KHAS UNTUK NICKY AJIS!


29 Responses to "KHAS UNTUK NICKY AJIS!"

  1. Lelaki & perempuan yang mukalaf dan aqil, wajib tutup aurat.
    Kalau sapa-sapa yang tak nak tutup aurat, tak payah lah dia mukalaf dan aqil.
    Susah sangat ke persoalan ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEE NO EVIL
      HEAR NO EVIL
      SAY NO EVIL

      Allah pelihara Pok Nik dari benda-benda yang keji.
      Mulia betul.....Hidup Tuan Guru.

      Delete
    2. Anon bebal 7.26, ini kita sedang menceritkan tentang seorang MB aka murshitdol ampas yang bebal dan tak tau jantina PSy. Dia ingat PST oghe tino, sabit tu dia suruh she must tutup her aurat. Kau bayangkan kalau jantina pun dia tak kenal, mana dia nak tau seluruh kelantan minum air karat?

      Lagi satu anon anak haram, ko duduk minum air bersih, sian org kat kelate tu minum air karat sampai sekarang...

      Delete
  2. AnonymousFebruary 9, 2013 at 7:26 AM, jangan laa nak lurus bendul sangat..bukan susah nak paham...N.ajis ko tu tak tau jantan ke betina berkenaan orang yang dia dok cakap...apa punya pemikiran nak diikut kalau dia sendiri tonggang tebalik tak tau hujung pangkal tapi nak buat komen jugak.

    Lemah akal betul laaaaaah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam anon 7:37am dia tidak wajib tutup surat sebab dia tidak aqil.

      Delete
    2. Bhai...utk menhukum mmng mudah...

      Delete
    3. Juragan...ini hukum bro,,,setuju ke tidak, itu bukan masalah bagi aku

      Delete
    4. Bhai hukum Allah aku tak pertikaikn... utk menhukkum ssorg tanpa.....????

      Delete
    5. Nik ajis sebenarnya dipengaruhi org2 kanan sekelilingnya...cian la...

      Delete
    6. @Anon 757 dan Anon 753 - Komentar yang diberi oleh Anon 737 dan Anon 752 bukan berkisar kepada isue aurat. Mereka tidaklah bebal untuk memahami aurat lelaki dan wanita. Jika kamu ulang fikir pasti mudah untuk faham betapa kebanyakan ahli politik gemar bercakap tetapi selalu lupa bahawa semakin banyak bercakap semakin terselak otak dilutut dan semakin terselak pula pembohongan dan kelentong. Saya percaya inilah isue sebenar yang mereka ulas. Bebal bermaksud sukar untuk memahami dan selalu bersetuju dengan apa saja yang didengar tanpa perlu berfikir.

      Delete
  3. Anon 7:26 ialah satu contoh bebal tahap 4 Pas Pis Pus

    ReplyDelete
  4. Anon 7:52am, pon sama dia tidak aqil, tutup aurat itu tidak wajib bagi dia.

    07-237 3333- kamii sedia menerima anda berdua

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Bhai ini lu punya brekfast utk hati lu hari ini ke...jgn mulakan kehidupan ini setiap pagi dgn makanan hati dgn negatif, kerana akan sukar kehidupan kita... Lebih baik kita mulakan kehidupan ini sejak subuh dgn kesyukuran dan rasa taksub dgn kebesaran Allah...

      Delete
  6. Sorry..lah kawe ingak hok maghi dari korea sumo hok baso taye paho putih belako!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak menagpo, kawe pehe, sebak oghe pas meme gilo puki deh...

      Delete
  7. Pemimpin yang tidak tahu apa-apa. Macam mana nak memimpin?

    ReplyDelete
  8. Kalau otak tuh dah kotor penuh dengan Najis Mughollazah, itu lah jadi nya. Bila cakap pasal jantan pun teringat pasal puki. Dasar Syaitan berserban. Fuck off you senile old man!

    ReplyDelete
  9. Ha..ha..ha... Alif ya mim....jawapan dia buaya...hancus paspispus...

    ReplyDelete
  10. bodo sanggup joget gangnam style dari kebajikkan rakyat..puak umno tegar ni menyokong je laa ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...klu aku ckp lu bingai lu marah...ha dh trckp pun...utk memuaskn hati lu,sila rujuk 6-7 isu yg lpas dimana persoalan lu akan trjwb....tp aku tau lu tak kan jmpa pun...pendek citer,lu ptt nasuk blog atau web penaja....kenapa nk taja psy dan tak bg kt lu utk lu agihkn sebagai zakat...dn yg penting lu tau umno tk salah punnnnn

      Delete
  11. Susah2 ajak pok nik tgk psy.Kalau pok nik nak join joget itu dis punya pasal lah.Anu war jgn ajak bahaya beb. Kang dia naik gila habis amoi korea dia balun.

    ReplyDelete
  12. Pok nik cuma tahu agama lebih baik dia pergi perintah negara Afghanistan.Sama-sama bersepakat dengan Taliban

    ReplyDelete
  13. Bodo punye nik najis nie..pemimpin ape nie tak tau perkembangan semasa..baik duk rumah tido..bangang pas..

    ReplyDelete
  14. Dah mati esok pandai2 la korang jawab apa yg patut. Mintak2 la ada soalan pasal psy ek.

    ReplyDelete
  15. Haha..msti pnyokong dia peningg...bos buat satement mcm biasa..x berfikir dan x buat apa2 rujukan. Aritu bos yg lg satu pun cmtu gakk...buat statement pastu baru mesyuart mjlis syura...adoii...cmne lahhh nak memimpin rakyat...Berubahlahhhh...

    ReplyDelete
  16. Pok Nik tak tahu hiburan cuma tahu sembahyang. Sudah ketinggalan zaman. Jika Surga tak wujud kesal pun tak guna. Life without entertainment what is meaning of life ! Kikikikikikikikikikiki

    ReplyDelete
  17. Jantan pun ado auratnyo...........lebih baik tak tau bendo mengarut dari tau ...di jauhkan Allah dari perkara mungkar Amin.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!