GEMPAR BERAPI! BAPA ALTANTUYA DAKWA PEMIMPIN PAKATAN FITNAH NAJIB! BALA OH BALA!

Kilang fitnah PKR sejak akhir akhir ini punyai masaalah, sejak dari dulu lagi mereka tidak pernah gagal mengeluarkan pelbagai produk fitnah untuk sajian menjadi halwa telinga kepada para penyokong dan menghasuti rakyat.Propaganda mereka mudah,pembohongan yang diulang ulang hingga ia akan kelihatan benar. Cuba kita lihat bagaimana kes Altantuya ,dahulunya kembali senyap dan sudah basi apabila Raja Petra orang yang pertama membuat dakwaan kononnya pembabitan Rosmah dan Najib membuat pengakuan bahawa kesemua ceritanya adalah rekaan semata mata.Malah beberapa individu didalam ceritanya juga tidak wujud.

Kemudian puak haprak ini mendakwa Rosmah berada dilokasi pada tarikh dan waktu Altantuya dibunuh. Heboh satu negara ceramah ceramah pakatan bagaikan sarkis menjadikan modal untuk membuat fitnah. Pembohongan diulang ulang lagi.. Ramai yang percaya fitnah ini..kemudian..keluarlah bukti dibawah ini..


Tarikh dan masa seperti yang didakwa oleh Raja Petra dan SD Bala pada ketika itu ternyata satu pembohongan besar dan fitnah. Rosmah berada di satu majlis menghargai anak anak yatim.Malah Najib secara terbuka melakukan sumpah laknat beberapa kali di masjid dan Pisau sendiri menyaksikan di dewan PWTC beliau melakukan sumpah bahawa dirinya dan Rosmah langsung tidak mengenali Altantuya dan terbabit didalam isu ini.


Kilang fitnah haprak pakatan konsisten melakukan pembohongan,pelbagai skrip dan drama dibuat untuk memberi persepsi yang buruk kepada pemimpin negara.Dr Setev Shaariibu juga mendakwa pemimpin pakatan berbohong. Bayangkan ayah kepada mangsa turut mempertahankan Ds Najib dan Rosmah.

Hari ni Deepak muncul dan beberapa portal pembangkang yang diketahui ramai terlalu banyak terbukti melakukan pembohongan menghidangkan kembali lauk basi. Skrip lama diulang …bohong lagi..fitnah lagi..

Banyak lagi skrip pembohongan dan fitnah digarap sebegitu rupa seolah para pemimpin Umno ini tidak tahu halal dan haram,seolah pemimpin Umno ini tidak tahu syurga dan neraka. Begitulah gambaran yang diberikan. Bagi mereka yang bebas akal pemikirannya sudah pasti dapat bezakan mana yang tipu dan benar..mana yang logik mana yang tak logik.

Bagi mereka yang sudah dihasut,pemikiran yang penuh dengan kebencian amarah sudah pasti tidak mampu berfikiran dengan waras.Keling Karpet seperti Deepak kantoi beberapa kali,tidak konsisten dan dilihat gagal melaksanakan tugas..Maka terpaksa lah haprak pakatan cari kaki putar belit seperti PI Bala..

Walaupun mengetahui P Balasubramaniam seorang pembohong,seperti biasa khidmat orang seperti ini amat diperlukan disaat kredibiliti jalan cerita skrip pembohongan sudah terpecah tembelang.Rakyat bukan bodoh dan buta,apa yang haprak pakatan cuba gambarkan seolah Najib dan Rosmah orang yang tidak ada agama..seolah pasangan pemimpin negara ini tidak tahu dosa dan pahala..

Kepada jentera propaganda haprak pakatan..carilah idea baru..dah basi isu Altantuya tu..bohong tak habis habis..takkan korang suka sangat dengan lauk basi ni.. semua isu recycle..mulanya Suaram panas kononnya Mahkamah Perancis nak dakwa Najib..kemudian apabila kantoi berbohong..timbul pulak Deepak.. nak bohong rakyat pun biar la nampak logik sikit.. Saifudin,Bardtuya dan barisan pemimpin PKR..sudah sudah la bohong rakyat..

HOUSE PK: Ini aku ambil dari Pisau.net. Macam biasa isu recycle yang takde kena mengena dengan Pm dan isteri cuba dihidupkan semula. Dari kisah penjual karpet Deepak yang paria tu sampai la ke PI Bala sekor lagi paria yang diupah Anwar untuk menghidupkan kembali FITNAH BASI ni. Rakyat sudah tahu kebenaran beb. Tak payah nak main wayang lagi la fuckatan oi!

139 Responses to "GEMPAR BERAPI! BAPA ALTANTUYA DAKWA PEMIMPIN PAKATAN FITNAH NAJIB! BALA OH BALA!"

  1. Jahat laaaa Al Menjuburi ni!. Al Chinadoll'i Manifesto Rakyat Ditahik'i citttt!!!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa beza Altantuya & Rosmah Mansor?

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Panjang nyer title dia

      Delete
    3. Oi...website mana nak tengok Anwar dengan Chinadoll? aku belum tengok.

      Delete
    4. Anon 4.46pm: Apa ni nak kaitkan dengan rosmah pulak? Rosmah ada di tabung haji bersama anak2 yatim ketika kejadian itu.

      Kamu mengalami kecelaruan kekeliruan kekusutan hati dan fikiran yang amat serius anon 4.46pm.

      Ni en. Mohamad nyamar ni.

      Delete
    5. puak puak pkr ini tak habis habis buat aku naik stim dengan rozita che wan.

      Delete
    6. Tak abis2 dgn fitnah bodoh2..jgn ckp byk lah wei bukti mana bukti...bg bukti br ckp lah wei

      Delete
    7. Kita tak tahu perkara ini betul atau tidak..mmg diakui kredibiliti kedua dua mereka deepak dan bala mmg boleh diragui...AKAN TETAPI perjalanan kes apabila hanya sirul n azilah didakwa dgn melepaskan razak baginda...ianya menjadikan kes ini amat meragukan..mana mgkin dua org polis yg x kenal mangsa tiba2 pergi membunuh...sesiapa pn yg mempunyai akal yg waras tidak akan mempercayainya....lanjutan drpd persoalan ini lah...pihak pembangkang mempunyai ruang yg amat luas utk mewujudkan persepsi yg berbagai...

      Delete
  2. rakyat memang la tau kebenaran tetapi tak mau terima kenyataan. rakyat nak percaya apa yang depa nak percaya saja walau benda karut. depa percaya pemimpin depa islamik , bersih dan maksum. sebaliknya depa percaya pemimpin BN penjenayah dan apa lagi segala kejahatan. tak cukup dengan itu orang UMNO paling jahat, tak ada yang sejahat UMNO, sehinggakan yang pi sembahyang jumaat dan pi mekah semua bukan orang UMNO. ada lagi yang dikata jahat, pekida dan perkasa. yang baik hanya depa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku musykil....bila berlaku pencerobohan di lahad datu...blog2 pr dulu canang sana sini.Siap kutuk kerajaan lemah...tapi di sebaliknya..Reuters mengatakan batu apinya adalah pihak pembangkang di malaysia iaitu pr.
      Begitu juga dgn kes altantuya....blog2 pembangkang lbh dulu dpd para penyiasat yg lbh profesional...siap dgn jalan ceritanya yg nampak real.Tapi pendedahan demi pendedahan dpd tali barut pr jelas ada 'udang' di sebalik kes tersebut.Cukuplah pendedahan mutlak dpd raja petra yg dgn kata lain kes tersebut dilakukan oleh pihak2 yg ingin menjatuhkan najib yg ketika itu tpm..
      Najib berani bersumpah dan 'udang' yg satu ketika dulu rajin menipu dan memfitnah dlm umno terbiasa akan melakukan perkara yg sama bila tak bersama umno.
      Jika benar altantuya dibunuh demi utk menjatuhkan org lain....laknat sampai mati org tersebut..

