GEMPAR BERAPI! INILAH MUKA LAHANAT YANG MEMAKI PERMAISURI AGONG DENGAN JARI TENGAH!



Inilah muka anak haram yang menunjukkan jari tengah kepada Permaisuri Agong. Aku tengok sejak kebelakngan ini kaum komunis DAP ni dah semkin melampau, mereka pandang kita dengan begitu hina sekali beb. Mereka punya garang pun nampak lain macam, hmmmmm....dah main besar kepala nampak kaum komunis ni....

 Semakin hari semakin melampau puak-puak komunis ni...amaran dan amaran, kalau ya pun nak menang pilihanraya janganlah negara dihancurkan....

77 Responses to "GEMPAR BERAPI! INILAH MUKA LAHANAT YANG MEMAKI PERMAISURI AGONG DENGAN JARI TENGAH!"

  1. Kalau aku jumpa memang aku tebas leher dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan susah susah nak tebas leher dia. Nanti awak juga kena bersihkan baju awak. Tangkap dia dan baling dia ke taman buaya mana mana.

      Delete
    2. geng komunis kita kasi tembak aje...tak payah tebas2

      Delete
    3. macam macam cara ada untuk ajar babi ini. terpulang pada najib. hendak atau tak hendak saja. apa hal budak ini di seret ke mahkamah? hantar dia ke kem askar melayu jadi target practice.

      Delete
    4. 11:16am
      Aku kena tak per, yang penting cina tu mati!

      Delete
    5. 11:15am
      Bior aku kena, yang penting cina tu mampos!

      Delete
    6. Tembak 2 biji telor dia ngan senapang angin bagi pechah dah la....tak payah nak tebas2...

      Delete
  2. Kalau tanya puak2 PR , ni mesti BN yang dah bayar budak ni !!!!. Tapi aku nasihatkan jangan sesekali tanya nik ajis.... Nanti dia kluarkan fatwa versi PAS!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei kou jgn. main2 ngan nik ajis ni kang ketulahan pulak!

      Delete
    2. kalau tanya nik ajis, UMNO la di salahkan nanti....

      Delete
    3. Kalau dah tau baguslah. Memang anak babi ni lahir dari kandang ternakan UMNO & MCA.

      Delete
    4. 4.25pm kamu ni mmg la komunis melayu dayus.

      Delete
    5. Bhai 04.25 lu mmng bacul@pengecut,knp msti salahkn umno sdgkn anak babi tu jelas dan nyata supporter dap...bhai,krn sygkn cina dap lu snggup hina melayu umno...
      Klu lu patriotik..bkn menghina tp lu bgtau apa lu nak buat...melayu dayus

      Delete
    6. Anon 11:56...ye tak ye gak, takut jugak ketulah yer, maklumla nik ajis tu kan Y.A.M (Yang Amat Maksum) Tuan Guru Nik Aziz...

      Delete
  3. apasal ceritau engko dgn lapuran Bernama lain, mana satu yg betoi?

    ReplyDelete
  4. Dah tangkap ke belum. Cita banyak2 buat apa.

    ReplyDelete
  5. kau lalu sempadan perak kau kau hilang...

    ReplyDelete
  6. Cina barua, haramjadah. Tak sedar diri...bangsat. Ini TANAH MELAYU. hangpa tu cina tongkag. Hantaq mai Kedah...biaq kami hantaq masuk long.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar....sumbat je dlm penjara dah tu buboh satu cell dgn banduan kaki liwat....nanti dia sedar lah tu....!

      Delete
  7. Berikut adalah reaksi biasa kerajaan UMNO.

    Nazri: err... sila, silalah ke peajabat I, you tak nak pakai baju pon bole dtg! ada karpet merah lagi! U nak bantuan apa?

    Najib: Insan nih menyokong program 1 Malaysia, jagi kita beri galakan dan bantuan untuk beliau berjaya....

