CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Wednesday, February 20, 2013

KESIAN PM! BELIAU BERKERJA SETIAP HARI UNTUK NEGARA!

Kesian gak tengok PM ni dah le kena layan kerenah prmbangkang pastu lena hadapi ahli-ahli sendiri yang asyik pentingkan diri sendiri...

PRU dah dekat, dah bersedia ke BN untuk terima semua keputusan PM kalau dia pilih calon yang winnable?

Dah sedia? Boleh terima keputusan tuan Presiden?

65 comments:

  1. Memang itu lah tugas perdana menteri.
    Kalau tak nak siang malam, jangan jadi perdana menteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada org jd mb kerja ne maki org dn x buat krja..

      Delete
    2. TUE NAMANYA MB MAKAN GAJI BUTE...LAIN KERJA MEMANG TAK DER MELAINKAN HASUT PENGUNDI SOKONG DIA LACURKAN AGAMA ISLAM UNTUK TERUS MENANG BERKUASA...MEMANG CELAKO PUNYO MB...
      HARAP2 DIA LAMBAT MATI SUPAYA DAPAT MENIKMATI AHZAB ALLAH DIMUKA BUMI INI...CELAKO..CELAKO..CELAKO ..PUNOH AMBO...

      Delete
    3. Mb tu boleh kita beri jawatan tetap sama dengan menteri Menteri Mursyidul. Jadi boleh orang lain buat pengurusan dia bahagian ceramah dengan fatwa je.

      Delete
    4. Kalau jadi MB dah tak buat kerja, agak agak jadi PM boleh buat kerja tak??

      Delete
    5. buat keja menda pm tu kalau berucap pun takde karisma,bosan mondongarnyo,den tukar chanel je bila dia berucap,rasa nak tendang tb pun ado

      Delete
    6. Bhai...11.16 klu ada masa pergi buat pemeriksaan kesihatan di hospital..klu boleh hospital swasta sbb klu lu pergi GH mnkin tak pulih kot...tngk lu cerita,ini bukan pasal pm klu dh smpi nk tndang tv...lu check dkt jabatan psitkatrik..lu dh parah bhai...sian muda2 dah g... ..lu kata ..lu rasa ..lu fikirlah

      Delete
  2. Ni lah contoh pemimpin yg baik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya sokong kamu Kelly. Cuma orang baik tau hargai pemimpin yg baik.

      Delete
    2. Betul, ni baru pemimpin yang bagus....bukannya sibuk ambik gambar zuhud macam tengah sembahyang, sapu depan laman rumah, makan hirup pinggan dan sebagainya

      Delete
  3. Undi Barisan undi Wawasan
    Pangkah Barisan langkah kejayaan
    Sokong Barisan dokong kemakmuran
    Pilih Barisan pulih perpaduan
    UNDI la Barisan di PRU13 nanti.......

    ReplyDelete
  4. Agak-agaklah kan, masa PM tengah tekun buat kerja tersebut, kemana Nuar agaknya, apa yang dia sedang buat, memikirkan masalah rakyat ke, masalah negara ke atau memikirkan masalah dia je..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mat liwat apa dia pikir lagi, dia nak jadi PM

      Delete
    2. mamat tu tak dak lain dlm kepala otak dia..nak jadi PM...nak jadi PM...sebab nak balas jasa yahudi yg tolong dia selama ni....buleh kat mamat ni habis negara tergadai....UNDILAH BN UTK SELAMATKAN NRGARA TERCINTA....

      Delete
  5. Inilah dia Ketua Negara yang bakal cemerlang. Saya suka sangat dengan cara Najib bekerja; pantas, rajin, kreatif, smart, tekun, peka, tegas, sentiasa senyum dan rendah diri.

    Anwar nak ganti Najib? Hentikan la. Level anwar takat atas katil je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atas katil najib kalah la...dia ada satu stock yg tu je... tapi halal...tuhan suka!

