CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sunday, February 17, 2013

INILAH SEBABNYA PAS LAKNATULLAH MESTI DIJAUHI

Pas adalah parti syaitan yang perlu dijauhi semua umat Islam!

FUCK PAS!



69 comments:

  1. Nampak macam dok kempen jual ubat kuat kat pak pak lebai atau kempen produk direct selling

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi puak2 UMNO yg kelam kabut nak bekerjasama dgn PAS...kahkahkah

      Delete
    2. Inilah PAS, sudah dikuasai oleh nafsu serakah, sekadar pakai serban dan jubah ke hulu ke hilir, tetapi kalau jenis hati hitam legam dan busuk mengalahkan bangkai apa gunanya?

      Jenis jahiliyah yang tak peduli hukum hakam agama, tak peduli halal atau haram, tak peduli dosa atau pahala, apa gunanya? Berpolitik secara liar, secara jahiliyah macam PAS, PKR dan DAP ini hanya memudaratkan manusia sahajalah. Malahan perbuatan mereka ini lebih hina dari haiwan kerana haiwan pun tak berkelauan seperti mereka ini.

      Kerana mana ada haiwan yang siang malam membohong haiwan lain untuk mengelirukan keamanan haiwan-haiwan lain.

      Malahan haiwan juga tidak berdemontrasi liar dan membuat huru hara hingga keamanan terjejas dan mendatangkan kesusahan kepada makhluk lain. Pernahkan puak-puak PAS, PKR dan DAP lihat rusa berdemonrasi liar kerana tak puas hati harimau asyik menjadikan mereka sebagai mangsa? Inilah PAS yang lebih teruk dari haiwan. Jenis tak sedar diri kerana kejahiliyahan mereka ini memang tak akan peduli apa-apa, jenis tongong dan tak sedar diri.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, selamatkan negara kita dari ancaman golongan jahiliyah yang lebih hina dari haiwan seperti Pakatan Rakyat ini. Sedarlah semua kita perlukan kerajaan yang berwawasan dan punya keupayaan untuk bangunkan negara ini seperti Barisan Nasional supaya kita menjadi sentosa jaya dalam kehidupan kita. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Bhai 07.18...bhai jika benar apa yg lu katakn septtnya lu bersyukur dan bukan riak...bhai smpi saat ini umno masih menguasai politik malaysia bhai...jd bila parti yg kuat merendahkn diri maknanya...umno mem punyai hati yg bersih utk menerima smpah utk di recyle balik...simpati yg tidak brbelah bagi kepada manusia yg bernama melayu dan beragama islam utk bersama2 memaju kan diri dan menaikkan syiar dgn jalan yg lebih diredhai...boleh gitu bhai...

      Delete
    4. Juragan 69...anon 07.18 mmg tak penah nk bsyukur, blagak kononnya party dorg still lagi terbaek,padahal dok jadi pak anguk n pak turut DAP laknatullah..hadoiyaii, skrg org sibuk nk satukan org2 melayu supaya org2 melayu beragama islam sedar akan agenda2 pembangkang yg nk musnahan agama bangsa dan negara kita ni..jgn sok2 bila da kena halau dari negara sendiri bila ahli2 keluarga sesuka hati nk menganut agama apa pn baru nk menyesal tak sudah...pk la skit bro ni bukan soal politik ja ni soal akidah dan masa depan agama islam yg kita sayangi bro..jgn guna lutut sgt nk bpikir tu guna otak yg waras sama...da besar pnjang bro...

      Delete
  2. Nampak macam dok kempen jual ubat kuat kat pak pak lebai atau kempen produk direct selling

    ReplyDelete
  3. Ini amoi kecing brtk ada basuh ka.Pak lebai mana kira tu.Mata concentrate kat benda ah amoi.Celako celako celako.Pas ni dah terbbalik kong betul.

    ReplyDelete
  4. TOLONG DEDAH! BUAT THESIS PUN OK..

    http://barkingmagpie.blogspot.com/2013/02/rumour-has-it-certain-high-profile.html

    ReplyDelete
  5. Bhai nak buat camana adap islam ada kat pas.. Ibadah yg diterima Allah pun melalui pas... Allah pun milik pas...hmm tak lama lg raya qurban pun pakai babi je lah...hmmm syabas pas kerana politik,kerana putrajaya apa pun boleh..

    ReplyDelete
  6. Yg dengar semua tu tgh stim nak tibai.Sekor2 mcm babi jantan nak mengawan.Alamat pas pis pus akan tersungkur bila amoi dapig yadi ostazah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. masing2 pakai kain je tu....

      Delete
    2. Tu yg bahaya tu..kang tiop di angin nayaaaa..

      Delete
  7. cina betina ni tak pernah mandi hadas dan nifas..
    berak kencing tak basuh...
    pegang anjing dan makan babi tak samak...

    apa hukum yg.membolehkan dia masuk masjid?

    gen2felda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saper yg ckp x boleh?

      Itu ulama UMNO saja yg ckp.

      Takbir!!!!

