PANAS BERAPI! AKHIRNYA DEEPAK GAY KEMPUNAN SEBAB TAK DILIWAT!

Deepak Jaikishan berjaya menjadi seorang 'selebriti' apabila beliau menuduh Perdana Menteri dan isteri terhadap penglibatan mereka dengan perniagaan Deepak di mana mereka dikatakan tidak membantu Deepak langsung.

Jika kita kembali kepada situasi semasa isu ini sedang berlaku, Perdana Menteri, Dato' Seri Najib, sedang memegang jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri, nama Deepak dikaitkan sebagai 'orang tengah' dalam kes pembunuhan Altantuya, seorang model warga Mongolia yang dikatakan terlibat dalam skandal kapal selam dan skandal kepada DPM.

Deepak menafikan segala tuduhan tersebut, dan mempersoalkan tentang mengapa beliau perlu berjumpa dengan adik kepada DPM, Nazim, secara langsung untuk memberikan bayaran terhadap pembunuhan tersebut? Deepak menyatakan hubungan antara beliau dan juga PM dan isteri hanyalah untuk perniagaan. Ketika itu, Deepak ada mengenali Bala. Benar, Bala pernah meminta pertolongan daripada Deepak, namun Deepak tidak memberi sebarang pertolongan kepada Bala kerana Deepak tidak percayakan Bala.

Namun, itu dulu, ketika perniagaan Deepak sedang maju.

Kini, setelah semuanya mula merudum, Deepak perlukan seorang mangsa untuk dituduh. Siapa lagi yang boleh dituduh jika tidak seseorang yang pernah membantu Deepak dalam perniagaan beliau. Deepak perlu memulihkan kerugian yang ditanggung, siapa lagi yang boleh membantu beliau jika bukan seseorang yang mempunyai kuasa atau seseorang yang mahukan kuasa? Jadi, Deepak mengambil kesempatan dengan menggunakan nama Perdana Menteri dan isteri, dan pada masa yang sama membuat 'pelaburan' pada 'kerajaan baru'.

Itulah sebab mengapa Deepak tidak takut untuk mendedahkan bahawa PM adalah dalang dalam kes pembunuhan Altantuya.

Mengapa Deepak tidak membuat pendedahan yang sama ketika Dato' Seri Najib sedang memegang jawatan DPM?
Kisah kes pembunuhan ini mula 'dihangatkan' oleh Pembangkang. Versi mereka 'menceritakan' bahawa isteri PM berada di tempat kejadian ketika pembunuhan tersebut berlaku, berdasarkan 'bukti-bukti kukuh' (kasut beliau). Mereka kemudiannya mendakwa bahawa isteri PM sempat melihat Altantuya dibunuh.

Namun, terdapat gambar-gambar isteri PM, termasuk kenyataan akhbar yang melaporkan bahawa beliau sedang menghadiri majlis berbuka puasa bersama anak yatim pada masa kejadian. Jadi, cerita tersebut kemudiannya diubah lagi oleh Pembangkang.

Selain itu, terdapat gambar yang di'super-imposed' bagi menunjukkan PM duduk semeja bersama Altantuya untuk makan malam yang digunakan oleh pihak Pembangkang sebagai 'bukti'.

Namun, apabila gambar super-impose itu dibuktikan sebagai gambar yang direka-reka, pihak pembangkang mula memusingkan cerita dengan menuduh bahawa individu yang mempunyai hubungan bersama model Mongolia itu adalah pembantu PM, Razak Baginda.

Namun, kini, Deepak membuat satu lagi pendedahan dengan menyatakan bahawa Razak tidak mungkin mempunyai sebarang hubungan dengan Altantuya, kerana Razak mempunyai masalah mati pucuk. Bukan Razak, PM yang mempunyai hubungan bersama Altantuya.

Deepak juga berkata bahawa SPRM tidak berani, polis tidak berani, Azilah dan Sirul (pesalah) juga tidak berani untuk menyatakan perkara sebenar hinggakan mereka sanggup dipersalahkan atas tuduhan yang dibuat keatas DPM.

Rakyat sudah penat atas segala U-turn yang dibuat oleh Bala dan Raja Petra, kini giliran Deepak pula? Mungkin Deepak perlu mengambil ujian alkohol sebelum sesiapa mengambil kenyataan yang dikeluarkan oleh saudagar karpet ini.

Penulis pasti bahawa Deepak tidak sedar bahawa jika beliau mengambil U-turn, cerita tersebut perlulah selari dengan cerita dari Bala dan juga Raja Petra, termasuk SUARAM dan Tian Chua juga, jika tidak, segalanya akan hancur.

Buat masa sekarang, semua kisah yang diceritakan tidak membawa makna, termasuklah cerita Deepak.

SUARAM kini terpaksa bersembunyi untuk menutup malu mereka apabila kisah mereka dibongkar. Deepak pula hanyalah seorang peniaga yang terpaksa menyambung perjuangan SUARAM yang gagal.

Deepak bukan sahaja perlu mencantumkan cerita-cerita dari pihak pembangkang, beliau juga perlu mengambikira penjelasan yang datang dari bahagian pro-kerajaan.

Deepak perlu memperjelaskan bagaimana cerita beliau mempunyai kaitan dengan cerita Dato' Zulkefli Nordin's, bekas peguam Anwar yang juga pernah mewakili Azilah dan Sirul? Dato' Zulkefli Nordin pernah mendedahkan di dalam blog beliau bagaimana beliau bertindak untuk tidak mewakili pesalah-pesalah tersebut.

Zulkefli yang kini telah meninggalkan PKR, mengaku bagaimana beliau dipaksa oleh Anwar untuk mereka bukti yang membolehkan Azilah dan Sirul membuat tuduhan kepada Dato' Seri Najib dan Datin Seri Rosmah sebagai dalang yang memberikan arahan untuk membunuh.

Satu perkara yang menghairankan penulis, walaupun cerita Deepak tidak boleh digunapakai, ada yang masih percaya akan cerita tersebut!
Lihatlah segala penipuan Bala, Raja Petra, Tian Chua, SUARAM melalui pembangkang yang berjaya dibongkarkan, dan kini Deepak pula, siapa yang masih percayakan cerita mereka?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

72 Responses to "PANAS BERAPI! AKHIRNYA DEEPAK GAY KEMPUNAN SEBAB TAK DILIWAT!"

  1. Mudah saje.Sebarang ayat yg keluar dpd mulut peliwat dan pelayan pelacur mmg tak layak utk didengar.Yang rajin mendengar adalah golongan yg sama dgn pencakap....Renung2kan lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peliwat dan pelayan pelacur hanya layak utk fuckaton...

