GEMPAR BERAPI! BETUL KE MB KEDAH AZIZAN RAZAK SUDAH JOIN UMNO?

Serius beb! KLIK SINI

40 Responses to "GEMPAR BERAPI! BETUL KE MB KEDAH AZIZAN RAZAK SUDAH JOIN UMNO?"

  1. Betulkah UMNo sudah join ahli neraka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUKAN UMNO LAH TAPI PASS SEBAB DIA SEKONGKOL DGN KAFIR LAKNAT DAPPIG. TAKKAN KAU TAK TAU.

      Delete
  2. Ko tuhan ke yg tau umno masuk neraka?let say parent ko undi umno,so parent ko masuk neraka la ekkk.

    Bagus tul ada anak mcm ko.doa mak ayah masuk neraka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL3 CAKAP SI ANON 11.50 AM INI MMG BODOH NAK MAMPOS KAN APA YG ANON 11.18 AM TU KATAKAN, MANA DIA NAK TAHU UMNO MASUK NERAKA TUHAN KE ATAU AHLI NUJUM KOT MMG CKP TAK GUNA AKAL LANGSUNG. INILAH ANAK DIDIK ANWAR SEBENARNYA.

      Delete
    2. Si anon tu ada lidah iblis... tak da yg baik keluar dari rongga mulotnya....

      Delete
  3. Klau neraka yg dicipta oleh nik aziz al_munafikin, mungkin betul la,!!! Sebab tuhan kedua bagi puak PAS adalah karpal sigh. Dewa tertinggi dalam agama PAS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perkataan tuhan kedua tu mungkin tak layak..tapi Dewa tu masok aqal juga.

      Pendewaan Karpal singh oleh nik ajis !

      Delete
  4. Best lah kalau mcm tu.Doa kan saja moga ustad azizan join utk agama bangsa dan negara.Undi lah BN wahai rakyat kedah yg bijak bistari.

    ReplyDelete
  5. betapa umno sdh terdesak sekarang. akidah melayu umno jauh tersasar dari islam yg sebenar apabila mengutamakan bangsa daripada agama. Ingatlah melayu umno sekarang mempunyai fahaman yg sama dgn Nazi, Facist dan Yahudi yg mengutamakan bangsa. Tidak keterlaluan kalau melayu umno ini layak digelar YAHUDI ASIA. Maka benarlah kata Amanat Hadi dulu, adalah haram kita bercampur gaul dengan melayu umno, halal memakan makanan mereka. Biarlah aku tambah sedikit: Darah mereka halal ditumpahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. correction:...haram memakan makanan mereka.

      Delete
    2. Semua yang berkaitan dengan melayu umno adalah HARAM bagi kita. Cuma 1 sahaja yg HALAL...darah mereka.

      Delete
    3. BERUK PAS DAH GILE wakakaka....

      Delete
    4. inilah hasil dr amanat hj hadi. org islam umno nampak saja salahnya. salah org islAm pkr buat2 x tau. dah kata pakatan, betulkan dulu masalah dlm pakatan dulu. jdlah contoh, insyallah org umno akan ikut kamu

      Delete
    5. beruk2 pas memang diajar mak pak depa sejak dari kecik membenci UMNO...depa dah diajar memusuhi UMNO umpama memusuhi syaitan..sampai mcm tu sekali...dari pemimpin sampai pengikut semuanya sesat sesesatnya...aparaa....

      Delete
    6. Bhai 12.38 & 12.40....nak tahu darah umno itu haram atau halal meh cari aku....bangsat punya melayu...bhai klu setakat dlm blog tak guna bhai...meh cari aku dan jgn ckp apa lu cantas jew aku...baru jd pengikut bangkai dah ckp tak guna akal...

      Bhai nmpk sngt bertapa bebal dan bodoh nya sesiapa yg mengikut pas...bhai lu taiko ke...lu doa jew supaya kita ditemukan supaya lu dpt lunaskan hajat lu ptuuiii

      Delete
    7. juragan 69 ni darah dia halal. memerangi melayu umno ibarat memerangi yahudi laknatullah. kami siap berjihad memerangi melayu umno laknatullah. kali ni pasti juragan terkencing2x ketakutan, mungkin terpaksa bersembunyi di negara saudara seagamanya israel.