      Delete
    2. Gen2felda.....kalau kontrek cina pasang lampu,kipas, karpet, dan orang kafir yang buat masjid tu nak kira macam mana?
      Yang orang kafir melancung kat turki dan mereka melawat dan masuk dalam masjid, macam mana pulak cerita nya?
      Sebelum guna perkataan SAMAK, kena faham dulu apa maksud dia, jangan main tenyeh...
      Bercakap atas hukum bukan atas dasar kepartian.....

      Jagan buat malu orang felda, aku pon orang felda jugak kat sungai mas, kota tinggi johor, engkau?

      Delete
    3. sungai mas kota tinggi...aku kahang timur,kluang..

      ade ke pompuan cina pasang lampu,wiring letrik kat masjid?
      bab turki tu ko tahu mazhab dorang ke?

      aku bercakap atas hukum pasal pompuan islam datang haid tak akan pergi masjid..lebai pas tu ada tanya ke pada amoi tu ''amoi...just to ask..whether you are in 'period' right now B4 you give us your foolish speech''..

      gen2felda

      Delete
    4. budak felda sungai mas...yang korang panggil kafir pasang letrik dalam masjid tu apa hal? tak ada kontraktor melayu ke kat kota tinggi?

      tak ada pakistan jual karpet ke sekarang nih?

      atau pas memang mencintai dap lebih dari saudara seagama?

      Delete
    5. encik felda sungai mas..perkataan SAMAK tu adalah bila dah pegang anjing dan babi..sebab tu gen2felda suruh samak diri amoi tu sebelum pegang microfon dalam masjid..

      Delete
    6. Bukan Islam yang masuk masjid untuk pasang lampu atau baiki apa-apa yang perlu dalam masjid itu adalah dibolehkan jika keadaan memerlukan. Mereka tak buat ceramah politik pun macam puak DAP bukan Islam yang sibuk berceramah politik dalam masjid dan surau, kena bezakan tindakan untuk membuat pembaikan alat-alat dalam masjid dengan berceramah politik dalam masjid. Tapi saya tahulah, puak PAS ni jenis jahiliyah, mana tau fikir antara yang dibenarkan dengan yang tak dibenarkan, kepala otak dah berkarat dengan pembohongan ceramah politik liar ala jahiliyah Pakatan Rakyat selama ini, hati pun hitam dan busuk macam bangkai kerana sibuk baca surat khabar pembohong dan penyesat seperti Harakah, Suara Keldaian, Roket dan lain-lain akhbar penyesat dan peroska Pakatan Rakyat itu.

      Kepada puak-puak Pakatan Rakyat, UMNO pun tak mintak MIC dan MCA ceramah dalam masjid, malahan MIC dan MCA pun tahu adab, mereka hormat hak orang Islam, beri bantuan pun di luar masjid saja, malahan tak ceramah politik pun dalam masjid, inilah bezanya politik berhemah Barisan Nasional dengan politik liar ala jahiliyah Pakatan Rakyat yang tak guna ini. Sedarlah semua rakyat malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. en felda kalu org kafir masuk buat kerja dalam masjid kita boleh kata sebab keperluan...kerana kita nak tukang yg pandai..supaya masjid kita tidak ada masalah...mereka masuk masjid sebab nak buat kerja....yg kamu panggil org belum tentu niatnya bagi khutbah tu apa ke jadahnya....dah lah tu pompuan pula...yg lebai & haji tuh menonton macam nonton siti norhaliza hukumnya wajib ke?...khutbah sebab politik tu satu keperluan mendesak ke?....mungkin satu keperluan kat org pas kut...tapi ingat itu bukan keperluan org islam lain...macam ni ke mendakwa parti perjuang islam....tu seleweng islam namanya...

      Delete
    8. 7:00pm.....felda sungai terletak dikawasan parlimen pengerang, maka hal itu kena tanya dato azalina othman lah, kenapa masjid felda cina yang buat..

      Delete
    9. Kahang timur.....kat sekolah sana tak ada ajar bab taharah ke.

      Delete
    10. Anon 10:38 PM, kalau Cina membina masjid pun, mereka sekadar membina, bukannya buat ceramah dalam masjid itu, malahan dana peruntukkan dan usaha untuk membina diusahakan oleh Barisan Nasional, tapi PAS buat apa untuk pembangunan syiar Islam? Sekadar berceramah membohong lepas tu kutip sedekah guna tin milo, tin sardin, kopiah, plastik, tempurung, itu semua membangun syiar Islamkah?

      Malahan PAS menghasut pengikutnya supaya menyertai demontrasi liar yang dianjurkan oleh golongan LGBT itu memajukan syiar Islamkah?

      Biasalah puak PAS ni, mana tau apa, samalah macam PKR dan DAP, tak tau apa pun nak bangunkan negara, mereka hanya tau salahkan orang lain, membohong, menghasut, demontrasi liar, buat huru hara, itulah kerja liar mereka selama ini.