      Delete
    2. Aku tak heran...klu negara sendiri mrk sanggup khianat....apatah lagi org perseorgan..yahudi munafik...Taubat jer sblm esok tetiba tuhan cabut nyawa..

      Delete
  3. Klau d palestine arwah pres arafat tahu akan penduduk palestine yg tali barut jual negara tikam rakyat dari depan belakang atas bawah kiri kanan. Hukom yg akan dia jatohkan kpd bangkai anak beranak ni adala hukum pancong. Manusia anak beranak yg tdk tahu bersyukur tggl d negara msia (no govt is perfect) dan hidup d dunia ni dgn kebenaran Allah. They might just as well hang themselves the pain and suffering they cause others. That goes for nikki and his followers with his low grade tongue and words they throw to other muslims brothers and sisters. He will b condemn by the Almighty Na'uzubillah. Gigi pon dah byk gugor henti kan la. Serpihan syiah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah...skrg pon dah byk petunjuk dari Nya...betapa n ajis kini dlm ke'hina'an akibat keceluparan mulutnya...

      gitu gak dgn ANUwar anak branak...keterlanjuran dlm mngutarakn pendapat brkenaan Islam tanpa mrk sedari mmprlihatkn betapa sbnrnya sikap dan pemikiran mrk thdp Islam...

      Namun yg mnyedihkan masih ada penganot agama PAS. PKR dan DAP yg trs terhijab hati utk melihat kebenaran itu...mungkin akibat terlalu melayan bisikan SYAITAN yg sentiasa berusaha mengadu domba manusia...

      Delete
  4. Aku baru tengok "Siapa Arah Bunuh Altantuya- Part 1,2,3- oleh Bala" dalam You Tube........Tak tahu apa nak kata.....korang tengoklah sendiri.

    Video anwar dgn chinadoll full version mana nak tengok ah?

    ReplyDelete
  5. "Apabila Allah menghendaki keburukan bagi sesuatu kaum, maka dibuka untuk mereka pintu perdebstan dan ditutup drpd mereka pintu amal" (Abdurahman bin 'amr al-Awza'i)

    ReplyDelete
  6. Cow Ingat dgn sumpah laknat tu bersih la ye. Kalau Najis munghallazah tu, kena samak dgn air tanah 7 kali tau tak?
    Cow2 ni, tak tenguk fakta ke? Kalau tak betul, kenapa tak dakwa si Bala tu.
    Kecut teloo la tewwww.

    Cow2 umnongok bekap2 la bos cow tu yeeee!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai khinzir(aku mnta maaf sbb aku tak suka pnggil lu khinzir tp lu mcm paksaaa aku)apa fakta nya khinzir...tak kan cuma tahu sebut fakta tp tak tau faktanya...yg peliknya khinzir kenapa dewa muruga lu itu cabut dari malaysia...huuu bala sungguh keling ni...

      Aku rasa lu bukan seorg yg cerdik sbb tiapkali lu muncul lu cuma tunjukkan betapa khinzirnya lu...brckp tnpa fakta hnya copy pastu send...akal sendiri kosong sama seperti akal khinzir...bhai tunjukkan apa fakta yg lu ada...fakta si peliwat cukup jelas dan nyata tp lu ttp mnkhinzirkan diri...

      Bhai hukum dari mazhab mana yg lu gunakn kpd ds najib...bhai klu kita tak mmpu utk berpolitik dgn bijak jadilh pemerhati dan bukan pengikut yg snggup mengkhinzirkn diri bhai..bhai biar rupa hodoh jgn jadi bodoh..lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    2. Nak fakta ye? Cow Google le sendiri ye. Byk sgt nak taip.
      Byeeee

      Delete
    3. Sepatutnya yang bawak hal ni kemuka pengadilan adalah pihak yang menuduh. Dah korang yang tuduh pergi la dakwa!. Bukti berdasarkan air liur semata2 tu kan ada, so bawak la!. Dan jangan lupa bawak skrip fiksyen yang bala baca dalam lappy tu sekali!.

      Memang puak2 PR ni bercelaru fikiran yang amat serius.

      UMNO DAN BARISAN NASIONAL TETAP PILIHAN KU!.

      Delete
    4. Bhai Klu setakat google lu terus jadikn pegangan tak tau lh apa jenis khinzir lh lu

      Delete
    5. khinzir pakatan liwat macam2 bole jadi...hak sama rata, agama sama rata, depan belakang sama rata, ada fakta ke takde sama saja.....

      Delete
    6. Bila sahabat karibnya yahudi...taktiknya menyerupai yahudi....BETUL TAK?
      Para pengikutnya pun mcm yahudi...hanya golongan lgbt yg setia dgn yahudi...

      Delete
    7. Berguru dgn ustaz google je rupanya.. Alahai dol..anak murid yahudi rupanya. Mulai hr ini kita panggil Pencacai PR ni Dol je..Samdol.

      Delete
    8. Jgn layan pencacai mabuk minum todi ni. Semua sama lah mcm Bala tu, entah bala apa lah yg dia Akan bawa lepas ni. Itu pun masih ramai
      Golongan pas pis pus percaya, golongan pgayr jgn cakaplah mamat mabuk todi ni yg dia percaya. Bangang nak mampus

      Delete
    9. Siapa yang arahkan pembunohan Altantuya - oleh Bala PI

      “Sewaktu (saya) bertemu Razak dan peguam Puvanendran, Razak menerima SMS dan menunjukkan kepada kami kandungan SMS itu – “Meeting IGP at 11am, be cool”. (Pada SMS itu) tertera nombor Datuk Seri Najib Razak. Maka terjawablah VVIP yang terlibat,”.

      Mengesahkan lagi keterlibatan Najib, Bala memberitahu, adik Najib, Datuk Nazim Razak pernah berjumpanya, mengugut dan mengarahkan beliau menukar akuan bersumpah pertama.

      “Saya dipanggil ke hotel untuk bertemu Nazim. Nazim tanya saya, kamu sayang keluarga kamukan? Saya jadi takut dengan soalan-soalan ugutan seperti itu dan memutuskan untuk membuat akuan bersumpah kedua,” jelas Bala yang meninggalkan Malaysia sejak 2009 disebabkan ugutan itu.

      Delete
    10. COW LE BONGOK! Cow punya boss suka bontot, takut bontot cow pun dia akan sontot. BODOH PUNYA REAL COW!!!!

      Delete
    11. Wow....hebatnyerrrrrrr..klu takut kenapa dtg balik ke malaysia....Nampak sgt jalan cerita kafir harbi nie serupa fitnah yahudi.
      Bila temberang pecah...ubah taktik dan jalan cerita....Bagaimana pula pengakuan raja petra yg mengatakan dia diarahkan spy menipu dan memfitnah oleh mat liwat dgn mengaitkan dgn ds najib?
      Satu soalan mudah...antara ds najib dan mat liwat....siapakah yg akan rakyat percayai?

