KIMAK PUNYA DAP! PENCACAI KOMUNIS TUNJUK ISYARAT JARI TENGAH KAT PERMAISURI DITEMUI! INI BUTIRANNYA..

Apabila diberitakan  yang DYMM Permaisuri Agong serta konvoi yang mengiringinya telah diberikan isyarat lucah oleh penyokong-penyokong DAP, banyaklah pula Melayu-Melayu Pakatan Rakyat yang memang sah dari SPESIES PECACAI pengangkat najis, tidak percaya dan menganggap blog ini menipu serta menfitnah CINA BERKENAAN.

Ini adalah perincian peristiwa dan orang yang telah melakukan isyarat lucah terbabit:

Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayang Lepas pada jam 1:05 tengah hari tadi. Seorang lelaki Cina telah menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong dan telah ditahan oleh pihak berkuasa.

Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang. 

Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Apabila ASP Mohd Fakharuddin menghampiri LEONG PEI KOE, lelaki Cina tersebut terus memberikan isyarat lucah beberapa kali. Dengan bantuan anggota PGA, akhirnya dia ditahan dan digari bagi siasatan dan tindakan lanjut.

Hasil siasatan polis mendapati, lelaki Cina tersebut tidak mempunyai rekod lampau, manakala ujian air kencingnya adalah negatif.

Namun alasan yang paling melawakkan diberikan olehnya ketika ditanya mengapa dia berbuat ialah, DIA BERTENGKAR DENGAN BAPANYA DI DALAM KERETA dan apabila keluar dari kereta bapanya, dia meluahkan perasaan marah dengan menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan-kenderaan yang bergerak berhampiran dengannya.

Kononnya, dia berasa di lapangan terbang kerana hendak menaiki penerbangan ke Singapura pada jam 1:40 tengah hari selepas beraya di rumah keluarganya.

Pihak berkuasa sedang berusaha untuk mendapatkan perintahan tahanan reman dan siasatan lanjut sedang dijalankan.

Timbul satu persoalan, adakah LEONG PEI KOE akan dibebaskan selepas dia meminta maaf dan merayu, sama ada menerusi dirinya sendiri atau pun membabitkan ibu bapanya, kemudian keluarganya diziarahi oleh Perdana Menteri, Timbalan Perdana Menteri atau Menteri Dalam Negeri mahupun para pemimpin MCA dan GERAKAN?

NOTA: 

SEKSYEN 294 (a) KK - Melakukan apa-apa perbuatan lucah di mana-mana tempat awam. Hukumannya jikalau didapati bersalah adalah penjara 3 bulan dan dendan atau kedua-duanya. Orang yang dituduh juga boleh ditangkap tanpa sebarang waran. 

House PK: Ini aku petik dari blog Flying Kick. Aku harap pihak polis dan KDN kan bertindka sewajarnya, tolong jangan keluarkan amaran lagi dan terus bertindak ya...takkan nak tengok parang terbang kut baru nak bertindak?

127 Responses to "KIMAK PUNYA DAP! PENCACAI KOMUNIS TUNJUK ISYARAT JARI TENGAH KAT PERMAISURI DITEMUI! INI BUTIRANNYA.."

  1. Dia belajar dari papa gomo tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai jd cerdik sedikit pun jadilah

      Delete
    2. ajaran blogger lucah UMNO sudah menyerap dlm minda remaja kini.....

      salah sapa?

      Delete
    3. kegagalan sistem pendidikan moral & akhlak KPM__ mohyidin yasin kena bertanggungjawab!

      Delete
    4. skema standars pencai cai cai macai PAS PKR...

      Delete
    5. Dia belajar dpd mat liwat sipenyokong lgbt tu..

      Delete
  2. Pukimak punya cina ni, anak haram jadah betoi, berani hang tiru perangai pengikut2 Idris Jusoh yang mencarut kat YDPA Sultan Mizan di Terengganu suatu masa dulu ya..... Bangsat la woiiiii.... Berani ya hang cina pukimak tunjuk isyarat lucah macam perangai Shahidan Kassim tendang pintu Istana di depan Raja Perlis lepas Raja Perlis tolak Shahidan jadi MB Perlis....Pukimak la Cina woiiii.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah bhai atas lakonan yg menakjobkan....mnkin tuduhan lu blh dibawa kepihak berkuasa utk siasatan atas penghinaan kpd intitusi raja melayu....

      Delete
    2. Cina kurang ajar, kau nak lagakan melayu.
      Memang sial Anon 1130pm.

      Delete
    3. Siasatan butuh pak hang, madey siap rampas kuasa raja melayu rikeks ja....bayang kan la mamak rampas kuasa raja melayu tp melayu dok pertahan mamak lg dari raja melayu....dayusnya melayu....

      Delete
    4. Takpa bhai...lu buat le repot ttng tun m... Takda sapa nk halang bhai...tp tuduhan lu serius bhai...dayus atau tak biar undang2 yg tentukn...