      Anon 10:44, bab taharah adalah bab bersuci, jangan nak berlagak pandai sangatlah, masa kau belajar dulu, adakah cikgu agama kau ajar bahawa orang bukan Islam digalakkan berceramah dalam masjid dan surau? Jangan nak berdramalah, sedarlah diri.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, golongan liar komunis zionist jahiliyah seperti Pakatan Rakyat ini sangat berbahaya, mereka ini adalah golonga perosak masyarakat dengan racun-racun kehancuran yang mereka taburkan ke dalam masyarakat supaya masyarakat porak peranda dan mereka boleh ambil kesempatan, inilah sikap yang berbahaya yang diamalkan oleh puak jahiliyah komunis zionist seperti Pakatan Rakyat yang perlu kita semua jauhi untuk menyelamatkan akidah dan kehidupan kita yang aman damai selama ini. Jangan biarkan keamanan dan kesejahteraan kita dimusnahakan oleh golongan perosak seperti Pakatan Rakyat ini, pertahankanlah keamanan dan kesejahteraan ini untuk kepentingan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    11. Bodo btl, tu ruang luar masjid. Masjid negara apa hal sama ajer apa. Umno menjauhkan orang x islam dari agama islam. Memang sial.

      Delete
    12. PAS yang bodo, macam dah tak ada orang lain dalam dunia ini, sibuk suruh Cina DAPigs berceramah dalam masjid, apa kejadahnya? Cina DAPigs tu ajar hukum tajwid ke? Ada dia ajar hukum tauhid ke? Apakah Cina DAPigs tu ajar hukum fekah ke? Ceramah politik dalam masjid, dalam surau oleh bukan Islam pula itu ajaran jenis apa yang kamu pegang ni?

      Dulu masa UMNO kerjasama dengan MCA dan MIC untuk tujuan perpaduan dan tidak pun merugikan Islam dan bumiputera, bukan main lantang PAS tuduh UMNO kafir dan berdosa kerjasama politik dengan bukan Islam. Sekarang PAS kerjasama sampai jadi pecacai DAP boleh pula, apa cerita? Malahan bukan setakat jadi pecacai DAP, malahan PAS boleh ajak bukan Islam ceramah politik dalam masjid, dalam surau, ini hukum hakam terbaru rekaan PAS untuk menghalalkan segala tindak tanduk buruk mereka sahajalah.

      UMNO tidak menjauhkan bukan Islam dari Islam, tetapi UMNO tahu batas adab dan syariat yang perlu dipertahankan untuk kesucian Islam. Tapi PAS sanggup buat apa saja, agama diperdagangkan untuk kepentingan politik liar ala jahiliyah kerana politik kedengkian terhadap UMNO selama ini.

      Biasalah jenis pecacai Pakatan Rakyat bila dah tak tau nak berhujah akan meracau yang bukan-bukan, biaslah, menyalaklah dulu ye, nanti boleh rehat dalam sangkar yang dah disediakan oleh DAP, kemudian kau akan dijamu oleh DAP dengan sisa makanan mereka, pelahaplah sepuasnya ye.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, beginilah sikap liar Pakatan Rakyat yang hanya tahu menyalahkan orang lain bila berlakunya masalah. Mereka tak tahu nak bangunkan negara, tetapi sibuk buat macam-macam masalah, bila dah jadi masalah besar, mereka sibuk salahkan orang lain pula sedangkan merekalah puncanya segala kerosakkan ini. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    13. Tahaluf siasi umno mca mic islam serta umatnya amat dihormati dn syiar islam dpt ditegak dgn mashur hingga keluar negara tnpa halangan dn bantahan.
      Tahaluf siasi pas dapig pkr = islam serta umatnya dihina dkeji dprlekeh dn digngu gugat dlm usaha2 utk mmertabatkn islam oleh musuh ALLAH malah KALIMAH ALLAH YG MAHA AGUNG HENDAK DISYIRIKKAN. Inilah bahananya apabila asas penutubuhan parti brtujangkn kpd sifat marah benci dengki dn dendam serta didokong oleh ulama2 mgejar kuasa yg mana halal jd haram dn haram jd halal malah berubah2 hukum mgikut kpentingan puak2 mreka yg jelas mgkhianati prjuangan yg dibawa oleh RASULULLAH SAW yg mnyeru kpd prdamaian dn prpaduan bserta ahklak yg mulia.

      Delete
  8. si kiasu dap ni dah takde baju kurung lain dah, asik itu selama 5 tahun ni dok pakai.. kesian pas.. asik kena minyak senyonyong je dengan dengan dap.. keke

    boleh ke blog helen ang..
    http://helenang.wordpress.com/2013/02/17/jerusubang-yang-lelaki/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Headbomd.....aku lagi kesian,kalau muslimat itu tidak menutup aurat sepanjang masa.
      Tapi aku tetep bersangka baik kepada muslimat berkenaan, mungkin dia belum mukallaf atau tidak aqil.

      Delete
    2. Mcm budak kecil yg tak malu berbogel krn belum mukallaf atau tidak aqil.
      Sama juga dgn yg berbogel dlm video besi tu..blm mukallaf dan tidak aqil..tapi tetap dipuja oleh puak pr..tak ada akaii betul...

      Delete
    3. 12:23am.....itu engkau kena muzakarah dengan puak pr.
      Kalau gitu hujjah kau orang yang mandi bogel pon tak boleh.
      Nasihatkan kakak, adek perempuan dan kaum keluarga engkau, jangan mandi bogel kerana itu adalah perbaatan orang yang tidak mukallaf dan tidak aqil.

