CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Monday, February 11, 2013

GUAN ENG MEMANG ANAK HARAM! TAK HORMAT PM!

MPPP dok buat kerahan tenaga membuang bendera 1 malaysia..ada 2 biji lori MPPP serta 5 biji moto dan sebuah pacuan 4 roda (kembara) sedang membuat kerja membuang bendera 1 malaysia dari maccalum hingga bayan lepas..

Ini arahan Khalifah Guan Eng untuk turunkan bendera 1 Malaysia, anak haram ni dah buat Penang ni macam megeri bapak dia, apa perasaan penyokong pakatan kalau megeri diperintah BN buat benda yang sama?

Kat Perak tu merata bendera PAS mahupun DAP ada, tak pernah pun kerajaan negeri kacau..kat negeri lain pin sama...tapi bila negeri mereka sampai nama pun tak kasi pakai...sial punya komunis double standard

Lagipun mereka pasang bendera ni untuk sambut PM la bahalol bukan macam korang selagi ada pokok tinggi semua korang letak bendera sial korang, kalau tak suka pemimpin negara wahai komunis yang minoriti then fuck off la dari Malaysia!

61 comments:

  1. Sokong parpu!. Dah la memalukan PM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia sorang je....orang lain kan semua suker Pm.......

      Delete
    2. Mamak pun berani tak hormat Pak Lah selaku PM Melayu, apa nak heran Cina tak hormat Najib. Hangpa buat kat orang, hangpa buleh ambik la. Aku nak tengok Juragan Bhai Mamak nak komen apa tentang statement aku ni.

      Delete
    3. Ntah le bhai...ini statement ke...alahai!!!

      Delete
  2. baguslah. Bn pun buat cam tu kan kepada pakatan. mana leh sedap2 letak bendera. Bukan hangpa dipilih rakyat penang.. Hangpang rejim lama yang ditolak rakyat kerana menggadai hak melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm t u la nanti bila dap perintah negara msia ni mereka akan buat kpd org2 melayu. Tapi skali ni mereka akan buang org melayu pula bukan bendera.. Dan ENGKAU ni tidak berada di tempat orang yg pernah mengalaminya apabila penduduk2 melayu d kg baru d halau dgn mengunakan microphone halau penduduk melayu. Baru menang d satu tempat belum lagi srluruh malaysia. They will pack YOU YES ESPECIALLY YOU 6.58pm put you together with the rest innocence malays n muslims n burnt YOU N YOUR VILLAGE TO ASHES. MARK MY WORD. Dari itu sedarlah bykkan solat hajat bermunajjad kpd NYA. JGN cuba cabar2kerja2 yg Maha Berkuasa..... Dari penduduk kg baru k.lumpur.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. WTF U 6.58.....itu baru penang...baru ada berapa kerusi lebih....dh nk tunjuk mcm penang dia yg punya....ada otak tu fikirlar...ada mata tu lihatlah keliling.....

      Delete
    4. Sekarang ni mereka baru buang bendera bayangkan klau mereka menang seluruh negara (dgn prtolongan org melayu sendiri). And especially YOU 6.58PM akan di kumpulkan bersama melayu islam yg tidak bersalah dan d bakar hidup d kampong kamu. Seperti brlaku d kgbr baru menang satu tmpat masok kgbr dgn microphone menghalau penduduk2 kgbr. Jgn fikir ia tidak akan brlaku d kampong kamu atau d lain2 tempat yg ramai org melayu islam. Byk2 bermunajjad dan solat hajat kpdNYA ye. DGN JGN SEKALI2 mencabar kerja2NYA mcm ia tidak akan berlaku kpd mu dan keluarga trsayang. Dari penduduk kgbr. Kl.