      Delete
    2. ayat yang keluar daripada mulut ulamak u turn pun kena jaga2 jugak...kasi selidik dulu....

      Delete
    3. Tak sabar nak ngundi. BN tetap pilihan ku.

      Delete
    4. saya setuju hanya BN saja yang mampu membela rakyat.si deepak ni dapat arahan jerr.tak perlu nak percaya sangat si deepak ni sebab nak huru harakan rakyat malaysia

      Delete
  2. sikap babi cina yang menunjuk isyarat lucah pada permaisuri agung adalah contoh bagaimana sikap babi cina cina jika dapat menawan putrajaya. pas dan pkr tengok je tak dapat buat apa apa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. semasa menunjuk isyarat lucah bukan main tunjuk kuat tetapi apabila dijatuhkan hukuman dia sendiri menjadi LAYU umpama daun kering yg tidak bernyawa...padan muka...ptuii.

      Delete
    2. Bingai.....layu mcm kena suntut oleh mat liwat.

      Delete
  3. Mungkin UMNOgok patut bawak Deepak ke Pulau Pinang daripada bawa PSY dengan harga 3juta tetapi dimalukan oleh beliau. Padan muka UMNOgok/APCO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antara deepak dan mat liwat...saper yg bijak menipu rakyat?
      Kote hitam tak bersunat @ kote bengkok?

      Delete
    2. Hihihiii sinis nyer....belum terleeeewat utk bertobat spt saranan ostad kerapu sink..

      Delete
    3. Tak, sebenarnya mat liwat dan pencacai2 patut bawak Deepak ke klinik sakit tuan....cek kote sendiri dulu sebelum citer kote orang lain

      Delete
    4. Patutnya Nik Aziz dan Hadi Awang mengadakan sidang akhbar rasmi bersama-sama Karpal Singh dan Anwar Ibrahim untuk mengumumkan pendirian rasmi PAS berhubung kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat serta pendirian rasmi PAS berkaitan kalimah Allah di hadapan pimpinan akar umbi Pakatan Rakyat serta ahli-ahli Pakatan Rakyat dan orang ramai di Dataran Merdeka.

      Apakah Nik Aziz berani untuk mengumumkan pendirian PAS berhubung isu hudud, negara Islam dan kalimah Allah di hadapan pimpinan DAP dan PKR?

      Apakah Hadi Awang berani untuk tandatangan memorandum pendirian rasmmi PAS berhubung kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat serta isu kalimah Allah berdasarkan keputusan Majlis Syura di depan Karpal Singh serta memberikan memorandum itu kepada Karpal Singh dan Anwar Ibrahim?

      Pecacai Pakatan Rakyat jangan nak sombong tak tentu pasal, Pakatan Rakyat sangat teruk. Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian, jangan mencampakkan dirimu ke arah kebinasaan sebagaimana firman Allah dalam Al-Quran. Pakatan Rakyat yang sukakan huru hara dan keganasan seperti demontrasi liar, hasutan dan ceramah membohong hanya membawa kebinasaan kepada masyarakat. Oleh itu jauhilah sikap buruk sedemikian untuk keselamatan jiwa, akal, harta, maruah serta akidah kita semua dari dirosakkan oleh perlakuan keji Pakatan Rakyat ini, sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  4. Sedutan surat Deepak kpd Mahathir. Sila lihat http://bm.malaysia-chronicle.com/index.php...-surat-terbuka-untuk-dr-mahathir&Itemid=2

    ..Tun,

    I had bought a 200 acres piece of land from Raja Ropiah in 2007 who is now UMNO Selangor Wanita Chief and BN Wanita Chief. We paid her cash RM 13,000,000.00 and issued a Land Bond (Bank Guarantee) of RM 72,500,000.00 to complete the purchase consideration. Raja Ropiah after collecting the money, purposely delayed the issuance of the Land Title to us by completely neglecting her responsibilities to deliver this Land Title and in the sly by committing CBT sold the land to another company at a higher price and also collecting close to RM 90,000,000.00 in cash and Bank Guarantees from them, this too while our "Land Bond" was still valid and collecting Rm 13,000,000.00 from us in cash. We also paid as disclosed in open court RM 8,000,000.00 to DS Najib family. I have lodged police reports and to date zero action has been taken on Raja Ropiah and the other "R"

    Instead I had to go through a harrowing experience of receiving a Foreclosure notice called a "16 D" by non other that DS Najib brother's; D Johari Razak law firm Shearn Delamore exactly 24 hours after my press conference informing the media of the corruption and malpractice of this couple. Tun, pray advice me which bank does a foreclosure without even going through the legal process involved?

    Anyway by sheer "coincidence" their foreclosure was for RM 30,000,000.00 and Boustead Holding suddenly appears out of nowhere to agree to Purchase our Company that owns this 200 Acre letter under the name of Asta Canggih Sdn Bhd for the same RM 30,000,000.00 !! Wonders of Wonders right ? The best part is Boustead also paid us in "advance" before signing the Agreement on condition that we withdraw the case from the courts immediately as the open court date was in the same week, Now Tun, please advice me what you would have done in this circumstances?? The best part is that Raja Ropiah was paid a further RM 29,000,000.00 as her “sentence” for the CBT...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak paham le.....tolong translate skit

      Delete
    2. Aku msh ingat srt mat liwat yg ditulis pd tdm tahun 1998 dulu...kononnya kpd tdm.
      Mmg mengundang simpati rakyat tapi bila dibebaskan masih langgan pelacur dan meliwat...dasar babi fuckatan...

      Delete
    3. RAJA ROPIAH LAH YANG PANDAI

      DAPAT 13JUTA
      KEMUDIAN 90 JUTA
      KEMUDIAN 29 JUTA
      = 133 JUTA

      RAYA HINDU LE!

      Delete
    4. Sedutan rakaman video tak senonoh pimpinan pembangkang serta, sedutan laporan polis oleh Saiful Bukhari Azlan yang diperkosa secara kejam oleh pimpinan tinggi Pakatan Rakyat itu tak mau siar sekalikah?

      Pakatan Rakyat ni kalau ada bukti depan mata mereka mengenai kejahatan mereka, mereka bukannya mau terima, tetapi jika ada fitnah yang tak berasas kepada pihak kerajaan, tak payah siasat lagi, terus mereka terima dan jaja keliling negara.

      Inilah yang dinamakan asobiyah, bersikap berpuak-puak dan sanggup mempertahankan kejahatan puak sendiri tetapi sanggup menindas orang lain di puak mereka.