      Delete
    4. Bogel tak nampak dgn bogel yg nampak tak sama....bogel video besi satu dunia tengok dan aku malu klu pelakunya jadi pm..klu org barat boleh letak jawatan krn malu...kenapa tidak dia...

      Delete
  9. Kalau itu surau shj....xde masalah le kalau die haid ke. Tp kalau masjid mmg x boleh. Walau cmne pn, dari segi adab, terutama parti yg kaw2 kempen pasal islam, membenarkn perempuan bkn islam masuk surau/tpt musolla dlm keadaan begitu, adalah kurang sopan. Jika yg masuk tu org UMNO...x tutup aurat..confirm kena tibai kaw2. Benci UMNO tu melebihi segalanya. Lebih rela bershabat baik dgn kafir , dan berseteru dgn org islam yg mengucap kalimah syahadat. Ape kes ni. Hai lebai2.... ape nk jadi dh. Sblm ni x pernah berlaku dlm sejarah PAS...smpi sebegini teruk nk menang PRU.... Korang fikir2 lah sendiri. Aku yg dulu sama2 pangkah PR masa PRU12...rasa jelik sgt dh ngan keadaan ni. Kali ni aku dh pasti pangkah BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu wally nickky tak benarkan pompuan tilawah Al-Quran pasal suara pompuan aurat..walaupun tetiba tahun lepas dah boleh, yg.dipersoalkan adakan hukum boleh islam tu flip flop ke?

      Adakah amoi tu pakai bahasa isyarat?

      gen2felda

      Delete
    2. Gen2...dulu sekolah agama tak?

      Delete
    3. Sekolah agama klu ilmu setakat buku lali tak payah nak berlagak..klu ikut politik boleh krn senang kena kencing mat liwat.

      Delete
    4. Bhai sekolah ugama belum menjamin seseorg itu akan menjadi insan yg terbaik dimata Allah...dan yg tak bersekolah belum tentu hina di sisi Allah...jd tak perlulh riak dgn soalan sekolah apa...bhai terlebih belajar pun masalah gak,sbb boleh menimbulkan riak kepada sesama manusia apabila tak boleh ditegur...dia saja yg bijak dan ahli..tak gitu nik aziz..ehh nama lu nik aziz ke..

      Delete
    5. 10:46pm/juragan...anda berdua sudah dikurnia kan ilmu laduni, menuntut ilmu dan menghadiri kuliah agama sudah tidak perlu.

      Delete
    6. Laduni tu apa ? Sedap macham nasi Lemuni di Penang ka?

      Delete
    7. Bhai 07.24...fatwa dari nik aziz dan hj hadi pun aku kena fikir 14x...klu yakin pun aku rujuk fatwa org lain...inikan pula lu punya fatwa bhai...lu kata ...lu rasa ...lu fiikirlah

      Delete
    8. Juragan 69...nik aziz, hadi awang, anuar tak payah sebut lah, aku pon tak ada sebut pasal najib.
      Kau nak sokong dan angkat najib, dan nak pijak nik aziz, nak sepak kepala hadi awang, nak tunjal kepala anuar ibrahim....itu ikut suka engkau, dan tidak jadi masalah bagi aku.

      Sapa saja yang berbuat sesuatu yang salah, tetap aku kata salah, dan aku tak peduli sapa2.

      Engkau lagi dah ada ilmu laduni tu, tentu engkau lebih arif.

      Delete
  10. PAS OH PAS SEDARILAH PARTI ANDA ADALAH PARTI DUNIAWI SEMATA2 : DARI DULU KINI DAN SELAMA2NYA.

    ReplyDelete
  11. setaraf dengan big mama, dua2 pakai tudung nampak jambul dan dua2 berucap dalam masjid....wakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. bezanya yg.satu percaya pada rukun islam dan iman.
      sorang lagi yg.dicintai pas ni menentang islam dan tarbiah penganot pas dalam kawasan rumah ibadat muslim.

      Delete
    2. Politik agama yg halal mghina dan mgkafirkan org.Dangkal sungguh ilmu...

      Delete
    3. Jika seseorang itu kafir, kita kena katakan bahawa dia kafir.
      Kalau fasiq kita kena kata fadiq.
      Jika apa yang dilakukan itu haram kita kena kata hatam, walau siapa pon yg melakukan nya.
      Firaun yang zalim, adakah salah kalau kita kstakan dia zalim.
      Abu Lahab yang kafir, adakah salah kalau kita katakan dia kafir.
      Salah ke kita menghina Qarun yang tamak tu

      Delete
    4. Ya...peliwat tetap peliwat...pelayan pelacur tetap pelayan pelacur....patut dipuja atau dihina?

      Delete
    5. inilah masaalahnya kalau ilmu dah tinggi didada benda yang dilarang pun boleh dibuat tak tau nak bezakan antara kafir dan islam kawasan rumah ibadat pun orang kafir jadikan tmpat mereka berkempen patut ke benda sebegini berlaku ...

      Delete
  12. Mesti minah ni dah tanya pendapat Majlis Syura PAS

    Apatah lagi dalam Majlis Syura dibarisi ULAMAK ULAMAK MUKTABAR yg digeruni USTADZ USTADZ UMNO.

