PANAS BERAP! VIDEO USTAZ HARON DIN DIMAKI HAMUN KERANA PERTAHAN KALIMAH ALLAH!

85 Responses to "PANAS BERAP! VIDEO USTAZ HARON DIN DIMAKI HAMUN KERANA PERTAHAN KALIMAH ALLAH!"

  1. Saya setuju dgn pdgn dato..saye sentiasa dblkg dato..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa UMNO tolak hudud?? itu kan hukum Allah

      Delete
    2. Bhai...ada lagi ke hudud...kan ke hukum tu dah hilang bila karpal jeling pada nizar... Ada lagi ke...knp kes kat kelantan hari tu refer kat karpal...mana pergi majlis hudud.... Oh lupa kelantan cuma diperintah oleh pas dan hudud takda pun...hmm bhai lu tnya kt puak lu je lah...

      Delete
  2. apa sahaja utk agama islam....sy sentiasa bersama ustaz...

    ReplyDelete
  3. woi parpu celaka..kami x mau video harun din..kami maukan video lucah..cepat uploadkan video seks terbaru UFB tgh doggy pinoy sambil kira duit rasuah umno..kalu xde jgk..uploadkan video hassan ali tgh pancut...ooo yesss....konsep blog ni dh lari konsep yg ditetapkan umno harbi..cepat uploadkan cepat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh. agak kurang ajar mulut ko tue anon pukimak... apa jenis babi yg guan eng bagi ko makan sampai sanggup jilat bontot babi hanjing yg diorang bela.... mmg dasar pukimak mcm ko nie mcm sial anjing la.........

      Delete
    2. ko bagi la video ko tengah pancut kat parpu, biar diuploadkan...aku nak tengok jugak rupa babi pakatan liwat macam mana dan gaya menyondol ada serupa macam mat liwat tak

      Delete
    3. Ha ha haaaaaaa lucu...ghairah tak bertmpat cai pr nie.

      Delete
    4. Kak bedah...kalau marah sangat pon, tak payah lah sebut benda yang tak elok tu, dan tak ada untung apa pon kalau sebut benda tu.

      Delete
    5. KAU NI JGN JADI MANUSIA LAH. CAKAP MCM ORG TAKDA OTAK. ORG MCM KAU NI LAH YG MEROSAKAN AGAMA ISLAM. ALLAH MELIHAT SEGALA PERBUATAN KAU. JGN ASYIK LIBATKAN UMNO. INI PASS YG MULAKAN JADI KAU PGI TANYA AJI ADI DAN NEK AJIS. FAHAM! !!! ???

      Delete
    6. Aku rasa ko ni haiwan kalau pun tidak iblis atau syaitan. Kapir pun tak gamak nak ucapkan apa yang kau tulis kat sini. Semoga apa yang kau katakan itu berbalik pada diri anak-anak atau sedara engkau.

      Delete
  4. Sdh dpt diramal. Adalah perkara biasa bagi umngok, apabila merasa kuasanya tergugat, akan menggunakan sentimen bangsa @ agama utk mendapat sokongan kembali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setahu aq PAS yg selalu menggunakan sentimen agama sebagai alasan utk berpolitik........

      Delete
    2. ada ulamak2 PAS yang bila 'tergugat', cepat2 buat u turn konar baring untuk mendapat sokongan kembali.

      Delete
    3. Bhai 12.25...agama dan bangsa adalah asas perjuangan umno dari tahun 46 hingga skrg tidak pernah berubah biar pun hingga ke pruxx...bhai pas perjuang kan apa??? Demi agama,bangsa dan negara umno ttp akan berjuang....kerana ketiga elemen yg di perjuangkan umno maka inilah termaktub dalam perlembagaan,yg ugama rasmi ISLAM...hak ketuanan MELAYU didlm negara MALAYsia

      Ada masalah apa pada lu apabila umno tidak menyokong perjuangan utk jual kalimah Allah...hak samarata pada semua kaum dan ketuanan melayu dulucutkan... Dan menjadikan negara ini litte china di asia atau singapork...jika ini yg lu perjuangkan teruskan bhai...umno berpegang kepada demokrasi...lu suka..lu rasa..lu fikirlah

      Delete
    4. Tgklah. Dah sah Dato Haron comment tentang kalimah Allah di salah gunakan tapi mangkok atas ni masih nak salahkan Umno. Pelik betul. Kenapalaj dunggu samgat dia ni. Tak pernah tgk org sebodoh org2 kumpulan ni. Mmg jadi makanan dappig lah kau dan ketua2 kau.

