KISAH BENAR! VIDEO KEZALIMAN KHALID GAGAP DI SELANGOR! MESTI TONTON

43 Responses to "KISAH BENAR! VIDEO KEZALIMAN KHALID GAGAP DI SELANGOR! MESTI TONTON"

  1. P Balasubramaniam berkata, beliau akan kembali semula ke tanahair pada hari Ahad, dan mahu menjelajah ke seluruh negara berkempen untuk Pakatan Rakyat dalam pilihan raya umum akan datang.


    Psssttttt...Nampaknya kaum India la (Bala, Deepak) yang berkerja kuat nak jatuhkan Najib Razak, bukan kaum Cina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak heran...mat liwat tak mampu upah org islam utk sebar fitnah..Org islam tahu hukum sebar fitnah..dilaknat dunia akhirat.Terpaksa cari org kafir spesis dia jugak..pecinta lubang taik....
      Dahlah....ko tu bukan pak sheikh lagi...ko tu dah setaraf babi ternak limbabi jer...menyondol najis jer...

      Delete
    2. Bala ngan Deepak tukang sebar fitnah apa integriti yang diorang ada? Yang selalu termakan fitnah2 ni ialah cai2 pakatan liwat atau yang bersikap anti-kerajaan.

      Delete
    3. Undilah PAS! InsyaAllah selamat dunia akhirat.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. MasyaAllah, Anon 7:36, anda masih lagi berkelakuan penyamar lagi. Saya sudah tidak tahulah apa lagi hendak dinasihatkan kepada anda supaya anda sedar diri dan bertaubat.

      Sedarlah, perbuatan anda ini hanya memburukkan maruah anda sendiri, malahan ibu bapa anda akan dianggap tak tahu mendidik anak, maka anda telah mencemarkan maruah ibu bapa anda sendiri. Oleh itu saya nasihatkan anda supaya bertaubat, janganlah kerana politik liar kamu, maruah ibu bapa kamu dijadikan bahan mainan pula.

      Tuan-tuan lihatlah ajaran pelik dalam Pakatan Rakyat ini, kononnya undi PAS selama dunia akhirat, kalau undi PAS, tapi berzina, minum arak, berceramah memohong, buat maksiat itu dan ini, itu boleh masuk syurga jugakah? Sedarlah ajaran sesat yang pelik dalam Pakatan Rakyat makin meracuni pemikiran ahli-ahli mereka, oleh itu rakyat Malaysia sekalian mesti berhati-hati untuk mengelakkan terperangkap dalam ajaran sesat yang merapu tersebut. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. OI NASIONALIS MELAYU

      TULIS BUKU LA....senang sikit orang baca. Kau ni bebal ke apa?

      Delete
    6. Kalau macam ni lah Nasionalis Melayu....British menyerah kurun ke18 LAI....BORING NAK BACA KAU PUNYA CERITA LAHANAT!

      memalukan melayu je kau ni

      Delete
    7. MOHAMAD!

      kau ni praktis karangan SPM ke apa?

      Delete
    8. En.Mohamad, Nasionalis Melayu.......Biru Tetap Biru, Boring Tetap Boring.

      Delete
    9. Anon 10:21, kalau tak mau baca, maka janganlah baca, kamu itu yang bebal, saya tak pernah suruh pun kamu baca, kamu pernah bersekolahkah? Nampak gaya macam golongan yang tak pernah kenal apa itu adab dan sopan, jenis bersekolah di tempat kurang ajar, macam inilah jadinya.

      Sedarlah diri, anjing pun, tak menyibuk kalau orang tak kacau dia, yang kau menyibuk tak pasal-pasal walaupun saya tak pernah suruh kamu baca pun apa cerita? Selalunya orang makan cili saja akan teras pedasnya, mungkin inilah penyamar bebal yang suka menyamar itu. Silalah tanya ibu bapa kamu berkenaan kelakuan liar kamu ni, tentu ibu bapa kamu pun meluat dan bagi penendang di muka kamu sebanyak 2879 kali, padan muka kamu, bodoh, kalau tak mau baca jangan baca, tak ada orang paksa pun, dasar dungu, tolol, macam inilah, jenis Pakatan Rakyat, dungu, bebal, tolol, bangang dan seangkatan dengannya. Sedarlah diri. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian berkenaan orang gila dan bodoh dalam Pakatan Rakyat yang suka meracau yang bukan-bukan ini, mereka ini pelingkup sajalah. Oleh itu sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. Anon 10:26 PM, Pakatan Rakyat penipu tetap penipu, penyesat tetap penyesat, asobiyah sampai jahiliay, itulah Pakatan Rakyat penyesat dan penipu jenis asobiyah jahiliyah. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    11. cai2 sekalian...jawab la balik hujah2 Encik Mohamad...aku tengok semuanya bodo tak reti nak jawab...ini saja ke standard cai2 pakatan liwat? atau pun cai2 ni kebanyakkan tak mahir berbahasa kebangsaan?

      Delete
    12. En. Mohamad.... anda tak perlu hiraukan penyamar tu...mungkin dia malu dgn namanya sendiri (mungkin maksud namanya buruk), sebab itu dia suka guna nama En.Mohamad (sebab maksudnya baik).Jgn hiraukan dia (penyamar), org tak ada maruah diri...

