CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Tuesday, February 12, 2013

PANAS BERAPI! ARTIKEL KHAS UNTUK KAUM INDIA - PAKATAN HINA KAUM INDIA KAW-KAW PUNYA

Pagi yang tenang blogger duduk minum kopi layan twitter, tiba-tiba jumpa perbualan antara geng Pakatan dan geng MIC/BN.... blogger pun ikuti perbualan tersebut sehingga tejumpa ini:

Puak Pakatan mengatakan India yang hadir pada Majlis Ottrumai Ponggal (Unity Ponggal) adalah orang murahan yang telah dibayar dan diberi 1400 bas percuma...


1 bukti yang sempat screen cap
Belum lagi sempat blogger nak print skrin perbualan puak pakatan, hilang semua....Nampaknya mereka REMOVE pulak.............

Dont be happy sangat yer puak pembangkang...... blogger sempat print skrin tweet Saudara Ramesh Rao yang telah mengulang apa yang dikatakan oleh puak pembangkang...



Baik saya nak penjelasan sekarang,

Kaum India telah bersatu untuk menyambut perayaan Ponggal....Kita sebagai rakyat Malaysia harus berbangga kerana YAB PM kita sedang melakukan pelbagai perubahan dan merealisasikan konsep 1Malaysia dengan gabungan bersatu semua bangsa di Malaysia....

Wajarkah PR mencaci dan meghina kaum India begini???

Adakah orang India yang telah hadir semata-mata untuk duit???

Betulkah orang India sangat murah sehinggakan boleh dibeli macam ini seperti yang dikatakan oleh PR???

Setujukah anda semua PR melabel kaum India yang hadir sebagai anjing murahan yang tidak bermaruah???

Pakatan telah menghina kaum India dan adakah kalian masih nak percayakan mereka....Ini bukan kali pertama malah sudah beberapa kali....

Masih kaum India tidak sedar....

Sedih sedih sedih

BAGI KAUM INDIA YANG RASA DIA BUKAN KAUM MURAHAN TOLONG KOMEN DIBAWAH DENGAN MENGATAKAN

"KAMI SOKONG 1MALAYSIA"

Juga jangan lupa baca isu hangat dibawah:

Nik Aziz menghina orang bukan Islam

NGO PKR Tuduh India Gangster? Jadi Awak Siapa?
Agama Hindu dihina Kerajaan P.Pinang!

HOUSE PK: Ini aku petik dari blog King Maker, beliau adalah seorang blogger India. Wahai rakyat India, bukalah mata, sampai bila mau kena tipu dan kena hina dengan DAP ang the gang ni?

35 comments:

  1. Pakatan tak pernah hargai jasa dan pengorbanan kaum India... mereka hanya pandai mempergunakan dan mempermainkan kaum India..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu bro...mcm mat liwat...dpn org india lain ckp...dpn org cina...lain ckp..dpn org melayu...dialah sheikh terhebat.
      Rupa2nyer...mat seks terhebat....

      Delete
    2. Bn lyn org india seribu kali lebih baik dr pr yg hanya mnjadikn org india sbg kuli PR saja. Trus trang saya katakn bhwa org cina dapig memang dr dulu pandang suey pd org india kelas prtengahan dn kelas bawahan. Suara anda semua tdk akan didengar dn tdk diberi prhatian lgsung. Satu contoh kg buah pala.

      Delete
  2. UMNO dah tak da modal.Inda pun tahu UMNO banyak mencabuli hak orang india danmengangap mereka sebagai hamba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 8:29pm!!!

      YOU ARE ONE PATHETIC SON OF BITCH!!

      Delete
    2. Anon 8;29.Rakyat msh ingat sahabat baik mat liwat yg kongsi satu lubang pernah gelar org india paria.Jgn nak sangkal...ramai saksi dgr...mtk maaf pun tidak..dasar fuckatan yg tak kenang budi....

      Delete
    3. Anon 8,29, Anda memang bengap, Tanah melayu medeka, dengan kerjasama Umno, Mca & MIc. kalau buta sejarah, jangan baca blok.Umno tak pernah lupa sejarah.

      Delete
    4. Isu Kampung Buah Pala apa cerita? Kata Anwar "jangan bimbang, 2 minggu lepas Pakatan Rakyat menang di Penang, isu Kampung Buah Pala selesai" memang selesai pun dengan cara membohongi masyarakat India sajalah.

