CILI KASI TARUK! ZUL NORDIN BONGKAR TENTANG PEMBOHONGAN ISU APCO - WAJIB TONTON

71 Responses to "CILI KASI TARUK! ZUL NORDIN BONGKAR TENTANG PEMBOHONGAN ISU APCO - WAJIB TONTON"

  1. THANK YOU YB ZUL. HARAP PENCACAI UG TERMAKAN FITNAH AKAN TONTON VIDEO DAN FAHAMINYA. JGN MAIN CAKAP IKUT SEDAP MULUT. FITNAH ITU SATU DOSA BESAR. ORANG PAAS MESTI FAHAM HALAL HARAM DAN APA HUKUMNYAKAN. UNLESS YOU ALL NAK JAWAB DEPAN ALLAH KELAK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandai juga sebut Allah.....

      Delete
    2. Bhai 12.18...lu sedar tak yg statemnt lu riak..Allah tu milik mutlak lu ke...hnya lu yg beriman kepada Allah ke...jgn bersikap riak bhai...

      Delete
    3. Apa jenis LAWYER Si Zulkifli Nordin ni?!

      Benda APCO sudah berkarat bertahun-tahun......baru sekarang dia buat pendedahan konon.......Selama ni apa dia buat?

      Kalau LAWYER macam ni korang pilih wakili korang dalam mahkamah, Mahkamah dah HUKUM GANTUNG defendan pun, dia ni masih teraba-raba cari hujah!

      Dia ni bukan saja KATAK pengkhianat...dia juga LAWYER YANG TAK CEKAP.
      Elok tolak dia ni dalam PRU13

      Delete
    4. Bhai katak pengkhianat kepada siapa??? Lawyer tak cekap juga kepada siapa...bhai biarpun isu ini bertahun namun lu org masih berulang2 kali bermain dgn isu ini ...dan berulang2 kali lh juga terpaksa menerangkn kpd pakatan pekak...aku ingat bulan ni jew dah berkali2 disebut umno apco...apa ni bhai..tak reti bahasa atau bingai sngt org pr ni...atau dah takda isu...

      Delete
    5. T.Q BHAI. PENCACAI NI CKP TAK GUNA OTAK. RASA DIRI LEBIH BERIMAN DARI ORG UMNO TAPI DIA BUTA ADA ORG TUA DLM PASS YG PENUH DENDAM TERHADAP UMNO. APAKAH INI DIKATAKAN ULAMAK. SUNGGUH MRMALUKAN.

      Delete
    6. Si lahanat Zul Nordin ni sama jenis dengan Chandra Muzafar, Raja Petra, Ezam dan Nalla lain-lain pengkhianat....Jangan bawak ke medan peperangan....bukan musuh bunuh kita....dia yang tikam kita masa tidur.
      Kalau dalam Islam dipanggil Munafik.

      Paling senang ......tengok Raja Petra.....dulu Malaysia Today PALING TOP DI MALAYSIA........hari ini orang tak pergi langsung website dia sebab orang dah tahu jenis dia jenis PENGKHIANAT.

      Depan orang senyum, belakang orang ludah.....Khaaaark Ptui!

      Delete
    7. Bhai klu zaid ibrahim,cjm ngan pemimpin sabah yg sokong pr tu nk panggil apa ya bhai...pls bhai ylg bg status diaorg pada pendapat lu...

      Delete
    8. Kalau orang macam Zul Nordin diguna untuk MEMENANGKAN Umno....TENTU GAGAL......sebab cakap orang tak caya.
      Track record sebagai PENGKHIANAT dicap atas dahi.


      Boh La Wei!

      Delete
    9. Lawyer jenis apa Si Zul Nordin......Insp Azilah dan Kpl Sirul tak kenal pun Altantuya, tetapi diorang bunuh Altantuya

      Zul Nordin tak ada akal ke nak tanya depa .....Apasal korang bunuh dia? Apa motif korang?

      Takkanlah depa dapat WAHYU dari langit suruh bunuh Altantuya.............Apa jenis orang Zul Nordin?