    Jgn samakan Ustadz Ustadz UMNO yang rata rata nya masih cetek ILMU AGAMANYA berbanding AHli MAJLIS SYURA PAS. Nak Lawan ILMU AGAMA Dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) pun masih terkebil kebil.

    Belajarlah dulu ILMU AGAMA sedalam dalamnya. Ukurlah Baju di Badan Sendiri.

    Lihatlah ketokohan DSAI & TGNA...Bagai langit dengan BUMI jika dibandingkan tahap ketinggian ILMU Agama TGNA dengan ULAMAK ULAMAK UMNO serta ULAMAK MESIR & ARAB SAUDI..

    Inilah baru digelar Tokoh Agama & ULAMAK SEPANJANG ZAMAN...

    Takbir...Takbir...Takbir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerana terlebih ilmu dan terlebih ketokohanlah hinggakan PAS benarkan bukan Islam gunakan kalimah Allah dalam ibadat mereka, malahan Nik Aziz sebelum isu ini jadi panas, dia satu kem dengan Hadi Awang benarkan bukan Islam gunakan kalimah Allah dalam ibadat bukan Islam walaupun perbuatan itu sebenarnya mensyirikkan sifat Allah Yang Maha Esa, tidak beranak dan tidak diperanakkan. Lepas isu ini jadi panas, Nik Aziz buat U-Turn, tikam Hadi Awang dari belakang, Nik Aziz berpakat dengan Majlis Syura, buat mesyuarat, buat ketetapan baru, kali ini bukan Islam diharamkan pula guna kalimah Allah dalam ibadat bukan Islam, apa ni Nik Aziz, sekejap anda kata boleh, sekarang tak boleh pula, apa cerita ni?

      Nik Aziz, bila nak bagi surat pendirian rasmi PAS berhubung isu kalimah Allah kepada Karpal Singh, ingat, jangan pos, sila hantar sendiri ke pejabat DAP, ada berani ke? Malahan buat sidang media penyerahan surat rasmi PAS berhubung isu kalimah Allah berdasarkan keputusan Majlis Syura PAS itu, ada berani ke?

      Anwar pula hingga kini menyokong penggunakan kalimah Allah oleh bukan Islam, itu terlebih tinggi ilmu agama hingga menjadikan agama sebagai bahan mainan politik liar Pakatan Rakyat, inilah sikap keji dasar jahiliyah Pakatan Rakyat selama ini.

      PAS hanyalah permainkan agama kerana politik sahajalah, dasar golongan penipu, perosak masyarakat, dasar jahiliyah yang tidak peduli halal atau haram, dosa pahala pun mereka tak kisah, agama dijadikan alat mainan oleh PAS dan PKR, maka DAP seronoklah bermain-main dengan Islam, buat Islam sesuka hatinya hingga Islam diperhinakan seperti sekarang ini oleh DAP yang teruk itu. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian, terutama orang Islam, sedarlah, ingatlah akan bahaya yang sedang mengancam akidah akibat politik liar ala jahiliyah yang diamalkan oleh PAS dengan sekutu jahiliyah mereka iaitu DAP dan PKR, sedarlah semua. Pertahankanlah keamanan dan kesucian agama Islam! Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Tokoh ulama spjg zaman...tarafnya tinggi 1inci jer dpd mat liwat..mrk 2 ni yg selalu dipandang rendah oleh dapig...

      Delete
  13. Walaupun PAS tuduh macam-macam kepada UMNO, tetapi UMNO tak buat pun macam apa yang PAS buat sekarang ini, lihatlah UMNO tak adalah sampai biarkan orang bukan Islam berceramah dalam masjid atau surau, tetapi PAS sampai macam ini sekali, biarkan bukan Islam berceramah dalam masjid atau surau, ceramah politik dalam masjid boleh bukan Islam boleh ke PAS? Lepas ni PAS mintaklah Lim Guan Eng atau Lim Kit Siang, atau Karpal beri tazkirah, malahan beri khutbah jumaat pula, inilah PAS, kerana politik agama pun dibiarkan tunggang langgang.

    Lihatlah puak DAP ini, tak ada adab, tak tau nak hormat tempat ibadat orang lain, kalau melawat itu tak apalah, sekadar melawat, tapi ini sampai buat ceramah politik dalam masjid atau surau, ini sudah keterlaluan. Pimpinan MCA, Gerakan, MIC, dan lain-lain pimpinan parti komponen Barisan Nasional pun tak buat macam apa yang DAP buat ini kerana pimpinan bukan Islam dalam Barisan Nasional tahu menghormati hak orang-orang Islam, bukannya macam DAP tak tahu nak hormat, biadap, macam ini pun PAS boleh ternganga dengar tazkirah politik puak DAP ke?

    Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, Pakatan Rakyat sangat teruk, dasar penyesat dan perosak masyarakat, jenis golongan jahiliyah yang sangat melampau, semua benda mereka buat sesuka hati tanpa memikirkan halal atau haram, dosa atau pahala pun mereka tak peduli, kerana mereka hanya pentingkan politik liar, politik kedengkian, serta politik pembohong. Jadi sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas mana reti beradab.