      Delete
    5. Kat kg aku parit raja johor dalam sebulan berapa kali pakatan buat ceramah yg terbaru anwar sndri dtg. Pusatnya kat rumah hijau tepi jalan parit raja tu. Bendera pas pkr dap penuh kiri kanan jalan sampai 3-4 km takde plak kerjaan negeri atau mjlis perbandaran batu pahat arahkan turun. Bukan sekali tapi dh brkali2 dlm tmpoh 4 tahun ni sama juga kat kg org umah aku parit bakar muar korang boleh dtg tgk sepanjang jalan dari prt jawa smpai parit bakar berapa banyak ada bendera parti sesat 3 ekor ni. Tkde plak mjlis prbandaran muar pegi turunkan. Jgn jd hipokritla anon atas ni.

      Delete
    6. Syukurlah UMNo dah ditolak melayu. Melayu pun tahu UMNO penjajah dan penggadai maruah melayu. Lepas PRU ni UMNO makan tahi lah ye

      Delete
    7. Ko da mkn taik babi dan kena kencing peliwat..pastu kena main ngan ularmak pas pis pus..pandai nak bersyukur..ni betul ke melayu yg tulis ni..

      Delete
    8. Bhai 06.58 & 09.21...cerdiklh sikit bhai klu nk berpolitik...umno tidak kalah dipp.. Melayu pp tidak langsung menolak umno di pp..yg kalah gerakan dan mca. Bhai klu lu melayu...klu lah melayu...tak perlu berbangga dgn kejayaan dap...pkr melayu dan pas hnya membntu 4 kerusi sahaja.. Umno msh tonggak utk melayu pp.

      Bhai...yg ditolak oleh rakyat pp ialah mca dan gerakan dgn dibantu SIKITOL melayu yg teramat bangsat,yg menjadikan taukeh cina seolah2 god father...bhai klu lu melayu sejati lu sepatutnya malu..berketuakan dap yg tak pernah meletakkan melayu itu setaraf dgn diaorg.

      Bhai yg luorg riak sngt seolah2 pru 13 dah selesai...dan keputusannya pr menang besar,nama rakyat dijaja sana sini...hmm nmpak sngt yg ada pada lu org..demdam dan irihari yg menjadi intipati perjuangan...
      Malu lah bhai dap yg menang mengalahkn mca dan gerakan...lu org yg lebih2...lu sedar tak 'MENANG SORAK KG TERGADAI'

      Delete
    9. Hah!! aku rasa memang patut cina ni berambus pegi china...kita tengok hong kong ke china mana nak terima cina malaysia....otak dah macam najis,keje nak ciplak n jatuhkan orang lain...pd yg sokong PKR tu bukak sikit mata yer...Anuar kate "org melayu pn bukan asal dr sini,soo pemilik malaysia adalah org asli sebenarnya!!" ini babi ckp mcm ni pasal nk undi dr cina n india,dah sah2 die bkn org asli soo die pn x layak la nk pegang malaysia kn...baca ni betul2........bangsa mana yang buka melaka?? orang melayu, cina dtg keje lombong,india dtg keje kt jeti....last2 kite bg jgk cina ni taraf penduduk tetap...p nak tanye korang...masa portugis serang MELAKA,ada cina2 ni dtg tolong?? masa British amik alih Tanah Melayu ape bangsa cina ni buat sedang pahlawan2 melayu sibok berperang mempertahankan negara,bila jepun serang ada cina2 ni nk joint askar pertahankan negara?? kemudian dowg bawak masuk ideologi komunis!! konon nk control msia,habis tok nek kite yg x nk joint dowg bunuh..bile merdeka dowg bknn men nk berbaik pasal dowg xda jasa tlg merdekakan Malaysia...tbe plhan raya tahun 69,DAP ni hampir menang je,dah sibuk halau melayu dr KL...bile melayu bersatu bangkit lawan balik,org cina pn ramai kojol baru reti minta maaf n suh lupekan hal 13 Mei...Ingat sikit singapura menang pilihan raya n mejoriti cina yg dok sane vote utk jadikan singapura sebuah nagara n kerajaan terpaksa akur kerana dowg lg ramai dr melayu singapura..tgk la smpai skang melayu singapura kene pijak jer dgn cina singapura..Yang bakal jadi cm nanti Pulau Pinang..tgk r kalau x caye...

