GEMPAR TAHAP BABI WEI! ADA LAGI SEKOR ANJING PKR KANTOI DENGAN SKANDAL HARAMNYA!

PKR dan lendir memang tak boleh nak dipisahkan lagi sudah, teraru menurut blogger Waris AMP ada satu skandal orang PKR yang akan didedahkan tak lama lagi? Siapa dia ni? Apa dia buat? Jeng jeng jeng..mari kita baca kat bawah ni:

Baso gilo doh weh!! Bukan niat nak ceroboh privasi sesiapa! Tapi kalau sampaikan di pejabat operasi boleh berskandal MAIN dengan darah daging sendiri, mana letaknya moral pemimpin Parti Keldaikan Rakyat?!! WA cakap real ni der..

Kejadian ni berlaku semalam sekitar jam 2-3 pagi di mana pemimpin ni masih lagi kononnya khusyuk dan rajin bekerja tatkala semua pekerja lain di pejabat operasi Parti Keldaikan Rakyat telah pulang untuk beradu setelah saban hari lelah duduk saja di ofis.

Pemimpin PKR yang kononnya bekerja lewat masa ni dalam menunjukkan kerajinannya menjelang PRU13 dalam usaha meyakinkan ketua umumnya (yang perangai lebih kurang sama); telahpun disekodeng tanpa disedari!!

Sumber WA kata dia nak pergi ambik upah pacak bendera PKR malam tu, biasanya masih ada orang di pejabat berkenaan. Setibanya dia di sana, pintu gril berkunci rapat, tapi lampu masih terbuka.


Baca seterusnya di Waris AMP

14 Responses to "GEMPAR TAHAP BABI WEI! ADA LAGI SEKOR ANJING PKR KANTOI DENGAN SKANDAL HARAMNYA! "

  1. Sebagai ahli UMNO di peringkat terbawah, saya lebih cenderung mempercayai sesuatu yang diputuskan oleh Mahkamah berbanding dengar-dengar cakap di blog yang tidak mempunyai identiti. Jika blog yang meletakkan nama sendiri seperti Dr Novandri dan lain-lain barulah mempunyai kekuatan untuk mempercayainya. Ini tuan punya blog pun kecut untuk mengaku segala tulisan di blognya sendiri adalah haknya, bagaimana saya selaku ahli umno sejati harus turut menyebarkan fitnah sebegini?

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. janganlah bengang cik mohamad.. rilek arr.. video percaya x? bideo bideo~

      Delete
    2. Nak tengok! Nak tengok!

      Delete
    3. Penyamar yang menggunakan nama saya 8:29 PM, kamu masih tidak insafkah akan kejahatan kamu ini? Saudara PaperWaris, jangan terpedaya dengan orang yang menyamar sebagai saya untuk merapu yang bukan-bukan kerana dia dah bengang kerana saya banyak bongkarkan penipuan Pakatan Rakyat selama ini.

      Penyamar, jika kau di depan aku, mau aku tampar muka kau bertalu-talu, aku pun dah lama tak penampar orang, sudah bertahun-tahun, kerana aku ni jenis lambat naik marah, tapi kalau dah marah, sendiri mau ingatlah.

      Kepada mak bapak budak penyamar ni, sila ajar anak anda ini jadi manusia, macam mana anda ajar budak ni sampai jadi kurang ajar menyamar macam ini?

      Terus terang aku katakan kepada kau penyamar, aku tak maafkan kau lagi, kau ingat itu, kita berhitung di akhirat kelak, jangan ingat kau undi PAS dan sekutunya kau boleh masuk syurga, kerana itu ajaran sesat PAS yang merosakkan akidah masyarakat itulah.

      Penyamar, perbuatan kau ini ibarat kau kencing atas kepala bapak kau dan kau berak dalam mulut mak kau sajalah. Dasar tak tahu malu, inikah ajaran PAS yang kononnya Islam itu? Perlakuan mengalahkan Yahudi, sejahat-jahat Yahudi, kau lagi jahat, lagi tak bermoral. Bertaubatlah dan dedahkan diri kau serta nyatakan motik kau buat begitu, jika tidak, selagi kau tak dedahkan diri kau dan kau tak nyatakan motif kau, dan selagi kau tak minta maaf pada aku, ingatlah selagi itu aku tak maafkan dan aku akan tuntut di akhirat kelak untuk keadilan bagi diri aku terhadap pengainayaan kau ini.

      Pakatan Rakyat memang low class, sanggup menyamar untuk burukkan orang lain, inilah jenis mentaliti lebih teruk dari keldai, bodoh dan tolol, dasar pengikut ajaran sesat, pengikut syaitan dan iblis hinggakan tidka pedulikan dosa atau pahala dan tak kisah akan halal atau haram, agama dibuat sebagai mainan, inilah Pakatan Rakyat, golongan sesat, dasar komunis zionist jahiliyah, inilah yang menyebabkan aku memang meluat sangat dengan Pakatan Rakyat ini, perangai buruk mengalahkan Yahudi, macam syaitan dan iblis, buruk bebenor Pakatan Rakyat ni.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, jangan terpedaya dengan hasutan dan pembohongan mereka, lihatlah Pakatan Rakyat sangat teruk hinggakan saya pun mereka sanggup fitnah sebegini rupa. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Delete
    4. Dah agak dah encik mohamad kat atas sekali tu cik mohd nipu.

