GEMPAR BERAPI! VIDEO RUMAH SEBENAR NIK AZIZ! RUMAH KAYU TU HANYA WAYANG SAJA! INILAH RUMAH YANG SEBENAR!

Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sememangnya terkenal dengan kezuhudannya, biarpun zuhud itu hanya bertopeng, namun masih ramai yang percaya bahawa beliau seorang yang benar-benar zuhud.

Pada Januari tahun lalu Gk pernah mendedahkan mengenai misteri bangunan batu dibelakang rumah Nik Aziz, namun terdapat ramai pentaksub yang menafikan akan wujudnya bangunan batu tersebut, tidak kurang juga yang mendakwa bangunan itu adalah asrama pelajar tahfiz serta pelbagai lagi penafian yang diada-adakan demi membela Tok Guru mereka.

Demi menyatakan kebenaran, misi khas membongkar penipuan Nik Aziz yang berlagak zuhud dengan mendakwa hanya tinggal dirumah papan itu dilancarkan bersama rakan-rakan, pada mulanya cakap-cakap mengenai pentaksub sanggup mati kerana Nik Aziz agak menggetarkan kami jika kami kantoi semasa membuat tinjauan, begitu juga dengan jin peliharaan Nik Aziz yang sentiasa mengawasi kediamannya.

Setelah kami berbincang, apapun berlaku kami nekad untuk meneruskan niat suci ini, bersemangatkan mencari kebenaran, dan yakin Allah bersama orang-orang yang benar, perasaan takut dan gugup hilang secara tiba-tiba, lantas kami terus ke lokasi dan mencuba beberapa lorong bagi mengenal pasti kedudukan bahagian belakang rumah Nik Aziz. Alamak seriuslah pulak misi ni ya. Hahaha, janji puas...

Bukan apa, tak salah jika Nik Aziz atas kapasiti beliau seorang Menteri Besar untuk beliau tinggal dibanglo mewah sekalipun, cuma yang duk jaja cerita kata Nik Aziz ni tinggal rumah papan tu apa ke hellnya. Apa ke jadahnya nak menipu zuhud dan berlagak alim ? Nik Aziz suka sangat dirakamkan lakonan zuhudnya ditepi rumah buruk milik rakyat yang juga jirannya, tergamak sungguh si lebai kelarah ini. Kenapa perlu berlakon dan menunjukkan kepada rakyat bahawa beliau seorang yang zuhud, tidak takutkah Nik Aziz akan balasan Allah Taala ?

Bagaimanapun rakaman video dibawah hanyalah intro rakaman suara ketika bertanyakan budak-budak yang tinggal berhampiran dengan rumah Nik Aziz, gambaran sebenar belakang rumahnya akan di upload pada masa yang sesuai nanti, buat pentaksub, terimalah kebenaran seadanya sekalipun ia pahit, tiada gunanya memaki hamun demi kerana si tua lebai kelarah itu, kerana tidak ada yang istimewa selain dari lakonan alim untuk memperdaya umat Islam agar menyokong Pas.

Cerita yang menggambarkan kononnya Nik Aziz ni zuhud, keramat dan alim adalah rekayasa orang-orang kanan Nik Aziz semata-mata, hakikat sebenar Nik Aziz hanyalah seorang pelakon yang mempergunakan agama untuk kepentingan politik.


Kesimpulannya, seluruh kehidupan Nik Aziz dihabiskan dipentas lakonan zuhud, sepanjang masa jurugambar medianya mengaturkan pentas lakonan sebagaimana gambar diatas, kononnya Nik Aziz sedang membersihkan sekitar halaman rumahnya, sedangkan rumah kayu yang nampak itu bukan rumahnya, rumah beliau yang sebenar berada dibelakang rumah kayu itu, untuk lebih jelas perhatikan dimana kubah masjid, dan rumah Nik Aziz bersambung dengan masjid, namun kenapa gambar Nik Aziz diambil berlatarbelakangkan rumah jirannya dan diomong sebagai Nik Aziz sedang membersihkan halaman rumahnya sendiri.