      Hakikat : Bangsa mana yg mamapu membuka sesebuah tanah itu sehingga terbentuk kerajaan maka merekalah pribumi tanah itu..mcm amerika...tanah red indien pnye,koboi dok perang2 smpai red indien kalah,koboi bukak kerajaan dh dowg ngaku 2 tanah dowg,last bg sgt muke hah org Afrika jd President....xda istilah Melayu dari endon soo belong to those republik..hay cmon!! org indon tu datang dari mana?? emang nya pokok2,daun2? batu2?..dowg pn migrasi dari sesuatu tempat..jgn nk dengar sgt dakyah songsang Anu ar tu..cina memamng sokong laabile ckp cm 2...hakikat nya Melayu empunya Malaysia..org asli pn melayu gak ape...dorg pn bukan lahir dari pokok ke rumput2,mesti dr perut seorang wanita yg berpindah ke tanah ini...jd yg buka tanah ini melayu,cina n india menumpang jer soo..buat care menumpang..

      Yang sangat penting..JANGAN KAU BIARKAN MELAYU & ISLAM DIPIJAK-PIJAK BANGSA LAIN SEPERTI YANG TERJADI DI NEGARA LAIN cth singapura....BERSATU MELAYU!! buang ketepi dakayah politik UMNO,PKR...kerana KITA HEBAT SEHINGGA YAHUDI & AMERIKA TAKUT AKAN TEMPELAK KITA...BERUNDUR MEREKA DARI KOSOVO,BOSNIA,TANGGUHKAN PENAKLUKKAN AL-AQSA...INGAT SAHABAT2...FISABILILLAH dtgnye dari TIMUR...kita laa bangsa yg Nabi Muhammad maksudkan...Melayu Malaysia,Indonesia,Borneo,Filiphina,Thailand...

      Cina balik China laa..... (Org Jepun paling benci org Cina...hihi kesian sane sini org benci bangsa cina nii...hihihi)

      Delete
  3. ORANG MELAYU ISLAM PAS DAN PKR BERGEMBIRA.....MEREKA SOKONG CHINA DAP LAKNATULLAH ...
    NIK AZIZ TERSENYUM PANJANGGGGGG.....

    ReplyDelete
  4. Nampak sangat DAP ni nak kalah.. kek benderapun takut. Di NSDK ni merata-rata bendera pakatan di pasang.. tak de sibuk pihak berkuasa tempatan nak turunkan. Ada juga papan tanda yang dirobohkan, tapi itu dilakukan oleh puak mereka sendiri, nak amik simpati.. Sendiri pasang, sendiri turun, sendiri koyak, sendiri simbah cat..

    ReplyDelete
  5. Mentaliti PR,takut tak bertempat

    ReplyDelete
  6. Kita juga boleh bertindak buang bendera pkr dap dan pas dinegeri perintah BN

    ReplyDelete
  7. Satu tindakan rasis dr Penang CM. Tindakan ini menggambarkan org melayu tak layak dihormati sebagai pemimpin apatah lagi sebagai PM. Pd mereka org melayu lemah Dan bodoh Dan memegang jawatan penting kerana keistemewaan yg Ada dlm perlembagaan. Senario ini disokong oleh pencacai melayu dlm pas Dan pkr. Bila nasi dah jadi bubur baru nak sedar nanti dah terlambat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka tidak pernah hormat, tidak akan hormat kepada mana-mana pemimpin Melayu. Kalau ada Melayu yang perasan mereka bersahabat dan mendapat pengiktirafan, hormat dan setiakawan dari Cinkey ini, sila semak balik sejarah. Mereka membenci setiap aspek Melayu, dari segi baka, agama, kulit, budaya sehingga apa yang Melayu makan dan berak.

