EMAIL BERAPI TENTANG ANAK MALAYSIA MEMBETULKAN POLITIK MELAYU!

Rumpun Melayu merangkumi Jawa, Batak, Mendeleng, Minang, Banjar, Alai, Murud, Temiang, Kadazan, Bajau. Orang Kelantan, Penang, Perak, Pahang, Terengganu, Melaka dan Negri Sembilan itu delek kenegerian. Orang Kelantan, kalau jumpa kawan satu negri, kawan lain ketepi punya. Logahat Penang pula memang popular dalam pasukan seragam negara.

Di Negara Malaysia kita semua inilah anak bangsa melayu. Yang bakal mewarisi perjuangan bangsa dan negara. Jangan kira rumpun atau kenegerian atau bahasa. Yang penting bahasa Malaysia. Yang inilah sebenarnya orang Melayu ahli UMNO, kaum mejoriti yang berkuasa memerintahan Malaysia. Menteri Melayu. Agong Melayu, Sultan Melayu. Bukan macam parti PAS, DAP dan PKR, semua bangsa boleh masuk. Kalau mereka memerintah terbalik punya.

Inilah yang harus kena faham. Bila berparti dalam politik, yang penting mejoriti Melayu kena menang melebihi mejoriti lain-lain kaum. Sebab itu kena undi BARISAN NASIONAL. Wakil perti ada disetiap pelusuk negri dan daerah. wakil UMNO masih melebihi kota wakil Cina dan India. Kalau undi pembangkang wakil Melayu tak cukup hebat, ada tempat tak ada wakil. Maka tak penuhlah wakil melayu pembangkang yang akan di sokong. Sebab itu nanti wakil melayu pembangkang jadi kelas tiga, kerana tak cukup mejoriti bangsa. Yang peliknya melayu ada undi DAP atau PKR. konon nak berkuasa memerintah. Bila sudah dicuba, tebukti pembengkang memerintah, ramai kafir, cuma dapat melayu jadi mentri besar, sementara Exco lain banyak cina campur keling. Lihat Selangor dan Kedah, nasib baik tak Perak sekali. Sedihnya, sekarang semua sudah di halalkan dan berkuasa ikut sedap hati masing-masing. Masing-masing ada agenda tersndiri, tak sekata.

Ada parti UMNO yang solit orang Melayu pula, di kafirkan. Siapa lebih kafir kalau PAS pun iktirap parti DAP dan PKR., yang solit kafir. Ingatlah Nabi ada berpesan, ”Jangan suka kafirkan orang, kelak nanti sendiri yang kafir”, sekarang sudah terbukti. Kalau PAS dapat kuasa merintah negri kelantan sudah 23 tahun tak laksanakan hukum Islam sepenuhnya, jadi kafir juga sampai sekarang.

Bergaduh pasal parti, bangsa Melayu kita yang terror. Bangsa lain, cina, India berpakat, bersatu. Mereka nak ubah Negara Malaysia ini, sudah hampir berjaya sekarang. Kalimah Allah, akidah Islam dipertikaikan. Salah siapa. Jangan salahkan orang lain. Sebab bangsa Melayu sendiri yang beragama Islam pun tak bersatu, tak berpakat. Ada majlis Syura, memberi fatwa sekejab betul, sekejap salah. Bagi kuasa Mursyidul pada Nik Aziz, dah tua, nyayuk tak sedar diri cakap dalam majlis Syura berdolak dalik.. Lagi bagus Timbalan Mursyidul, Harun Din tu. Beliau tetap pada landasan dan aqidah agama Islam. Bukan kerana PAS kerana tok guru, kerana Mursyidul. Semua jadi jauh lari daripada landasan keImanan dan Islam, sebab Taksub sangat dengan pati.

Memomokkan hanya parti PAS itu sahaja yang Islam, siapa nak tanggung. Akidah tak betul keluar daripada syariat Islam, Iktiqatnya hanya kepada pemimpin PAS, bukan kepada Allah. Sebab PAS, Pemimpin mereka menjamin Syurga. Pemimpin UMNO juga Islam, mereka hanya berkata benar, masuk syurga dengan amalan masing-masing. Syurga Neraka hak Allah, bukan hak manusia Banyak kisah dan tauladan yang diceritakan berkaitan orang yang tak disangka-sangka masuk Syurga. Mungkin artikal dakwah ana ini juga salah satu amalan membawa ke Syurga, Amin…

Cerita pasal bangsa dan aqidah Islam, Melayu harus sedar. Menikmati kemajuan, memperjuangkan tanah air, menjaga kedaulatan bangsa dan kebajikan rakyat, bekerja dalam kerajaan dengan Industeri hasil usaha kerajan, memberi keistimewaan belajar dalam negri, luar negri, memberi bantuan, itukan menegakkan Syiar Islam. Kalaupun masih ada kemunkaran sedikit-sedikit kita baiki bersama, bukan terus tukar kerajaan. Bertindak melulu, bergaduh, kita yang rugi, bergolak, timbulkan huru-hara, cuma seronok, tetapi jadi malas, tak pandai, tak berjaya dan ketinggalan.