      Delete
    12. Yahudi...akan buat apa saja utk mencapai hasrat mrk.Mcm peristiwa 911 new york..mrk telah didakwa memainkan peranan besar disebalik kejadian tersebut..dan segala tuduhan adalah kpd para pengganas yg tidak ujud..Akhirnya amerika menyerang negara teluk dgn alasan tersebut.
      SIAPA PEMIMPIN PR YG RAPAT DGN YAHUDI LAKNATULLAH NIE?

      Delete
    13. Bhai 08.25...klu cam tu lah lu blh percaya, mudah sngt le klu sesiapa nk kenakan pemimpin tak kira bn atau pr...hahaha bala pun ada no telepon ds najib dan yg best tu dia hafal no ds najib...kemon kepada bhai2 klu itu yg dipanggil fakta...hmmm entahlah, takkan smpi camtu pnya bodoh...

      PI bala mati akal bila diugut!!! Terus tnglkn keluarga,sdgkn keluarga yg dijadikan bahan dlm ugutan...klu dia yg kena ugut ada logik gak klu dia lari....hahaha lg sekali aku ketawa...knp dia tak ikut masterpiece lari ke embasy turki ke..india ke..bangladesh ke..
      Bhai..cukup2 lh jd kn ini fakta...

      Tiba2 nk pru..bala pun balek...kenapa dan mengapa skrg...??? Utk havoc seminggu dua utk dptkn simpati bg pr yg berjuang utk org luar dari mongolia,sama seperti wanita china ketuk ketampi yg dikecohkn oleh dap.. Tp dh tahu perempuan melayu...apa tindakan pmbelaan dari dap...

      Bhai 08.25...jgn lagi lu post 'FAKTA' ini bhai, anak aku yg belasan tahun pun ketawa dan kata...patutlh filem jenayah malaysia bnyk yg lawak dari thrill..hahaha...kerana fakta ini isu 4 tahun tak habis lagi...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    14. 9.08. Saya tgk muka ai pon saya gerun sbb pada pandangan saya air mukanya sudah seperti iblis. Iblis mcm rupa ai sbb kejahatan dlm hati (mazmumah) akan terkeluar kpd rupa luaran. Lidahnya terlalu byk sgt berkata dusta kesudahannya akan klr pada air muka. Mcm rupa tgna juga. Muka dah tidak bersih sbb Allah sudah mula klrkan kejahatan dalaman. ALLAH sudah buka aib mereka sbb sudah terlalu jahat mereka klrkan kejahatan sendiri.

      Delete
  7. hehehe.. xpayah nak dakwa2 rakyat boleh menilai fakta @ auta... Bala ni akan bawa BALA kepada Anu War ye Cai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raja petra seorg Islam....dah tak berani bersekongkol dgn puak munafik nie.Kalau mrk nak ambik si kafir harbi nie sebagai satu cara kotor menjatuhkan org lain..Demi Allah aku sumpah babi itu disambar petir..

      Delete
    2. Aku dan ramai lagi bekas ahli pkr mmg dah cukup meluat dgn sipeliwat nie...dahlah khianati negara....fitnah org dah mcm menyuntut lubang taik dah.Dah jadi mkn minum...bilalah nak bertobat.Apa nak jadi dgn bapak ko ni nurul?!

      Bekas ahli pkr kota

      Delete
    3. TAHNIAH BEKAS AHLI PKR KOTA. ANDA TELAH MEMBUAT PILIHAN YANG BETUL DAN TEPAT!

      SUBHANALLAH! MUDAH-MUDAHAN IANYA AKAN DIIKUTI OLEH KUMPULAN YANG LAIN!TAKBIR!

      Delete
    4. Berfikirlah dengan waras, bertindaklah dengn bijak,selama lbh 55 tahun kita hidup hasil usaha keras kerajaan BARISAN NASIONAL/UMNO,semua sudah tersedia, pembangunan, pendidikan, peluang pekerjaan, keselamatan semua terjamin, jangn biar apa yang telah kita nikmati hari ini hilang sekelip mata, sekurang kurangnya, HARGAILAHH USAHA MEREKA YANG BERJASA..apa sekalipun, saya tetap penyokong tegar Kerajaan.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  8. UMNO semakin pucat. sudah merompak mencuri meniou dan membunuh. Kenapa plak polis peribadi Najib nak bunuh altantuya? apa motif mereka? ka ka kaa. 24 jam menipu rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke bhai...isk isk klu betul...lu tak payah antar komen dah...yelah umno dah takut so lu tnggu jew pr menang..pastu lu pergi interview polis tu...kenapa dan mengapa....lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    2. Bangang betul la ko ni anon 4.58. Masa bila yg bunuh tu polis peribadi najib? polis tu bodyguard Pak Lah.. he..he..he.. sah2 ko dh kena tipu... yg merompak, mencuri dan membunuh tu Pengencing Rakyat jer.. Manifesto Bukan Janji... he..he..he...

      Delete
    3. cai, ko citer serupa katun...ntah apa2. 24 jam mengarut.

      Delete
    4. Klu si kafir harbi tu di kalangan mat liwat...mintak maaflah...aku tak akan percaya..
      Lainlah klu sipeliwat tu bersumpah laknat berani kena laknat jika menipu.

      Delete
    5. Mana bukti...napa ckp kosong je...pencacai pr tak abis2 dgn fitnah n meliwat

      Delete
  9. Dah nak dekat pilihanraya, maka puak2 pakatan haram makin terkinja kinja membuat fitnah, bila dah terkantoi pada satu ketika dulu mereka terkial kial nak menjawabnya..depa ingat rakyat malaysia dah lupa, teknik pakatan haram ni adalah mengulangi fitnah berkali kali sampai org akan ingat itu cerita betul, tugas kita yg tahu cerita fitnah tu ialah berulangkali menafikan dgn kaddah yg sama, kali ni kita tunjuk bukti2 lengkap..buat kronologi fitnah dah bagaimana fitnah tu dikantoikan...aku sdg dlm pembikinan video utk diupload ke youtubebagi menunjukkan mcm 2 ekor ni mmg belit mcm ular...punya la pandai depa letak timing nak keluarkan ccelaka sorang ni daritempat persembunyian...dekat2 nak election dimana najib sibuk menumpikan perhatian pada soal2 negara yang lebih besar...buat apa layan fitnah..buang masa ja ptuihhh

    ReplyDelete
  10. Setiap kali ada tuduhan yang dilemparkan oleh pihak pembangkang saya akan fikir dari segi kekeluargaan lebih kepada dari pandangan datin sri rosmah. Apakah kesan kepada keluarga mereka dengan tersebarnya berita berita palsu dan fitnah yang dilemparkan oleh pihak pakatan. Adui, cuba bayangkan betapa malunya orang salah sangka terhadap kita . tapi boleh juga datin sri rosmah dan dato sri najib tidak mengendahkan fitnah2 tersebut dan terus berbakti kepada negara. Kalau saya di tempat mereka sudah lama saya hilang kesabaran. Deepak dan bala kami tahu agenda mereka. Busuk sungguh hati pembangkang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bala dan Deepak ni dari pembangkang ke?
      Kalau depa berdua ni fitnah, Kenapa x saman .