      Dulu mereka tidak berani kerana Melayu ketika itu masih ada sedikit kuasa, walaupun kertas lap ingus dan pempers taik anak terpaksa beli dari Cinkey-cinkey ini. Sekarang mereka lebih berani disebabkan dijanjikan keistimewaan oleh Ketua Munafiq Anu-Aljuburi, satu keistimewaan untuk menghalau, meyembelih, memanggang Melayu yang konsevatif, yang tidak sealiran dengan PR. Mereka yakin mereka akan dapat berkuasa keatas semua Melayu, yakin diatas kebodohan Melayu PAS, yakin terhadap tipisnya keimanan PAS dan yakin terhadap kebaghalan, dendam, tamak dan hasad Melayu PKR yang sanggup memakan daging saudara sendiri.

      Ini baru mendapat sedikit kuasa yang terhad, sudah mempamirkan kedurjanaan dan kurang ajar terhadap Ketua Negara PM. Jika sekiranya mendapat lebih kuasa dengan bantuan Kitol-kitol Melayu, tentu bukan sahaja Melayu dan Bumiputra lain tergugat dan diinaiya, malah Raja-Raja Melayu juga diludah dan diseranah..dihalau dari singgahsana. Kitul-kitul ini juga yang merobohkan Kota Melaka, sehingga sejarah melihat Cinkey-cinkey berbondong dipunggah dengan kapal Inggeris masuk kedalam kota 250tahun kemudian.

      Cinkey-cinkey dan segala cucu-cicit ini membiak atas rasa toleransi Melayu, membina gereja-gereja dan rumah amal, memujukrayu Melayu,orang asli dan pribumi yang goyah jiwanya.

      Sejarah adalah jelas, tidak ada Melayu yang membina gereja-gereja yang berselerak seluruh negara. Tapi yang jelas nyata, Cinkey-cinkey dan kemudian prasad-prasad yang melakukan ini semua..diatas toleransi Melayu dan tolak ansur Islam.

      Apa yang LGE lakukan hari ini adalah signal, isyarat kepada Melayu dan Islam dibumi bertuah ini. LGE hanya seorang pelakun kepada satu skrip yang lebih panjang.Apa yang berlaku kepada PAS adalah satu adegan dari plot yang panjang, mereka menjadi pelakun tanpa mereka sedar. Mereka sangka eranan Hero yang diberikan seolah-olah hero yang nyata...sebaliknya, apabila adegan ini tamat, peranan mereka tamat, mereka terpaksa bungkus tikar bantal dan dihalau saperti anjing kurap, dengan ekornya dicelah kangkangnya, penuh dengan keaiban.

      Delete
  8. sewajarnay bendera tersebut kena diturunkan. mestilah kena minta kebenraran dari lim guan eng dahulu. bukan kah negeri ini dia yang punya? Pakatan Rakyat negeri Pulau Pinang menyokong sepenuhnya tindakan Lim Guan Eng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...LGE yg punya??? Melayu pp tingal apa???bodohnya melayu pas dan pkr di pp...melayu cuma tnggal takbir...

      Delete
    2. Melayu di PP cuma tinggal kenangan aje lah......

      Delete
    3. Mrk haruslah hormat si tokong tu...sepertimana mat gay dan lgbtnyer....

      Delete
  9. siapa malukan PM bodoh engkau tu... Nak tanya siapa ketua negeri Penang...UMNO burit ke... Datang negeri aku belagak sombong... sama lah dgn engkau menatang kari....pundek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Limbabi tu asalnya org penang ker?Binatang sombong bongkak mcm tu ko nak sembah?
      Mat liwat tu asal penang dah kena tolak....ini kan cina yg sombong bongkak mcm tu..rasis

      Delete
    2. penjilat mat jubo lupa lim sial adalah komunis melaka..