      Delete
  6. YAB DSN Membaca...
    Membaca tu satu dari "Kerja" beliau...
    ada dua orang yang baca AL-QURAN...
    tapi... dah lebih 50 tahun tak TER jumpa...
    ayat "Negara Islam"...
    So...dema pun tukar "Negara Berkebajikan"...
    kuang...kuang...kuang...kha kha kha...

    ReplyDelete
  7. Rakyat tak nak PM yg siang dan malam buat video atau lebih teruk bakal PM adalah Hero Tamil, penipu besar, autaw keling, pelakon videoporn, malu lah wei rakyat dan negara " will be the laughing stock " di seluroh dunia.
    Kena suntikan HIV, kena racun arsenik, sakit tulang belakang kronik, kena buru dgn pembunoh upahan yg hingga ke hari ini tak muncul2 kerana masih mengalami sakit cirit birit, tetapi bakal PM ta mampos2, masih berenergi, bole joget jahanam style atas pentas, bole tergelicir jatuh, tetapi tak sakit pun, hanya sakit kronik kalau waktu dalam kes2 di mahkamah, siap pake bengkong leher, bengkong badan, jalan kena papah, dudok kena alas bantal busok, di sanjung dan dijilat dgn berbbagai pangkat, houguan Sial lah, anukera tuhan lah, Imam Mahadi lah, Aung San Suk yi lah, Nelson Mandela lah, Mahatma Gandhi lah, Sahibus Sama Ass lah, Al Jubori lah, Pak Sheikh lah walaupun keling pariah, Peliwat terkutok lah, Bapa Jubor lah, Bapa Tak bermoral lah, Bapa LBGT lah, semua dia ambiklah. Orang yg macam gini ke yg kita nak bawa masuk ke mesjid2 dan surau2 untuk memberi takzirah? pemimpin2 yg macam gini ke kita nak cium tangan beliau yg kita tak tahu baru lepas memburit atau menjubor jantan2, boypren2 atau isteri YB jamban atau pelacur2 dalam dan luar negara?
    Hanya pencacai2 dan penjilat2 juboq beliau yg otak dah sewel yg dok menggila menegakan kote bengkok si peliwat terkutok je, hanya kerana tak bole terima kenyataan, bukti, fakta yg idola mereka yg muka sama, tetapi perut dan tetek tak sama adalah barua lahanat Yahudi Zionists Neocons, peliwat terkutok lagi jijik, keparat, bngsat dan lahanat. Dan bersetongkol dgn idola mereka, mereka juga mendapat ganjaran lahanat menjubor sama.
    Kita harap setelah selepas PRU13 nanti, Ds Najib buat rombakan ke atas menteri2 dan kementeriaan serta GLC kerajaaan. Yg lemah longlai, makan gaji buta, tak tahu buat kerja, amaran demi amaran, buat GLC macam mak bapak mereka yg punya harus diberi pelempang dan sepak teranjang. Jangan ada pilih bulu, jangan ada belas ihsan. Rakyat semua naik muak melihat parasit2 yg menjadi duri daam daging kerajaan masih dok ketawa terbahak bahak, dok tidor berdengkor daa kekenyangan dibuai mimpi yg mereka akan di naik kan pangkat. Rakyat naik muak dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya rasa anda mesti dah lama mengikuti perkembangan beliau...kerana anda bole listkan segala drama beliau sejak 10 tahun kebelakangan ini...hahaha,saya tak sangka pulak bila di 'list' kan banyak macam ni drama beliau...saya masih lagi terkedu membaca comment ini...dah hampir 5 minit ni terkedu...

      Delete
    2. Memang terbaikk ulasan saudara..!

      Delete
  8. PARTI ARTIS SENGAL & PARTI LIWAT MELIWAT - MANA ADA BUAT KERJA. YG PERAH OTAK DAN KERJA KUAT CUMA ORG DAP CARI FORMULA NAK MENGHANCURKAN UMAT ISLAM DAN MELAYU DI MALAYSIA NI.

