GEMPAR BERAPI! JATUHNYA ANWAR DI BUMI PERAK PETANDA DIA BAKAL BUNGKUS! VIDEO INSIDE

20 Responses to "GEMPAR BERAPI! JATUHNYA ANWAR DI BUMI PERAK PETANDA DIA BAKAL BUNGKUS! VIDEO INSIDE"

  1. Vedeo YES x Ke cai. Hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weiii...mana dia cai2 aku nie...teruk aku diliwat nie...

      Delete
  2. Wow Kedebab jatuh macam nangka busok sampe terdudok Nuar Jubor dibuatnya. Tapi kata sakit tulang belakang kronik, jatuh macam gitu tulang belakang tak putus ke? Inilah besar punya penipu barua lahanat Yahudi Zionist Neocons yg hanya siap pake bengkong leher, bengkong badan, jalan kena papah, dudok kena alas bantal busok hanya waktu dalam mahkamah. Luar mahkamah bole naik pentas joget jahanam style, atas katil dgn Cina Doll bole jongkang jungkit, terlentang, kuak kupu2, semua bole dan dalam pergulongan bole ngaku liwat, main jubor atas suka sama suka. Inilah anak buloh betong yg isteri beliau Kak Wan Jijik, menjilat sebagai anukera tuhan dan Osetat Bed Roll Swiss Hotel yg gila burit isteri orang mendewakan sebagai Imam mahady PgayR, peliwat terkutok, penipu besar, pembohong, bapa pelacuran, bapa main jubor, bapa korupsi, bapa kronisma, bapa takde maruah, bapa tak bermoral, perosak agama, bngsa dan negara, Nuar Jubor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dasyhat sumpah seranah u tu...mmg layak atas org yg suka hina tdm....

      Delete
  3. dah tua dah anwar tu...jga cucu jer lah..

    ReplyDelete
  4. Nuar Jubor otak dah sewel, semua pangkat dan darjat dia mahu, Anukerah tuhan lah, Pak Sheik lah, Sivaji d Boss, Aung San Sung yi lah, Nelson Mandela lah, Ularmark lah, Sahibus sama Ass lah, Pakar Ekonomoney lah, Pakar main Jubor lah, Pakar Pelacur lah, semua lah kau ambik. Inilah spesis barua lhanat Yahudi Zionist Neocons yg melutut dikaki Yahudi Zionist di Amerika, sujud untuk mendapat sambung nyawa, itu sebab semua bantuan dari segi keuangan dan bantuan tekanan luar negara kepada kerajaan semua untuk Nuar Jubor menjadi PM boneka buat Yahudi Zioinist. Inilah rancangan jahat dan kotor Yahudi Zioist terhadap negara2 Islam termasuk bumi Tanah Melayu. Walaupun sakit kornik tulang belakang, kena racun arsenik, kena suntikan HIV, diburu pembunoh upahan yg hingga ke hari ini tak muncul2 kerana sakit cirit birit pada ota berjambul penipu Nuar jubor lah, masih sihat walafiat tak mampos2, masig bergelumang dalam kancah terkutok menyondol lobang taik, lobang najis, lobang jubor jantan2, boypren2, isteri YB jamban, isteri2 orang, pelacur2 dalam dan luar negara, bapa takde maruah, bapa tak bermoral, bapa perosak kepada agama, bngsa dan negara. Sesiapa yg menyokong dan bersetongkol dgn Nuar Jubor dapat saham sama, saham menjubor..Nauzibillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. mat liwat yang serba boleh, depan dengan belakang hentam sama rata

      Delete
    2. Org main depan...dia depan belakang.Mana tak jatuh..lutut tak mampu tampung berat dosa kotey bengkoknye.

      Delete
  5. Anu war kau dah tua dah ada cucu wat apa nak tipu.Ko kelentong kat pompuan muda dan budak lelaki tak pro la.Ni ko nak jadi huguan siou puak kadazan plak.Jgn2 ko ni ulang alik sabah ada simpan kat sana la ni.Susah2 kawin la apa lu takut ngan jijah ke.Tgk muka ko ni kesian ada, meluat pun ada.Tp yg paling ko takut nak mengaku ko ni mamak@ keturunan keling jual botol.

    ReplyDelete
  6. Lutut longgar baru lepas mkn karipaaaaap

    ReplyDelete
  7. Ngan umi tau takut sampai jatuh golek dog.Tu masa nak dtg ceramah dah pekena cina dol tak pung baru pas 3x round pekena samsu haram/todi ada betui ka sivaji

    ReplyDelete
  8. Anoo war jatuh. Lain kali pakai tongkat la bro.Kapala lutut tu dah tak blh pakai lagi. Kuat melancap la ni.

    ReplyDelete
  9. Hahahaaaaa cai2 dlm pr ingatkan video besi mat liwat edisi baru keluar, rupa2 nyer pelakonnye terjatuh.
    Baru lepas main kot...tu punca jatuh..lutut msh lemah..dah tua...napsu muda...

    ReplyDelete
  10. Berita terkini..mat liwat terpaksa bertukar tmpt ceramah dari ummi hafilda..
    Dulu pandang rendah kat ummi....takuuuut.Lari bawak kotey bgkoknya.
    ANGKARA KOTEY ITULAH KAMU DIPANDANG HINA OLEH RAKYAT.HANYA CAI LGBT YG SETIA DGN KAMU...termasuk si rafizi...

    ReplyDelete
  11. Dah la tua..gay plak tue...hanjeng anwar

    ReplyDelete
  12. Bumi pun dah tak terima si anu war kutti sikit masa kalau bumi dak mengamuk mau ditelan nya si kutti ni.Balik baca kitab lagi baik la orang tua. Ni terpekik terlolong,berjoget la buat apa.Insaf la wahai orang tua kutuk donia tpt tumpangan akhirat jua yg kekal.Kita patut bungkus orang tua ni jgn biar kan orang tua ni membinasakan negara malaysia yg dicintai.

    ReplyDelete
  13. Kihkihkih.....nasib baik tak join karpal...

    ReplyDelete
  14. Dekat nak pru13 ni...aku khuatir mat liwat yg terjatuh ni akan balut tubuhnya mcm mumia utk tagih simpati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia nak balut seluruh tubuhnya utk tagih simpati...mintak maaflah krn kotey bengkoknya tersembul keluar..

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!