    Hishamudin: Kita sekadar hanya memberi amaran... errr... maksud saya teguran....

    Leong: he..he..he.. manyak magus ini balisan bodo nasional, muli kah tukal nama itu Malaysia jadi Mauyungsia?

    weh! ada berani kerajaan Najib nak ambil tindakan? ilanh undi cina keparat nanti maaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najip sulah kasitau maa...ini Malaysia cina punya!

      Delete
    2. Bhai naik jeep...aku terima statement lu...bhai aku tngk lu pnya imaginasi agak tinggi dlm setiap statement lu sblm ni....bhai aku cuma nak minta lu tlg buat satu imaginasi ttng anak cina ni dgn diiringi oleh makbapak cina jumpa dgn pimpinan trtnggi 3 parti utama pr...ok bhai kita mulakan dgn dap..pastu pkr dan seterusnya...
      Lu nak masuk bar concil dan suhakam lu suka bhai..ini cerita luu punya bukan ahmad albab yg punya...

      Delete
    3. Bhai Juragan Tonggang Langgang, Itu leong adalah produk DAP! Lagi ko suruh jumpa pimpinan tertinggi PR? Ko otak mana taruh? Ibarat anak jumpa bapa lah jawapannya!

      Masalah adalah PIMPINAN negara skg mcm SOTONG! Dari PM ke KDN, suma mcm hamba kapeer harbi nih!

      Kalu zaman TDM, tak mampos budak nih dlm ISA!!!!

      Delete
    4. Kerajaan bagi muka sangat....takkan maruah institusi raja di hina pun bole rilek lagi.....

      Delete
    5. Itu pasal! Aku pon heran ntah apa pondan PM kita tu ngan Cina! 22 tahun TDM memerintah, haram dia pakai baju cina ato india! Lagi lah kalu nak mengampu cina ngan pukul gendang!

      Tapi, zaman TDM haram ada Cina harbi seberani sekarang, KENAPA?

      Delete
    6. salahnya kita semua orang ISLAM dan bangsa MELAYU tak bersatu...kerajaan yang lemah akan menyebabkan pemiminpinnya menjadi lemah. untuk mengekalkan kuasa maka akan tunduk kepada tuntutan puak-puak yang boleh menyokongnya. inilah strategi halus pecah dan perintah.

      Delete
    7. Naikjeep...jd.nmpk sngt le bodohnya lu pnya statement...lu nk salahkn kerajaan dgn apa yg member separti lu buat...klu tak tak kan ada org mcm lu berebut nk meraung utk kugan dan teh beng hock...bangsatnya hidup lu bhai...hnya pndi meletakkan kesalahan pada org lain.

      Lu otak letak kt mana...lu pk guna usus perut ke...klu cina laknat tu nk kena panggil utk bg statemnt kt polis...dh tentu nk aziz ngan karpal berlumba sapa smpi dulu utk support budak tu...masa tu lu pun sekali terjerit2 kt tepi jln...kononnya cina babi tu dianiayai...itulh standard lu..

      Bhai...lu cuma blh berimaginasi dgn hebat tp lu ttp tak boleh guna otak utk berfikir..
      Sbb itu aku suruh lu buat imaginasi lu(dah itu jew yg boleh nk suruh pk hancuss) cina semakin krg ajar kerana adanya org yg bingai yg cuma berfikir guna usus perut serupa lu...bhai sbb itu aku suruh lu pk jika budak tu jmpa pimpinan pr..apa yg pr akan buat sbb celaka tu satu spesis dgn lu...tak kan anwar suruh babi tu pergi nyorok kt kedutaan turki...

      bhai lu nk ckp kerajaan hamba kafir harbi atau whatever...hamba pecacai utk dap sapa bhai..lu nk ckp pas parti dominan...atau pkr yg takda langsung jiwa melayu sbgi parti dominan...atau dap adalah hamba kepada pas..hahaha..ok bro aku dh tau lu setakat mana je...thanks bro