Diulangi sekali lagi bahawa tidak salah untuk Nik Aziz tinggal dirumah banglo, tetapi kenapa perlu MENIPU mengatakan tinggal dirumah kayu ? Kalau nak zuhud, zuhudlah betul-betul, sampai bila nak menipu ni ? Semakin lama semakin akan terbongkar siapa sebenarnya Nik Aziz. Anda Mampu Mengubahnya.

Sumber: Gelombang Kick

81 Responses to "GEMPAR BERAPI! VIDEO RUMAH SEBENAR NIK AZIZ! RUMAH KAYU TU HANYA WAYANG SAJA! INILAH RUMAH YANG SEBENAR!"

  1. ada pepatah mengatakan klau jumpa ular dank****g mana patut bunuh dlu,?yg terbaru klau jumpa nik aziz,k****g dan ular mana patut katok dlu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ni? asik nak memukol aje. berbaiklah. tak mau bersatu ke? tak mau berdamai ke? ini semua memberi peluang pada bangsa lain.

      Delete
    2. Mari kita nyanyi ramai-ramai........... ARE YOU READY FOR BN? NOOOOooooooooooooooooo yEaaaHAAAAaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

      Delete
    3. Are u ready to get liwat?
      Are u ready to get liwat?

      Yes yes yes yes yesssss.....liwat lah..liwat lah...kami sedia diliwat....

      Delete
    4. Anon 7:53pm. Dah berapa kena liwat, la ni bersedia lagi untuk diliwat....
      Sapa yang buat keja tu...

      Delete
  2. xsalah pun tok guru ada rmh cantik, dia mb dah lebeh 20tahun. memang patut pun. cuma yg xpatut jgn berlagak zuhud xcintakan dunia. itu saja

    ReplyDelete
  3. fitnah itu lebih dasyat dari membunuh,sesungguh azab api neraka itu sangat pedih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena btg hidung...buka syarahan bila kena puak sendiri...dasar mat liwat kesayangan puak lgbt..

      Delete
    2. Betul tu.....,kalau pencacai terkena btg hidung sendiri siap beri syarahan dan keluar ayat al quran yg berkaitan,bila menuduh umno pula sebab apa tak ikut suruhan allah

      Delete
    3. macam mana pulak dengan orang yang berpura2 zuhud? masuk jugak api neraka......

      Delete
    4. kau tahu ke mb kalantan tu,berpura pura zuhud,,ingat api neraka itu panas

      Delete
    5. Kalau dia tok guru, dia tak ada perasaan dendam kesumat yg mendalam terhadap bangsa yg seagama. Ini dia sokong kafir harbi. Dia bukan tok guru..dia hanyala manusia biasa yg terkena penyakit 'istidraj'. Dan dia, hadi dan anuar telah memecahkan ummah. Pikirkan lah..lepas kan diri kalian dari pengaruh mereka ini. Bertaubat lah dan sambungkan semula silaturahkm kita yg sudah terputus hmpir 30 thn. Astaghfirullah.

      Delete
  4. Bhai....utk isu ini,pada aku takda salahnya, malahan aku berbangga jika mana2 melayu yg mampu memiliki rumah banglo,kereta mewah serta harta yg bnyak...tak kira dia siapa dan dari parti apa,yg penting dia melayu...seperti kes ini pada aku nik aziz berhak atas kapasiti dia sbgi mb...malahan klu anak2,kluarga terdekat serta rakan dia pun pada aku takda masalah asalkn dia melayu...

    Pada aku yg cuma mampu memiliki sebuah rumah teres sederhana amat bersyukur dgn rezeki yg Allah berikan pada aku utk menyara keluarga dah cukup memadai...ini rezeki aku,tp aku ttp dgn kebanggaan aku jika melihat melayu lain mampu memiliki kemewahan...

    TGNA..tahniah atas kejayaan tuan guru..tuan guru tak perlu utk sembunyi dgn rezeki Allah... Dan aku amat yakin yg apa dimiliki oleh TGNA adalah dari rezeki Allah...ok utk bhai pas..utk isu ini...apa yg aku catatkn ini benar2 ikhlas...tidak perlu lu org persoal dan pertikaikan kerana ini bukan statement politik..thank bro

    ReplyDelete
  5. soalnya sekarang bukan menjadi kesalahan untuk memiliki rumah besar mewah ka apa...tapijangan dok jadi HIPOKRIT..tunjuk bagus zuhur dan sbgainya depan orang ramai tapi hakikatnya NAFSU dia sama saja dengan manusia lain...itu saja yg cuba nak dipaparkan di sini betul tak?