      Delete
    2. DAH TAK TAU BAGAIMANA NAK MENYEDARKAN BALACI2 PASS BODOH SOMBONG NI. SENANG BETUL CINA NAK U TURNKAN PEMIKIRAN MEREKA. KALAU BETULLAH PASS INI RAMAI ULAMAK TETAPI KENAPA NICK AJIS BERDENDAM DGN UMNO PADAHAL RAMAI ORG LAMA DAH TIDAK ADA DLM UMNO TETAPI DENDAM KESUMAT TAK PADAM2. APA AGAMA ISLAM AJAR KITA BERDENDAM KE. KALAU MCM TU DENDAMNYA ALLAH PASTI MURKA. CUMA MASANYA BELUM SAMPAI. BERTAUBATLAH.

      Delete
    3. Meroyan gila babi unno nie. Nak pru sibuk buat baner suruh bersatu dgn PAS, niatnya satu sebab nak create isu, nak undi melayu. Dulu lepas PRU 10, buat persempadanan semula nak pecahkan undi melayu. Memang bodoh umno nie. Lat Tv, paper semua citer pasal pkr, pas, dap. Aku pun x tau bila dia nak citer pasal islam, nak naikkan bangsa dan negara. Asyik asyik fitnah pasal DSAI, Tg Nik Aziz, Abd Hadi, LGE. Dgn begitu banyak rasuah, kerosakan moral dan tikam menikam dalam umno pun x npk lagi. Nie zaman pengetahuan dihujung jari, tak payah nak kempen lebih lebih. Umno ada kat saluran satu ajer dan itupun kat kampung. Umno dah nak mampus dah, lebih baik kau terjun sebelum kapal nie tengelam. Entah mana kominis, yahudi pun aku x paham. Memang bodoh. Memang bodoh.

      Delete
    4. Siapa yang meroyan gila babi sekarang ini? Pasal banner yang kau tuduh tu, boleh terangkan siapakah yang nama orang yang buat banner itu, jangan main tuduh sesuka hati saja, biasalah golongan Pakatan Rakyat tukang fitnah ini mana tau dosa atau pahala, halal atau haram pun mereka tak peduli, sanggup buat apa saja kerana diri sudah dikuasai oleh nafsu serakah.

      Pasal persempadanan kawasan pilihanraya, kau tau mana nak pecah undi Melayu? Kau ada laporan terperincikah pasal hal ini? Sekadar dengan ceramah pembohong dari pimpinan liar Pakatan Rakyat, tak payahlah menyalak lebih-lebih di sini, kerana dengan mudahnya kau ditipu oleh pimpinan liar kau itu, mereka tu ceramah merapu saja, tuduh bukan-bukan yang entah dari lubang taik mana mereka kutip kemudian sibuk sogokkan kepada penyokong tolol macam kau inilah, kau pun percayalah sangat dengan sogokkan pembohong itu.

      Pasal fitnah, siapa yang fitnah siapa? Pasal Anwar, ada laporan polis dibuat terhadapnya, dia pun diheret ke mahkamah untuk perbicaraan, kau tau apa pasal undang-undang, menyalak saja lebih. Pasal Nik Aziz pasal apa dia mula-mula sehati sejiwa dengan Hadi Awang untuk setuju bukan Islam boleh guna kalimah Allah dalam ibadat mereka? Kemudian bila isu dah jadi panas, Nik Aziz berpakat dengan Majlis Syura buat keputusan baru, sekarang bukan Islam tak boleh gunakan kalimah Allah dalam ibadat mereka pula, Hadi Awang telah kena tikam dari belakang oleh Nik Aziz, mula-mula Nik Aziz setuju dan sehati sejiwa dengan pendirian PAS yang diumumkan oleh Hadi Awang bahawa bukan Islam boleh guna kalimah Allah dalam ibadat mereka, kemudian pasal apa tikam Hadi Awang dari belakang dan biarkan Hadi Awang terkontang kanting sendirian sedangkan Nik Aziz berpakat dengna Majlis Syura untuk buat keputusan lain pula?

      Isu kalimah Allah dipolitikkan oleh Pakatan Rakyat sendiri, Lim Guan Eng puncanya, kemudian Hadi Awang jadi pak turut PKR dan DAP, ikut setuju bukan Islam gunakan kalimah Allah, ini fitnah UMNO ke atau memang PAS yang tolol? Sedarlah diri sebelum nak tuduh yang bukan-bukan itu.

      Sekarang memang internet dan mudah dapat maklumat, sebab itulah segala kemungkaran PAS, PKR dan DAP dengan begitu cepat dapat dikesan dan dibongkarkan supaya orang ramai terselamat dari politik liar komunis zionist jahiliyah Pakatan Rakyat ini.

      Kau memang tak paham sebab kau tolol, mudah sangat dibohongi oleh tukang ceramah pembohong PAS, PKR dan DAP itu, mereka setiap kali ceramah kencing berak merata-rata, kau pula sibuk tadah mulut pelahap kencing berak mereka itu, sebab itu kau tak faham-faham kerana kau dah jadi biol dibohongi oleh pembohongan Pakatan Rakyat itu sajalah. Sedarlah diri sebelum terlambat.