      Walau macam mana dia menulis / komen, saya mungkin tak tertipu lagi dgn penulisannya, sebab komen dia tak bernas / berfakta langsung... Ini membezakan En.Mohamad yg tulin dgn yg palsu... Biarkan dia menyamar sepuas2 hatinya... Insyaallah, satu hari nanti muga Allah buka hatinya utk bertaubat....

      Delete
  2. bn ni sombong sangat, hujah macam org terpijak tahi lembu sharizat,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni masih tak boleh ikut perkembangan semasa lagi kah semenjak keluak dari wad OTC itu hari? Lebih baik hang pi serah diri balik, berubat sampai lepas PRU13 nanti.

      Delete
    2. cai2 pakatan liwat semua berhujah macam sampah2 tak terurus yang ada kat Selangor

      Delete
    3. Inilah salah seorg wakil (anon 12.26 PM) pembangkang berhujah... ayat yg anda gunakan tak perlukan otak... kalau itu saja caranya, saya rasa budak darjah 3 pun boleh cakap...

      Bila En.Mohamad berikan hujah /fakta yg benar, anda tak boleh terima...
      Bacalah utk mendptkan cerita yg sebenar, ini tak, dah lah malas baca, lepas tu tahu kutuk aje dan salahkan BN... alahai anon2 penyokong PR...

      Delete
  3. Wa cumpa lagi sini
    Wa loa itu PR moleh minang. Why?
    1. Bahasa Malaysia kasi sama later itu bahasa ingkelis snd Mandlen wo
    2. Tater lagi itu plojek kelajaan dibeli sama melayu sahacher. Kita olang lagi plofessinal. Itu melayu bikin stalium pun moleh luntuh wo hahahaha... .moloh punya olang tak tau bikin
    3. Olang milayu mau kelja masa kompeni kita olang misti tahu itu bahasa inglish and mandalin. PR minang senang kelja maaa
    4. Kita olang moleh juai pasir sama singngapor lagi sinnang. Kalau milayu mising moleh cakap kelacaan lama suler pakai wang habis itu pasal kelacaan balu mau juai itu pasir sana lalam. Kita mau bikin singngapore lagi busat
    5. Tentela udala Singngapore sinnang bawa kapal terbang mali sinni maaa..
    7. Kesamataan lalam beukama. Kita olang pun mau jabatan ukama lalam kelacaan sama itu lalam tentela.
    8. Manyak laki moleh buat kalau itu PR minang. Olang milayubpun ala sokong sama kita olang
    C u again aaaa

    ReplyDelete
  4. Beginilah Pakatan Rakyat, keutamaan mereka adalah menang pilihanraya, kebajikan rakyat mereka boleh lempar dalam lubang tandas sajalah.

    Perbuatan yang sangat memalukan oleh Pakatan Rakyat Selangor, mereka lebih sibuk nak kuasai SYABAS daripada menyelesaikan masalah rakyat, dalam isu ini, sekiranya Pakatan Rakyat telah menguasai SYABAS, apa yang dibuat oleh Pakatan Rakyat? Loji Air Langat 2 telah sabotaj oleh Pakatan Rakyat. Malahan Pakatan Rakyat sibuk canang nak buat Loji Air Mitigasi 1 dan 2 di Sungai Selangor, sampai kini tak tahu hujung pangkalnya, apa cerita? Malahan tapak Loji Air Mitigasi 1 dan 2 itu pun tak tau lagi di mana, macam pembinaan jambatan di Klang, Khalid Ibrahim pergi rasmi, tapi tak tau nak buat bila, reka bentuknya pun tak tau lagi bentuk macam mana, kosnya pun entah berapa pun tak dikira lagi, semua ini wayang Pakatan Rakyat untuk menunjukkan kononnya mereka baik, tapi sekadar wayang untuk membohongi orang ramai sajalah.

    Dalam isu SYABAS ini, jika Pakatan Rakyat menguasai SYABAS, mungkin tragedi penjualan aset-aset kerajaan negeri Selangor akan berulang kembali, lihatlah, sudah banyak aset kerajaan negeri yang dijualkan kepada pihak swasta, macam Kompleks Muhibbah, dah dapat kepada pihak swasta, maka ratusan peniaga bumiputera yang berniaga di situ akan berhadapan dengan situasi yang sangat getir, apa tidaknya, sewa sudah pasti dinaikkan oleh pihak pengurusan baru kompleks itu. Maka akhirnya rakyat yang menjadi peniaga di situ juga yang menjadi mangsanya.

    Pakatan Rakyat sibuk bohong pasal perobohan Pasar Payang di Kuala Terengganu, mereka kata kerajaan Terengganu ainaya peniaga di Pasar Payang sedangkan Pasar Payang dirobohkan untuk dibina lebih besar untuk menempatkan lebih ramai peniaga terutama bumiputera. Tapi tukang demontrasi Pasar Payang itu tak pula nak tuntut keadilan bagi peniaga di Kompleks Muhibbah di Selangor yang diainaya oleh Pakatan Rakyat itu.

    SYABAS dalam keadaan yang sangat merbahaya sekarang ini, rejim ganas Pakatan Rakyat Selangor akan mencuba berbagai kaedah tak kira kaedah zionist, komunis, jahiliyah, semuanya mereka akan gunakan untuk rampas SYABAS. Sedarlah rakyat Selangor sekalian, jika Pakatan Rakyat membuat rampasan terhadap SYABAS, maka isu air di Selangor makin meruncing kerana dari mana Pakatan Rakyat nak cari duit untuk uruskan operasi SYABAS, baiki loji-loji yang rosak, dan macam-macam lagi. Kerana nak larikan diri dari beban, berkemungkinan besar SYABAS akan dijual kepada pihak lain, maka Pakatan Rakyat akan dapat banyak duit lagi, tayang kepada umum kononnya banyak duit hasil jualan segala harta kerajaan negeri, bukannya diusahak secara kerja keras pun.

