PANA TAHAP VAVI! TARIAN SEPARUH BOGEL DI KEDAH! BUKTI PAS MEMANG GILA SEKS!




Seronok unker-unker Cina tu dok tengok perempuan separuh bogel tengah menari atas stage tu kan? Layan beb...ini adalah majlis anjuran PKR sempena Tahun Baru Cina! Wow! Hebatnya kerajaan PAS Kedah. Hmm Nikcy Ajis mintak PSY yang nyanyi lagu Gangnam Style menutup aurat tapi pada masa sama kerajaan PAS Kedah bagi kebenaran untuk tarian separuh bogel! Bebal punya Nik Aziz, yang jantan suruh tutup aurat, yang betina tergedik-gedik ni dia halakan pulak!

PKR dan lendir memang takleh dipisahkan! Agak-agak korang la China Doll mana satu jadi teman Anugerah Batang Bengkok ek?

71 Responses to "PANA TAHAP VAVI! TARIAN SEPARUH BOGEL DI KEDAH! BUKTI PAS MEMANG GILA SEKS!"

  1. Ini yang buat aku naik stim dengan neelofa.

    ReplyDelete
  2. Sebab kebebasan sex lah aku suka Pas dan Pkr memerintah.DAP will run the nation.Swinger Club akan wujud secara sah di Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu berita baik tu

      Delete
    2. Alaaa...Orang Pas pun manusia juga ..sesekali ULAMAK Pas nak berhibur pun tak boleh...nanti boleh minta maaf kat tuhan bapa, kalau tak lepas minta kat tuhan anak , ape susaah..UMNGOOK suka sangat menyekat hak Privasi orang PAs..lagi satu UMNGOOK,jangan suka kutuk kisah percintaan warga emas nicky ajis dan kapal sink...Kepada utz nasha jangan bersedih,sebab anda diceraikan kerana tak sehemsem kapal sink.

      Delete
    3. Tuhan ibu tak der pulok ye!

      Delete
  3. jangan berzina lepastu letupkan orang dengan c4 sudah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau betul ,najib yg tanggung....kalau fitnah,kau yang tanggung.Amin

      Delete
    2. Setuju bro.rasakan!

      Delete
    3. C4 punya pasal...tak berani cerita. Takut pegawai Special Branch datang ketuk pintu rumah.

      Delete
    4. sape yang letupkan orang dengan C4 tu??

      Delete
    5. Ala....wak yang tinggal kat masai tu lah yg letup kan...

      Delete
    6. Korang ni tengok c4 pon belom dah tu sembang deras...wake up la!

      Delete
  4. Lepas tu BN pon jadi pak turut bawa PSY. Sebenarnya bukan PSY tumpuan utama, tapi dia punya 'SEKSi LADY'....

    Bole blah lah cai-cai BN suma, mengata org lebih2, sendiri pun ada hati nak buat jgak!!!

    P/S: Najeep pon pnah kena tangkap masa sdg dtim kat night club suatu ketika dulu!

    Puih!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu mengata DSAI dpt naik jet peribadi tajaan seorang taikun Sarawak. Skg dah kena diri sendiri! Dasar BN Babi Nasional!

      Delete
    2. Anon 12.21 kaua kata najib kena tangkap, ini cerita kau tanpa fakta tau, ANWAR ada video tengah kongkek chian doll, kau tak nak percaya pulak? Ada air mani dalam bontot saiful pun tak nak ngaku padahal telahg disahkan oleh pakar? Adakah pakatan ni nak rakyat malaysia pervcaya cerita dongeng dan jangan percaya bahan bukti?

      Delete
    3. Dulu mengata TDM sebagai MAHAFIRAUN dan MAHAZALIM. Skg dah kena diri sendiri! Padan Mukan NIK Ajiss ..Dasar Parti Anjing Suruhan DAPigs!

      Delete
  5. Kau nampak tak time berzina & letup gdn c4 tu...kalau kau nampak boleh le jadi saksi...kalau tak nampak baik dok diam...fithah tu ngok...pencacai2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa.. Hudud pas nk 4 saksii...