      Delete
    5. Seminit lepas BN collapse dalam PRU13, tak dan aku nak pi buat report, madey mamak lari menyorok. La ni pun dia tidoq tak lena dah.... Raja2 Melayu pun dok taram ja kat madey. La ni Madey ada kuasa de facto lg, raja2 Melayu biaq la.... Lepas ni mampuih la mamak madey. Selama lima tahun berturut2, segala untung petron dan kencana petroluem akan diagih2kan kepada semua peniaga Melayu Tulen.... Baru mamak tu ada akai, la ni buleh hang dok tunjuk keras pala, lepas ni hang tau la nasib hang dan anak2 jantan hang.

      Delete
    6. ini anak cina ____ ikut ajaran chua soi lek, kaki kongkek....... ahli MCA atau kurang2 ahli Greakan Koh Sohkung

      Delete
    7. wow anon 1.12 marah betui hang kat madey ya, pukimak kau, cina dok sapu duit kau tak marah, melayu suka ka jadi anjing kuli cina? tang mamak yang memang islam kau marah ya? Korang menang aku bawak ky jelly pi jumpak anwar la..kah kah kah...la ni dari dalam dunia nyata hingga ke cyber korang dah tak laku...ish, masih bermimpi basah ya, baik suruh anwar lari sebab lepas Bn menang 2/3 anwar konfirm kantoi...sebab dia sudah jual negara ni pada yahudi...lari wei...lariiii

      Delete
    8. Kuasa tak semestinya atas kertas. . Kalau lu ramai org sokong dah tentu lu berkuasa kan. Istilah berkuasa kena paham betul betul la. . Mahatir nak tarik celah mana? Lu cuba cabar kedaulatan raja raja sy nak tgk. Mmg atas kertas lu rasa kuasa kena tarik. . Tapi yg rakyat jajahan nak tarik camana. Raja ade ke pegi angkat senjata? Tapi rakyat dah tentu. Tarik kuasa raja tu celah mana? Kasi jelas sikit bro?

      Delete
  3. Maximum penjara pun 3 bulan ja ka?....hahahaha Lepas Ah Jib Kongkek dengan Kak Ana di PD, sedar2 dah 6 bulan...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai aku yakin yg lu bukan melayu...

      Delete
    2. Bhai Juragan, aku yakin hang bukan melayu tp mamak yang menyusup jadi melayu...

      Delete
    3. Bhai jika aku mamak pun aku ada rasa hormat dan sayang kepada intitusi raja melayu...tp klu lu melayu tulen tp langsung takda perasaan kepada budaya melayu tidakkah rasa malu utk menjadi melayu...
      Aku anak melayu jati dan aku bangga menjadi melayu....

      Delete
    4. Melayu jati butuh pak hang juragan bhai, hang tu mamak mai kot mana melayu?

      Delete
    5. umno sokong madey lucutkan kuasa raja pd 1988...... utusan, bharian... hina raja2 melayu.... tv3, rtm jugak belasah raja2 melayu ketika itu......

      ko ingat semua umno buat tu betui ke, bastard!

      Delete
    6. Ikut suka lu lh bhai....thanks bro semoga menjadi melayu yg berguna kpd bangsa agama dan negara...

      Delete
    7. raja2 perrlu diingatkan akan batasan kuasanya..madey melakukan yang terbaik selepas mendspatkan nasihat dari beberapa org Sultan....Pencacai kote bengkok sakit hati bila tak de cara pertahankan dakwaan mereka...Aku minta kalau mereka ini anak halal tunjukkan bukti madey menganiayai Raja2 Melayu...

      Delete
    8. Yes bhai...antara sultan yg mmberi pendapat dan nasihat ialah sultan perak bekas hakim besar malaya...dan ada sbb yg munasabah tun m lakukn demi utk menjaga hak rakyat tanpa mencemar maruah serta kedaulatan intitusi di raja...

      Delete
    9. Ada anon sekor tu suka sgt mencarut. Asyik2 ckp butuh pak hang.. Hah ni aku nk ckp kat dia kepala burit mak hang..

      Delete
    10. Anon yang dok menyalak kat sini tu keturunan asalnya dibawa dengan tongkang bawang East India Co. semasa Francis Light dulu. Tugas moyang dia dulu, disambung oleh datuk dan bapak dia sebagai penguli roti dan giling rempah. Tak boleh marah dengan perangai dia sebab dah 3 generasi kerja mencarut sejak mula merentas lautan Hindi sampai sekarang. Yang paling dia marah sebab gagal mendapat pinjaman MARA. Itu pun kerana gagal SPM.

      Delete
    11. Juragan soh chai, lu sibuk sangst nak pastikan dia melayu ke bukan apa hal nie?
      Lu suka najib itu memang bagus, tapi lu tak boleh paksa orang lain suka najib macam yang lu suka.

      Delete
    12. Takkan nak sokong kote bengkok kot,yang menyokong lgbt,penzina dan peliwat terulung negara,

      Delete
    13. Bhai 07.10....aku PAKSA ke...dan lu yg rasa terSEKSAke...