    Jika SYABAS diambil alih oleh pihak swasta yang lain, maka tentulah peningkatan kos operasi dan beban kos itu akan dihenyakkan kepada pengguna di Lembah Klang. Oleh itu rakyat perlu sedar akan permainan politik makan keliling Pakatan Rakyat yang akan putar sana sini untuk kaut keuntungan melampau sedangkan rakyat dijadikan mangsa mereka. Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia terutama di Lembah Klang, sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah swasta kalo tak reti buat ker, biar jadi GLC sudah, itu pun tak leh pikir

      Delete
  5. Aku tengok...makin dia bukak aib org makin teruk kote bengkoknye dibogelkan....
    JADI YANG ADA AGAMA TU....JGN SUKA TUDUH DAN BUAT FITNAH..
    KITA ADA SALURAN YG BETUL DAN BUKANNYA SALURAN NAJIS...

    ReplyDelete
  6. WALLAHI, WABILLAHI, WATALLAHI......AKU XKAN UNDI UMNO LAGI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingatlah,jangan main-main dalam sumpah, sedarlah jika langgar sumpah ini, maka anda perlu bayar kifarah atas perbuatan langgar sumpah.

      Janganlah sampai nafsu menguasai diri bercakap yang bukan-bukan. Walaupun UMNO dituduh macam-macam, tetapi UMNO jugalah dengan kerjasama rakan-rakan dalam Barisan Nasional yang membangunkan negara ini.

      PAS, PKR, dan DAP mana ada buat pembangunan untuk negara, sibuk perosak sajalah. Ceramah pembohong, hasutan dan demontrasi liar yang dibuat oleh Pakatan Rakyat itu ada manfaat kepada negara lagikah?

      Memang kamu jenis totok Pakatan Rakyat, jenis tak reti berfikir, jenis orang macam kamu ini ajarlah macam mana pun tetapi tak dapat pengetahuan juga. Oleh itu lantaklah kepada kamu.

      Saya ingin mengingatkan kepada saudara juga, jika saudara anggap UMNO dan Barisan Nasional ini jahat, maka saudarah bersumpahlah tak mahu gunakan segala kemudahan yang disediakan oleh UMNO dan Barisan Nasional seperti jalanraya, hospital, klinik, kemudahan bomba, kemudahan polis, malahan Bantuan Rakyat 1Malaysia pun jangan ambil, begitu juga berhentikan persekolahan anak anda di sekolah kerajaan dan sekolahkan di sekolah swasta yang belanja beratus-ratus ringgit sebulan itu. Tak guna kamu gunakan segala kemudahan yang disediakan oleh kerajaan tetapi kamu masih mencaci maki dan menghina kerajaan.

      Saudara, sedarlah, sedangkan anjing di tepi jalan pun tahu menghargai orang yang beri minum kepadanya, inikah pula manusia. Manusia yang tak tahu bersyukur menunjukkan bahawa dia ini lebih teruk dari haiwan seperti anjing tadilah.

      Inikah ajaran agama? Entah agama apalah mengajarkan kesesatan sebegini. Inilah kesesatan dalam Pakatan Rakyat yang sangat bahaya. Ajaran sesat Pakatan Rakyat ini banyak menyesatkan dan merosakkan akidah dengan pemikiran sesat dan mengarut sebegini. Oleh itu sedarlah semua, selamatkan diri anda semua dari perangkap kesesatan Pakatan Rakyat ini. Jauhi golongan perosak ini untuk keselamatan kita semua. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. bila dah bersumpah mcm tu memang benci sangat kat umno,tak kan tak faham

      Delete
    3. Bior lah dia nak benci....harap cai tu pandai ajar mat liwat bersumpah laknat.

      Delete
    4. Benci membuta tuli itu lebih teruk dari haiwan, kerana haiwan pun tau hargai apa yang dibantu kepada mereka. Golongan sesat dan tolol dalam Pakatan Rakyat dah hilang pedoman, hingga halal atau haram pun dah tidak dipedulikan, malahan dosa atau pahala pun sudah tidak dikisahkan lagi. Inilah ajaran Pakatan Rakyat yang sesat lagi menyesatkan, menghasilkan golongan tongong seperti anon 5:28 PM itulah. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian, jangan terperangkap dalam ajaran sesat Pakatan Rakyat ini, semua itu tradisi asobiyah jahiliyah tulen, kerana orang asobiyah jahiliyah dulu-dulu macam inilah, halal atau haram pun dah peduli, asobiyah punya pasal dosa atau pahala pun dah tidak dikisahkan. Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  7. MAJALAH ECONMIST yg diterbit di UK meramalkan BN menang dlm PRU akan dtg sbb KEY WORD JANJI DITEPATI.Ya mmg bn telah menjalankan tanggung jwb kpd rakyat janji ditepati.Cadangan keretapi laju kl- singapore satu lagi janji yg akan ditepati setelah bn menang besar.Wa pun ramal BN menang sbb ramalan wa tepat belaka.Ramalan pawang nizar gila disahkan oleh economist sebagai ramalan ala2 pok belale utk menyokkan diri senndiri yg mmg sebagai dipetik kata dr.pon tip dari thailand jatau siam terlebih minum air jampi yg dijampi oleh ketua sebuah parti yg menggelar parti itu berjuang utk negara kebajikan setelah puas berjuang utk isle ntah betul ntah tidak.Konon nya parti tersebut menggunakan gambar bulan.