    ReplyDelete
  9. Dalam ajaran Islam, pemimpin itu adalah orang yang sangat berwibawa dan berupaya membawa manusia kepada Tuhan, punya ilmu untuk menunjuk ajar manusia dengan syariat Tuhan, mampu mendidik hati manusia ke arah iman dan taqwa, mampu menjinakkan nafsu manusia sebagaimana dia menundukkan nafsu dirinya sendiri. Sifat-sifat kekhalifahannya sangat menonjol dan sekaligus sifat-sifat kehambaannya juga seiring, yakni sangat menonjol. Dialah yang berperanan menghubungkan hati manusia kepada Tuhan. Ketahui apakah Ciri Pemimpin Perwatakan Rasul
    . Lemah-lembut
    2. Kasih sayang dan pemurah
    3. Tidak emosi
    4. Mendoakan penentang
    6. Mengingatkan kepada Tuhan dan menyedarkan kepada mati
    7. Tutur kata dan bahasanya sangat dijaga
    8. Tenang menerima ujian
    9. Tidak senang dengan pujian
    10. Tidak menjawab kejian
    11. Marahnya dalam batas syariat
    12. Selalu memberi maaf
    13. Sedikit gurauan dan tidak bercakap lucah
    14. Mendengar pandangan
    15. Peka dengan kehidupan rakyatnya
    16. Sangat sabar dengan kerenah manusia
    17. Adil pakaiannya
    18. Pemurah tradisinya
    19. Cita-cita dan kemahuannya tinggi dan keras
    20. Tidak mengugut sesiapa
    21. Tidak kecewa dan putus asa
    22. Musuhnya sangat benci biarpun hati mereka mengakui kebenaran yang dibawanya.
    23. Sangat mencorak masyarakat dan bukan masyarakat yang mencoraknya kerana dia mempunyai prinsip yang teguh.Prinsip hidupnya adalah syariat Tuhan yang amat sempurna yang tidak berubah sepanjang zaman.
    24. Percakapannya atas dasar ilmu yang termasuk dari sumber ilham dalam memahamkan sesuatu ajaran Islam.
    25. Tidak menjawab tuduhan. Atau kalau perlu menjawab tuduhan sekadar menjelaskan sesuatu kekeliruan atau untuk tujuan menghilangkan fitnah.
    26. Tidak mendabik dada atas kejayaan, untuk menghindari syirik khafi kerana menafikan Tuhan dan merasakan dirinya yang berbuat dan yang menempah kejayaan.
    27. Tidak sombong dan menjauhi diri dari mengungkit jasa-jasanya.
    28. Merendah diri atau tawadhuk.
    29. Bercakap bila perlu, dan banyak diamnya.
    30. Tiada kerja yang sia-sia.
    31. Dirinya menjadi contoh atau modelAdmin - Untuk menjadi seorang pemimpin bukanlah satu perkara yang mudah, kita memerlukan sikap ada rasa tanggungjawab dan amanah dalam semua aspek. Jika pemimpin yang tidak bertanggungjawab dalam kepimpinannya, maka akan binasalah rakyatnya dan ini akan ditanya oleh Allah SWT di akhirat kelak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan, saya dengar ceramah ustaz masjid putih terengganu. Dia kata Nabi saw kata pemerintahan Islam terbaik adalah 100 tahun selepas aku. Kedua 100 tahun selepas itu ketiga adalah 100 tahun berikut. Yang tuan sebut adalah yang 100 tahun pertama. Adakah Nik Aziz ada dalam.kategori ini :

