GEMPAR BERAPI! RUMAH HADI AWANG TERBAKAR? BALA KE DUGAAN?

Ada mangkuk hayun yang cuba mengaitkan dengan KEMURKAAN ALLAH TAALA kepada program MY BEAUTIFUL MALAYSIA yang dilancarkan oleh Perdana Menteri di Teluk Cempedak semalam apabila ribut melanda dan mencederakan beberapa orang.

Beberapa blog pro-Pakatan telah melaporkan berita berkenaan dan para pecacai pun kemudiannya memberikan pelbagai komen yang sekali imbas memperlihatkan tahap pemikiran mereka yang cukup cetek, bahkan terlalu memalukan untuk digelarkan sebagai manusia yang beriman.

Kena kat Pemimpin UMNO dan Barisan Nasional, dikatakan malapetaka disebabkan ada perkara-perkara maksiat dan syubhah di dalamnya.

Nah, ini ada satu berita yang perlu pula dinilai oleh para pecacai Pakatan yang bersungguh-sungguh mengatakan, ribut di Teluk Cempedak itu adalah kemurkaan Allah Taala...


Jam 12:00 tengah hari tadi, Madrasah Darul Quran, Masjid Rusila, Marang, Terengganu yang mempunyai kaitan rapat dengan Presiden PAS, Abdul Hadi Awang, musnah dalam satu kebakaran. 90 orang pelajar terlibat.

Agak-agaknya, para pecacai nak kata apa yer?

Bab-bab gini kalau nak diguraukan atau dipolitikkan atau nak dipadanmukakan, sampai bila pun tidak akan selesai tetapi sampai bila-bila pun, anak cucu atau generasi akan datang akan melihat generasi awal mereka yang beria-ia buat andaian bangang, sebagai punca mengapa mereka mewarisi genetik bangang...

HOUSE PK: Ini aku ceduk dari Flying Kick. Ini adalah doktrin yang telah diplant kepada rakyat Malaysia dari dulu lagi. Asal apa saja berlaku kepada `PARTI IBLIS PAS` adalah dugaan dari Tuhan, tapi kalau kena kat BN dan UMNO dikatanya `BALA` dari Tuhan! Sesungguhnya Allah Maha Berkuasa dan kini Parti yang menyebar ajaran syaitan ni sedang mendapat balasan satu persatu...

42 Responses to "GEMPAR BERAPI! RUMAH HADI AWANG TERBAKAR? BALA KE DUGAAN?"

  1. kerja bakar surau, bakar bible, letak babi lam mesjid ni kerja UMNO. kesian UMNO dah nak mampus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napa kah ko ni asik main tuduh je napa lah ko tak leh terima kenyataan yg pas tu mmg sial

      Delete
    2. org pas la tu..bodoh..main tuduh je..dari aku kecik sampai aku besar..org pas memang dikenali dgn otak singkat..mcm yang diatas tu..

      Delete
    3. Rumah/sekolah Haji Hadi terbakar pun kerja UMNO?

      Delete
    4. pendek kata...sesiapapun yg pd mulanya cerdik berakal..asal saja joint PAS terus jadi bengong tak berakal...

      PAS-PUAK YG LEMAH FIKIRAN
      PAS-PUAK YANG TAK ADA AKAL LOGIK

      Delete
    5. Setuju 100%. sesiapapun yg pd mulanya cerdik berakal..asal saja joint PAS terus jadi bengong tak berakal...kerana itu Islam suruh kita hati hati pilih kawan. kalau pilih kawan kaki maksiat, kita pun akan terikut ikut kaki maksiat. Kalau pilih kawan yang bodoh bin bangang, kita pun jadi bodoh dan bangang.Seperti cerita tukang besi dengan tukang buat minyak wangi. Seperti cerita Lukman alhakim dengan anaknya. Si anak ingin buktikkan pada bapanya bahwa kalau letak dia dimana mana sekali pun, peribadi dan akhlaknya tidak akan terjejas dengan keadaan sekelilingnya. Sibapa suruh anaknya tinggal dikandang lembu. Setelah sebulan duduk dikandang lembu, anaknya cuba buktikan bahwa dia sedikit pun tidak berubah tapi bila dia berkata kata dengan bapanya, dia geleng geleng kepala seperti lembu!! Ini cerita benar. Ambil lah iktibar dari cerita ini. Kerana itu Islam larang kita bergaul dengan orang orang yang buruk pekerti apalagi yang rosak moral.