    ReplyDelete
  8. MENURUT ANALISA SAYA, PAKATAN RAKYAT AKAN MENGUASAI PUTRAJAYA DLM PRU13. DIANGGARKAN DALAM LINGKUNGAN 125 KERUSI DARIPADA 222 KERUSI PARLIMEN. MAJORITI RAKYAT SUDAH MUAK DGN UMNO YG SERING MEMPERKOSA DEMOKRASI. RASUAH DAN PENYALAHGUNAAN KUASA YG BERLELUASA. DGN PRESTASI KERAJAAN NEGERI YG DIKUASAI PR JAUH LEBIH BAIK BERBANDING BN, RAKYAT MENJADI BERTAMBAH YAKIN BAHAWA PR AKAN MAMPU MEMERINTAH PUTRAJAYA DGN LEBIH BAIK BERBANDING BN. FGI MENUNJUKKAN BAHAWA RM190 RIBU JUTA WANG RAKYAT TELAH TIRIS DLM TEMPOH 10 TAHUN ANTARA 2001 HINGGA 2010 DAN MALAYSIA MERUPAKAN NEGARA KETIGA TERTINGGI DI DUNIA WANG HARAM MENGALIR KELUAR. MENURUT MENTERI, IDRIS JALA, MALAYSIA AKAN BANGKRAP MENJELANG 2019 JIKA KEADAAN BERTERUSAN DI BAWAH PEMERINTAHAN BN. HUTANG NEGARA PULA TELAH MECECAH LEBIH RM500 BILION. INI MENAKUTKAN RAKYAT SEDANGKAN SEMASA ANWAR MENJADI MENTERI KEWANGAN, KITA BUKANNYA BERHUTANG, MALAH ADA LEBIHAN WANG. RUJUK PADA GRAF HUTANG NEGARA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah Pakatan Rakyat, sudah terdesak, merapu yang bukan-bukan. Rakyat muak dengan UMNO yang banyak bela rakyat? Sudah-sudahlah membohong, sedarlah diri, jangan nak teruskan penipuan lagi.

      Berdasarkan analisa saya pula Barisan Nasional akan menang di 217 kerusi Parlimen. Pakatan Rakyat pula menang sebanyak 5 kerusi saja. Kerusi yang dimenangi oleh Pakatan Rakyat adalah 4 oleh DAP dan 1 oleh PKR, PAS tidak menang satu kerusi pun, kalah habis semua.

      Rasuah konon dalam Barisan Nasional, sekadar cakap tanpa bukti bolehlah, nak fitnah memang senang, tapi suruh tunjuk bukti langsung tak ada. Dalam usaha memajukan negara, Barisan Nasional telah buktikan lebih 50 tahun bangunkan negara ini. Malahan sepanjang Perdana Menteri Datuk Sri Najib menjadi Perdana Menteri, banyak pembaharuan untuk kesejahteraan rakyat dibuat seperti Bantuan Rakyat 1Malaysia yang beri manfaat lebih dari 7 juta orang yang berpendapatan kurang dari 3,000.00 bagi pemohon berkahwin akan dapat bantuan RM 500.00, serta bagi yang bujang berumur 21 tahun ke atas pendapatan kurang dari RM 2,000.00 akan diberikan bantuan RM 250.00.

      Lihatlah PAS bagi bantuan apa? Tak ada bagi bantuan, tapi lepas ceramah tadah tempurung, tadah kopiah putih, tadah plastik, tadah karung, tadah tin milo, tadah tin susu, tadah tin sardin, tadah kotak ubat nyamu, untuk mintak sedekah dari penonton ceramah pembohong PAS itu, itu semua membantu rakyat ke? PAS sibuk hina UMNO bantu rakyat, tapi PAS pula asyik pelahap duit rakyat tak tentu arah saja. Setiap kali ceramah beribu-ribu PAS kaut, apa mereka buat dengan semua duit itu? Sudah berapa banyak surau dibina dengan duit sedekah itu? Semua duit sedekah itu tak tahulah ke mana lesapnya, audit tak ada, laporan keluar masuk duit pun tak tahulah macam mana mereka buat, keliru dan mengelirukan.

      Macam PAS yang pengurusannya yang tunggang langgang ini nak biarkan uruskan harta kerajaan? Lesap macam Tabung Memali jugalah nampaknya harta negara dikerjakan oleh PAS.

      PKR pula sibuk dengan hasutan dan demontrasi liar, ramai peniaga kerugian, ramai pemandu teksi kerugian, imej negara jadi buruk, itu semua beri manfaat kepada negarakah? Malahan dalam PKR segala anak bini diangkut jadi orang atas dalam parti, nanti bila dah berkuasa anak bini jadi Menteri, cucu cicit pula diangkat jadi pegawai-pegawai besar, semuanya untuk keluarga dan saudara mara puak Pakatan Rakyat sajalah.

      DAP pula kira kertas undi yang hanya lebih sedikit 1800 pun ambil masa sampai 19 hari baru selesai, sudah teruk ni, tak sampai 2000 pun ambil masa sampai 19 hari baru selesai kira, kalau jumlah berbilion-bilion berapa ratus tahun baru selesai kira? Maka urusan pembangunan akan tergendala kerana jika pembangunan yang berjuta-juta ringgit ambil masa berpuluh tahun baru boleh buat anggaran kos, kemudian nak buat perancangan binaan dan sebagainya, tunggulah 1000 tahun baru selesai. Inilah Pakatan Rakyat yang tak sedar diri.

