DESPERATENYA ANWAR SAMPAI NAK GUNAKAN TEH TARIK TV UNTUK PROMO KUNYIT?

PRU13 menyaksikan pelbagai teknologi maklumat diperkenalkan. Pada PRU10, hanya blog dan laman web menjadi alternatif kepada media elektronik seperti televisyen dan radio serta media cetak seperti akhbar dan tabloid. PRU11 menyaksikan teknologi maklumat bagaikan gunung berapi pendam yang menanti untuk memuntahkan laharnya.

PRU12 pada tahun 2008 mula menyaksikan penyebaran SMS secara pukal dan besar-besaran selain blog, e-mail blasting serta portal seperti Malaysiakini. Namun pada PRU13, selain daripada sistem teknologi maklumat sedia ada, penambahan teknologi baru seperti Youtube, Facebook, Instagram, Twitter, Flicker, Linkedin, BBM, Whatapps, radio internet dan web tv.

Menariknya, yang banyak memperkenalkan teknologi maklumat ini adalah puak Anwar Ibrahim.

Kini Anwar Ibrahim memperkenalkan satu lagi teknologi yang selama ini tidak dioptimumkan penggunaannya iaitu rangkaian www.tehtarik.tv.

Tehtarik TV merupakan rangkaian tv internet yang digunakan untuk tujuan pengiklanan dan diletakkan di restoran-restoran mamak terutama sekali rangkaian restoran mamak seperti Pelita, Maulana, Subaidah dan Lotus.

Restoran mamak merupakan tempat melepak yang paling popular di kalangan rakyat Malaysia, termasuklah di kalangan generasi muda. Apatah lagi, rangkaian restoran mamak dibuka 24 jam sehari, menjadikan ia sebagai tempat berhimpun yang paling afdal.

Anwar Ibrahim dilaporkan telah membeli iklan di Tehtarik TV untuk menyebarkan kempen-kempen PKR. Sasarannya adalah untuk mendapatkan undi dari kalangan pengundi bandar dan pinggir bandar sebanyak mungkin.

Nampaknya, besar perbelanjaan yang digunakan oleh Anwar Ibrahim untuk tujuan menjadi Perdana Menteri. Hairan juga, di sebalik penafian Anwar Ibrahim dan konco-konconya, wang untuk tujuan tersebut bagaikan bersumber daripada kekayaan yang sangat luar biasa.

Masih lagi Anwar dan konco-konconya menafikan mereka mendapat bantuan kewangan luar biasa dari pihak luar?

Sumber: Sel13.com

87 Responses to "DESPERATENYA ANWAR SAMPAI NAK GUNAKAN TEH TARIK TV UNTUK PROMO KUNYIT?"

  1. hu hu hu UMNO hancurbola baculbabi dah nak mati

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasihan kamu ni...... akai ada ka ......... kalau masih ada makbapak tentu merela menyesal kamu ada di muka bumi ni

      Delete
    2. Ingat dia nak iklan video besi siri ke-2. Maklumlah siri pertama sggh hangat di pasaran...

      Delete
    3. ya Allah...berilah hidayat kepada pemimpin kami iaitu Rosmah Mansur utk tutup aurat & x peluk laki2 bukan muhrim. Beliau dah byk kali ke Mekah ya Allah.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    4. anon 7;06 pm;siapa sebenar nyer yg nak hancur nie????aku rasa yg nak hancur dan mati adalah pakatan harami bukan nyer umno...inilah yg pemimpin2 pakatan harami ajar kepada pencacai2 nyer mencarut nmpak sangat lah mental para pencacai2 pakatan harami nie d tahap yg rendah dan memalukan....hanya tahu mencarut tetapi tidak berani berhujah....

      Delete
    5. Dan Kau bukalah hati Tun Miguel untuk tutup kilang BEERnya

      Delete
    6. anon 8:09...bagus doakan kebaikkan untuk isteri PM tapi jangan hipokrit, doakan juga untuk pemimpin2 pembangkang supaya insaf dan bertaubat daripada meliwat, berzina, membawa ajaran pluralisme, menjadi ulamak u turn konar baring dan sama waktu dengannya. Lagi satu, nak berdoa pada Allah elakkan la daripada menfitnah dengan menggunakan nama orang lain, bukan apa dah la membangsatkan adab berdoa tetapi juga bacul dan pengecut.