      Delete
    8. Bhai 01.06...statement lu adalah jawapan yg paling tepat utk kita bersama2 hadapi masalah ini...melayu mesti bersatu di belakang pimpinan melayu...melayu mesti menjadi kuasa dominan dlm politik...moga2 pas kembali kepada perjuangan asal...bukan sekadar utk melihat kejatuhan umno ttp matlamat yg hakiki..kembalikan pimpinan ulama didlm pas...

      suatu masa dahulu aku hmpir mnjadi ahli green family...anwar yg membuat aku berfikir kembali...didlm pas ada kemanisannya ttp pimpinan yg ada merosakkan segalanya..umno masih relevan utk org melayu muslim...semoga kita akan bersatu dibawah satu wadah perjuangan demi agama bangsa dan negara....amin

      Delete
    9. Bhai Joragan Tonggang Langgang.... Beruntung YB2 UMNO dpt org2 mcm ko! Ko tadah jak lah apa yg jatuh dari mereka, taik ker... ludah ker...

      Org2 mcm ko lah yg menyebakan YB2 UMNO naik minyak!

      Wa tarak ada kluar statement sokong mana2 parti ato YB! Lu main serkap hotak pun serupa PR, PUIH!!! wa independent, tarak macam ko, membabi lagi membuta sokong UMNO!

      wa tau ko mmg pandai... itu pasal ko pilih UMNO! ha..ha..ha...

      Delete
    10. Juragan, sori to say lah. Kali ni ko mmg jelas bodo! Ko pun pandai emo mcm puak PR jugak yer!

      Delete
    11. Ohhh org takda hala tuju...itu yg umno jadi bahan lu...ok bhai...dah hidup takada pendirian nkbuat camana..thanks bro

      Delete
    12. Pandai panas pulak bontot juragan nih! Cakap jer "Ko otak mana taruh?", weh gila sakan dia nih!mauhaha hahaha! Terbaiklah ko Naik Jeep!

      Delete
    13. Woi naikjeeb dah tak boleh nak berhujah dgn juragan 69...tiba tiba nko kata nko independent lah,statement mana yg tunjuk nko indipendent.kutuk org ikut sedap mulut nko,bila org sanggah nko jadi meroyan...nko masuk blog ada sapa yg bayar,lainlah klu blog ni nko punya bolehlh dpt sponsor.guna akal utk berfikir bukan guna usus perut macam yg juragan cakap.

      Delete
    14. Bhai repair jeeb...no hal le bhai...kita masing2 ada pendirian maka kita akan pertahankn pendirian kita...pada aku rezeki yg Allah beri ni dari keamanan yg ada dibumi malaysia. Politik bukan punca rezeki aku...whatever lah bro...thank bhai

      Delete
    15. Hidup juragan lu terbaik bro,biasalah bro puak ni bukan boleh kita komen,dia org je yg betul.kalau ada org boleh counter balik huh mulalah jawab merapu..lu terbaek bro

      Delete
    16. Dah naik jeep turun jeepFebruary 13, 2013 at 3:36 PM

      Hahaha kesian naikjeeb kena bahan dgn bro juragan...banyak le ko punya independent,itu kah cara indipendent yg kutuk satu pihak...apa apa lah ko dengan indipendant ko...juragan gua support lu bro

      Delete
    17. Bhai semua thanks bro...kita tutup dan lupa kan je..masing2 ada pendapat,so yg penting setiap hujah atau komen kita respek...bukan semua org berani beri komen tak kira dari umno,bn atau pr.. Semua yg involve adalah terbaeeek...thanks bro

      Delete
    18. Rasa2 aku klu mat liwat jadi pm spt diumumkan dapig....Bgmanakah nasib budak tak bersunat nie?