      Selama ini Nik Aziz dan Hadi Awang serta puak-puak PAS sibuk tuduh UMNO asobiyah kerana pertahankan bumiputera, sebenarnya ini semua adalah amainan politik liar Nik Aziz dan Hadi Awang yang mempergunakan agama secara melulu untuk fitnah UMNO. Perbuatan UMNO mempertahankan orang bumiputera bukan asobiyah, malahan nasionalis bukannya asobiyah kerana UMNO mempertahankan dan memajukan orang-orang bumiputera tidak pula menindas bangsa lain. Ini adalah wataniyah, iaitu sayangkan bangsa, cuma Nik Aziz dan Hadi Awang yang dipenuhi kedengkian suka membuat tuduhan melulu yang tak berasas kepada UMNO selama ini.

      Asobiyah adalah sebagaimana yang berlaku dalam Pakatan Rakyat sekarang ini, segala perbuatan jahat puak mereka disokong dengan penuh kekejian. Mereka akan putar belitkan kenyataan sebenar, malahan sanggup putar belitkan agama untuk membela perlakuan keji mereka itu, itulah asobiyah, bersikap melampau hingga menjadi perosak.

      Saya tahu bahawa Nik Aziz dan Hadi Awang sendiri faham apa itu asobiyah, terapi kerana kedengkian mereka terhadap UMNO, mereka sanggup mengetepikan kebenaran demi untuk memuaskankan nafsu serakah politik liar yang penuh dengki khianat yang bersarang dalam hati dan pemikiran mereka selama ini hinggakan mereka sanggup menghasut orang lain jadi seperti mereka.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian bahawa politik liar ala-Isarel, ala-komunis dan ala-asobiyah ini akan merosakkan negara dan masyarakat sahaja. Jika golongan mungkar seperti Pakatan Rakyat ini diberi kuasa ibarat memberikan bunga kepada beruk yang tak tahu menghargai apa itu keindahan, macam Pakatan Rakyat jugalah, mereka tak tahu menilai apa itu keamanan, perpaduan dan kemakmuran, dalam kepala otak mereka bersarang dengan sikap dengki khianat dan busuk hati yang sanggup buat apa saja hatta memporak perandakan negara ini hingga rakyat menjadi mangsa pun mereka tak peduli. Janganlah dipercaya kepada golongan liar seperti Pakatan Rakyat ini kerana itu semua ibarat mencampakkan diri ke arah kebinasaan sedangkan Islam melarang perbuatan mencampakkan diri ke arah kebinasaan tersebut. Marilah kita semua bersatu hati dan berganding bahu dengan Barisan Nasional untuk pertahankan kebenaran yang sedang diperkosa oleh Pakatan Rakyat ini. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian, insaflah kerana keamanan, perpaduan, keharmonian, kesejahteraan dan kemakmuran tidak datang bergolek begitu sahaja, puluhan tahun diusahakan, sekarang ada golongan keji seperti Pakatan Rakyat hendak rosakkannya, rakyat patut menentang perbuatan keji sedemikian. Marilah kita bersama kerajaan untuk menjayakan aspirasi pembangunan negara ke arah Wawasan 2020 untuk kepentingan diri kita semua dan generasi kita akan datang demi agama, bangsa, dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  5. Kalau kita rakyat Malaysia hendak tahu:-
    (1) Siapa yang terlibat dalam pembunuhan Altantuya
    (2) Bagaimana wang RM500 juta komisyen diagihkan
    (3) Siapa yang terlibat dalam pemberian konsesi tol jalanraya
    (4) Bagaimana projek2 kerajaan mengayakan Ananda, Syed Mokhtar, YTL, Bejaya, Gamuda dll
    (5) Cerita disebalik pembelian segala alatan untuk tentera Malaysia- bot peronda buatan Amin Shah, bot peronda jenerasi ke2, pembelian Sukhoi, pembelian APC dll
    (6) Kebenaran disebalik pendedahan Deepak
    (7) Sama ada Najib dan isteri merompak negara
    (8) Dan banyak lagi

    Maka langkah yang paling mudah, ialah bila PRU 13 tiba, mari kita berpakat dengan suatu hati dan matlamat, humbankan UMNO dan BN. kemudian kita buat tribunal, mahkamah khusus dan select ccommitees memanggil semua yang terlibat, untuk di adili sebelum kita hantar mereka bermukim di Resort Sungai Buloh. Tidak mati orang Melayu kalau UMNO tewas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dah cakap jgn dgr cerita mat liwat...tak perlu tggu pr mng..buatlah dakwaan sekarang baru anak jantan..bukan gay.
      Mudah sgt ker nak humban org...klu sekadar cakap utk menagih undi..
      Klu bukan golongan lgbt...buat dakwaan sekarang....ingat rakyat bodoh mcm puak lgbt korang tu.

      Delete
    2. Bhai klu semudah itu utk menjadi lbh baik kehidupan kita...klu ikut apa yg anwar war2kn sejak 98 dia ada berlori dokumen utk didedahkan....ttp smpai skrg dokumen yg ada hanyalah jadual ceramah dia...perlukan rci juga sekadar utk dedahkn dokumen yg ada ditangan beliau...

      Bhai slps tamat pru 13 katalah pr menang...ttp apa tindakan pun takda sbb yg sebetul takda kes pun...adakah rakyat harus mememdam perasaan selama 5 tahun lagi utk pru14...hmmm entah2 waktu tu sistem demokrasi pun hidup segan,mati tak mau.....dan apa yg pasti rakyat akan disajikan pentadbiran balas demdam...

      Biarlah rakyat yg tentukan...aku hanya bersyukur dgn kehidupan yg ada... Jika hkr112 mengumpul 700000 org utk menyemak di tengah kl...satu hal pula org umno serta rakyat nk buat demo demi demo...baiklah kehidupan yg ada kini,kami cuma tngk org buat demo di tv sambil makan goreng pisang...

      Delete
    3. Kepada pecacai Pakatan Rakyat di atas, isu penyelewengan Pakatan Rakyat ini macam mana pula ya? Lihat ini:

      1. Projek Lebuh Raya Mintak Sedekah di Kelantan, duit sedekah ke hulu ke hilir dikutip, entah berapa banyak dah dapat, tak taulah ada diaudit atau tidak, tak tahu berapa banyak dah digunakan dan tak tau juga untuk apa digunakan, malahan selepas Nik Aziz rasmikan projek berkenaan, hingga kini tak ada perkembangan lanjut pasal projek itu terus diam, dulu kata bulan November 2012, sekarang bulan Mac 2013, lepas ni tak tahulah bila nak mula.

      2. Projek Lembah Sireh pula PAS Kelantan beri tanah kepada pemaju sebanyak 1000 hektar/ekar, kononnya sebagai pertukaran untuk memajukan Lembah Sireh dengan bermacam-macam prasarana, hingga kini tak ada pun pembangunan dibuat apa cerita?