      Delete
    2. YANG ADA BUKTI VIDEO SEGALA DEPA TAK PERCAYA...TAPI BENDA YG LANGSUNG TAK DAK SECALIT BUKTIPUN DEPA BOLEH DOK PEGANG SEGALA FITNAH YG DIBUAT...SEMOGA TUHAN BALAS SECEPAT MUNGKIN ORG2 YG BUAT FITNAH NI

      Delete
    3. Apasal depa tak gantung Kpl Sirul dan Insp. Azilah?.......GANTUNG CEPAT-CEPATLAH.....baru dalang yang suruh bunuh selamat.

      Delete
    4. Bro..ada org percaya cerita raja petra yg anugay msh ada rakan2 dlm sb n atm ketika itu..
      Aku percaya ada bukti yg blm cukup utk mgaitkan mrk..
      Mcm mana perkara yg baru dlm siasatan dah dpt dicanangkan oleh puak munafik ini..sampai kaitkan rosmah melihat mgsa dibom..
      Najib dah bersumpah tapi manusia yg tertinggal jam omegay n menyuntut saiful blh terlepas..ada video 99.99% tulen pun puak babi ni kata palsu..patutlah sial hidup mrk nie..
      BENARLAH KATA ORG..BILA ADA KWN RAPAT DGN YAHUDI NI...IDEA UTK MENCAPAI HAJAT TU BNYK WALAUPUN DGN CARA YG HARAM DLM ISLAM.
      KLU AKU DIBERI VCD NAJIB DGN CHINA DOLL...AKU AKAN TOLAK DIA TERUS...MUDAH JER PRINSIP AKU..

      EX-REFORMIS 98/12

      Delete
    5. Sikit Allah dah balas. Sekolah hadi terbakar semlm. Byk2 la rasa rendah hati pada Allah. Sooner or later it will b reveal kpd sesiapa yg hobbynya buat2 cerita. Tu le sbb zulkifli nordin tdk mahu defend kes ai (altantuya) krn ai srh dia buat sj cerita. Zn baru tau dah di kelentong hidup2 dan d suruh fitnah PM ingat madam rosmah tak ada kerja lain nak masok ladang kelapa sawit malam buta. Hahaha. Sehatkan la akal yg Allah anugerah pd kita.

      Delete
  6. Tak pe geng2 pencacai PR dah tak tentu hala doh loni...pemimpin sendiri dok baloh samo sendiri...anok buah ikot sajo...tak dok pendirie belako nyo...

    ReplyDelete
  7. PRU 13 ni BN banyak modal..balun sampai habis

    ReplyDelete
  8. kami rela bertuankan Guan Eng yang hidup sederhana dan jujur berbanding melayu umno yg penuh rasuah. Hidup Guan Eng. Allah sentiasa bersama orang yg benar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah yang kau maksudkan itu yang guang eng punye ker atau yang nik ajis sembah atau yang haji hadi sembah... ayat kau kena jelas sikit...

      Delete
    2. Syukurlah ko suka kat guan eng yg roketnya tak mampu nak terbang dpd ko sembah sipeliwat n penzina yg hidup dgn sponsor dpd yahudi zionis..nanti anak bini ko hancur krn nafsu serakahnya.

      Delete
    3. Saya suka makan BABI dengan Guan Eng dari makan KFC dengan Najib

      - Mah Babun @ Mat Syabun...

      Delete
    4. Pakatan Rakyat yang rosak lagi merosakkan, lubuk kepada masalah dan akar kepada kerosakkan adalah Pakatan Rakyat, tak habis-habis buat masalah dan merosakkan masyarakat.

      Tuan-tuan dan puan-puan lihatlah, mana ada Pakatan Rakyat membangunkan negara, mereka hanya mempunah ranahkan negara adalah. Lihat segala pembohongan, hasutan, tuduhan melulu serta demontrasi liar mereka selama ini, ada boleh beri manfaat kepada rakyat ke?

      Perlakuan liar Pakatan Rakyat ini tak ubah seperti perlakuan Yakjuj dan Makjuj perosak keamanan masyarakat yang dikurung di suatu benteng oleh Iskandar Zulkarnain suatu masa dahulu, berdasarkan kepercayaan Islam, di akhir zaman nanti mereka akan muncul, mungkin Pakatan Rakyat ini adalah Mini Yakjuj Majuj yang sedang ada untuk merosakkan masyarakat dengan berbagai kemungkaran yang mereka ajarkan kepada orang ramai untuk jadi rosak seperti mereka. Sedarlah masyarakat Malaysia sekalian, jauhilah golongan perosak ala Yakjuj Makjuj seperti Pakatan Rakyat ini untuk keselamatan diri kita, keluarga kita dan masyarakat kita. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. 1.29PM. Benar Allah bersama dgn org benar. Allah dah beri petunjuk kpd hadi awang semlm supaya kembali ke jlnNYA. Jgn pandang rendah pd orang.