    ReplyDelete
  6. KESIAN NAJIB.

    5 minit terpaksa tunggu PSY naik ke pentas untuk gaul YEE SANG....malangnya PSY ENGGAN. Bayar 5 juta tapi dimalukan seperti pengemis.

    Kali terakhir seorang perdana menteri dihina sedemikian ialah bila AL GORE berteriak REFORMASI di majlis untuk meraikan beliau yang dibuat oleh Mahathir. Mahathir jadi macam budak sekolah kena lempang denagan guru besar. Kesian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu benar tak aper....jgn mcm pr nak angkat mat liwat jadi pm mrk...
      Mana pegi maruah pr...satu dunia ada juga tengok bakal pm lu punyer kote bgkok..
      Tengok muka bakal pm pr ni mcm kena kencing jer muka puak pr nie...layak sgt

      Delete
    2. Takpa bhai pm dimalukan asalkan bukan pm tak tau malu...lu sbgi rakyat malaysia yg mmpunyai satu pm..apa perasaan lu bila pm lu dimalukan...

      Delete
    3. KESIAN MAT LIWAT..

      Ada hati nak jadi pm...malu malu malunyerrrrr aku klu kotey bakal pm aku satu dunia dah tengok..

      Delete
    4. 5 minit mat liwat tunggu china doll bersihkan tundun sebelum kena balun

      Delete
    5. ingat api neraka itu sangat panas,kalian tidak mampu menahannya

      Delete
    6. bro..kurang sesuai guna KALIAN..lebih sesuai guna KITA..jangan la walhalalku walharamu

      Delete
    7. Anda kena faham sejarah negara Korea untuk faham kenapa Psy berlaku demikian. Dalam Peperangan Korea (Korean War...1950-1953) di antara Korea Utara dan Selatan, Korea Utara dibantu olih Cina jadi Cina adalah musuh Korea Selatan. Jadi Psy, sebagai rakyat Korea Selatan, tidak mahu mengambil bahagian dalam tradisi negara yang menyokong musuhnya.

      Jadi, janganlah nak buat macam-macam tomahan terhadap Najib sebab Psy adalah rakyat yang mencintai negaranya dan tidak mahu membuat apa-apa yang boleh ditafsirkan sebagai menyokong musuh. Bukan macam sesetengah rakyat Malaysia yang mengkhianati negara sendiri walaupun menikmati pelbagai kesenangan dari negara ini. Mereka-mereka ini patutnya malu dengan perangai yang tidak patriotik/bersyukur ini!

      Delete
  7. Woii...rmh batu tu rmh mat liwat derma dpd yahudi zionis....n.ajis manusia paling sederhana khasnya mulutnya...dia tak main rmh batu takut kepala batu yg tak mahu dgr nasihat mjls syura..

    ReplyDelete
  8. apa nk malu tuan. kalau psy atau al gore. lebeh2 lg algore. kafir laknat yg bertuhankan yahudi. tuan org melayu ke atau sama jenis dgn algore. ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Algore tu abg angkat kpd mat liwat penyokong lgbt..

      Delete
    2. Tak heran dgn sikap mat liwat n geng...suka guna org luar jadi pencacai mrk..mcm dia guna n.ajis n hadi u-turn utk cover masalah moralnyer...pelacur agama...2x5.

      Delete
    3. Al gore dgn mat liwat satu spesies

      Delete
  9. Kalau duit 5 juta yang dibayar kepada PSY diberikan pada Nik Aziz untuk baiki rumah ....apa salahnya?Silap silap boleh pakai untuk baiki rumah Hj Hadi, Mat Sabu, Salahudin , Mahfudz,dan juga Ust Nasha.
    Kesian Nik Aziz, hidup melarat walaupun seorang MB.....rakyat malaysia yang paling menghampiri taraf wali Allah. Setidak-tidaknya tak lah dimalukan begitu rupa ole PSY.