      Delete
    8. Bhai ckp jew tak guna...meh lh cari aku...
      BACUL

      Delete
    9. Hahaha....inilah manusia plg munafik...ckp tak serupa bikin hahaha bercakap laknatullah....erti bismillah pun blm khatam lg...malu mak bapak lu dpt anak ckp tak guna akal....meh lah,aku cabar lu bhai..cari aku,kita tngk siapa yg dilaknat

      Delete
    10. juragan 69. keturunan lu & species2x seangkatan lu melayu umno mmg dah lama dilaknat, sejak dlm perut lembu mamak sharizat lagi. kesian lu hidup dlm tempurung umno, beserta dgn anak bini lu skali. Species Islam celup mcm lu ni semua org tau...tadak teloq, suruh bini simpan dalam kopek.

      Delete
    11. Ohhh ini rupa dan mentaliti org islam...kesian bhai dgn impian lu mencar syurga dgn jalan mudah....bodohnya lu mencari keredhaan Allah dgn tiada beradap...hahaha bodohnya...

      Delete
    12. bhai ko pergi la cari juragan69 tu... mintak no taliponb dia... ko kata halalkan ko jumpa dia pi cantas kepala dia...ada berani?? ckp gempak mcm pailang ni wahid.. tapi bacul!!. mcm ni punya ajaran PAS baik ko pi mengaji lagi.. ni la fahaman PAS melahirkan ramai golongan terrorist, khawarij dan terencat akal...

      Delete
    13. hahaha betul tuuu.....lagi bagus kalau pas pecat Nasharudin sebagaimana memecat Hasan Ali..pecat semua tinggal kan Nik Ajis n Hadi Awang untuk makan kek kat rumah Karpal Singh..kerana kumpulan DAP dan PKR tak layak bergelar YAHUDI ASIA.

      Delete
    14. Juragan 69......07-237 3333...bila-bila masa dan dimana saja

      Delete
    15. juragan 69 tu sembang jer lebih. kalo berdepan mcm anak ayam baru menetas dari lubang burit jer. Kan teloq dia simpan dalam kopek bini dia. Jenis Islam celup.

      Delete
    16. Hahaha sembang kasi bimbang lah lu bhai!!

      Delete
    17. AGAK2 BRIM SIAPA YG DULU BEREBUT YA. SIAPALAH AGAKNYA YG BANYAK BAYAR CUKAI KAT KERAJAAN DAN DARI DUIT ITU KERAJAAN BAYAR GAJI PEKERJA TERMASUK YG SOKONG PASS. RASANYA ORANG PASS KE ATAU ORG UMNO. CUBA FIKIR2KAN YA.

      Delete
    18. Bhai 11.19 pada aku klu bayar cukai bnyk org pas ngan pkr...cukai yg wajib seperti cukai pintu,cukai tanah,roadtax diaorg bayar...(kita mesti bersangka baik) tp diaorg bayat cukai lebib melalui tin milo,uncang,
      Ketayap pun boleh...tu yg bila BR1M diaorg dh smpi sblm bank buka...income tax... Hmm ada kot...

      Delete
  6. ustaz azizan x join umno atau gilakan umno bn tp dia msh menganggap melayu umno dan bn bersaudara jd kita yg umno bn anggapla org pas saudara seagama kita klu depa dh bodoh jgn kita ikut perangai bodoh depa..contohila ust azizan ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO TAK PERNAH KATA SIAPA MSK PAS NERAKA TEMPATNYA DAN UMNO SGT TAK PERNAH PUN BERMUSUH SESAMA ISLAM SENDIRI.

      Delete
    2. Orang Pas masuk sorga ikut pintu mana?? Ada Nik Ajis bagitau?? Babul-Pass, dengan cara mencarut, maki hamun ( Tak payah zikir dan tasbih ). Macam mana rasa bila melalui Babul-Pass tersebut?? Adakah sama macam orgasm melancap puak-puak PAS??

      Delete
  7. aku dok aloq staq..pas perentah dh nk abis pengal dh..APA PN X DA YG BLEH MENGUNTUNGKAN RAKYAT KEDAH..YG DOK UNTUNG DEPA YG DOK TEBANG BALAK SMPAI LINCIN...hakkpuikkhh..!!! Jadah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betui ka dah botak linchin ? Itu dah merosakkan alam sekitar.