      Delete
    19. Sdra juragan..anda antara blogger yg amat peka kepada cabaran politik melayu..anda konsisten dgn hujah serta info yg menarik..
      Anda tidak gentar dgn kutukan dan cacian dari pihak lawan.Tahniah atas usaha anda yg jelas sygkn bangsa melayu.Sdra juga tidak akan membalas cacian dgn bahasa lucah atau menjatuhkn maruah lawan anda dgn cacian...

      saya selalu mengikuti hujah2 sdra dari pisau.net hingga blog parpukari, sdra mantap dgn setiap hujah yg sinis. Syabas utk sdra juragan dan teruskan perjuangan sdra didalam umno.terimakasih

      Delete
    20. Kalian2 semua org melayu mesti bersatu sebelum kita ni di kumpol dan di bakarnya hidup2 nanti. Orang melayu hanya istimewa sebelum mereka dapat apa yg mereka ingini dan hajati ia itu negara malaysia satu sahaja yg org melayu ada. Bersatu la supaya tidak kesal kemudian hari. Semoga ALLAH memberi pelindong ya muhaymin.

      Delete
    21. Kau orang janga jentik pemimipin juragan soh chai tu, memang dia tak boleh terima, walaupon ia nya benar.
      Perangai dia dengan penyokong pembangkang memang sama, pemimipin mereka langsung tidak boleh dijentik.

      Delete
    22. Hahaha...whatever le bhaicol,klu itu yg buat lu rasa bahagia...mana ada penyokong yg tak kesah org/parti di sokong kena fitnah... Betul pada kita tak semesti betul pada org..
      Bhai pemimpin ibarat bapa kita...lu tak kesah klu bapak lu kena kutuk...thnx bro

      Delete
  8. pulau pinang hak milik kedah..disewakan kepada penang semasa zaman british sehingga kini...rasanya dah tiba n\masanya kedah ambil balik PP supaya org cina di malaysia tahu bahawa negara ini adalah tanah melayu bukan tanah cina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm.....ada juga yg pandai perundangan...shukor...

      Perjanjian ngan British tu masih ' in force ka, valid ka, void ka ' ?


      Delete
  9. aku tgk kat malaysia ni memang cina bangsat la yang paling racist sekali,diorng ni mmg brani tak tahu bertempat..ingat cina,sedar sikit asal usul kau,jangan nak berlagak lebih..!!kalau tak kerana kemurahan hati raja dan org melayu,kalau tak sampai sekrang pun korang mcm anjing jer kat negara ni..jangan kau cabar perasaan sabar org melayu kalau korang sndri pun tahu akibatnya....nak ke 13 mei berlaku lagi??bersyukur skit dengan apa yg kita ad skrang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau berterusan macam ni, tak mustahil berulang kembali 13 mei

      Delete
    2. tiada siapa yang untung andainya rusuhan kaum berlaku tetapi sebagai bangsa bermaruah orang Melayu berhak mempertahankan maruah dan tanah air mereka. Jangan terburu nafsu dan memulakan sengketa kerana undang-undang masih dapat dijalankan. Marilah kita semua bersatu mempertahankan AGAMA, BANGSA dan NEGARA.

      Delete
    3. 1:10pm
      Semua bermula dari perdana menteri, perdana menteri sibuk dengan buku hijau, rakyat pon ikut sama sibuk,kalau perdana menteri itu sibuk dengan wawasan 2020, maka rakyat pon sibuk dengan wawasan2020....lepas tu tukar pulak perdana menteri lain, sibuk pulak perdana menteri tu dengan islam hadhari, maka rakyat pon sibuk jugak dengan islam hadhari walaupon tak reti, tak faham apa itu hadhari...
      Sekarang ni sibuk pulak dengan satu malaysia sapa pon sibuk dengan satu malaysia, sehinggakan ada salam satu malaysia....tak per lah itu tak masalah pon.

      Kalau lah pM kita tu sibuk dengan mpertahankan agama dan mendaulatkan hukum & syariat islam, aku yakin rakyat pon akan sibuk macam apa yang PM kita sibuk kan itu...