      Anon 6:18 PM, sebenarnya ramai orang dah meluat dengan Pakatan Rakyat, insyaAllah Barisan Nasional akan menang besar, lebih besar dari tahun 2004, insyaAllah Barisan Nasional menang 217 kerusi parlimen dan menang di semua Dewan Undangan Negeri, amin, semoga Allah memberkati perjuangan murni Barisan Nasional selama ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Kezaliman Pakatan Rakyat yang menipu kanak-kanak tadika sejak tahun 2008 apa cerita? Mana dia bantuan RM 50.00 setiap bulan kepada kanak-kanak tadika tersebut? Selepas saya dedahkan isu ini barulah terhegeh-hegeh buat bantuan kepada kanak-kanak tadika, tapi setiap tahun hanya 5000 orang saja yang dapat, lagi berpuluh ribu kanak-kanak tadika yang lain dianaktirikan oleh Pakatan Rakyat. Memang Pakatan Rakyat sangat kejam, kanak-kanak tadika pun sanggup dizalimi dan ditindas dengan begitu zalim, sungguh ganas dan tak berperi kemanusiaan. Sedarlah semua rayat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Bila Pakatan Rakyat nak buat Loji Air Mitigasi 1 dan 2 di Sungai Selangor? Reka bentuk pun tak tahu hujung pangkal, kos pun tak tahu berapa lagi, malahan lokasi pembinaan pun tak tahu di mana, apa cerita ini semua? Itulah sibuk politik liar siang dan malam hinggakan kebajikan rakyat terabai. Lagi satu tanah 80% bawah air yang dibeli dari Trinity Corporation dengan kos RM 87 juta itu nak buat apa? Di situkah lokasi Loji Air Mitigasi 1, kalau macam itu Loji Air Mitigasi 2 di mana? Di rumah Khalid Ibrahimkah? Di rumah Ronnie Liukah? Di rumah Rani Osmankah?

      Pakatan Rakyat memang penipu, sibuk tuduh dan fitnah macam-macam terhadap kerajaan Barisan Nasional. Pakatan Rakyat sibuk tuduh Barisan Nasional tak pakai topi, tapi Pakatan Rakyat lagi teruk, tak pakai pakaian apa pun, telanjang bulat, dasar penipu, sibuk fitnat siang dan malam, tapi apa kerja pun tak buat, dasar pembohong.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Bila Pakatan Rakyat nak buat projek Lebuhraya Mintak Sedekah di Kelantan? Malahan projek Keretapi Laju di Kelantan bila nak mulakan? Nik Aziz dah buat acara pecah tanah rasmikan projek Lebuhraya Mintak Sedekah itu tahun lepas, tapi sampai sekarang walaupun PAS makin agresif untuk mintak sedekah dari pengikut mereka, setiap ceramah maka mereka akan canang sana sini untuk kutip sedekah, tetapi tak tahulah bagaimana diuruskan, berapa banyak yang dapat, siapa yagn simpan, berapa banyak dah guna, tujuan apa untuk guna, itu semua tak tahu hujuang pangkal, apa ini semua?

      Malahan projek PAS di Lembah Sireh hingga kini terbengkalai, kepada syarikat swasta dah berikan 1000 hektar / ekar tanah untuk sebagai bayaran pembanguna projek di Lembah Sireh, mana dia jambatan, tiang pun tak ada apa cerita?

      Lihatla saudara saudari sekalian, Pakatan Rakyat hanya membohong sajalah, mereka mana tau buat kerja, kerana mereka sibuk berdemontrasi liar dan menghasut sajalah. Oleh itu sedarlah semua warga Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Buku Jingga Pakatan Rakyat adalah racun kepada masyarakat sajalah, kononnya nak turunkan cukai, nak hapuskan bayaran tol, nak mansuhkan PTPTN, nak kurangkan harga petrol, nak hapuskan cukai itu dan ini, nak buat itu nak buat ini, tapi sekadar cakap kosong, penipuan sajalah.

      Dalam isu ini, sedarlah saudara dan saudari sekalian, jika hasil kerajaan makin kurang kerana penurunan kadar cukai yang melampau, kemudian nak hapuskan bayaran tol, nak mansuhkan PTPTN, nak kurangkan harga petrol, nak hapuskan cukai itu dan ini, bila pendapatan negara makin kurang, macam mana Pakatan Rakyat nak buat apa yang mereka canangkan itu?

      Bila dimansuhkan PTPTN, apakah wadah untuk para pelajar yang kurang kemampuan untuk biayai pengajian mereka? Berapa banyak wang yang akan digunakan untuk biayai kos pengajian dan sara hidup pelajar sepanjang pengajian?

      Kemudian, bila tol dihapuskan, penyelenggaraan jalan raya, nak ambil duit dari mana? Malahan berapa tahun sekali penyelenggaraan akan dibuat kerana pihak kerajaan yang kena tanggung segala kos baik pulih kerosakkan di lebuh raya itu?

      Malahan nak kurangkan harga petrol, nak kena bayar subsidi kepada syarikat petroleum, berapa banyak Pakatan Rakyat nak kurangkan harga petrol dan diesel? Berapa banyak subsidi yang kena bayar kepada syarikat petroleum itu?

