EMAIL BERAPI DARI PEMBACA TENTANG MELAYU DI MALAYSIA - WAJIB KENA BACA BEB!


1. Pasal berpolitik, kena saling faham memahami. Orang kampong lagi merapu, ilmu politik tak seberapa, cakap politik main ikut-ikutan, becelaru, cerita sedap mulut. Yang dapat kerja di pekan pulak sudah tunjuk pandai, Ego, lupa diri. Cuba bayangkan, jika Malaysia tak ada kerajaan PERIKATAN, sekarang BARISAN NASIONAL yang membuat kemajuan, tubuhkan industri, pembangunan, mungkin orang Melayu masih duduk merempat di kampong je. Tapi sekarang dah senang, jadi supervisior, operator, juruteknik, CEO, manager, bisnesmen, koperat dan pandai main saham, mula kutuk kerajaan. Sama macam pekerja kerajaan, makan gaji kerajaan, tanggung anak bini hasil usaha kerajaan, bantu kehidupan, bantu pelajaran, luar negara, dalam negara, tiba-tiba kutuk kerajaan.

2. Teman sekadar nak membetulkan cakap. Pasal teman ada Fakta politik. Politik yang ada maruah, nak jaga bangsa dan negara, jaga Agama, jangan sesat. Buat kajian dasar politik negara, cari yang benar, sumber ilmu yang orang ramai suka dan boleh dipercayai.

3. Teman nak bagi tahu, di Selangor ni, pada setiap Jumaat ada surat khabar free (Selangor KU) dilambak dalam masjid, suruh baca cerita rekaan Ronnie Lieu, Teresa koK, Xavier dan wakil melayu bercerita kosong. suruh jemaah baca pada hari Jumaat yang mulia, waktu Fardu Jumaat, masa khutbah, ketika ibadat pulak tu! Salah siapa sekarang. Sudah pasti salah Melayu Islam yang sokong Kerajaan Pakatan. Terimalah hukumannya nanti.

4. Pas suka mengkafirkan UMNO, pasal berkawan dengan MCA cina, MIC hindu. Tapi sekarang PAS lebih kafir kerana kawan DAP cina totok, kaudu, kominis, tak ada perasaan lansung dan yang lekehnya undi KEADILAN, ada hindu Hindrap ada cina ada keling, campur melayu yang buta akidah Islamnya. Mempertikaikan Agama Islam, ALLAH di permain-mainkan, PAS boleh pulak bersatu, berkawan? Siapa Lebih Kafir. Pastinya pengikut PAS, PIS, PUS.( Parti Ajaran Sesat/, Penting Individu Sahaja/ Parti Untung Sendiri ) dan PKR. (Parti Kelentong / Kencing Rakyat ). DAP lagi, (Dari Awal Penyangak ). Perosak negara, bangsa dan perosak Agama.

5. Tolak hudud kafir. Tapi PAS dah 23 tahun memerintah Kelantan, PAS tak laksanakan hukum HUDUD pun. Alasannya kerajaan pusat tak setuju. Tapi Kerajaan pusat ajak berunding, Mursyidul PAS kata tak layak. Jadi sampai hari ini, semua orang PAS masih kafir juga. Yang Jelas, kalau di laksanakan hukum Hudud, nanti tangan HJ. Nik Aziz, Mat Sabu, Hadi Awang, Khalid Ibrahim dan Azizan MB Kedah tu yang kena potong, sebab mereka-mereka inilah pencuri, penyangak, jual tanah rakyat, Tanah kerajaan, tanah masjid, tanah surau, jual pasir, Duit Tabung Memali yang berjuta-juta habis mereka TIBAI. Duit karung kutipan apabila berceramah atau berkempen tak sampai kemana, belum sempat dikira lagi dah dicekup je! Ajak orang minum, enjoy tak kira hukum.

6. Orang Melayu Islam, Taksub kepada parti, lurus bendul, membabi buta, percaya pemimpin, ikut membangkang nak gila. Salah orang lain nampak, salah sendiri tak dirasai. Kafirkan orang mudah je, tetapi sendiri lebih kafir tak sedar diri. Kena tipu pemimpin PAS, ketua PAS, Mursyidul PAS cakap semua percaya, akur dan telan bulat-bulat. UMNO tak ada pun Mursyidul, boleh ramai yang suka. Dalam UMNO ada ramai ahli Agama lagi, Penasihat Agama, Guru Agama, para alim, para ulamak, ustaz dan wakil PAS yang berkawan dengan orang UMNO pun ramai, semua percaya, UMNO Islam juga. Ustaz PAS, kalau mengajar, kuliah, ceramah bebas dalam masjid dok kutuk orang, sebagai mata pencarian, cari makan, minta derma itu, derma ini, bagi makan anak bini. Halal ke!. UMNO pun ada ustaz, tetapi tak le teruk sangat.

7. Orang PAS sendiri tak suka, Anwar Ibrahim. Buktinya, orang PAS keluar Stadium, apabila Anwar masuk memberi ucapan di stadium Merdeka dalam REFOMASI baru-baru ni. PAS kena percaya. Hadi Awang boleh jadi PM. Tapi dia sendiri tak Konfiden. Pasal gagal memerintah Terengganu. Cakap Inggeris pun tak reti. Nanti DSAI kang menang. Mudahlah mereka tukar Negara jadi Republikan, tak ada Agong, tak ada Sultan, Perdana Menteri boleh orang Kafir. Pasal/akibat Melayu sudah tidak dapat undi mejoriti lagi.

8. Ahli pembangkang daripada PAS, DAP, ADIL dah ramai yang keluar parti mereka. Pemimpin mereka, orang kanan, bijak pandai, semua dah keluar. Chandra Muzaffar, Zulkifli Nordin, Nalla Karupan, Marina, Nizam, Roslan Kasim, Cikgu Zainun / C.N.Al-Afghani, Lee Lam Thye, Nakaie semua cabut. Sama macam Hassan Ali, Hasan Basri, Nasharuddin Mat Isa dan semua ahli-ahli bawahan keluar mengutuk sesama sendiri. Pijak gambar pemimpin PAKATAN RAKYAT, apa sudah jadi? Segala Pendedahan, penyelewengan dalam PAS, ADIL, DAP semua sudah dibuktikan.