      Delete
    3. Sapa tak kenal si tokong ketua ko tu...yg telah angkat mat liwat jadi pm korang...
      Sori2 cai..tak tahu itu tempat mat liwat n geng....

      Delete
  10. Bhai...lu jgn kira penang...lu tak jejak kaki di negeri lain ke...lu ingat penang dah bukan dalam malaysia...aku tak suka ckp kasar dan mencarut..
    Tp lu ckp macam haramjadah,babi...pukimak hah dah tercarut pun...hoi klu lu tak suka ds najib lu bukan duduk penang...lu patut tnggal di singapork,spesis LGE ada kt sana...ckp sombong dan bongkak wlupun hidup tak seberapa...

    ReplyDelete
  11. Babi cine komunis

    ReplyDelete
  12. TAKUT DGT ADA ORG MELAYU HILANG SABAR. JGN TERLALU MENCABAR TERLALU MENDESAK. SABAR ORG MELAYU ADA HADNYA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu telah banyak berkorban, bertolak ansur sejak dahulu.,semata-mata untuk menjaga kemakmuran dan barakah tanah bertuah ini.

      Jambatan emas sudah dibina,
      Jambatan perak sudah dilalui,
      Hati nyamuk 7 dulang, hati kuman 7 dulang,
      Air pinang muda 7 tempayan sudah diperah...
      Semuanya Melayu sudah sajikan apa yang dituntut.

      Tapi semangkuk darah Raja Ahmad (Muhammad Rasulullah) tidak akan hamba titiskan demi menunaikan haloba tuanhamba..hamba tidak akan gugurkan keturunan dan akidah hamba dan anak cucu hamba. Hamba tidak akan putuskan zuriat ini dibumi bertuah ini.

      Hamba dambakan darah tuanhamba sebagai galangnya.

      Delete
    2. Relax bro...jgn main sentimen mcm pashit tu..kertas undi sbg penentu nasib pelacur2 politik pr nie..
      Tak payah jadi mcm ulama pelacur pashit yg halal darah org kafir bn tu...

      Delete
    3. Bro 9.40pm.. Kalu anjing kuat menyalak, kena gertak juga sekali-sekala.. paling tidak balun dengan batu sebijik, bukan nak bagi mampus, tapi halau pergi menyalak tempat lain.

      Delete
    4. bro 10.12 aku stuju dgn kiasan ko tu..tersangat stuju..mmg btol pn, dok nyalak kt tmpat kita tak tentu pls wat pa...kita dok bg muka ja kt haramjadah2 pendatang yg dibawa dgn tongkang dlu ni sgt ni la jdi nya...tak tau nk hargai org bg menumpang...ada hati nk wujudkan china no2 dan india no2 kat peta dunia ni wat pa...da tak suka sgt blik la negara masing2 tak dak sapa nk halang pn..

      Delete
  13. mana ada melayu yg masuk umno di penang..semua mamak padukang warga nigeria yg jd ketua bahagian..hanya melayu bodoh sahaja yg berketuakan mamak celaka harbi...undi umno=undi mamak celaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai pr ni rasis dgn org kulit gelap nampaknya....biasalah cai yg diternak dgn fahaman babi dapig...rasis.
      Nilah rupa cai yg selalu lap burit limbabi dgn tisu jamban tu..

      Delete
    2. Bhai..tak kisahlah wlupun mamak yg menjadi ahli umno...sbb umno ni assobiah jd yg tak boleh masuk umno ni cina dan india serta sikh...lainlah pr..terutama dap mana ada assobiah...tp bhai knp smpi skrg pr tak berani nk daftar pr secara rasmi??? Knp tidak bertanding dibawah satu bendera?