      Delete
    2. Mereka berdua telah menjadi anjing suruhan pembangkang. Kalau nak saman mereka ubah pula statement dia orang. Yang deepak satu hari cakap satu dan bala bila nak nak disaman lari ke luar negara pula.

      Delete
    3. Bala dan Deepak ni dari pembangkang ke?
      Kalau depa berdua ni fitnah, Kenapa x saman .

      Delete
    4. Bhai...BALA sunguh DEPA ni yg sokong pr..

      Delete
    5. Respect ds najib....walau dirimu dikutuk dan difitnah oleh puak munafikun...ds tidak melatah atau membuat saman spt mat liwat.Hanya dgn sumpahmu aku tetap percaya dan akan berdiri kukuh bersama bn..hidup bn..hancur pr munafik.

      Delete
    6. nak saman deepak????????
      kaki putar alam tu tetiba akan ubah statment dan ada lembu yang akan sokong dia..

      Delete
  11. Jambatan kat cyberjaya runtuh! UMNo hancurbabi songlap berjuta pastu guna material haprak menjejaskan nyawa rakyat. mampus la kor UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PETUNJUK DARI LANGIT.......minggu lepas stadium....hhmmmmmm

      Delete
    2. Mungkin kena sumpahan Nik Aziz......terlalu kuat puak umno mencerca dia,,,,,,nah! inilah balasannya.

      Delete
    3. Mnggu2 yg lepas sekolah hj hadi terbakar lagi ...mnggu yg lepas2 sekolah hj hadi terbakar...pertunjuk dari Allah...langit takda kuasa kecuali ahli kumpulan langit yg beriman kepada langit...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    4. Sume salah UMNO... mak ayah ko buat ko sampai lahir kat dunia ni pn salah UMNO.. yer la aman tenteram Malaysia sampai mak ayah ko ada masa nk buat ko... ko pn kalu dh kawen ada anak.. pn salah UMNO jugak sampai bini ko beranak kan anak ko... jahat sungguh la UMNO ni... ishh..ishh....

      Delete
    5. cai, anon 6:00pm...ko bawak citer keling kat sini...pakatan liwat yang akan mampos

      Delete
    6. Dol..err samdol.. Kalau runtuh tu maknanya Kotraktor tu org PR la dol. Stadium tu Raja bahrain yg byk gundek tu punya design..dia bg kat kroni dia yg xde tauliah jd kontraktor.

      Delete
    7. wahai anon 6.00pm .. hehehe.. jematan yang runtuh tu PKNS yang buat tahun 2012... bawah kerajaan PR.. agak-agak pasai apa?... kesian umno... ini sah jenis semelit pasai hati dah mengkal pun salah umno gak.. kesiannnn.. sudah hilang kewarasannya...

      Delete
    8. Jgn heran...tengok sapa peliwat(penasihat) ekonomi selangor.Bangga digaji murah...hasil kerja hanya layak buat org gelak jer..Itulah bila akai letak kat kote...kerja yg lurus jadi bengkok...patutlah org pas sendiri pun meluat tengok muka...blm lagi org bn dan rakyat biasa..ptuiihh

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
  12. Knp la bodo sgt. Ape kaitan jambatan tu ngan UMNO? X ke gile tu. Ank jatuh longkang pn kerja UMNO gk?..Bengong tul. PM dh abis sabar dh tu. Org fitnah cmne pn....buat2 x reti je...xusah dilyn. Bnyk lagi keje faedah boleh dibuat negara. Last2 Balan akan kantoi sendiri. Org yg dh hilang sabar adalah timbalan pengerusi SPR tu. Dia dh saman mat sabu. Yg si bala ni plak, knp muncul time2 dkt pilihanraya? Nmpk sgt tujuan tu. Xpyh amik ijazah pn boleh agak apa agenda dia dan pakatan. Mmg tunggu sgt2 waktu ni. Kalau setakat tuduhan tanpa bukti yg boleh disahkn, spe pn boleh buat.

    ReplyDelete
  13. BUKAN RAKYAT TAK TAU KONTRAK PEMBINAAN SEMUA DAPAT KRONI umno. kos sekian pstu naikan harga macam babi guna meterial substabdard. yang oenting masyuuk!. UMNObaculbabi dah nak mampus

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu ckp mcm org bodoh la.. ko nk sembang pasal kos? kontraktor masuk tender.. qs akan buat bajet.. kontraktor yg dpt projek xda nya blh makeup harga..nak cite material?prosedur ada.. subbmit pada pd...dan buat mockup di tapak..cow akan check b4 dan after...jgn buat cite bodoh kalau x tahu!

      Delete
    2. Akhirnya kena btg hidung sendiri...pkns bwh kera jaan slgor pr yg bagi tender dgn syarikat ntah apa punya hasil kerja..Rasuah ker?

      Delete
  14. PETALING JAYA 28 FEB: Bekas ahli Umno, Siti Aminah Mahmud, 63, berkata, beliau bersama kumpulannya pernah membantu pendaftaran setengah juta kad pengenalan (IC) kepada pendatang tanpa izin di Sabah untuk dijadikan pengundi BN.
    Menurutnya, pendaftaran segera itu dibuat di bawah ‘projek IC Mahathir’ dari 1990 hingga 1994.“Setiap kali dihantar berguni-guni (IC). Ia diproses dalam jangka masa sebulan. Katakan (pendaftaran) dibuat pada satu hari bulan, maka ia (IC) akan diserahkan pada tarikh yang sama pada bulan yang akan datang,” kata bekas ahli Umno Cawangan Skudai Kanan, Johor Bahru itu pada sidang media di ibu pejabat KEADILAN hari ini.
    Bekas tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) itu ditemani Ketua Wanita KEADILAN, Zuraida Kamaruddin; Pengarah Guaman, Latheefa Koya dan Ketua Biro Kebudayaan dan Kesenian Majlis Pimpinan Wanita KEADILAN, Dayangku Intan.
    Siti Aminah berkata, pendaftaran projek IC itu bermula di pejabat Umno Sabah di Simbulan, dalam bangunan dimiliki Datu Mustafa Harun, pemimpin Usno Sabah.
    Dedahnya, projek itu dibuat ‘dengan kerjasama’ Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) Sabah yang turut mengarahkan penerima IC terbabit mengundi BN dalam pilihan raya umum.
    Siti Aminah berkata, semasa bertugas sebagai Pegawai Penerangan Umno, lima peranan beliau dalam ‘projek IC Mahathir’ adalah untuk membantu kempen Umno di Sabah, menambahkan undi Melayu, mencari pemastautin Sabah yang tidak memiliki IC dan memastikan Parti Bersatu Sabah (PBS) tumbang.“Masa mengurus untuk orang ambil IC, kita pergi ke tempat yang sudah sedia dengan satu ‘ketua’. Bila kita sampai di satu-satu kawasan, senarai nama telah siap, meliputi nama asal atau bukan asal,” katanya.
    “Bila kita tengok ada nama bertentangan dengan nama orang Islam, kita ubah jadi nama Islam. Lepas itu kita ambil gambar dan cap jari dan hantar ke pejabat Umno,” jelas Siti Aminah lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaaaaaa cerita dongeng yg biasa kluar dari mulut mat liwat dan pelakon bogel..
      Rakyat sabah suma tahu sapa yg bersusah payah agar bn menang di sabah dpd parti datuk pairin....sapa lagi klu tak mat liwat.Si pakar strategi bn satu ketika dahulu..Sekarang dia curahkan ilmu tersebut kpd babi2 ternak dlm pr....rakyat tahu cai..tak payah mencacai klu kena btg bengkok sendiri..