9. Percaya kepada ”amanat Hadi Awang”, Keyakinan kepada Nik Aziz. Ikrar, sumpah setia kepada Parti PAS, bahawasanya hanya PAS itu Islam. Ketua cakap kena patuh, setuju, percaya, gempur, tolak BARISAN, hapuskan kerajaan, Polis anjing kerajaan, SPR penipu, BPR tak guna. Semuanya ikut cakap pemimpin. Pemimpin yang jamin Syurga. Sedangkan Nabi Muhamad nak tolong pakciknya ke Syurga, Allah tidak perkenankan, sebab Syirik, Munafik, fasik, Murtad, Kafir, Cakap Bohong, cakap besar, suka melenting, Penipu, tak ada ilmu, sombong, riak, ujub, takabbur dan irihati, (pilih salah satu) boleh ke!.

10. Dijamin ke Syurga Allah mesti ada sifat suci, bersih, hormat-menghormati, Amalan baik, Ibadah baik. Doa anak baik. Sedekah jariah banyak. Hafiz al-Quran. Sahid dan berjuang kerana menegakkan kebenaran Islam. Bukan ikut PAS aje. Orang di Negara lain tak kenal PAS, ramai masuk Syurga pasal berjuang kerana Islam bukan kerana PAS.

11. UMNO kan lebih memperjuangkan Islam. Pemerintahan, pentadbiran Islam, adil, saksama, berkebajikan, Ekonomi Islam, hukuman sama rata, menegakkan Syiar Islam, Kadaulatan Islam, Sekolah, Universiti Islam, Sistem Pondok, Sekolah Agama. Ada Sijil Pembelajaran, pendidikan, ilmu, pengetahuan dan pembangunan Islam, Berzakat, bersedekah, Sistem Muamalat, Munakahat, memperjuangkan bangsa dan Negara, menjaga maruah bangsa. Semua itu cara dan kehendak Islam. Semua orang suka. Tak masalah.

12. Kalau pemerintahan sekarang tidak baik, tak kan PM Malaysia kita dikehendaki hadir ke mesyuarat tergempar OIC di Arab. Mendapat banyak jemputan di serata dunia, Sambutan besar-besaran di Gaza. Diberi penghormatan Menjelaskan Ekonomi Dunia, di Swistzerland. Membela Islam di Bosnea, Afrika selatan, Pelastin, Memperjuangkan Moro Islam di Pilipina dan kemungkinan penyatuan warga Patani di selatan Thai, mengikut sumber terkini, kerana semua mahu Malaysia juga yang mendamaikan mereka.

13. Wahai rakyat Malaysia, sesungguhnya perjuangan BARISAN NASIONAL itu adalah perjuangan bersama bangsa Melayu. UMNO mendahului parti komponan yang lain. Sesungguhnya Islam itu Agama Resmi Malaysia. Agama lain kita hormati. Tercapainya perpaduan itulah dasar toleransi kita, yang diakui di mata dunia.

14. Bukanya macam PAKATAN RAKYAT, Anwar Ibrahim kata semua agama sama, Perdana Menteri tak semestinya orang Melayu. Ketua agama Agong, Sultan tak perlu. Nanti negara senang dijajah kembali. Itu pasal Karpal Singh dan Mat Sabu yang pernah salahkan Anwar dulu dalam kerajaan, hari ini jadi kawan rapat, Adakah ini politik? Yang Islam dan yang jadi peguam semua boleh ingkar dan cakap bohong. Sungguh menjijikan.

15. Kesimpulannya, rakyat kena sokong dan undi sebagai komponan berjaya, kita kena undi BARISAN atas dasar bersatu. Walau pun kena undi bangsa lain cuma mewakili komponen BARISAN, UMNO tetap juara, menerajui bangsa lain, kita kena sokong kerana yang memerintah masih Melayu UMNO, Perdana Menteri Melayu UMNO, Agong Melayu. Kalau PAKATAN RAKYAT tak mampu, ikutlah, unilah BARISAN NASIONAL yang 100% memperjuangkan Islam dan perpaduan rakyat seluruhnya. 1 Malaysia, 1 Bangsa Malaysia. Bersatu kita teguh, Bercerai kita roboh. Yang baik dari Allah.

Ahmad Damanhuri

123 Responses to "EMAIL BERAPI DARI PEMBACA TENTANG MELAYU DI MALAYSIA - WAJIB KENA BACA BEB!"

  1. Saya hanya akan kekalkan undi kepada BN jika Najib menceraikan Rosmah Mansor.


    Farizul Hamdan
    Selayang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astagfirullahalazim......awat hang sangap nak kawin dgn Rosmah ka?....baik hang amek wan jijah yg kemain setia mmprtahankn laki dia wlpon laki dia main depan blakang, ada video main jongkang jongkit dgn betina,

      Cer hang pikiaq laboo...kalo betoi apa yg depa tudoh Rosmah dgn sgl kejahatan yg ada kat donia neh, mcmana Rosmah boleh relaks masa dia kat Mekah...boleh tunaikan haji/umrah lagi....hang caya x kuasa Allah Taala...dan kalo betoi ANUwar dan bini dia sesuci2 makhlok yg ada kat donia neh...NAPE SMP SKRG PON ANUwar XBRANI NAK JEJAK KAKI KAT TANAH SUCI MEKAH......takut terbakaq ka?

      Lg pon berita yg di bawa oleh kapiaq deFUCK hang lebih percaya dari pengakuan sumpah oleh seorg Islam yg menafikan tuduhan itu....

      Delete
    2. Yes..totally moron indeed

      Delete
    3. Betul tuh. Bangang tahap tertinggi.

      Delete
    4. not relevent at all

      Delete
    5. Saya tak akan sesekali undi pakatan sial sebab mat liwat, ulamak u-turn dengan cina chauvinis.


      Delete
    6. gila luuuu.mau runtuhkan masjid....dinasihatkan bertaubat dari membuat fitnah...

      Delete
    7. Sah budak tu da kna liwat si aljuburi..hahaha..bodoh tolol tahap bontot..

      Delete
    8. ni lagi satu org otak kosong. apsal lah korang obsessed sgt dgn Rosmah ni. dah takde idea ke?

      Delete
    9. pelik2..ada juga orang macam ni..dah tak boleh tahan le tu..