      Delete
    5. Fikirlah guna akal paling waras. Apa tujuan nak cetak nama Allah dalam Bible bahasa Melayu? Bila Ulamak cakap ko hina ulamak. Ko nak halalkan segalanya asalkan kebencian dan dendam kesumat ko berbalas. Fikirlah apa akan jadi pada anak2 ko kemudian hari...sudah cukup ke ilmu agama yang ko berikan. Islam terjaga di Malaysia, selama ni tak penah pulak kapir ni demand bukan2, tapi bila kita lemah dan sanggup sujud ikut telunjuk mereka mula mintak segala-galanya. Apa tak cukup lagi pengorbanan Melayu bagi muka pada penjajah dan pendatang? Lihatlah Islam dimana-mana, ditindas, dibunuh, dihalau macam binatang. Negara Arab hancur sehancur hancurnya. Aku dilu amat sanjung Anwar Brahim, tapi ternyata nafsu buasnya tak penah kendur, dia terlalu rakus, jahat dan haloba untuk menjaga kepentingan negara ni terutamanya Islam.

      Delete
    6. Juragan....prf dr haron din hanya boleh bersuara, tapi KDN perlu tegas!

      KDN perlu tegas selesaikan polemik kalimah Allah

      PAS hari ini mengingatkan rakyat agar jangan bertindak secara emosi dalam isu sensitif khasnya agama seperti dalam isu kalimah Allah.“Fokus pada hujah dan berdebatlah secara matang dan jangan sesekali terikut-ikut dengan sentimen yang cuba dibakar pihak tidak bertanggungjawab,” kata Ketua Penerangan PAS Pusat Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man (gambar kanan) hari ini.Beliau juga mengingatkan rakyat agar jangan mengambil undang-undang di tangan sendiri seperti yang disarankan oleh beberapa pemimpin yang tidak bertanggungjawab yang ingin mendapatkan modal politik tatkala kekeringan isu.Kenyataan beliau dipercayai merujuk kepada saranan provokatif Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali menyeru umat Islam membakar kitab Injil berbahasa Melayu yang mengandungi nama Allah. (n Ali ketika mencadangkan Injil berbahasa Melayu dibakar) “Kementerian Dalam Negeri disarankan untuk mengambil tindakan tegas kepada mana-mana pihak yang cuba merancang melakukan provokasi sehingga menimbulkan ketegangan dan rusuhan kaum,” tegas Tuan Ibrahim.Pesuruhjaya PAS Pahang itu turut menyeru Kementerian Dalam Negeri untuk menyelesaikan polemik isu kalimah Allah kerana kuasa membuat keputusan berada di tangan mereka.“Polemik kalimah Allah mesti dihentikan segera oleh semua pihak. Dialog antara agama perlu diadakan semula untuk menyelesaikan kemelut ini."Sebagai kerajaan yang bertanggungjawab, kerajaan persekutuan diseru agar tidak membiarkan isu ini berpanjangan tanpa memberikan kata putus dalam isu ini,” tegas beliau.

      Delete
    7. Laaa bhai...lu nk tulis panjang2 buat apa.. Budak taska pun tahu bhai apa ketetapan kerajaan/kdn.

      Delete
    8. Dasar babi....bila tersepit nak tggl najis kat org lain...dulu bukan main angkuh sokong dapig siap sindir2 kerajaan si n.ajis.... u-turn..2

      Delete
  5. kenapalah PAS x zedar2 lagi.. nak tunggu cina pukimak tu hina agama kita mcm mana lagi? cina pukimak tue dah lah sampah... sial mcm hanjing plak tue........