    ReplyDelete
  10. wei...mamak parpu.... amenda la... lu... penah sampai ke rumah... TGNA lawak betul la lu...

    ReplyDelete
  11. wali Allah tak sokong LGBT bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi ada yg seronok berdiri sebelah pengerusi lgbt.....

      Delete
    2. Anon 4:07....saper dia...saper dia?mat liwat n geng ker?

      Delete
  12. memanglah dulu dia tinggal rumah kayu. Yg itu adalah rumah yg baru kena buat. itupun kos cuma RM500k. Skrg cuba bandingkan nilai rumah baru tu dgn rumah MB2 BN...juta2 gitu. Sedangkan Skim Rumah Pertamaku yg diperkenalkan PM pun ada yg cecah RM400k. tak jauh beza dgn rumah Nik Aziz yg baru.

    hah! nampak tak? taraf rumah baru Nik Aziz cuma mcm Skim Rumah Pertamaku sahaja.

    ReplyDelete
  13. Tahun.1990 dulu dalam harakah Nik Aziz.ada.buat amanat bahawa rumah berharga RM 50k masa tu membazir.

    ReplyDelete
  14. uhuk! semalam wa menangis peluk bantal sampai pagi. Wa tumpang sedih, simpati, kasihan sama Najib sebab dimalukan masa konsert PSY. Sampai skrg mata wa masih mengalirkan airmata kesedihan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa pun malu pm wa dimalukan huk huk huk

      Delete
    2. satu dunia dah tahu,huk huk huk (nages suka)

      Delete
    3. Saiz Teks: A A A

      Penonton ‘Gangnam’ kata ‘No’ pada Najib Razak

      PULAU PINANG 11 Feb: Ternyata tidak semua yang hadir menyaksikan persembahan artis Pop Korea Selatan, Psy di Pulau Pinang hari ini menyokong BN dan kepimpinan Datuk Seri Najib Razak.Ia dibuktikan menerusi satu rakaman video pendek menunjukkan orang ramai mengatakan ‘tidak’ kepada Najib ketika perdana menteri itu memberi ucapan di majlis tersebut.Semasa Najib bertanya  ‘Are you ready For Psy? (Adakah anda sedia untuk Psy) ” ia dikuti dengan sorakan ‘yes’ di kalangan penonton.Namun ketika Najib berkata ‘ Are You ready for BN’ (Adakah anda sedia untuk BN?),  penonton beramai-ramai menjawab ‘no’ dengan kuat.Ramai di kalangan pengunjung juga dilapor memakai baju berwarna kuning, hijau dan merah- seperti saranan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng sebelum ini.Malah ada di antara mereka tanpa segan silu memakai baju perhimpunan Bersih di majlis Rumah Terbuka anjuran BN Pulau Pinang itu.Seorang daripadanya, Alex Tan, 27 dari Klang berkata kepada Malaysiakini, beliau hadir untuk menyaksikan persembahan Psy dan menyokong Pakatan Rakyat.BN sebelum ini dikritik hebat kerana membawa masuk artis yang terkenal dengan lagu Oppa Gangnam Style itu dengan bayaran lebih RM1 juta, ketika penyanyi tempatan pula dipinggirkan.Terdahulu, Najib dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dilapor hadir bersama anak mereka, Ashman dan Nooryana Najwa pada jam 10.48 pagi di padang Kolej Han Chiang.Mereka disambut persembahan tarian singa dan perarakan Chingay. Najib turut ditemani bekas perdana menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi, pemimpin BN negeri Teng Chang Yeow, Teng Hock Nan, serta menteri pelancongan Datuk Seri Ng Yen Yen.

      Delete
    4. Tapi aku cukup malu bila ada org umumkan mat liwat bakal pm pr....
      Itu lagi malu...hanya golongan lgbt jer yg setuju dan bersorak riang...

      Delete
    5. Klu mjlis mrk diganggu....melenting mat liwat ni depan reporter.
      SAH...limbabi mengarahkan babi2 ternaknya utk sabotaj mjls tbc bn.Yang aku tabik...pm cool jer dgn gelagat2 babi kuning, hijau dan merah tu..
      Nasib babi mat liwat tak dtg sekali krn tak diberi pakaian...bogel jer dgn kote bgkoknyer.