      Delete
    10. orang ini cabut lari dari tampoi. rawatan belum habis.

      Delete
    11. ajaran mane ler ni... suruh runtuhkan rumahtangga?

      Delete
    12. Aku rasa mamat tu terikut masa yb pashit pegi angkat baiah kot.
      Tak pun biul kena suntut oleh mat liwat...

      Delete
    13. 11.23am. Jawapan anda sggh kelakar saya tergelak sampai terkezut kuching sebelah aku ni hah...:-):-):-) really laa apa la mamat ni dengki dgn isteri najib tah tah dia suka pada najib. Dia juga peliwat mcm ai tu sbb dia jealous dgn rosmah. Rosmah dapat najib sorang. Hehe..

      Delete
    14. Mcm pass buat lah ya.. Baiah. Keluar parti. Maka isteri di cerai talak 3. Kau org ikut mazhab apa. Kalau aku ckp kau org bodoh kau marah tapi mmg sah kau bodoh.

      Delete
    15. tak pasal2 rosmah jugak kena.cerdik tak bertempat.kecik2 tak mati.pasal ko tak suruh bapa ko ceraikan emak ko.ajaran mana yang menggalakkan orang bercerai berai.............ooooooo ni mesti ajaran islam cara pas.huhuhuhuhuhu.adakah dalam al quran beritahu kalau undi pas masuk surga............
      jawapannya tidak. sekolah je tinggi.pakai otak takat tumit kaki.

      Delete
    16. anon 11:07 AM..orang umno boleh undi pembangkang kalo kamu dan anwar mamposs..bodohh punya budak..
      p/s ..yang hanto email tue orang pas jugak..tapi dah murtad sebab dah tak percaya dengan pas ( parti ajaran syaitan) dan tak percaya dgn syurga nik aziz mulut busuk..malang nya dia masih percaya 100% nuar kaki tibai depan belakang sebab tengok video besi..kah kah kah..

      Delete
    17. InsyaAllah saya tidak akan undi pakatan atau pas sampai mati. Namun saya ingin sangat tengok rosmah tutp aurat. Sure dia nampak anggun.Cuba tengok isteri pm turki.. dia pakai tudung..anggun lah. Rosmah..saya hanya salah seorang rakyat biasa yg inginkan keamanan..apa salahnye dengar saranan rakyat. Believe me, once u put on your headscarf u wud feel protected and at peace. God bless.

      Delete
    18. anon 10:44amm
      kalau statement macam ni aku setuju ..
      tapi janganlah merapu macam mamat kat atas tu .. mereng ke apa?

      Delete
  2. saya hanya akan kekal kan undi pada PAS jika nik aziz mengucap dua kalimah syahadah.

    amir hisham
    kelantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tak pecaya pas bole tadbir...

      Delete
    2. teman tak akan undi pas sampai nik aziz mamposss .. sebab pas takut nuar tak berani letak calon calon pru kat cni.. duit anak yatim pon tibai..inikan pulak duit yahudi..memang raya keling orang pas..

      Delete
  3. Hah!! aku rasa memang patut cina ni berambus pegi china...kita tengok hong kong ke china mana nak terima cina malaysia....otak dah macam najis,keje nak ciplak n jatuhkan orang lain...pd yg sokong PKR tu bukak sikit mata yer...Anuar kate "org melayu pn bukan asal dr sini,soo pemilik malaysia adalah org asli sebenarnya!!" ini babi ckp mcm ni pasal nk undi dr cina n india,dah sah2 die bkn org asli soo die pn x layak la nk pegang malaysia kn...baca ni betul2........bangsa mana yang buka melaka?? orang melayu, cina dtg keje lombong,india dtg keje kt jeti....last2 kite bg jgk cina ni taraf penduduk tetap...p nak tanye korang...masa portugis serang MELAKA,ada cina2 ni dtg tolong?? masa British amik alih Tanah Melayu ape bangsa cina ni buat sedang pahlawan2 melayu sibok berperang mempertahankan negara,bila jepun serang ada cina2 ni nk joint askar pertahankan negara?? kemudian dowg bawak masuk ideologi komunis!! konon nk control msia,habis tok nek kite yg x nk joint dowg bunuh..bile merdeka dowg bknn men nk berbaik pasal dowg xda jasa tlg merdekakan Malaysia...tbe plhan raya tahun 69,DAP ni hampir menang je,dah sibuk halau melayu dr KL...bile melayu bersatu bangkit lawan balik,org cina pn ramai kojol baru reti minta maaf n suh lupekan hal 13 Mei...Ingat sikit singapura menang pilihan raya n mejoriti cina yg dok sane vote utk jadikan singapura sebuah nagara n kerajaan terpaksa akur kerana dowg lg ramai dr melayu singapura..tgk la smpai skang melayu singapura kene pijak jer dgn cina singapura..Yang bakal jadi cm nanti Pulau Pinang..tgk r kalau x caye...

    Hakikat : Bangsa mana yg mamapu membuka sesebuah tanah itu sehingga terbentuk kerajaan maka merekalah pribumi tanah itu..mcm amerika...tanah red indien pnye,koboi dok perang2 smpai red indien kalah,koboi bukak kerajaan dh dowg ngaku 2 tanah dowg,last bg sgt muke hah org Afrika jd President....xda istilah Melayu dari endon soo belong to those republik..hay cmon!! org indon tu datang dari mana?? emang nya pokok2,daun2? batu2?..dowg pn migrasi dari sesuatu tempat..jgn nk dengar sgt dakyah songsang Anu ar tu..cina memamng sokong laabile ckp cm 2...hakikat nya Melayu empunya Malaysia..org asli pn melayu gak ape...dorg pn bukan lahir dari pokok ke rumput2,mesti dr perut seorang wanita yg berpindah ke tanah ini...jd yg buka tanah ini melayu,cina n india menumpang jer soo..buat care menumpang..