      Delete
  9. ada aku kesah...?
    Banyak isu yang lebih besar yang boleh mempengaruhi pengundi tak terjawab oleh BN
    1. PKFZ
    2. Komisen kapal selam
    3. Deepak
    4. Cincin Rosmah
    5. I.C di Sabah
    6. Lembu condo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isu Tabung Memali

      Isu Sedekah Lebuhraya Di Kelantan

      Isu Kononnya ada Petroleum di Tumpat dan Kota Bharu

      Isu Kampung Buah Pala

      Isu Penipuan Terhadap Kanak-Kanak Tadika dan Pra Sekolah Yang Ditipu, Tak Dapat Pun Bantuan RM 50.00

      Isu Video Kelakuan Tak Senonoh

      Isu Maksiat Dalam Gerabak Keretapi

      Isu Kambing Jamnapari Husam Musa

      Isu pimpinan DAP beli syarikat balak dan dapat tanah di Kelantan sebanyak 4000 hektar

      Isu Cukai Pintu di Selangor Yang Dinaikkan 1000%

      Isu Loji Air Mitigasi 1 dan 2 Yang Dibohongi Oleh PKR, Sampai Sekarang Tak Buat Pun, Perancangan Pun Tak Ada.

      Isu Projek Sungai Limau Hydrycarbon Hub di Kedah Yang Hingga Kini Tak Tahu Apa Statusnya, Semak Samun Adalah, Loji Penapisan Petroleum Tak Nampak Bayang Pun

      Isu Kalimah Allah, Bila PAS Nak Hantar Surat Kepada DAP Untuk Jelaskan PAS Dah Batalkan Pengumuman Hadi Awang Dalam Majlis Presiden Pakatan Rakyat Sebelum Ini?

      Isu Pemecatan Dr. Hasan Ali Dari PAS dan Pemecatan Ustaz Nasharuddin Mat Isa dari Majlis Syura, Tiada Bicara, Terus Pecat, PAS Lebih Teruk Dari ISA.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Asal bukan Umno... apa mau takut...kita kasi TUKAR....

      Delete
    3. kansel projek jambatan bengkok jer dah hilang 600j!
      projek koridor bodoh jer bayar konsultan pon dah bilion! hasil tarak!

      cukup dua contoh mudah tu jak pon dah bilion hilang! tak payah byk2 contoh bodoh yg low value punyer mcm incik nasialnis nyatakan tu yer...

      belum masuk bab2 berimpak tinggi mcm projek algikultur, rembat tanah org, AP dan pembangunan yg sumanya menggunakan wang rakyat! ada akses kpd akaun dlm treasury department lah katakan...

      tu pasal ramai YB2 UMNO mati kekenyangan!!!!

      Delete
    4. tukar tetap tukar..........

      Delete
    5. isu tanah Bukit Raja plak... apa citer...kenyang la oii...beli murah...jual mahal...gelak macam T.T...kah...kah...

      Delete
    6. Jangan lupa dalam PAs pun ramai yang songlap duit RAKYAT, RASUAH, Buat Maksiat dan sebagainya..Itu sebab ramai YB2 PAS yang menyesatkan ummmah kerana hati mereka dah hitam dengan Dosa walaupun pendidikan berlatar belakang kan Ugama Islam... sebagai contoh nik ajis selalu TERGELINCIR LIDAHNYA bila bercakap bab agama....merasa ujub kerana dia ulamak.....CUMA AZAB ALLAH yang belum turun pada PAS nie...Tanda-tanda lain dah nampak jelas.....