      Delete
    6. kerja menyokong nama allah d letak dlm birble kerja orng pas ornh umno x buat kerja2 sesat mcm pemimpin2 pas nie...yg dah nk mapus bukan nyer umno tp pas la mangkuk nie la dia pencacai pakatan harami tidak boleh terima kenyataan bila kena kat batang hidung sendiri mengelabah biawak...muahaha...

      Delete
    7. sedih tgk politik tak matang yang semakin menjadi menjadi... ABU = Always Blame Umno, bencana alam, umno, minyak naik, umno, hidup melarat, umno, sembelit, umno, wang hantaran mahal, umno, mengantuk, umno... ABU

      Delete
    8. Dia hidup pun salah UMNO sbb mak bapak dia dulu orang UMNO

      Delete


  2. salaam

    PAS vs Allah

    agak2 saper menang?

    ada 3 jenis pengikut PAS

    1. yg otak dekat lutut
    -jenis mcm harun taib, harun din

    2. yg otak kat bontot
    -jenis mcm hadi awang, mat sabu

    3. yg takde otak
    -nik aziz

    sebab tu DAP dgn PKR suker kat samdol2 ni

    korang takde perasaan malu pada Allah dan Rasulullah ker?


    -HadiSombeng-


    ReplyDelete
    Replies
    1. AKU DAH LAMA DAH NAK KATA...PUAK2 NI ADA OTAK..TAPI TERENCAT AKAL...SEBAB TU TONGONG SEMACAM....SAMPAI PENGIKUT2 DEPAPUN TURUT TONGONG....

      Delete
    2. Aku setuju sangat. Orang terencat akal mereka masuk PAS. Itu sebab bila hidungnya kena tarik, oleh pemimpin bebal spt pork nik Ajis ikut je walaupun dah nyanyuk he he he he lupa Mat sabun dan adi awe pun sama saja

      Delete
  3. Semua ni bukan bala, bukan ujian, tapi salah UMNO-BN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno bakar darul quran?

      Ya allah ampon dosa ahli2 umno...

      Delete
  4. boleh percaya ke hj hadi tu? rumah tu dia bakar sendri utk claim insuran laaaa

    hahahaha...lepas pru13 ni dia dah tak ada keje. duit claim insurans tu boleh la beli bot dan pukat utk kembali jadi nelayan

    klau tak cukup boleh minta pada mat syabu. pada dia ada belen duit derma memali dulu

    kihkihkih...

    ReplyDelete
  5. Ni bala JESUS(ALLAH)kpd org Pas yg melacurkan agama demi kuasa dan wang ringgit...Perut Hj Hadi buncit mesti bnyk mkn duit tabung Memali.

    ReplyDelete
  6. Hanya ALLAH maha mengetahui..semoga tuan guru menarik semula kesanggupan PR membenarkan kalimah ALLAH dipakaiguana oleh kitab injil edisi melayu jika PR memerintah..sungguh menyesatkan..

    ReplyDelete
  7. Allah dah turun kan bala..disbbkan kan salah awang sial semua kena bala sama .

    ReplyDelete
  8. Ust Harun & Harun, bila nak keluar pas ?

    TGHH, MS & TGNA, moga dibuka pintu hati dan ditunjuk jln kebenaran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak keluar macam mana BIAAH Broo

      Delete
  9. Btl tu eloknye biar dia kena kilat je sbb dia dah terlampau sesat dan menyesatkan org lain sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama je dgn pok nik tu..ni br ckit allah tunjuk..lps ni tgk lah mcm2 mlm oertaka allah akn bg..klu tak sedar lg xtau lah nk kata apa

      Delete
  10. Main lg dgn nama allah tgk apa sudah hadi,jgn lah disbbkan politik krg nak jual nama allag tu...paham tak sapa itu allah....?