Melayu harus sedar bangsa kita kerdil tetapi di hormati di mata dunia, Mengapa rakyat sendiri yang masih mempertikaikan kebolehan dan keistimewaan yang ALLah telah beri itu. Setiap undang-undang, setiap perlaksanaan dalam negara, memperolehi kelulusan dalam mesyuarat Parlimen dan diperkenakan ke bawah Duli Yang Mulia Agong dan Raja Malaysia. Negara berpelembagaan, Negara mempunyai undang-undang, segala masalah, segala kekurangan boleh dibincangkan. Agong dan Raja bukan orang bodoh. Ada penasihat, ada pengawal, ada mufti, ada imam, ada guru semua cukup.

Wakil PAS kata, sistem negara ini ikut yahudi, sedangkan negara menuju kepada washotiah Islam. Peliknya sistem ini juga yang wakil PAS makan anak bini. Makan gaji wakil rakyat sistem ini. Semua kerja, cara pemerintahan Kelantan, dan Kedah, apatah lagi Penang sistem ini juga yang di pakai. Apa kurangnya. Sedangkan Sisitem ini yang di akui dunia, orang Arab, orang Islam, bangsa lain hormat-menghormati. Tetapi Melayu tak sokong, Melayu lupa diri, Melayu tak sedar diri, bagi gaji, bagi makan, enjoy, relek, masjid banyak, surau banyak, tak penuh juga, Hendak macam mana lagi.?

Pesanan Pemimpin dan orang alim, Jangan berbalah, jangan bergaduh, bersatulah. berunding, bermesyuwarah. Allah berfirman, ”Gunakan akal fikiran kamu, yang sebaiknya. Bukan ikut nafsu kamu yang mengikut Syaitan. Hadith Rasulullah meriwayatkan, ”Adalah bercelaru kepada umatku apabila menghukum untuk kepentingan sendiri dan kumpulannya sahaja, sedangkan hukuman/ tuduhan hanya dijalankan kepada hamba dan rakyat jelata”. Kaum Yahudi dan Nasrani berazam, kalau orang tidak ikut agama mereka pun tak apa, asalkan boleh ikut cara dan kelakuannya. Yahudi berjanji, beri keyakinan, yahudi bagi duit, Yahudi berjaya, Pemimpin kita cair ikut cakap yahudi..habis kena TIBAI.(Tolak Insan bernama Anwar Ibrahim .

Wassalamu Alaikum Warohmatullah, yang baik aku dipimpin Allah, yang kurang aku mengikut panduan dan keinsafan memohon pada Allah demi menjaga maruah bangsa, agama dan negara.

Terima kasih.

83 Responses to "EMAIL BERAPI TENTANG ANAK MALAYSIA MEMBETULKAN POLITIK MELAYU!"

  1. In before DAP cybertroopers posing as Malays.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syabas diatas ulasan yang panjang lebar bagi menyedarkan kaum Bumiputra di Malaysia supaya berwaspada terhadap kaum pendatang yang ingin merampas segala apa yang ada di negara tercinta ini. Inilah akibat sikap lembut dan terlalu bertolak ansur kaum Bumiputra negara ini terhdap pendatang ini. Akhirnya mereka juga akan 'dimakan' balek oleh puak2 pendatang yang tak sedar diri ini.

      Delete
    2. Nik aziz pengikut dajjal. . . ? Dajjal membawa syurga dan neraka dikiri dan kanannya pada akhir zaman, ? Nik aziz menjanjjikan syurga bila undi pas. Pasti neraka bila tidak undi pas wow.!berat ni. . Siapa yg pilih syurga pasti akan ke neraka dan siapa yg pilih neraka pasti akan ke syurga sabda nabi saw. . Cuba lihat keadaan parti pas sekarang. . Lrbih kesyurga atau ke neraka ideologi mereka yg memimpin? Ini lah dia fitnah dajjal. Dah nampak skrg bagaimana fitnah yg di sabdakan oleh nabi. . Saw. . Alhamdulillah. . Din.pn

