LAGI MUKA KOMUNIS LAHANAT YANG MENGHINA PERMAISURI AGONG

Inilah rupa si lahanat ni, dah le hina Permaisuri Agong pastu kata polis melayu takde kuasa di Penang.

Benar kali ini pihak polis dan menteri telah bertindak dengan pantas dan cemerlang namun aku terkilan dengan hukuman yang diterima oleh anak haram ni.

Tolong la lucutkan kerakyatan dia...

51 Responses to "LAGI MUKA KOMUNIS LAHANAT YANG MENGHINA PERMAISURI AGONG"

  1. ini askar komunis generasi 2000

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak reti nak buat apa pada budak cina sekor ni....bagi je kat aku.
      Tau le macam mana aku nak melapah nya.

      Delete
    2. ini la setan yang patut di rejam

      Delete
    3. Macam muka mangsa liwat jer...

      Delete
    4. Masalahnya macam mana nak lucut kerakyatan, dia nih bukan rakyat malaysia.
      Dia warganegara vietnam... tp polik gak, dulu siap buat kain rentang dan sambil buat demo depan istana Terengganu, tak ada pulak diambil sebarang tindakan... pelik jugak. Kain rentang siap kaba NATANG MUNG lagi..

      Delete
  2. jangan jadi kes macam nawawe jer dah yang akhirnya diterima siap wat filem malah menteri jumpa..alangkah semua menteri macam mahathir yang berani tak penngecut macam menteri2 yang ada asyik nak jaga kaum C jer jangan kaum sendiri terabai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...mmng benar apa yg lu ckp... Tun m dan tan sri rahim noor amat tegas dgn sebarang tindakan provokasi terhdp kepentingan awam...hishamuddin dan nazri aziz ptt jadi menteri hal ehwal wanita...tak boleh juga nti ramai perogol dpt bantuan buat filem porno...aduyai tak ada yg sesuai utk dua mamat ni...

      Nasib baik mamat skema menantu bekas pm tak dpt jawatan...klu tak lagi fenin...
      Tp mamat tu tak boleh pergi jauh...jd artis utk watak hero skema bolehlah...
      Hrp2 dato mukhris dpt mewarisi kehebatan serta ketegasan ayahanda beliau...

      Delete
  3. muka
    badan
    ahhhhhhhhh
    semuanya sah

    babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi ramai jugak Melayu Bengap yang kemaruk dengan species homospian jenis najis ni. Ada yang sanggup jadi ibu tumpang,induk baka, kasi tonggeng sama pemakan babi ni. Tahap Melayu ni patut sama-sama dibabikan.

      Delete
  4. Ni la rupa wakil dari cina DAP. Memang cina DAP tak sedar diri; buta kaum patut dihantar ke korea utara je.

    ReplyDelete
  5. bila ditangkap dan buka baju barulah tahu isi perut mereka CINA HARBI kt Malaysia ni rupanya BABI dan PKM KOMUNIS MODEN!!

    Entah berjuta lg spesis BABI cm ini dlm MALAYSIA..

    Syabas PDRM..ini yg rakyat MAHUKAN.. KETEGASAN!!

    HIDUP PDRM!!

    ReplyDelete
  6. paptut gantung jer sebagai warganegara selama tak kurang 20 tahun.. menghina isteri ketua pemerintah negara bererti menghina DYMM Pertuan Agong juga. kepimpinan negara yang baik tidak perlukan langsung rakyat seperti ini..

    p/s..namun bagi anwar ibrahim dan pas ..inilah wira mereka dalam pru13 nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu zaman Queen Victoria, memang sah mamat ni digari dengan rantai gajah, ikat bola besi 50 kati kat kaki, hambat keluar ke Australia. Sekarang pemerintah terlalu berlembut hingga golongan ini tidak hormat dan tidak memperakui adanya eksklusif kuasa dibawah Perlembagaan bagi DYMM Agong.

      Negaraku tidak dinyanyikan di SRJKC.

      Delete
  7. Hukuman dikenakan tak setimpal ..... elok disuruh melakukan kerja kerja kemasyarakatn ... contoh- berus gigi buaya kat zoo negara

    ReplyDelete
  8. Wah, ini ke muka samseng haram jadah kebanggaan penganut fuckatan?? Memang sebijik macam BABI pakai tatu.....!!!!!!!! Siap ade bintang komnusi di dada BABI ni... no wonder la...

    ReplyDelete
  9. Kepada yang tahu, sila maklum kan kepada kami yang tak tahu ni.....