      Lagi pon malaysia dah maju dah....apa yang ada kat usa semua nya ada di m'sia.

      Delete
    4. Silap tu...sejak mat liwat berkawan dgn dapig...islam dan melayu dipandang hina oleh cina kominis nie...
      Mat liwat cuma anjing salakan dapig n ulama u-turn tukang lap najis mat liwat.

      Delete
  10. bukan salah dia..tetapi salah kerajaan UMNO.Kenapa tidak hapuskan sekolah vernakular..Sekolah CinA.DAN SEKOLAH tAMIL.iNILAH MANUSIA CINA JENIS PRODUK SEKOLAH VERNAKULAR..TAK HORMAT RAJA DAN ORANG mELAYU..lancau LEONG PUI KI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat sekolah SRJK(C) tak dak main lagu NEGARAKU...Cikgu Malayu tak diterima, Cikgu Melayu bodoh.

      Delete
  11. Wa cakap sama lu...ini budak cina tilak ada niat tunjuk jali hantu ma...lia mauk belitahu sama itu polis...itu mat liwat sulah kolek dia punya lubang taik sama itu jali antu...
    Mau ckp milayu..lia tilak pandai..jadi kasi tunjuk itu jali antu ma sama itu polis...

    Petikan saksi liwat dpd mat liwat-bapak lgbt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haiya....sulah jadi mangsa mat liwat ma...

      Delete
  12. LEONG PU KI.....

    Muke ko akan di tampal di merata2 tempat di Malaysia beserta dgn ayat keramat ko.....lepastuh MARI KITE TENGOK SAPA YG KENA?.......DIAM ORG MELAYU JGN DI USIK....

    ReplyDelete
  13. Kalau ada yang berani tolong ikat cina sekor ni, aku sanggup sembelih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lupa bacha Bismillah..Golok ada ?

      Delete
  14. melayu sembang tak jatuh...kepala butuh!! hahaha

    ReplyDelete
  15. waduh pak , ini kayak nya akan jadi pengungsi ya orang melayu di propinsi johor kerna tanah milik mereka udah dijual ole ketua setan amno ya. kerna gak bisa mengakui nya maka segal kasus yang gak relevan di kata ole perampok setan amno itu ya. ayam kalah tapi kampong dia terjual ya kata orang melayu.jangan marah ya pak.


    http://feedproxy.google.com/~r/blogspot/RzVdP/~3/Q_bqaQxNz0Q/kroni-pm-jual-tanah-di-johor-kepada.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. waduh pak anaknya gus dur! kok kamu ni sih kayaknya bakas kena sula... Sabar-sabaran dong pak edan... tuh negara mu yg rakyatnya mcm peter porn... jagain sih mereka, nanti dibilangin negara anak haramjadah!!!