      Malahan dari segi pendapatan kerajaan, berdasarkan tindakan nak potong cukai itu dan ini, berapa sen sangat yang boleh dapat pendapatan negara? Belanja yang beribu-ribu juta itu nak biaya dari mana? Apakah nak habiskan segala harta negara yang diusahakan oleh Barisan Nasional kemudian Pakatan Rakyat bila dah tak ada duit akan tindas rakyat dengan naikkan cukai berkali ganda lebih tinggi , kemudian buang pekerja awam beramai-ramai, malahan pekerja sedia ada akan dirampas sebahagian gaji mereka sebagaimana yang dibuat oleh Pakatan Rakyat di Kedah terhadap pensyarah dan kakitangan KUIN.

      Malahan lebuhraya yang rosak itu, kosnya berjuta ringgit setahun biaya pembaikkan, itu nak ambil dari mana bila negara dah kering kontang perbendaharaan negara? Maka rakyat akan dibiarkan menggunakan jalan raya yang rosak dan berbahaya, kemalangan jalan raya dibiarkan kerana makin ramai rakyat yang mati dan cedera parah, maka kurang sikit biaya subsidi oleh Pakatan Rakyat selepas itu, inilah sikap keji dan tak bertanggungjawab Pakatan Rakyat yang tak berhati perut dan jenis tak berakhlak ini.

      Rakyat semua perlu lihat Buku Jingga itu hingga ke dasarnya, bukan lihat di permukaannya saja, atas memang nampak cantik semua, tapi di dasarnya penuh dengan kaca tajam, racun, paku, keganasan di sana sini.

      Bersambung............................

      Delete
    6. Sambungan.........................

      Sedarlah rakyat Malaysia bahawa di Greece, kerajaan mereka sebelum ini nak ambil alih kuasa buat janji macam Buku Jingga inilah, tak sampai 5 tahun negara Greece diambang bankrap, malahan berdasarkan keadaan semasa kewangan Greece, memang negeri itu boleh bankrap kerana sudah tak mampu nak biaya pengurusan negara, apatah lagi nak bayar hutang negara memang dah teruk dan kritikal. Mungkin jika pemiutang Greece buat tuntutan di mahkamah, maka negara Greece kena lelong sebab kerajaan Greece dah kritikal. Sekarang ini kerajaan Greece telah digantikan dengan kerajaan lain, kerajaan yang buat taik merosakkan ekonomi Greece guna cara Buku Jingga itu dah letak jawatan, balik rumah, tapi rakyat menjadi mangsa. Inilah akibatkan kalau terpesona di permukaan, tapi tak sedar bahaya di dasar, seronok hanya seketika, setahun dua seronoklah, dapat itu dan ini, lepas itu, rakyat dibiarkan sengsara, ekonomi punah ranah, ramai diberhentikan kerja kerana ekonomi yang buruk menyebabkan permintaan barangan makin susut, huru hara sana sini, syarikat asing larikan operasi mereka negara lain yang lebih aman, maka para pekerja akan kehilang kerja, macam di Greece sekarang ini, maka siapa nak biaya segala perbelanjaan mereka semua?

      Oleh itu rakyat perlu sedar bahawa Barisan Nasional walaupun tidak menjanjikan segala kemewahan seperti Buku Jingga, tetapi dasar-dasar Barisan Nasional banyak telah memacu ekonomi negara supaya perbelanjaan rakyat makin bagus, permintaan untuk barangan makin tinggi, peluang kerja makin banyak dan kita dapat hidup aman damai serta banyak pembangunan dibuat secara berperingkat hingga ramai dapat faedahnya, ini adalah lebih baik. Oleh itu sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. Nampaknya tarbiyah Encik Mohamad ni terlebih UMNO dari amanat songsang Umno dan terlebih BTN dari ajaran sesat BTN kepada budak2 nak masuk UITM. Ayat lazim mesti berhutang budi kepada Umno, pilihan demi agama, bangsa dan tanah air.

      Biasanya, sindrom Mat Over begini adalah kepunyaan pencacai-pencacai yang lompat dari PKR setelah dapat bayaran dari UMNO dan sekarang bersepah dengan ngo-ngo pro-UMNO spt Ezam, Zul Nordin, Zahrain, Azwanddin, Hamidzun, Tok TIBAI, geng2 PERKASA, Zamil KITA. Bukan Zamil dan Azwanddin yang jadi agen UMNO nak bayar PKR lompat?

      Kena fahamlah ngo-ngo ini bergantung hidup dengan UMNO jadi kalau UMNO lingkup abis sorulah. Sebab tu, ngo-ngo ini sanggup mengaku PAS dan bawa bendera PAS masa demo bantai DAP spt Hafiz Penang dan ahli-ahli PERKASA berlakon ari tu. Skang dah merebak ke merata tempat dengan banner dan poster yang ditempah khas oleh UMNO.

      Sekian, terima kasih.

      Delete
    8. Mohamad....

      Kau tulis panjang-panjang ni kau sedar tak konek ko dah berulat!

      Delete
    9. Anon 10:25 dan Anon 10:29, lebih baik saya dedahkan kebenaran daripada Pakatan Rakyat yang sibuk jaja kejahatan dan pembohongan. Buku Jingga itu memang perosak, akan menyebabkan Malaysia jadi macam Greece, itu adalah hakikatnya kerana di Greece dulu pun ada parti yang kemaruk sangat nak kuasa pakai benda macam Buku Jingga inilah, tak sampai 5 tahun negara Greece di ambang muflis, sudah jadi miskin, hingga tak mampu nak menguruskan negara, nak bayar hutang jauh panggang dari api, duit pun tak berapa ada, negara tunggang langgang, inilah penangan perkara yang macam Buku Jingga penyesat inilah.