      Dap tidak akan bersetuju..sbb bila pr didaftar maka akan ada komiti dlm pr..siapa yg akan jd pengerusi..timbalan..setiausaha dan ajk yg lain...bhai lu LGE nak ke lg jawatan setiausaha pr...LKS tak kisah sebgi ajk sahaja...apa standard ketua umum pkr.. Mana nk letak presiden pkr...jgn lupa dgn presiden pas...takkan nk jd timbalan kpd LGE..mursidul am pr perlu ke di ujud utk tlg LKS dan KARPAL keluarkan fatwa...

      Adakah majlis syura akan dijadikan tmpt rujukan oleh komiti pr....hmm berbelit juga pr ni...ujud dah lama,tp smpi skrg tidak ada kesepakatan utk majlis tertinggi ketiga2 parti ini untuk menjadikan 'kesepakatan' ini sesuatu yg nyata...bhai,aku kesian sngt dgn melayu dlm pr...mudah sngt di tipu..takkan lah yg masuk pr tu semuanya bodoh...

      Delete
    3. Juragan...
      Dlm PAS, DAP dan PKR masing2 ada agenda tersembunyi, sbb itulah mereka tak mendaftar. Mereka perlu menang dulu dan baru pilih siapa yg perlu jadi ketua....Hingga sekarang ni depa tetap berkelahi nak pilih sape jadi PM wpun DSAI di sebut2... terkini ......DSAI pun tak confirm lagi wpun dia anak jati Penang..
      Sebenarnya, Mereka takde perancangan mutlak utk menang dan hanya tunggu JIKA menang baru lah rancang strategi..... Dalam kaedah berperang, ini namanya hulur kepala utk dipenggal..kesimpulannya..mahukah kita memilih barisan kepimpinan yg masih tidak bersedia utk memilih pemimpinnya sendiri? dan masing2 punya agenda yg tersembunyi?

      Delete
  14. cam muka sekor sekor orang melayu MPPP..lepas tu kasi belasah..pukimak harahjadah ikut telunjuk cina..apa cina tu dah bagi dorang makan babi ke sampai bodoh ikut cakap cina..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai yb...yg bersalah bkn melayu mppp sbb dimana kuasa dan kekuatan mereka dlm mp...LGE pun tak bersalah,sbb dia dh dpt kuasa utk membodohkn melayu lain..beliau di sokong oleh melayu utk menhina pemimpin melayu lain...siapa km pp jika dibandingkn dgn pm malaysia...namun atas kebebalan melayu pkr/pas maka LGE tunjukkan kebiadapan cina kpd melayu...

      Pkr dan pas lah yg menjadi sikitol utk melemahkn lagi melayu...utk menjadi melayu sama taraf dgn org afrika di bumi afrika selatan...arpharteid telah di ujudkn oleh pr di pp...

      Delete
  15. Kesian sungguh dengan Ah Jib di Penang tadi...malu, malu, malu

    Najib: Are you ready for psy
    Audience: Yesssss
    Najib: Are you ready for psy
    Audience: Yesssss
    Najib: Are you ready for psy
    Audience: Yesssss

    Najib: Are you ready for BN
    Audience: Noooooooo
    Najib: Are you ready for BN
    Audience: Noooooooo
    Najib: Are you ready for BN
    Audience: Noooooooo

    (Tragedi yang memalukan Ah Jib ini boleh ditonton dalam Youtube)

    Psy tentu ketawa berdekah-dekah melihat drama sebabak antara rakyat Malaysia dan PM mereka di depan matanya itu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Padan muka dia. Tu la sebab najib takut sangat debat. nanti terlondeh habis depan rakyat. Tapi memang dah sditakdirkan UMNo di malukan di depan rakyat.

      Delete
    2. Biasalah klu dah pi negeri pmbgkang...dah adat mmg ada yes dan ada yg no..Yg yes utk najib pun ramai dan yg no sikit jer..
      Klu bukan arahan si rasis pengecut limbabi tu gerenti tak ada no...
      Dasar pensabotaj mcm komunis zaman darurat dulu..tak heranlah klu perkara tu berlaku...biasalah cai cai yg biasa mandi dgn air kencing kalipah babi nie..
      Tak henti2 sabotaj kerja org...

