GEMPAR TAHAP VAVI! GAMBAR NIK AZIZ BAGI DUIT PADA HAIWAN! BO LA WEII

Dia sendiri kasi duit takpe pulak ya? Donia! Donia! Elok2 manusia dipanggilnya binatang!

80 Responses to "GEMPAR TAHAP VAVI! GAMBAR NIK AZIZ BAGI DUIT PADA HAIWAN! BO LA WEII"

  1. Bila lah org tua ni nak mati...aku tak sabar nak tgg dia mati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia takkan mati sagi abwar tak mati pucuk

      Delete
    2. semua ayam jantan wei...

      Delete
    3. penyokong2 nik ajis masih ramai lagi sampaikan ayam ngan lembu pun suka....bersemangat nik ajis u turn...kalau macam ni bole terus lagi jadi MB Kelantan....

      Delete
    4. tahit ketut mue

      Delete
    5. ya Allah, berikanlah hidayah kepada pemimpin2 wanita kami di dalam UMNO untuk menutup aurat & mengikut syariatmu ya Allah..jauhilah sifat suka membazir & boros mereka ya Allah. Semoga ini dapat menguatkan lagi sokongan rakyat terhadap parti kesayangan kami iaitu UMNO

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. aku rasa umno susah nak menang kalau ada artikal mcm ni

      Delete
    7. Kalau boros utk rakyat...tak apa....jgn boros utk layan pelacur dan meliwat....

      Delete
    8. Anon 11:44 AM, 26 Februari 2013, saya tak tahulah apa jenis manusia ini orang macam kamu ini, sudahlah menyamar, kemudian tuduh yang bukan-bukan pula menggunakan nama saya, kamu ini saya tak tahulah, sudah teruk sangat, sudah sesat, memang jenis jahiliyah.

      Semua pengomen sekalian, ada seorang yang jenis malu pada nama sendiri yang suka menyamar guna nama saya untuk membuat kenyataan sesat untuk memburuk-burukkan saya kerana dia sakit hati saya telah banyak membongkarkan kejahatan dan kejahiliyahan Pakatan Rakyat selama ini.

      Penyamar, teringin saya untuk mendoakan kecelakaan kepada kamu, tetapi sebagai manusia, malahan sebagai orang Islam, saya masih ada kesedaran iman, oleh itu saya menyeru kepada kamu, sekiranya masih ada iman walau sebesar sebutir zarah dalam diri kamu, sila dedahkan diri kamu, nyatakan motif kamu berbuat demikian, dan minta maaflah daripada saya kerana jika kamu dedahkan siapa kamu, dedahkan apa motif kamu dan minta maaf daripada saya, saya akan maafkan kamu dunia dan akhirat. Jika kamu masih enggan dan masih hendak dengan sikap sesat jahiliyah sebegini, maka kamu nilailah diri kamu samada masih ada iman atau tidak dalam diiri kamu kerana orang yang punya iman akan percaya kepada balasan dari Allah Taala dan dia akan minta maaf jika dia buat salah. Tetapi orang yang dah tau buat salah, tak peduli dosa atau pahala, tak kisah halal atau haram, tidak peduli akan balasan pembalasan dari Allah Taala, masih bersikap jahiliyah, maka fikirkanlah apakah masih ada iman di hati kamu itu, sedarlah, bertaubatlah. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  2. Aq rasa mcm nk jentik je telur nik ajis ni sampai dia mati pucuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Bedah BEBAL....binatang peliharan Kak Rosmah.....Kak Bedah ayam tua.....ha....ha...ha

      Delete
  3. setiap hari aku berdoa supaya UMNO penzalim mampus cepat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doa ko takkan termakbu anon 1.38l sbb ko sokong party ajaran sesat...ko ni manusia yg jrnis tak kenang budi kecik2 xnak mampos besar2 menyusakan negara plak

      Delete
    2. Eh babi punya 1.38..apa yg umno menzalimi ko babi..drg jd kan mak ko pelacur ke sial..atau drg paksa ko meliwat dgn anwar?apa yg pembangkang bg kat ko selama ni sampai ko jadi babi yg tak kenang budi...dpt rasuah ke pukimak oi...ko jgn sampai aq jentik telur ko aq jd kan ko geng anwar gak geng bengkok

      Delete
    3. Pas yang zalim pada rakyatnya selama 22 tahun rakyat kelantan minum air karat

      Delete
    4. Teringat puak2 dunggu PAS buat semayang hajat dan berdoa semoga Allah tunjukkan kebenaran. Bila Allah tunjukkan kebenaran (video china doll etc.) dia org masih tak nampak kebenaran.

