CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, February 20, 2013

GEMPAR BERAPI! PAS KEDAH ADAKAN DEMONSTRASI UNTUK GULINGKAN MB AZIZAN RAZAK!

Sepatutnya jam 10:30 pagi tadi, satu demonstrasi anjuran Dewan Ulama PAS Kedah dibuat di Kompleks PAS Kedah, Batu 9. Demonstrasi tersebut bertujuan untuk menolak Azizan Abdul Razak sebagai Menteri Besar Kedah. Bagaimanapun, disebabkan tidak ramai yang datang, maka program tersebut terpaksa ditunda ke pukul 12:00 tengah hari.

Perebutan jawatan Menteri Besar Kedah semakin memuncak. Krisis dalaman PAS Kedah semakin membesar sepertimana besarnya juga lubang tembelang yang mereka cuba katup selama ini. Azizan Abdul Razak sudah terlalu hampir hendak menelanjangkan siapa tok dalang yang menyebat duit taukeh-taukeh Cina menerusi penebangan rakus hutan dan penggondolan bukit serta gunung di Kedah. Malah Azizan Abdul Razak juga sudah terlalu hampir hendak mendedahkan rahsia, siapa sebenarnya yang menjadi dalang, Kedah bakal menjadi negeri muflis.

Justeru, sebelum Azizan buka mulut dan mendedahkan segala-galanya, puak berkenaan terlebih dahulu bertindak dengan memanggil ahli-ahli PAS untuk berdemonstrasi semata-mata untuk menggulingkan Azizan Abdul Razak. Saranan agar setiap masalah diselesaikan secara musyawarah nampaknya telah digantikan dengan demonstrasi menuntut perletakan jawatan.

Beberapa hari lepas, Phahrolrazi Zawawi dengan MUKA TAK MALUnya, lengkap dengan bulu hidung terjulur, tersenyum sengih memberitahu, DIA SUDAH BERSEDIA MENJADI MENTERI BESAR KEDAH!

Punyalah konfiden menatang penjilat Guan Eng tu.

Tapi hari ini, nampaknya Phahrolrazi Zawawi dah berjaya meyakinkan Dewan Ulama PAS Kedah untuk berdemonstrasi menggulingkan Azizan Abdul Razak. Entah berapa banyaklah pula rasuah yang telah diberikannya kepada Dewan Ulama PAS Kedah untuk berbuat begitu.

Yang sahihnya, orang yang paling takut sekiranya Azizan buka mulut sebenarnya adalah Phahrolrazi Zawawi. Justeru, walau dengan apa cara sekalipun, dia perlu mendesak Azizan letak jawatan walaupun penggal pentadbiran PAS di Kedah sudah begitu hampir untuk ditalqinkan!
Sumber: Kedahan69ers

20 comments:

  1. Tak pa, itu menggambarkan ahli PAS bebas menyatakan bantahan dan pendapat. Mesyuarah kepala bapak hangpa.

    ReplyDelete
  2. Mmg kapala bapak& hanggok lah si pakrol ni.Dia dpt duit dari mat kominis sabu bagi rasuah op silap jgn ckp rasuah sbb istilah tak wujud.Apa apa lah. Pas pis pus ni.

    ReplyDelete
  3. PAS mana makan rasuah dia makan suap je..wakakak.

    Berantakanlah korang..sbb berkat doa hardy boy mengkafir dan melaknat sesama Islam is on the way.

    ReplyDelete
  4. yang hangpa dok sibok pasal parti pas buat apa...ingat parti umno kedah tu ok...berserabut luar dalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...bukan nak sibok tp dah dpn mata.. Parti mana yg duk sibok nak rebut kerusi mb tu...parti mana ya...awat tak tngu lps pru...kot2 duk kecoh2 la ni..lps pru org umno gak jd mb...dah nk smpi waktu dah...lu habaq kt depa sabaq sikit... Yg tak sabaq maknanya iman tu kurang...
      Lu kata ..lu suka ...lu fikirlah

      Delete
  5. Cara PAS bagus, ada ruang untuk beri pandangan. Bukan macam UMNO/APCO yang menjadi pak turut sahaja. Menunggu sahaja waktu perlupusan parti UMNOgok/syaitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya bhai...parti pas lu je yg bagus sesngt didunia ni...tu yg berpuluh tahun duk jd pembangkang...dlm duk bagus tu lah, hari ni fatwa lain...sok cerita lain... Dah jd smpi camni pun,umno gak yg salah...
      Bhai sapa yg kekal..sapa yg lupus itu kuasa Allah...kita tunguuuu je...lu kata ..lu rasa ...lu fikirlah

      Delete
    2. Inilah salah satu tanda kebesaran yg ditunjukn ALLAH SWT kpd golongan khawarij tp mereka ini tdk nmpak sbb telah ditutup mata dn hati2 meraka lantaran amalan khawarijnya. Dulu mereka dgn bgtu hebat dn angkuh mghentam UMNO dlm soal dalaman Umno dgn melontarkn brbagai2 kata nista. Skrg kita lihat khawarij2 ni saling mgeji dlm perebutan kuasa ssama sendiri malah cara mreka lebih teruk dr UMNO. Inilah bahananya pabila ulama kejar kuasa dn brbalah ssama sendiri prpaduan umat islam cerai berai jdnya maka ditarik rahmat oleh ALLAH SWT. Mari kita ambil iktibar dr peristiwa dn mala petaka yg mlanda negara2 islam skrg. SENTIASA DLM KEADAAN HURU HARA BERBUNUHAN SESAMA SNDIRI SERTA HIDUP SUSAH MELARAT DN DITERTAWAKN OLEH MUSUH2 ISLAM SEJAGAT.

      Delete
  6. PAS lah pak turut..angguk dan geleng jer apa kata DAP.

    ReplyDelete
  7. wakakaka..melingkop la pas..kemari yb ismail salleh dun aloq mengkudu mai kampung aku..wakakaka,.SETELAH 5THN BWU NMPAK MUKA YB ISMAIL SALLEH JEJAK KAKI KT KMPUNG AKU...mcm harajmjadah punya yb..dh dkat nk pilihanraya bwu nmpak muka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memamg sesebahagian politikus Pas tu Haramjadah...bukan semua!

      Delete
  8. Pas ibarat buah kelapa tua yang jatuh menimpa di atas kepala pengaitnya.

    ReplyDelete
  9. Dua2 muka sembelit pembelit taik cirit. Podahhh lah pas pis POTTTTTTTTTTTT...kentut bau teloq. Kene badi sbb berkotak katik agama dan kalimah ALLAH.

    ReplyDelete
  10. PAS PIS PUSSSSSSSSS

    ReplyDelete
  11. K. O.....SAPA?
    AMEKOW.....

    ReplyDelete
  12. AMEKOW HOTAK KO...BR1M AMIK TAK?? MACAI BAHLOL.

    ReplyDelete
  13. UPAH A.K.A UNDI PAS ADALAH HARAM....!

    ReplyDelete
  14. Ini semua salah Umno
    Ha ha !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. asyik-asyik ckp Parti Pas bagus sbb beri ruanglah apa lah. dh terang2 terbarai parti kampung ni dok pertahan lagi. ntah hape2. ckp mcm org tak sekolah je

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!