      Delete
    10. Betul...yb zn dan rakan2nya mmg pgkhianat .Mrk khianati anwar yg masih lagi nyata dgn hobi lamanya meliwat org dan otak rakyat..
      Itu belum lagi dgn video besi yg berjudul..'Pak sheikh yg melampau'...
      Sheikh tu beb...bkn calang2 org hebat yg berlakon bogel...Klu aku jadi yb zn...dah aku ludah muka org yg kita cuba pertahankan integritinya.
      Aku sokong penuh yb zn..

      Bekas ahli pkr kota

      Delete

    11. Anon 1012

      Memang berhati kecil........bab-bab lendir diperbesar-besarkan.


      Hari ni BALA datang balik ke Malaysia....nak cerita bab BILLION, BAB BUNUH, BAB BAHAN LETUPAN, BAB HARTA RAKYAT DISAMUN....

      Bersedialah dengan Zul Nordin untuk menangkis .

      Delete
    12. Bhai bala nk balik ke..nak apa ke...itu dia punya hal...knp dia dah sama dgn dewa murugan pada lu org ke...macamana bala simpan segala rahsia ya...tp knp apa yg ada kaitan ngan anwar mesti keling jd balaci dia..

      Antara sbb yg yb zul tarik diri apabila anwar campurtangan dalam mendapatkn pengakuan bersumpah utk kaitkan ds najib.. Bhai lu pergi melawat 2 polis tu dan tanya diaorg sebab wahyu atau saja suka2...bagus gak bala balik sbb dia pergi dulu pun takda sapa halau...eerk kenapa awal2 taknak balik,unit amal blh jd bodyguard 24jam utk keling ni...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    13. Juragan

      Dalam hal ni aku rasa kau betul lah. Gua surender.

      Delete
    14. Anon 10:25.. Bukan sahaja yb zn yg tlg tangkis....aku bekas ahli pkr veteran akan bantu beliau menangkis dan menentang si munafik mat liwat n geng.

      Delete
    15. Ramai yang cakap dalam ni cakap tanpa bukti. Ada marah Zul sebab lambat jawab tapi aku tengok vedeo ni di upload kat youtube 7 Jul 2010. Tapi sekarang baru aku tahu isu ni PKR dah tipu. Fitnah besar. Ada yg kata Azilah Sirul tak kenal Altantuya. Dari mana dia dapat tahu tak tahu. Kalau tahu betul pergi buat report polis la. Atau buat sidang akhbar. Atau buat video tayang kat youtube dengan nama dan muka keluar. Ada marah kat TGNA. Jangan marahlah orang tua tu. dah tua macam tu tak akan berubah. Payah dah nak ubah. Kecuali kalau dia takut hilang sokongan. Dia pun agaknya tak kisah sangat pasal negeri Kelantan sebab dia dah pencen lama.

      Delete
    16. FREE DOWNLOAD SEDUCE ME AND OTHER SEX GAMES ADULT 18+ FOR PC FULL VERSION LATEST VERSION COMPRESSED 18+ DOWNLOAD FROM HERE-->>>> www.argames786.blogspot.com

      Delete
  2. Zul Nordin pencacai UMNO yang tiada kedibiliti dan tak boleh percaya kerana telah jual prinsip. Dulu dalam PKR jadi peguambela polis yang tertuduh kes bunoh Altantuya, berhenti kerana tidak bersetuju kerana strategi pembelaan telah diatur "tangan-tangan ghaib". Pembicaraan jadi rekod dunia banyak aspek bila hakim, peguamcara dan peguambela bersepakat dalam semua prosiding terutama bila bersabit nama kerajaan Malaysia dan Najib. Hakim bolih hukum motif bunoh relevan tapi tak penting dalam kes Altantuya. Bila melompat, dapat Dato dari Najib Pahang, trip keluar negara dan habuan lain terus jadi pembela No. 1 Najib dan kaki maki tegar PAS pakai akali. DiShah Alam malam jumaat bersyarah bersama Hasan Ali nak selamatkan aqidah diPRU13,tapi aqidah sapa? Ikut Hasan Ali, aqidah Najib dan UMNO yang luluskan bible Melayu Indonesia yang ada kalimah Allah penyelesaian 2010 10-point solution kpd Bishop Malaya dah syirik? DiKulim dah tak selamat nak tumpang dimana lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg undi zul ialah pencacai pkr. kalau zul bengap, lagi bengap la pencacai PKR dan juga terbengap sekali ANUwar Ibrahim.
      Tapi yg memang bodoh kafirun, tak lain tak bukan, nik aziz. dah la bodoh, pencecei PAS sanggup kata undi nik aziz masyuk syurga.
      agak nya syurga tu rumah pelacur belakang ofis nik aziz dan belakang ofis HQ PAS kat jalan raja laut kot.