      Delete
    3. Mmg dasar pencacai fuckatan....nak sabotaj jer kerja...klu mjls mrk kena mcm tu lalu melatah satu fuckatan.
      Tahniah najib....nampak cool jer di negeri pimpinan pembangkang...

      Delete
    4. Mcm cerita mat liwat ceramah tak jauh tmpt aku...budak main basikal laung liwat2..dia terus blah krn malu....
      Biasalah tuduh bn punye kerja...tapi rakyat dah tolak...termasuk budak sklh rendah dh tahu isu moral dia.

      Delete
    5. Arab Spring tak akan berlaku di Malaysia. Tapi Malai Spring sudah sedia. Mesej yang selama ini ingin ditunjukkan kepada Cinkey-cinkey ini
      ( walaupun mereka berlindung dibelakang Melayu PKR dan PAS ) adalah:

      Lu boleh buat 10X Bersih...
      Lu boleh buat 10X Hijau, 10X Anti Lynas,...Lu dah buatpun.

      Disebalik perhimpunan2 lu, lu tengok juga perhimpunan2 yang dibuat oleh orang lain yang bukan orang lu...Mereka pun ada kekuatan sama atau lebih daripada lu. Jika lu sanggup bertindak lebih, adakah mereka ini juga tidak boleh bertindak lebih daripada lu??. Lu ada kekuatan mengumpulkan orang-orang tolol, mereka juga ada kemampuan untuk membina gerombolan-gerombolan kamikaze..Lu rasa lu kuat?? Lu tak rasa orang lain pun kuat juga???

      Tapi yang teramat bahalolnya jika Malai-Malai ini berbunuhan sama sendiri demi memberi kuasa pada Cinkey-Cinkey...teramat malang. Malai Spring!!

      Delete
    6. Bhai...08.44 tahniah atas kegembiraan lu utk menjadi alat utk jatuhkan maruah pemimpin melayu...tp yg lu tulis ni over sngt bhai...jgn kerana limau sekotak lu lupa yg lu lbh memerlukan belacan...simpati dgn keterujaan lu....

      Delete
  16. mmmmhh..:{ ..susah nak percaya cerita org kuat mabuk ni.. setakat bagi bukti 1 gambar shoot dari jauh pulak tu..

    ReplyDelete
  17. AMANAT NAJIB HARAMJADAH - sebarkan

    1. Menyebar bahan lucah untuk memfitnah lawan politik

    2. Mempertajamkan politik perkauman untuk meraih undi kaum tertentu.

    3. Mengguna isu agama untuk mempolemik dan menegangkan perhubungan antara penganut agama.

    4. Mengguna wang dan janji peruntukan besar untuk ditabur kepada rakyat.

    5. Menjemput artis luar dengan bayaran tinggi untuk menghimpun rakyat.

    7. Membeli wakil rakyat untuk mengkhianati undi rakyat.

    8. Mengerah jabatan awam untuk mengguna seluruh peruntukan bagi menabur wang kepada rakyat diluar bajet yang direncanakan.

    9. Mengguna media awam untuk menyerang parti lawan tanpa memberi peluang parti lawan untuk menjawab serangan.

    10. Mengguna pihak keselamatan untuk menekan parti lawan.

    11. Mengguna kumpulan samseng PERKASA untuk mengganggu dan menyerang majlis parti lawan

    12. Membayar Bala dan Deepak supaya tutup mulut skandal rasuah, salah guna kuasa, peras ugut dan bersabit jenayah bunoh Altantuya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuyoo..ni biasa didgr kluar dari mulut mat liwat...yg tulis ni mmg dah diternak agar jadi babi najis kpd pencacai pr..
      Cuma 1 jer yg betul iaitu media awam...nasiblah krn mrk kerajaan...klu salah terbit...saman jer.
      Yang lain adalah merapu...klu bab altantuya...ko pi tanya raja petra yg sangat tahu komplot mat liwat tu..
      Semua org tahu masa tu mat liwat msh berpengaruh dan ada ramai kwn dlm polis..atm..imigresen..dan bnyak lagi..
      Maklumlah ketika itu dia digelar pak sheikh..tapi sekarang aku dan ramai lagi rakyat panggil dia mat liwat..anugay..peliwat..pelacur agama dsb...Renung2kan yer....