      3. Bail-out Talam Corporation yang dah jadi Trinity Corporation sebanyak lebih kurang RM 400 juta apa cerita? Yayasan Basmi Kemiskinan yang berhutang cukai tanah sebanyak hampir RM 6 juta telah ditindas dengan kejam hinggakan Yayasan Melaka nak bantu jelaskan bagi pihak Yayasan Basmi Kemiskinan pun dihalang oleh Pakatan Rakyat Selangor yang sangat kejam itu kerana Pakatan Rakyat memang nak rampas tanah milk Yayasan Basmi Kemiskinan itu. Inilah Negara Kebajikan ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat, syarikat swasta yang dimiliki oleh kroni Pakatan Rakyat diutamakan, Yayasan Basmi Kemiskinan yang merupakan institusi untuk bantu orang-orang miskin ditindas dan diainaya dengan penuh kekejaman dan dengan begitu zalim sebegitu rupa.

      4. Pembelian tanah 80% bawah air oleh Pakatan Rakyat Selangor dari Trinity Corporation yang telah dibail-out oleh Pakatan Rakyat dengan kos RM 87 juta itu nak buat apa sebenarnya? Kos untuk tambun tanah itu menelan belanja lebih kurang RM 50 juta, mengapakah terjadinya sedemikian rupa?

      5. Isu penyelewengan projek kerajaan negeri Selangor di DUN Seri Kembangan apa cerita? Bila Selcat nak buat inkuiri? Bila Mahfuz Omar nak desak kerajaan buat Suruhanjaya DiRaja?

      6. Projek Kambing Jamnapari Husam Musa apa dah jadi?

      7. Projek keretapi laju yang dicanangkan oleh Husam Musa apa dah jadi?

      8. Mana dia projek stadium baru yang nak dibuat oleh PAS di Kelantan itu?

      9. Isu Rafizi Ramli yang mendapat pembiayaan dari wang kerajaan negeri Selangor sebanyak RM 500,000.00 untuk kes peribadi beliau melibatkan BAFIA sedangkan dia bukannya kakitangan atau pegawai kerajaan negeri Selangor apa cerita? Malahan rakan subahat Rafizi Ramli dalam kes itu, iaitu bekas kerani Public Bank itu satu sen pun tak dapat bantuan sebagaimana Rafizi Ramli, apa maknanya ini semua?

      10. Penindasan pengurusan KUIN yang dikuasai oleh PAS Kedah terhadap pensyarah dan kakitangan KUIN yang mana gaji mereka dipotong oleh pengurusan KUIN untuk membiayai operasi KUIN akibat sturuktur kewangan KUIN yang sangat kritikal apa cerita? Inikah Negara Kebajikan atau golongan penindas sebenarnya?

      Bersambung................

      Delete
    4. Sambungan....................


      11. Mengapakah kedai-kedai bumiputera dan india di Penang dirobohkan sedangkan pusat maksiat yang berselindung pusat hiburan, malahan tak berlesen pula dibiarkan berleluasa?

      12. Isu pengambilan tanah penduduk Kampung Jalan Pokok Assam dengan pampasan sebanyak RM 75,000.00 sedangkan tanah penduduk kampung itu dibuat projek pangsapuri mewah yang berharga RM 800,000.00 setiap unit apa maksudnya, nak halau orang Melayu dari Penangkah?

      13. Penjualan aset-aset PKNS kepada pihak swasta yang disyaki kroni Pakatan Rakyat apa cerita?

      14. Perbuatan Pakatan Rakyat di Perak terutama di DUN Sungai Rapat yang menentang pembinaan sekolah agama rakyat di Taman Aman, apa cerita? Malahan PAS pun tumpang sekali buat penentang pembinaan sekolah agama rakyat itu apa cerita?

      15. Tindakan ganas PAS yang merobohkan Madrasah Salihiah di Kedah untuk dibuat shopping complex Aman Sentral apa cerita? Malahan tapak madrasah itu adalah untuk dibuat pusat aktiviti Islam sebagaimana amanah pewakaf tanah tersebut, tetapi PAS sanggup robohkan madrasah dan buat shopping complex, apa semua ini? Jika PAS sanggup alihkan madrasah lokasi madrasah itu 200 meter dari tapak asal, apakah PAS tidak boleh alihkan projek Aman Sentral 200 meter dari tapak asal madrasah itu juga? Apakah motif PAS merobohkan madrasah itu dan alihkannya hanya 200 meter semata-mata hendak buat shopping complex? Apakah sekarang ini PAS sudah jadi pak turut kepada DAP? Jawapannya ya, kerana jika nak alihkan tapak madrasah itu, kalau 10 kilometer ke, itu munasabahlah, mungkin darurat, tetapi hanya 200 meter, apa maknanya semua ini? Ini untuk menunjukkan bahawa PAS dah kena cucuk hidung dan diseret ke sana ke mari oleh DAP demi menjayakan agenda sekular ala-kafir harbi DAP itu sahaja.

      Oleh itu, sedarlah rakyat Malaysia sekalian, jika Pakatan Rakyat sibuk fitnah 1 perkara kepada Barisan Nasional, sebenarnya di sebelah Pakatan Rakyat ada 10 kejahatan yang sedang mereka buat. Oleh itu sedarlah semua, dan marilah kita semua bersatu padu dengan pihak kerajaan Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020 untuk kepentingan kita semua dan generasi kita yang akan datang demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Mrk nak meliwatkan rakyat tetapi mrk sendiri diliwat oleh spesis mrk sendiri.

      Delete
    6. Pjg nyer dosa mat liwat n geng nie...ptuiihh

      Delete
    7. Bkn UMNO tp anjing2 khawarij brtuankn dapig sbnrnya yg akan trhumban dgn penuh kehinaan pd pru13 nanti. Haram mgundi PAS DN PAKATAN SYAITAN - himpunan ULAMA PONDOK.

      Delete
    8. APA sebab mengapa kita mesti UMNO?
      1.
      2.
      3.
      4.
      5.
      ................

      Delete
  6. Jalan cerita surat tersebut spt srt mat liwat kononnya ditulis kpd tdm tahun 98 dulu.Apa lagi rakyat mengutuk tdm krn simpati habis dgn mat liwat...maklumlah konspirasi konon.
    Bila dibebaskan dari penjara ingat dia hargai simpati rakyat tetapi msh setia layan pelacur dan meliwat.
    Cai...tak payah menipu krn sumber srt dtg dari malaysia cronicle..yg dimiliki oleh puak mat liwatn geng lgbt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...gerakan persis yahudi..hanya golongan lgbt yg sembah mrk nie...

      Delete
    2. Mudah...kalau ketuanyer peliwat dan pelayan pelacur...hanya golongan lgbt yg layak utk percaya..