      Delete
    2. ingat kan nik aziz je bodoh bila bukak mulut. pencecei PAS pun mcm tu. tak baca. kata faham islam "iqra" rupanya kaki sembah tokong guan eng. patut la kat kelantan di bawah pemerintahan NIK AZIZ ularmak tersohor, penuh dgn kuil buddha.

      Delete
    3. Aku rasakan sejak nikki balek dari umrah Allah lagi buka 'kain' siapa nikki ini sebenarnya. You can run but you cannot hide too long nikki because HE knows what is hidden that no living thing knows. Syiah!!!

      Delete
    4. Anon 11:53; mula2 hang punya ayat mcm convincing tapi at last sentence nampak pulak hang main cerita lama.
      1) awat kata umno lulus bible melayu. Ada syarat2nya bhai .... awat hang x crita habis. Tang MB Kelate & bekas MB tganu kata boleh pakai kalimah "Allah" hang x crita pulak.
      2) 10 pt solution ; la .... hang ni tak tau ke yg surat tu palsu ? Dah ada report polis dah ..... yg hang dok jaja tu amende. Payoh mmain dgn oghe hok "pekak" kebenaran ni. Kalu dok jaja hok palsu tu , kira tak berdosa ke bhai? Ko guano gu??????
      3) lo ni puok2 demo suko sangat dok heret surat2 palsu ..... sampai oghe cerdik spt anon 11:53 dah jadi kughe cerdik. Maaf deh ambo kato ggitu.

      Harap demo INSAF lah .... jange dok heret kok sae

      Ibn Rushd


      Delete
    5. Sah puak demo, UMNO, Najib, PERKASA, ZN, HA, Harussani semua skor gol sendiri dalam perang saraf bodoh mainan UMNO ni. Tak kira lah lulus bersyaratke, letak "FOR CHRISTIANS ONLY", "FOR SABAH AND SARAWAK ONLY", "FOR SARAWAK ELECTIONS ONLY" maknanya 2010 Najib UMNO yang berkuasa sebagai kerajaan MALAYSIA dan jaga urusan Agama Islam yang LULUS dan ARAH Idris Jala umumkan bible Melayu Inonesia yang ada kalimah Allah boleh dikeluarkan dari gudang tahanan Port Kelang untuk sebaran dan kegunaan bukan Islam. Tahun 2011, Najib UMNO LULUS dan ARAH Nazri Aziz umum bukan Islam dinegeri2 takda raja Melayu bebas pakai kalimah ALLAH. Dimahkamah, KDN yang diteraju UMNO kalah kes boleh guna kalimah Allah kpd puak gereja herald.

      Jadi rakyat semua boleh baca mainan wayang kulit munafik UMNO bila menekan dan menyalakkan PAS secara agresif dalam isu ni.

      Puak2 PERKASA yang bengong tu gi heret dan kibar bendera PAS, mengaku ahli PAS sambil pijak bendera DAP dan patung LGE tersalah sasaran kerana sepatutnya pijak bendera UMNO dan patung Najib yang meluluskan kalimah Allah kpd bukan Islam sebagai pihak yang berkuasa di Malaysia.

      Bila Harussani dan Hasan Ali keluar fatwa kafir dan syirik bila benarkan bukan Islam pakai kalimah Allah takda pun bersyarat kecemasan nak ambik hati puak kristian kerana pilihanraya Sarawak, jadi pakai fatwa kaki pengampu dan upahan UMNOni sah Najib dan UMNO yang terkena batang hidung dan Najib sah jadi bewok hidup UMNO yang bisu tak bersuara tudohan Deepak dan Bala dalam kes bunoh Altantuya bila gi Kelate dan Ganu teriak PAS yang bersalah isu kalimah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    6. Bhai lu brckp berdasarkan FAKTA atau ini pendapat peribadi lu...itu jew aku nk tahu!
      ...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
  3. Bagus zul.....tapi lagi bagus kalau zul masuk umno.
    Orang umno kena lah hulur borang pada zul...xkan xfaham2.