      Delete
    2. Bhai cari lh umur linkungan 40an yg nk buat jenayah...ini makcik umur 64 tahun buat misi james bond....hahaha kelakar lh FAKTA yg ada pada lu...ini kes terlebih google lah ni...hahaha knp utk isu kali ni...bnyk bebenor fakta hilang akal...bhai boleh putus urat kentut bila baca lu org punya fakta.. Yg best makcik tu dgn misi dia tu..klu betul pun mmng patut kantoi pun..lu kata ...lu suka ..lu fikirlah

      Delete
  15. Kalau..Bala & Deepak berbohong saman la..takut apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah buang masa saman menyaman ni...kang tangguh sampai 60 kali lak, saman keatas Nala pun tak jalan lagi lama dah..Tak saman pun rakyat dah kenal siapa Anwar ....Bala ..Deepak . PRU 13 jadi Hakim.

      Delete
    2. Ds najib tak perlu saman....rakyat yg akan 'saman' mat liwat n geng.Ds najib tak bodoh mcm mat liwat yg asyik saman org.Buat kerja tak ada...Buat fitnah..meliwat dan layan pelacur adalah kerja khusus dia.Tu jer yg hebat aku tengok sejak dia kluar dari penjara...Lain..kosong.

      Delete
    3. Nampak sangat tektik kotor dan terdesak yang amat sangat dari pemimpin kalian. Korang reka cerita ni agar Pemimpin kami ikut rentak kalian kan?!. Korang ingat Pemimpin kami serupa pemimpin kalian yang bergulung2 kebodohannya, siang malam melalak tergila2 sebab nakkan kuasa tu ke?!. Sorry!, Pemimpin kami banyak pekara lain nak dibuatnya.

      Kalau betul ada salah laku. Gi la bawak air liur dengan skrip dalam lappy tu dalam makamah!.

      Delete
    4. Dr pm kita nak layan deepak murahan yg xde class tu baik dia bt keka yg lebih berfaedah utk negara lg bagus....tp kan kenapa anwar kaki jubor tu xnk angkat sumpah ye????xde telur ke?

      Delete
  16. Juragan 69 = Encik Mohamed = Parpukari = Salim Iskandar = Bangang

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEDAPNYER MULUT BUAT DOSA KAU LAH BANGANG!!! BANGANG.

      Delete
    2. Anon 8.31 ko bagang mak ko bagang sbb lahir kan ko klu aq jumpa bpk ko aq jentik telur fia dia sampai pecah napa lah dia buat anak pukimak yg mcm ko ni

      Delete
  17. Sian DS Najib rakyat dah menyampah ngn fitnah-fitnah cincin la itu la.. serious benda ini akan tikam diorg balik

    ReplyDelete
  18. sedangkan bapa altantuya sendiri pun cakap yang PM kita serta isterinya DSR menyatakan mereka tidak salah apa hal pulak si pakatan nie cerita labuk basi tetiba ungkit semula...
    nampak sangat mereka pakatan dah kekeringan idea nak jatuhkan DSR so mereka rasa dengan mengungkit hal lama dengan munculnya si deepak paria tu mereka akan berjaya..
    mimpi jelah

    ReplyDelete
  19. umno takut nk bubar parlimen sbb pntu penjara da terbuka luasss mnanti mereka....mooo mooo mooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR BOLEH BUBAR PARLIMEN BILA BILA JE... PESAL TAK BUBAR... TAKOT KAN.... DASAR TELOR KECUT! PUIIII!!!!!!!!!!!!

      Delete
    2. Hahahaaaaa....penjara utk memulihkan seseorg.Ada yg kluar penjara tapi masih tak pulih2.Masih lagi meliwat...siap jadi pelakon bogel lagi....Ada jugak pencacai dan manusia bodoh mcm rafizi yg digelar pandai sanggup bekerja dgn dia..Pegi ke pas jer wei...

      Delete
    3. Anon 9:36...aku cdgkan org tu masuk penjara balik sampai mati.Baru tak ada lagi kes liwat dan video besi dari pemimpin pr...
      Dia tu btl2 mencemarkan kandang babi pr jer..

      Delete
  20. APA LAGI DEEPAK DAN BALA NAK CAKAP SEKARANG INI SEDANGKAN BAPA ATLANTUYA SENDIRI MENAFIKAN YG DS NAJIB TAK TERLIBAT, HBS KENAPA DUA EKOR PARIA INI NAK BUAT KECOH SGT DAH KENA BAYAR DGN ANWARLAH INI.

    ReplyDelete
  21. pakatan sial ini tak habis2 nak buat fitnah pasal najib dan rosmah tapi mereka lupa apa saja yg mereka lakukan selalunya tidak berjaya kerana ALLAH itu maha berkuasa lagi adil. tak baik buat fitnah kat org.

    ReplyDelete
  22. gila punya pakatan ini bukti dah ada depan mata lagi nak tuduh dan fitnah najib dan rosmah mmg tak masuk akal langsung, aku harap pihak berkuasa ambik tindakan terhadap manusia yg keji ini kerana sewenang-wenangnya menuduh PM kita.

    ReplyDelete
  23. pakatan nie kan mcm bodoh je tak habis2 nak mengungkit cerita lama... itu pun cerita yang tak betul sama sekali.. bila puak2 pakatan haram nie dah kekeringan idea beginilah jadinya..! sedangkan dah sah2 yg bapa altantuya pun dah kata yang PM kita dan tak ada kena mengena lgsg terlibat dalam kes anak dia, apa lagi yg pakatan bodoh nie nak lg!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm ni lah jd nye bila oukimak2 tu dah xde idea..blk2 ulang cite lama yg dah sah2 fitnah yu...

      Delete
  24. Kes tak akan basi selagi tiada keadilan siapa yang arah bunoh dengan kejamnya guna C4 Kementerian Pertahanan. Apakah motif pembunohan sebenar disebalik mamak UTK itu dapat upah 100K? Ikut sosek sumber SB Singapura ada "elements crime of passion" pasal ada recording makan malam di Singapura. Black Rose?

    Kes ini tak akan basi apabila dalam Najib kelam membisu mengenai pengakuan Deepak, tiba-tiba LTAT telah membayar 38 juta beli syarikat Deepak yang tiada nilai dengan syarat Deepak tarik balik kes mahkamah saman kerajaan Malaysia pasal projek Puspahanas.

    Semua pemimpin Umno kelu lidah tidak membela Najib. Mungkin mengiya kebenaran atau kena kunci mulut kalau tidak terbabas jadi calun. Yang bukak mulut cuba bela yalah kontraktor-kontraktor berbayar Umno - bloggers Umno, PERKASA, JMM, GAPS. Ari tu bila Deepak bukak cite, semua senada tudoh PR yang taja. Bila LTAT bayar Deepak, semua terkantoi pulon. Skang tudoh lagu sama Bala ditaja PR.

    Deepak dah file saman fitnah Najib 100M, baru keluar semua bukti-bukti kes Altantuya kecuali Najib arah lembu lain GLC seperti 1MDBke pergi pau Deepak dan Bala lagi banyak tutup mulut.