      Delete
    7. Mat Nuar Juburi dah kena AIDS tak nak buat iklan ke???? Muka dah kecut xdak seri dah mcm Setan Elfred....porahhh pthuih....

      Delete
    8. Mat Nuar Juburi dah kena AIDS tak nak buat iklan ke???? Muka dah kecut xdak seri dah mcm Setan Elfred....porahhh pthuih....

      Delete
    9. ANON 7.06 INI MAK BAPAK TOK NENEK TAK AJAR ADAB SOPAN KE. LAGAK MACAM PARIAAH SAJA. MALU ADA SAUDARA MCM NI NI.

      Delete
    10. Bang Nuar nak cabut tiang AES, pacak satu persatu depan rumah Pak Najib dan Tun Miguel

      Delete
    11. 8.09 ek eleh tak reti2 mamat ni. Aku rasa tak kau syiok kat rosmah atau kau syiok kat en mohamad. Haha dah sengket idea? Haha. Terhibur la ada entertainer kat cni.

      Delete
    12. Anon 8:37...klu aku..aku pacak kat kote bgkok bang nuar...senang cctv tu akses ke mana dia nak pegi.Blh kak jah tahu mana pegi jam nyer klu lupa..maklumlah dan tua...asyik nak jaga kemahuan kote..ingatan makin lemah.

      Delete
    13. hahaha anon 9:09... TERBAEK... sangat setuju! Jangan lupa kasi copy satu kat hadi boroi dan pork nik ayam. Kasi tengok seround dua okay!

      Delete
    14. Hati2 dgn anon feb 25 8.09pm. Dia tu penyamar mengguna nama en mohamad. dia tu sakit jiwa sebab sakit hati dgn en mohamad tulen yg mampu membalas hujah dgn bernas. Org menyamar mamang selau sakit jiwa dan tak ada keyakinan diri bila berada di khalayak ramai.

      AWASI PENYAMAR !!!

      Delete
    15. Anon 8:09....cai..ko lupa doakan agar mat liwat menjilbabkan kote bengkoknya..berhenti liwat org yg tak bersalah...elok liwat babi color jer..

      Delete
    16. banyak betul kau carut anwar malam ni...agak2 berapa kilo dosa kau kat dia, entah2 dah penuh kitab malaikat tulis dosa kau....apa bukti kau ada menuduh & mencarut anwar sesuka hati????? baik kau minta maaf dengan anwar & semua pembaca yg telah membaca fitnah kau sebelum mata kau terpejam,MAMPUKAH KAU BERTEMU MAHA PENCIPTAMU ALLAH MAHA ESA dgn segala dosa2 kau itu...

      Delete
    17. Ada lagi hantu-hantu Pakatan Rakyat yang suka menyamar menjadi saya, sudahlah itu, eja nama pun tak macam saya, ini mesti puak DAP yang jenis eja pun tak tau, maklumlah kerana mereka sendiri pun tak reti eja nama Zairil Khir Johari dengan Vincent Wu hingga berlakunya pertukaran kertas undi semasa pengiraan undi.

      Selain teh tarik tv, taktik lapok Pakatan Rakyat adalah menyamar menjadi penyokong kerajaan kemudian meracau macam orang gila menulis yang bukan-bukan, dasar jenis tak ada maruah, nama sendiri buruk sangat kot hingga menyamar jadi orang lain. Nama kau apa mangkuk? Kau nama Tongong ke? Patutlah malu sangat nak sebut nama sendiri, dah jenis tongong, elok sangatlah, teruskanlah dengan ketongongan mu ini, kau memang tongong, itulah hakikatnya. Sedarlah diri. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    18. Penyamar, patut kau pergi tanya tok guru PAS, bilalah mereka nak bersikap seperti manusia, berkelakuan liar hingga menyesatkan orang ramai dengan kesesatan yang direka-reka untuk kepentingan politik, tak tau malukah? Sedarlah diri tu sama. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    19. Kejahatan /BN menafikan hak rakyat malaysia untuk mendapat pelbagai maklumat lah menyebabkan PR terpaksa menggunakan saluran alternatif...berjuta2 rakyat malaysia membayar kpd astro, tp malangnya mereka dihidang dgn fitnah & berita dr sebelah pihak sahaj iaitu UMNO/BN...dasar pengecut....kezaliman telah dilakukan oleh UMNO/BN