    ReplyDelete
  4. YB Zul kalau dia jadi Menteri Dalam Negeri mampuih geng geng pencacai nih....abih dia balun sekor sekor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang salah mesti kena balun, tak kira rakyat biasa atau Yang Di Pertuan Agong.
      Tapi berani ke zul buat gitu?

      Delete
    2. Mampuih apa.....hulur sikit, settle

      Delete
    3. Yang kuat main hulur2 tu..setahu aku mat liwat n geng lah...bini dia boleh tipu..apa lagi cai bodoh dungu mcm ko tu...

      Delete
  5. Najib berkata satu undi untuk BN adalah bagi mempertahankan umat Islam, keselamatan akidah Islam, perpaduan umat Islam, pembelaan bangsa Malaysia dan untuk mencapai sebuah negara maju menjelang tahun 2020. Tetapi mempertahankan umat Islam dan akidahnya macam mana yang Najib faham???? Cuba lihat gambar program jelajah bermotosikal menentang penggunaan kalimah Allah anjuran NGO-pro UMNO Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Kota Setar..Apa yang anda nampak???Adakah Islam begini yang najib mahukan??? Kononnya nak pertahan kalimah Allah dari digunakan oleh Kristian.. tapi dalam masa yang sama ada jelas melanggar perintah Allah.. Dah abis jaja bendera PAS ke merata tempat sambil berdemo pijak bendera DAP lepas tu jom bakar bible!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa NIK AZIZ dah berjasa pada ISLAM di kelantan yg di perintah nya selama 25 tahun. cer cerita cer cerita

      Delete
    2. janganlah tanya soalan tu.. Malulah kawe..hehehe..
      Selama kewujudan pas di malaysia ni, yg sy ingt 1 saja syor yg berguna dan diguna pakai oleh kerajaan sampai sekarang iaitu azan di tv dan radio bila dah masuk waktu. Itupun bukan ilham dari nik ajis tolak nikmat.

      Delete
    3. 12:32pm....susah masuk pas ni...solat nak kena jaga, solat berjamaah selalu kena datang, perempuan mesti kena pakai jilbab...tazkirah/kuliah kena pegi, xpegi xboleh.

      Maka sapa-sapa yang nak masuk pas fikir beratus ribu kali.

      Delete
    4. Ya ke bhai fahaman mana lu pakai...masuk pas tak perlu apa yg lu katakan bhai...lu dah sesat bhai...Lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    5. 12.16
      Betul la saya harap mmg betul dorang pijak bendera dap dan bakar bible. Lu takut ke telor sudah msk dlm perut. Masa time phimpunan bersih penyangak tu pukul polis dan wartawan tak la kau nak bela. Saya mengharap lepas ni badan guen eng yg benar d pijak. Kedua elok ikat padri2 xstian bakar hidup sebab ramai pon padri ni org india Tak kesah punya klau org dorang kena bakar. Tu lifestyle paria ni. Yg tak sedar kau...

      Delete
  6. Yb zul dia kan bekas orang kuat parti ajaran sesat [PAS], kau orang boleh percaya pulak apa yang dia cakap.
    Tak takut sesat ke, macam yang dia sesat dulu? Dia pernah sesat dan dia boleh menyesatkan anda dari dalam dan ini sangat berbahaya bagi umno dan ahlinya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu nk ulang bnda ni berapa kali..aku rasa lu ckp tak guna akal le bhai...habis tu anwar dari mana yg lu org sanjung umpama malaikat yg diutus oleh Allah.. Tak bahaya ke!!! Azmin dan kebnykaan pemimpin pkr dari mana bhai..??? Jgn jadi munafik dgn soalan lu...

      Delete
    2. Dulu semasa dlm pas ZN tak sedar yg dia sedang dlm perjalanan kesesatan. Mujur dia ada kekuatan iman dan akal untok klr. Kau apa tau...Tuhan bagi akal pon tak mau guna ke arah kebaikan. Bummer.

      Delete
    3. anon 12:35 yang bongok...teliti dan fahamkan apa yang zul nordin cakap, bukannya mempersoalkan status dia yang pernah jadi ahli PAS. Setakat ni, aku tak pernah dengar dia berceramah mengajak orang ke arah kesesatan atau kemungkaran.

