejak kes Akuan Bersumpah P Balasubramaniam yang kedua, Deepak telah diketepikan dan diberikan pelbagai tekanan oleh rakannya.Deepak juga meminta Najib tidak melupakan rakyat yang memberikan undi kepadanya selama ini."Juga yang memberikan undi kepada mereka kerana ia sangat berbahaya untuk berbuat demikian."Mereka boleh jadi hilang pekerjaan dan yang lebih teruknya berakhir di (penjara) Sungai Buluh," kata Deepak dalam kenyataannya kepada media.

    ReplyDelete
    Replies
    1. keyataan babi nie mmg berbaur ugutan dan aq rasa klu zaman Tun M dulu mesti dia x berani sebab takut terkena dirinya balik.... bg aq najib nie seorang yg baik hati sebab menerima apa jua fitnah yg diberikan oleh babi2 dan hanjing nie dgn sikap terbuka tetapi sebagai manuasia biasa, dia pun ada tahap kesabarannya jugak...... kita tunggu...........

      Delete
  14. Ds najib mesti jadi perdana menteri MALAYSIA, bukan jadi perdana menteri UMNO. Ds najib mesti jadi perdana menteri MALAYSIA, bukan jadi perdana menteri UMNO. Ds najib mesti jadi perdana menteri MALAYSIA, bukan jadi perdana menteri UMNO. Ds najib mesti jadi perdana menteri MALAYSIA, bukan jadi perdana menteri UMNO. Ds najib mesti jadi perdana menteri MALAYSIA, bukan jadi perdana menteri UMNO. Ds najib mesti jadi perdana menteri MALAYSIA, bukan jadi perdana menteri UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu pnya keyboard ada problem ke..

      Delete
  15. Nik aziz mesti jadi ulama ISLAM, bukan ulama PAS. Nik aziz mesti jadi ulama ISLAM, bukan ulama PAS. Nik aziz mesti jadi ulama ISLAM, bukan ulama PAS. Nik aziz mesti jadi ulama ISLAM, bukan ulama PAS. Nik aziz mesti jadi ulama ISLAM, bukan ulama PAS. Nik aziz mesti jadi ulama ISLAM, bukan ulama PAS. Nik aziz mesti jadi ulama ISLAM, bukan ulama PAS. Nik aziz mesti jadi ulama ISLAM, bukan ulama PAS. Nik aziz mesti jadi ulama ISLAM, bukan ulama PAS. Nik aziz mesti jadi ulama ISLAM, bukan ulama PAS.

    ReplyDelete
  16. Jgn lupa sbg hamba Allah, kita yg Melayu Islam tetapkan DOA dan SOLAT di hari2 genting ini utk panjatkan perolongan ALLLAH..

    Sebaik2nya UMNO Pusat anjurkan majlis bacaan Yaasin dan Solat Hajat mohon kemenangan dan jauhi malat petaka..

    ___________________

    Kembali pada agama bila dah terdesak, buat sesuatu dalm agama hanya ketika ada niat dan hajat sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada apa masalah nya di sini bhai!!! Cuba bersangka baik kerana lu bukan di lantik sebagai qahdi oleh Allah..

      Delete
  17. Ada perasan tak mana menghilangna Pisau Karat dan Musangka. Apa dah jadi dgn isu Lynas, Altamtuya, Cincin, Scorpene dan sebagainya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisau karat sedang disepuh

      Delete
    2. ada... cuba ko tgk kat belakang rumah nenek ko tue... ada x semua benda tue???

      Delete
    3. Tak habis sebok dgn altantunya. Walhal zulk noord dah bgtau dia klr sbb ai srh dia buat cerita fitnah. U just dont get it. Rezki kau akan trputus sbb prcaya crta bodoh gini.Sebok dgn cincin rosmah. Agakmya klau sendiri ada duit byk kau lagi hebat dari dia. Apa kau jealous dia beli cincin. Kau pakai la cincin gurga klau setakat tu kemampuan kau. Hati mesti mau baik.

      Delete
  18. Keling dari dulu menyusahkan org melayu.

    ReplyDelete
  19. Nanti sure bila Deepk ni buka lubang yg sebenar, depa akan kata UMNO bayar. Banyaklah yang maki dan carut se Deepak ni. RPK, Zul Nordin, Zaharain, Zamil, Chandra, Ezam dan ramai lagi telah melalui pengalaman serupa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keling dia memang macam tu.

      Delete
  20. Kalau cina yg perintah m'sia, agak2 macam mana pulak nasib orang melsyu & keling?

    Kalau keling pulak yg perintah m'sia, macam mana nasib orang melayu.

    Kita selslu dok perati cina, tapi kita tak ambik kisah pon pasal keling.
    Langkah pertama yang diambil keling ialah, mereka akan memastikan salah seorang ahli keluarga mereka mesti menjadi lawyer atau doktor.
    Cuba kita tengok lawyer sekarang yang ramai orang apa, dan cuba tengok doktor pulak sapa yang paling ramai.