      Delete
    2. Saiz Teks: A A A

      Kroni PM lelong tanah rakyat Johor kepada pelabur asing

      (Oleh Sidiqin Omar)SKUDAI 13 FEB: Tanah rakyat Johor yang dirembat secara haram sedang dilelong kepada pelabur asing oleh kroni Perdana Menteri untuk pembangunan bersepadu Iskandar Malaysia, kata Naib Pengerusi KEADILAN Johor, Hasan Karim.Dedah beliau, semua tanah berkenaan dilelong kepada pelabur Eropah, China, Hong Kong dan Singapura.Akibatnya, penduduk yang memiliki plot tanah kecil menjadi mangsa rampasan secara sistematik selepas disatukan atas nama pembangunan tersebut.“Dari Sungai Danga, Sungai Perling sampai ke Tanjung Pelepas, kebanyakan tanah diberi pada KPRJ (Kumpulan Prasarana Rakyat Johor).“Tapi bukan KPRJ yang bangun dan uruskan. Tanah ini digadai kepada Danga Bay yang dipunyai Lim Kang Hoo, kroni Najib Razak dan Ghani Othman,” kata Hasan.“Dulu DPMJ (Dewan Perniagaan Melayu Johor) nak majukan, tapi ditolak. Sekarang di Lido Boulevard, dari depan Masjid Abu Bakar sampai Marin Shahbandar dimiliki tauke judi, Vincent Tan,” katanya lagi pada Ceramah Umum KEADILAN di Taman Skudai Indah, di sini semalam.“Rumah di Iskandar ini pun bukan untuk rakyat biasa, tetapi untuk orang-orang kaya. Harga jutaan ringgit. Adakah rakyat biasa mampu beli?” soal Hasan.“Yang ada sekarang ini pun, ramai tak mampu beli rumah,” sambungnya disahut sorakan ‘betul’ hadirin.Hasan sebelum itu bersama Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim ke Forum Perdana Isu Tanah Di Negeri Johor di Hotel Li Garden, Pasir Gudang.Menurut Hasan, berbanding Johor, Pihak Berkuasa Tempatan Selangor di bawah pentadbiran Pakatan Rakyat lebih proaktif menyelesaikan masalah pemilikan tanah.“Kalau duduk 10 tahun, kerajaan (Selangor) beri geran. Di Johor, ada yang duduk 40 tahun masih tak dapat hak milik.“Di Selangor, Menteri Besar dan pegawai pejabat tanah turun padang. Di Johor, dah buat temujanji dengan D.O (pegawai daerah) pun, susah nak jumpa,” kata Hasan.Isu tanah di Johor kritikal sehingga Pakatan Rakyat menuntut kerajaan negeri menyelesaikan segera tuntutan, permohonan dan pampasan pengambilan melibatkan puluhan kes termasuk Iskandar Malaysia.Antaranya isu pengambilan tanah di Pengerang, Felda Cahaya Baru Masai, Kampung Plentong Tengah, Sungai Balang, Bekok, Kampung Skudai Kiri dan puluhan lagi.

      Delete
    3. Klu mat liwat jadi pm...makin teruk tanah melayu digadai dgn dapig...

      Delete
    4. Tuan Hassan, YB Khalid Ibrahim, adalah dengan amat sukacita dijemput memberikan ceramah tentang perumahan kos tinggi yang tak mampu dibeli oleh orang Melayu di Pulau Pinang. Kami tanggung kos penginapan di Batu Ferringhi. Data-data semua kami ada. Tuan berdua cuma cakap aje bagaimana saksiah Tuan Aminurrasyid LGE Omar Abidulaziz mengendalikan progrem menghanyutkan Melayu Pulau Pinang ke perairan Jerjak.

      Blueprint yang sama boleh juga digunakan di Johor, kalau berjaya.

      Melayu Johor jangan disamakan dengan Melayu P.Pinang. Kami perintis kesedaran dan kuasa, manakala saudara kami di P.Pinang merintih diperkosa, sedangkan tangan dan kaki dipasak dibukit bendera. Kami cipta sejarah dan membaca sejarah, dan kami tidak suka gula-gula getah saperti juga orang Singapura dilarang makan gula-gula getah.

      Kami selesa berunding, berniaga dengan Cina Tanah Besar, Hong Kong, Taiwan, Jepun dan Korea. Sejak revolusi perindustrian negara 30 tahun dulu beratus ribu mereka datang berniaga dan membuka industri disini. Mereka hidup bersama kami. TETAPI mereka tidak pernah meminta untuk MEMERINTAH atau menjadi PEMERINTAH johor. Sekarang kami menyediakan untuk mereka kemudahan bertaraf dunia supaya mereka terus yakin dan selesa untuk berurusan dengan kami. Mereka juga ingin berkongsi kemajuan dengan kami.

      Tetapi yang menjadi masaalah adalah munafiq bangsa yang cuma menjadi pemerhati jahat ditepi arus pembangunan, saperti tuan Hassan sendiri. Bercita-cita menjadi PEMERINTAH bersama gerombolan sabotajnya, memasang jerat disetiap persimpangan, manakala menabur fitnah sebagai minyak licin dijalan yang lurus.