      Delete
    4. Dulu zn tak sedar yg dia dlm parti sesat. Sekarang dah pakai AKAL dia ca alip bot. Org yg beriman. Prob dia buat solat hajat atau istigharah untok mendapat petunjok. Why dont you do the same 12.53pm???

      Delete
    5. 4:28/5:00pm....aku cuma menaqalkan apa yang selalu disebut oleh orang umno pada pas, yang mengatakan bahawa pas itu parti ajaran sesat...aku cuma menaqalkan saja.

      Delete
  7. Bhai...hulur borang atau apa saja..adakah beri apa2 makna pada lu..klu yb zul kekal sbgi bebas apa masalah nya...yg lu puka beria2 nk fahamkn org umno apahal...dah takda isu ke!!! Apa yg ptt lu tahu ialah dan kisah ialah apabila seseorg kuar pr,maka berbagai isu terbongkar...FIINAH!! Jika benar ia fitnah maka jawaplh fitnah itu secara berhemah...

    Aku tak faham dari segi atau sudut moral mana yg org pr gunakan...jika org bn melompat ke pr maka ia diangkat sebagai hero kerana dia org yg telah insaf...persoalannya insaf dari segi apa..
    Zaid ibrahim insaf dari segi apa??? CJM insaf apa..pemimpin sabah masuk pr insaf apa?? Bhai hmpir kesemua yg melompat ke pr kerana mereka msh mengharapkn msh ada tempat didlm politik...

    Manakala org yg melompat dari pr ke bn,mereka ini keluar atas berbagai isu yg dibongkar dan mereka tidak sanggup utk terus bersekongkol dgn segala politik jahat pr...yb zul,dato hassan ali dan ustaz nasha tidak perlu utk terus menjadi ahli umno utk bersuara...ttp kenapa pemimpin bn yg keluar dari bn mesti kelam kabut utk jd ahli pr..klu benar2 jantanman jd lah ahli bebas dan bongkarlah segala busuk bn...hahaha mereka takut TAK DAPAT jd calon pru13...knp lu org tak cuba perhalusi ttng apa yg bekas pemimpin pr cuba sampaikan kepada rakyat...lu kata ..lu rasa ..lu fikirlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juragan yang bijak dan baik hati.....hulurkan borang masuk umno. Memang mereka boleh terus bersuara selagi mana apa yang disuarakan itu memihak kepada umno. Tidak salah jika mereka bertiga masuk umno. Tapi satu perkara mereka bertiga itu adalah bekas orang kuat parti ajaran seat, maka kena berhatti-hati jika merrka bertiga masuk umno, supaya mereka tidak menyesatkan orang umno dari dalam.
      Mereka pun dah memang layak jadi orang umno, maka apa salah nya jika borang masuk umno dihulur kan kepada mereka........adakah itu juga fitnah?

      Delete
    2. Bhai yg aku maksudkan fitnah itu tntng apa yg mereka bongkarkan...aku tak nmpk ada pihak pr yg mmpu menepis segala apa yg di perkatakan...apa yg jadi wajib ialah pnhinaan terhadap HIJRAH nya mereka dari pr ke bn...bhai adakah lu berani katakan yg sesiapa keluar pr sama dgn keluar islam!!
      Kenapa tidak dijawap saja apapun 'fitnah' dari mereka ini,jika ia betul2 fitnah!!! Kenapa mesti mencerca dan memaki smpi kepada personal!!

      Bhai...adakah segala pembongkaran atau pecah rahsia itu untuk umno semata2 atau lbh tepat 'public interest'kemon bhai...jgn judge semua itu berdasarkn fahaman politik.bhai jika yg dibongkar melibat kepentingan awam..maka jujurlah kita bhai..kesan pada rakyat khasnya...kenapa bila seseorg itu nmpk kepincangan didlm politik pr maka beliau mesti tutup mulut dan terus berjuang..wlupun fitnah didepan mata..yb zul mesti korban intergriti beliau sebagai muslim didepan Allah demi memenuhi kehendak anwar dan hadi utk jadi pm...

      Bagaimana pula dgn pemimpin bn yg masuk pr...adakah mereka terus menjadi wira... Bhai double standard giler tu...adakah Allah juga akan bersikap double standard kepada umatnya yg berkata benar?? Bhai adakah kita perlu bersangka buruk kepada pelacur,klu beliau berkata yg haq...

