GEMPAR BERAPI! TANDA SALIB KELIHATAN SELEPAS KEBAKARAN DI DARUL QURAN! APA MAKNANYA NI?

Adakah ini satu kebetulan atau.....

79 Responses to "GEMPAR BERAPI! TANDA SALIB KELIHATAN SELEPAS KEBAKARAN DI DARUL QURAN! APA MAKNANYA NI?"

  1. Bang, ada tanda salib bersepah dalam blog ni (huruf t). Apa tandanya atau hanya kebetulan??

    Isk isk isk... Tak ingat dosa pahala ke apa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ade dosa, mintak je pork nick hapuskan, ape lu susah...???

      Delete
    2. Adesssss...tokono sebijik....father nicky sentiasa berkhidmat...

      Delete
    3. Huruf "t" mmg berterabur kat mana2...tp huruf "t" slps kebakaran ssh nk jumpa...kita kata itu kebetulan, tp kuasa allah sape yg tahu...ats kehendak NYA lah lambang salib terjadi dan terjadi pun pd tmpat yg tuan punya nya bukan KEBETULAN nk jual kalimah Allah pd kafir Harbi!!

      Delete
    4. betul... tu ha.ha.. satu artikel bodoh macam lembu Cowdon (Lembu kondo) ha..ha...

      Delete
    5. Anon 1:47,

      Takpelah kalau nak buat lawak pun. Tapi kita jangan jadi bodoh dan diperbodohkan. Kalau puak-puak PAS buat, kita nak kena buat benda yang sama juga ke?

      Delete
    6. Segala sesuatu yg terjadi semua atas kehendak Allah swt...terima je lah...xpyh nk meroyan royan lagi..

      Delete
  2. yang tu kena tanya NIK AJISsss.....mesti ada fatwaa...paling tidak, kayu tu UMNO yang pacak

    ReplyDelete
  3. boleh tanya jgk khalifah LGE dgn kawan Nicky.....kapal sink.

    ReplyDelete
  4. entry paling bodoh pernah aku bc.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape pulak entry paling pandai ko baca?

      Delete
    2. Entry paling bodoh atau malu nak terima hakikat? Jika org yg betul2 memahami yg tersirat atau tersurat pasti cepat2 muhasabah..bukan cepat2 'spin'. sedangkan kaki terpijak duri atau tersepak tunggul pun ..kita diingatkan supaya bermuhasabah...bukan mudah nak dpt huruf 't' terbakar..tambahan tempat H.Hadi...

      Delete
  5. hush ............. hebat demo2 buat andaian
    x pe pelan2 abg tulis

    ReplyDelete
  6. semua dah hangus .kenapa kayu tu tak hangus? hairan..hairan

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin ALLAH JESUS kata,don't play play with me.

      Delete
    2. Allah Trinity punya hak la tu. Allah Esa lawan Allah Trinity...

      Cher teka ! Siapa menang ...

      Delete
    3. ^-- Melayu Bodoh !

      Delete
  7. ini salah bomba, kalau bagi habis kayu tu terbakar apa salahnya, tak le jadi isu, ha ha ha

    ReplyDelete
  8. Orang lain cuma boleh menulis sama ada menafi atau mengiyakan nya,tapi saya rasa hati nurani,Hj Hadi sendiri tentu faham,dan sebagai seorang yg berilmu tentu terdetik di hati kecilnya ada sesuatu yg tidak kena sedang menimpa dirinya.Kalau tersepak batu pun kita kena redha dan beristigfar,mustahil pula perkara yg sebesar ini berlaku adalah perkara biasa sahaja tidak perlu di ambil iktibar oleh pihak berkaitan terutamnya Hj.Hadi.Jika di fikir secara rasional,paling mustahi perkara ini berlaku,sebagai imbuhan dan galakan dari yg Maha Berkuasa utk Hj Hadi terus lebih committed membantu DAP,PKR dan Anwar.Fikirkan lah.

    ReplyDelete
  9. kena batang idung sendiri!!!

    ReplyDelete
  10. tiang talipon palang macam tu , penyidai umah aku palang mcm tu . guna akallah sikit jangan guna nafsu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...memang banyak tiang macam tu orang buat...tapi ni benda semula jadi...kebakaran belaku yg lain runtuh tapi yg tinggal tanda tu tak runtuh...macam nak bg tau sesuatu saja...