      Delete
    3. Orang Melayu golongan pertengahan dan bawahan ni mengamalkan politik ikut2an, ilmu kurang, kurang membaca, berita dunia tak tau, politik luar negara tak ambil kisah, golongan ini yang terlalu mudah utk dikuasai minda oleh org2 yang bijak pandai tak kira dari segi agama nya yang sebenarnya cetek tapi pandai dan bijak berhujah atau dari org yang betul2 berilmu dan berwibawa tetapi memperguna ilmu nya untuk menyongsangkan pemikiran golongan yang suka ikut2 tadi. Begitu mudah menjadi Fanatik hanya dengan mendengar Takzirah dari ustaz2 mereka. Ada juga golongan yang tak ambil kisah politik semasa tapi amat mudah dipengaruhi dan diperkuda kan. Kalau nak berpolitik sebaik baik nya biarlah berilmu, pandai memilih yang benar atau yang batil. Yang penting Tanah Melayu ada lah milik orang Melayu, kaum yang besar kepala harus di nyah kan. Melayu yang dah terpesong baliklah ke pangkal jalan, hanya UMNO yang menyelamatkan kaum Melayu Ugama Islam dan Perlembagan kita. Hidup Melayu.....

      Delete
    4. FREE DOWNLOAD SEDUCE ME AND OTHER SEX GAMES ADULT 18+ FOR PC FULL VERSION LATEST VERSION COMPRESSED 18+ DOWNLOAD FROM HERE-->>>> www.argames786.blogspot.com

      Delete
    5. FREE DOWNLOAD SEDUCE ME AND OTHER SEX GAMES ADULT 18+ FOR PC FULL VERSION LATEST VERSION COMPRESSED 18+ DOWNLOAD FROM HERE-->>>> www.supersonicgamez.blogspot.com

      Delete
  2. SATU SEKOLAH UNTUK SEMUAFebruary 15, 2013 at 10:29 AM

    Sah, PM hadir majlis CNY Dong Zong Ahad ini.

    Sial betul Si Najib nih. Satu Bahasa, Satu Bangsa, Satu Negara.

    Tak lama lagi, Najib akan sanggup makan BABI untuk dapat undi cina. Tengok la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengundi Melayu Bodoh. Sebab dok sokong UMNO, hapok pon tak dapat, hanya dapat BRLM lima ratoi je. Najib dah bagi duit dok melayu... dia tak risau dah.

      Pengundi Cina dah ada byk duit, 500 x cukup beli ati cina... so ... kene la bagi banyak lagi pada puak yang suka makan babi tuh le. Macam2 la bagi kat sekolah cina, persatuan cina le.....aku pon tak nak bilang lagi...Sekarang ini kumpolan ekstremis Dong Zong ini pon Najib nak bagi muka lagi....ptuihhhhh

      Hoi, Melayu nih sedarlah. Kalau nak dapat banyak bantuan dari Najib, perlulah belajar daripada kaum 'mata sepet' yang lebih bijak drpd melayu. Bagi UMNO kalah, pastu macam2 kidorang Melayu akan dapat. Pikirlah.

      Delete
    2. mada dapat rm500. rm250 saja setengah orang. Tupu dia samun balik dengan segala macam penindasan. Macamlah rakyat bodoh nak terima umpan UMNobabi

      Delete
    3. Masalahnya bhai...umno je yg masih relevan dgn perjuangan melayu...biarpun berlubang disana sini,namun lubang itu msh boleh ditampal...dan masih bnyk lg ruang yg selesa yg boleh org melayu berlindung....rm500 mnkin kecil pada lu ttp besar kpd org lain...

      Bhai susahkan nk penuhi selera sndiri,inikn pula selera berjuta org...agak2nya sbb itu pr hnya berjanji ttp takda niat atau kemampuan utk penuhi selera besar ahli pr.
      Adakah pas yg lebih baik dari umno...??? Bhai sekurang2nya ds najib hnya jalankn tangungjwb beliau sbgi pm kepada seluruh rakyat tnpa mengira bangsa dan parti...ttp TGNA & TGHH bukan ulamak kepada semua agama???...lu fikirlah

      Delete
    4. Kalau undi cina tak naik PRU ini, Najib perlu letak jawatan.

      Delete
    5. Najib Razak sekarang dah jadi anjing suruhan kaum cina. Ada Anon cakap nak dapat faedah seperti cina dan india, perlu tolak UMNO. Tapi aku orang Melayu kelantan, dah tolak UMNO lama dah, tapi adakah Najin UMNO peduli? Tentunya tidak. Royalty minyak sampai sekarang tak nak kembalikan kepada rakyat Kelantan Melayu tapi pakai wang tuh untuk kaum cina india boleh pulak. Haramjadah betul UMNO ni.