      Apa yang Pakatan Rakyat buat untuk masyarakat India? Tak ada apa-apa pun, masyarakat India hanyalah dipergunakan untuk mengundi Pakatan Rakyat sajalah, hasut itu dan ini supaya mereka benci kerajaan, lepas undi Pakatan Rakyat mereka dibiarkan terkontang kanting begitu sahaja.

      Walaupun dalam Barisan Nasional UMNO adalah majoriti, tetapi UMNO adalah hati perut, ada timbang rasa, ada belas ihsan, Barisan Nasional tetap membantu masyarakat India, isu kad pengenalan masyarakat India di ladang-ladang diusahakan oleh Barisan Nasional, malahan mereka juga diberikan pinjaman oleh kerajaan untuk mulakan perniagaan, bantuan latihan untuk menjadi pekerja mahir ataupun untuk memulakan perniagaan, apakah semua bantuan kerajaan Barisan Nasional kepada masyarakat India itu adalah suatu kezaliman?

      Terlalu banyak usaha kerajaan Barisan Nasional untuk membantu rakyat tanpa mengira bangsa dan agama, tetapi biasalah Pakatan Rakyat yang tak tahu nak membantu ini akan putar belit sana sini, menipu dan menghasut orang ramai dengan hasutan liar mereka supaya orang ramai benci kerajaan. Tetapi sekarang ini kebenaran sudah banyak terbukti, kerjasama erat parti-parti komponen Barisan Nasional dalam memajukan semua kaum di negara ini telah terserlah dengan berbagai kejayaan, itulah yang menyebabkan Pakatan Rakyat dengki dan iri hati.

      Menjawab isu ini juga, ingin saya bertanya, dana untuk Pakatan Rakyat buat huru hara masa BERSHIT 1, 2, dan 3 serta Himpunan Hijau, dan macam-macam himpunan itu dapat dari mana? Mungkin berjuta-juta T-Shirt, biaya tambang, biaya makan minum perusuh berkenaan dapat dari mana?

      Pakatan Rakyat perlu menjelaskan dari mana mereka mendapat dana untuk biaya kegiatan liar sedemikian. Oleh itu saya menyarankan supaya Mahfuz Omar mendesak kerajaan supaya mengadakan Suruhanjaya DiRaja bagi menyiasat dana perhimpunan liar berkenaan.

      Sedarlah Rakyat Malaysia sekalian, selamatkan Malaysia, tolak politik liar ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat, kerana mereka itu perosak masyarakat dan pemusnah negara. Marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020 untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. BN selalu menutup kelemahan sendiri dan menuding jari kepada pihak lain ..

      http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2013/02/kronologi-dan-isu.html

      Delete
    6. Biasalah Pakatan Rakyat, berak tengah jalan, bila dah busuk tuduh Barisan dengan macam-macam tuduhan pula.

      Lihatlah dalam surat khabar sampah sarap Pakatan Rakyat segala masalah Pakatan Rakyat semuanya mereka tuduh konspirasi UMNO, malahan bila mereka pecat Dr. Hasan Ali dan Ustaz Nasha pun mereka tuduh UMNO yang salah, yang pecat itu adalah pimpinan PAS, tak ada kena mengena dengan UMNO pun, sedarlah diri tu sama. Sekian, terima kasih.

      Sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian, selamatkan Malaysia, tolak politik liar ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat, kerana mereka itu perosak masyarakat dan pemusnah negara. Marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020 untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. Pkr geng yahudi. . . Sebab nya? Anti islam. . Yahudi mmg suka golongan munafik spt nuar. . Jika di kaji sehalus nya. . . Mmg nuar anjing yahudi. . Lihat saja tindak tanduk nya ingin menjadi kan rakyat malaysia sebagai goyim . . . Goyim maksudnya hamba kepada yahudi. . . Semua kena baca banyak subversif subversif yahudi. . . Apa nak susah u all semua. . Yg islam . . . Kita bersama Allah swt sahaja. . . Tidak pas tidak umno yg lain lg la. . Pas salah bawak kita kasi ajar pas umno salah bawak kita ajar umno. . Pru lepas kita dah ajar umno bagaimana nak perintah malaysia pru akan dtg kita ajar pas bagaimana perintah malaysia. . Sebab berani nak jual nama Allah swt. . Mana yg benar itu yg kita pangkah. . Ini dunia belaka. . . Selagi islam kukuh berdir itu yg kita pertahan kan. . Dulu pas mati matian dgn hudud kita sokong. . Skrg pas nak jatuh kan islam kita tentang. . Agama Allah itu tertegak dgn kuasa Allah. . Dunia ni ujian bg yg mengejar nya. .