    Yang sangat penting..JANGAN KAU BIARKAN MELAYU & ISLAM DIPIJAK-PIJAK BANGSA LAIN SEPERTI YANG TERJADI DI NEGARA LAIN cth singapura....BERSATU MELAYU!! buang ketepi dakayah politik UMNO,PKR...kerana KITA HEBAT SEHINGGA YAHUDI & AMERIKA TAKUT AKAN TEMPELAK KITA...BERUNDUR MEREKA DARI KOSOVO,BOSNIA,TANGGUHKAN PENAKLUKKAN AL-AQSA...INGAT SAHABAT2...FISABILILLAH dtgnye dari TIMUR...kita laa bangsa yg Nabi Muhammad maksudkan...Melayu Malaysia,Indonesia,Borneo,Filiphina,Thailand...

    Cina balik China laa..... (Org Jepun paling benci org Cina...hihi kesian sane sini org benci bangsa cina nii...hihihi)

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu nak bersatu camna? nik aziz dan penyokong PAS suka pantat cina. tak basuh la katakan. sedappppp..

      Delete
    2. boleh noxx....asal adakan balik kesedaran pd mereka yg dah dipesongkan ideologi nye...kite pernah berkali-kali bersatu...yg penting Buang dakyah ANUwar,nikNAJIS,NAJib...

      TUN M kata ada logik nye...bersatu aje jlan Melayu&Islam akan kuat...

      Delete
    3. Jangan undi dap , nanti kena tindas

      Delete
    4. Kepala hotak...

      Delete
    5. Kepala hotak atok lu brrjambul anon 02.51

      Delete
    6. nak mengajo orang cina hormat pemerintah mudah jer.. najib ikut jer spt lee kuan yew buat kat singapork. bukan hanya melayu yang kena lanyak ..orang cina pon terpaksa juga.. rata2 orang cina asal dah pupus kat singapork..yang ramai babi impot jer.. kat malaysia menteri kdn makan gaji tak lebih sebagai pelapor untuk sidang media jer.. pelaksanaan hukuman tarak...haprak...sebab itu babi dah berani menyondol bontot melayu..

      Delete
    7. cina bukan bakal pupus kat singapore kat mesia ni ramai yg tak kawin, ada yg kawin tapi tak nak anak, rela bela anjing, andratua cina hidup membujang sbb berangan nak kawin jutawan, yg jantan kawin dengan betina luar sbb yg kat sini muka cam nenek. biar dia org ni pupus terus sbb macam menolong anjing tersepit.

      boikot barangan keluaran cina biar dia org mampus sbb pembeli majoriti org melayu.

      Delete
  4. saya pula kana kekal kan undi pada PKR jika anuwar ceraikan shamsidar.


    Hanizan Rosli
    BTP rawang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pulak anuwar tu kahwin dengan shamsidar.. Sah mabuk orang ni.

      Delete
    2. Bhai 11.40 kahwin dah kahwin dah,tu yg ada zuriat...yg belum nikah je

      Delete
    3. nak taw nuar kawin ?? mike minta pinjam video besi dari nalla ..memang nakerttt

      Delete
  5. Memang celaka ko ni farizul hamdan. Aku tahu la ko suka pd Datin Rosmah Mansor. Agak agak la klu nak rampas Rosmah dari Najib.

    ReplyDelete
  6. Saya berjanji akan kekal kan undi pada DAP jika guan eng sunat kan nik aziz atau berjaya masuk kan nik aziz dlm agama kristian.... ehhh.. dah berjaya la guan eng tu... ok, lepaih ni undi DAP.


    ahmad abdullah
    Kuala Lumpur

    ReplyDelete
  7. Saya tak sanggup undi pakatan sial takut tergadai agama, bangsa, negara dan jugak......bontot.


    Azizul Ramlan
    Petaling Jaya

    ReplyDelete
  8. kotasinga melayu ugama islamFebruary 14, 2013 at 11:59 AM

    farizul hamdan.....pasti orang melayu yang tiada ugama......semoga ALLAH melindung kamu sekeluarga termasok mak bapa kamu terus ke neraka kerana suruh orang melayu ugama ISLAM bercerai......insaflah

    ReplyDelete
  9. Saya mahu kekal jadi perdana menteri.



    Ds Najib Razak
    Pekan Pahang.

    ReplyDelete
  10. KPD PENULIS EMAIL..TABIK SPRING UTK ANDA..SEPATUTNYA DI SEBARKAN KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA UTK MEMBACA EMAIL INI.

    ReplyDelete
  11. saya mohon nik aziz berenti lolo karpal singh atas alasan karpal manusia kurang upaya...


    nik abodoh anakandi nik aziz
    kote bharu.

    ReplyDelete
  12. Semua orang melayu sepatutnya membaca emel ini dengan fikiran terbuka barulah nampak kebenarannya.Saya sokong BN........................selamanya.

    ReplyDelete
  13. Saya anak melayu dari Singapura. Sungguh sedih melihat keadaan politik di Malaysia saat ini. Kerana saya khuatir kalau Malaysia akan menjadi seperti Singapura. Anwar adalah seorang pengkhianat dan ramai orang Melayu di Singapura berfikiran bahawa cara Anwar practise poltics in Malaysia is absolutely dirty. Dia sanggup bersatu dengan DAP dan took the many rights of the Malays in Malaysia.

    Mungkin ada yang akan tertawakan comment saya ini, tetapi ingatlah wahai orang melayu di Malaysia. Jangan terbawak bawak degan politik kotor parti pembangkang di sana. Anwar hanya iginkan post as the PRime Minister and sekiranya PR berjaya tawan Putrajaya pada PRU 13 nanti, maka percayalah,kaum minoriti terutama mereka yang dalam DAP akan bersetongkol dengan satu lagi parti rapat mereka di negara jiran (faham faham je la eh) dan Melayu di Malaysia akan menemui nasib yang sama seperti kami di sini.

    Bukanlah Melayu di sini merana tak diberi makan dan sebagainya tetapi kita sudah redha yang kejayaan kita terutama di dalam bahagian ketenteraan ekonomi dan sebagainya adalah tersekat. Dan jangan haraplah Melayu nak jadi menteri di jabatan yang bagus bagus..

    Ingat ya my malay brothers and sisters in Malaysia. Korang la last harapan kami di dunia ini.

    Regards
    Anak Melayu Singa Yang Jati

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol apa yang anak malayu singa jati katakan rakyat malaysia patut berbangga dengan apa yang kerajaan lakukan masa kini bermacam-macam kemudahan yang kita dapat dan kita rasa bertuah duduk di negara yang amam...