      Delete
    7. En. Encik Mohamad,
      Kes bawah dah lesap berbilion ringgit..apa kita boleh buat? tangakap dia orang? tak boleh kan? jawapnya ...kita tukar la...
      1. PKFZ
      2. Komisen kapal selam
      3. Deepak
      4. Cincin Rosmah
      5. I.C di Sabah
      6. Lembu condo

      Delete
    8. Encik Mohamad.

      dia orang rembat juta atau bilion boleh kita tangkap dia orang ke? tak boleh kan? kita kasi tukar la...

      Delete
    9. Encik Mohamad
      dia orang rembat duit kohilal, Jamnapari, lembah sireh yang berjuta , boleh kita tangkap ke ?? tak boleh kan ?? kita kasi tukarla kelantan...

      Delete
    10. Pecacai Pakatan Rakyat dah tak tau nak kelentong, kasi pusing sana sini, sila jawablah apa yang saya senaraikan itu.

      Saya tambah lagi, penyelewengan projek di DUN Seri Kembangan oleh DAP, apa dah jadi? Isu Teoh Beng Hock pula sibuk disalak ke sana ke mari, sedangkan perkara pokok adalah penyelewengan DAP dalam projek kerajaan negeri Selangor di DUN Seri Kembangan itu.

      Lagi satu projek menjahit pakaian yang diperolehi oleh isteri Nga Kor Ming semasa Pakatan Rakyat berkuasa di Perak, apa cerita?

      Di Kelantan, duit royalti bijih, emas, balak, hasil cukai negeri mana perginya hinggakan nak buat lebuhraya pun mintak sedekah ke hulu ke hilir?

      Kalau mau tukar, kasi tukar itu Kelantan, Penang, Kedah sama Selangor kasi balik sama Barisan Nasional, Pakatan Rakyat memang tak guna, politik siang dan malam, mengalahkan orang gila, orang gila pun tak seteruk Pakatan Rakyat ini. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    11. 1.44pm.kamu kena kesah sbb ia ada kena mengena masa depan anak2 kamu.

      Delete
  10. dasat sungguh fuckatan nie samapai boleh menganjurkan konsert lucah begini kat negeri yg boleh dikatakan dahulunya suci dari segala maksiat... apa sudah jadi???? patut la kebelakangan ni kedah selalu banjir... rupa2nya inilah salah satu puncanya.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. puki kak bedah percaya dgn crita karut. Di Mandailing Indon ada Manusia Harimau. Ada baiknya kak bedah pegi sana buat artikel Manusia Harimau. sambil2 merasa kote indon.

      Delete
    2. oh ya. Lendir hijau yg kluar dari puki kak bedah boleh diubati dgn memakan rumpai laut. Tapi mungkin mengambil masa 70 tahun baru sembuh.

      Delete
    3. Beginilah pecacai Pakatan Rakyat, bila dah tak tau nak mengkeletong, terus meracau tanpa arah tujuan. Dulu PAS Kedah bukan main lantang tak benarkan adakan persembahan oleh wanita semasa Tahun Baru Cina, DAP tarik telinga PAS, sekarang PAS dah benarkan tarian separuh bogel di Kedah. Apa ni PAS, serban atas kepala itu apa maknanya jika PAS lebih takutkan DAP berbanding hukum hakam agama Islam sendiri? Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. mak aih ramai sungguh anjing yg nak back up kote bengkok ni... siap menyalak lagi tu...... aq tulis ni pun berdasarkan fakta... bukannya auta......

      Delete
    5. kak bedah mana reti beza fakta dgn mitos. ular berkepala manusia kat indon pun dia percaya. video youtube psl rangka ikan duyung terdampar di pantai selepas tsunami pun dia buat koleksi peribadi.

      Delete
    6. dengar khabar kak bedah juga peminat crita2 jenglot made in indon. dasat kak bedah ni!!

      Delete
    7. Pakatan Rakyat pun suka cerita fantasi, tajuknya Undi PAS Masuk Syurga, di canang ke sana ke mari, kemudian Undi PAS Dapat Pahala, di canang ke sana ke mari juga.

      Sudah-sudahlah Pakatan Rakyat sekalian, sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  11. makin lama dibiarkan negeri ni di tangan pembangkang makin menjadi2 maksiat.... harapan aq agar pru kali nie negeri ni akan berpatah balik ke tangan UmNO supaya tindakan segera akan dilaksanakan utk membersihkan segala bala yg di bawa pembangkang sewaktu pemerintahan diorang dulu......