      Ni bukan pasal sokong atau tolak UMNO, tapi hakikatnya UMNO x ikhlas dalm bab perjuangan melayu. Aku benci UMNO sampai kiamat.

      Delete
    6. Bangsa Melayu mcm Korang yg lebih BESAR PUNYA SIAL DAN BOLEH GI MAMPOS!!!

      KALAU KORANG KULTUS PAS BARUA DAN MELAYU DAP DAN PKR PUKIMAK TAK PECAH BELAHKAN MELAYU ORANG MELAYU TU SENDIRI TAK PERLUKAN SOKONGAN BANGSA LAIN TONGGONG!!

      MELAYU KHAWARIIIJ PAKATAN RAKYAT SIAL HARAM JADAH!!!

      Delete
    7. DS NAJIB LETAK JAWATAN???

      LEPAS TU SI PENDUBUR DAN PEMAKSIAT JADI PM??? HABIS LA MAK KO, ANAK DARA KO DAN ADEK JAMBU KENAK MANTAT!!

      HADI AWANG LEBONG ATAU N. AJIS JADI PM?? HABIS LAH BANGSA MELAYU DAN AGAMA ISLAM DI LELONG PULAK TU BINI ORANG SEMUA HABIS DI MANTAT OLEH ULARMAK2!!

      LIM LANCIAO ENG ANAK2 BERANAK JADI PM?? MELAYU AKAN JADI MINORITY, CINA DARI TANAH BESAR JADI WARGA MAJORITY DI NEGARA INI!! PASTU MALAYSIA TUKAR JADI CHINASIA MCM SINGAPURA JADI SINGAPORK!!

      MAT2 TONGGONG PAKATAN HARAM PIKIR2 LAH ADA OTAK PAKAI JGN LETAK PAT DUBUR BAGI ANWAR ALJUBS SONDOL!! Wahkahkahkah..........

      Delete
    8. Habis kenapa kamu sokong Cina DAP.

      Delete
  3. itulah yg selalu saya utarakan apabila berhujah dgn penyokong2 pas. tapi bg mereka segala bentuk pembangunan yg dibuat oleh kerajaan seperti membina masjid ,jalan raya, sekolah , hospital,dan segala kemudahan yg diberi bkn syiar atau syariat.seperti kata datuk fadhilah apa yg zalimnya kerajaan kita ini, kalau nak sbgyg mudah nak p haji sng, nak ke univ pun xsusah . sakit hospital kerajaan ada.malah mereka org2 pas bebas memaki , memfitnah kerajaan diatas mimbar khutbah, dipentas ceramah dlm majalah dan makalah, dlm akhbar harakah dan laman2 blog tweter facebook dn sebagainya. kerajaan seakan nampak lemah tanpa apa2 tindakan.zalim juga org pas nampak. percayalah sejarah xpernah menipu. anak cucu kita nanti akan tahu jua betapa kotornya tuduhan ini, kita sebangsa seagama, dan bertuhankan yg satu xpernah belajar dari sejarah. semuga bumi bertuah ini tidak kita warisi kpd pemimpin yg rosak akhlak , adab, dan roh islam jua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas dulu dan sekarang tetap sama jika n.ajis n hadi u-turn masih kekal.klu ust. Nasha jadi presiden dan harun din jadi mursyidul...pas tidak sehina sekarang.
      PUNCA KEHINAAN TERSEBUT ADALAH BILA PELACUR AGAMA NI MELAYAN KOTE BENGKOK PELIWAT DAN PELAYAN PELACUR....

      Delete
  4. macam2 lg la faedah utk kaum cina n india ditabur.....melayu dpt hampas, peruntukan utk SAR pun xde....tahniah melayu umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...jgn sekadar melihat sebelah mata sebelah pihak...siapa yg mulakan pendewaan kpd cina dan india...utk apa melayu meratap dan berdemo utk kugan tbh...hnya mereka berdua jew yg mampos kt malaysia ni...

      Delete
    2. YANG HAMPAS TU MELAYU TONGGONG!!

      KERAJAAN BAGI BANTUAN KO AMEK BUAT PEGI NJOI!!!

      BANGSA2. TONGGONG MCM KO LAH YG MEROSAKKAN BANGSA DAN NEGARA!!! SIKIT KASI MINTAK BANYAK!!!

      Delete
    3. Puak pecinta lubang taik nie hanya tau jadi pelacur kpd dapig jer.Sekali dapig pijak kepala mrk...lalu terlacurlah agama.