      Delete
    14. Juragan soh chai...siapa pon jadi perdana menteri....aku tetap aku,
      Aku tahu....dari mana aku datang, dimana aku sekarang dan kemana aku akan pergi.
      Sayang macam mana pon engkau pada pM tu, engkau pasti akan berpisah dengan dia.

      Delete
    15. Laas bhai ada aku kesah lu sapa,dtg dari mana dan nak kemana dan nak jadi apa...
      Suka hati lu...aku tak pernah kenal dgn lu yg ckp hebat tp bacul disebalik anon...ada aku pujuk lu in personal utk tnggal pr dan masuk bn(nk ajak masuk umno melayu dan status bumi jew)...perghhh terSEKSA nmpk sdgkn aku tak PAKSA pun...thanks bro

      Delete
    16. Bro juragan...lu ada ramai peminat ya... Antaranya anon 03.31 setiap komen bro mamat ni mesti ada utk follow lu..bro gua respek dgn lu bro.antara blogger yg aktif memberi komen tp lu jarang gunakan kata2 berunsur cacian atau lucah...dan aku yakin bro sprti yg lu pernah katakan..didikan akan menghalang dari kita bersikap kurang ajar tanpa sebab...tabekkk bro juragan

      Delete
    17. Bhai 07.20...thanks bro,semoga kita berpolitik secara cerdik dan matang...pru bukan utk memilih ketua kg...tp masa depan negara,agama dan bangsa...

      Delete
  4. Halau keluar dari negara ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. halau mamak dulu..... mamak ni golongan prasit melayu! habis kontrak kerajaan disapu melalui mohmmmd nor yaacob, TMKew II!

      Delete
    2. Mamak ni la yg bnyk jasa nya..berusaha utk memajukan org Melayu mcm ko!..Xlah mcm Melayu Haprak@ Cina Doll tu yg tau nk menenggek je atau Melayu berserban besar tp xbngga jd Melayu tu!!!

      Delete
    3. Aku setuju sangat kalau MAMAK PARPUKARI ni dihalau dari Malaysia ni.
      Ni akan mengamankan negara ni..
      Dapat maklumat hanya dari berita sana berita sini karang bukan main macam penulis skrip.
      Podaahhh

      Delete
  5. Lepas hukuman selesai, lucut kewargakenegaraan babi sial ni. Lepaskan kat singapork. Jangan diampunkan walaupun makbapak menangis darah. Baka sial pendatang tak mengenang budi. Mana-mana melayu murtad yang jilat sangat bontot dapig tu sepakje kepala mak bapaknya sekali sebab lupa nak gugurkan sialan ni semasa janin dulu. Dah besar mengkianati bangsa dan agama... Takbir! Takbir! Takbir!!
    -kerusiroda

    ReplyDelete
  6. Terimalah hakikat kerajaan yang ada hari ini dah lemah,,lebih2 lagi KDN ditangan hishammuddin keris,,maruuah kena pijak pun masih lagi berdiam diri...Minta2lah beliau jangan dicalun lagi,,takut2 badi Pak Lah pada PRU 12 akan akan berjangkit dan merebak , Orang benci Hishammuddin lalu tolak keseluruhan BN...
    BN masih rerlevan cuma beberapa orang perlu dibuang termasuk kerismudin

    ReplyDelete
  7. Bhai..aku setuju dan yg paling utama yg patut dilupuskan ialah dato nazri azis yg melukakan hati ramai org umno dgn kes namewee dan tun m...hrp majlis tertinggi dpt bisikkan pada ds najib...

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu yg suka mabuk arak, kaki judi, kaki betina ... anti agama.... memang berakhlak buruk... memang wajar di perlakukan oleh kafir macam itu....

      Delete
    2. Oleh kerana kes nanewee tidak menjejaskan kedudukan najib sebagai perdana menteri, maka ia tidak perlu di ambil kira.

      Delete
    3. Ada juga bhai yg syg pada namewee..bhai namewee tu tak beri kesan pada mana2 pm cuma kesan dia langsung pada org melayu... Kecuali org melayu yg takda maruah melayu serta jatidiri...

      Delete
    4. Juragan soh chai.....itu silap orang mlayu itu sendiri.

      Delete
    5. Bhai bacul yg silap org melayu seperti lu.. Sifat hasad dan khianat...klu kes cina dan india melayu mcm lu yg kedepan...snggup menanggis meratap teoh beng hock dan kugan....thanks bro

      Delete
  8. mesti kerja UMNOporno nie. Dia soh gengmacai MCA video lucah dia buat. Maklumlah dah desperate nak dapat undi melayu. Undi cina dah gone case dah. Kesian UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergh dasyat bhai...lu dasyat...ingt pr ni yg atas je pndi spin...ttp ahli marhaen pun bijak gak...