      Delete
    6. Dasar mat liwat n geng..suka sabotaj mjls org.Golongan lgbt nyer seronok dgn pasangan liwat masing2 termasuk anon 3:42 tu.....

      Delete
    7. Anon 2:39....bukan ker mat liwat tu pm korang....?

      Delete
    8. Liwat2,korg bkn nmpk pown.media?sblah pihak jekan.kalau fitnah,tp korg agungkan fitnah tu.bsoal jwb la disana.urusan die dgn tuhan,kte ni xlayak judge org.kalau nak judge.daftar jd pgadil ke,pguam ke...

      Delete
  15. Cuba try chek ada brp bilik. Mana tau ada byk bilik. Kalau lbh dari 5 sah orang tua ni ada 4 bini.

    ReplyDelete
  16. Lakonan yg maha hebat oleh tok nik ajis

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3:17pm
      Kalau yer pon memang bodoh, jangan lah tunjuk sangat.

      Delete
    2. Anon 03.39 yg nko nak meroyan dgn anon 03.17 apahal...aku tngk mcm nko je yg beria2 tunjuk ko punya bodoh.

      Delete
  17. It is appropriate time to make a few plans for the long run and it is time to
    be happy. I've learn this put up and if I may just I wish to recommend you some fascinating issues or tips. Maybe you could write next articles referring to this article. I want to learn even more things about it!
    My web blog :: take a look over here

    ReplyDelete
  18. Pendedahan yang sangat berguna untuk semua supaya tidak tertipu.
    Tapi kenapa rumah nik aziz saja yang didedahkan, bagai mana pula dengan rumak nik nik yang lain..
    Nik nazri, nik najib, nik isa samad, nik ahmad maslan, nik hadi awang, nik anuar, nik sahrizat, dan juga nik, nik yang lain mereka semua ni belu ada rumah lagi agak nya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Termasuk rumah nik mat liwat....bakal pm pr

      Delete
    2. Anon 4:12pm
      Kan dah sebut nama dia tu, x pandai bace ke.
      Kalau ada bodoh tu sorok sikit, jangan tunjuk sangat.

      Delete
    3. Nik anuar tu nik mat liwat ker?
      Tak perasan pulak aku...bakal pm pr tu ker?

      Delete
  19. Saya pon tak kisah malah berbangga dengan orang melayu kaya raya. Saya mahu lebih ramai lagi orang2 melayu kaya dan mereka2 lebih kaya dari tokeh2 cina dalam DAP!. Bagi kita nak berjaya terapkan nilai2 buat kerja bersungguh2, be smart, bkerja keras siang dan malam, sentiasa belajar dan sebagainya serta bantu mana2 melayu yang ingin berjaya dan naik la bersama2. Buang sikap tak elok dan terapkan sikap positif.

    Janji jangan la kelentong kata bukan2 kat orang melayu lain mcm nik ajis ni, tak elok perangai gitu sbb ni la melayu jadi mundur. Pergi la paris ke london ke bercuti, g tengok negara orang. Ceramah 24jam siang mlm tak mmbantu lansung pon pembangunan umat islam.

    Kita kuatkan politik dan ekonomi bangsa melayu islam seiring dengan gagasan negara. Ayuh! la kita bsama2 menyokong pembangunan bangsa, negara dan agama dengan menyokong usaha UMNO dan BN!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 3:42pm
      Salah seorang pemimpin di malaysia yang boleh dijadikan rules model?

      Delete
    2. Anon 4.48pm
      Contoh kepimpinan terbaik masa kini Najib Razak.

      Delete
    3. 5:00pm
      Tapi dia masih lagi gagal menjilbabkan isteri dia......

      Delete
    4. Anon 5.15pm
      Saya tak melihat hal itu sebagai hal negara; rosmah tidak mengadaikan Allah, khianati bangsa dan menjual negara. Najib tak saiko minah2 BERTUDUNG jam 3pagi, tak berceramah hingga larut mlm dan siangnya membuta, tak minta dana asing untuk lingkupkan negara. Ternyata 4thn beliau memimpin ada ke mana2 ahli umno beramai2 keluar parti menyertai PR? Ada ke rakyat makin susah tak makan tak minum? Ada ke beliau mengajak kpd perpecahan?