      Delete
    20. Bhai 08.09...ikhlas itu adalah sesuatu yg subjektif...tiada siapa yg mampu utk menzahirkan ikhlas itu secara total..apa yg pasti hnya Allah yg mampu mengetahui ikhlas apa yg ada dihati kita,perbuatan kita serta ucapan kita...semoga doa lu ikhlas bhai,kerana Allah jua yg mengenali org yg munafik...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    21. Anon 10:41...ko suruh abang nuar ko tu bertobat nasuha dahulu...baru kami tak kutuk dia..Dia adalah pemimpin paling hina dlm pr.Dia kutuk org..fitnah org..bukak aib org...akhirnya aib dia sendiri tuhan kasi buka...video besi.

      Bekas Reformis 98

      Delete
    22. Mat Nuar Juburi dah kene AIDS.... Dia tanak wat iklan ke kat satu donia?? Promosi dia punya kilang kunyit...hahaha

      Delete
    23. UMNO HAROOM TAK KOSHER

      Delete
  2. Muka depan akbar hina malay mail bagi free orang pun tak mau beli.

    Najib: why did I delay the polls? for tranformation to take place

    yea rite la transform malaysia intu kelas kandang babi.


    peoples answer- because rosmah has my bola and wont let go...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bagus punya lawak lah....first time dengar...kah kah kah

      Delete
    2. OK lah Rosmah ada bola Najib! Jijah ada bola Nuar tak leh jaga pehal? Akhirnya, Chinadoll yang jaga.... best jugak lawak aku ni kan?

      Delete
    3. Anon 7:34...tak lawak lah..paling lawak si mat liwat yg tak ngaku perut dia dah boroi..

      Delete
    4. Pakatan Rakyat nak meracau apa lagi, mana dia tarikh nak bubarkan DUN Selangor, kata nak umum hari ini, mana dia? Ini siri pembohongan terbaru lagikah? Biasalah Pakatan Rakyat, menifesto bertulis pun bukannya perjanjian, malahan apatah lagi cakap macam itu saja, terus mereka mungkiri, dasar penipu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Rakyat Malaysia sekalian, kita tunggu hingga jam 11:59:59 malam nanti, jika tak ada juga pengumuman tarikh bubar DUN Selangor oleh Khalid Ibrahim, maka memang sah puak Pakatan Rakyat ni penipu, malahan menifesto PRU 13 mereka yang dicanangkan pagi tadi pun memang penipu juga, jangan percaya, mereka ni canang saja lebih, tapi sekadar canang sajalah, nak buat tak tau, dasar tak tau malu. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional, Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Bubar tu hak kerajaan sekarang. Sabarlah. kalau tak sabar nak undi DAP pun boleh tunggu sekejap. Nikmatilah kelebihan Islam yang dinikmati sekarang. Kehadapan belum tentu. Semoga pemerintahan Islam.dikekalkqn.di Malaysia. INSYAALLAH.

      Delete
    6. Dulu Pakatan Rakyat sibuk hina kerajaan kononnya penakut nak bubarkan Parlimen, sekarang Pakatan Rakyat sebelum ini kata akan umumkan tarikh bubarkan DUN selepas 10 hari chap goh meh iaitu pada 25 Februari 2013, tapi sampai ke sudah, pembohong sajalah. Memang Pakatan Rakyat pengecut, auta saja lebih, menyal ke hulu ke hilir, lepas tu pergi tidur dalam sangkar sambil nyonot tulang, inilah Pakatan Rakyat, perosak yang penipu. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  3. Apa nak herannya puak Juburi tu banyak duit kerana rakyat sentiasa di belakang mereka. Tengoklah setiap kali ceramah geng Juburi, berduyun2 org yg hadir nak bagi derma kpd mereka. Tak seperti Umno kita, kita pula yg kena jamu org datang hadir ceramah kita...kalau tak dengan bantuan YB dan taukeh2 di belakang parti kita, tak bergeraklah aktiviti parti. Bila nak wujudkan ahli parti yg tak bermata duitan entahlah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro...dah kurang org nak bersedekah dgn puak munafik nie.Zaman sheikh mgkinlah...Zaman mat liwat...hanya kafir harbi dan yahudi sanggup derma..

      Delete
    2. Untuk mengelak dari TERSOKONG niat jahat Anwar Ibrahim, orang UMNO disaran makan di KEDAI CINA YANG MEMANG TIADA SIARAN Tehtarik.com.
      Cubalah pelbagai makanan yang lazat seperti babi goreng, rendang babi, satay perut babi dan suckling pig. Sila jamu selera.