      Delete
  3. sebagaimana orang india menolak samsu velu mereka juga menolak kerajaan UMNO Kafirharbi. Kita pun leh tengok bagaimana hindraf dan sebagai persatuan india tidak puas hati dengan BN baculbabi ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Batu apinya...mat liwat...bapak lgbt.
      Rakyat dah sedia maklum....semuanya angkara mat liwat dan assmin.

      Delete
    2. Bila masa UMNO jadi kafirharbi? Apakah tindakan Barisan Nasional membina ribuan masjid di negara ini adalah menentang Islam? Berapa banyak masjid yang PAS bina di Kelantan sepenjang 23 tahun PAS berkuasa di sana? Hanya 1 biji, sedangkan ada berhala yang terbesar dan tertinggi di Asia Tenggara di Kelantan, apa ini semua?

      Malahan tindakan PAS yang bersekongkol dengan DAP menentang pembinaan Sekolah Agama Rakyat di DUN Sungai Rapat, Perak itu mengikut ajaran apa pula? Apakah perjuangan Barisan Nasional, terutama UMNO untuk membina Sekolah Agama Rakyat itu adalah menentang Islam?

      Hey brader, kau sudah keliru, kau sudah pening, siapa yang bacul babi sebenarnya? Pakatan Rakyat yang baculbabi, jika Pakatan Rakyat berani, sila adakan forum mengenai kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat yang ahli panelnya adalah Hadi Awang, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Anwar dan Nik Aziz, moderatornya adalah Nasruddin Hasan Tantawi dan Shamsul Iskandar Mat Akin, ada berani ke? Sila buat forum itu di Dataran Merdeka dan ajak semua orang Malaysia hadir, apakah Pakatan Rakyat berani?

      Saya juga mencabar PAS, PKR dan DAP supaya mengadakan forum mengenai kalimah Allah di Dataran Merdeka, malahan dalam forum itu biarkan orang ramai bertanya soalan mengenai isu ini dan panelnya adalah Hadi Awang, Lim Guan Eng, Karpal Singh, Lim Kit Siang, Anwar Ibrahim, Nurul Izzah dan Nik Aziz. Adakah Pakatan Rakyat berani mengadakan forum sedemikian?

      Jangan nak tuduh UMNO dengan tuduhan keji, sebenarnya yang baculbai adalah Pakatan Rakyat, dasar pembohong.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, selamatkan Malaysia, tolak politik liar ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat, kerana mereka itu perosak masyarakat dan pemusnah negara. Marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020 untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. rakyat boleh melihat sendiri UMNObaculbabi memang dayus dan tak pernah berani berdebat. Kalau dan debat punmesti bawa tukang sorak dan tak tunjuk live di tv suopaya booleh edit dan menipu. Sudah la. Rakyat tak mahu kaum baculsebagai pemimpin yang hanya tahu merompak menipu dan membunuh. Zaman batu dulu boleh la mangkuk UMNO menipu. But not today

      Delete
    4. Siapa yang takut berdebat? Malahan berdebat dengan Pakatan Rakyat adalah lebih baik pergi bercakap dengan kerbau kerana Pakatan Rakyat bukannya tau apa, sibuk politik siang dan malam sajalah, hal pembangunan tidak diambil peduli, orang jenis ini boleh percayakah? Dasar tak guna.

      UMNO rompak siapa? Siapa yang kena bunuh oleh UMNO? Beginilah pecacai Pakatan Rakyat yang dah naik sheikh, bebal tak berkesudahan, merapu yang bukan-bukan sajalah.

      Hoi mangkuk, sila suruh Anwar dedahkan pasal bail-out Talam Corporation yang dah jadi Trinity Corporation yang kosnya lebih kurang RM 400 juta. Kemudian pembelian tanah 80% bawah air oleh Kerajaan Negeri Selangor di bawah Pakatan Rakyat dengan kos RM 87 juta, itu nak buat apa tu? Anwar nak buat projek apa dengan tanah yang dipenuhi dengan air itu, nak tambun pun melibatkan kos lebih kurang RM 50 juta? Itu semua arahan UMNO ke mangkuk?