      Delete
    2. orang umno memang parti sekular yg mudah percaya kpd khurafat & tahyul.......... benda2 macam ni dibesar2kan.... rupa bentuk salib ni dimana2..... walaupun beribu tiang salib ujud...... yg penting kita betulkan IMAN kita, dalami ILMU kita & perelokkan AMAL & AKHLAK kita selari dengan kehendak ALLAH!

      Delete
    3. akhlak sesetengah melayu lebih jahat & teruk dari cina yg kafir makan babi tu... usah ko takabbur!

      Delete
    4. Ala...

      Ingat Tsunami d Acheh..Kenapa mesjid sj yang tinggal ? Àllah swt nak bagi tau apa itu?

      Yang ini Darul Quran hangus dan Darul Salib pula unggul !

      Allah swt nak bagi tau apa tu? Lu jangan pikir apa2 ttg ini....just see next show from Allah..

      Nik Ajis dan Hadi buat tipu daya..Allah swt juga buat tipudaya...dan tipu daya Allah swt yang terbaek...

      Dulu dah kena warning tapi tak nak dengar..lu tanggong sendiri la..

      Delete
  11. cuma melayu purba dan mamak mughallazah saja percaya dgn perkara2 karut mcm ni. Jenis manusia kuat baca Mastika. Jenis yg percaya berita 'seorang lelaki bertukar menjadi babi setelah menghina azan'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau awak anon 2:07 nak try tahu kehebatan azan,,cubalah hina dan ejek2 azan tu sewaktu azan dikemundang..Buatlah selama setahun...jika ada berani ..!

      Delete
    2. udah2 pi solat... jangan ccaya benda2 karuut maruut tuu,.......

      Delete
  12. mari2! ada berita hangat! Di indonesia seorang wanita dilaknat sehingga bertukar menjadi ular!

    ReplyDelete
  13. lama aku x buka blog jamban nie...ada lagi rupanya....kayu dah jadi arang pun ko nak jadikan cerita..KAH..KAH.KAH.(INI GELAK TUKAR TIUB)...bangang tahap tenuk betulah ko parpukari...PARPU TENUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang kata bangang ! Apa ni?

      Delete
  14. Tuan2, apabila suatu bala menimpa kita elok kita muhasabah. Ini antara ajaran TGHH yang saya pelajari. Allah tidak membalas kejahatan suatu kaum sebelum memberi mereka amaran. Apakah ini amaran untuk PAS & TGHH. PAS sejak sekongkol dgn kuffar & liberal dah menggadai Islam...

    ReplyDelete
  15. A lip mim nun way sarkis daaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak yg banyak mengaku hebat dan alim ni..tak boleh terima 'sindiran' . Umpama Sia-sia saja nak ajak diaorang naik 'kapal Nabi ALLAH Nuh'..tapi selagi boleh..kewajipan kita 'sedarkanlah' mereka2 ni dgn penuh hikmah supaya tidak semakin jauh dan bertambah meroyannya..Jgn lah kita mengikut cara dan akhlak mereka yg sering menyumpah seranah..,membelit fakta..mencipta fitnah sepanjang nyawa.nauzubillah..jauhkanlah kami dan lindungilah kami dari berperangai dan bertabiat spt mereka2 ini YaaALLAH...!

      Delete
  16. United monkey nazi organ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang tarik Jerman masok politik malaysia...bangang lu!

      Delete
  17. Parpu mesti jenis kuat baca Mastika. Jenis yg suka dgn tajuk spt: Anak Durhaka Disumpah Ibu Bertukar Jadi beruang Obesiti.

    ReplyDelete
  18. kita jgn tuduh antara satu sama lain tp kena ambil iktibar drp kejadian tu..

    ReplyDelete
  19. kebodohan UMNo kianmenyerlah. Mujurlah rakyat bukan lembu

    ReplyDelete
  20. Apa lah bebalnya kau orang ni.. Kalau naik motosikal kau lihat dari atas gambar salib..hurup t, palang rumah, basikal, ...dan jgn lupa ipad, samsung, dan segala gaget yg kau gunakan org yg bersalib buat termasuk , mic, speaker, ayat quran..semua tempah di buat oleh penganut yg bersalib..bebal pun melayu, sama sendiri pun berpecah..agama sendiri pun tak sependapat, malulah kat bangsa yg memakai salib..meka lebih mulia, ta kafirkan sesama sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulia butoh hang !