      Walau pun ko berdoa hari2 supaya UMNO mampos cepat, tapi doa ko tu tak termakbul. UMNO dah banyak berjasa kpd umat islam baik di Malaysia mahupun diluar Malaysia. PAS yg akan hancur dulu sbb PAS menggalakkan perpecahan ummah, PAS membutakan mata dengan menghalalkan aktiviti LGBT, PAS memekakkan telinga dalam isu murtad, PAS menggadaikan Kalimah Allah untuk disalahgunakan oleh puak kapir harbi dan PAS mahu mengangkat pemimpin dr kaum Nabi Luth untuk memimpin mereka.

      Allah tangguhkan sementara kehancuran PAS sbb dalam PAS masih ada pemimpin dan penyokong yang benar2 ikhlas memperjuangkan hukum Allah. Kalau semua mereka dah lari dari PAS, maka akan hancurlah PAS bersama2 ketua mereka yg sama spesis dgn kaum Nabi Luth.

      RENUNG RENUNGKAN....

      Delete
    5. Selagi ada mat liwat sebelah korang...malaikat yg dgr doa ko tu lari cai...munafikun tu..

      Delete
  4. Jom kita ramai2 jentik telur nik ajis sampai dia mandul...............!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak suka kena jentikFebruary 26, 2013 at 1:57 AM

      kawan tu boleh berzuriat lg ke ? klu boleh lg, keramat tu !

      Delete
    2. kalau dah ramai jentik....bukan lagi mandul, terus hancur....parah orang tua tu

      Delete
    3. eh janganlah...senak.....

      Delete
  5. Kepada semua bhai2 yg aktif berblog...aku mnta maaf kpd lu org semua klu apa yg nk aku ckp kan nti menyinggung perasaan lu org...bhai blh tak klu kita kurangkan perkataan yg lucah ke tahap paling2 minimun...klu setakat bodoh dan bangang tu pada aku ok lg sbb kita boleh nmpk kebodohan dan kebangangan satu2 komen tu.

    Bhai klu boleh bnda2 yg agak tak ptt kita sebut.. Rasanya tak perlu kot...lbh baik kita komen dgn apa yg kita tahu dan pasti...aku tau belah sana bnyk gunakn perkataan lucah...tp tak perlu belah sini cuba utk kawal sikit...nak buat apa kita mencari dosa yg mmpu kita elakkan...

    Aku mnta maaf sekali lg pada kenkawan semua tak kira apa idreologi kita..mnkin yg kita maki tu jiran kita...saudara kita sbb kebanyakkan dari kita tidak gunakan nama sebenar...dan juga mnkin ada yg mngikuti blog ini dibawah umur..
    Aku hrp dapat kita sama2 merubah tabiat kita.. Yg mana tak betul2...sama2 kita betulkan...
    Whatever aku hrp suatu masa dpt kita duk semeja utk kita mengenali...semua yg ada ni semuanya org2 yg baik2 dan sayangkan agama.. Bangsa dan negara kita...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul la kata Juragan 69. Jangan la kita terikut2 sangat dengan budaya kuat mencaroot dorang tu. Kita berpada2 la ya.

      Nak tanya, ada tak mana2 kawan yang tahu blogger2 pro-UMNO/BN dibelah Kelantan?. Saya nak tahu la perkembangan UMBO/BN disana. Kalau sesiapa tahu bagi tahu la ya.

      Terima kasih :-)

      Delete
    2. Juragan yang bijak & baik hati.....itu adalah salah persamaam orang pas/umno. Sama-sama suka selak kain.