      Rakyat Malaysia sekalian, lihatlah Pakatan Rakyat, mereka memang pandai untuk membohong, menghasut orang ramai, lihatlah bagaimana anon di atas diperdaya hingga jadi tolol sebegitu rupa, mudah bebenor dia ditipu. Itulah asyik baca Haprakah, Suara Keldaian, Roket bocor, semuanya pembohong, putar belit sana sini sajalah akhbar penyesat itu. Sedarlah semua rakyat Malaysia, jangan terpedaya seperti anon tersebut. Marilah kita mantapkan diri kita dengan pengetahuan yang baik berdasarkan syariat Islam dan budaya ketimuran untuk menjadi bangsa yang bermartabat tinggi supaya kita semua dihormati. Ini pun kalau Pakatan Rakyat lihat saya cakap pasal martabat bangsa mereka akan tuduh saya asobiyah, memartabatkan bangsa itu tak bermakna menindas orang lain, tapi biasalah Pakatan Rakyat akan terus dengan penyesatan dan pembohongan mereka itu sajalah.

      Marilah rakyat Malaysia sekalian kita bersatu padu untuk menjayakan aspirasi Wawasan 2020 yang diusahakan oleh pihak kerajaan selama ini. Sedarlah kerajaan berwawasan seperti Barisan Nasional akan berusaha untuk kesejahteraan rakyat demi agama, bangsa dan tanah air. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Mrk ni klu mati cuma tahu sebut..partku..partiku..partiku..
      Dendamku..dendamku..dendamku..
      Benciku..benciku..benciku..
      Mat liwatku..mat liwatku..mat liwatku..

      Delete
  14. Apa yang berlaku skarang sebiji macam zaman komunis dulu yang mana komunis sedar mereka tidak akan mampu mempengaruhi penduduk kampung dengan sekadar mengajak berjuang mengankat senjata. Oleh itu mereka membuat pendekatan dgn masuk ke kampung2 berbaik dgn org kampung campur org2 masjid dan surau dan secara perlahan menyebarkan agenda perjuangan mereka. Mereka tidak mengharapkan org melayu sama2 mengangkat senjata cukuplah sekadar menyokong dari luar dgn menyediakan bekalan makanan dan ubatan. Inilah yng berlaku skarang malah lebih dahsyat mereka tidak perlu terhegeh2 dtg untuk berbaik kerana org2 melayu tak sedar diri ini sendiri sanggup menjemput cina2 komunis ini dtg untuk memberi tazkirah didalam surau dan masjid. Nak tanya kepada pas berapa ramai kah org2 cina Dap yg telah berjaya di islamkan. Adakah cina2 komunis ini berbaik dgn surau dan masjid membuka hati mereka untuk memeluk islam seperti yg selalu pas kata org cina sudah mula memahami islam. Apa yg nampak sekarang adalah org cina komunis ini mula memahami yg org melyu pas ini mudah dipengaruhi untuk ditunggang bagi mencapai cita2 malaysian malaysian mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatan Rakyat memang komunis zionist! Cara politik jahiliyah mempergunakan agama secara melampau, menghasut orang ramai dengna cara tak bertanggungjawab menggunakan sentimen keagamaan, perkauman, kenegerian, berdemontrasi liar di sana sini dengan alasan jahiliyah kononnya hak asasi, yang mereka melalak di jalanan, terkinja-kinja macam kerasukan syaitan di jalanan itu keperluan hak asasi jenis apa? Politik liar Pakatan Rakyat sangat teruk, sangat melampau, lebih teruk dari haiwan, kerana haiwan pun tak sanggup buat buat perkara melampau macam Pakatan Rakyat ini.

      Sedarlah agen-agen komunis zionist telah menguasai Pakatan Rakyat, gelagat politik liar Pakatan Rakyat adalah mempunyai ciri-ciri komunis zionist iaitu pembohongan, hasutan dan demontrasi liar, ini adalah kaedah politik ala komunis sebenarnya.

      Rakyat Malaysia perlu sedar ancaman komunis zionist jahiliyah Pakatan Rakyat ini adalah sangat berbahaya kepada negara Malaysia ini dan sangat berbahaya kepada kita semua. Politik liar yang mengutamakan keganasan, demontrasi liar, pembohongan tidak memberikan faedah kepada negara dan rakyat, malahan huru hara dan kekacauan hanya akan mengundang kesengsaraan kepada masyarakat. Apa akan jadi dengan kita semua jika huru hara bermaharajalela dengan alasan hak asasi manusia? Bagimanakah kita dapat mencari rezeki dengan aman? Sedarlah orang yang berniaga akan kerugian kerana orang ramai takut hendak keluar rumah, bimbang keganasan dan huru hara, malahan para pekerja pula, jika banyak perusahaan bankrap, maka anda semua akan dibuang kerja, malahan perusahaan asing menghentikan operasi mereka dan berpindah ke negara lain, maka golongan pekerja yang terlibat akan kehilangan pekerjaan, bagaimanakah golongan pekerja hendak mencari rezeki untuk menyara diri dan keluarga? Sedarlah akan keperitan yang akan melanda rakyat semua akibat politik liar komunis zionist jahiliyah Pakatan Rakyat ini, mereka tak tahu bangunkan negara, mereka sibuk demontrasi di sana sini, hasutan merata-rata, berceramah bohong ke sana ke mari, apakah itu akan membantu untuk membangunkan negara? Bolehkah sebuah kerajaan yang hanya tahu berceramah membohong, menghasut dan berdemontrasi liar tetapi tak tau buat kerja seperti Pakatan Rakyat ini membangunkan negara ini? Lihatlah di Penang, di Kedah, di Selangor, di Kelantan, Pakatan Rakyat sibuk berpolitik liar siang dan malam, mereka hanya tahu menyalahkan Barisan Nasional, tetapi mereka tak tahu nak bantu rakyat, hanya sibuk berpolitik siang dan malam tanpa reti membangunkan negeri dan negara apa gunanya? Sedarlah semua.