      Delete
  14. Undi pas dalam pru 13 hukumnya haram itu kata ulama pondok.Mari kita sama-sama fikir mahu kah memberi undi kepada sesuatu yang telah dinyatakan haram oleh para ulama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah antara kebenaran yg brsifat nyata lg terang yg telah diperturunkn oleh ALLAH SWT kpd umat islam dibumi yg penuh brdaulat ini hasil dr doa doa dn sbyg hajat yg dilakukn oleh ulama serta ahli2 pas selama ini. Oleh itu marilah kita sama2 mtaati saranan yg telah dibuat dgn penuh ketelitian ilmu oleh himpunan ulama2 pondok yg ikhlas tanpa mpunyai apa2 kpentingangn dn juga atas rasa cintanya kpd ALLAH SWT. Smoga islam dn umatnya dibumi ini dilindungi ALLAH SWT dr musuh2 islam didlm mahupun diluah negara ini. Amiin..

      Delete
    2. SAYA CUKUP TAKUT MEMIKIRKAN KALAULAH KALIMAH ALLAH DILETAKKAN OLIH PUAK KAFIR KRISTIAN DI ATAS SALIB DLM GEREJA. APA KATA PENYOKONG PASS MEMANDANGKAN YGBERI KEBENARAN PD PUAK NI IALAH AJI ADI, NICK AZEZ DAN MAD SAPBU. KALAU RAMAI ORG ISLAM BERTUKAR AGAMA PD KRISTIAN SIAPA YANG SALAH. ORG PASS SILA FIKIR DAN FIKIR.

      Delete
  15. saya akan undi PAS jika Mat Sabu buat plastic surgery

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy setuju....terok sgt da rupe dia sejak kena air burit mah....

      Delete
    2. Pada aku cukup klu mat syabu nl blh buat 3x show kt maharaja lawak...tanpa org ketawa...duk diam pun dh nmpk kelakar.... Hahaha...oppps tergelak lh pulak

      Delete
  16. peluang emas menolak UMNO ditangan rakyat. Jangan menyesal pabila kita ditindas dengan GST, AES, pemcurian dan perompakan pabila sekali lagi ditipu UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peluang emas tolak golongan lgbt mat liwat.Jgn berlaku otak dan buntut rakyat diliwat..

      Delete
    2. Mat liwat lagi kuat menipu....tu belum kira lagi yang ulamak u turn. Haru biru negara ni.

      Delete
  17. pilihan terbaik undilah umno terjamim masa hadapan . apa yang pakatan lakukan selama 5 thun pada rakyat habuk pun tak ada meyusahkan rakyat lagi ada...

    ReplyDelete
  18. printscreen mane...btol ke email...atau sendiri tulis main sedap mulut je....cakap kosong x leh terima la admin....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tak betul nko peduli apa...bukan nko sorang jew yg mngundi bodoh!!!

      Delete
    2. Bila otak dah diliwat...kebenaran LEEAWAT masuk.

      Delete
    3. Ini email betul, ayah saya yang tulis. Luahan hati dari pengalaman hidup sebagai AJK masjid/surau selama lebih 20tahun.

      ashrafi
      ashrafiahmaddamanhuri@yahoo.com.my

      Delete
  19. bodohhh..
    seat mutlak yg umno menang parliment cuma 79 seat dr 222 seat.kepala butuh kuasa melayu.bodohhh nak mampus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kamu seorang Muslim yang telah mengucapkan Syahadah, cuba berIstighfar pulak semoga sejuk mak/bapa/tok nenek kamu yang di dunia ini dan di alam Barzagh. Berdoalah semoga Allah mengampunkan dosa mereka yang telah membesarkan kamu bukan sebaiknya.
      Jika kamu kafir harbi, menggelupurlah kamu nanti di dalam nar yang ketujuh.
      Amin.

      Delete
    2. Anon 1:42 tu duduk negara china kot..tak tahu konsep perkongsian kuasa antara parti.
      Bak sini saya bagi contoh mudah...dlm fuckaton...ada pashit...golongan u-turn; dapig...penternak babi tricolor..hijau.merah.kuning.;p'gay'r..golongan lgbt...pecinta lubang taik...
      Antara ketiga-tiganya dapig lbh mutlak sebab ada babi kuning.merah dan hijau.
      Faham ker?

      Delete
  20. BN memerintah berdasarkan hakikat reality, tidak sempurna. ada kebaikan dan ada kelemahan. Perkara ini diakui oleh PM bila dia minta maaf kepada rakyat. PR memerintah berdasarkan khayalan, tidak pernah salah, tiada kelemahan, zuhud sezuhudnya. Bila tak pandai salah, tak perlulah minta maaf. Orang lain semua salah, dia je la yang betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peliwat yg melayan pelacur mana nak ngaku silap @ salah..dah prinsip puak lgbt.....tak salah

      Delete
  21. sekarang sudah berani tunjuk isyarat luch pada permaisuri. kalau dapat putrajaya isyarat lucah akan ditunjuk pada semua melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PKR DAN PAS BERJAYA MERTABYAH ANAK-ANAK CINA KURANG AJAR PD RAJA-RAJA MELAYU. RAMAI BUDAK CINA POPULAR KERANA MEREKA

      Delete
    2. MASA DR M JADI PM CINA TAK BERANI BERSUARA..TAPI PAS & PKR BAGI LALUAN LUAS. SEKARANG BELIA CINA DENGAN LANTANG MENGHINA MAKI ORANG MELAYU/MALAU (MONYET) DAN TERKINI MENCABAR MARUAH ISLAM DENGAN MEMPERDAGANGKAN KALIMAH ALLAH.

      Delete
  22. Anooo war dpt satu lg Huguan Siou pemimpin agong kaum khadazan dusun sabah lps dpt lelaki anugerah tuhan. Bila lah masa dia ni jadi orang kadazan.Patut nya lelaki serbanika lah yg betul.Penganut pkrgay yg taksub pas ni nak jadikan apa plak.Nabi? Rasul?pendita?Dewa.Nnt tsk pasai kena kutukan dewata! !!