      Delete
  5. Walau apapun, jgn terlampau melayan tuntutan yg melampau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai aku setuju dgn apa yg lu katakan...
      InsyaAllah jika pru13 kerusi umno semakin kukuh...bangsa lain dgn sndiri sedar dan malu untuk 'DEMAND'...

      Delete
  6. Hak orang melayu termaktub dalam perlembagaan. Orang Melayu wujud di bumi ini sebelum dan selepas UMNO. Orang melayu tak perlu risau tentang hak mereka. Orang melayu tergugat dengan UMNO perompak penyamun. Orang melayu daulat dan merdeka tanpa UMNo penyamun kafirharbi. UMNO melacurkan nama melayu untk kepentingan jerung atasan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko jugak kena pikir yang kalau pakatan liwat memerintah, perlembagaan negara berisiko besar untuk di ubah bermaksud hak2 orang melayu bole dilupuskan. Sekarang ni pun mereka dah kurang ajar dan perlekehkan institusi raja. Jangan lupa yang DAPigs setan kawan baik PAS memperjuangkan negara sekular dan hak sama rata setiap individu.

      Delete
    2. UMNo memang bodoh. macamana nak tukar perlembagaan kalau melayu yang majoriti dalm pakatan. Hak melayu akan terhakis pabila UMNO balaci taukeh cina menjual tanah melayu, hak melayu danmembawa pendatang asing ketanah melayu. Tanahsemua jual kat taukeh cina buat condo shopping complex segqla macam. Lepas tu diorang naikkan harga tahap gilababi, melayu secara automatik di hapuskan dari tinngal dikawasan itu. Yang boleh tinggal disitu hanyalah kroni dan UMNO balaci babi yang melacurkan hak melayu dan dapat habuan duniawi mereka. Apa punya bodoh UMNo ni

      Delete
    3. Engko lagi bodoh berganda. Kalaupun dlm
      pr majoriti melayu.Tapi kalau semua melayu
      kaldai yg duk hangguk kepala mengikut
      telunjuk dap, apa gunanya.
      Aku langsung tak percaya melayu pr.
      Semuanya boleh. Pluralisme agama bole,
      Lgbt bole.melayu murtad bole....
      Eeee geli. Semua boleh.

      Delete
    4. Org melayu tak akan meliwat org melayu.
      Org melayu tak akan percaya si pelakon bogel video besi.
      Hanya babi merah..hijau..dan kuning...yg sembah peliwat melayu....

      Delete
  7. Benar bhai hak org melayu termaktub dalam perlembagaan....ttp bhai atas jasa sapa ujud nya PERLEMBAGAAN...dan siapa pula yg memastikan hak melayu terus kekal dlm perlembagaan...lu fikirlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasa orang melayu lah. UMNO dulu dan umno sekarang tak sama. pas dan pkr dulunya UMNO juga. Tapi UMNO dah ditolak melayu. Ini tak bermaksu melayu menolak hak mereka. DAp dalam manifesto pakatan mereka membuat deklarsi menyokong hak keistimewaan melayu dan raja2. Hanya UMNo hanjing takut melaporkan ini. Jangan ambil credit when its not due to you whai UMNo

      Delete
    2. Hahaha pr buat deklarasi...bhai apapula manisfesto dap yg terang memperjuang hak SAMARATA...ini bukan bermakna apa yg melayu ada maka kena sama....bhai ugama rasmi islam...juga pasti ditukar...ugama rasmi dlm perlembagaan akan jadi..APASAJA dan waktu itu kita dah tak mampu nk kawal ajaran sesat...bebas maaa!!!!

      Bhai melayu mana yg tolak umno???? Melayu pas dan pkr....adakah golongan ini mewakili majoriti melayu..bhai jgn kerana 10org pegang bendera pr,lu samakan dgn 10000 org yg menyokong!!! Jgn kerana dlm bersih ada 50000 atau hkr ada 200000 maka itu suara majoriti...sedih bhai bila gunakan melayu(pull stop) tolak umno...gunakan melayu pr sahaja yg tolak umno...lu fikirlah

      Delete
  8. UMNO ambil wang minyak kaum melayu untuk tolong kaum cina india.....celeko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Membiarkan bangsa melayu jadi peliwat dan pelacur agama kpd dapig lagi cilako...

      Delete
  9. CYBERTROOPERS PAKATAN HARAM JADAH!!

    CAKAP TAK PAKAI OTAK TAPI PAKAI DUBUR KEGEMARAN ANWAR ALJUBS!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarkan cai upahan ni nak tulis apa pun.
      Kita penyokong umno bukan bebal mcm
      dema, senang2 nak terpedaya dgn
      hasutan, propaganda dema yg tolol tu.