      Delete
    5. nasib baik en. mohamad tulen cepat2 dapat kesan komen anon 8.29pm. memang anon 8.29pm tak takut dosa mengguna nama en mohamad bagi memfitnah diri en. mohamad sebenar. Wahai kawan2 seperjuangan marilah kita hati2 sebelum membalas komen mohamad palsu.Org mcm ni dah tak ada moral dlm dirinya dan mempunyai sifat2 yang amat penakut dan tak ada keyakinan diri untuk berhujah dgn fakta..

      AWASI PENYAMAR !!!

      Delete
    6. eheheehe.. cantekkk.. esok jam 10 pagi d paperWaris... jangan main lendir dalam ofis. tuihh

      Delete
    7. Bideo.. hanya besi.. kata Hardy Boy

      Delete
  2. Pakatan Rakyat mana percaya apa-apa bukti tentang kejahatan mereka, semuanya mereka tuduh bukan bukti, semuanya konspirasi UMNO, semunya tak boleh pakai kerana Pakatan Rakyat adalah alim kerana ditarbiah oleh tok guru PAS selama ini.

    Pergi jahanamlah Pakatan Rakyat, memang jenis tak tahu malu. Dasar tak sedar diri. Mereka hanya tau pacak bendera sana sini, tapi jalanraya Barisan Nasional yang bina, itulah Pakatan Rakyat, tak tau nak buat kerja untuk bantu rakyat, sibuk politik merapu siang dan malam sajalah. Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  3. Em Muhammad. .
    Aku nak buat pengakuan bahawa sanya Keseluruhan tuduhan liwat keatas ku adalah benar..tiada tokok tambah. ..tq

    Anuar Ibraahim
    Peliwat Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 11:34 PM, saya tidak pastilah apa motif anda, tetapi berdasarkan tulisan anda, saya mengesyaki bahawa anda mahu memprovokasi saya.

      Berdasarkan gaya penulisan ini, saya pernah lihat di Blog Dr. Dzul Blog, tulisan oleh Dr. Dzul sendiri, ahli parlimen Kuala Selangor dari PAS.

      Saya tidak akan terpedaya dengan pengakuan untuk memprovokasi sebegini, dalam isu liwat itu, Anwar perlu jujur dalam perbicaraannya, mengapakah sibuk nak tangguhkan kes sampai lebih 60 kali, boleh jadi rekod dunia kes paling kerap ditangguhkan.

      Malahan pasal apa Anwar risau DNA diambil oleh pihak berkuasa untuk buat siasatan?

      Apa yang lebih penting lagi, semasa perbicaraan tersebut, mengapakah Anwar Ibrahim sibuk merapu tak tentu arah berceramah politik baca karang yang entah mangkuk hayun manalah tulis, merapu-rapu tak tentu arah, tak ada kaitan dengan kes pun. Malahan pasal apa Anwar takut untuk disoal jawab oleh pihak pendakwa raya semasa perbicaraan itu? Jangan nak temberang sana sinilah.

      Malahan mana Jam Omega milik Anwar, kata ada dalam simpanan keluarga Anwar, sekarang sila dedahkanlah.

      Gaya politik perosak Pakatan Rakyat sudah saya kenali, jangan hendak temberang lagilah. Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian, gaya politik Pakatan Rakyat adalah mengikut komunis, iaitu provokasi secara keji, kemudian buat pembohongan, kemudian mereka akan hasut orang ramai, selepas itu mereka akan buat demontrasi liar untuk huru harakan negara dan selepas jadi kacau bilau yang tak terkawal, maka Pakatan Rakyat akan ambil kesempatan untuk rampas kuasa, inilah yang terjadi di negara-negara komunis selama ini. Oleh itu sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Salam Encik Mohamad, saya sarankan en utk create satu akaun google yg baru. kendian guna nama encik sebagai profile name. Jadi bila komen, tak perlu guna anonymous. Takmau ada org yg menyamar burukkan nama en lagi.
      cam saya takpe, mmg anon pun..jarang masuk komen, hanya membaca je.
      sekadar opinion. tima kaseh.

      Delete
  4. ade peluang tak untuk aku tarbiah korang ??astaga...gn buat main2 bnde fitnah ni..kalu tuhan bayar cash mcm mne??

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu Lambat la bro.... FOTOnya dah dikeluarkan pun dalam episod ke2.. http://paperwaris.blogspot.com/2013/02/bongkar-foto-pemimpin-pkr-utara.html

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!