    ReplyDelete
  23. Akan undi. ......kalau samsidar nikah ann wer cerai azmin

    ReplyDelete
  24. u very pandai politik . u cakap apa politik

    ReplyDelete
  25. Kenapa anwar tenggelam? Dengar sekarang ni dia nak berlakon jadi low-profile pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sibuk nak betulkan yg bengkoknyer tu..

      Delete
    2. Bukan low profile lan.Tengah sibok cari jilbab utk menjilbabkan kotey bengkokku....

      Delete
    3. Sibuk kembangkan ajaran pluralisme

      Delete
    4. Hahaha :-P tapi betul lah kuat belakon anwar ni. Kalah pru ni berhenti la. Duit dah banyak kannnn?. Dok umah jaga bini elok2. Terima la kenyataan rakyat tak merestui kamu menjadi PM Malaysia.

      Delete
  26. Mmg bangsat la cina babi ni.hidup sng kat malaysia x tau terima kasih.klu lu babi duduk kat china sana dah lama ko kebulur .

    Bangsat lu babi blk kandang la!!!

    ReplyDelete
  27. Melepaskan anjing tersepit, asyik nak jaga hati dia ajer, tulah bagilah apa yang dia orang hendak, sokonglah agenda mereka, bangsa sendiri hilang jatidiri

    ReplyDelete
  28. Geram sangat ngan bangsa cina dalam DAP!. Ayuh la kita orang melayu kita kuatkan politik dan ekonomi kita. Kuat politik dan ekonomi melayu kuatlah bangsa kita di Malaysia. Hanya UMNO dan BN sahaja yang terbaik untuk kita dan anak cucu.

    ReplyDelete
  29. DAP dan biaDAP memang tak dapat dipisahkan. Hari ini dia maki raja Melayu esok lusa dia akan pijak-pijak semua kepala org Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da kena pijak da kak bedah tp hanya mlyu khawarij pas pkr je tp tdk pd mlyu UMNO krn trdpt trlalu byk nasionalis2 mlyu islam yg tulen dlm Umno ataupn luar umno trmasuk diri kita semua penentang chauvinist cina ultra kiasu. Teruskn prjuangan kita mmprtahankn agama bangsa tanahair.

      Delete
  30. cina makan BABI sebab tu CINA JAHAT . babi hutan lagi baik drp CINA ... org cina manyak jahat, manyak busuk munya mulut, manyak PENGOTOR punya BANGSA,..... kelajaan patut jangan tolong lagi sekolah CINA kalau boleh TUTUP SEMUA SEKOLAH CINA....

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAYA SOKONG 100 PERATUS

      Delete
  31. org melayu memusnahkan bangsa melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puncanya ialah otak mrk dah kena liwat oleh mat liwat.

      Delete
  32. tak kirala parti mana pun bangsa melayu bunuh bangsa sendiri

    ReplyDelete
  33. Muydin ckp, kalu BN menang, BRIM mungkin dinaikkan RM1000!

    Apara... takut kalah kah bro? ha..ha..ha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau jugak yg ambek....

      Delete
    2. Muhyidin cakap ker atau penglipurlara kau yg cakap.....saper dia?SI MAT LIWAT

      Delete
    3. anus 4.16.

      ko masih naik keta kuda ker? ato keta lembu NFC?

      kesian aku tgok ko nih! mcm pak lah! kaki tidur dan sgt lembab! itu pasal selalu teringgal keta lembu!

      ko rajin2 baca news yer, jgn koat tidur!!!!!!

      Delete
    4. Mgkin dia kena liwat kot...tu agak bingai sikit mcm mat liwat..

      Delete
  34. Apasal korang marah2 ngan cina? Itu PM ngan ahli2 kabinetnya pon sokong dan sangat suka sama cina! Al-Jub pon suka cinadoll! Porky Nik pon suka sama Eli! Musam pon suka pegi cina.... suma Malayu suka itu cina... Lagi mo manyak mising!

    Itu PM ada nama cina lagi!!! Tuihhh!!! Lu olang suma supa hotak babi jugak!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Halo apek aa...lu merah, kuning atau hijau aaa?

      Delete
  35. UMNO adalah golongan hipokrit. Mereka menggunakan ugama dan perkauman untuk mengkayakan diri dan memegang kuasa. Mereka menjerit hak melayu tapi mereka yang menjual hak melatu dan tanah melayu kepada bangsa lain. Mereka bising pasal kereta tempatan tapimereka kaya raya membeli kereta import kerana kereta tempatan mereka tau tak berkualiti dan hanya untuk rakyat yang diperah duit dan dibodohkan. Mereka menaikkan harga rumah dan menyumbat rakyat dalam rumah pangsapuri kos rendah sementara mereka melarikan wang berbilion membeli kediaman mewah di negara eropah. Meraka menggunakan negara ini untuk memperkayakan golongan mereka sahaja. Pabila ada peluang memberi penjelasan tentang soalan2 yang rakyat tanya mereka dayus dan tak berani berdepan dengan rakyat. mereka hanya menipu memfitnah dan membohong. Itul;ah UMNO sifat UMNO terkutuk sama macam kaum quraish zaman nabi. Rakyat dah masak dengan penipuan UMNO selama 56 tahun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamat tu dapat sumbernya dpd kencingdaily n haramjadah...
      Cerita merapu dpd mat liwat yg jadi santapan puak lgbt fuckaton....

      Delete
    2. Anon 3:54pm.....

      Semua statement ko tu aku akan percaya kalo ko ada bukti kukuh....

      Tapi kan, apa yg ko ckp tuh pakatan rakyat la akan buat kalo dorang dpt perintah malaysia... Contoh akak penjual buah tuh a.k.a mak lampir, baru sepenggal pegang selangor da ada 4 bijik kereta mewah... Mana dia dapat...?? Bole tak ko ceritakan...?

      Lenkali kalo nk kuarkan statement sila guna akal la mat.... Jgn main sedap jari nk menaip..

      Nie aku nk buat satu tuduhan nie... Kt aku ada video anwar main ngan pelacur... Ape cer...?? Nk bukti aku bole bg... Selamber jer...

      Delete
    3. UMNO ada tipu awak? Ada ambil tanah awak? Awak tak ada makan,tak ada kerja atau tinggal di tepi jalan? Kalau tak cukup duit kerja kuatlah. Kerja malas nak duduk rumah besar. Gaji kecik rumah keciklah. Nak tinggal di bungalow rajin rajinlah kerja dan cari peluang yang di sediakan oleh kerajaan. Mana ada kerajaan yang bagi satu guni emas pada rakyat? Kerajaan ajar awak memancing supaya awak boleh hidup senang. Tak kan tiap tiap hari nak bagi awak ikan.