      Delete
    2. kesian la lu macai UMNo tiap hari nak menipu dan bohong. Orang dah tak caya dah kata2 UMNO ni. Mulut serupa punggung tahi saja yang keluar

      Delete
    3. Thanks bhai...setiap harilah lu baca komen aku...moga2 lu akan berfikir dan terus berfikir...

      Delete
    4. Mcm tuh la etika pencacai PR.... Patutnyer kite ada rase marah kt cina tuh... Ini tak, disalahkan org lain lak, tak ker bingai namanyer tuh... Kamon la... Kite kan melayu... Pulak tuh cina mangkuk tu warga singapura... Weyyyy bingai² PR sume, sedarlah diri tu sikit der...

      ~aku amz klang~

      Delete
    5. Cina tu pengikut lgbt yg diajar oleh tokoh lgbt pr iaitu mat liwat.

      Delete
  9. Belang sebenar pengikut parti RASIS CHAUVINIST DAP dah terbukak satu demi satu ...

    Pulau Pinang dia orang dah berani akui cina DAP punya ...

    Bayangkan kalau PR menang PRU13, MUNGKINKAH peristiwa berdarah 13 Mei 1969 akan berulang kembali?

    Apa yg PAS boleh buat nanti? Belum berkuasa pun DAP boleh arah dan herdik macam khadam ... PKR tak payah ceritalah, penyokong tegar kaum india dibelakangnya semacam dubuk lapar lakunya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang buat kerja samseng & kecuh sekarang adalah ahli2 umno .....

      anwar tu melayu jugak... tapi umno dilayan lebih keji dari kafir cina/ india ...

      bahkan menteri2/ahli2 majlis dr mca, mic, gerakan, ppp lebih banyak kaut kekayaan negara berbanding bumiputera yg bukan kroni......

      setiap malam ceramah2 pkr/pas diganggu oleh samseng2 umno..... polis sampai hari tak tangkap, dakwa & hukum ahli umno/bn yg kurang ajar ini...

      Delete
    2. Anuar Melayu ..oppsss kurang tu .. kena tambah Anuar Melayu Barua...

      Delete
    3. Tabung masjid tempat aku dah kering. Sumbangan kariah setiap Jumaat sehingga 2 bulan lepas dah nak cecah 6digit, makengkou.Congak-congak dapatlah cover progrem buka puasa orang miskin, anak yatim pada musim Ramadhan akan datang. Hari ini Bendahari menangis, katanya dia terasa dikhianati.

      Tabung masjid tempat aku dah kering. Titah Sultan masjid jangan dijadikan gelanggang politik tidak dipatuhi. Khutbah Jumaat dijadikan sessi kafir dan balunan neraka. Tazkirah Maghrib dan kuliah subuh menjadi majlis menyula, membakar dan mencucuh api neraka, menghentam pemimpin kerajaan. Duit tabung diguna untuk membayar elaun penceramah tak bertauliah, periwayat dustanista. Bendahari didesak sehingga menangis.

      Tabung masjid aku dah kering, tak sampai 3 bulan. Aku rasa macam nak nangis....uweeek.

      Delete
    4. Lu goreng je ni !

      Delete
  10. Hangpa dok bergaduh gedebuk gedebak, madey dok rancang apa pulak untuk pediah projek ribuan juta kat anak2 jantan dia yang pemalas tu. Hangpa yang rajin usaha siang malam buleh BR1M RM500 sorang.. hahaha Cuba hangpa tengok, mamak memang cekap.Dlm UMNO pun mana ada Ketua Bahagian UMNO Mamak yang kurang kaya dari Ketua Bahagian UMNO Melayu, mamak sekali rembat mmg puas hati. Aku nak tgk Juragan Bhai keturunan mamak tu nak komen apa tentang statement benar aku selaku pemegang jawatan dlm umno selama 35 tahun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...org yg pegang jawatan 35tahun dlm umno....jawatan apalah agaknya yg smpi 35tahun lu pegang...pergh dasyat lu...tun m pun tak selama lu pegang jawatan...lu mesti maksudkn jawatan ahli cawangan kot...ntah aku pun tak tau nk komen apa tntng lu...sbb lu ni cam takda apa yg happening dlm komen lu... Tp sbb lu nk aku komen dan tngk pada lamanya lu pegang jawatan jd pak bhai tahniah atas jawatan 35 tahun tu...

      Delete
    2. Memoir Khalid Samad: Satu pengakuan testimonial Tun Musa Hitam (Ex TPM) watak kejam keji Mahathir dalam politik melayu moden abad ini!

      “Tun juga turut bersalaman dengan saya dan duduk di kerusi bersebelahan saya. Dia menceritakan hal dirinya dan menyatakan bagaimana pada tahun 1986 merupakan tahun yang amat mencabar bagi dirinya. Penceraiannya dengan isterinya yang dari berasal dari Peru dan juga tekanan politik yang terpaksa beliau hadapi sungguh hebat. Saya pun terus bertanya, “mengapa Tun berundur dan tidak melawan apabila Dr. Mahathir berusaha menjatuhkan Tun?”. Tun Musa menjawab dengan nada yang selamba, “kalau saya lawan, maka saya pasti akan dituduh seorang homoseksual malahan mengadakan hubungan seks dengan binatang dan lain-lain. Kamu tidak kenal dia (Dr. M) sepertimana saya. Pada masa itu juga saya tidak ada kekuatan kewangan. Duit semua dipegang oleh Daim.”