    ReplyDelete
  11. Bala sudah turun..wahai org2 pas yg munafik sedar lah kamu sebelum terlambat

    ReplyDelete
  12. anu war ngan kapal sink yang bakar tu,sebab bengang hadi bikin flip flop ahakks..

    ReplyDelete
  13. Mungkin inilah tanda2 doa Ularmak PAS yg nak K.O. BN, lupa2 Allah makbul doakan mereka terbalik kepada diri mereka sendiri menjadi K.O. PAS.
    Tetapi sudah lazim nya ahlul2 tolOL bENGONG pas TIDAK NAMPAK ITU SEMUA, kerana merka pikir mreka lah suci, tetapi dalam tahi vavi itu yg mereka tak nampak.
    Itu Ahlul2 tolo PAS harus sedar, semua doa yg terkeluar dari mulut bau najis spesis PAS PIS PUS yg mempersundalkan agama akan Cilako x5 terbalik kepada diri mereka. Dari pada doa pecah perut, doa hancurkan, maki hamun, caci maki dan kaffir orang2 UMNO dan BN, nampak sudah menjadi kepada PAS, Parti Ajaran Songsang, sesat lagi menyesatkan. Perpaduan dalam Islam sesama bngsa dan agama digalakkan tetapi dalma PAS diharamkan, sebalik perppaduan dgn peliwat terkutok, barua agen Yahudi Zionist Neocons, komunis biaDAP yg rasis giler vavi, anti Melayu, Anti Islam, makan babi, berak tak chaybok , kote tak sunat, mulut bau bak ong, disanjung tinggi, dipeluk cium, di beri gelaran Ustaz, Ustazah, kalipah, sanggup ahlul2 tolol golek2 tengha jalan, sanggup demo jalanan, bawa anak2 kecil dijadikan korban, semua demi Nujar Jubor dan komunis BiaDAP. Sanggup berkorban nyawa demo spesis keparat, bngsat da lahanat. Tetapi Allah dan Rasulullah buat dek je , langsung tak buat apa2, jadi bacul dan dayus.
    Inilah perangai dan gelagat spesis2 yg ingin masuk Syurga Allah, tetapi tak sanggup membela nama Allah dan Rasullullah, hanya kerana dijamin masyukk syurga mak bapak Nik Najis yg daj nyannyok tahap kronik.
    Yg sedar dan insaf, bermufarakah lah demi agama, bngsa dan negara. Selamatkanlh diri dan keluarga, jauhi dari bersetongkol dgn PaRTI Ajaran Songsang, Parti Islay yg sesat lagi menyesatkan, tidak mengikut ajaran Rasulullah, tetapi mengikut anak tekak, nafsu, temolok dan pelahap pemimpin2 PAS PIS PUS.

    ReplyDelete
  14. Kesianlah Tengok ...February 5, 2013 at 6:27 PM

    Yg marah tu sampai bakar rumah/surau Hadi Besi tu 'Allah TRINITY'. Itu punca sebenarnya ... Nak tau kenapa? Haaa, jawapannya ...

    Hadi Besi DAH SETUJU kristian guna perkataan Allah ganti God. Kemudian dia kata TAK BOLEH, Allah hanya utk org Islam, buat u-turn lepas Majlis Syoru bersidang.

    Itu yg tuhan trinity kristian mengamuk sakan, sampai main bako-bako ...

    Sikit lagi tuhan trinity akan bako pulak rumah pencacai PAS, tak caya tunggulah ... Nik Aziz tuhan trinity ni tak sentuh, pasal tuhan trinity ni tau otak Nik Aziz dah lemo.