      Delete
    3. 7:35, maksud Tuan Juragan ialah menjaga bahasa yg digunakan. Jika tuan-tuan yg lain sama-sama saling menyelak kain, itu bermakna sama-sama kita dedahkan kepincangan kedua pihak supaya sama-sama dpt menilai yg betul dan yg tidak. Yg penting gunakan bahasa yg baik. Adakah sesiapa disini yg mahu mengatakan saranan dr Tuan Juragan itu saranan yg tidak baik?

      Delete
    4. Hahaha...bhai selak kain itu no hal bro utk kita bongkar apa keburukan,kejumudan, kekhilafan,tipudaya,pembohongan serta niat yg berselindung disebalik telus,cekap dan adil utk rakyat...bhai lu akan jumpa budaya selak kain ini dimana saja selagi ada parti politik di sesebuah negara demokrasi... Kecuali singapork..

      Bhai yg salah dlm selak kain ini..apabila kita hilite apa yg ada didalam kain seseorg.... Bukan selak kain parti politik...pada aku kita mesti membicarakan secara serius dan bukan suka2 utk memalukn individu lain.. Bhai jika kita tidak merubahnya...maka siapa yg kita harapkan...lu kata ...lu suka ...lu fikirlah

      Delete
    5. kimak lah lu juragan 69! ckp macam baik. ko dgn penyokong PR same je. cakap pakai bontot dari pakai otak!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. Bhai 11.49 lu suka utk kata apapun...itu hak lu,tambahan pula org macam lu yg ada masalah kejiwaan yg agak kronik... kecelaruan identiti yg agak parah,jd aku tak amik kisah...ini takdir hidup lu bhai...lu kata ..lu suka ...lu fikirlah

      Delete
    7. 11.49 mmg kamu tak makan nasihat. Kesian pd mak bapak yg dah jadikan kau yahudi . Tapikan kau seorang yg dewasa tak usah ikut cara hati yahud ni sbb bila dah dewasa sepatut dah bijak buat pilihan yg baik salah satunya tak manis menyamar mcm apa anda buat skrg. No gud just b your gud self. Buang sifat qorin ye. Tak rugi dapat pahala ada lagi. Pilah la.

      Delete
    8. Anon 11:49 AM, 26 Februari 2013, saya tak tahulah apa jenis manusia ini orang macam kamu ini, sudahlah menyamar, kemudian tuduh yang bukan-bukan pula menggunakan nama saya, kamu ini saya tak tahulah, sudah teruk sangat, sudah sesat, memang jenis jahiliyah.

      Semua pengomen sekalian, ada seorang yang jenis malu pada nama sendiri yang suka menyamar guna nama saya untuk membuat kenyataan sesat untuk memburuk-burukkan saya kerana dia sakit hati saya telah banyak membongkarkan kejahatan dan kejahiliyahan Pakatan Rakyat selama ini.

      Penyamar, teringin saya untuk mendoakan kecelakaan kepada kamu, tetapi sebagai manusia, malahan sebagai orang Islam, saya masih ada kesedaran iman, oleh itu saya menyeru kepada kamu, sekiranya masih ada iman walau sebesar sebutir zarah dalam diri kamu, sila dedahkan diri kamu, nyatakan motif kamu berbuat demikian, dan minta maaflah daripada saya kerana jika kamu dedahkan siapa kamu, dedahkan apa motif kamu dan minta maaf daripada saya, saya akan maafkan kamu dunia dan akhirat. Jika kamu masih enggan dan masih hendak dengan sikap sesat jahiliyah sebegini, maka kamu nilailah diri kamu samada masih ada iman atau tidak dalam diiri kamu kerana orang yang punya iman akan percaya kepada balasan dari Allah Taala dan dia akan minta maaf jika dia buat salah. Tetapi orang yang dah tau buat salah, tak peduli dosa atau pahala, tak kisah halal atau haram, tidak peduli akan balasan pembalasan dari Allah Taala, masih bersikap jahiliyah, maka fikirkanlah apakah masih ada iman di hati kamu itu, sedarlah, bertaubatlah. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  6. Kalau.ditengok pada air muka orAng disekeliling Nik Aziz, bukan beri tapi macam dikurniakan duit. Macam betapa besarnya rahmat duit atau bernilai atau bermaknanya duit yang diberikan oleh Nik Aziz. Macam beri duit berpuluh ribu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau aku mungkin duit ni masuk frame buat kenangan macam Bob Lokman dapat anugerah tongkat TG Nik Aziz.