    Dulu masa kes video pelakon Siam perut boroi, Shafie Abdullah lawyer yang berlagak macam Lingam dapat sapu semua kes mahkamah Kerajaan Malaysia dan UMNO sebagai balas budi selamatkan Najib dalam kes Altantuya telah mengeluarkan fatwa mengenai Anwar. Anwar boleh diusulkan lucut jawatan Ketua Pembangkang kerana persepsi salahlaku. Nah, pakai fatwa mamak tu balik Najib boleh diusulkan lucut jawatan Ketua Kerajaan kerana kes bunoh Altantuya ni - salah guna kuasa, peras ugut, tak beramanah, rasuah, menghalang keadilan.

    Apa lagi yang boleh selamatkan Najib dari persepsi burok kes ni? Topeng wasatiyyah? Nasha kena bawa Najib bergambar dengan ulamak mana pulak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes ni mmg tak akan basi....tetapi rakyat dpt baca siapa dalang disebaliknya..Mcm kes pencerobohan di lahad datu.Pukimak babi mrk sanggup khianati negara sendiri demi politik kotor haram jadah yahudi laknatullah...Cukuplah...berhentilah tabur fitnah...bertaubatlah...

      Delete
    2. Bhai...apalh yg lu merepekkan labi..kes ini tak akan selesai dan basi..selagi ada keinginan org yg tak layak tp bercita2 nk jadi pm...bhai 100k jew upah utk sngup jd kambing hitam...bhai polis tu muda lagi dan masih mampu utk dptkn rm100k...klu lu cerita rm1 atau 2-3 juta adalah logiknya...lu pun ikut percaya sosek sb singapork... Apa jadah sb singapork ikut mamat utk tu...

      Hahaha lawaknya lu punya citer..klu LTAT tak jadi beli syarikat deepak dgn arahan ds najib...adalh logik deepak marah dgn ds najib...ini LTAT beli company deepak dgn harga rm38 juta tetiba deepak marah ds najib..lu kelakar lh bhai...lu jgn copy paste pastu post...tak pasal2 org anggap lu ni bebal sesngt ke...aku dah malas nk ulas fakta yg menjijik lagi memualkn...ini adalah makanan pencacai pr...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
  25. Hantu Altantuya sangat marah. Bila dia punya $500k boleh dapat ? Kalau nak menang undi cepat datang minta tolong dia di Shah Alam tempat dia pergi Surga. Ingat bawa buah-buahan, pakaian dan lagi duit $500k. Sekarang dia sangat sunyi nak cari teman la...Ho Ho Ho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janji DiTepati.......Janji nak kasi USD 500K......last last bagi 2 biji peluru kat pipi. Kesian Aminah Abdullah @ Altantuya.

      JANJI DITEPATI!

      Delete
    2. Janji DiTepati......Janji nak kasi RM3juta kat Bala suruh tutup mulut dan tarik SD1.......last last TAK BAYAR PUN. Terpaksa Bala lari ke India takut kena letup.

      JANJI DITEPATI

      Delete
    3. Hahahaaaaa nak buat cerita dongeng pun pandai2 lah.Setakat 3 juta suruh tutup mulut...anytime boleh byrlah....
      Atau 3juta utk buat fitnah pada ds najib...aku tak heran...
      Yahudi blkg puak munafik nie...

      Delete
    4. Aku kelakar. Kalau benar dakwaan mereka.

      Si Lahanat Razak Baginda dibayar 500juta. Altantuya tolong Razak dalam proses beli Scorpene

      TAPI Altantuya mintak cuma USD 500 ribu.....kurang 2juta Ringgit.

      Kenapa depa bunuh Altantuya, hah?
      Kalau ada 500 ringgit dalam poket, girlfriend mintak 2 ringgit, TAK BOLEH BAYAR KE?

      MEMANG CHEAPSKATE PUNYA MANUSIA!

      Delete
    5. Raja petra ada kata dlm pengakuannya ada pihak atasan tentera yg rapat dgn mat liwat turut terlibat dlm kes ini.Anda boleh semak balik pengakuan rpk..

      Delete
  26. Ya betul, altantuya ni memang isu basi yang sebelum ini telah senyap tiba tiba muncul kembali apabila deepak sudah tidak relevan untuk memberi maklumat kerana sering tidak konsisten dalam pemberian maklumat dan kali ni mereka mengunakan bala pula sebagai senjata menreka menyerang pm dan datin rosmah, sudah terang lagi nyata tarikh yang mereka keluarkan konon konon datin rosmah ada ditempat kejadian tetapi itu semua direka kerana pada masa itu rosmah berada di majlis bersama anak anak yatim, jelas puak pakatan semakin terdesak dan memang berfakta artikel ini dikeluarkan untuk menjelaskan anwar memang mahu menjatuhkan DS Najib !! Sape yang mudah terpecaya dengan fitnah yang direkayasa ni memang bahlol bin tolol !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bang, dalam video Bala yang latest....dia kata Altantuya dibunuh 18 OKTOBER 2006.
      Dalam gambar Datin Rosmah di atas, tarikhnya 19 OKTOBER!

      Something wrong...

      Delete
    2. Mustahil Rosmah boleh membunuh.Yang mula-mula bawak keluar cerita ni si Lahanat RPK,lidah bercabang.

      Delete
    3. 9.47pm apa hang kalut sangat pasal teori nak jatuhkan Najib? Najib boleh jatuh sendiri kerana kes Altantuya ini tanpa fitnah dan rekayasa. Ada kat majlis anak yatim boleh jadi alibi, tetapi yang relevan dan paling penting siapa arahkan C4 dan apa motif?

      Tak nak bayar komisen? Pembunoh upahan dari PDRM yang syok sendiri? Dendam kebaya berdarah? Hilang peluang jadi PM kalau ada skandal?

      Delete
    4. Jalan cerita mrk tu dah nyata nampak fitnahnya....Baik korang fikir parlimen mana yg mat liwat n geng boleh menang.Khasnya mat liwatlah.....Jgn letak dia di kaw majoriti melayu atau india....gerenti kena liwat dia....

      Delete
    5. Aku rasa orang yang membuat kesalahan BESAR dalam kes Altantuya ialah Gani Patail......Sebagai Attorney General, DIA SEPATUTNYA MEMANGGIL DS NAJIB SEBAGAI SAKSI. Ini kerana nama DS Najib telah disebut-sebut oleh saksi-saksi lain .

      Kalau Najib telah melalui cross-examination di mahkamah, TIADA TOHMAHAN akan timbul. Sekarang rakyat buat macam-macam spekulasi. Korang tak boleh salahkan rakyat sebab rakyat berhak tahu.

      Delete
    6. Bala hanya bercakap kosong tanpa berfakta, aku tak sabar nak tunggu bukti yang dikeluarkan, aku rasa sampai abes PRU masih takde bukti yang akan bala ni keluakan, cakap kosong budak sekolah pun boleh jadi hero.. keh keh keh

      Delete
  27. Dosa Meliwat dengan Dosa Membunuh mana besar,ha?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosa meliwat mmg berdosa..termasuk layan pelacur...Tapi sudah bunuh dan fitnah org bunuh....Fuyoo..2 kali bunuh tu....Rakyat dapat bacalah cerita dongeng korang cai...Betulllll rakyat dpt baca sandiwara korang...Taubat jer jalan paling baik cai...Tarbiyahkanlah bos korang tu..Sudah2 lerrr....

