EKSKLUSIF! KAN KE BAGUS KALAU KITA ADA CALON INDIA SEBEGINI UNTUK MENJADI WAKIL RAKYAT?

Semalam ada member aku hantar keratan Twitter seorang lelaki India yang membuatkan aku dan kengkawan kau terfikir, rupanya ada juga rakyat Malaysia yang meghargai apa yang diterima oleh beliau di negara kita yang tercinta ini. Memang hebat dia ni, kalau la semua kaum berfikiran sebegini, pastinya negara kita ni langsung takde masalah.

Tak cukup dengan itu aku nak share dengan korang video temuramah beliau dengan BN Streams seperti dibawah ni:

Korang kena tengok video ini dan lihat bagaimana dia menjawab isu-isu tentang kaum India. Nama beliau adalah Ramesh Rao. Aku percaya ramai yang mengenali beliau. Korang boleh jumpa dia ni selalu memberi komen pedas kat Malaysiakini. Hinggakan ada komentar di Malaysiakini mengugut mahu membunuh dia.

Kalau dilihat dalam video tersebut, beliau juga ada timbulakn persoalan, kalau benar la BN dan UMNO ni zalim dan rasis. Mana mungkin kaum India dan Cina boleh bina kuil dan sekolah kebangsaan mereka sendiri? Orang macam ni la kita nak.

Untuk pengetahuan korang dia ni ahli MIC biasa saja. Aku dah check background dia ni. Dia ni anak jati Hutan Melintang. Mamat ni boleh berbahasa Cina beb. Kan ke bagus kalau MIC jadikan si Ramesh ni sebagai calon mereka di Hutan Melintang? After all MIC perlukan WINNABLE CANDIDATE kan?

Memang sesuai sangat la dia jadi calon! Ini pandangan aku la, bakinya terserah la pada pihak yang bertanggungjawab. Orang yang bagus kita mesti kena kedepankan. Aku bukan la nak promo dia tapi bagi sesiapa yang mengenali beliau memang tahu la dia memang jenis cukup bersemangat dalam membantu BN dan kerajaan dalam menangani banyak isu!

Beliau juga pernah membuat kenyataan di tentang Kaum India jangan mudah tertipu dengan dakyah Pembangkang. KLIK SINI

BN perlukan lebih ramai orang India yang bersemangat 1 Malaysia begini...fikri-fikirkanlah...

8 Responses to "EKSKLUSIF! KAN KE BAGUS KALAU KITA ADA CALON INDIA SEBEGINI UNTUK MENJADI WAKIL RAKYAT?"

  1. 1001%betul.Orang dan india ada yg rasinal.Ini sbb ada melayu mcm anu war lah yg separuh cina naik tocang.Si anu war ni ada lah keling ntah apa sbb orang ingat dia melayu.Dia tipu sana tipu sini gunakan abim nak gelapkan mata orang melayu. Pura2 alim2 kucing so kita terpedaya.Akhir nya tuhan tunjukan siapa sebenar nya manusia durjana ni.Barang sesiapa yg masih menganuti si anu war penzina dan peliwat ni insafi lah.Tepuk dada tanya apa mau makan.Jgn makan yg anu war mkn.Dia jenis mcm anjing tak mkn taik hidu pun mau jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ni beribu juta kali baik daripada anwar gay perosak bangsa dan negara...

      Delete
    2. mmg btl sekali apa yg kau katakan ini anon 2.41 pm anwar nie mmg sejenis wabak yg blh membawa bencana bagi rakyat Malaysia.

      Delete
  2. PK, kau kena tambah lagi sikit. Kau mintak je si Ramesh ni bertanding dekat hutan Melintang tu, sebabnya orang Presiden dan orang T Mohan tengah berbut nak jadi calon kat sana. Mereka tu tau nak kerusi sahaja tapi mereka tidak pernah membela kaum India. Elok diletakkan Ramesh kat sana dan Perak bakal dapat semula kerusi ini.

    ReplyDelete
  3. setuju...org begini patut di tengahkan bagi menangani isu-isu yang bukan-bukan yang telah dibangkitkan oleh pihak PR..go BN!!

    ReplyDelete
  4. i know him personally! and yes! he can a be good candidate for BN!

    ReplyDelete
  5. BAGUSLAH ADA JUGA ORG MCM RAMESH RAO INI, DIA FAHAM DAN RETI NAK BERTERIMA KASIH PADA KERAJAAN KITA. BKNNYA MCM PEMBANGKANG YG ASYIK SALAHKAN KERAJAAN DAN MEMFITNAH PM KITA AJE.

    ReplyDelete
  6. inilah pemimpin kaum India yang sebenar...dan inilah individu yang perlu jadi pemimpin menggantikan segelintir menteri yang kurang semangat perjuangannya...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!