      Quran kata apa pasal orang kristian dan yahudi dlm surat Fatihah...?

      Zalim dan Sesat !

      Hang bawa ugama baru ke? Nak jadi penyambong Qadiani ka?

      Delete
  21. Saya rasa perubahan besar akan berlaku pada Hj.Hadi selepas ini.Banyak perkara negetif yg sedang beliau alami.

    1.Musibah kebakanran ini.Setiap Muslim akan mengambil iktibar dari setiap musibah.
    2.Percangahan keputusan Majlis Syura dgn kenyataan Hj Hadi sebelumnya,mengenai isu nama Allah.
    3.Tekanan dari sekutu beliau dalam Pakatan,yg kelihatan tidak langsung besimpati kpd beliau
    4.Tekanan dari banyak pihak lain dalm isu yg sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabi pun ada ketika baginda menderita sakit, luka & alami kekalahan di Ghazwatul Uhud...... apa ko nak tafsirkan?

      Delete
    2. Ei wah...hadi setanding nabi saw pulok..Jangan mengarut la !

      Delete
    3. Hadi, nabi???Org yg sanjung sipeliwat dan pelacur kalimah Allah tak layak langsung disamakan dgn nabi.
      ANGKAT UST. NASHA!

      Delete
  22. Aku Sokong 1.55....Nie semua salah BOMBA... bagi hangus la kayu tue tue dulu.....hahahaha....TERBAIKKKKKKKKKKK

    ReplyDelete
  23. Kalau bala terkena pada org Umno,itu balasan,tapi kalau terkena pada org Pas itu imbuhan.Mentaliti biasa ahli Pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depa rasa depa yg terbaik..mana nak ngaku ni semua..cuba bab org UMNO..laju dan lancang jer mulut mereka mengumpat seranah..

      Delete
    2. Tanya la ustad kazim pasal perangai orang pas ni....kira depa je yg betul !1

      Delete
  24. Kebakaran ini menandakan bahawa Parti PAS akan kalah dan hangus di semua negeri yang dia perintah dan di semua cawangan yang pernah di menangi sebelum ini. Kalah teruk dan KO terus pada PRU13.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... ko mendahului takdir & qudrat Allah?

      Delete
    2. Itu Harapan namanya ngok ! Kamu ni tiada nilai sociologi ka bro?

      Itu semacham satu doa bagi hajat tuan badan tu la ! Sama ada hajat dia itu betui atau salah itu perkara kedua atau ketiga dll.

      Yg babitkan takdir dan qudrat tu kau berani sangat ka? Kot dia tak pandabg ko langsong, kat Nayaaa nnt..

      Delete
  25. Ahli PAS bukan dapat beza balasan ALLAH dengan Dugaan ALLAH,tadi aku jumpa satu puak PAS naik Perdana,bukan main ranggi lagi,pemuda PAS lah katakan!sampai kat kedai kopi keluar kereta cepat2 pakai kopiah dan beri salam!terserlah kepura-puraan mereka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak2 tu lah yg diupah cari juragan, dulu kerja kelab,skrg budak tu kerja dengan along,tu yang kerek semacam konon dia org paling ganster tp mencari syurga tnpa perlu beramal.modal diaorg darah org tu halal..darah org ni halal. Diaorg tak tahu yg darah diaorg haram jadah

      Delete
    2. ooii melayu... tutup aurat!

      Delete
    3. taik judi melayu bila nak berhenti buat dosa tu...

      Delete
  26. DULU PUAK NIE BUKAN MAIN LAGI MENDOALAN K.O UNTUK BN N UMNO.TAPI SKRG KITA DPT LIHAT DGN JELAS MRK MENERIMA PUKULAN K.O DPD KERPAL SINK..LIM GOBLOK..ANUGAY KRN MENJUAL KALIMAH ALLAH.
    NAMPAK SGT KEPALA MRK DIPIJAK-PIJAK DGN TEROMPAH BERNAJIS BABI OLEH PELACUR KALIMAH ITU.
    JADI MORALNYA...JGN GUNA ISLE UTK KELANGSUNGAN POLITIK.BIAR SEDERHANA TAPI BERPRINSIP MCM UST. NASHA..