      Delete
    3. Bhai...sapa khalid samad...cam familiar jew nama dia...smpi camtu nsb tun musa hitam, duit tun daim pegang???isk...isk apa KEJADAH tun daim pegang duit tun musa dan apa KEJADAH tun musa bagi tun daim pegang duit dia....fenin..fenin ini cerita....

      Delete
    4. Khalid samad dah jatuh kafir..Kata2 orang kafit bertaraf Yahudi tak boleh dipercayai..

      Delete
    5. Tun MUsa?.. dia pernah jadi MP kawasan aku..aku lagi tau ...apa dia dah buat? Lancaulah Musa...... he is a dayus politician...
      tu lagi pukimak kaki betina lagi mau cakap banyak..dia berundur sebab dia sedar moral dia pun bukan baik sangat.. cuma baik sikit dari nuar .....
      ari ni kalau aku jumpa dia conform aku ludah ..
      Khalid samad? .. lu ingat macm ni punya orang gua mau dengar cerita dia ?...

      Delete
    6. Tun Musa yang nak kelentong IJN tu ker?? Dia nak ambilalih IJN tu supaya rakyat miskin gadai tanah kalu nak ubat jantung..dia tu nak meniaga dengan orang miskin lak pasai nak cover duit yang Daim pegang kot.

      Apa lagi cerita Khalid Samad?? Gereja Avengalis kat Damansara tu dah ok ker? Berapa % komisen dia?

      Delete
    7. Gereja tu dah dapat lampu hijau utk tambah bangunan lagi, mesti dapat peruntukan kerajaan negeri. Makin lama makin membesar.

      Mungkin bangunan baru tu dorang nak buat tempat Khalid Samad dan kuncu2nya sembahyang jumaat ke, sembahyang waktu ke, ceramah utk org2 PKR dan PAS memahami istilah "Tuhan sama, agama pun sama" ... iyalah kan PKR beragama liberisme dan pluralisme?

      Pemimpin2 PAS di Selangor kan ke majoritinya dari golongan Anwarinas ...

      Delete
  11. ... Tindakan tegas berdasarkan kepada undang undang sediaada yang dikenakan keatas Cina tersbut pasti akan memberi pengajaran kepada orang lain. Oleh itu bertegaslah KDN untuk mengajar yang lain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nak tegasnya polis ubn tuu... bagi saja ckit rasuah senyap le...

      Delete
    2. KDN tegas taik kucing .... KDN ni hamba CIA... mana2 individu yg CIA / yahudi tak suka ... mereka akan cari alasan BODOH untuk tangkap seperti nasib bekas tahanan ISA Yazid Sufaat & 2 orang lg yg dituduh menggalakkan keganasan disyria atau di filipina? logik kah hujjah KDN ni? sedangkan ramai lg mereka2 yg lakukan jenayah, keganasan & dadah diMSIA terlepas begitu saja...atas kekorupsian polis & mahkamah?

      Delete
    3. Pergh bhai klu pr menang lu minta kebrja sebagai gestapo....bhai 01.29 lu ckp polis ambik rasuah bukan di blog dan disebalik anon...lu pergi balai yg terdekat,lps tu lu ckp dekat ketua balai yg polis ambil rasuah.

      Delete
    4. Kalau pr menang...satu pengiktirafan kpd kami golongan LGBT...
      I luv u mat gay...saaaayang mat liwat..

      Delete
  12. Nak buat macamana lagi orang melayu sendiri bagi sokong kt cina laknat tu..Melayu jenis nilah kita kena hapus dulu dari tanah malayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5o tahun melayu UMNO pangkah MCA, Gerakan, PPP ..... dulu dato' harun idris kalah diampang Vs MCA kerana melayu undi calun cina MCA..... Roslan Kasim, PKR vs Sothinathan, MIC diPD-- melayu umno undi calun MIC..... banyak lg contoh 'dajal' umno nih....

      Delete
    2. Bhai...bukan 50 tahun tp dah 56 tahun dah..
      Aku tak tau aku ptt gelak atau aku ptt faham kn engkau atau aku buat 2 + 1...hahaha bhai tntng org umno undi mca atau mic vs melayu pkr...bhai haron idris yg lu ckp bertanding atas kerusi apa ye??? Bhai umno bukan ke parti komponen bn sama cam mca/gerakan/mic/ppp takkan lah nk undi pkr...dan klu lu ahli pas..di tempat lu calon yg bertanding umno vs pkr(india) lu undi umno ke...

      Delete
  13. Selama ini yg mengajar Cina kurang ajar adalah UMNO. Kami Melayu yg tak mudah lupa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klise dan standard lh bhai....