    Yang tertinggi dalam malaysia ialah undang-:-)undang, siapa pon dia.....dia mesti patuh pada undang-undang.
    Sekiranya berjaya nya keling menguasai undang2....tak kan tak boleh fikir apa yang dia akan buat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dei, yanna dei tambi,
      Aiyoyo appa, amma, akka, attuk,
      kita worang bukan itu macam la
      You worang mau gaduh, gaduh lah
      Apasai mau tarok kita worang sekali
      Itu otak you punya worang ada pakai ka
      Cittt...

      Delete
    2. sekiranya keling2 nie kuasai malaysia dah sah yg deefuvk nie diorang akan jadikan menteri kewangan.. sebab dia pandai songlap duit dan ambiga cibai tue menteri kebudayaan sebab dia pandai menganjurkan perhimpunan yg x berlesen... dan anwar plak... ketua kelab gay semalaysia..... hahaha

      Delete
    3. Cittt.... Yanna dei tambi
      What are talking roundabout....
      Beri kita worang kerjaraya cukuplah..
      Wotak tarak pakai ka?

      Delete
    4. Peliknya bila lawyer india org percaya lawyer melayu seperti zulkifli noordin org tak percaya. Sapa ada jawapan bagtau. Cuba cita cikit.

      Delete
  21. kau gila...!!kalau deepak tak bagi statement byk2 mcm mana dia nak bayar hutang dia kat ar-rajhi bank uh??semua org dh tahu yang PRU dah semakin dekat dan banyak sudah bangkai2 PR yang sudah tak mampu mereka ttup lagi itu tidak termasuk lagi yang nik aziz ckp penyokong PR tu haiwan...hanya deepak dan rosmah merupakan senjata utama mereka sekarang,lagipun siapa nak dgr deepak ni??kjap dia hentam PM,lepas tu hentam PR lepas tu hentam PM balik..nampak sangat yang deepak terdesak nak duit dan pembangkang puylak terdesak nak ttup bangkai dia dengan menggunakan deepak.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul apa yg ko katakan tu DON MELAYU aku stuju...tp mcm biasa la pencacai2 pakatan harami mana boleh terima kalau orng kata kan pemimpin zuhud dia...muahahaaha....

      Delete
  22. aq pelik la..kenapalah kita nie dok bergaduh disebabkn seekor pukimak nie yg xtau asal usul dari mana tup tap mengeluarkan kenyataan yg melibatkan semua pemimpin2 parti... dah tue siap boleh bagi ugutan lagi tue .... erm.....pukimak2 jugak... yg kita dok layan keling paria nie spe suruh.... sebab tuela aq rasa tindakan najibn rosmah yg buat x tau je mmg betul.. banyak gak implikasi klu diorsng tue layan babi pukimak haramjadah ne............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btl tu kak bedah kita tak yah layan anjing hitam tu melalak...dia tu dah mcm anjing gila klu kita lyn kita pun gila gak

      Delete
  23. nampak sangat la pakatan harami sudah ketandusan modal untuk pru akan dtg aku tengok asyik duk spin dan terus spin cerita yg sama dan sanggup buat apa sajer demi mencapai cita2 ingin ke putrajaya ...kali nie pakatan harami mengupah anjing kurap yg dah bankrap pulak untuk spin cerita sama..aku tengok muka si anjing kurap yg bernama deepak nie pun sudah menyampah hari2 duk keluar cerita yg sama cuma tajuk yg berbeza-beza ko tipu pencacai2 pakatan harami buleh la deepak sbb pencacai2 pakatan harami smua nyer mcm lembu d cucuk hidung ke mana pemimpin2 pakatan harami tarik pencacai2 nyer akan ikut....mmg patut ds najib dan rosmah x layan cerita murahan mcm nie buang masa dan tenaga mereka jer nak layan cerita si deepak bankrap nie sudah bankrap nak salah kan orng lain klu ko meniaga pandai x de la ko bankrap deepak wey belajar salah kan diri sendiri bukan nyer menuding jari kepada orng lain...bodoh punyer olang.....

    ReplyDelete
  24. Raja petra dgn depak sial ni dua dua tak blh pakai..sama je belit

    ReplyDelete
  25. Apa lg paria punya deepak ni nak bt..pttnye buang negara je kat keling ni

    ReplyDelete
  26. Alahai deepak apa lagi masalah ko ni, cukup cukup la memperbodohkan diri ko pada anwar, bape.sen.sangat je ko dpt, nampak sangat kebodohan ko, asyik bertukar je stamnet ko, sape.yang percaya dengan.permainan ni memang bodoh.piang jugak la. Keh keh keh

    ReplyDelete
  27. kenapa asyik spin cerita sama dari deepak...sudah tak ada modal ker keh.keh..asyik buat scerita bodoh dan tak masuk akal semua orang sudah juak..tidak ambil peduli sudah...permainan yang dibuat deepak tak ubah seperti orang bodoh baru nak belajar

    ReplyDelete
  28. deepak nie kan tak habis2 lah cerita dia nie..! dah muak kot dgn dia nie! tak habis2 nak cari publisiti murahan lah tu!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!