      3. Tidak emosi - terlampau emosi apabila disebut UMNO
      4. Mendoakan penentang - doa ko BN
      7. Tutur kata dan bahasanya sangat dijaga - bahasa yg rendah: Allah samseng. Allah mencarut. Nabi mat kampung.
      9. Tidak senang dengan pujian - gambar didewakan
      11. Marahnya dalam batas syariat - marah berapi
      12. Selalu memberi maaf - tidak akan maafkan
      15. Peka dengan kehidupan rakyatnya - ramai rakyat miskin
      19. Cita-cita dan kemahuannya tinggi dan keras - cita-cita nak hancurkqn UMNO
      22. Musuhnya sangat benci biarpun hati mereka mengakui kebenaran yang dibawanya. - benar cuma yang dimusuhi sepatutnya disokong apabila membuat kebenaran
      23. Sangat mencorak masyarakat dan bukan masyarakat yang mencoraknya kerana dia mempunyai prinsip yang teguh.Prinsip hidupnya adalah syariat Tuhan yang amat sempurna yang tidak berubah sepanjang zaman - masyarakat hanya dicorak dengan ceramah yg mana banyak masalah moral
      .24. Percakapannya atas dasar ilmu yang termasuk dari sumber ilham dalam memahamkan sesuatu ajaran Islam. - isu kalimah pada mulanya ditafsir hanya mengikut satu ayat sahaj atau menggunakan ayat yang dipilih dan ada tak dipilih.
      25. Tidak menjawab tuduhan. Atau kalau perlu menjawab tuduhan sekadar menjelaskan sesuatu kekeliruan atau untuk tujuan menghilangkan fitnah. - tidak jawab bila kata UMNO Palestin
      26. Tidak mendabik dada atas kejayaan, untuk menghindari syirik khafi kerana menafikan Tuhan dan merasakan dirinya yang berbuat dan yang menempah kejayaan. J berasa ceramah dia dah power hingga tak perlu buat tindakqn
      27. Tidak sombong dan menjauhi diri dari mengungkit jasa-jasanya. - gambar didewakan
      28. Merendah diri atau tawadhuk.- gambar didewakan
      31. Dirinya menjadi contoh atau modelAdmin - kalau pakai model dia usaha hanya ceramah je beratla.

      Untuk menjadi seorang pemimpin bukanlah satu perkara yang mudah, kita memerlukan sikap ada rasa tanggungjawab dan amanah dalam semua aspek. Jika pemimpin yang tidak bertanggungjawab dalam kepimpinannya, maka akan binasalah rakyatnya dan ini akan ditanya oleh Allah SWT di akhirat kelak

      Ya betul. Syaidina Omar amat takut akan tanggung jawab pemerintah tapi rasa dia hanya nmapak yang pergi ceramah dia je. Armd05

      Delete
  10. Kesian Najib.....penat-penat dia kerja, Rosmah bagi air suam je suruh minum. Zalim betul Kak Rosmah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus apa air suam baik untok kesihatan..

      Delete
    2. Kak Rosmah bagi air suam takpe....boleh hilangkan dahaga....tapi mat liwat punya la zalim, bukan minum air je, siap balun belakang tukang bancuh air sendiri

      Delete
    3. Itulah .....siapa suruh jadi tea-boy, selalu ini kerja tea-lady

      Tapi Mahathir bertuah......setiap malam disajikan arak buatan sendiri, maklumlah,anak ada kilang beer (bukan main canggih lagi)

      Hari-hari mabok....masuk court ,orang tanya.....I don't know...I don't remember.....maybe...zzzzzzzzzz

      Delete
    4. AIR SUAM LA BAGUS...MEMBAWA OKSIGEN KE OTAK...HANG TAK TAU KA...ISH..ISH...ISH....

      Delete
    5. ANON 9:51 AM....HANG JANGAN MAIN TUDUH2 MCM TU...ITU FITNAH YG AMAT DASYAT...TUHAN BAYAR CASH SKRG KAU TUNGGU SAJA BALASAN KE ATAS APA YG HANG KATAKAN...

      Delete
    6. Bhai..09.51,jgn jadikan fitnah itu akidah lu.. Kerana pastinya di sana nanti lu akan ditanya ttng akidah lu didunia...sementara Allah bg kesempatan jadi bijak2lah utk bersyukur dgn apa yg Allah kurniakan..AKAL ..lu kata ..lu rasa ...lu fikirlah

      Delete
    7. Bagilah chan mahathir minum sikit.....dia kan dah retire, apa salahnya?