      Mangkuk Pakatan Rakyat, sila kau suruh Nik Aziz, Hadi Awang, Anwar, serta Lim Kit Siang dan Karpal Singh untuk mengadakan forum untuk memberikan penerangan berkenaan kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat serta isu kalimah Allah, buat di Dataran Merdeka, biar rakyat tanya soalan untuk mendapatkan kepastian apakah pendirian sebenar Pakatan Rakyat termasuk PAS dalam isu ini.

      Jangan nak berdramalah, sebenarnya yang bacul babi adalah PAS, PKR dan DAP, dasar penakut menyorok belakang babi, memang Pakatan Rakyatlah golongan jahat itu. Sedarlah diri, bertaubatlah.

      Sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian, selamatkan Malaysia, tolak politik liar ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat, kerana mereka itu perosak masyarakat dan pemusnah negara. Marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020 untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. BERDEBAT DGN GOLONGAN LGBT....BUAT DOSA JER...

      Delete
    6. Wah! Encik Mohamad klass hujahan kamu. Saya sokong En. MOHD!.

      Delete
    7. Terima kasih saudara, saya berhujah bukan sekadar untuk berhujah, saya berhujah untuk menerangkan kebenaran, kebenaran yang selama ini tenggelam kerana penipuan dan kejahatan oleh Pakatan Rakyat yang suka menipu dan menghasut rakyat selama ini. Sekarang rakyat Malaysia perlu bangkit untuk menentang golongan mungkar dan zalim seperti Pakatan Rakyat ini untuk menyelamatkan Malaysia. Marilah kita berganding bahu dengan pihak kerajaan Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020, sedarlah pihak kerajaan telah berusaha sedaya upaya untuk mencapai aspirasi itu, jika tiada kerjasama dari masyarakat, maka sukarlah usaha kerajaan, oleh itu sebagai warga Malaysia yang setia, maka marilah kita bersatu padu bersama pihak kerajaan menjayakan aspirasi Malaysia sebagai sebuah negara maju mengikut acuan Islam dan ketimuran menjelang tahun 2020, demi agama, bangsa dan tanah air.


      Sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian, selamatkan Malaysia, tolak politik liar ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat, kerana mereka itu perosak masyarakat dan pemusnah negara. Marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020 untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  4. BN selalu menutup kelemahan sendiri dan menuding jari kepada pihak lain ..

    http://relaxkedaikopi.blogspot.com/2013/02/kronologi-dan-isu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apakah yang Barisan Nasional tutup kelemahan diri dan tuding jari ke arah orang lain? Dalam isu kalimah Allah, PAS sibuk salahkan Barisan Nasional terutamanya UMNO, kononnya ini semua konspirasi UMNO, saya ingin bertanya apakah tindakan Majlis Presiden Pakatan Rakyat termasuk Hadi Awang sendiri yang mewakili PAS mengumumkan pendirian Pakatan Rakyat bahawa bukan Islam boleh guna kalimah Allah dalam ibadat bukan Islam itu adalah arahan dari UMNO? Bila jadi masalah tuduh UMNO macam-macam, inilah Pakatan Rakyat.

      Lagi satu, pasal isu DAP tak reti kira undi, hanya lebih sedikit 1800 undi ambik masa sampai 19 hari untuk kira semula, apakah itu disebabkan UMNO juga? Apakah petugas DAP yang kira undi yang tak reti baca nama antara Vincent Wu dengan Zairil Khir Johari itu adalah arahan dari UMNO?

      Memang beginilah Pakatan Rakyat, mereka berak tengah jalan, lepas tu bila bau busuk, tuduh UMNO, tuduh MCA, tuduh MIC, tapi yang buat kerja terkutuk itu adalah Pakatan Rakyat sendiri, memang Pakatan Rakyat dasar tak tahu malu, jenis tak sedar diri. Bertaubatlah.

      Sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian, selamatkan Malaysia, tolak politik liar ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat, kerana mereka itu perosak masyarakat dan pemusnah negara. Marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020 untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Memang gitu sunnah BN.