      Delete
    2. Di alam kehidupan haiwan berkaki 2 atau ruminan,ada 3 perkara mustahak:

      1. Makan atau mentakdarah kemudia berak.
      2. Menyontot untuk mengeluarkan telor bagi berkaki 2 dan anak beleh utk ruminan...dan
      3 Mampus dalam bentuk kojol dilanggar kereta, bas atau lori ATAU disembelih untuk dimasak dan dimakan menasia.

      Inilah anggapan Nik Ajis selama ini terhadap rakyat Kelantan khasnya (dia anggap haiwan peliharaannya dalam reban). Manakala pengikut Pas diluar Kelantan dianggap binatang liar tak bertuan.

      Haiwan dalam rebannya hanya dipelihara ala kadar sahaja, memadai dengan menabur janji dan doa. Bagi minum air karat cuma dan makan dedak sagu. Itu pun jarang-jarang ditabur. Yang selalunya peliharaannya dibiarkan melata cari makan sendiri. Yang bernasib baik murah rezeki akan jadi gemuk manakala yang pening, cacat, buta, mabuk buah ara akan memekik berguling-guling menyalahkan UMNO/BN dan semua PM sejak merdeka sehingga hari kandang pecah.

      Aku suka tengok National Geography, bukan ternakan NIK Ajis dan Hadi.

      Delete
  7. Mmg betullah kebodohan dan kebanggangan boleh kita nampak..... itulah yg aku nampak pada k8rangan semua......hanya KEBODOHAN DAN KEBANGGANGAN je yg nampak

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 6:49....termasuk la ko skali

      Delete
  8. nik aziz jangan mati lagi. lagi lama dia hidup lagi untung UMNO.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Salah satu manifesto yang tidak dijelaskan adalah : Reformasi kewangan dan perbankan dimana peranan Bank Negara dirombak untuk diambil alih oleh IMF. Anuwar menjadi Menteri Kewangan merangkap Gabenor Bank Negara. Azmin dan Rafizi akan dilantik menjadi KSU Kewangan Masuk dan KSU Kewangan Keluar, manakala Khalid G dilantik menjadi Ketua Audit.

      Selain dari senarai tersebut, orang lain tak layak dan tidak mencapai tahap dikehendaki.

      Yang pasti kalau umor panjang, Nik Ajis ditawarkan Menteri Pertanian dan Ternakan.

      Semua boleh tulis...tak semua boleh buat, apatah lagi memang tak berniat untuk laksanakan kerana MANIFESTO BUKAN JANJI, tidak boleh dituntut dimana-mana mahkamah, sivil atau syariah.

      Aku cukup suka politik Malaysia.

      Delete
    2. Itu mani fest mat liwat bikin ka?klu itu mcm...ada sial sikit la.Serupa itu video besi jugak..

      Delete
    3. Noob pukimak baik kita bincang pasal nak je tik telur nik ajis je..lg best

      Delete
    4. Tak ada apa yg nak aku banggakan dgn mani fest tu pr..Tengok muka2 pemimpin mrk serupa tengok muka2 yahudi laknatullah...tak dpt dipercayai.Antara mrk pun tak sependapat...
      Klu mrk jadi kerajaan...tak ada yg berani tegur krn sifat mrk serupa firaun yg takut dikritik atau ditegur..
      Mgkin klu ust. Nasha presiden pas dan ust. Harun Din mursyidul...ada kemungkinan.
      Nak harap n.ajis dan hadi u-turn...makin teruk ler malaysia...Hakikat yg menjadi satu kenyataan.

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
    5. Anon 5:13...aku setuju.Dlm pemilihan parti pgayr dan dapig dah tak jujur...mcm mana nak tadbir negara...mrk ingat rakyat tak nampak dan lupa semua itu?