      Haram tu ! Mungkin hukum tu jadi lain dalam Pas.

      Delete
  8. mukriz meroyan nak jadi MB kedah. Kesian UMNo ni cita2 nak merompak rakyat saja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...takda salahnya mukhriz jd mb kedah(insyaAllah klu tak mukhriz pun mana2 pemimpin umno kedah) dia anak watan kedah serta berkemampuan utk membawa kedah utk jadi lbh maju... Rakyat kedah menantikan pemimpin muda yg berwawasan...

      Taklah macam pemimpin pas lompat sana sini utk jadi yb...asal menang sdgkan org kmpunng sendiri tak sudi..
      Mat sabu ada beran blik kg...husam macamana...org kelantan dlm pas tak ramai yg cerdik ke...??

      LKS otai politician pun sama...sembang dia paling berani..apahal menumpang tmpt org sana sini...penang buang merempat ke perak..LGE tak sedar diri..
      Khalifah pas yg cuma berani suruh isteri berlawan di melaka...rupanya2 kekasih hati dipenang...dah bagi menumpang skrg jd tuan...jd km tanpa demokrasi...

      Dato seri Anwar ibrahim yg dikatakan hebat diseantero malaysia...ttp berani mnjadi hero kampung wlupun isteri di halau dari mnjadi yb...hmmm terror anak lagi mencuba nasib dilembah pantai...menang atas simpati...hahaha kenapa anwar tak berani ke pekan pahang,baru tau anak jantan atau menang ehsan...

      Bhai...lu patut check dulu samada yg berada didlm kepimpinan PR anak jantan cuma dipentas atau dihati rakyat.
      Hmmm pru kali ini...sekali lagi rakyat pening nak undi anak watan atau ehsan kpd tetamu merempat...atau nak undi anak watan yg DIKATAKAN hebat tp hnya berani menyorok dibelakang org kampung...yg pelik dan kesian ahli dan anak watan...masih undi wlupun tahu calon yb ialah yb hantu yg diimport ... PATI..PEMIMPIN ASING TANPA IZIN

      Pru13...undiABU(ALLAH BERSAMA UMNO)

      Delete
  9. kahkah..tapi yg terang2 rompak hak rakyat kedah la ni sapa..? Habis balak..kahkah ladang rakyat nk tanam mottan..kahkah bodo tahap nk mampus..kepala butoh tok wan hampa..kahkahkah...bodo pas ni dh x da ubat dh kt dunia ni.

    ReplyDelete
  10. kesian mana2 budak muda yg termakan dakyah pas...sedangkan hadi berpeluk2an dgn karpal yg memang takmo negara Islam ngn hudud, depa masih nak kata pas perjuangkan Islam? pas hanya jd keldai dap (baca: karpal) ja!!

    amanat hadi tu hadi sendiri dah langgar buta mcm tu saja!! dulu dia kata haram kerjaan yg bekerjasama dgn parti kapir! hadi sendiri berdakap mesra dgn lks, karpal & anwar lgbt tu plak lagu mana? tidakkah itu satu bukti nyata presiden pas hipokrit tahap gaban?

    jgn kerana pakai nama 'Islam' pencacai pas ingat pas betul2 nakka Islam? kalu iya, dah 20 tahun kelantan pakai undang2 Islam sepenuhnya!!

    ReplyDelete
  11. teringat masa kecik2 dulu bermain dlm kebun moktan dan jambu aruah hanifah bapa bashah. dipokok pauh. bashah ank baik.selalu naik gerek dgn dia dulu. kebun moktan tu pakngah murad tinggal dgn famili beliau. kisah2 lama dgn bashah tinggal kenangan. dia org politik yg ikut jejak aruah ayahanda beliau senator hanipah. kami disekitar kubur panjang amat kenal dan mesra dgn semua keluarga beliau. selamat majujaya buat sahabat saya ini. jenguk2 lah kubur panjang...

    ReplyDelete
  12. Greetings! I've been reading your weblog for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Lubbock Texas! Just wanted to tell you keep up the fantastic work!

    Feel free to surf to my web-site - blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Howdy! I could have sworn I've been to this website before but after browsing through some of the post I realized it's new to me.
    Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll be
    bookmarking and checking back frequently!

    Feel free to visit my web blog gentlefolk
    my page :: "control stick"

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!