      Anon 10:25 PM, kau lebih sibuk menyalak yang bukan-bukan, apa kejadahnya? Isu lompat parti, pasal apa kau tak ulas pasal Lajim Ukin, Wilfred Bumburing, Tamrin Ghafar, malahan Chua Jui Meng pun melalak yang bukan-bukan apahal kau tak sibuk pula? Inilah Pakatan Rakyat, kita tak pakai kopiah dia tuduh kita tak reti agama, yang dia telanjang bulat walaupun pakai serban dia tak sedar diri pula. Inilah jenis tongong punya manusia.

      Anon 10:29 PM, kau sibuk hina saya, kau pula berak tak basuh, bila bau busuk mulalah salahkan orang lain, jenis pengotor, sedarlah diri, macam haiwanlah kau ni, tak basuk berak, dasar tak malu. Sedarlah diri tu sama.

      Jawablah apa yang saya hujahkan di atas kalau kata saya salah, yang kau menyalak siang malam tak tentu arah ni pasal apa pula? Dah tak tau nak kelentong lagikah? Sudah banyak kejahatan Pakatan Rakyat dah terbongkar dan tak sempat nak tutup ke? Inilah para pengkhianat agama, bangsa dan tanah air seperti Pakatan Rakyat ini, tak tau nak bangunkan masyarakat dan negara, tapi sibuk merosakkan masyarakat dan negara. Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. Wahai Anon 10.29 PM... Ini sahaja kah ayat yg mampu anda tulis / hujahkan... Anda adalah seorg yg tinggi budi bahasa...

      En.Mohamad memberikan hujah / fakta yg betul, bukan macam penyokong PR, bila tak mampu memberikan hujah / fakta yg betul /benar...maka yg keluar hanya maki hamun...sungguh bebal dan memalukan...

      Delete
  9. Suwey Najib dan Rosmah kena saman fitnah di Deepak. Antara lain, kenyataan fitnah Najib berbunyi “It’s not true. He is not a credible person” (Perkara itu tidak benar, Dia (Deepak) tidak boleh dipercayai).
    Dalam pernyataan tuntutannya, Deepak selaku plaintif berkata, kenyataan Najib membawa maksud beliau mempunyai reputasi tidak baik, seorang penipu dan tidak boleh dipercayai, rendah moral dan tidak layak mengadakan hubungan profesional.
    “Kenyataan Najib sebagai Perdana Menteri yang menuduh saya menipu dan tidak boleh dipercayai memberi kesan yang sangat besar kepada kehidupan dan kerjaya saya sebagai seorang ahli perniagaan” katanya.
    Justeru beliau yang memfailkan saman menerusi firma guaman M/s Daim & Gamany menuntut ganti rugi am, ganti rugi teruk dan ganti rugi teladan daripada Najib.
    Sebelum ini, Deepak mendedahkan kaitan Najib dan Rosmah dalam pembunuhan warga Monggolia, Altantuya Syaribu dan tindakan mempengaruhi P Balasubramaniam menandatangani Akuan Bersumpah kedua.
    “Kebenaran tidak boleh diselindungkan, saya mahu beliau mengaku atau nafikan hal ini sebelum kepulangan P.Bala Ahad ini,” tegasnya ketika ditemui di Mahkamah Tinggi Jalan Duta.
    Bercakap kepada Keadilandaily, Deepak turut menuntut Najib menjawab semua tuduhan termasuk penafian beliau mempunyai hubungan intim dengan Altantuya dan seorang lagi individu bernama Flora Ong.
    Malah Deepak berkata, Najib turut membiayai kewangan kedua-dua wanita tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Video yang disahkan 99.9% tulen oleh pakar bertauliah dari luar negara dianggap tak boleh jadi bukti, itu semua besi, tak boleh jadi besi. Malahan laporan polis oleh Saiful Bukhari Azlan yang diperkosa oleh pimpinan Pakatan Rakyat pun dianggap sebagai pembohongan walaupun ada banyak bukti. Tapi kenyataan Deepak bangsat yang tak ada pun rakaman video, rakaman CCTV, tak ada bukti DNA malahan bukannya saksi 4 orang lelaki beriman diterima pakai oleh puak Pakatan Rakyat, dipercayai bulat-bulat macam wahyu dari langit, dasar bodoh dan tolol Pakatan Rakyat ini.

      Sangat jelas ada ajaran pelik yang menyesatkan dalam Pakatan Rakyat warisan golongan sesat dahulukala iaitu asobiyah jahiliyah. Lihatlah walaupun ada bukti kejahatan puak Pakatan Rakyat tapi balaci-balaci Pakatan Rakyat masih tak percaya, bukannya tak percaya sebab tak berasas, tapi kerana tak mau terima kebenaran, macam keldai, ajarlah ABC selama setahun kepadanya, tentu keldai itu tak reti-reti juga kerana memang jenis keldai mana tau belajar, seronok suka-suka saja, macam balaci-balaci Pakatan Rakyat inilah, mana peduli dosa atau pahala, hal halal haram pun dah tak kisah, mereka lebih utamakan asobiyah sesat jahiliyah dan tidak pedulikan hukum hakam agama, sebab itulah mereka amalkan ajaran pelik lagi sesat yang merosakkan selama ini.