      Delete
    4. undilah dap. nanti orang melayu tinggal dalam kandang babi. itu yang engkau mahu? inilah sebab orang kata melayu bodoh. boleh hidup senang tak mahu. kalau tak cukup duit berhenti merokok. bagi anak makan lagi bagus. bila tak ada duit salahkan UMNO. BR1M sapu juga!!!

      Delete
    5. Inilah anjing khawarij. Bkn ke pmimpin ksygan kamu nick najis dn semua wakil rakyat pas pis pus pakai kereta mewah contoh hashim jasin perlis pakai porsche. Pmimpin kamu yg trlebih hipokrit. Masuk kg guna kereta buruk masuk kg kmudian brceramah kpd org2 yg bodoh alang mcm kau dgn brkata akhirat lebih dr dunia dn biar kita miskin didunia tp kaya diakhirat. Blkg kamu bkn main brgaya habis semua dia sapu trmasuk bini org semua halal. Siapakah yg dpt segala projek2 dr krajaan pimpinan pmbgkang?? Apakah org Umno? Satu lg cuba kau pergi ke prhimpunan agung tahunan pas pkr dn lihat kereta apa pmimpin utama khawarij gunakn.

      Delete
    6. Sebenarnya apa yang kamu cakap semua terkena dengan muka pembangkang. Pembangkanglah yang sebenarnya macam itu. Ini cerita pencuri teriak orang lain mencuri. Ini memang trademark Anwar.... aku dah belajar sekarang apabila Anwar sama geng gengnya buat sesuatu tuduhan sebenarnya mereka lah pelakunya. Memang inilah tanda tanda akhir zaman yang Allah dah warning kat kita sejak 1400 tahun dulu. Aku lebih percaya Quran dan hadis.

      Delete
  36. "Demi sesungguhnya ! Jika kamu bersyukur, nescaya akan Aku tambahi nikmatKu kpdmu, jika kamu kufur (tidak bersyukur), sesungguhnya azabKu amatlah keras !" Ibrahim 7
    "...Dan sesungguhnya kamu akan ditanya tentang apa yg kamu lakukan" Nahlu 93
    Bagi saya, status quo ! undi BN.

    ReplyDelete
  37. Saya nak komen para 9. Pembangkang kata Polis anjing kerajaan ! Yang saya tau di Malaysia ni orang bawa anjing gi buru babi je...So yang "babi" tu siapa ? Pembangkang le.... Muah...muah...muah...

    ReplyDelete
  38. Kenapa meroyan sangat lembu2 umngok ni. Tak cukup rumput ke? Teruskan berjuang ye.

    Pergi mampus BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai meroyan org lain lu nmpk.. Meroyan pr lu tak nmpak...takpa bhai sama2 lah kita berjuang demi agama bangsa dan negara...

      Pergi jahanam@mampus PR

      Delete
    2. Bukan tak cukup rumput...tapi wujudnya pencacai2 mat liwat, golongan lgbt, golongan pluralisme, golongan ulamak u turn dan sama waktu dengannya

      Delete
    3. Binasalah golongan khawarij anjing2 neraka. Perosak kesatuan ummah.

      Delete
  39. Auar kutti disahkan keturunan keling jual botol sbb tu dia dapat anugerah MGR-SIVAJI.75% darah keling sbb dia ckp pun serupa keling mabuk putar sana putar kiri.Tuanx dan puanx kita mesti tolak ini kutti sbb dia xmengaku dan menipu orang melayu.Cek IC danBC dia sah keturunan keling jual botol.

    ReplyDelete
  40. ha!! ha!! ha!! ha!! ha!! gelaran 'Huguan Siou' yg Anwar dpat dah dtg masalah..semua org sabah sudah ungkit !!!

    ha !! ha !! ha !!! Gelaran' Huguan Siou ' dh jdi mcm bunyi 'Hang Sial ' !!!

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
  41. Artikel Terbaik.....Fatwa Islam untuk PAS hanya untuk politik semata2. PAS dah takder pendirian dah!!

    ReplyDelete
  42. Pakatan tak mahu kalah dalam PRU13, sebab itu mereka menrendah-rendahkan kewibawaan SPR. Macam-macam tuntutan mereka kalau kalah tentu mereka akan hasut rakyat yang simpati untuk berontak. Itu stail Anwar Ibrahim, PAS pula memang busuk hati kat UMNO lebih-lebih lagi siTua kutuk tu Nicky Ajis dan Hadi mana boleh UMNO memerintah. Mereka dah trade-mark UMNO tu bukan ISLAM - malah KAPIR. DAP tu cium mulut dengan PAS. Kalimah ALLAH pun sanggup PAS jaja untuk dapatkan UNDI bukan Islam. PKR pula, masaalah MORAL ANWAR boleh simpan bawah KARPET. Bukti jelas pun, puak PAS yang kata Video tu besi dan kaca. Dulu tahun sebelum 1998 bukan main templak kat ANWAR dalam Parlimen lebih-lebih lagi Mat Sabu Khalwat, sekarang dah jadi GENG pulak satu team - masalah MORAL, Karpal Singh tu dalam Hansard Parlimen dah rekod mendakwa ANWAR terlibat dalam SEKS sumbang mahram, jantan, perempuan pun boleh ON. Sekarang ni Tennis Partner pun dah buka Pekong Anwar tu. PAS masih macam tu juga, macam tak ada apa-apa berlaku.
    Hakikatnya PAS sudah jauh menyimpang dari matlamat ASAL, sekarang di kelilingi oleh Parasit-Parasit dan Ulamak Bisu kata Dato Hassan Ali. Pas besengkokol dengan KAFIR yang mahu guna Kalimah ALLAH nak merendahkan agama ISLAM justeru tu ingin melihat Malaysia ni hancur macam negara Arab Spring. Lepas tu DAP boleh team dengan Singapore (PAP) naungan YAHUDI. Lepas ni bolehlah juak-jauk PAS tu puas hati dan bebulan madu dengan DAP dan PKR. Masa tu kuasa Melayu bagai di hujung Tanduk. Minta belas kasihan dengan DAP. Anwar pula boleh enjoy dengan bininya dan familynya, kes dia boleh ditolak tepi. Masa tu berebut-rebutlah siapa nak jadi PM untuk negara Malaysia. Bala akan menimpa pada semua Rakyat Malaysia yang mencintai Negara mereka sendiri......................PRU 13 penentu - Keselastarian bangsa Melayu....