      Delete
  10. KORANG TAHU APA PERSAMAAN YANG TERSERLAH ANTARA PAS DAN PKR????

    ANWAR DARI PKR KAKI MAIN DUBUR!!!

    MAT SABU DARI PAS KAKI BAU DUBUR!!!

    MAT SABU CIUM DUBUR PASTU ANWAR MAIN DUBUR!!!

    ADA PERSAMAAN KAN KAN KAN!!!
    ADA PERSAMAAN

    ReplyDelete
  11. SATU LAGI PERSAMAAN YG TERSERLAH ANTARA PAS DAN PKR!!

    ANWAR ALDUBUR DARI PKR N.AJIS DAN HADI AWANG LEBONG DARI PAS!!

    DUA2 PEMIMPIN DAN DUA2 JUAL TUHAN DAN AGAMA!!

    KESIMPULAN NYA IALAH BANGSAT2 NI SANGGUP MENJUAL KEPERCAYAAN JADI BANGSAT2 NI TAK BOLEH DI PERCAYA!!!

    ReplyDelete
  12. UMNO dulu boleh la. UMNO sekarang di bawah NAJIB dah macam pembodek kaum cina dah.

    Hmmm...aku dah undi 4 kali UMNO sebelum ini. Kali ini aku tak nak ambil pot lagi. Baik aku tidur kat rumah lagi bagos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko kena undio bro. ABU. Kalau ko takundi, UMNObaculbabi akan guna nama ko undi untuk UMNO. UMNO dan SPR kan anjing kembar

      Delete
    2. Aku setuju jika undi UMNGOK, baik toksah keluar undi. Duduk rumah layan drama hindustan lagi syok. hehehehe!!

      Delete
    3. Kah kah kah! UMNO dah hilang satu undi.

      Delete
    4. Hahaha..pru13..ABU(ALLAH BERSAMA UMNO)

      Delete
    5. ABU = ALLAH BINASAKAN UMNO

      Delete
    6. I dont mind if really BN cheats by using non voters because their track records is proven the best Government!!

      But Pakatan Rakyat to be government?? PLEASEEEEEEEEE...!!!!!

      THEY ARE NOTHING BUT A LOADS OF RUBBISH AND BUNCH OF TROUBLE MAKERS!!!

      THE PAKATAN RAKYAT ARE FULL OF FILTHY SHITSSSS!!!

      Delete
    7. ABU = ALLAH BINASAKAN ULAMAK U TURN

      Delete
  13. PAKATAN RAKYAT CYBERTROOPERS!!!

    YOU ARE WORST THAN A PROSTITUTE!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nothing worse than UMNo whores prostituting malay rights

      Delete
    2. Than you must be the whorse!!

      Idiot!!

      Delete
    3. Bcos u never ever have malay soul!!!that why u talk like shit...it's that right bhai

      Delete
    4. Yes bro I agreed he must be the PR Cybertroopers whore!!

      Delete
    5. Bro this idiots have done enuf damages to the country!!

      Its about time to eliminate all those Idiots Bastards PR!!

      Defamation and Rumours monggers!!

      Delete
    6. Bro...mat liwat dlm bahasa inggeris apa bro?

      Delete
    7. Bhai 05.06....hahaha lu kelakar bhai..cara lu tnya pada, aku mmng kelakar...lu terbaeek bhai...hahaha

      Delete
  14. Jangan sahkan orang lain tapi salahkan diri sendiri!!

    Melayu dulu Pejuang dan Taat Setia pada Agama Bangsa dan Negara tapi Melayu sekarang Hancur Lebur senang di manipulate okeh Bangsa lain terutama Cina Fahaman Kominis dan Melayu Bangsat yg pentingkan kehendak peribadi saperti PKR dan PAS!!

    Berfikir pakai otak dan bukan pakai dubur!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu Bangsat yg pentingkan kehendak peribadi = UMNO

      Delete
    2. Melayu yang di bangsatkan oleh DAP = MELAYU PAKATAN HARAM JADAH!!!

      Delete
    3. Ya Melayu Bangsat ialah UMNO SAPERTI ANWAR DAN ANJING2NYA SEKARANG BERADA DI PKR JADI BABI!!

      Delete
    4. melayu yang membangsatkan agama sendiri = PAS

      Delete
    5. Melayu bangsat bila mat liwat dan pelayan pelacur dipuja utk nafsu pecinta lubang taik....ptuiiih.

      Delete
  15. http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=56361:tony-exposes-more-of-najibs-sapu-malaysia-deals&Itemid=2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah promote portal mat liwat n geng tu...menyampah aku tengok..hanya sampah jer yg suker tengok.