    Apa kah antara sebab najib bertanguh-tanguh membubarkan parlimen:
    1...........
    2......
    3......
    4......
    5......

    Kerjasama anda sangat2 dihargai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai....pru ttp akan dtg,dan kita pasti akan mengundi jika cukup syarat nya... Bhai lu dah daftar ke??? Pembubaran parlimen hak ekslusif pm manakala dun pula pembubaran nya hak ekslusif mb / km.jika sudah cukup.tempoh mandat pemerintahan maka hak ekslusif itu di tangan spr...lu cari jawapanya dgn mengaitkan kenyataan kha kha khalid gagap tahun lepas...lu fikirlah

      Delete
    2. Apa kah antara sebab si MB gagap terpaksa menangguhkan tarikh pembubaran DUN yang sepatutnya dibuat lepas Chap Goh Mei ni:
      1...........
      2......
      3......
      4......
      5......

      Kerjasama pencacai fuckatan sangat2 dihargai.

      Delete
    3. supaya rakyat bole tengok lebih banyak segala sampah dan lendir dalam pakatan liwat

      Delete
    4. 9;08.....dah tak de modal ke?

      Delete
    5. Bhai 02.21...ada ke tak ada modal yg pnting ada modal ke nk jawab...

      Delete
    6. 2:55pm.....dah sama macam pembangkang dah....kita tanya dia, tak dapat jawab, dia tanya kita balik...
      07 237 333.....sentiasa menanti panggilan anda.

      Delete
  10. Selamat pagi. Org mcm ni la yg akan kompol org melayu dan mana2 muslimin dan muslimat dan bakar kita. Thy start wit this kind of hateful words and actions. Dah terang lagi bersuloh. Hati pekong d penohi dgn kebencian dan yg kamu2 yg bela sgt ketua dap jgn fikir anda akan terlepas. You are no exception and nothing are special to their eyes about you. Yang specialnya mengenai kamu seblm dorang menang dan tawan negara yg satu ni dari kamu. By that time maaaa lu mmg melayu bodohhh lacurkan ugama negara dan keluarga ksmu sendiri. Karang solat jumaat byk rasa rendah hati padaNYA krn Allah boleh tarik kesenangan dgn sekelip mata sj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tindakan setegas mgkin wajib diambil oleh krajaan bg mghlg anjing2 komunis ni trus trusan brmaharajalela sblum perwira2 mlyu bgun mncantas anjing2 komunis kiasu. Inilah akibatnya pabila org mlyu brpecah krn gaytua serta ulama2 syiah al khawarij brlumba2 mgejar kuasa utk mnjd ulil amri sehingga trlalu mberi muka kpd anjing komunis hanya krn inginkn undi semuanya jd halal trmasuk kalimah ALLAH YG MAHA MULIA LG MAHA SUCI DN TIADA SEKUTU BAGINYA. ALKHAWARIJ = ANJING2 NERAKA SABDA RASULULLAH SAW. Wajib ditolak demi prpaduan ummah.

      Delete
  11. Ni bukan Cina Dap tapi Cina Kelab Penyokong Pas.

    ReplyDelete
  12. Jelas dia penyokong B End! Kah! Kah! Kah! Ini pun UMNOgok nak ambil kesempatan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengundi kawasan Loh Gwo Burne yang bodoh tu ropenye.... patut rupe macam babi jugak..

      Delete
    2. Anon 8:08 jgn lupa buat tattoo srupa mcm anjing komunis tu dgn kadar segera atas arahan gaytua dn ulama syiah alkhawarij krn telah difatwakn kpd anjing2 khawarij bhwa semua agama sama berserta tuhan yg sama.

      Delete
  13. lucutkan je kewarganegaraan budak bangsat ni

    ReplyDelete
  14. Buat ISA balik biar rakyat Malaysia lebih berdisiplin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..kena buat balik ISA. Setidak-tidaknya tak ramai yang kurang hajar. Babi kalu tak disebelih cepat membiak sebab menatang tu kerja menyondol dan menyontot 24 jam.

      Setakat bagi amaran, peringatan, sergahan, menatang ni semua tak akan angkat kening. Ketua DAPigs pun tak gerun dengan Allah, inikan pulak Isam anak Usin Onn. anak-anak kinzir ni apalagi...kencing dan berak melata.

      Delete
    2. Sebab dah takde ISA lah pale otak dia org ni dah keras. Yg sokong pun bukan org lain PAS & JOBOR la.