      Delete
    2. Kamu ada d kawasan minah mongolia ini ketika dia kena bunuh? Atau semasa isteri pm pergi mlm buta d kaw kelapa sawit kamu ada skali? Kau ingat tempat dgn byknya nyamok lintah ular rasa2 datin ni nak pegi ke? Ikut ckp ai yg menyuroh zulkifli noordin menipu untok dia. Org yg berakal dan beriman tggl akan kebusukan lidah ai dan tgna. Kamu pon patut berbuat demikian 9.49pm. Klau terlalu taksub sangat pi buat solat istirgharah dan hajat semoga Allah beri petunjok untok menyakinkan hati kamu. Tak boleh buat lepas solat suboh dan lepas solat asar. klau tak larat bangun malam dua2 solat bole lakukan siang gari. PEGI BUAT SOLAT2 INI KURANGKAN BEBEL PASAL HAL BEGINI. DAH BUAT BYK KALI DGN IZINNYA KAMU AKAN JUMPA JLN KEMBALI KPD NYA. INSYALLAH.

      Delete
    3. Silap tulis. Boleh lakukan dua2 solat ini siang hari. Buat lah anda akan rasa tenang sebab sudah ikut suruhanNYA bkn suruhan ai dan tgna yg hanya manusia biasa yg lidah byk cabang. Ular pon ada hanya dua cabang. Jgn jdi iblis yg lidah byk cabang. The choice are yous to decide wisely and intellingently ok.

      Delete
  28. PM BARU BAGI MALAYSIA? Najib akan dipaksa meletak jawatan atas ‘sebab kesihatan’?
    Nampaknya Malaysia akan mendapat Perdana Menteri sebelum pilihan raya umum, yang dijangka akan diadakan pada bulan Jun. Perdana Menteri Najib Razak yang sedang menghadapi pelbagai tekanandijangka meletak jawatan tidak lama lagi untuk memberi laluan kepada Muhyiddin Yassin,atas sebab-sebab kesihatan, tetapi akhirnya, Najib yang berusia 59 tahun akan menjadi mangsa terbaru persengketaan parti Umno dan perasaan khuatir akan kehilangan kuasa terhadap kerajaan persekutuan kepada ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat. Ditambah dengan serangan bertubi-tubi Deepak dan Bala keatas Najib dan keluarga sehingga kini tiada jawapan balas dari Najib atau UMNO. Lebih hangat lagi Deepak telah memfailkan saman 100 juta dimahkamah kerana Najib memfitnah dia tidak kredible dalam pengakuan kes Altantuya. Sementara itu, Deepak juga bercadang untuk menyaman Najib dan Rosmah berbilion-bilion kerana mungkir janji dan kencing projek-projek mewah walaupun telah membuat bayaran advance komisen mereka oleh Deepak. Umno akan terus tertekan jika maklumat-maklumat salahlaku PM akan dibocor dimahkamah oleh Deepak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agak2 lah klu nak buat cerita dan fitnah tu cai...Nie bukan zaman pak sheikh..sukati jer dia kencing.Sekarang zaman mat liwat....desperate sangatlah korang skrg nie.Makin keruh...sekeruh wajah mat liwat....baik bertaubat seblm terlambat...

      Delete
    2. Dah terang2 ada bukti rosmah kat msna pada terikh tu kan...napa mesti masih ada pencaci babi yg tak puas hati lg ha....

      Delete
  29. http://www.queachmad.com/2013/02/tuan-guru-dato-nik-abdul-aziz-nik-mat.html

    waduh pak , liat betapa suci hati pak kiai gubernur Propinsi kelantan ini ya. Walo pun folower partai setan hina sama dia tapi pak kiai tetep mau solatin jinazah folower itu ya. Saya sering berdua semuga musuh pak kiai mati kerna dijantungi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yey yey welcome indo babi tonyok.

      Delete
    2. Waduh wak...lu kasi tau tu pak ajis kasi tarbiyah lu punya kwn sekali wak..banyak suka main suntut2 wak...Klu nasihat pak ajis dia tidak mau ikut....kasi doa pjg2 wak..Harap lu tlg aminkan wak...mana tau dia jadi pak kiai pulak wak..

      Delete
    3. Itulah wak...sklh tinggi2 tidak mahu.Dah kena jaga kandang babi...bagus wak bawak ke hulu hilir tin milo...dpt juga wang derma bagi dgn rmh anak yatim...

      Delete
  30. http://batuvskayu.blogspot.com/2013/02/panazzz-pengakuan-bekas-ahli-umno.html

    wakakakaka , rame banget ya partai setan umno bikin kartu pengenalan pendatang pinoy sama indon ya. Temen ku bilang itu bapak mader bisa dihukum gantung sampei mati kata dia lagi kerna mengkianati negara. kakakakakakaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak joko...dlm itu ic ada lambang umno atau lambang mat liwat ka?Banyak bodo la lu.Haiya..kasi buang duit ambik lu jadi babi pr...bagus lu pegi jilat itu kote bengkok lar...

      Delete
  31. Pemimpin2 dan pengikut2 PAS ni beriman kepada siapa ? Kenapa lak ada org2 berkopiah dan berketayap sambut Bala yg memegang kitab hindu Gita karangan oleh manusia di KLIA ?

    Wahai org2 PAS kembalilah ke pangkal jalan...kepada ALLAH SWT tempat kita memohon pertolongan apa jua masalAh politik bukan kepada si kafir Bala...

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun selalu berdoa agar org2 pas kembali ke pangkal jalan...drg tu makin lama makin jauh sesat

      Delete
  32. TGKLAH MCMANA PENCACAI SPIN CERITA. BAGI SATU TOPIC SIAP FAKTA TAPI DIA BOLIH SPN DAN REKA CERIYA DARI CERPEN HINGGA JADI NOVEL. KIRALAH SENDIRI DOSA YG BAKAL DI PIKUL DIAKHIRAT KELAK. SEKARANG KAU BOLIH GELAK DAN SERONOK MEMFITNAH TAPI SEBAIK MASUK. KUBUR EEE MENAKUTKAN.

    ReplyDelete
  33. Allah tunjukkan kuasa anda. Yang benar memang benar yang salah memang salah. Hukumlah pembohong masuk neraka dengan segera dan bakar dia jadi SATAY ! Kah Kah Kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar suks meliwat n menfitnsh dis lah yg akan msk neraka

      Delete
  34. KES ALTATUYA DAH BASI DAH WOI....BUKTU BERGAMNBAR TAK DA ,,,BKTI VIDEO TAKFD DAN NAJIB DAN ROSMAH DAH BERSUMPAH...PAK ANUA PENIPU RAKYAT(pr)JE YANG BELUM BERSUMPAH....TOLONG LA BEB BERSUMPAHLAH ...BERANI KERANA BENAR TAKUT BERSUMPAH KERANA BERSALAH....NI LA PAK NUAR ..SEMUA ORANG KUAT DIA PUN DAH CABUT LARIIIIIIIIIIIII

    ReplyDelete
  35. Bila anwar xnk angkat sumpah semua pukimak senyap je...bila anwar meliwat sial ads bukti pukimak punya pencacai pr tak nak percaya....tp bila najib dah bersumpah drg taknak percaya plak apa babi sgt perangai mcm ni...dah lah tuduh tanpa bukti lps tu bodoh mcm babi..klu aq jumpa lah org yg ckp psl sltantuya ni lg aq akn jentik telur dia sampai meletop