      Delete
  16. BN bermasaalah, tp PR lg bnyk masaalah,
    BN tak baik, tp PR tak nampak lbh baik,
    BN berpengalaman, tp PR baru nak cari pengalaman,
    BN janji ditepati, tp PR Manifesto bukan janji.

    This country, this nation, our peace and prosperity is not for trial and error, open your mind and think which is better.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR is better and their leaders have much more intelligence, credibilty and character. A thousand umnodogs isnt even equal to the toenail of Rafizi. All good malays have abandoned UMNO. The ones remaining are leeches and parasite that cant even stand on their own two legs

      Delete
    2. Sambung sikit lg ; if UMNO/BN is accused of being corrupted (merely hearsay), the sin is on the person involved, but PAS/PKR is corrupting Islam and bring together their followers to the wrong path ! the sin not only on them but will also spread to the followers.

      Delete
    3. and which direction is UMNO taking islam? hadhari or wasatiyah or UMNo version of a new religion where gambling, alcohol, stealing, scheming, robbing, pillaging and murder is legit?

      Delete
    4. Bro...mat liwat dlm bhs inggeris mcm mana sebut bro?

      Delete
    5. 她真正的BN愚弄马来人,马来人不但知道

      Delete
    6. BN semua nya bagus, mana pernah pemimpin pembangkang komen pasal pemimpin BN kat dalam tv.

      Delete
    7. Mrk semua guna youtube dan tv singapork sajer...

      Delete
    8. Tv s'pore dan youtube.....berapa kerat yg tengok dan berapa kerat yg pecaya....

      Walau apa pon....pemimpin BN is the best.....dia buat apa pon rakyat tak kompelin punya.

      Delete
  17. Melayu lawan Cina, aku India tepuk tangan kaw kaw. Ha ha ha!

    ReplyDelete
  18. Antara melayu dgn cina keling jugak yg dapat untung cth mcm deefuck nie...time nie la dia ambik peluang yg sedia ada utk mengaut selagi boleh...

    ReplyDelete
  19. Nak aku gelak cai pr nie bila dia puji pemimpin pgayr nyer..nama rafizi jer dia berani sebut...
    Nama mat liwat dan pelayan pelacur tu tak dinyatakan langsung.JADI DAH TAHU DIA TU PECINTA LUBANG TAIK...BANGGA SGT KER KLU DIA JADI PM....PTUIIH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai...klu mat liwat tu yg mrk agung2 kan utk jadi pm mrk...maka tergelaklah kerpu sink...percaturannya menjadi.

      Delete
  20. UMNO memerintah atas kebodohan rakyat kata Aziz Bari

    Alahaiii.. aku ingatkan hanya Tun Mahathir yang berkata UMNO kini dikuasai oleh golongan kurang cerdik dan kurang pandai.. rupa-rupanya Dr Abdul Aziz Bari pun mengatakan perkara yang sama..Semalam Sinar Harian melaporkan Tun Mahathir telah berkata “UMNO dah berpuluh-puluh tahun tak bagi orang pandai masuk UMNO”Secara tak langsung Tun Mahatir mengakui yang ada dalam UMNO sekarang ialah orang-orang yang Bodoh-bodoh belaka.. (sila baca di SINI laporan itu)Ini pula Aziz Bari berkata UMNO menang dan boleh memerintah atas kebodohan rakyat…*****************************************

    Ramalan Daim boleh jadi kenyataan – Aziz Bari

    Ramalan bekas Menteri Kewangan, Tun Daim Zainuddin bahawa BN hanya akan memperoleh tiga negeri pada pilihan raya umum akan datang perlu diberi perhatian serius kerana bukannya ramalan kosong.Pakar undang-undang, Dr Abdul Aziz Bari  ketika berceramah di sini menegaskan, jika ramalan tersebut menjadi kenyataan seperti ramalan beliau pada PRU 2008, sudah tentu Pakatan Rakyat (PR) akan mara ke Putrajaya.“Daim kata BN hanya selamat di tiga negeri saja iaitu Johor, Melaka dan Pahang apa yang dikatakannya bukan ramalan kosong tetapi fakta dan ada kredibiliti kerana beliau rapat dengan saudagar, agen risikan dan badan politik.“Dulu sebelum 2008 Daim juga ramal lima negeri akan jatuh kepada pembangkang dan setelah keputusan PRU ternyata tepat.“Malah badan penyelidik Merdeka Centre yang mendapati kajian imej (Datuk Seri ) Najib (Tun Razak) naik itu mengeluarkan kenyataan jika 45 peratus undi Melayu menyebelahi Putrajaya akan dikuasai PR,” ujarnya.