      Delete
    3. anon 7:41....lazat? nampaknya berselera ko sebut macam2 hidangan babi...tapi aku tak heran la, kalau cai2 pakatan liwat macam ko ni berselera dengan babi sebab dah dalam satu kandang.

      Delete
    4. Puak puak UMNO jangan diberi peluang buat siaran dalam Teh Tarik TV........takut depa tayang video BLUE.......depa tak leh tinggal benda BLUE ni.........susah pulak aku nak pi makan roti canai kat kedai mamak.

      Delete
    5. Ye ker?Anon 8:43..klu ko nak pi tengok adegan bogel mat liwat...jgn bawak pork nik atau hadi u-turn..ko bawak mat sabun atau ust. jam 3 pagi...tak pun si kalipah lacur agama atau kapla seng ker...mesti meriah dan basah....

      Delete
    6. Anon 8:43pm... mana ada video BLUE... tu kan besi... kalau kita orang tarok kasi lu punya lancau naik sendiri, main sendiri lah... lu kena ada wang ma, macam bro liwat AIDS tu, baru boleh dapat amoi ma... lu kalau tarak duit ha, lu main sendiri lah, atau pun lu kasi main bini hadi... ada tiga ma... pilih ja... nanti kalau ada orang rekod, lu kata itu video besi.. mesti hadi kasi lepas ma...

      Delete
  4. penang masih lge sebab rasis 2nd singapore, kedah, perak & selangor bn & lain2 kekal bn cuma kelantan 50 bn 50 pihak islam jumud sehingga dtg amirulmukmineen DYMM pemerintah dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni over confident.....silap silap Bang Najib tersungkur

      Delete
    2. 2008 BN PALING LEMAH PUN PAKATAN HARAM TAK BOLEH GIGIT...
      INIKAN PULAK 2013, BN BERSATU..PAKATAN HARAM YANG BERCERAI BERAI...
      RAKYAT SEMUA DAH TAU YANG ANWAR BAPAK PENIPU...

      Delete
    3. Plaza Tol......struktur binaan PALING DIBENCI akan dicabut oleh Tuan Besar kita Bang Nuar......Hidup Nuar!

      Delete
    4. anon 7:56...ko pun jangan terlebih over confident...silap silap Bang Najib dapat majoriti 2/3

      Delete
    5. Anon 8:22..kalau kote mat liwat bengkok ke langit...mgkin dia blh cabut..Klu msh bgkok ke tanah...menyondol babi namanya...harap maaf jer lah..

      Delete
    6. Mintak maaf bro.....cabut tiang AES kita pakai tangan, bukan konek. Tolong simpan konek anda.

      Delete
    7. Pakatan Haramjadah PR adalah sebuah pakatan rosak minda yang makin sukar diubati disebabkan oleh pembawa wabak kelentong oleh Anwar Ibrahim. Macam2 media dia guna untuk kencingkan rakyat. media mamak TehTarik memang dah tau perangai si peliwat.Tapi mamak meniaga pentingkan duit tak peduli samada halal atau haram menyebar cerita palsu oleh si peliwat melalui media TehTarik.

      HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

      Delete
    8. Betul MAMAK MEMANG SIAL....ada satu mamak tu siap bukak kilang beer. Sial tak ada iman langsung!

      Delete
    9. Anon 9:47..ko tu yg sial fitnah org..atau ko dah lemas kena kencing mat liwat.Baca dulu kenyataan dan cerita sebenar..ni yg masalah klu lemah bhs inggeris mcm pork nik n hadi u-turn.Ambik saja apa yg kluar dari mulut lubang taik tu.....

      Delete
    10. mamak ada kilang beer kau marah...anak MAHADEATH tokey beer san miguel ada kau kesah....kau ni jenis manusia tak ada akal....agama kau buat main2...kalau UMNO buat jahat tak pe...UMNO ke bagi rezeki kat kau ker...kalau PR buat baik mampus kau tak percaya, fitnah kau percaya pulak...kau ni manusia ke ape???????