      Pakatan Rakyat gerenti tak boleh balas hujah saya sebab selama ini pun mereka merapu saja lebih, isi tak ada macam tin kosong, ting tong ting tong bila diketuk, tapi bila dibelah tak ada apa, kosong saja, macam balaci Pakatan Rakyat inilah, mana tau apa, menyalak saja lebih, lepas puas menyalak berehat dalam sangkar yang dah disediakan, esok menyalak lagi dan lepas itu berehat dalam sangkar balik, inilah golongan balaci Pakatan Rakyat yang tolol ini. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian, jangan jadi macam golongan sesat, tolol, malahan jahiliyah seperti Pakatan Rakyat ini, mereka ini dah terlalu teruk, jenis dalam kepala otak dah berkarat dengan penipuan, hasutan dan perkara keji serta ajaran sesat yang dah berakar umbi dalam kepala otak tolol mereka selama ini. Oleh itu sedarlah semua, selamatkan diri kita semua dengan menjauhi golongan sesat macam Pakatan Rakyat ini, lebih baik kita bersama-sama pihak yang rasional dan prihatin kepada masyarakat selama ini untuk kesejahteraan kita semua dan generasi kita akan datang demi agama, bangsa dan tanah air. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Video yang disahkan 99.9% tulen oleh pakar bertauliah dari luar negara dianggap tak boleh jadi bukti, itu semua besi, tak boleh jadi bukti kata tok guru politik Pakatan Rakyat yang suka putar belit itu. Malahan laporan polis oleh Saiful Bukhari Azlan yang diperkosa oleh pimpinan Pakatan Rakyat pun dianggap sebagai pembohongan walaupun ada banyak bukti. Tapi kenyataan Deepak bangsat yang tak ada pun rakaman video, rakaman CCTV, tak ada bukti DNA malahan bukannya saksi 4 orang lelaki beriman diterima pakai oleh puak Pakatan Rakyat, dipercayai bulat-bulat macam wahyu dari langit, dasar bodoh dan tolol Pakatan Rakyat ini.

      Sangat jelas ada ajaran pelik yang menyesatkan dalam Pakatan Rakyat warisan golongan sesat dahulukala iaitu asobiyah jahiliyah. Lihatlah walaupun ada bukti kejahatan puak Pakatan Rakyat tapi balaci-balaci Pakatan Rakyat masih tak percaya, bukannya tak percaya sebab tak berasas, tapi kerana tak mau terima kebenaran, macam keldai, ajarlah ABC selama setahun kepadanya, tentu keldai itu tak reti-reti juga kerana memang jenis keldai mana tau belajar, seronok suka-suka saja, macam balaci-balaci Pakatan Rakyat inilah, mana peduli dosa atau pahala, hal halal haram pun dah tak kisah, mereka lebih utamakan asobiyah sesat jahiliyah dan tidak pedulikan hukum hakam agama, sebab itulah mereka amalkan ajaran pelik lagi sesat yang merosakkan selama ini.

      Pakatan Rakyat gerenti tak boleh balas hujah saya sebab selama ini pun mereka merapu saja lebih, isi tak ada macam tin kosong, ting tong ting tong bila diketuk, tapi bila dibelah tak ada apa, kosong saja, macam balaci Pakatan Rakyat inilah, mana tau apa, menyalak saja lebih, lepas puas menyalak berehat dalam sangkar yang dah disediakan, esok menyalak lagi dan lepas itu berehat dalam sangkar balik, inilah golongan balaci Pakatan Rakyat yang tolol ini. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian, jangan jadi macam golongan sesat, tolol, malahan jahiliyah seperti Pakatan Rakyat ini, mereka ini dah terlalu teruk, jenis dalam kepala otak dah berkarat dengan penipuan, hasutan dan perkara keji serta ajaran sesat yang dah berakar umbi dalam kepala otak tolol mereka selama ini. Oleh itu sedarlah semua, selamatkan diri kita semua dengan menjauhi golongan sesat macam Pakatan Rakyat ini, lebih baik kita bersama-sama pihak yang rasional dan prihatin kepada masyarakat selama ini untuk kesejahteraan kita semua dan generasi kita akan datang demi agama, bangsa dan tanah air. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  10. Betul tu saudara Dyll...Encik Mohamad teruskan perjuangan menepis segala penipuan, pendustaan, pembohongan, penyelewangn akidah, kesesatan, penghinaan oleh puak2 haramjadah PR yang akan terus merosak umat Melayu, Islam dan Raja2 Melayu di bumi Malaysia...

    Mereka adalah diumpamakan sebagai kaum Dajjal yang baru keluar dari tembok kebebasan 'democrazy'...Kaum Dajjal inilah yang sedang melakukan kerosakan dengan memusnahkan keharmonian, keamanan dan merencatkan kegiatan ekonomi di Malaysia...

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!

    ReplyDelete
  11. Teruskan perjuangan En Mohamad. Fakta2 yang bernas yang tidak dapat di nafikan olih mereka yang berakal cerdik.
    Jawapan dan komen puak2 sesat ni semuanya hampas penuh dengan caci maki. Disini kita sudah tahu apa yang mereka hujahkan adalah FITNAH semata2.
    Jadilah orang yang beriman jika anda seorang islam. Kurangkan caci maki dan fitnah yang akan membakar kamu diakhirat nanti.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!