    Abdul Aziz yang berceramah di perkarangan pejabat PKR di sini kelmarin mengulas kenyataan Daim juga bekas Bendahari Umno dalam satu wawancara dengan sebuah akhbar berbahasa Cina baru-baru ini meramalkan BN hanya akan memperoleh kemenangan di tiga negeri sahaja pada PRU-13 nanti.Serentak dengan itu beliau menggesa jentera PR Pahang digerakkan segera kerana komposisi kaum di Pahang sama seperti Selangor dan jika pengundi diberi akses maklumat tidak mustahil boleh berubah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seorg pemuja mat liwat menyatakan hujah bingainya.Mereka klu bab merekacipta ayat yg serupa dgn srt yg dituju kpd tdm suatu ketika dulu mmg hebat.Sehebat permainan lelaki jongos yg cuba memikat bini rakan sendiri dgn kata2 puitis bak seorg pemuisi.
      Hanya golongan lgbt yang padan dan layak membaca dan bersama mrk.

      Delete
    2. Bhai....ok lah tu,berita baik utk pr...maka tak perlulah lg org pr sebuk nak gngu tidor org dgn berceramah....uuhh bestnya hidup tnpa ceramah,tanpa demo dan takda lagi ada org yg terpekik2 didlm majlis org...ini berita baik utk rakyat malaysia...yg pr tak perlu lagi buat kerja bodoh dan sia2.

      Dngr2 aishah pun akan jd calon...hmmm oklah tu aishah pun bekas student oversea dan pastinya student bukan 'stupid'semoga pr akan buat parti bg menyambut berita baik ini...tahniah lah hehehe...

      Delete
    3. Mgkin benar yg tinggal dlm umno org yg bodoh2 belaka.Org pr jer bijak2 belaka..
      .Bijak tipu bini..bijak mkn harta anak yatim..bijak main bini kawan..bijak buat fitnah..bijak pukul org...bijak hina org..bijak lacur agama..bijak buat cerita..bijak gadai tanah rskyat..bijak berlakon..bijak jadi nujum..bijak layan pelacur..bijak meliwat..dan segala jenis bijak noda..

      Delete
    4. Mereka memang sedia 'bijak'......

      Delete
  21. Nice Site: Thanks for sharing really like them and looking forward for the newposts.You can download, Pc Games Download or PS3 Games - OR Pc Download XBOX OR All Every About Games Download Download Games Packs

    ReplyDelete
  22. Ingatlah penyokong PAS. Undi DAP ingat undi Allah Kristian. Undi PKR undi air lendir Cina Doll. Malu dan takutkanlah Allah swt untuk undi DAP dan PKR ini.

    ReplyDelete
  23. Asalamualaikum....
    sabo sabo...cer fikir sat...kalu lew korang ada anak anak ye....ada ketua pr yg kata melayu pun buleh pilih agama...ajis(maaf haku xder rasa hormat lansung kat mb tu..maaf ye..)Allh ugama len pun buleh pakai...kata lew..haku xdoakan anak2 kowang murtad....haku sayang seme sedara seagama haku....kata lah ada anak kowang yg murtad..idak kew kowang sedih...sedih tao...wuwuwuwuhaaaaasobbbb....
    mmg lew hidayah Allah punya kuasa tp kiter kena jaga....xjaga kambus jadinyer...
    ye lah ada yg buat maksiat minum zina sekedudukkan walo liwat meliwat sekali pun..Allah tetap ampunkan kita jika kita tobat nasuha...xkan nak suh depa murtad kot....kita kena tarik depa pelan pelan nasihat leklok....jd xkan kita suh org len jaga aqidah kita kot...sendri mau fikir looo...jgn lew hina org yg ajak kejln kebaikkan....tp xto lew klo iman n aqidah kowang hanya ikut ikutan...
    pd haku....pantang empatbelas petala langit org kata Allah yg bukan2....haram dah haku nak caya org tu lg...apetah lagi nak hormat...sori nek lori stoberi berlori lori....

    ReplyDelete
  24. DOWNLOAD IDM LATEST VERSION 6.16 WITH 1 YEAR SERIAL KEY 50% INCREASE IN DOWNLOADING SPEED DOWNLOAD FREE FROM HERE-->>> www.arsofts786.blogspot.com

    DOWLOAD WIN 7 AND WIN 8 ACTIVATED SETUPS FULL VERSIONS DOWNLOAD FREE FROM HERE-->>> www.arsofts786.blogspot.com

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!