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS nak sedar macam mana....sebab dah sanggup berkawan dan di perkudakan oleh setan DAPigs ngan mat liwat.

      Delete
    2. Dulu ngata penyokong pembangkang suka maki hamun, sekarang ni penyokong bn pon dah pandai dah maki hamun....maka ada persamaan

      Delete
    3. bukan diperkudakan...tapi diperbabikan

      Delete
    4. kak bedah ni hari2 beli keperluan harian kat kedai cina jugak. species babi mcm ni ramai kat msia, termasuk Juragan 69.

      Delete
    5. Bhai 03.07 whatever lh bhai...mnkin lu lbh mulia dari aku pada pas/pkr...ttp yg pasti kemuliaan aku dan lu pada Allah bukan pas dan pkr yg tentukan...lu kata...lu rasa..lu fikirlah

      Delete
  6. Kenyataan Dato Haron Din dlm video penuh isu kalimah cukup jelas, kalau tak boleh nak faham juga, tandanya sudah terlalu taksub. Spt golongan rafidah dan syiah yg sesat dahulu kerana ketaksubannya, Imam Malik r.ha. kata tinggalkan sahaja ! lebih kurang makna toksah layan, taksub tak boleh terima kebenaran, kalau berdebat pun mrk sebenarnya mencari kemenangan bukan kebenaran. Nabi pun tak ngaku umat org yg taksub !
    Di Mahsyar nanti dlm keadaan manusia manusia kehausan, setiap Nabi mempunyai telaganya masing masing dan Telaga Nabi Muhammad saw disebut Al Haudh, ketika segolongan manusia menghampirinya, mrk diusir daripadanya, Ar Rasul saw berkata ; "mrk itu adalah umatku" lalu dikatakan kpd Baginda saw "Sesungguhnya kamu tidak mengetahui apakah yg telah dikerjakan mrk selepasmu"
    Berapa ramai hari ini manusia manusia yg merasakan mrk adalah umat Nabi Muhammad saw, tp berdasarkan beberapa hadis Ar Rasul saw mrk telah terkeluar dari golongan umat Nabi Muhammad saw. Boleh dirujuk dlm kitab kitab hadis golongan golongan yg Nabi saw tak mengaku umat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..aku respek dgn hujah lu...bnyk yg kita boleh ambik pengajaran dari hujah lu...teruskan bhai..

      Delete
    2. Kasih Nabi saw pd kita, ketika hidupnya berdakwah, berjuang berusaha utk menyelamatkan kita dari kesesatan , ketika hampir wafat ingat kita, di Mahsyar hari yg penuh kesusahan ingat kita, di Mizan ingat kita, di Sirrath ingat kita, sampai dah dlm Syurga pun masih ingat umatnya yg di masukkan ke Neraka, sdg yg ke Neraka itu adalah umat yg degil tak dgr kata ! "Sekelian umatku akan masuk Syurga, kecuali org yg enggan." Sahabat bertanya, siapakah yg enggan ?.Baginda saw menjawab "Sesiapa yg taat kpdku akan masuk Syurga dan sesiapa yg derhaka padaku sesungguhnya dia tela enggan" . HR Bukhari. Selawat atas . Ar Rasul saw. Allahumma solli 'ala Muhammad !

      Delete
    3. Juragan 69 yang bijak.....kenapa kakbedah tu rakan seperjuangan awak tu..

      Delete
    4. bagaimana orang melayu yang tolak hukum hudud tu... g yg orang enggan taat kpd Allah & RasulNya jugak ke?

      Delete
    5. 2:31pm...aku pon tengah tunggu jugak jawapan al-mujtahid Xpas nie....
      Tunggguuuuu.....

      Delete
    6. Dah dipos terdahulu, ada perbezaan antara menolak, mengabaikan dan tidak melaksanakan. Nak bahas, panjang lebar. Secara ringkas bolehlah ente youtube Ust Syed Ahmad Faiz ! Anyway, kita semua tak boleh berhenti belajar, sehinggalah nanti Izrail a.s. datang menyapa dan menjemput kita. Semoga kita semua ditunjuki jalan Kebenaran.