    2/3 HAYAT BERSAMA PAS(BEKAS)

    ReplyDelete
    Replies
    1. setiap kejadian yg berlaku dibumi malaysia kenapa harus kita andaikan balasan tuhan kpd lwn kita.hanya allah yg maha mengetahui sebab musabab dia turunkan bala atau sebagainya. jgn mudah menghukum. kdg2 kita terus lupa takdir tuhan. kita heret tuhan yg kita sembah dlm pertikaian politik kita.jgnlah kita semua jd angkuh untuk mempertahan parti kita. saya dari dulu tidak pernah setuju bila ada kemalangan, kematian atau apa2 bencana kita cepat2 menyatakan ,itu balasan tuhan. dimana sifat tuhan yg maha pengaseh dan maha penyayang tuan2. bg saya itu mungkin peringatan dari tuhan bg kita untuk kembali taat kpdnya. wallahualam...

      Delete
    2. Yg banyak buat andaian begini dulu puak penyokong Anwar.Dr.Rastina, meninggalAzizan kemalangan,Mokhtar Abdullah meninggal,AugustinePaul meninggal,semuanya di kaitkan dengan balasan kerana menzalimi Anwar kononnya.Bila Ust Fadzil Noor Presiden Pas meninggal semuanya senyap ,hanya TM balas balik,'dia doa pada kita,tapi presiden dia yg kena.'

      Delete
    3. Bagi aku mudah...jgn terlalu bangga mendoakan kemusnahan org lain.adakah amalan tersebut meletakkan diri kita cukup hebat di kalangan rakyat?
      Aku percaya dgn hukum karma..spt ostad badrul yg aku puja dulu pernah secara terbuka mendoakan kehancuran najib dan bn..dgn kata lain minta org isle 'memahami' doa tersebut benar dan hebat.
      Tengok...ditangkap khalwat dgn isteri org dan hina dipandang tapi tidak hina depan puak lgbt.
      Adakah satu kebetulan?SENANG CERITA..JGN FANATIK MEMUJA SIMUNAFIK SAMPAI APA YG MRK DOAKAN PERLU DIAMINKAN..SETUJU AGAR RAMAI BERSIKAP SEDERHANA, JUJUR, IKHLAS DAN BERPRINSIP MCM UST. NASHA.PAS AKAN LBH MULIA KLU BELIAU GANTI HAFI.

      Delete
    4. orang dizalimi ... berhak menuntut keadilan dan harus doakan hapuskan kaum penzalimnya.............. apa takut sangat dengan doa itu jika UMNO/BN tak zalim atau tak bersalah?

      Delete
    5. Bro..sikit pun tak takut krn itu doa spin politik..dan percaya ia akan kena balik btg hidung.
      Sejak isu kalimah Allah...pas makin teruk dihina oleh dapig n p'gay'r.
      Sepatutnya mrk doakan k.o org yg kejam mainkan isu kalimah tersebut..bukannya kezaliman yg tidak nyata..hanya diperbesarkan oleh simunafik.

      Delete
    6. SETUJU BEBENOR..MRK RAYA SAKAN KLU BN KENA MUSIBAH SAMBIL KATA TUHAN TURUNKAN BALA.TAPI KALAU KENA PUAK MRK..SALAHKAN UMNO..LUPA DGN TAKDIR.
      MMG LAYAK DIPIJAK KEPALA MRK OLEH DAPIG N SIPELIWAT YG MRK AGUNG2KAN TU..

      Delete
  27. KALAU DAH TER DESAK,,, KAYU RENTUNG PON BOLEH JADI HUJJAH...... YES! LAH UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul.. betul... betul....... kantoi umno/bn!

      Delete
    2. kufur dgn salah satu rukun iman: qada' & qadar Allah ... dan percayakan khurafat & fitnah ni budaya yahudi ..... -- rosak akidah & ajaran sesat !!

      Delete
    3. umno berakidahkan ideologi sekular memang sesat dan menyesatkan......

      Delete
    4. Isle pr tak sesat krn undi pas msk syurga.n.ajis pegang tiket ke syurga utk mrk.
      Tapi bila sipeliwat..lim babi n kapal babi pijak kepala mrk krn isu kalimah Allah..mrk redha jer.
      Mmg munafik dan dayus mrk nie..Gila nak mampuih...

      Delete
    5. Umno sesat?yg berpegang dgn amanat songsang hadi u-turn tak sesat ker?
      Mempermainkan kalimah Allah tak sesat ker?Patutlah kepala hotak ko n pas asyik dipijak oleh anugay , lim babi n kapal babi.
      Layak mmg layak dipijak....kesian.