    ReplyDelete
  15. Nauzubillah..INNALILLA HI WAINNA ILAHIROGIUN.. Fikirkanlah juga bagaimana nasib anak2 pelajar itu

    ReplyDelete
  16. BODOH kamu fikiran kuno ! Kebakaran disebabkan Allah/Tuhan jadi semua kejadian jenayah juga salah Allah/Tuhan. Pergi sekolah baik-baik jangan lagi fikiran KUNO ! BODOH !

    ReplyDelete
  17. Ni yg paling memalukan dalam sejarah Islam di Malaysia bila seorang pemimpin tertinggi menfatwakan nama Allah boleh digunakan oleh kristian, mmg dah sah2 sesat tapi masih dipertahankan oleh berjuta umat islam lain. Pengikut terpaksa minum air kencing pemimpin suci mereka. Bala utk mengingatkan pemimpin pas...

    ReplyDelete
  18. Padan muka. Patutny hadiii awangg pon sama2 terbakar..tutup buku trus

    ReplyDelete
  19. Pi cari tin milo kita pi pungut derma.Kita kena tolong walaupun berlainan fahamam politik.Depa perlu bantuan kita kena hulurkan.Itu tuntutan agama.Pru nanti diharap depa kenang jasa kita Mana tau nanti depa undi BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sediakan duit tabung memali korban jiwa diratah licin, inikan pula kutipan derma kebakaran... tak sempat nak audit..confirmed 110% lesap..

      Delete
  20. jangan harap la BN nak tolong rakyat. Semua projet merompak rakyat sekarang put on hold sebab BN dah nak mati lemas. Kalau BN dipilih lagi pasti greenlight untuk BN dan UMNObabi meliwat rakyat lagi. Oleh itu kita pastikan 2013 tahun terakhir BN memerintah. 13 isnt your lucky number BN. Hancurbabi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu meroyan ngok.. kedah dan kelantan hutannya diiri hatikan oleh Nicky aezies Dan jijan diatas kebotakan kepalanya.. so tindakan balas digondolkan spt diberitakan.

      13th..suwey nos for kit sial kepahai as well as near pelesit and hardy tomBOYAK

      Delete
    2. Lu meroyan ngok.. kedah dan kelantan hutannya diiri hatikan oleh Nicky aezies Dan jijan diatas kebotakan kepalanya.. so tindakan balas digondolkan spt diberitakan.

      13th..suwey nos for kit sial kepahai as well as near pelesit and hardy tomBOYAK

      Delete
  21. Ada satu page FB yg berkaitan dgn UAI yg memohon bantuan kpd tahfiz terbakar ni, sisp dgn no akaun lagi. Aku memang nak transfer dah, tp bila baca komen puak Fuckatan dlm page tu yg tuduh kerajaan macam2, terus tak jadi.... Rasa mcm nak bagi penumbok je sekor2 pulak...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..bhai,takpa bhai lu sedekah dgn penuh ikhlas...insyaAllah bahagian lu ada dari Allah...kemana dan apa yg dilakukn terhadap duit biarlah Allah tentukn...sabar bhai,yg penting nawaitu lu...Allah lbh mengetahui mana yg terbaik...

      Delete


    2. salaam brader

      sedekah duit pada setan yg nak jual Islam?

      sama mcm serah duit pd Israel utk beli peluru tembak org2 Islam

      memang sah saper2 yg join PAS ni otak ada skit senget

      tapi lebih elok dari nik ziz yg takde otak

      **otak org PAS mahal klau dijual sbb tak penah diguna

      kesian kat dia org ni

      -NikNyanyuk-


      Delete
  22. Kesian sikit dekat hadi awang ni !

    ReplyDelete

  23. Kebakaran, banjir,wabak penyakit dan sebagai nya ia adalah bala.
    Senang lenang, aman bahagia, kaya raya, sihat tubuh badan dan sebagai nya juga adalah bala.
    Bala makna nya dalam bahasa melayu ialah ujian...tu je, apa nak pening2 kepala.

    ReplyDelete
  24. Ini semua salah UMNO haha..jangan mare bang

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!