      Delete
    7. Hudud hanya mainan politik pas...mcm isu mgkafirkan org..tak mgkin pas dpt laksanakan hudud krn kapla sink msh hidup....
      Jika Pas dpt mandat majoriti...kemungkinan...tapi dlm keadaan negara berbilang agama adalah sukar.
      Lagipun hudud ciptaan pas tidak berlaku adil...hanya org islam dihukum..yg kafir dilepaskan..

      Delete
    8. Dulu aku minta penyokong pas tunjukan negara islam mana yg patut kita buat model dan hudud journal laws dari zaman nabi hingga otthomaniah turki tp hingga arini xterjawab lg....

      Delete
    9. Syabas Xpas, satu komen yang menarik. Ana lebih suka komen yang ada unsur unsur islam... dari Quran dan hadis. Itu baru betul. Komen ikut nafsu dan emosi tak ada berkatnya. ALLAH pun tak suka....Nabi s.a.w dah pesan agar berhati hati bila keluarkan kata kata kerana mungkin disebabkan kata kata yang kita ucapkan menyebabkan kita dicampakkan dalam api neraka....begitu juga mereka yang keluarkan kata kata yang baik, mungkin disebabkan kata kata yang baik yang ucapkan kita dimasukkan kesyurga.

      Hentikanlah maki hamun, itu bukan ajaran Islam. Nabi s.a.w diutus untuk perbaiki akhlak. Begitu penting akhlak hingga kan Allah utus nabi untuk tujuan itu. Dengan Firaun yang sombong dan zalim pun Allah perintah Nabi Musa supaya cakap dengan lemah lembut. Jangan sampai Nabi tak mengaku umat... sia sia perbuatan kamu ini kalau tak dapat redha Allah..

      Delete
  7. Xpas...post kan lah salah satu hadis tu, boleh kita kongsi bersama.

    ReplyDelete
  8. PAS tak pernah larang ahlinya berhujjah tambah2 lagi alim ulamak yg memang ada kepakaran seperti DHD ni bg untuk mencari kebenaran, kesedaran, dakwah, dan amar makruf nahi munkar. Tetapi ada benda khilaf ulamak yg nampak berbeza pendekatan, itu pun dirai dalam PAS. Cuma benda khilaf seperti kalimah Allah ini janganlah sampai kafir mengkafir, kutuk mengutuk, atau berpecah belah atau mufarakah dari jemaah Islamiyyah PAS.. hormati "Adabul Khilaf".

    Apapun perbezaan, perjuangan Islam tetap dijunjung & dasar parti dipertahankan. Akhlak & disiplin pejuang Islam perlu dijaga. Harga perjuangan bukan boleh diubah atau dipujuk atau dirasuah dengan wang ringgit atau habuan dunaiwi. Undi tetap PAS!

    PAS tetap PR untuk memacu PERUBAHAN rakyat & negara! PRU13 bersama PAS & PR!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAH SAYANG SGT KAT BABI2 DAPIGGKAN. UNDILAH. SAMA2 LAH KENERAKA NANTI.

      Delete
    2. haron din senang diperbodohkan dan disesatkan oleh Parti Ajaran Sesat.

      Delete
    3. ARUS PERUBAHAN SEMAKIN KENCANG! PRU13... UNDILAH PR DEMI PERUBAHAN!

      Delete
    4. Hahaha...baik2 bhai...jgn terlampau kencang...nti jadi ribut susah bhai.

      Delete
    5. Selagi ada mat liwat yg turut melacurkan agama dan kekhilafannya asyik ditutup oleh n.ajis....ko nak kata ko tu pejuang islam....?
      Lu pikir lah sendiri..agenda islam tu luas dan bkn sekadar hudud yg dipolitikkan.

      Delete
  9. Apa yg keluar dari mulut pemimpin bn adalah muktamad dan tidak boleh dipertikai lagi.
    Barangsiapa yang mempertikainya, dianggap bughat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm itu yg jadi pada pak lah...boleh bhai aku ambik paklah sebagai contoh utk kuatkan hujah lu...