      Delete
    8. Cai pr tu jeles krn pemimpin mrk bagai langit dan bumi jika dibandingkan dgn tdm n dsn.
      Pemimpin mrk cuma tahu layan pelacur dan main burit jer...itu jer ilmu yg ada dlm hati mrk..

      Delete
  11. Harap rakyat Msia cukup bijak membezakan siapa yg boleh buat kerja dan siapa yg hanya pandai berceramah dan mencari salah org lain, siapa yg bijak merancang dan melaksanakan dan siapa pula yg hanya bijak menabur janji !

    ReplyDelete
  12. semuga allah memberi kekuatan pada pm. ambik semangat tu mahathir. dia dinesta dimaki, dihamun, ibadat beliau sbyg haji dipertikai. setiap ceramah pembangkang dia dihamun. mahazalim , mahafiraun , mahakafir dan segala maha. allah memelihara dia. maseh lg aktif, semuga pm najib pun nanti cekal seperti tun. teruskanlah memajukan negara tercinta ini wahai pm yg dikasihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamin...Ya Rabbal A'alamin. Kita doakan sama sama semoga Allah membekalkan Najib dengan ketabahan, kekuatan, kesabaran dan sifat belas kasihan dan kasih sayang kepada semua rakyat Malaysia tidak kira bangsa dan ugama kerana kesemuanya adalah rakyatnya. Jawatan yang Allah beri adalah amanah yang sangat berat, semoga Najib dapat laksanakan dengan baik dan semoga Allah redha dengan nya. Aamin

      Siti Khadijah.

      Delete
  13. Nasib baik diorang tarok gambar najib pagi-pagi, kalau tarok gambar mahathir memang sial lah satu hari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu punya hari la yg sial...hari orang lain siapa yg tahu !

      Delete
    2. hoi..anon 9:02 am...lu punya hari memang selalu sial la...

      Delete
    3. Iyer lah..terLIWAT aku gi keje hari ni..

      Delete
  14. Kesian gak tengok PM ni dah le kena layan kerenah prmbangkang pastu lena hadapi ahli-ahli sendiri yang asyik pentingkan diri sendiri... (KERENAH RAKYAT PULAK TAK YAH PEDULI MELAINKAN MEREKA2 YANG BERBANGSA CINA!)

    PRU dah dekat, dah bersedia ke BN untuk terima semua keputusan PM kalau dia pilih calon yang winnable? (PRU DAH DEKAT? KO NIH GILA KAH BODOH APER... INILAH PM YANG PALING PENAKUT DALAM SEJARAH MALAYSIA. SILAP-SILAP BESOK EXPIRED DATE< HARI NI DIA BUBAR PARLIMEN....)

    Dah sedia? Boleh terima keputusan tuan Presiden? (KEPUTUSAN KEKALAHAN UMNO LAH NIH...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah aku dan semua rakyat malaysia dpt pm yg bekerja utk rakyat.
      Tak mudah melatah melayan karenah pembangkang..apatah lagi utk menyaman walau difitnah krn beliau tahu di mashyar nanti ada jwpannya.
      Klu lah pr ada pemimpin sebegini maka akan tumbanglah umno...
      Malang sekali...yg ada cuma peliwat..pelayan pelacur..penternak babi dan pelacur agama..serta para munafikun..semuanya cilako2 belako..

      Delete
  15. bukan mudah memjadi seorang pemimpin tanggong jawap beliu besar pada semua tugas yang ada..

    ReplyDelete
  16. Sial punya pembangkang.....diorang punya PSY-WAR cukup berkesan.