    ReplyDelete
  12. Kalau kena kat orang lain maksiat . Bila kena kat batang hidung sendiri hilang segala dosa. Dalam islam bercakap benar lah walau pahit. Tak perlu spin macam2 cerita. Kalau yang salah tetap salah.
    Jangan asyik menyalahkan dan menghina orang lain.

    ReplyDelete
  13. PAS tak harus paksa wanita tutup aurat yang merekalah patut tutup mata bila pandang perempuan sexy ! Kah Kah Kah

    ReplyDelete
  14. Kumpulan mahasiswa umum cabar Najib di Pekan

    Ahmad Fadli KC12:39PM Feb 7 2013 

    Kumpulan mahasiswa dikenali sebagai Gerakan Mahasiswa PRU13 mengumumkan akan menurunkan calon bertanding di parlimen Pekan dalam pilihan raya umum akan datang.Bercakap dalam satu sidang media hari ini, pengerusi kumpulan siswa tersebut Syis Abdul Kadir berkata calon mereka itu akan diumumkan sebaik sahaja perdana menteri mengumumkan tarikh pilihan raya.Mereka kini sedang menimbangkan beberapa orang daripada kalangan mereka untuk berdepan presiden Umno itu dalam pertandingan satu lawan satu, katanya.Tambahnya, tindakan bertanding di kawasan kubu kuat perdana menteri itu bagi menunjukkan sentimen mahasiswa yang didakwa menolak pentadbiran Datuk Seri Najib Razak.Syis berkata, kumpulan mahasiswa dengan kekuatan jentera seramai 500 orang itu akan berkempen dengan membawa isu melibatkan golongan pelajar."Isu mahasiswa bukan sekadar isu mahasiswa sahaja - isu pendidikan percuma, isu PTPTN, yang menjadi penjamin itu adalah ibu dan ayah (yang bukan mahasiswa)."Isu mahasiswa juga adalah isu rakyat sebenarnya," kata Syis yang menambah, kempen tersebut akan dimulakan dengan program 'Mahasiswa Turun Pekan' bermula 11 hingga 17 Februari depan untuk "mendekati dan memahami jerih perih kehidupan rakyat".Sidang media pagi tadi turut disokong beberapa gerakan mahasiswa lain antaranya Gabungan Mahasiswa Islam Se-Malaysia (Gamis), Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM), Aksi Mahasiswa Peduli (AKSI), serta persatuan mahasiswa Islam dari Universiti Malaya dan Universiti Putra Malaysia.Hujung tahun lepas, Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin mengumumkan bahawa mahasiswa dibenarkan bertanding bertanding dalam pilihan raya umum ke-13.Menurutnya ia dibuat untuk mengiktiraf fungsi, sumbangan serta kematangan pemikiran mahasiswa dalam negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahasiswa tepi jalan, sibuk berpolitik, sedangkan pengajian mereka disubsidi oleh kerajaan, tapi sibuk menentang kerajaan. Inilah mahasiswa yang menjadi perosak masyarakat, macam-macam dah dibantu pun masih tak sedar diri, patutnya mahasiswa jadi agen pembangunan masyarakat, tetapi ada juga mahasiswa yang jadi kerbau dicucuk hidung oleh Pakatan Rakyat.

      Kepada Mahasiswa yang nak jadi calon pilihanraya itu, jenis tak minat belajar, ada di univerisiti pun menghabiskan harta kerajaan beri subsidi kepada mereka saja. Lihatlah jenis mahasiswa macam ini, selalunya lepas habis belajar tak tau nak buat apa, nak buat kerja pun tak reti, nak cari makan terlibat dengan Pakatan Rakyat, dapat elaun seringgit dua sajalah.

      Saya pun pernah bergelar mahasiswa, dah tamat belajar, dah lulus dengan baik, sekarang sudah ada pekerjaan yang baik. Masa belajar dulu hal politik kita ambil tahu, tapi tak terikut-ikut dengan budaya politik liar, barulah boleh berjaya dalam pelajaran.