      Delete
    11. Bila masa anak mahathir ada kilang arak? Sila anda pergi jaga anak anda, entah-entah tengah minum arak dan dikongkek oleh puak-puak DAP dengan penuh kegembiraan. Jangan suka tuduh orang saja, tapi lihatlah diri sendiri dan keluarga sendiri. Malahan Petron yang Mokhzani Mahathir jadi Pengarahnya bukannya syarikat arak, ia syarikat petroleum, tapi Pakatan Rakyat biasalah, merapu yang bukan-bukan saja. Memang Petron itu pemegang saham terbesarnya adalah San Miguel, tapi lihatlah di aliran apa, aliran petrokimia, tapi Pakatan Rakyat jenis tolol, tak tau berfikir, merapu yang bukan-bukan, mereka ni kalau pimpinan mereka kata babi halal pun mereka mentekedarah sampai tak ingat dunia, sebab bebal dan pandir, jenis mudah kena pembohong oleh pimpinan liar mereka itu. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    12. Anon 10:47....cakap kutuk org dosa...ko hina umno tak dosa ker?Mmg dasar puak munafik pandai jadi alim mcm pak sheikh nyer..tapi di belakang setan puaka yg neraka tak sabar nak dtg jemput....

      Delete
  5. Sibuk nampak cybertrooper PR.
    Sampai pakai google translate lagi..bola kah kah kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sibuk bro......nak beli bmw 318,harga baru 70,000 lepas kita orang menang nanti. Isi full tank rm50, pecut laju-laju ...(tiada aes)....tiada TOL.........SAMPAI KAT BILLBOARD Barisan Nasional lama.....berhenti,turun, LUDAH KUAT KUAT.PTUUUUIII!

      Delete
    2. NAK LAWAK BODOH PUN KENA TAU SAPE YANG BACA...

      Delete
    3. 55 TAHUN..LEGASI YG LAMA

      BOLEH COMPARE

      1. NEGRI2 ASIA
      2. NEGERA2 KE TIGA..

      YET WE STILL THE BEST...

      MALAYSIA TETAP TEMPAT TINGGAL NO 1

      AUSTRALIA NO.1 BAGI CINA DAN INDIA

      MALAY NOO...MALAYSIA STILL THE BEST, INDON PUN WA TAK DUDUK..

      JGN COMPARE ASIA TIMUR & AFRIKA KITA JAUH TERLEBIH BAIK DARI MEREKA

      DAN..JGN LUPA..
      LUDAH BAIK2 TAU..KENA KUBUR ORG ASLI..PADAM MUKA..KENGKAWAN AKU SAMPAI MATI
      BERBONCIT2 PERUT..


      Delete
    4. Anon 7.50 manifesto bukan janjl,hang tak faham lagi ke

      Delete
    5. Anon 7.50 manifesto bukan janjl,hang tak faham lagi ke

      Delete
    6. Kita paham......TAPI KITA BAGI CHAN KAT NUAR 1 KALI......kalau dia liwat kita, nasiblah!

      Delete
    7. Anon 7:50...hebat mimpi ko tu cai..harap jadi kenyataan.Klu tak kesampaian aku cdg ko jadi pengarah filem bogel siri 2 mat liwat...mana tahu ko blh share sekali...

      Delete
    8. Thank u very much Bro......dah lama I tunggu peluang macam ni.....tapi nak share susah sikittlah...u go ahead lah kalau u nak

      Delete
    9. Ko dulu lah...ko puak dia...aku bukan puak si munafik tu...lagipun aku bukan lgbt...

      Delete
    10. Tak kisahlah, Barisan Nasional dah lama memerintah ke, apa ke yang penting Barisan Nasional lebih baik daripada Pakatan Rakyat. Kalau Pakatan Rakyat yang baru ini pun, kalau jenis tongong, tak tau apa, ceramah membohong saja kencang, menghasut sana sini, berdemontrasi liar sana sini, tak tau bangunkan negara, apa gunanya? Kami semua perlukan makan minum untuk hidup, makan minum kami perlukan wang, wang kami diperolehi melalui pekerjaan, kalau negara huru hara, banyak perusahaan bankrap, macam mana nak bekerja, ramai pekerja kena buang kerja, siapa nak bagi makan kami semua ini dan keluarga kami?