      Delete
  28. Mentaliti pencacai2 umno/bn memang karat dengan khurafat & bidaah........ pantang tenguk ganjil maka berkerumun nak spin....... penyebar fitnah & munkar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sdp mulut mengata . dulu masa tun mahathir blk dari menunaikan hj. sakit masuk hospital bkn kah org2 pas gak yg ckp balasan tuhan..lupa ke itu semua. .jerebu dtg , banjir datang, kemarau dtg semua kamu org2 pas ckp balasan tuhan kerana mahathir tolak islam. lupa ke. bersuluh la kat cermin. tengok huduh atau buruk tak wajah anda bila mengata. bila kena kat pemimpin kau org tahu pula nk marah2. itu lah akhlak anda org2 pas. sebab tu saya ckp sesuatu yg terjadi kita jgn mudah mengheret tuhan. tuhan org umno dan pas adalah sama. dia xtengok lambang bln atau keris tp setiap amalan kita yg allah hitungkan diakhirat nanti. hindarilah politik kotor ini...berhujah dgn fakta dan ilmu. bkn dgn carut dan maki hamun....

      Delete
    2. Samalah dgn pencacai pr...percaya sgt dgn yg bengkok..siap peluk cium lagi..bengkok2..bongok

      Delete
  29. KUALA LUMPUR, 7
    April — Mufti
    Selangor Datuk
    Tamyes Abd Wahid
    menyifatkan langkah
    Putrajaya
    membenarkan
    penggunaan kalimah
    “Allah” dalam kitab
    Injil versi Bahasa
    Malaysia sebagai
    tindakan “menodai”
    undang-undang Islam
    negara ini.
    Tegas Tamyes,
    undang-undang Islam
    yang diamalkan
    selama ini telah
    “diceroboh” dan
    “dinodai” oleh pihak
    berkuasa termasuk
    pemimpin kerajaan
    yang beragama
    Islam.
    “Undang-undang
    Islam telah diceroboh
    dan usaha-usaha
    menceroboh ini
    berlaku dari dalam...
    ini yang susah kerana
    Islam rosak apabila
    ada pihak yang
    menceroboh dari
    dalam.
    “Undang-undang
    Islam ini telah
    dinodai, ada pihak
    yang buat undang-
    undang tapi mereka
    sendiri yang
    melanggar undang-
    undang yang telah
    dibuat dan ini adalah
    satu pencerobohan
    secara terhormat,”
    katanya kepada The
    Malaysian Insider.
    Kecewa dengan
    tindakan Putrajaya
    itu, Tamyes juga
    menyokong cadangan
    Mufti Perak Tan Sri
    Harussani Zakaria
    agar undang-undang
    Islam dibatalkan
    sekiranya Putrajaya
    masih bertegas
    dalam isu tersebut.
    “Mereka buat
    undang-undang tapi
    diceroboh,
    sepatutnya undang-
    undang yang dibuat
    ini dipatuhi bukan
    dilanggar dan dinodai
    seperti ini.
    “Undang-undang
    dinodai oleh orang
    yang berkuasa...
    orang yang
    mempunyai kuasa
    dalam kerajaan telah
    melanggar undang-
    undang sendiri, kalau
    macam ini hapuskan
    sahaja undang-udang
    Islam yang ada ini,”
    katanya.
    Beliau juga
    menyifatkan langkah
    Putrajaya itu
    merupakan satu
    permainan politik
    yang jelas semata-
    mata mahu
    mendapatkan
    sokongan rakyat
    terutamanya
    penganut Kristian.
    “Bila tiba pilihan raya
    mesti jadi macam ini,
    ini adalah satu
    permainan politik
    yang jelas.
    “Pendirian saya
    sangat jelas dalam
    perkara ini, undang-
    undang Islam tidak
    boleh dilanggar tapi
    apa yang berlaku
    sekarang ia dinodai
    oleh orang Islam
    sendiri... undang-
    undang Islam telah
    dinodai,” katanya.
    Tambah Tamyes,
    beliau berharap agar
    Kementerian Dalam
    Negeri dan Majlis
    Fatwa Kebangsaan
    akan memandang
    serius akan perkara
    itu.
    Kelmarin Harussani
    mencabar Putrajaya
    membatalkan
    undang-undang Islam
    sekiranya masih
    bertegas mahu
    membenarkan
    penggunaan kalimah
    “Allah” dalam kitab
    Injil versi Bahasa
    Malaysia.
    Mufti Perak itu
    menegaskan
    sekiranya Putrajaya
    membuat keputusan
    untuk membenarkan
    penggunaan kalimah
    Allah dalam kitab Injil
    itu, maka secara
    automatik enakmen
    agama Islam yang
    tidak membenarkan
    agama lain
    menggunakan istilah
    eksklusif bagi agama
    Islam terbatal sama
    sekali.
    Sabtu lalu, Menteri di
    Jabatan Perdana
    Menteri Datuk Seri
    Idris Jala berkata,
    kerajaan pusat
    mengumumkan 10
    formula
    penyelesaian,
    antaranya kitab Injil
    dalam semua
    bahasa, termasuk
    Bahasa Malaysia atau
    Indonesia boleh
    diimpot ke Malaysia
    bagi menyelesaikan
    isu Alkitab.
    Selain itu, Putrajaya
    juga memutuskan
    Alkitab juga boleh
    dicetak di
    Semenanjung, Sabah
    dan Sarawak.
    “Ini adalah
    perkembangan baru
    yang seharusnya
    diterima dengan
    senang oleh
    kumpulan Kristian,”
    kata Idris.
    Bagaimanapun, bagi
    menghormati
    komuniti Islam yang
    besar di
    Semenanjung, kitab
    Injil dalam Bahasa
    Malaysia/Indonesia
    mesti tertera dengan
    “Penerbitan
    Kristian” (“Christian
    Publication”) dan
    tanda salib pada kulit
    hadapan.
    Demi semangat 1
    Malaysia dan akuan
    bahawa ramai yang
    berhijrah antara
    Sabah, Sarawak dan
    Semenanjung, tidak
    terdapat larangan
    bagi mereka yang
    membawa kitab Injil
    dan bahan bacaan
    Kristian semasa
    melawati negeri-
    negeri tersebut.
    Harussani juga
    menegaskan mana-
    mana kitab suci
    agama lain termasuk
    Kristian tidak
    dibenarkan
    menggunakan
    kalimah Allah dan
    beberapa istilah lain
    yang eksklusif bagi
    agama Islam di
    negara ini. -TMI
    (7/4/11)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...soalan aku macamana dgn isu pas yg membenarkan kalimah Allah..
      2.knp LGE tidak minta terus kpd bn utk di semenanjung sekiranya sabah/sarawak bn benarkan..kenapa mesti tnya pas..