      Delete
    2. tolak umno/bn.... hilang lah 'biadap politik' melampau....

      Delete
    3. anon 1.05 am --- terbaeeek

      Delete
    4. UMNO ajar China jadi kurang ajar? ironinya yang suka guling guling tengah jalan bukan orang UMNO tapi cai cai macai PAS PKR...
      UMNO mengajar orang lain kurang ajar? .. ironinya yang banyak menyesatkan orang Melayu adalah PAS.. PKR tak usah ceritalah ...
      jadi apa lu cerita ni mat?

      Delete
    5. ini semua tarbiyah pukimak lahanat bangsat celaka nik aziz yg nak ajar cina masuk islam. PAS pukimak! PAS sial binatang. mampus PAS.
      as for DAP, let's kill that bastard!!

      Delete
    6. Tu golongan lgbt yg tak bertuhan..sukati jer nilai moralnya.

      Delete
    7. Iyerker anon 1:05...yg dapig kurang ajar dgn pashit hal kalimah tu siapa yg. ajar?
      Ooooo mat liwat yg ajar.......buat2 lupa

      Delete
  14. ini semua adalah tunjuk ajar dari melayu bacin dari pkr dan pas ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh.... otak lancau umno ni... balikkan isu ni kpd orang lain pulak!

      Delete
    2. tilik diri sendiri macai2 umno .ooiiiii.... bertahun2 ko orang siarkan video lucah "anwar" ... mana tindakan polis atau mimos?

      Delete
    3. Bhai 01.20 am----terbaeeek

      Delete
    4. mamat 1:59 .. hang dah kena burit dengan nuar ke?

      Delete
  15. parpu !!!!tolong siar gaambar cina babi tu...!!! kami nak kasi sapu dgn taik cai2 PR ke muka cina babi pujaan hamPAS d PGayR...tolong siar gamabar cepat !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa yg puja cina biadap tu....... mungkin hantu mca/ gerakan

      Delete
    2. Yang puja cina tu mat gay....

      Delete

  16. KEDAJALAN UMNO DALAM POLITIK LUCAH, FITNAH, RASUAH.... SUDAH PARAH YG KRONIK & TAK BOLEH DIUBATI LAGI!

    TOK BOMOH KURAP

    ReplyDelete
  17. Apakah Umno lahirkan generasi sekular assobiyah, generasi kapitalis zionisme, generasi uncivilised barbaric, generasi lucah dan tahyul, generasi yang khianat tiada setiakawan kerana wang!!???????.

    UMNO tak relevan lagi dengan perjuangan Melayu, Islam dan Rakyat Malaysia?!! Amalan budaya politik kotor, lucah, rasuah, fitnah, khianat, ganas... yang meruntuhkan UMNO!

    TOLAK Umno, sokong PAS! TOLAK Bn, sokong PR!!
    Malaysia: BERSIH, BERKEBAJIKAN dan SEJAHTERA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu buat statement atau lu buat iklan utk pru...whatever lh bro!!!

      Delete
    2. nuar kaki burit lu kata PKR bagus?
      PAS dah sesat lu kata bagus?
      Maaf lah mat.. ko sama dengan mamat mamat lain spesis nik ajis.......

      Delete
  18. artikel yg sesuai dibaca oleh Adnan Yaakob. kenapa Adnan Yaakob tidak ditangkap polis? Adakah SEKSYEN 294 (a) tidak terpakai kpd elitis Umngok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...bila ya adnan yaakob terlibat kes macam ni...kt sultan negeri mana? Betul bhai kes ni aku tak tau...boleh lu detail kan sikit...pls bhai!

      Delete
    2. Kalau Adnan yaakob yg melakukan nya ia diboleh kan dan tidak salah.
      Kalau kita nak kata JURAGAN ANAK SUNDAL ia juga dibolehkan, atas sebab juragan bukan sultan maka ia boleh.

      Delete
    3. Hahaha....lu tak lbh dari mat2 pr yg bacul di belakang anon...bhai lu ptt ada identiti klu lu rasa anak jantan,dan bukan baling batu sembunyii tangan....marahHhh nampak...
      Bhai nti malaikat tak kenal lu bila time rombongan masuk syurga...

      Adnan yaakop apa cer bro...

      Delete
    4. Jangan lah marah juragan soh chai
      Aku tak kata pada sultan engkau, tapi pada engkau, tentu boleh kaaannnn...

      Delete
    5. Hahaha...mmng dasar bacul...berhujah dgn kata nista makanan jiwa seorg pengecut@ bacul spti lu...jika aku sokong pr maka aku jd hebat pada lu....bangsatnya pemikiran lu hahaha...aku bukan calon pun...lu pnya mentaliti mcm budak kecik....aku simpati dgn kekurangan kematangan lu dlm berpolitik...

      Delete
  19. Wah banyak ye anak-anak ikan merayap dalam blog lu PARPU....ha..ha..buat kerja baik2 ye dik.....tahap gelak guling jugak lah baca komen psy (6 jahanam korang).......diaorang nie dah kira PEMBANGKANG TEGAR...cerita la apa kebaikan pun dah nama pun TEGAR....ke longkang jugak bhai.....ha..ha...