      Kepada mahasiswa sebegini, belajar pun tak habis, nak uruskan kawasan parlimen macam mana nanti? Sedangkan Nik Aziz dan Hadi Awang pun terkulat-kulat uruskan PAS dan Kelantan, inikah pula mahasiswa jenis kerbau dicucuk hidung oleh Pakatan Rakyat, tak tau nak buat apalah. Belajarlah dulu elok-elok, nanti bantu nusa dan bangsa, bukannya berpolitik tak tentu pasal, akhirnya jadi macam Adam Adli, entah sekolah manalah nak terima dia jadi cikgu dengan perangai buruknya itu. Sia-sia saja masuk universiti jika lepas itu jadi golongan yang tak ada arah tujuan. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Ada duit ker mahasiswa ni nak bertanding? PTPTN pun nak mintak percuma..makan pakai pun masih ditanggung..cuma berak ajer yg cangkung...
      bila niat bertanding tak ikhlas..maka semua urusan jadi tak lurus..
      mcmana nak jadi wakil rakyat jika semua persoalan atau semua agenda kerajaan mereka nampak tak betul dan tak baik?Sbb nanti bila dia jadi wakil rakyat..rakyat akan terabai ..tak de masa nak belajar,tak de masa nak gi meeting,tak de masa nak lawat kawasan,tak de masa nak jumpa rakyat,tak dak masa nak menyusun pembangunan kaw. tak dak masa nak jumpa emak bapak.
      Mcm Azmin Ali..tak dak masa nak jumpa emaknya..kesiannn..
      Pastu mahasiswa yg tigasuku ni...hanya nampak mcmana nak rembat projek dan komisen..pastu dia cuma nampak..mcmana nak 'projek' awek2 yg dia suka sbg hiburan.

      Delete
    3. Tentu ada manusia yg dulu kaya raya ketika bawah naungan bn bagi duit pd budak2 ni.Sekarang dah kaya raya lupa diri. Lawan tuan ni la dia. Buat perabihkan boreh ajo mereka ni.

      Delete
    4. Encik mohamad.....najib kan dipihak yang benar,maka tak perlu bimbang dan dukacita.

      Delete
  15. astagfirullah apa nak jadi...
    jalan sepanjang kedah tu dekat2 jitra tu sepanjang jaan penuh zikir2 nama allah..
    negeri yang 'baik' tu dah dibusukkan oleh PAS dengan haya melihat tanpa menghalang ativiti ini...
    semoga allah selamatkan kita daripada pembangkang perosak ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama Allah / asmaul husna hanya Laysk ditepi jalan sahaja di bawah PAS !

      Patut la nak bagi nama Allah kat Gereja...dah tak da makna nama tu bagi PAS..

      Delete
  16. Mahasiswa ni masih tak sedar diri lagi..seluar dalam pun masih mak bapak yg beli..ade hajat nak kurang hajar menabur fitnah kepada kerajaan yg bagi peluang mereka belajar...Memanglah mereka dari Parti Anjing Suruhan ( PAS )..bodoh piang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Nanti bila tak lulus pon salahkan kerajaan.

      Delete
  17. AnonymousFebruary 7, 2013 at 12:28 PM

    Aa.. Hudud pas nk 4 saksii...

    ---------
    Itu hudud pas....

    Kalau ikut hudud islam nak berapa saksi pulak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. P tanya orang alim ...

      Aku ingat Islam tak perlu 4 saksi sebab Allah sentiasa melihat kan ! Kata Allah maha melihat...kan ? Kan?
      Kan ?

      Delete
  18. Apasai pkr buat benda tu.Pas kan byk artis Abi abdi ada,esah yg mat syabu minat sikit masa dulu,bobi look man yg blh wat gaya pompuan.Depa la yg patut wat show.Baru ada klas pas membangun bersama artis.Pok nik pung blh dtg tengok.Anu war blh join sama.

    ReplyDelete
  19. AnonymousFebruary 7, 2013 at 11:20 PM

    P tanya orang alim
    ..Aku ingat Islam tak perlu 4 saksi sebab Allah sentiasa melihat kan ! Kata Allah maha melihat...kan ? Kan?Kan ?

    ------
    Tanya orang alim?
    Orang alim pon aku tak kenal....boleh bagi tahu macam mana nak tahu orang tu alim ke tidak?

    ReplyDelete
  20. Tutup aurat sesuai di negara Arab yang berpadang pasir. Tapi masih ada orang BODOH percayaan ini adalah ajaran agama. KENA TIPU ! Kah Kah Kah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!