      Delete
    3. Ajaran PAS pula berceramah siang dan malam membohong di sana sini, menghasut orang ramai menjadi jahat seperti mereka. Ini semua ajaran PAS, perosak masyarakat.

      Ajaran PKR pula berdemontrasi liar siang dan malam, buat huru hara di sana sini, jenis dasar tak tahu malu.

      Ajaran DAP pula menghasut itu dan ini, buat provokasi perkauman, dasar golongan tak sedar diri, jahat sangat jahat, sehina-hina anjing kurap tepi jalan, DAP ini lagi hina dari anjing kurap itu, kerana perangai buruk DAP ini.

      Inilah ajaran sesat perosak masyarakat yang diamalkan oleh PAS, PKR dan DAP dalam kegiatan politik liar ala Israel dan ala komunis mereka ini. Mereka inilah golongan perosak masyarakat yang sangat berbahaya yang perlu dijauhi oleh semua rakyat Malaysia sekalian.

      Sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian, selamatkan Malaysia, tolak politik liar ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat, kerana mereka itu perosak masyarakat dan pemusnah negara. Marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020 untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Sunnah BN lbh baik dpd sunah pelacur agama...sentiasa nak u-turn.
      Dah disunnahkan oleh dapig...begitulah ruper nyer..

      Delete
    5. Kelass encik mohamad. Smash! Puaka2 PR ni habis2an. Saya sokong setiap hujahan kamu.

      Delete
  5. Sekurang2nyer najib wakili bn pernah mohon maaf..
    Mat liwat n the geng pernah ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi Awang pula wakili PAS untuk benarkan bukan Islam guna kalimah Allah dalam ibadat bukan Islam walaupun tidak mencapai maksud sebenar mengikut bahasa asal Al-Quran.

      Walaupun Majlis Syura telah bermesyuarat setelah berhari-hari perkara ini menjadi panas dan telah mengambil keputusan bahawa bukan Islam tak dibenarkan guna kalimah Allah dalam ibadat mereka, tetapi hingga kini tiada maklumbalas bertulis secara rasmi disampaikan kepada DAP dan PKR berhubung pendirian PAS mengenai kalimah Allah.

      Saya mencabar supaya PAS mengadakan sidang media di hadapan pimpinan PAS, PKR dan DAP serta ahli-ahli Pakatan Rakyat termasuk PAS serta orang ramai yang lain. Malahan paling penting jemput khas Karpal Singh untuk duduk sebelah Hadi Awang dan jemput khas juga Lim Kit Siang untuk duduk sebelah Nik Aziz serta jemput khas juga Anwar Ibrahim untuk duduk di pentas yang sama untuk PAS mengumumkan pendiran rasmi mereka berhubung isu kalimah Allah.

      Saya juga mencabar supaya suatu memorandum rasmi PAS ditandatangani oleh Hadi Awang di depan Karpal Singh untuk menyatakan pendiran rasmi PAS berhubung kalimah Allah dan berikan memorandum itu kepada Karpal Singh, Lim Kit Siang dan Anwar, apakah PAS berani berbuat demikian?

      PAS jangan berkokok lebih-lebih sangatlah, sekali DAP tampar terus lari menyorok belakang jamban.

      Saya percaya ramai rakyat Malaysia, malahan ahli-ahli PAS, PKR dan DAP sendiri ingin melihat pendirian rasmi PAS itu. Jangan jadi baculbabilah PAS, ada seorang pecacai Pakatan Rakyat gunakan istilah itu, sekarang saya nak lastik balik kepada Pakatan Rakyat sendiri. PAS perlu bertindak jujur dan bersikap seperti orang bermaruah, tetapi PAS saya percaya 90% tak berani buat apa yang saya cabarkan ini kerana PAS mana ada maruah, PAS sekarang ini adalah hamba abdi, pecacai suruhan kepada DAP dalam Pakatan Rakyat sajalah.

      Sekarang ini segala dasar PAS adalah ditentukan oleh DAP, kerana PAS sudah mampus, sekarang ini PAS yang ada hanyalah boneka yang digerakkan oleh DAP yang bertindak sesuka hati mereka.

      Kepada PAS, jika berani, sahutlah cabaran ini, itu pun jika ada maruah dan masih hidup lagilah, kalau PAS dah mampus dibonekan oleh DAP, maka PAS tak akan berani sahut cabaran ini punya.

      Sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian, selamatkan Malaysia, tolak politik liar ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat, kerana mereka itu perosak masyarakat dan pemusnah negara. Marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020 untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  6. Teruskan usaha pembangunan negara dan masyarakat demi agama, bangsa dan tanah air. Barisan Nasional memang prihatin, sesuai dengan slogan rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan, sebuah janji ditepati. Syabas Barisan Nasional. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada points disitu kalau kita ikhlas menilai...buang emosi dulu...

      Delete
    2. Syabas Encik Mohamad !! Mudah mudahan lebih ramai lagi akan bangkit menentang pakatan terutama PAS kerana PAS sekarang tidak lagi seperti dulu. PAS lebih bahaya kerana mengunakan Islam untuk mengaburi mata rakyat.. tinggal berapa kerat saja yang benar benar jujur dalam meneggakkan Islam, yang lainnya semua anjing suruhan DAP dan PKR.

      Delete
    3. Penyokong pakatan ni memang BODOH BODOH belaka. Minggu lepas, dalam program Bicara Rakyat, seorang pemanggil dari Johor menelefon dan mengatakan bantuan BR1M yang diberi oleh kerajaan pada rakyat bukan duit UMNO, itu duit rakyat. Pada orang BODOH ini dan ramai lagi yang seangkatan dengan nya.. kalau itu duit UMNO.. rasuah namanya. Itu memang duit rakyat, isunya adalah duit itu adalah hasil dari dasar dasar dan kerja keras kerajaan menjana ekonomi yang membolehkan rakyat sama sama meraih keuntungannya. Sekarang soalan nya ialah sekiran pakatan jadi pemerintah ADAKAH RAKYAT AKAN TERUS DAPAT BANTUAN INI??? ADAKAH MEREKA AKAN BERKONGSI DENGAN RAKYAT SEGALA KEKAYAAN YANG ALLAH KURNIAKAN?
      JAWAPANNYA SUDAH PUN TERJAWAB.... ANWAR SIANG SIANG LAGI DAH MENGATAKAN MALAYSIA AKAN BANKRAP KERANA KERAJAAN BERI BANTUAN BEGITU BANYAK PADA RAKYAT. Fikirlah sendiri, kalau tak faham juga, jangan malu bertanya kerana aku pun faham korang punya IQ tak sama. Jangan lupa.. masa krisis ekonomi tahun 1997/1998, Anwar selaku menteri kewangan/timbalan perdana menteri negara hampir bankrap kerana dasar dasar yang diambil oleh Anwar. Nasib baik ada Tun, bersama dengan teamnya berjaya selamatkan negara. Itu menunjukkan BN punya pemimpin peminpin yang cekap cekap.

      Delete
  7. Syabas Encik Mohamad....wahai puak pakatan....berpakat-pakatlah kamu untuk menafikan hujah Encik Mohamad jika anda ada maruah!!!!

    ReplyDelete
  8. Terima kasih En Mohamad...
    Teruskan penjelasan dan belasahan tuan ke atas puak2 puaka tu.

    ReplyDelete
  9. Aku hairan apa yang dalam kepala otak mereka yang terus menyokong Anwar. Dia pernah dipenjara kerana salahgunakan kuasa semasa jadi timbalan PM dulu..dia gunakan polis untuk paksa Ummi Hafilda untuk tarik balik kenyataannya tentang kes liwatnya sama Azizan. Baru baru ini pula dia arah dan paksa lawyernya, ZulNordin untuk mendapatkan kenyataan bertulis dari seorang tertuduh untuk kaitkan Najib dengan pembunuhan Atlantuya... bukan kah ini menunjukkan sekira dia jadi PM, dia boleh buat sesuka hati dia dengan menggunakan kuasa yang ada padanya. Cuba fikirkan dan bayangkan berapa ramai lagi manusia yang tak berdosa yang akan dianiayai dan dizalimi. Kalau kena dengan batang hidung sendiri baru nak menyesal, atau kena pada keluarga kita sendiri. Jangan nanti salahkan nasib....gunakan akal yang diberi oleh Allah.

    Kalau Anwar tidak mahu insaf dan bertaubat, aku mohon semoga Allah turunkan bala ketas Anwar sebelum ramai lagi jadi mangsa kerakusan dan kejahatan syaitan yang bertopengkan manusia ini.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!