      Oleh itu rakyat perlu sedar dan insaf bahawa keamanan dan kesejahteraan negara adalah penting untuk kelangsungan hidup kita semua. Hargailah keamanan dan kesejahteraan yang kita nikmati ini, marilah kita semua berusaha dengan bekerjasama dengan kerajaan Barisan Nasional untuk terus memajukan negara ini untuk mencapai Wawasan 2020 yang menjadi impian kita semua, semoga ia menjadi kenyataan akhirnya. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  15. Sepengetahuan aku...pas tidak pernah sehina ini sejak ditarbiyahkan oleh peliwat dan pelacur agama....

    Bekas ahli pas kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dulu sokong Pas yang berani tibai umno, Dap dan Ngo2...sekarang ni tak nak sokong la..

      Delete
    2. Yang kekal dlm pas ialah puak parashit dan anwarinas jer...puak setia lgbt...

      Delete
  16. Belum pernah terjadi dlm sejarah umno seorang perempuan cina mengambil tempat seorang imam dalam rumah allah semata-mata hal politik. Betapa hinanya manusia yg sedang mendengar 'majlis ilmu' ketika itu. Adakah malaikat mengelilingi majlis ilmu yg berlangsung pada masa itu ?
    Tiada lagi soal kesucian surau hatta masjid sekali pun mulai saat itu. Inilah contoh politik pak lebai pas yg memperkotak katik agama allah.
    Masyaallah. Nauzubillah.
    Dangkal ilmu agama dan terlebih ilmu politik inilah akibatnya. Samada mencari publisiti murahan atau mencari kebodohan sendiri itulah yg ada dalam fikiran ahli mereka.
    Sedih...sedih...sedih...kerana golongan inilah yg bercakap soal agama....soal tauhid...soal syurga...soal neraka...maka sebenarnya tidak kemana pengetahuan mereka.
    Ketaksuban beserta ilmu yg ada bermakna kebodohan mutlak bagi mereka.
    Soalnya sekarang..apakah generasi selepas mereka ini akan mengikuti langkah mereka ? Jika tidak maka alhamdulillah...jika ya maka inilah bala utk generasi akan datang.
    Menjadi kewajiban bagi kita yg melihat dan mengetahui hak ini agar membetulkan keadaan dan mengembalikan kesucian rumah allah dengan kadar segera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jwpnnya tolak scara total pakatan syaitan laknatullah tnpa ragu2.

      Delete
  17. WAHAI PAS & PKR YANG BERAGAMA ISLAM...SEDARLAH DIRI,TERIMALAH NASIHAT WLPN PAHIT...DENGAR CERAMAH USTAZ KAZIM PSL ADAB DALAM MASJID BAGI ORANG BUKAN ISLAM!! JANGAN BERHUJAH LEBIH2, MENGAJI DULU BARU BLH BERCAKAP...DENGAR DAN DUDUK DIAM2...TGK YOUTUBE NI...MOGA KALIAN DIBERI HIDAYAH

    http://www.youtube.com/watch?v=cJF6D9Q2qsI

    http://www.youtube.com/watch?v=OOFmsrKbLHY


    PENCINTA PERPADUAN
    PAHANG


    ReplyDelete
  18. inilah budaya pas yang suka meagunkan orang kafir nama je islam tak ada adab membenarkan orang kafir masuk kedalam masjid untok berkempen parti semata-mata..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringat kenangan org tua yg dihalau ahli pas kluar dari surau kononnya mrk kafir krn mrk ahli umno.
      Hiba org tua yg setia mgerjakan rukun islam dan iman dipulau dan dihina sebegitu rupa di kala usia mrk yg terlalu tua..
      Dosa mrk yg mghina org tua itu tak mampu aku ampun...semoga roh mrk dicucuri rahmat...

      Delete
    2. Nama jer parti islam....tapi sekejam firaun.
      Ingat Allah SWT milik mrk sorg...Tanggunglah dosa korang tu campur dgn dosa mkn harta anak yatim....

      Delete
    3. Sakit hati aku dgn puak pelampau ni.Klu datuk nenek atau bapak emak mrk dihalau kluar dari rumah Allah mmg sudah ckp biadap...
      Si kafir harbi tu pulak dilayan mcm puteri..

      Delete
  19. dh tak tahu halal haram, cayalah PAS pis potttttttttttttt

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!