      Pakatan Rakyat memang jahanam, dasar tak guna yang memang jahat, tak ada hati perut, jenis perut busuk, sejahat-jahat Yahudi, Pakatan Rakyat lagi jahat kerana Yahudi jahat dia pun dia tak rosakkan negara dia sendiri, tapi Pakatan Rakyat sanggup rosakkan negara sendiri, sanggup huru harakan negara sendiri. Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  6. 7:50, lepas bawak laju laju, langgar penghadang lebuhraya... BMW70,000, kau punya konek kena jahit pun 70,000. Lepas tu main sendirilah ya, tak bolei naik lagi... hehehehe

    ReplyDelete
  7. Kepada pencacai2 Pakatan Racun haram korang takkan menang, korang pasti kalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aq sokong dgn ko pakatan takkan menang..drg tu angan2 je lebih..kang aq jentik telor2 sekor semua jd telur bengkok mcm anwar

      Delete
  8. KEMAIN DULU KUTUK MAMAK..ALIH2 KEDAI MAMAK JUGA YG D PILIH NAK WAT IKLAN..ALJUBUR WAL ALCHINA DOLL ALPELINKOP NEGARA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak munafikun nie bukan reti malu...maklumlah bengkok mcm bos nyer.

      Delete
  9. Kasi naik itu liwat kutuk sama ulama pas cetek ilmu..video steel punya o..
    Apa dia punya puak mahu cakap?Cili kasi taruk beb.....

    ReplyDelete
  10. http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/17007-bala-pulang-ingatkan-najib-ada-tv3-buat-liputan

    waduh waduh oppo tu ya, saya kira bapak najib gak harus dijilatin lagi ya oleh kalian . kerna dia udah jadi liabiliti pada partai setan melayu itu ya. Temen saya folower bilang Partai setan itu pasti hancur kerna ada dua ekor syaitan yang gak tau malu. Dua ekor setan ini akan bikin Partai setan itu gaib dari muka bumi kata mereka lagi. Saya cuman ketawa aja guling guling saat dia bilang gitu. wakakakakaka

    ReplyDelete
  11. parti setan di kenali lebih disayangi oleh pencacai mabuk di sini...jelas & nyata sesiapa sahaja yg menyokong parti setan dikenali aka UMNO/BN mereka adalah setaraf dengan pencacai mabuk di sini...mencarut & menyebar fitnah dengan bangga... adakah anda semua islam yg mengucap 2 kalimah syahadah????? ALLAH sahaja yg tahu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai tak usah lu sebut ttng 2 kalimah syahadah dan Allah..adakah lu pnya komen cukup adapnya...lu sndiri mengatakan Allah saja yg tahu...jadi lu sapa..utusan yg diutus oleh Allah utk meletakkan umno itu parti setan dan disokong oleh pemabuk...bhai inlah masalahnya bila kita sendiri rasakan kita dekat dgn Allah...tp hakikatnya mulut kita,hati kita serta akal kita mendahului Allah...lu kata ...lu suka ..lu fikirlah

      Delete
  12. malang sungguh rakyat malaysia kerana memilih pemimpin yg di sanjung oleh pencacai2 yg rendah moral & akhlak...akal setaraf makhluk yg tidak berakal...TUMBANG kan pemimpin yg disokong oleh pencacai tak berakhlak ini...KO BN, KO UMNO..ini sahaja cara untuk mendidik pencacai supaya menjadi manusia yg berakal& berakhlak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau berdoa macam adik Nik Aziz terjerit-jerit masa doa itu ada akhlakkah? Malahan puak Pakatan Rakyat bergentayangan di jalanan masa rusuhan mereka selama ini, itu akhlaknya di mana? Di punggungkah? Begitu juga ceramah membohong, menghasut, demontrasi liar hobi Pakatan Rakyat ini, ajaran jenis apa? Ini golongan perosak, puak perosak macam ini mana tau erti akhlak, memang Pakatan Rakyat tak guna, perosak dan pemusnah negara dan masyarakat. Sedarlah rakyat Malaysia semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Bhai yg malang itu lu..klu umno atau bn itu terlalu zalim dan lu terlalu benci...aku rasa bukan lu yg hntar komen malam ni...adakah lu mengangkat diri terlalu hebat utk menidakkan hak majoriti rakyat...adakah lu seorg yg terlalu bijak utk menidakkan hak memilih majoriti rakyat...adakah lu saja yg berakhlak tinggi diantara majoriti rakyat yg telah tetapkan keputusan utk memilih bn selama 56 tahun....bhai adakah hilang kehebatan,kebijaksanaan serta akhlak mulia lu dibawah bn....jika benar kerajaan itu zalim lu bukan lu seperti hari ini...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
  13. Mungkin iklan ni ditaja oleh Kadiaq Mamak....Mamak ni bukan boleh percaya, janji masyuk.....sekarang dah sokong PR pula bila dapat projek PKNS....