      Delete
    5. Anon 5:52pm
      Orang yang engkau sebutka itu juga tidak bagus dan aku pon tidak boleh dijadikan rules model, kerana sikap dan perangai nya yang buruk itu, aku pon meluat!

      Delete
    6. Anon 6.30pm
      Wah! Terbakar nampak :-P

      Delete
    7. Ada org isteri berjilbab tapi kotey bgkoknya tak dijilbabkan.....hahaaaaaaa

      Delete
    8. Anon 7.22pm

      kilasan terbaik dan mantap!!!!

      Delete
    9. 7:22pm
      Orang yang engkau katakan itu juga tidak layak dijadikan rules model.
      Hanya orang yang tidak sempurna akal nya menjadikan dia rules model.

      Delete
    10. 10:20pm
      Kalau kau diam2, sapa pon tak tahu kau ni bodoh....

      Delete
    11. anon feb 10.32pm ko dah teresa kok ( terasa kot ) panas ke...ko la sebenarnya bodoh....org nak bgi komen berbentuk sindiran...supaya ko berfikir dgn bernas..

      HANAFI VALE. Fire !! K.O. PR !!!!

      Delete
    12. HAAAAAAAHAAAAAA BARU AKU BACA SINDIRAN KOTEY DIJILBABKAN...TERBAIK BRO...
      ASYIK KENA BALIK MRK NIE....

      Delete
    13. Hahaha...lu org kelakar beb

      Delete
    14. 10:48pm....sapa pulak rule model kau....

      Delete
    15. Nik ajis ni belakon je lebih. Selak jubah tengok pakai louis vuitton lagi hahahaha!.

      Anon 12.32am
      Dari siang tadi sampai ke tengah mlm tak habis2 ke dengan rule model? Najib dah pecut laju dah ni. Untuk kamu, saya sarankan anda listkan rule model kamu dan kita ramai2 boleh baca apa yang kamu mahu sebagai rule model kamu angankan.

      Delete
    16. Anuar/n.aziz /h.awang yang anda semua sudah maklum perangai dia macam mana....lagi tak layak.

      Delete
  20. Mari kita nyanyi ramai-ramai........... ARE YOU READY FOR BN? NOOOOooooooooooooooooo yEaaaHAAAAaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are u ready to get liwat?
      Yes yes yes yesssssss

      Delete
    2. Juragan....yg kata yes tu golongan lgbt..golongan u-turn kata no no no....haram haram : haramkah?

      Delete
    3. 7:17pm
      Kalau yer pon engkau suka main bontot, tak payah lah bagi tahu orang lain!

      Delete
    4. ANON FEB13, 5.53pm.

      ko syok sendirila he he he he he...la ramainya org dok pegang banner I LOVE PM....melayu cina india pegang banner tu kat psy concert..ko lak tengah pegang pe tu..?

      HANAFI VALE. FIRE !!! K.O. PR !!!

      Delete
    5. Dia pi pegang rakan sejenis.......

      Delete
  21. Bodoh punya mnusia bising2 pasal rumah tgna..jom dtglah kat pulau melaka n sendirilah nilai....bodoh...ptuiii.

    ReplyDelete
  22. parpukari.... ko mabuk lagi ke..... baru kena todi ..... itu rumah ada kayu, ada besi, ada batu, ada simen, .....

    ReplyDelete

  23. Anuar/n.aziz /h.awang yang anda semua sudah maklum perangai dia macam mana....lagi tak layak

    ReplyDelete
  24. Kalau anda nak tau.pindah ke kelantan.bru tau keadaan disana.xdelah nak tabur fitnah.info dgr 1 telinga je.sblh lg tutup.otak x seimbang la mcm tu,berat sblah.

    ReplyDelete
  25. Oiii dtgla kelate tgk. Tu bukan rumah TGNA la. Lantak korg yg pecaya bulat2 dan memfitnah ni.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!