    ReplyDelete
  20. PRU12 kerusi parlimen semenanjung BN=85, Pakatan=80. Kepulauan Borneo menyelamatkan BN dgn menyumbang 52 kerusi.

    Tapi situasi sekarang berubah apabila ada arus perubahan di Kepulauan Borneo. Tiba2 semangat kenegerian mereka memuncak.

    Ada kerisauan kemungkinan negeri2 tersebut terutama Sabah akan dikuasai pembangkang, kalau tidak masakan PM sdh kerapkali melawat Sabah. minggu lepas pun PM ada dtg.

    Jaga2 sbb kalau tersilap, PRU13 bakal penamat kpd BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai....menang atau kalah itu takdir dari Allah....klu Allah tentukan pru ini bn kalah maka kalahlah...yg penting kita mendokong sistem demokrasi..yang pasti umno akan ttp dgn perjuangan utk bangsa melayu utk agama islam serta negara tercinta...

      Hak rakyat utk membuat pilihan mana yg terbaik..MNKIN pr yg terbaik...namun 56 tahun bn telah mmbuktikan tiada yg tertnggal tiada yg terpinggir...janji ditepati..rakyat pasti akan mmbuat pilihan demi generasi akan datang...kita hnya memimjam bumi bertuah ini dari zuriat kita...semoga zuriat kita ttp menjaga ketuanan melayu yg akan kita serahkn pada mereka.

      Apa yg penting proses demokrasi dpt dijalankan dgn baik dan semua pihak akan menerima segala keputusan dgn penuh berhikmah...umno ttp umno insyaAllah pru13 mnjadikn umno lbh matang dlm perjuangan...

      Delete
  21. r u ready for psy? Yes! r u ready for BN? NOO!!!

    sah & confirm, selepas PRU13 penang masih dimiliki Pakatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..penang dimiliki oleh dap..malu bhai klu setakat menyumbang 1+4 kerusi. melayu pr yg terlebih teruja...
      MENANG SORAK NEGERI TERGADAI

      Delete
    2. Yeah....hidup tokong pujaan pencacai pr.Hanya melayu lgbt yg sokong si tokong nie..melayu islam dah meluat....

      Delete
  22. Hee he he he
    Ha ha ha ha
    Ho ho ho ho
    Cerita hang boleh masuk Maharaja Lawak le ..
    Aku setuju komen2 suruh kamu tu dulu DIHALAU dari MALAYSIA ni.
    Supaya AMAN negara ni..

    ReplyDelete
  23. Memang haramjadah

    ReplyDelete
  24. Mcm Juragan 69 cakap, "MENANG SORAK NEGERI TERGADAI"

    Itulah perangai Melayu2 PKR dan PAS.

    Pemimpin2 jadi MAT JENIN,
    Penyokong2 jadi LEBAI MALANG.

    DAP secara senyap menanam hasrat dan impian merampas kuasa dgn pertolongan dan bantuan "sepenuh ikhlas" MAT JENIN dan LEBAI MALANG PAS dan PKR. Perangai busuk cina DAP pun dah terbuka sikit demi sikit, tak sedar2 lagi rupanya Melayu2 PAS dan PKR ye?

    Apa yg Rasulullah saw bimbangkan umatnya diakhir zaman dah berlaku SECARA TERANG2AN di Malaysia, mcm BUIH YG TERAPUNG DIPERMUKAAN AIR, AKHIRNYA HILANG DITIUP ANGIN ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tukang karut.
      Walaupon tubuh badan anda merdeka, tapi pmikiran anda masih dijajah oleh inggeris laknat.
      Cerita mat jenin dan lebai malang, adalah rekaan penjajah inggeris bagi nak membodoh kan orang melayu.
      Mat jenin nak bagitahu pada kamu bahawa orang melayu tidak akan boleh maju.

      Lebai malang pulak inggeris nak mengajar orang melayu,jangan terlalu berpeggang kepada agama, nanti jadi bodoh macam lebai malang.

      Pak kadok juga rekaan penjajah, nak menunjukan betapa bodoh nya orang melayu.

      Delete
    2. Bhai lu boleh kata apasaja ttng cerita rakyat tu cuma retorik dari penjajah...tidak ada satu fakta pun yg dpt menyokong samada cerita itu cuma hikayat atau tauladan..jika inggeris cuba membodohkan melayu,watak SIKITOL juga watak ciptaan penjajah???maka tidak ada langsung pengkhianatan dlm bangsa melayu????

      Bhai cerita hikayat klu lu minat membaca atau atok nenek lu bercerita dgn lu semua nya berkisar kepada kisah teladan yg di perturunkan kpd generasi demi generasi..
      Dan apa yg menarik,kisah teladan ini telah membuktikan yg kisah tersbut semakin menjadi nyata dlm dunia melayu...