      Bekas ahli pkr kota

      Delete
  10. Kalau ikut story pro PAS, maksud Tok Guru ialah " Ini Bukan Cara Islam, (Cara) Islam Ialah Beri Ilmu Kepada Manusia,". So, kita nak tanya kat depa nih. Dah 22 tahun merintah, apa kah ilmu yang depa dah bagi kat rakyat selain dari dok ceramah kat masjid, ngutok orang sana sini. Ilmu bab membaca doa pun melencong jauh dari yang patut. Apa perubahan yang dah PAS buat untuk sekolah2 ugama yang boleh kita banggakan selain dari bangunan yang lebih baik? Jadi, apakah dia Ilmu Cara Islam Kamu yang Kamu dah Berikan Kepada Manusia?

    ReplyDelete
  11. kesian tengok gambar macam tu. tp jgnlah kita hilang akhlak serupa dgn pas. doakan tok guru terbuka hati xmerepek lg. walau saya xmenghurmati tok guru tp nk tengoklah tok guru menerima kita sebagai saudara islam dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. He is NOT A TOK GURU. Dia balek dari buat umrah lagi ALLAH dah buka ketidak-an tok guru dia. Saiko maniac old nate. Eh eh apa dan mcm mana pada mata dia tgk isteri dan mak sendiri. Tino jugok ko? Mcm nato jugok ko. Serpihan syiah ass.

      Delete
  12. webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

    http://www.freemalaysiakini2.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Free from peliwat n pelacur agama...

      Delete
  13. puak umngok boleh diam, Tuan Guru adalah org paling layak menggantikan Rasullullah sbg pemimpin teragung Islam akhir zaman, beliaulah yg dikatakan sbg Imam Mahdi tu,Tuan Guru seorg yg mulia,menghinanya seperti menempah neraka n mencintainya ibarat membawa syurga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu sedar dgn apa yg lu ckpkan...nik aziz sndiri tak akan mengizinkan pngikut meletakkn taraf beliau smpi ketahap yg lu ckp bhai...bawa2 beristifar kpd Allah bhai...mohon lu mendapat pertunjuk dlm beramal...dan berpolitik!! Bhai cukuplah alarqam yg sesat...jgn lu sesatkn perjalanan nik aziz dgn ketaksuban dan kejumudan lu...lu kata ..lu suka ...lu fikirlah

      Delete
    2. Anon 12:58...n.ajis tidak setaraf Rasullullah...malah jauh dibandingkan dgn nabi2 yg lain..klu ulamak politik yg sanggup lacurkan agama dan menyakiti serta mghina rakyat...mtk maaflah...dia cuma setaraf mat liwat jer...mgkin lbh tinggi seinci jer beza kedua2nya.

      Delete
    3. Mat liwat yg selalu dilindungi oleh n.ajis baru2 nie kutuk dia secara terbuka di sabah...mcm mana boleh samakan dgn nabi?2x5 mrk dua tu...

      Delete
    4. anon 12;28pm;ko nie dah jauh dah sesat setaraf kan pok nik nyayuk dengan nabi bercakap pakai akal bukan nyer pakai kepala lutut apa punyer bodoh la ko nie...

      Delete
    5. anon 12:58......KEHKEHKEH,

      Delete
    6. Taraf nabi-lah tu, umor panjang tak makan saman.

      Delete
    7. ULARMAK TAKDA SEDIKIT PUN LAYAK MENGANTIKAN RASULLAH. KAU NI GILA AGAKNYA. BERTAUBATLAH

      Delete
  14. ilmu yg PAS beri adalah ilmu perpecahan umat Islam Malaysia....konon nk kna sokong ulamak...ulamak apa kebenda camtu...tk abis2 nk diperbodohkan pengikut2 mereka yg sememangnya bengap tahap max...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memperbodohkan***

      Delete
    2. Ulamak apa klu agama sendiri pun drg mainkan..baik tak yah tunjuk baik dr tunjuk baik tp agama sendiri lsg tak respek..pas kaki kencing lah wei

      Delete
  15. kalau dah sesat makin sesat... nasihat sudah diberi.. silalah.

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Ini lah padahnya bila Ulamak masuk politik!!!, agama jadi rosak dan jahanam!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni plak agama ape? semoga terselamat dari Jahanam!!

