GONG XI FA CAI FROM HOUSE PK!

Ada dua iklan Tahun Baru Cina dari najib, pakatan tak boleh tahan sebab mereka fikri Najib sudah mau pancing undi Cina, maka dihantar la oleh si al jubs untuk DISLIKE video ini secara berami-ramai, paa mulanya aku fikir dislike akan banyak la, tapi nampaknya dah mula seimbang la like dan dislike ni...Anwar lagi la susah hati sekarang ni...Muahahahaha GONG XI FA CAI

17 Responses to "GONG XI FA CAI FROM HOUSE PK! "

  1. pakatan pukimak dan cina rasis cibai nie mmg sial.. diorang ingat boleh menang kot PRU kali nie.... sorry to say la... video yg ko buat tu pun x lepas.. hanya lepas dlm youtube je.. lagi mau bikin panas ka.......... cina pukimak sial anjing...

    ReplyDelete
    Replies
    1. puki Kak BEDAH merah macam ang pow busuk macam tauhu basi

      Delete
    2. btl apa yg kak bedah ckp tu cina rasis nie mmg dah tak sedar diri punya org, berlagak sgt cina babi nie drg igt menang habis nanti bila pru13 nanti, tapi jgn harap dap n pakatan akan menaglah. rakyat dah tak bodoh lagi.

      Delete
  2. Tp bedio nuar best lah.Dia betul masuk cina siap ada wat ritual atas katil plak.Tabik la nuar lu kong hee fat coi ada kasi angpau ka sbb lu sudah ma suk cina ma.

    ReplyDelete
  3. Puak PR dah lama keluar video iklan Gong Xi Fa Cai ni ,dibintangi oleh Nuar aljuburi memukul gendang bersama China Doll lagi hebat dari NAJIB memukul gendang China

    ReplyDelete
  4. Salam satu malaysia...happas chinese new year & gong xi pas cai....mana pergi semua penyokong pas dan pkr ni....takkan semua pergi rumah taukeh tanah di pp ambik ang pau... Habislah brim..diaorg dah tak heran dgn brim..
    Dari 100 ekor babi panggang ,berapa ekor lah utk pas dan pkr...hmm yg paling kenyang mat syabu...tp awas mat syabu,jngn lu pulak di panggang utk ganti babi...yg penting lu nati syahid dan mampus dlm senyum....

    ReplyDelete
  5. Nama Melayu: Mohd Najeep

    Nama Muslim: Tidak Dinyatakan.

    Nama Cina: Al Jib Gor (Goreng)

    berbeli malaikat mo sebut nama dia nih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama Melayu: Anwar Ibrahim

      Nama Muslim: tidak dinyatakan

      Nama Gelaran:Aljuburi

      Nama Cina: Ah Lee Wat

      Nama Yahudi; ???????


      Nama Yahudi: ??????????

      Delete
    2. Ah Lee Wat....haha69x.Nama yahudi dia kena tunggu ariel sharon sedar dari koma..

      Delete
  6. Jgn loopa, pgi buat open haouse satu mehsia. jgn susah, guna jak duit rakyat, bagi jer rasa 'halal'!

    untuk melebihkan rasa cina, bole cuba bah kut teh, makan kegemaran ah jib ghost!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yeah...yg penting satu malaysia bhai!!

      Delete
    2. Ya 1Malaysia dtg merayakannya.Tak mcm mat liwat...dia rasa..cai nya telan air liur jer...

      Delete
    3. yang paling banyak makan duit rakyat dan anak yatim hingga buncit perut hanya tok tok bhai pas jer. setiap kali ceramah, tangan tok bhai sendiri yang ambil duit rakyat secara tunai dan masukkan dalam karung..ada ketikanya barang kemas di tangan pun lerai dikerjakan oleh tok tok bhai aka malaun ni. tu belum lagi duit digital yang terus masuk akaun tok bhai melalui ebanking.. pasal duit dan betina memang tak leh lawan tok bhai.. membujur lalu melintang patah. semua halal belaka , ibarat syurga itu ana yang punya...sape yang undi calon pas memang sah anak haram..

      Delete
  7. Bila nak telungkup anuar ni, dari tahun 1998 hingga kini, jelas betapa lemah dan daif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi ramai yg blm kering air kencing mat liwat ni kat muka pencacai pr nie..selagi itu dia berdiri...jadi jgn bagi dia kencing muka korang cai pr..

      Delete
  8. SEBENARNYA CINA RASIS NIE SAJA NAK BUAT GEMPAK, KESIAN DRG NIE SEBAB TERLALU CONFIDENT KONON YG MEREKA AKAN MENANG PRU13 NANTI. TAPI MALANGNYA ITU HANYA MIMPI DI SIANG HARI DAP, PAKATAN N PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TIPU PILIHANRAYA, RAKYAT HUMBAN KAMU SAMPAI HANCUR!!!

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!