    ReplyDelete
  36. Anwar kekasih deepak....deepak kekasih bala...bala plak kekasih keling paria sbb tu drg suka ckp pusing2

    ReplyDelete
  37. Apa ni dr dulu lg tak abis2 benda yg sama asik2 ckp tanps bukti cuba bg bukti dan ckp baru lah kita blh percaya ni takat tuduh melulu mcm tu je...aku pun blh tuduh sapa2 pun....tak baik tau bt fitnah sesungguhnye doss fitnsh itu lebih besar dr membunuh tsu

    ReplyDelete
  38. Insiden pencerobohan d Lahad Datu, ketua cawangan UMNO terlibat sama?

    http://sabahkini.net/index.php?option=com_content&view=article&id=17821:ketua-cawangan-umno-ketua-mundu&catid=40:laporan-khas&Itemid=49

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bikin malu rakyat Sabah jak UMNO palui nih! Peristiwa ini skg menjadi bahan jenaka dari negara2 jiran dan juga rakyat tempatan! Ada yg mencadangkan supaya Brunei pun ikut jejak yang sama dan ada yang mengatakan kerjaan UMNO hnaya minta hasil-mahsul Sabah shj... 180 org (tua-tua lagi tuh!) pun tarak boleh urus, lagi mo bertempias air liur cakap Sabah tu sbg fixed deposit? Sial mcm celaka! Inilah natijahnya kalau pimpinan mcm LEMBU dan KDN mcm SOTONG! Habiskan duit rakyat utk sistem pertahanan buakan main banyak... hasil mcm celaka! Ini kalilah!

      Delete
    2. Cai....itu bukan babi nak bunuh sebarang2...Dah reuters kata pihak pr terlibat menghasut...lu patut marahlah sama puak munafik yahudi pr tu.Klu lu tak pernah belajar diplomasi politik dunia...baik lu diam saja.
      Org yg khianati negara tu lu patut marahkan....haiya...lu nie...lubang taik betul..

      Delete
    3. ya betul, bukan babi! sebab babi pun tak buat keja-keja laknat dan bodo mcm tu!
      Lu nih mesti pakar dalam diplomasi politik dunia kan... pasal otak mcm lu ni lah Al-Jub berani buat provokasi mcm nih!
      ko nak diplomasi yg mcm mana? yg mcm kat palestin tu kah? ato patut hantar ko ke Lahad Datu, lpas tu bole lah ko duduk diam saja kat situ kan...

      ato patut penceroboh nih hantar ke kampung lu...

      bak kata org, TOLOL YG TAK BERTEMPAT!

      Delete
    4. Apa nak kaitkan umno....bodo dungu ler ko nie....reuters dah kata puak mat liwat yg dalang....lu pegi marah kan diorang...
      Bodoh nak mampuih...asyik kena kencing kat muka oleh mat liwat...org lain pulak nak diaibkan....BODOH

      Delete
    5. Aku percaya dgn kebijaksanaan kerajaan dan anggota keselamatan menanggani situasi tersebut..Kita doakan tidak berlaku kecederaan kpd pihak kita.
      Aku doakan si babi sial yg jadi dalang akan dilaknat di dunia dan di akhirat..

      Delete
  39. Ulanglah lagi skrip basi + fitnah Altantunya Najib.. lama kelamaan rakyat yg atas pagar pun akan meluat dan terasa ditipu, kerana PR jaja isu fitnah yg satu bukti pun tidak kelihatan.
    Bukti jelas aksi pelacur China buat2 dialihkan, sedangkan JAM OMEGA special itpun sudah cukup buktikan bahawa ANWAR pengotor dan bukan manusia baik. Dia kntoi teruk tp tidk ada rasa bersalah dan berdosa dgn Tuhan dan makhluk!

    Dosa tk cukup lg dikumpulkan.. Najib jd sasaran tnpa henti oleh Anwar yg sgt gila kuasa utk jd Pmm.. nantikanlah drama manusia jahat bernama Anwar ini. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yg tersirat dan tersurat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu tdm...sekarang ds najib.Manusia mulut lubang taik tu tak akan berhenti..Yang buat dia berhenti hanya Allah..karpal singh suruh taubat pun tak mampu buat apa...Nurul dgn kak jah pun hanya mampu menonton..apatah lagi n.ajis dan hadi...mrk pulak disindir cetek ilmu agama....

      Delete
  40. Bertobatlah kamu jangan mengikut Syaitan. Fikir baik-baik berdosa mengikut Syaitan. Syaitan akan bawa kamu ke Neraka penuh api................

    ReplyDelete
  41. syaitan mcm anwar ke? yg keje cari pungkoq org mcm bala tue????

    ReplyDelete
  42. tumpang lalu ye. saya tengok geng2 pkr ini macam ada bukti kukuh penglibatan pm . pembunuhan altantuya ini. kalau bapa dia xcaya penglibatan najib. nape tuan2 semua sampai bertegang leher, merah biji mata nk libatkan najib. bukti xada pun. yg saya heran pengakuan depak dgn bala dua org hindu yg ingin menjatuhkan pemimpin melayu beragama islam tuan2 percaya. ckp mudah kenapa najib xsaman bala dgn depak. amboi. saya nak tanya kenapa sampai sekarang anwar xpernah nak saman ummi hafilda, eskay yg membuat tuduhan kpd anwar. bukti dah jelas, video dah keluar . dna xnak bg. peguambela cabut lari. yg tinggal pun cuma peguam2 kafir je lg dok bela anwar ini. tu pun tuan2 xleh fikir ke, saya sekampung dgn anwar. pernah bekerja dgn dia dulu, dan jd pemuja dia yg tegar dulu. amat benci kpd mahathir dulu. tp lama2 saya seperti org2 lain dpt berfikir. bkn xsyg dia tp saya lebeh sygkan malaysia tanah iir tercinta

    ReplyDelete
  43. ya betul en hamid...dulu aku tahun 1998 puja dia kononnya dia teraniaya, maklum la masa tu masih tak tau pe ceta sebenar. terpengaruh dgn risalah2 besepah di masjid2 sekitar KL. Imam2 pun terikut2 menentang Tun Dr Mahathir yg kononnya amat zalim. La ni skrg ramai rakyat Malaysia kena TIPU oleh Anwar Ibrahim.

    Wahai puak2 PKR bukalah minda untuk memikir kembali sape tu Anwar Ibrahim...

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro....pencacai2 pr yg msh blm bersunat masa tu blm tahu alkisah mat liwat nie...yg tegar dgn dia skrg puak lgbt jer..Taubatlah wei....

      Delete
  44. sudah terbukti anwar bapak segala dalang fitnah untuk menjatuhkan rosmah dan najib...bila dah busuk hati anwar sanggup melakukkan apa sahaja untuk menjayakan agenda jahat dia..tetapi segala sudah terbukti yang najib dan rosmah tidak terlibat..ini semua permainan politik kotor anwar yang memakan diri sendiri

    ReplyDelete
  45. puak pakatan haram nie tak ada kerja lain! tak hbs2 dgn cerita depa yg lapok tu utk menjatuhkan Najib dan Rosmah..semua nie kerja anwar juburi tulah!! sapa lg kn!

    ReplyDelete
  46. I couldn't resist commenting. Perfectly written!

    My website ... diets that work

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!