      Delete
    2. umno memang parti autokratik.. mana beri ahli2 umno canggah/bantah kehendak nafsu rosmah bini najib tu.... begitu juga alim ulamak/mufti/qadhi/ustad/profesor/pegawai agama dalam UMNO mana beri baca hukum Islam yg bercanggah dengan kehendak UMNO.... bg mereka UMNO lebih besar dari Allah!hi munkarnya .. sebab tu bini2/wanita/puteri UMNO yg tak tutup aurat/boros/ hiburan lalai/ langgar hukum Allah ... mana ada suara nak betulkan.. kalau ada jugak yg lawan alamat nak kena pancung la tu.... miss "surru" nanti... hihihiiihh

      Delete
    3. Bhai yg lu pulak beria2 susah hati pasal apa...kitaorg tak rasa camtu...lu pulak yg terlebih meroyan...hahaha lari sangat tajuknya...lu kata ...lu rasa...lu fikirlah

      Delete
    4. PR ke putrajaya utuk perubahan.. kita tarak susah hati pun... kita dah bahagia dlm kerangka politik baru negara!

      Delete
  10. PELIK SGT DGN BALACI2 PASS NI. DAH RAMAI ORG2 YG CERDIK DLM AGAMA MENINGGALKAN PASS TAPI PENCACAI2 NI MASIH TAK BERGANJAK. ORG YG KELUAR NI PULAK YG DIMAKI HAMUN. KALAU IKUT AKAL YG WARAS TENTU MEREKA BOLIH FIKIR KENAPA PARA ULAMAK INI BERTINDAK DEMIKIAN. MESTI ADA SESUATU YG TIDAK BETUL DALAM PASS. TAPI TIDAK. BILA ORG2 KELUAR PASS SAJA MESTI DIA KATA DAH DIBAYAR UMNOLAH FITNAH MCM2 SEPERTI YG TERJADI KAT USTAZ NASHA DAH SEKARANG DATO HARUN DIN.

    MEREKA FIKIR PATA ULAMAK NI MACAM MEREKA YG SENANG DIBELI DAPPIG. SENANG DIPERKUDA KAPAL DAN BABIGUANING. CUMA NICK AJIS AJI ADI JE YG TELAH DIGELAPKAN HATI TETAP TIDAK BERGANJAK.

    DATO HARUN DIN MESTI TAHU APA YG BERLAKU DAN SEDAR MEREKA INI TIDAK AKAN BERIBAH. MAKA ADALAH WAJAR DIA BERUNDUR DIRI. BESOK KALAU BALA ALLAH DATANG JGN SALAHKAN ORG2 NI DAN UMNO PULAK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ada cakap ke orang pas yang maki hamun dia.
      Sikap anda dah macam pembangkag dah....suka sangka buruk

      Delete
    2. Tp bhai dia pun tak ckp org umno...dan siapa disini yg mempertahankn kewajaran kalimah Allah...dan mnkin lu tertinggal unkapan dato harun din yg mengamcam beliau dgn mengatakan demi politik?.. Dato harun din tak peduli tntng politik??? Bhai kita cuma ada dua puak yg terlibat dlm isu ini...adakah umno akan mengamcam org yg memberi kredit kepada umno...whatever bhai dato dr harun din lbh tau...

      Delete
    3. Juragan....orang pas/umno, sama-sama baik, cuma mereka tidak tahu apa yg mereka tidak tahu, maka terjadi apa yang telah terjadi.
      Anda salah seorang yang bijak dikalangan orang yang bijak bertanggung jawab mentarbiyah mereka.

      Delete
    4. Anon 3.08 dah baca ulasan juragan 69. Org umno hormat kat Dato Harun Din walaupun dia dlm parti pass. Dato berkata benar dan membantah kalimah Allah digunakan org kafir kristian. Yg marah sgt mestilah dappig Ngok dan setengah balaci pass. ADA FAHAM KA???