      Delete
    3. mat liwat pura2 sakit tengkuk la, sakit belakang la tapi senyap2 balun chinadoll

      Delete
    4. sheikh aljuburi peliwat tua kutuk reput laknatullah yg berperasaan konon dia adalah anugerah tuhan.....puiii.

      Delete
  7. Sambutan Tahun Baru Cina tahun ini meninggalkan parut yang besar kepada Najib.

    Harapannya untuk menjadikan sambutan perayaan itu sebagai medan untuk mendapat lonjakan sokongan daripada pengundi Cina ternyata tidak menjadi, sebaliknya bakal menjadi duka yang berpanjangan.

    Pelaburan jutaan ringgit membawa Psy menghiburkan kaum Cina dan kesanggupan berlakon dalam iklan akhirnya tidak membawa pulangan yang menguntungkan.

    Tiada apa lagi yang boleh dilakukan oleh Najib dalam waktu yang kian singkat untuk mengubah pendirian pengundi Cina kali ini. Mereka nampaknya sudah menetapkan pendirian dan ingin berubah.

    Sebagaimana Islam menggalakkan berhijrah, nampaknya pengundi Cina juga memahami kebaikan berubah. Sesetengahnya sudah pun menikmati faedahnya.

    Najib kini hanya mampu berserah dan berdoa. Dan sambil memikir-mikir tarikh yang sesuai untuk membubarkan Parlimen, Najib dan Rosmah bolehlah mulai berkemas apa-apa yang patut untuk meninggalkan Seri Perdana kerana jika kedudukan pengundi Cina ini tetap tidak berubah, harapan BN untuk mempertahankan Putrajaya sebenarnya sangat-sangatlah tipis.

    Najib, Selamat berangkat keMongolia untuk langsai hutang lama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni lah sorg lagi pecinta lubang taik...buat ramalan ikut kencingdaily n haramjadah..
      Berhijrahlah cai...berhentilah memuja mat liwat n geng lgbt nyer.

      Delete
    2. R u ready for BN? 3 X
      NOOOOOOOOOOOOOOOO 3 X

      Delete
    3. 10:43....betita yang betul dan sahih, dari mana kita perlu ambil?

      Delete
    4. 10:54 tentulah dpd pecinta lubang taik.

      Delete
    5. anon 10.32....ini aja la standard citer dongeng yang ko bole tulis. Harapan pakatan taik untuk ke Putrajaya tu sebenarnya yang sangat nipis.

      Delete
    6. Nik Aziz dan Hadi Awang, adakah kamu berani buat sidang media rasmi PAS untuk umumkan pendirian berkenaan kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat di depan Karpal Singh, Lim Kit Siang dan Anwar serta pimpinan dan ahli-ahli Pakatan rakyat termasuk dari PAS di Dataran Merdeka?

      Hadi Awang: Ambe dok berani lawang Karpal Singh.

      Nik Aziz: Ini semua konspirasi UMNO, DAP dah ambo tarbiah doh, ambo dok sir itu semuo, celako, celako, celako. Ambo pening, ambo pening, ambo pening.

      Nik Aziz dan Hadi Awang pun melarikan tak berani berhadapan dengan kenyataan, inilah hakikatnya. Kalau tak percaya sila tanya mereka akan soalan yang saya ajukan diatas, mereka pasti takut nak berhadapan dengan DAP kerana PAS sekarang ini adalah pecacau suruhan kepada DAP sahajalah. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. 10:56pm....07 237 3333.....anda duk mana bila-bila kami boleh datang....

      Delete
    8. Pakatan Rakyat dah keliru, tertekan, dan jadi sasau dengan pendedahan demi pendedahan membongkarkan kejahatan mereka, dasar golongan penipu, perosak dan jahanam, dasar tolol, dungu, tongong.

      Pakatan Rakyat boleh datang kandang babi untuk masukkan kepala anda dalam lubang taik babi bagi menyembunyikan diri akibat malu yang teramat itu.

      Sila hubungi nombor talian ini: 07 255 55555, Kandang Babi DAP untuk keterangan lanjut. Sekian, terima kasih.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan mainan politik liar Pakatan Rakyat ini, jangan terpedaya dengan pembohongan mereka kerana mereka ini dasar tak tahu malu dan dasar tak sedar diri, jenis tak peduli dosa dan pahala kerana sikap dengki dan khianat telah bersarang dalam hati serta sanubari serta kepala otak mereka dah berkarat dengan unsur-unsur kejahatan, jadi jangan terpengaruh dengan golongan jahat ini. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete

    9. ko hanya komen berdasarkan video najib pasal CNY dan iklan najib for CNY. benda ini pun tak akan menentukan hidup mati BN. apa yang pasti ialah ko masih mengikuti sumber keldaiandaily@kencingdaily, haramkahdaily,dan lain2 portal sampah ( rubbish portal ) puak pro pembangkang. ini sedikit byak menjadikan minda ko terlalu jumud dan mempercayai seolah2 perkara tu benar..adakah dgn mengeboo no... tu otomatik rakyat dah tolak BN ? semua ni berpunca drp komen LGE dan Anwar yg mengatakan bahwa rakyat dah tolak BN...senang je kata rakyat dah tolak BN...Ha ! Ha ! Ha! come on la...ini semua auta Anwar dan LGE !!! Portal sampah pun terus kutip dan siar dlm paper atau online news.

      Faktanya...mana2 Najib p seluruh Malaysia rakyat bergitu teruja untuk bertemu dan sanggup mendengar ucapan Najib dan celoteh sindiran beliau. Tak da lak rakyat memboikot atau meninggalkan majlis.

      Sebahagian besar rakyat mengharapkan kesinambungan pemerintahan BN selepas tsunami 2008 tatkala memprotes terhadap Pak Lah..

      Sekarang dah banyak berubah di bawah DS Najib..rakyat Malaysia yg cintakan keamanan tak sabar2 nak mengundi semula BN !!!

      Komen2 ko pasal suruh Najib dan Rosmah bersiap sedia untuk berkemas selepas PRU 13 nampak mcm orng dalam illusi minda yang sudah disetkan supaya berlaku...come on la ko memang berkhayal ...

      Lagi satu ko pun masih percaya auta anwar dan tian chua pasal altantuya...ceta ko ni meloya...main telan terus lendir anwar..sebagai contoh ko p ke Jakarta terus orde sate sebab dah rasa
      lapar sangat...lepas ko dah makan dan rasa kencang barulah penjual sate bagitau semua sate sudah bercampur2...ada sate babi, sate anjing, sate ular sawa...semua nampak sama warna kunyit kuning !!!!
      ko dah makan tak kan nak muntah lik !!!