    ReplyDelete
  14. Anwar kaki liwat ni mana pnh megaku salah...dia rasa dia tu btl je walaupun dia suka meliwat

    ReplyDelete
  15. Anwar suka meliwat org penyokong2 dia pun sama je kaki liwat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kote bengkok anwar reput dan rentong, kote penyokong taksub dia pun ikut reput dan rentong.

      Delete
  16. Aq tak paham btl dgn penyokong pwmbangkang yg suka kata umno zalim..apa yg umno zalim sgt sampai drg tak puas hati...umno jual mak drg ke..napa lah ada pukimak2 yg tak reti bersyukur kat dlm dunia ni....negara kita dah vkp aman drg masih tak sejuk puki lg

    ReplyDelete
  17. sebenarnya, anwar mendapat bantuan kewangan drpd wang rakyat melalui jabatan perbendaharaan. sumber2 keawangan tersebut termasuklah daripada LHDN, KWSP, BSN, Tabung Haji, Kastam dan mmacam2 lagi laaah....

    Itulah bezanya parti pemerintah dgn parti pembangkang!!!

    Lagi mo buat posting yang PALING BODOH dalam dunia ker Horse PuKi?

    Sdah adat politik, kotor atau bersih adalah budaya mereka!!!

    Apa ko pikir Najib tu telus? Tuiiiih!!!!

    ReplyDelete
  18. Belum berkuasa dah masyuk,ramai pulak puak sejenis xenoporn nak bantu,pehal tu?Ada akal pakai ada maruah jgn digadai!!

    ReplyDelete
  19. Kalau bab2 telus ni kena tanya dap dengan cec nya,kalau pas dengan amanahnya derma anak yatim,kalau pkr dengan maksumnya,chinadoll....

    ReplyDelete
  20. SANDIWARA EE SEMUA NYE YG PASTI PEMERINTAH BN MASIH UNGGUL..
    BAGUS PEMBANGKANG BERI INGATAN.. BANYAK JUGAK DAPAT BR1M LAHH
    SEMUA NYE & MACAM2 LAGI SEBAB ADE PEMBANGKANG ... TERUSKAN
    MEMBANGKANG... ADAT POLITIK MANE ADE BERSIH BEB 2 KALI SEPULUH.

    ReplyDelete
  21. Hi there Mr. Blogger..... Thank you for the nice comments that you have given us (Teh Tarik TV), especially the part where you said" Mamaks restaurants are the most popular hangout among Malaysians.. including the younger generation" We can and will use this in our Sales pitch to advertisers.
    In the meantime.. should you have any products or services that are targetting the younger generation....... DON'T FORGET TO USE 'TEH TARIK TV' as your medium of advertising. You can go to gotobedigital.com for further info.
    In the meantime, please do get your facts right before writing something silly.

    Thank You

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum Saudara, nama saya Adi Arfan dan saya bertanggungjawab ke atas segala bahan yg disiarkan di rangkaian TehTarikTV (Dikendalikan oleh Be Digital Sdn.Bhd). Di sini saya ingin menjelaskan bahawa pihak kami tidak pernah menyiarkan apa-apa bahan berunsurkan politik dan kami tidak memihak kepada mana-mana parti politik baik di Malaysia atau di luar negara.

    Skrin TV yg saudara papari di sini bukan milik kami tetapi yg terdapat di beberapa restoran KFC dan dikendalikan oleh syarikat lain. Juga network TehTarikTV kami tidak merangkumi restoran Maulana, Subaidah dan Lotus seperti yg saudara nyatakan.

    Untuk maklumat lanjut sila layari www.tehtarik.tv dan www.gotobedigital.com


    Terima Kasih.

    ReplyDelete
  23. DOWNLOAD IDM LATEST VERSION 6.16 WITH 1 YEAR SERIAL KEY 50% INCREASE IN DOWNLOADING SPEED DOWNLOAD FREE FROM HERE-->>> www.arsofts786.blogspot.com
    DOWLOAD WIN 7 AND WIN 8 ACTIVATED SETUPS FULL VERSIONS DOWNLOAD FREE FROM HERE-->>> www.arsofts786.blogspot.com

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!