      Delete
  18. babi -babi pencacai pakatan rakyat ni apa yang dia orang dapat .... tanya lah dengan MB Selangor tu n penang n kedah n kelantan ,janji apa ? janji untuk dikelentong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUUUL...MAT LIWAT YG AJAR MRK JADI PENIPU....

      Delete
  19. Anon 9.51

    Manifesto tuakang PR aljuburi dan diakuri oleh pedukang Nicky aaaCISS

    1. SIAPKAN "STOCK KUNYIT" BANYAK2 (red: pembekal spt munawir diampunkan oleh aaaCISS).

    2. BINA HOTEL BANYAK2 MAKA PELUANG PEKERJAAN SBG PEN"TAZKIRAH" SPT PENGHULU MAT SABUN DAN BEDOL MERENG DPT DIUJUDKAN.

    3. KILANG2 ICE CREAM DIPERBANYAKKAN... Practise make perfect!!!

    4. PEMBERIAN SUBSIDI KAIN KUNING KUNYIT DAN JADIKAN PAKAIAN RASMI..CARA MEMAKAI DIWAJIBKAN SPT SAMI

    5. TAWARKAN KEWARGANEGARAN KHAS PD AMOI2 CHINA TONGSAN

    Wow...manifesto MANTAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. HahahaaaaaAAAAAA dah kluar air mani festo pr nie..nie mmg idea mat liwat n the geng nie....

      Delete
  20. woi anon 9.51..... banyak gila amanat yg ko dapat nie... mmg aq respek la dgn ko walaupun apa yg ko tulis tue semuanya x betul.... hahahaha.... dasar penjilat puki pakatan... apa je cerita ko boleh reka....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai bedah...

      Hang baca pakai hidung ke?

      Aku dah lama benci aljuburi...masalah bila pulak bersemenda dgn benih pertama yakjuj makjuj ni?

      Kalau marah Jgn basal boleh aja

      Delete
  21. Biasalah pencacai2 Pakatan Rabak tu...sembang kuat. Biarlah tak lama lagi dah nak rebah. bagi dia meroyan habis2an! Lepas ni mesti senyap mcm anjing bercawat ekor. Kahkahkah.

    ReplyDelete
  22. Aku rakyat selangor aku tolak Pakatan Rakyat. . Janji dusta lagi Munafik

    ReplyDelete
  23. BN MEMERINTAH NEGARA 50 TAHUN LEBIH..ALLAH REDHA TU...PAS DAN PKR DOK KUTUK ORANG...DAP TUNGGU MASA NAK HALAU MELAYU...MELAYU PANDAI AGAMA KAKITANGAN KERAJAAN BAHALUL DAN BUTA MATANYA...HENTAM KERAJAAN. DOK MAKAN GAJI TAK PERNAH BERSYUKUR...TANAH MELAYU KAT PENANG DAH JADI MILIK CINA..KERANA BOROKRASI DAP...BUTAKAH LAGI WAHAI MELAYU...ALIM ULAMA...KECOH PASAI AGAMA...BUAT APA UNTUK BAIKI MASYARAKAT...? ALLAH BERSAMA ORANG2 YANG BENAR...AKU TATAP AKU ..SYANGKAN AGAMA BANGSA DAN NEGARA...JANGAN TEBANG POKOK TUA YANG PERNAH JADI TEMPAT KITA BERTEDUH...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!