      Kesimpulannya jgn mudah sgt percaya dgn auta Anwar dan geng2 dia termasuk portal sampah !!

      HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

      Delete
    10. Klu 'no' tu dtg dpd babi ternak limbabi...tak jadi kudis bagi aku yg setia dan tetap setia dgn bn.

      Delete
    11. Bhai....pada aku utk sambutan cny yg diadakan kali ini,sebenarnya membawa 2 impak yg besar kepada 2 pihak,iaitu kepada bn serta ds najib dan kepada kepimpinan PR.Bhai pada lu dan sidang PR apa yg terjadi adalah satu tamparan kepada imej ds najib dan bn utk rakyat penang khasnya dan rakyat malaysia amnya...

      Bhai...aku sebenar bersimpati dgn keseronokkan yg tidak membawa erti utk perjuangan pr...aku bersimpati dgn ejekan serta provokasi yg blogger pr zahirkan melalui blog,twitter serta media cetak yg lain...sengaja aku tidak bangkit kn persoalan ini dari awal,kerana aku nak lihat sejauh mana dungu nya pimpinan PR serta ahli sekelian.

      Ada 2 impak yg aku nyatakan dari awal tadi ialah...IMPAK 1.Disebabkan luorg hnya memikirkan melalui pemikiran yg jumud,demdam,sakithati,cemburu serta perjuangan yg langsung tak bermakna kepada mana2 parti didlm PR.luorg wlupun mempunyai 3kepala tetapi hnya mempunyai 1 pemikiran yg lembab serta dungu...memikir hbya melalui satu sisi yg mana lu org rasa yg apa telah terjadi adalah ibu kepada provokasi kepada imej bn.

      Bhai...bhai,lu org cubalah lbh cerdik utk berfikir dan bertindak...utk impak yg pertama,sebenarnya PARUT telah luorg tinggalkan kepada PR...lu org hnya menumpukan kpd ahli lu org sehingga lu lupa kepada masyarakat atau rakyat atas pagar...adakah golongan ini tidak layak berfikir...golongan ini tidak layak utk berperasaan SIMPATI...lantas golongan ini dinafikan utk menterjemahkan apa yg difikir...perasaan...keatas kertas undi...

      Bhai...program openhouse yg diadakan di pp bukan diletakkan syarat yg hnya utk ahli mca/gerakan/umno/ppp/kimma atau ahli komponen bn sahaja.pihak penganjur tidak meletakkan syarat tetamu pelu membawa kad keahlian parti utk hadir memeriahkan program.

      Hanya KM DAP LGE yg tidak malu utk memaksa ahli dap..pkr dan pas(patut hadir ke)hadir kemajlis org lain dgn memakai warna tertentu bg tujuan mensabotaj majlis org lain...bhai di mana etika kemanusiaan yg berniat pergi utk MENCEROBOH dan MEROSAK kan majlis org...BODOH,BANGANG,LIAR, KURANG AJAR SERTA BIADAP itu adalah sisi yg dilihat oleh org diluar parti...jd impak negatif kepada siapa sebenarnya bhai...

      Pemerhati politik yg tidak menonjolkn diri utk mana2 parti dan mnkin mereka ini telah memberi undi kepada PR pada PRU yg lepas memikirkan kembali kewajaran utk memberi undi kepada parti yg menunjukkan sifat liar,kasar, biadap yg mana sikap ini tidak pernah ditunjukkan oleh parti bn wlupun telah berkuasa selama 56 tahun

      Maka utk pru13 ini tidak mustahil undi protes pada pru12 kembali kpd bn dan ditambah pula undi protes dari kalangan PR utk pru13 serta pengundi simpati akan membawa IMPAK besar dlm pru13.
      Siapa sebenarnya mendapat tamparan kesan atau IMPAK dari apa yg terjadi kepada sambutan CNY...senjata makan tuan..itu perkataan yg paling tepat.

      Bhai rakyat nampak dan tahu siapa yg berada didalam majlis tersebut..benar kah rakyat yg sebenar menolak ds najib atau tetamu yg tidak DIUNDANG yg telah menunjukkan ketidakmatangan berpolitik secara 'gentleman'...bhai kita boleh ketawa dan mencanangkn kpd dunia yg kepimpinan ds najib ditolak sekiranya ds najib hadir didalam program yg dianjurkan ngo serta RAKYAT dan rakyat menzahirkan pernolakkan tersebut...

      IMPAK KE 2.Tidak lain ialah kepada ds najib yg nmpak cool dgn provokasi yg dilakukan oleh DOG AND PIGS(DAP) serta anjing sekutu yg menyalak didlm majlis org lain. Ds Najib telah mendapat simpati dari rakyat yg indipendent yg bebas utk memberi kepada siapa pun.
      Pengundi atas pagar yg berpaksikan keamanan,keharmonian,toleransi.budi serta kelembutan dlm kerajaan.
      Bhai...adakah rakyat akan memilih parti biadap yg melaungkan kebebasan adil negara berkebajiikan hak sama rata tetapi menonjolkan undang2 rimba, barbarian,rakus,biadap...bhai rakyat boleh berfikir mana yg terbaik utk masa depan....kita mengundi bukan sekadar utk msmenangkan parti kita atau pemimpin kita....tetapi demi masa depan kita..negara kita..agama kita. Adakah rakyat sanggup mengambil risiko utk menjadi kan Puak Rimba(PR) utk menjadi ketua negara..lu fikirlah...

      Delete
    12. Juragan nko tak payah nak buat sibuk kat sini...menyusahkan org lain,takda sapa nak baca komen nko tu

      Delete
  8. Sudah-sudahlah mat liwat n geng buat fitnah.Hentikanlah sblm dipanah petir semasa berkempen nanti.Rakyat bukan spt rakyat tahun 98 dulu yg kagum dan sanjung seorg yg bergelar pak sheikh.Rakyat dah jemu dan muak dgn mainan politik bodoh bingai korang.
    Klu rasa nak memfitnah hingga ke hujung nyawa....lantaklah.Kami bekas2 reformis 98...xpkr..xpas..dah hilang kepercayaan dgn mat liwat n geng.
    1 UNDI UTK MAT LIWAT N GENG:1 DOSA FITNAH YG KITA TELAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cayalah bro....aku dulu pernah kagum mat liwat ni...tapi sekarang...tengok mukanya aku dah cukup menyampah...
      Yang aku kesian isterinya yg setia layan penipuannya selama ini..
      Dasar peliwat dan pelayan pelacur....

      Delete
    2. Heran bro...msh ada juga pencacai pr yg msh memuja dan menyembah manusia nie..
      Mgkin didikan agama tak cukup kot..