      Delete
    5. 8:31.pm...juragan dia memang baik hati, tapi penyokong umno yang lain yang suka memaki, sumpah seranah.....kalu buat gitu sama le macam pembangkang.

      Delete
  11. tak lah mcm umngok. Keluar fatwa mcm ni:

    Adalah kafir bagi umat Islam di SEMENANJUNG SAHAJA jika membenarkan kalimah Allah digunakan oleh penganut agama lain.

    Sepatutnya Kerajaan harus memutuskan hubungan diplomatik dgn negara2 Arab kerana mereka adalah kafir, membenarkan penganut kristian mereka menggunakan kalimah Allah.

    Parpukari, Juragan 69 & En Mohamad. Saya cadangkan korang tulis surat kat najib suruh putuskan hubungan diplomatik dgn negara2 Arab, kerana mereka telah jatuh kafir. Ingatlah darah org2 Arab yg merosakkan agama Allah ini adalah halal. Apa kata kita berjihad, memenggal kepala mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....apa saja lah lu...lu tak malu ke bg hujah yg macam ni...klu lu ckp benda camni kt kedai kopi paling ulu pun... Cmfm bhai lu kena gelak...whatever lh bhai...lu kata ...lu rasa ... Lu fikirlah

      Delete
    2. nak malu apa bhai. mmg inilah kenyataannya. Kalau ikut FARTwa umngok, negara2 Arab sdh jatuh kafir. Kafir yg membawa mudarat halal darah mereka.

      Delete
    3. Bhai ckp melayu dgn arab sama ke bhai... Klu lu gian sngt nk berjihat lu pergilah...

      Delete
    4. macam mana "hukum Allah" boleh berubah di Sabah, Sarawak, Arab, Indonesia?????

      PELIK BETUL AJARAN UMNO NIH!

      Delete
    5. Pelik lagi ajaran pas...apa kena mengena sabah sarawak dgn indon dgn arab...camana lak hukum islam pas ikut hukum dap...bhai knp suara wanita dikategorikan aurat utk musabaqah dan hukumnya haram...dgr org baca al quran pun ghairah ke...camana hukum suara perempuan yg mencarut memaki di atas pentas ceramah pas...huolah dap juga yg dijadikan rujukan...

      Delete
    6. umno tu dah sesat dari dulu....

      Delete
    7. 3:14pm....sebab negara-negara arab itu bukan dibawah pemerintahan BN, maka ia dibolehkan.
      Begitu disarawak dan sabah, perdana menteri sabah dan sarawak bukan lah najib razak, maka itu ia boleh diguna pakai.

      Semoga awak anda faham macam yang saya faham..

      Delete
    8. parpu... merapu...

      Delete
    9. Juragan 69 (6:22PM)
      mmg sah lu sudah terpengaruh dgn FARTwa ularmak2 umngok. Kafir terpilih berdasarkan wilayah. Di Sabah Sarawak berlambak2 kitab Injil melayu yg menggunakan kalimah Allah.

      Delete
    10. Bhai bercakap tnpa membuktikan ...tak guna bhai...injil tu mestilah dicetak di malaysia dan bukan diseludup masuk dari indon..bhai lu seorg yg jujur...adakah injil atau bible itu ada dgn lu...atau hnya dngr cerita jew...

      Delete
    11. Cai...klu ko nak sgt sokong limbabi...lu angkat banner dn diri dpn penyokong pas yg kontra dgn isu tersebut...
      Lu mgkin baru ikut serta blog ini dan tertinggal bnyak entri termasuk entri ttg isu kalimah.....
      Sebagai org Islam aku tak akan bersubahat dgn babi ternak merah..hijau..kuning dlm isu ini..klu ko boleh jawab slps ko mati nanti...ko buatlah perjanjian dgn dapig..

      Delete
    12. SETTLEKAN DULU YG DLM NEGARA KITA ISSUE KALIMAH ALLAH DAN MEMURTADKAN ORANG ISLAM BRO. JGN SIBUK NAK MELANGKAU KELUAR NEGARA. JAGA RUMAH SENDIRI DULU.