      Delete
    2. Paderi2 kristian tak teruja mgunakan kalimah Allah.Babi2 dlm pr yg susah-payah..

      Delete
  30. Semua manusia diberi akal oleh ALLAH s.w.t tapi ramai tak gunakan akal, lebih gunakan emosi. Tak perlulah berdebat, gunakan saja AlQuran dan hadis. Bukan kah Allah suruh kita rujuk pada ALQuran dan hadis sekiranya kita bertelingkah mengenai sesuatu isu. Dalam isu ini, senang aje...ALLAH dah sebut dalam AlQuran..sama aja sama ada Allah beri peringatan atau tidak, mereka tetap ingkar dan tetap dalam pendirian mereka. Allah juga ada menyebut dalam hati golongan Munafik ini ada penyakit dan ALLAH tambah lagi penyakit mereka. (disebabkan keingkaran mereka atau kesombongan mereka)
    SEMUANYA ADA DALAM ALQURAN DAN HADIS BUAT SIAPA YANG NAK AMALKAN.

    Padan muka Hadi Awang!!! Belum lagi taubat dari dosa amanat Haji Hadi, tambah lagi dengan dosa kasi kalimah ALLAH digunakan oleh golongan yang menyekutukan ALLAH. Kalau kamu semua sayang sangat kat Hadi Awang, suruhlah dia bertaubat supaya ALLAH tak turunkan bala yang lebih besar lagi!


    ReplyDelete
  31. Eh you all pegi dpan cermin n then depa kan tgn n see what your body appear like ? A cross right ?
    Don't say it's a God sign or "kebetulan".. and for those fucking retard Macai go fuck yourself !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro..pencacai pr yg sibuk mainkan isu panas bodoh mcm nie..konon akan berlaku arab spring di Malaysia.
      Semuanya idea sipeliwat n yahudi..
      + babi dapig n pas

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!