      Delete
    2. nie lah dia manusia yg x sedar diri bila orng suruh letak jawatan x nak gila kuasa bila bercakap ikut sedap mulut,klu aku kata nyanyuk para pencacai2 parti anak syaitan nie x boleh terima pulak tp mmg hakikat pok nik nie sudah nyanyuk jd kepada pencacai2 parti anak syaitan pulangkan balik duit brim tu kepada kerajaan sbb tok guru nyayuk korang ckp duit brim tu duit mcm bg hampas kelapa pada ayam....yg dia bg duit kat pendemo bersih tu pulak duit mcm mana pulak yg kita nak panggil ye ?????duit mcm bg kat apa ye mcm bagi kak vavi ke atau mcm bg kat anjing?????????

      Delete
    3. Jgn marah n.ajis bro...dia mmg nak letak jawatan....mat liwat tak bagi.Takut tak ada ulam mak yg pi tutup cerita video besi nyer nanti...
      Harap ulama isle lain...terkubur dia nanti...

      Delete
  18. Parpukari, itu gambar palsu. Aduhai buang masa. Nak tipu biarlah real sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palsu ke tidak..yg penting kita semua tahu betapa haraminye nik ajis tu...

      Delete
    2. Tu gambar kiasan...bagi kiasan tak faham!!Kerajaan bagi brim...rakyat terima digelar binatang....
      Sama dgn n.ajis bagi wang dgn rakyat....aku harap upsr bhs melayu ko lulus sekurang2nyer C supaya ko lebih faham....

      Delete
    3. Adoiiii Non 10.34pm!!!Superman tu real? Batman real? Spiderman real ka?? Anuwar pemimpin real??? Nik Ajis tu wali real???? Lu caya?

      Yang real ialah James Lim Guan Eng, Cardinal Christ Evangelis Malaya..Pengasas Kitab Injil Melayu, berbangsa Cina, beragama Kristian, berbudaya Malaisian Malaisia, berfahaman Komunis...telah diangkat sebagai Khulafah Ar-Rasyidin Omar AbdilAzziz a-la versi PR/PAS..Lu tak caya?

      Delete
    4. Non, Lu caya ke tak? Khalifah Omaar AbdilAziz @ LGE versi PAS/PR P.Pinang tak khatan k***k, tak khatam Quran, tak posa ( tapi berhajat pegi haji ). Kalu ko kata aku tipu, takpa lah...he he he...adoi sakit perut aku!!

      Delete
    5. semua orang tahu itu gambar palsu tak payah habaq pun kita tau....parpu pun tau ..dia tak tipu sebab parpu tau pembacanya tau....cuma hang jer yang tak tau kami ni tau itu palsu.....alahaiiiii...yang penting massage gambar tu broooo

      Delete
    6. aduhh..orang macam tue pon ada gakk..patut ler kena tipu dengan nik aziz idup2..lesung batu tul...

      Delete
  19. Si tua ni bagi duit kat ayam ni ada makna tu!!. Yes...."BAPAK AYAM"....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muhahaha aku setuju sgt2 dgn lu bro

      Delete
    2. Sipelindung setia mat liwat yg kutuk sipelindung di belakang...tikam belakang...

      Delete
    3. betul tu....ada makna, nak dapatkan ayam segar molek situa kutuk tu nak rasuah BAPAK AYAM.

      Delete
  20. Bro tingkat semangkok lu punya komen memang syok ler..bikin penganut PAS panas telinga jer...haaaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Non, aku bukan apa, nak tegelak ada, sedih pun ada. Si Khalifah Omar Abdulaziz @ LGE versi PAS/PR tu dah la taktau semayang, berak pun tak basuh, pakai lap ngan tisu apaa...tapi bila berucap bagai nak ghak kat bawah dok betakbir. Ko pun takleh pebetui dah meka ni.

      Delete
  21. Nie bulan Ulamak. Tapi Puqimak @ Fuulaamak @ Ulaq Dalam Semak...

    ReplyDelete
  22. FREE DOWNLOAD SEDUCE ME AND OTHER SEX GAMES ADULT 18+ FOR PC FULL VERSION LATEST VERSION COMPRESSED 18+ DOWNLOAD FROM HERE-->>>> www.argames786.blogspot.com

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!