      Lebai malang yg diceritakan adalah utk menunjukkan sifat tamak haloba org melayu...yg sana nak yg sini pun nak..akhir nya kedua2 terlepas...bhai mnkin persepsi cerita itu berbeda kepada dua permikiran yg berbeda...

      Pak kadok menunjukkan betapa bodoh nya melayu didlm persepsi pemikiran penjajah? Dimana salahnya bhai...pada penjajah selagi ada pak kadok,selagi itu melayu terjajah di bumi sendiri...kaduk naik junjung antara ungkapan yg selari dgn pak kaduk...
      Bhai DIMANA dan SIAPA pak kadok itu???
      Lu fikirlah...agar lebai malang dan pak kadok hnya sebuah ceritera hikayat dan bukan cermin kepada kita....

      Delete
    3. Bagus juragan soh chai, ajar dan didik lah anak kamu dengan cerita melayu yang sebegini.
      Supaya dia tak jadi seperti aku...

      Delete
    4. Utk jadi sprti lu....hahaha bhai jiwa kacau lg bacul

      Delete
  25. Relax2...PUNCA UTAMA CINA NI BERKELAKUAN SEDEMIKIAN KRN ADA 'SHEIKH' PR YG DIA HORMAT PI BIKIN VIDEO LUCAH TBC DGN DIA PUNYA AWEK.
    JADI DIA CUKUP BENGANG SAMPAI TUNJUK JARI HANTU SAMA POLIS KRN TIDAK TANGKAP SAMA ITU 'SEKS'/SHEIKH.KASIAN SAMA ITU LAKI CINA..AMOI DIA KENA tuuut SAMA ITU MAT L....T.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tidak pandai ckp melayu jadi dia nak kata mat liwat guna jari hantu korek cipap awek dia..
      Polis itu tidak faham jadi dia ingat cina tu buat isyarat lucah...
      Tengah dlm siasatan...

      Berita dari kencingdaily.com

      Delete
  26. Cina dah buat gitu pada raja melayu.....apa yang orang melayu boleh buat?

    PERKASA
    PEKIDA
    JATI
    IBRAHIM ALI
    HASSAN ALI.....kita nak tunggu bila lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu pula apa yg lu nk buat...dari dulu bhai ini jelah yg lu blh buat....???

      Delete
    2. Say yes to LGBT

      Delete
    3. Juragan soh chai...
      Aku tunggu je, kalau ibrahim ali/hassan ali kata 'ON'....maka on the spot aku bertindak.

      Lu juragan jangan buat apa2, lu duk rumah je diam2
      Nanti kalau lu mampos, semua orang susah...

      Delete
    4. Hahaha...thanks bro semuga lu bkn org pertama mati...mati terkejut...hahaha sori bhai gurau jew...jika takdir Allah bumi bertuah ini bermandikan darah..maka takdir itu aku sambut...moga2 melayu bersatu biarpun darah menjadi taruhan...thanks bhai

      Delete
    5. Juragan soh chai....awak tak payah buat apa2, stay je kat rumah dan tunggu mati.

      Delete
    6. Hahaha...bhaicol lu pulak duk kat hotel ngan mat sabu dan ostad badrol...boleh kongsi ilmu tazkirah dan aqiqah...bhaicol sharing is caring..

      Delete
  27. Kepada pembaca2 sekalian..
    Berita diterima mengatakan yg mamat cina tu tdk berniat tunjuk isyarat lucah..
    Kerana dia tdk mampu ckp melayu jadi dia nk beritahu yg. mat liwat guna jari hantu korek dia punya jubur...
    Kesian itu mamat cina krn rasis tdk pandai ckp melayu...terpaksa tunjuk jari hantu sama polis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mangsa liwat rupanyer....

      Delete
  28. heheeeeeeee.... kesian parpukari.... kesian juragan 69 .... kesian macai2 umno/bn... terkial2 nk counter serangan balas suara rakyat.... apa guna pertahan kapitalis elit umno tuuuu.... buang masa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kesah pun...umno tak main lgbt dan mat liwat...

      Delete
    2. Bhai 04.48...aku tak rasa apa2 pun...setakat hujah yg ada...alahai bhai semua org boleh baca dan nilaikan sendiri...

      Delete
  29. Hina? Kalau lu hina org dah semesti nya Allah akan hina lu. . Tapi lagi hina manusia yg ulamak pas buat. Yg bersenkongkol dgn pkr dan dap. . Pasti Allah akan hina lebih lg. Tak di dunia pasti d akhirat kelak. . Menang kalah adat bertanding semua di tgn Allah yg maha kuasa . Bukan Allah di tgn manusia lim guan anak beranak . . Yg hidup pasti mati . Yg hidup biar berbudi. . Yg permainkan nama illahi pasti di neraka nanti. .

    ReplyDelete
  30. Nice Site: Thanks for sharing really like them and looking forward for the newposts.You can download, Pc Games Download or PS3 Games - OR Pc Download XBOX OR All Every About Games Download Download Games Packs

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!