      Delete
    3. Ataupun mrk juga peliwat dan pelayan pelacur...

      Delete
    4. apa bole buat....dah itu je tahap kemampuan politik pakatan liwat

      Delete
    5. Apakah PAS berani buat sidang media rasmi untuk menerangkan pendirian rasmi PAS berhubung isu hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat serta isu kalimah Allah? Sila jemput Lim Kit Siang untuk duduk sebelah Nik Aziz, jemput juga Karpal Singh untuk duduk sebelah Hadi Awang, Anwar pula duduk di tengah-tengah mereka.

      Apakah Nik Aziz berani untuk mengumumkan pendirian rasmi PAS berhubung isu hudud dan negara Islam dan isu kalimah Allah berdasarkan keputusan Majlis Syura sebelum ini di tepi Lim Kit Siang?

      Apakah Hadi Awang berani untuk tandatangan pendirian rasmi PAS berhubung isu hudud, negara Islam serta isu kalimah Allah berdasarkan keputusan Majlis Syura sebelum ini di depan Karpal Singh dan serahkan memorandum itu kepada Karpal Singh, Lim Kit Siang serta Anwar Ibrahim, apakah Hadi Awang berani buat sedemikian?

      Sila ajak semua pimpinan PAS, pimpinan DAP, pimpinan PKR serta ahli-ahli mereka dan masyarakat ramai untuk menyaksikan perkara tersebut, sila buat di Dataran Merdeka untuk disaksikan oleh orang ramai, malahan RTM dan TV3 saya pecaya sanggup berikan waktu siaran langsung selama 5 jam untuk pengumuman Nik Aziz itu, kemudian Hadi Awang tandatangan dokumen itu, lepas tu beri kepada Karpal Singh, Lim Kit Siang dan Anwar Ibrahim, kemudian berlakulah pertikaman lidah, dan tendang menendang meja dan hempuk menghempuk kerusi serta tumbuk menumbuk antara Hadi Awang, Karpal Singh, Nik Aziz, tetapi Anwar larikan diri ikut pintu belakang, ahli-ahli PAS, PKR dan DAP juga akan bercakaran sesama sendiri kerana tak puas hati dengan pendirian PAS itu.

      Are You Ready PAS For It? Noooooooooooooo, ambe dok sir, ambo dok sir, ambe takut DAP, ambo takut DAP, sebab DAP tuan kepada PAS sekarang ini.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan drama politik liar dan penipu Pakatan Rakyat ini. Jangan terpedaya dengan penipuan mereka itu. Marilah kita semua berganding bahu bersama kerajaan Barisan Nasional untuk memajukan negara ini untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air, adalah lebih dituntut oleh agama kita sendiri. Marilah kita berjuang demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  9. Terima kasih banyak PK, rupa nya cerita bodoh yang aku reka tu, laku jugak kat sini....

    ReplyDelete
    Replies
    1. cite yg mana pukimak oi????? tang mak ko main dgn anwar ke? ataupun bapak ko jadikan zuraidah sebagai perempuan simpanan dia?

      Delete
    2. Aku tukang reka cerita, PK tolon post, kak bedah tukang baca degan penuh yakin..

      Delete
    3. Terima kasih anon 11:19 PM, terima kasih sangat kerana menyamar dan membohong bagi pihak Pakatan Rakyat, teruskan usaha untuk porak perandakan negara ini supaya Pakatan Rakyat boleh ambik kesempatan untuk burukkan Barisan Nasional.

      Jika slogan Barisan Nasional 1Malaysia: Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan, Sebuah Janji Ditepati.

      Slogan Pakatan Rakyat pul adalah, Demi Undi: Rakyat Dipergunakan, Penipuan Ditabur ke Sana Sini, Peduli Apa Dengan Rakyat, Kuasa Lebih Utama, Rakyat Hanya Untuk Diperguna.

      Teruskan usaha untuk porak perandakan negara ini, sumbangan adan amatlah dihargai oleh Pakatan Rakyat. Syabas atas menjadi pecacai kepada Pakatan Rakyat selama ini, lepas kami tak perlukan anda, maka akan tidak dipedulikan lagi, kami akan perah anda selagi kami perlukan anda.

      Ikhlas dari Pakatan Rakyat

      Delete
  10. Mereka-mereka yang dibawah naungan PR tak akan sekali menghargai kecemerlangan BN/UMNO. Bagi mereka ada keamanan dipergunakan sepenuhnya, ada sabsidi diambil tetapi mereka ada maruah ke... sendiri fikirlah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maruah Pakatan Rakyat sudah dibuang dalam tong sampah, mereka dah jadi tak tahu malu, tak sedar diri, tak peduli dosa atau pahala, tak peduli halal atau haram, dan tak peduli semua perkara kerana ketamakan dan sikap busuk hati sudah berkarat dalam kepala otak mereka serta sudah bersarang dalam hati sanubari mereka, sebab itulah mereka jadi teruk sedemikian rupa.

      Pakatan Rakyat sibuk kata kerajaan zalim, tetapi segala bantuan kerajaan, segala prasrana kerajaan bina mereka ambil dan gunakan juga, malahan mereka tak pernah disekat pun untuk ambil dan guna bantuan dan prasarana yang disediakan oleh kerajaan itu. Tetapi biasalah, orang tak ada maruah macam Pakatan Rakyat ni, jenis muka taik lembu, mana ada tau malu, jenis tak sedar diri katakan, beginilah sikap keji dan tak berhati perut mereka selama ini.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, jangan ditiru perbuatan mungkar Pakatan Rakyat ini, jenis tak ada maruah dan tak peduli dosa atau pahala serta jenis tak peduli halal atau haram seperti Pakatan Rakyat ini sangat berbahaya, jauhilah golongan sebegini, semoga mereka bertaubat dan insaf atas kelakuan liar dan mungkar mereak selama ini. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian, marilah kita bersatu hati menyokong kerajaan yang dah banyak bantu kita selama ini untuk bangunkan negara ini supaya bantuan itu makin banyak kita terima bila negara jadi maju jaya. Sedarlah semua untuk kepentingan negara kita demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Woi mohamad ke mamat ke nasionalis ke komunis ke..nko nk ulang tayang berapa kali...aku yg sokong bn pun dah jemu tngk ulangtayang csrita ko..dah pergi copy pastu hantar kt blog pr yg lain

      Delete
    3. ANON Feb 15, 12.33am

      ko ni menyamar...tak kan la En. Mohamad komen bgi idea, nasihat berguna buat penyokong BN...ko macm naik angin !! come on la open minded la sikit...kalo tak baca scroll bwh !!!

      HANAFI VALE FIRE !!! K.O.PR !!!