    ReplyDelete
  43. Salute kepada penulis Artikel diatas. Masalahnya yang baca semuanya terdiri daripada mereka yang percaya dan yakin dengan tampuk pimpinan sekarang. Puak lalat hijau tu, singgah kat blog ni pun tak nak. Minda dia orang dah kena blok macam dalam kotak kaca. Tengok aja apa yang berlaku. nak lompat keluar terantuk kat dinding cermin tu. Menyalak pun melantun balik kat dia orang balik. Mereka ni telah dipayungi oleh ulamak-ulamak bisu dan parasit-parasit Agama. Kepalanya..... Nick Ajis dan Hadi Lembong penjilat kahak DAP and PKR. Semua boleh. Malaysia boleh.....Bila kena pada batang hidung dia orang boleh minta ampung kat Nicky Ajis, The Father of Unsinfullnest. Kalimah Allah for Sale...... Allahuakbar...... Moga PAS lenyap dari muka bumi Malaysia. Bala Allah akan menyusul..... satu per satu. Hadi..... wait and see......

    ReplyDelete
  44. satu article yg sgt baik utk rakyat malaysia

    ReplyDelete
  45. EMAIL BERAPI DARI PEMBACA TENTANG MELAYU DI MALAYSIA - WAJIB KENA BACA BEB!
    Terima kasih PK......sebab ramai percaya cerita aku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan berapi... Tapi inilah hakikatnya yang sebenar lagi nyata....

      Delete
  46. Aku kenal yg hantar email tu.Di mmg terer bekas pelajar rmc/mckk.Pas tu gi oversea.So puak2fookootoon mesti fikiah jgn dok dgr mat syabui, mampus bean dan koncoo nya depa srp pun tak pas.

    ReplyDelete
  47. Kalau benar isi kandung email tu, dah lama dah najib bubar parlimen.

    ReplyDelete
  48. Tersentuh hati aku membaca artikel sdra Ahmad Damanhuri. Semoga mereka yang membacanya akan dibuka pintu hatinya oleh Allah Subhanahuwataala. Amin.

    ReplyDelete
  49. Kamu yang kutuk kerajaan dan doakan PRU akan datang BN/UMNO terkubur tidak sedar kalau BN/UMNO terkubur, semua orang Melayu juga akan terkubur, kata orang putih...slowly but surely.. perlahan lahan tapi pasti..termasuk kamu dan keturunan kamu sekali. Orang yang akal singkat macam kamu aje yang tak nampak. Yang lainnya semua adalah disebabkan kepentingan peribadi dan disebabkan tertipu dengan dunia yang penuh dengan tipu daya syaitan hatta yang bergelar ustaz sekali pun. Diakhir zaman ini memang ramai ulama ulama dan ustaz ustaz palsu, yang diseut dalam hadis mereka ini ibarat musang berbulu ayam. Aku lebih percaya Quran dan Hadis.

    ReplyDelete
  50. Artikal yang luhur dan patriotik, pasti penulis sudah masak dengan kerenah politik tanah air, aku kenal sangat dengan penulis Jawa tu sudah dua kali jadi wakil dan jurucakap majlis pertunangan anak aku.
    Mungkin juga dulu penulis ni dipihak pembangkang PAS PIS PUS atau Parti Kencing Raayat yang haram tak berdaftar pun tapi cakap banyak, pengikut fanatik lagi bengap dan paling hompong. Orang Melayu sendiri yang nak hancurkan bangsa nenek moyang mereka. Kesedaran harus ada pada setiap orang Melayu kerana ini lah satu2nya Negara dan tanah org Melayu, bangsa asing hanya menunggu kehancuran utk mengambil alih pntadbiran, kemana nanti org Melayu akan merempat bila di halau dan dihina.
    Dikira dari sekarang pemimpin Melayu yang ada yang betul2 memperjuangkan hak Melayu paling lama bolih hidup lagi dalam 10 tahun aja, anak muda sekarang harus ada kesedaran meneruskan prjuangan ini demi masa depan anak2 dan cucu2 mereka nanti agar Tak Melayu Hilang Di Dunia.
    HIDUP MELAYU......UMNO adalah parti yang perjuangkan hak2 kita, Dulu, Kini dan Selamanya.

    Sani
    Shah Alam.

    ReplyDelete
  51. Nicky Acisss sebenarnya dah Malas nak beribadah.. so nak dpt PAHALA FREE buat provoks supaya org ramai menyumpah.. mengata.. etc.

    Cissss 1000x.. buat Nicky Acisss, pandai Dan bijak sungguh berpolitik termasuk dlm hal beribadah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ularmak akhir zaman yg pakai serban, solat dan puasa tapi sokong ambabi lgbt, bagi green light nuar menjobor dan tumb up untuk dap menkafirkan org islam dan pecah belah melayu...sebab dia ni keturunan suku gee heng genstar perak.

      Delete
  52. jangan tuduh parti ni tak betul parti tu tak betul yg tak betul melayu yg dalam parti tu lupa diri...berjuang utk kepentingan peribadi sampai tak nampak tanah dah tergadai maruah bangsa dah tergadai...masih tak sedaq2 kediri....berjuang tak pernah ikhlas kerana ALLAH....

    ReplyDelete
  53. Para ulama, 'guru pondok,imam muda, orang alim dah kata sepakat di Kelantan. Mengundi PAS, haram hukumnya. tak reti-reti ke! masih nak buat dosa. Kalau yang tak hormat pemimpin pun orang melayu gak. Itu pasal cina lahanat naik tocang, ludah permaisuri agung, kutuk Najib dan Rosmah apa ni? Melayu relek ke! kalau orang melayu tak boleh, biar kita orang jawa kawan khir toyo, kawan muhyidin yassin dan PATI jawa yang bertindak je.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!