      Delete
  16. Hahaha terbaik 23.47pm

    ReplyDelete
  17. http://gigitankerengga.blogspot.com/2013/02/gambar-ketua-penerangan-umno-pandan.html

    wakakakaka, enak sekali ini ketua setan amno dijilatin ole amui amui yang seksi ya, kapan mau pergi ke makkah ya untuk taubatan nasuha. Ya , ini orang bikin kicuh satu malaysia. Bagaimana sih sukses ya dalam Pemilu nanti kalo gini amalan nya pak setan amno. wakakakakakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu tengok gambar dah nak basah...belum lagi lu tengok video mat liwat dgn china doll...
      Kering air lu.....
      Bila lu tengok kotey dia...haiya..lu musti tegur...

      Delete
  18. GEORGETOWN - Polis menahan seorang lelaki dipercayai menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah dalam kejadian di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas, dekat sini.

    Ketua Polis Daerah Barat Daya, Supt Hatta Md Zin berkata, dalam kejadian 12.30 tengah hari semalam, suspek yang berusia 29 tahun dipercayai menunjukkan isyarat lucah ketika kenderaan yang dinaiki Tuanku Hajah Haminah melalui lapangan terbang berkenaan.

    "Ketika itu bapanya sedang menghantar suspek ke lapangan terbang. Difahamkan berlaku sedikit perselisihan faham antara suspek dengan bapanya. Mungkin suspek bengang dengan bapanya dan dia menunjukkan isyarat lucah itu...hangpa baca sendiri la kat Sinar tu..dok gelong sampai bab politik dan bangsa..DAN SEMBELIH LE lagi haru BIRU.

    ReplyDelete
  19. http://www.keadilandaily.com/buku-kedua-saya-dedah-tabiat-rosmah-guna-bomoh-deepak/


    waduh pak, udahla folower goblok setan amno menjilati bu rosama itu ya, kerna berdosa gede. Hi.....serem ya ini perempuan kayak mak lampir dari gua hantu ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya golongan lgbt yg baca kencingdaily mat liwat tu....
      Pantang tengok lubang...lubang taik pun disapu.

      Delete

  20. Pemuda dipenjara, didenda kerana tunjuk isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong dan polis

    2013/02/13 - 18:04:09 PM

    BALIK PULAU: Mahkamah Majistret di sini menjatuhkan hukuman penjara 30 hari dan denda RM8,000 ke atas seorang pemuda atas dua pertuduhan membabitkan kesalahan menunjuk isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong dan anggota polis di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang (LTAPP), Isnin lalu.

    Hukuman terbabit diputuskan oleh Majistret Muhamad Hidayat Wahab sebentar tadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bermakna lagi ramai yang buat salah dan dikenakan hukuman denda dengan duit, lagi banyak kerajaan dapat duit..

      Delete
    2. Bhai...banduan yg duk dlm penjara cukup dgn makan angin ke...bil air bil letrik mak bapak banduan mari tiap2 bulan bayarkan... Warden dan pertugas penjara kerja tak perlu gaji...dpt pula banduan high class.. Bg mskan itu racun bg makan ini racun...belum kira bil ubat...bhai lu ingt setiap sen yg kerajaan dpt,simpan jew tak perlu keluar dah...bhai,ada akal guna...cuba ada fikiran yg positif sikit...lu fikirlah

      Delete
    3. Bro juragan,nti adalah siapa2 yg kutuk bro yg dia independent dan tak kan tak boleh sentuh kerajaan...hahaha dia spin balik aku cuma cakap kerajaan dapat duit banyak salah ke.

      Delete
    4. Hahaha...no hal bhai,hak dia org utk ckp apa yg dia org nk ckp...aku ok jew...thanks bro

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!