CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sunday, February 17, 2013

KEBABIAN ANWAR YANG MESTI DILIHAT OLEH SEMUA RAKYAT MALAYSIA!

18 comments:

  1. Bhai..anwar memalukn budak mckk...sekolah berprestij tinggi tak menjamin akan melahirkan insan akhlak mulia...nsb baik bhai sekolah lama aku yg antara persaing mckk tidak ada kesah spti anwar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade aku kesah ko sekolah ape?!

      Delete
  2. ..liwat tetap liwat.. taqbir!..

    ReplyDelete
  3. Syukurlah kita punyai pemimpin2 hebat seperti Najib, Muhyidin dan yang lain2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan juga Rosmah Mansor

      Delete
    2. cuma orang-2 yang tak berakal je yang sokong anwar dan parti pembangkang apa ada masa depan kita jika mereka ini berkuasa papekedanalah jadinya..

      Delete
  4. Dengar cerita Nik Aziz nak organise doa beramai di stadium untuk Anwar jadi PM......

    ReplyDelete
  5. orang yang berilman sanggup buat macam ini ? Pandai putar belit fakta.

    ReplyDelete
  6. Anuar lagi....bila nak tersungkur anuar ni? Susah sangat ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tersungkur pun cuma kote bengkok tue je x nak mengaku yg dia dah tersungkur.........

      Delete
  7. Kalau dah asal keling jual botol mcm tu lah nasib dia.Kodok kodok panggil hujan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni ngata anwar ke madey?

      Delete
  8. nie bukan babi dah klu perangai mcm nie... nie lagi teruk dari babi dan anjing.. klu boleh diundurkan masa la, aq harap mckk x kan ambik dia jadi pelajar klu dia akan jadi mcm sekarang nie..........

    ReplyDelete
  9. Anwar ni punya buruk perangai sampai tak terkata kan?

    Tak ada pon kat youtube untuk bahagian seterusnya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum ada lg. ni baru bab 1.

      Delete
  10. cili kasi tarook!!!buncit kau le parpukari...najib songlap duit bangunan keraajaan bagi bini dia bli batu permata ko tak tahu pun bongokkkk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tau ye.hebat la kau ni.cer cite lg.klu kau fitnah perut kau plk buncit.blh?

      Delete
    2. Hahaha aku setuju dgn komen ats aku ni ! Deyyy..kau ni sedare najib ke yg kau tau semua ha!

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!