    Sekarang.....setiap kali aku pandang muka Dato Najib, aku terbayang muka Altantuya.........something wrong with me ke? korang bagaimana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku takde masalah tengok muka Najib....yang menjadi masalah kat aku bila pandang muka mat liwat, terbayang habis satu badan dia ngan badan chinadoll, terjongkang-jongket, lebih2 lagi kote bengkok....tak selera aku nak makan untuk 1 bulan....kadang2 bayangan dah nak hilang, timbul balik sebab ada video dan gambar.....psy-war ni lagi dahsyat, lebih real dan lebih berkesan.

      Delete
    2. Si sial PI Bala keling tu memang sial kan.....dia kata Dato Najib suka main punggung Altantuya......memang sialkan?
      Ada ke patut, najib dia kata main punggung.....sial betul....khaaaark ptui..pundek!

      Delete
    3. MUKA PELIWAT YG HITAM LEGAM MACAM BUNTUT KUALI. KERUH MACAM AIR LONGKANG.

      Delete
  17. Asal jangan tangok muka PELIWAT LGBT yg hitam berkerut kalah katak puru dan muka ularmak hanya pandai mencarut memaki dan memandai mandai main isu agama.

    ReplyDelete
  18. kesiannya pm kita. ambil la cuti sikit kat maldives ke rehat2kan badan sementara menunggu pru13...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan senang nak jadi pemerintah...hanya yg terpilih jer mampu...
      Yang tak mampu dipilih baik cermin balik muka tu...
      Mgkn mulut anda mcm lubang taik...

      Delete
  19. Menarik untuk dilihat. penuh dgn hujjah.
    http://www.youtube.com/watch?v=ThtAyjALb0U&list=UUSJqp8lAfZS0ecc3S-X9x_w&feature=player_embedded

    ReplyDelete
  20. Assalam.
    Aku juga kesian hari2 DS Najib kena tanya Rosmah betul ke apa yang aku buat selama ini.....
    Dalam kamarpun jumpa Rosmah , dalam mesyuarat menteri2 pun ada Rosmah habis dekat mana yg tiada Rosmah pening2......
    Kesian sungguh aku tengok DS Najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...lu tak rasa apa2 ke waktu lu catatkn komen lu...klu tak rasa apa2 elok lu amik wuduk sebelum berfikir..catat dan post lu punya komen...jgn biarkan fitnah mnjadi akidah lu...lu kata ..lu rasa ..lu fikirlah

      Delete
    2. sian pm keja kuat takut kalahlah tu

      Delete
    3. Rosmah kena jaga Bang Najib baik-baik......jangan terlepas pandang, takut Kak Ziana Zain datang mencelah.
      YEEEE HAH OPPA GANGNAM STYLE!

      Delete
    4. Hahahaaaa cerita zaman mat liwat dlm umno dulu2...mainan utk membunuh karektor para pesaing...tak heran keje mantan pak sheikh
      Tak semudah video besi bro....!!
      Peliwat tetap peliwat
      Pelayan sundal juga sorg sundal agama

      Hidup BN...KO PR....

      Delete
    5. Mulut dah mcm lubang taik...buat fitnah jer si pecinta lubang taik nie..kasihannn

      Delete
  21. LAGI BAIK DARI YANG MAKAN GAJI GOMEN, TAK BUAT KEJE DAH KENYANG MEMBUTE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DARIPADA KENYANG MAKAN FITNAH...

      Delete
    2. yang kuat tabur fitnah kepala otak gabungan fuckatan.

      Delete
  22. asal jangan muka kote bengkok

    ReplyDelete
  23. Caya lah.Mcm ni baru lah ada um jadi pm malaysia. Ni ada satu orang tu geli nak sebut nama dia siang mlm ingat kat pepet dan jubor.Lain tak ada nak meliwat nak kongkek.Malau tak pun urut2 peliak bengkok dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bengkok tetap bengkok..
      Ayat asyik membengkok...lama2 disumpah jadi bongok...

      Delete
    2. Mana tak bengkok dan tumpul cipet busuk pun tibai, jobor bertaik pun cucuk.

      Delete
    3. Dasar pecinta lubang taik...

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!