MESTI NIZAR LAHANAT PANAS HATI BILA DIA TENGOK DR ZAMBRY RAMAI PENYOKONG!


Seramai 1,500 penduduk DUN Pangkor menerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 2.0 bernilai RM1.5 juta yang disampaikan oleh Menteri Besar Perak merangkap Adun Pangkor, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir.

Bertempat di Arena Square Pangkor, kegembiraan jelas terbayang di wajah setiap penerima yang membawa pulang wang tunai RM500.

Selain menyampaikan BR1M, Zambry turut mengagih-agihkan bantuan Tahun Baru Cina kepada 500 penduduk Pangkor yang bakal meraikan perayaan itu Ahad ini.

Terdahulu, dalam ucapannya, beliau berkata, setiap kali musim perayaan tiba, sudah menjadi kelaziman buat kerajaan Barisan Nasional (BN) turun ke bawah dan menghulurkan sumbangan kepada golongan yang memerlukan.

“Setiap kali ada sambutan perayaan, kita pasti akan menyampaikan bantuan tidak kira kepada orang Cina, Melayu atau India.

“Ini adalah usaha kerajaan sejak sekian lama yang dilaksanakan bagi membantu masyarakat yang berpendapatan rendah,” kata beliau lagi.

Tambahnya, dengan kehadiran ramai masyarakat tempatan, ia sudah cukup membuktikan sokongan mereka kekal bersama BN.

Baca seterusnya di Perak Today...

29 Responses to "MESTI NIZAR LAHANAT PANAS HATI BILA DIA TENGOK DR ZAMBRY RAMAI PENYOKONG!"

  1. Ini dari part India mana ni? Tengok macam dari Afika je....kakakakakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tengok kebanyakan puak PR semua mentaliti macam ini, mcm mana rakyat nak pilih.

      Delete
  2. ini kalau bewak anuwar ngan lahanat nik tengok
    sure terpancut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pancut?...bahlul r lu ni....igt nafsu umnogok kot?...

      Delete
  3. Mak Bapak ko lah yang datang dari India Afrika!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro...xbaik hina dia...kita hina parti dia dah.....

      Delete
  4. 6.29. Jgn hina kulit org, hitam atau putih,Allah yg cipta, hina org terutama yg tidak melakukan kesalahan sperti merendahkn ciptaan Allah. Sedar sikit diri serba kekurangan, dummy

    ReplyDelete
  5. I Love DR.Zambri !!
    He shows the great leadership ,down to earth attitude and loved by the people..

    Lets nizar pro komunis meroyan till the end.

    gen2felda

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...pegampu......memang dasar dlm tempurung....kena tipu sampai xsedaq....memang kena suntik ngan umnogok dasat sgt....hahahaaaa

      Delete
  6. poorah dai...mampusla mamak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engko tu yg lagi bagus mampus.
      hidup pun takda faedah.dengki sesama islam. Oppss...ke engko ni kapir harbi??

      Delete
    2. bdoh...ko taw ka maksud kafir harbi?...tolak islam...semacam umno....leh kta hudud xwajib...siap kta rekaan....porah...

      Delete
  7. Hitam metallic......hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 7.56 AM... Hitam itu menawan.... Hitam fizikal hatinya putih bersih, sedangkan anda mungkin putih fizikal, tapi hati anda dah terserlah hitam berkarat... Kalau anda terasa sakit hati dgn kata2 saya ini, begitu jugalah hati dan perasaan org yg anda kutuk....

      Delete
  8. Pembangkang memang low class...tak layan memerintah negara..perintah kandang lembu atau khinjir bole lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. igt cam umno ka?...balas lembu...kaki kikis duit rakyat...mcm mak bapak dia punya...

      Delete
  9. maki maki dan maki....itu puak2 pakatoon saja yang tau....
    mati nanti jawab la dgn Allah kat sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceh....geng hampa ja yg maki....ada kah ALLAH NK BERSAMA DGN ORG YG TOLAK HUKUM DIA?...dagui tol....

      Delete
  10. Alamak Zambry ni sama la spesis dengan Lu... Mamak...

    ReplyDelete
  11. Bagi $500 tapi dapat kumpul 1500 orang saja?! Macamana nak menang pilihanraya?

    ReplyDelete
  12. aku dok nampak pakatan nak bungkuih dah cara ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ang tgk pkai lutut....agagagaaaaaa

      Delete
  13. Bg duit boleh r ramai..cube buat ceramah biasa je..nak tgk kerusi byk ade r..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu ak....pasai duit ak pn g.....undi haram la....hahaaaaa

      Delete
  14. wakakaka ramai puak pakatan dh terbakar telor tgk nie....perak UMNO yg pegang!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha,,,hang mesti duk dlm tempurung kan?...keluar tgk dunia sama...xnmpk aih harapan umno nih....hahahaaaaa

      Delete
  15. cuba tengok ceramah PAS kat parit buntar baru2 ni dah tak ramai datang...org dah jemu dengar ceramah haprak PAS. kalo buat kat lain tempat pun sama je keadaan mcm tu..maklumlah rakyat dah jemu dgn omong2 kosong...Sekarang rakyat Perak dah dpt menilai yng BN sentiasa bekerja keras untuk kesejahteraan negeri..

    HANAFI VALE. Fire !!! K.O. PR !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang r....kitaorg da muak dgq...asyik2 kerja jahat umnogok ja.....xp dgq pn...kompom kami undi pr.....

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!