      Delete
    4. Anon 12:33. Tak perlu kasaq sgt nak arah org..org bn tulen tak kesah pon......tak nak baca...jgn baca....relax2 .Hanya mat liwat n geng jer kasaq.

      Delete
    5. Anon 12:33, kamu apa hal? Siapa komunis sekarang ini? Saya mengajak orang melakukan kebaikan itu komunis ke? Perbuatan keji Pakatan Rakyat yang melalak tak tentu pasal dan meracau tak tentu arah sambil terlompat-lompat dan terkinja-kinja di jalanan itu adalah gerombolan komunis, kerana itulah cara komunis untuk hasut rakyat menyertai mereka, taktik komunis adalah menipu, kemudian menghasut, lepas itu buat demontrasi liar, sebijik sama macam Pakatan Rakyat, memang Pakatan Rakyat komunis.

      Kamu pula komunis bebal, tolol dan tongong, meracau tak tentu pasal pula. Saya seorang nasionalis Melayu, kau dengki apa? Nasionalis berbeza dengan asobiyah, UMNO adalah nasionalis atau dalam bahasa Arab adalah watanniyah iaitu sayangkan bangsa, saya menjadi nasionalis tidak bermakna saya menindas orang lain, saya tak buat macam itu pun.

      Tetapi PAS adalah asobiyah, PKR pun asobiyah, DAP apatah lagi, bapak segala asobiyah, segala keburukan mereka dan sekutu mereka dibela habis-habisan dan diselewengkan kononnya konspirasi sedangkan memang nyata PAS, PKR dan DAP adalah kelompok jahat dan mungkar yagn suka buat kekacauan dan kerosakkan di muka bumi Malaysia ini. Biasalah, golongan asobiyah totok macam mamat di atas mana tau peduli halal atau haram, dosa atau pahala pun dia tak peduli, kerana pimpinannya pun tongong macam dia juga, jenis tak peduli dosa atau pahala, halal atau haram pun boleh lempar belakang rumah sajalah kerana nafsu serakah adalah diutamakan oleh golongan liar sebegini.

      Apa yang jelas adalah PAS, PKR dan DAP adalah golongan asobiyah, golongan penjahat, golongan mungkar, golongan kurang ajar, golongan berperangai lebih buruk dari binatang dengan perbuatan kerosakkan dan kejahatan mereka selama ini.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, jangan terpedaya dengan golongan asobiyah yang mungkar seperti PAS, PKR dan DAP ini, mereka ini golongan yang jahat yang mahu memudaratkan kita hingga negara jadi porak peranda dan huru hara supaya mereka lebih mudah buat kerja jahat mereka. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  11. Cukup2 sudah...cukup sampai di sini saja...
    Bertobatlah wahai bekas rakanku dlm pr...
    Berhentilah menyokong pelacur agama dan pelayan pelacur tu....tak rugi tinggalkan mrk..
    X-Reformis 98

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro..cerita bnr aku...dulu bila org kanan mat liwat keluar pkr...aku tak kesah...bila ada org tuduh mat liwat meliwat....aku marah...tapi sejak video besi dan kehilangan jam omegay nya....aku dah hilang sabar dan bye2 p'gay'r.

      Delete
  12. 12:05am.....anda sudah bagus dan baik sekarang maka tarbiyah lah ex kekawan anda, supaya tidak terus sesat.

    ReplyDelete
  13. Anonymous February 14, 2013 at 11:56 PM
    Klu 'no' tu dtg dpd babi ternak limbabi...tak jadi kudis bagi aku yg setia dan tetap setia dgn bn.

    -------------------
    Kalau betul anak jantan telefon ler, tapi kalau jenis bapok/pondan/ke'di.....tak payah ler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila telefon nombor ini 018 9875988 kandang babi untuk pecacai Pakatan Rakyat sumbat kepala mereka dalam lubang taik babi, untuk menambahkan kejahilan dan kejahatan mereka untuk membuat pembohongan demi pembohongan yang bertujuan untuk menghasut rakyat.

      Terima kasih kerana terus menjadi pecacai Pakatan Rakyat, sumbangan adalah amat dihargai, Pakatan Rakyat akan peras dan pergunakan anda sepuas-puasnya hingga selagi diperlukan, jika sudah tidak diperlukan maka anda akan dilempar ke kandang babi untuk kena lanyak dengan babi pula, kerana kamu sudah tidak diperlukan.

      Syabas teruskan usaha, teruskan merosakkan negara untuk kepentingan Pakatan Rakyat, syabas pecacai sekalian.

      Ikhlas dari Pakatan Rakyat

      Delete
    2. Cai..ada berani? Telefon lerrrrrrrr.Jgn bacul mcm mat liwat...bersumpah laknat takut sampai kotey bgkok pegi ke arah tepi....

      Delete
  14. hahaha kecewa punya deepak akibat deepak tidak dapat liwat dia sehingga sanggup menjadi orang bodoh..siapa yang nak deepak tidak laku dijual dan sudah muak dengan perangai dia..rakyat sudah tidak percaya lagi

    ReplyDelete
  15. Hanya orang bodoh akan percaya cakap Deepfuck ni.. penyokong Pakatan haprak pula akan percaya semua apa yg dikatakan oleh Deepfuck... tapi bila ditunjuk video, dia cakap perut tak sama... Anwar, kau jgn ingat rakyat bodoh!! mampus kau!

    ReplyDelete
  16. Alamak.. tak abes lagi ke cerita sipenjual karpet ni?? Apa lagi la deefuck ni nak, aku memang dari dulu dah agak, anwar gunakan mamat bodoh ni untuk membuat propaganda menjatuhkan kredibiliti perdana menteri kita, pada aku mamat ni sangat lozer dan terlampau lurus, senang dibeli dan apa yang keluar dari mulut dia adalah skrip daripada si dajal mata satu anwar ibrahim !!

    ReplyDelete
  17. aku taaku tak tahu samada aku harus kagum ataupun gelak sakan dengan cerita ni..

    Kagum:deepak berjaya memutarbelitkan fakta dan memperBODOHkan pemimpin PR dan penyokong nya sehingga sanggup utk memberi imuniti kpd Deepak..

    Gelak Sakan:sebab pemimpin dan pencacai PR diperBODOHkan oleh seekor keling yang bakal bankrap dan mnggunakan PR utk dapat publisiti...

    ad dua situasi dalam hal ni,samada Deepak sudah semakin terdesak dengan beban hutang dia ataupun PR sudah terdesak utk mnutup bangkai dia yang semakin kuat baunya menjelang PRU...

    ReplyDelete
  18. deepak nie mcm bodoh je...benci btl dgn si mamat hitam sekoq nie!! dia dgn pembangkang semua sama je otak mcm lembu je!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!