      Delete
    13. Anon 6:26 ..sesesat umno tak akan mgiktiraf lgbt...melindungi mat liwat pelayan pelacur dan diperbabikan ttg isu kalimah.....pelacur agama..ko sokong ker?

      Delete
  12. Mohon Laluan Parpu....

    Cili Kasi Taruk...sori lambat layan

    Jap lagi wa masuk...

    Chow

    ReplyDelete
  13. Dato Haron Din tolonglah keluar dari Pas untuk memberikan isyarat kepada seluruh umat islam di malaysia supaya menyedari bahawa pas telah tersasar jauh dari landasan Islam. N.ajis dan hadi hanya punyai kebencian dalam hati dan hanya memalukan Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju !!! dan kenalah declare spt yg dilakukan oleh Imam Abu Hassan Al Asha'ari.

      Delete
    2. PAS tetap digemari umat dan digeruni musuh kerana Islam.... musuh utama pAS adalah UMNO... umno anti-PAS kerana Islam ...... itulah UMNO sebenar sejak dulu, kini & selamanya".

      Delete
    3. Bhai baca perkataan lu ''DIGEMARI" Pun dah buat aku rasa geli...yalah islam tu kan ke hak milik pas...ada kot hadis atau surah yg berbunyi wal ISLAMi wal PAS ti suk nurakahi johonammm...

      Delete
    4. tak tau le j69... yg dekati Islam & PAS sekarang golong pegawai kerajaan jujur yg ditindas oleh UMNO dan PTD... begitu juga artis2 yg insaf... bersemangat dgn misi Islam melalui PAS!

      Delete
    5. Juragan....orang yg baek hati seperti anda mana boleh kata gitu....tak baek.

      Delete
    6. Aku rasa mrk yg dikatakan ditindas oleh umno tu sangsi dah dgn pas...tak pun rasa menyesal..
      Mgkn mrk akan kata: Untuk melacurkan agama mestilah melalui pas...don't worry, selepas tu buat u-turn klu org islam bising..

      Delete
  14. KORUPSI pemerintahan negara & pentadbiran awam... membeban dan merugikan negara!

    ARUS PERUBAHAN membadai korupsi UMNO/BN!
    PRU13... UNDILAH PR DEMI PERUBAHAN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebagai ibu bapa...kita kena tengok dgn sapa anak kita berkawan..klu baik..baiklah dia...klu buruk...buruklah padahnya...
      Jadi kpd pas...bila kita berkawan dgn mat liwat pelayan pelacur dan pelacur agama...persepsi rakyat ialah 2x5 sifat dan moral..'anak' kita itu...

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
    2. Hahahaaa sampai bila2 pas tetap gagal mentarbiyahkan mat liwat dan pelacur agama...
      Tarbiyahkanlah mrk utk mendapatkan balik maruah pas yg dicemari oleh rakan dan ulamak pas sendiri.....bye...

      Delete
  15. AKU ADA DIBELAKANG ANDA DAN MENYOKONG ANDA SERATUS PERCENT DAN PENGIKUT PAS YG LAIN CAMNA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tarbiyahkanlah mrk...org yg rapat tu lah yg lbh baik dan mampu...

      Delete
    2. tarbiyah ikut sunnah rasul tolak sunnah syaitan ........... sama2 jauhi amalan syaitan............... baru betuL!

      Delete
  16. DHD berbeza pendapat......... tapi wala' dia masih kepada pimpinan jemaah. tidak ikut hawa nafsu sebagaimana sesetngah pemimpin yg melenting & merapu bila tk dapat habuan diri!

    ReplyDelete
  17. Cercita tengok, jika pakatan menang macam mana PAS nak yakinkan PKR dan DAP untk terima hukum hudud dan dapatkah undang undang penjajah ditukar pada perundangan Islam. Says bukan menentang hukum Allah tetapi nak tahu juga adakah undi saya pads PAS akan lebih membawa kebaikan atau keburukan-

    ReplyDelete
  18. PAS parti yg nyata sesat lagi menyesatkan.. Moga Allah beri hidayah pada kaum yg sesat ini..Amin

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!