      Delete
  15. Ooo best friend setan rupanya (refer kat Pentagram terbalik tu). Patutla PAS sokong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tak sokong PAS, tapi sokong DAPig. DAPig tu la setan sahabat terbaik PAS.... PAS pulak anjing peliharaan terbaik DAPig.... woof, woof..

      Are u ready for PSY?? YES...
      Are u ready for Pakatan?? woof, woof..

      Delete
  16. Saya berpendapat sekiranya beliau merupakan 'best friend syaitan', beliau mungkin menjadi rakan pada parti UMNO yang telah digelar parti syaitan olen mantan PM kita Yang Amat Berbahagia Tun Dr Mahathir.
    Are you ready for UMNOgok? Kah! Kah! Kah!
    Satu lagi projek BN yang memalukan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pula berpendapat tok guru Nik Ajis yang paling sesuai kawan dengan dia sebab tok guru pernah cakap boleh terima bantuan syaitan. Lagi pun tok guru nampak selesa berbaik2 dengan parti kafir harbi makan babi geng syaitan lahanat.

      Delete
    2. Bhai...jujurlah,wlupun ini kali pertama utk tahun 2013...lu jujur dgn hati yg lu tahu dari puak mana sebenarnya cina haramjadah ni...tak perlu point finger utk sekadar memuaskan nafsu kebencian kpd umno...adakah dap rakan sekutu umno... Mungkin lu tak secerdik mana tp tak kan terlalu bingai....fikirlah

      Delete
  17. Bangsat ni ingat dgn tatu babi penuh badan dia org semua takut kat dia.sbb tu dia berani buat apa sj.

    Silap la.klu dia tunjuk isyarat lucah mcm tu kat dpn aku mmg masak la babi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai bangsat ni takkan berani buat kurangajar...usahkata sultan dgn budak kecik melayu pun dia tak berani klu dia tahu dan faham yg melayu bersatu... Tidak ada satu melayu pun yg akan membenarkan kebiaDAPan kaum lain kpd entiti melayu....jika dia tahu dibelakang melayu ada melayu lain pki lh tatu satu badan...dia tak berani.

      Sehebat2 botak chin dan raja laut dulu melayu bukan sasaran mereka...ttp apabila cina sedar dibelakang mereka ramai melayu yg menyokong dan snggup bertakbir utk mereka maka cina babi ini akan terus ujud...

      Delete
  18. ini penyokong PAS generasi baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes bhai...dlm umno cuma melayu dan status bumi...cina cuma ada didalam bn ttp didalam pas ada cina wlupun bukan islam...

      Delete
  19. halau balik tongsan

    ReplyDelete
  20. sial la cina pukimak nie.. aq x tau la klu bangsa kita x sedar lagi.. dulu masa patrick teoh hina dan maki agama kita kita kata x pe tapi skang bila babi nie tunjuk jari dia kita bagi hukuman tapi sampai bila? sampai bila kita bangsa melayu nak tunduk terhadap cina pukimak anjing nie???????? until when???

    ReplyDelete
  21. sepatutnya cina pukimak komunis DAP ni d rejam sampai mampos ja...lenyapkan dari muka bumi ni..kepala butoh tok wan depa sunggoh... Bloop.

    ReplyDelete
  22. cina pukimak ni patut kene rodok jer jubo dengan besi panas..

    kene penyakit sampar SAR BABI la korang...

    ReplyDelete
  23. This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Many thanks!

    my page ... twitter followers free

    ReplyDelete
  24. It's actually a great and helpful piece of information. I am satisfied that you simply shared this helpful info with us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.

    Here is my webpage ... twitter followers free

    ReplyDelete
  25. Hmm it looks like your website ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to everything. Do you have any recommendations for first-time blog writers? I'd definitely appreciate it.


    Have a look at my web blog how to get more followers on twitter for free fast

    ReplyDelete
  26. Great weblog right here! Additionally your site so much up very fast!
    What host are you using? Can I am getting your affiliate link for your host?
    I desire my site loaded up as quickly as yours lol

    Have a look at my web page: twitter followers free

    ReplyDelete
  27. I drop a leave a response each time I especially enjoy a article on a site or
    I have something to valuable to contribute to the discussion.

    It is caused by the sincerness displayed in the post I browsed.
    And on this post "LAGI MUKA KOMUNIS LAHANAT YANG MENGHINA PERMAISURI AGONG".
    I was excited enough to drop a thought :-P I actually do have 2 questions for you if it's okay. Is it simply me or do a few of these comments appear like they are left by brain dead people? :-P And, if you are writing on additional places, I would like to follow you. Would you make a list all of your shared sites like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

    Here is my web blog - twitter followers free

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!