      Itu pilihan mereka bhai...umno atau pas atau pr...adakah apabila mereka mrnyatakan sesuatu pendirian itu maka wajib kita katakan mereka berckp bg pihak umno...kemon bhai...dlm politik ada dua jew bhai...A atau B dan jika ada C maka ..lu kata ...lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    3. Juragan yang bijak & baik hati....pada aku pas/umno sama saja...
      Apa yang pas tak buat, umno pon tak buat juga,
      Apa yang umno buat, pas pon ada buat juga...

      Delete
    4. Mrk telah kluar daripada parti ajaran sesat dan tak akan disesatkan krn mempertahankan mat liwat n geng...
      Yang kental nak pegang kote bgkok tu sekarang msh lagi tersesat dan sedar mrk jadi sehina babi krn bersekongkol dgn mrk.Walaupun sedar..mrk tetap berdiri kukuh sebelah mat liwat krn dendam kesumat dpd org yg mgkafirkan org isle lain....cilako3

      Delete
    5. Bhai 09.47...ikut pandai lu bro..demokrasi siapa yg lu suka ...lu fikirlah bhai...pada aku,alangkah bagusnya jika umno dan pas bersatu wlupun tak bersama...ok bhai moga2 kita dipertemukn utk duk pekena nescafe tarikkkkk...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    6. Juragan yang bijak & baik hati....apa pon anda memang baik hati dan bijak.

      Delete
  8. dah tu....apa prinsip yg pas tinggal sekarang?...nothing!!,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. YES!......memang nothing,.....dan apa untung anda jika pas begitu?

      Delete
    2. Hanya cow2 umnongok saje buta hati . Tak nampak mna yg haq n mna yg batil disebabkan terlalu taksub dgn gerombolan2 penyamun, rasuah.
      Cuba buka baca komen DYMM Raja Nazrin Shah . UMNO VS PAS.
      Juga tengok la gayahidup pemimpin kedua2 belah pihak. Jangan asyik baca utusan syaitan yg dikenali dan menonton tv3 suku yg selalu memutarbelitkan isu2.

      Delete
    3. Oit anon 1.14 pembangkang yg sial nak mampos bodoh buta hati buta segalaa galanye tak nampak apa yg umno bt lg mau byk bunyi plak

      Delete
    4. Bhai 01.14..bukan apa yg lu ckp berdasarkn KETAKSUBAN lu pada pr/pas...hnga lu sndiri tak mampu memilih mana yg batil dan haq.
      Bhai tak perlu lah nk komen setakat nk popularkan perkataan 'COW' itu..takut cow itu sebenarnya lu...kali ini aku cakap straight foward dgn lu...nti aku pusing sikit lu meroyan lebih...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    5. Artikel dlm Haramkah brkenaan DYMM Raja Nazrin dh ditarik balik kerana ianya fitnah phak PR.. nyata penipu!!!

      Delete
    6. Cow terasa kurang pedal ke? Cili kasi taruk lebeyy yeee.
      Cow ni bangan la. Kenapa baca dlm harakah. Cari la dlm utube. Dgr sendiri. Cow2...

      Delete
    7. Anon 1.14, aku tengok gaya hidup Nik Ajiz ada beberapa kereta besar, rumah besar, baju stylo milo macam orang arab siap dengan tanjak. LGE pun sama, Nuar siap ada Jet, Bas dan rumah besor kat Segambut.

      Takde beza pun.

      Delete
    8. Ada beza..Tok Guru Ularmak mereka ni selalu TIDO.

      Delete
    9. Yang satu taksub pada umno, yang satu taksub pada pas.

      Dua-dua masih tidak sedar, mereka sedang taksub....

      Delete
  9. anon 1.14pm.

    ko memang 'cow' terkena bedilan kaw-kaw he he he he ...la haramkahdaily dah tarik lik petikan DYMM Raja Nazrin Shah..rupanya PR ni memang suka sebar cerita bohong !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yg dinamakan parti ajaran sesat..islam atas nama tapi kaki fitnah.ulama sesat bodOH krn tak berani tegur...bacuuul dan dayus membiarkan pengikut memfitnah..
      Patut mat liwat hina korang di sabah baru2 nie...Ada pgikut parti ajaran sesat berani tegur si pelakon bogel itu..?ADA? NAMPAKNYA TAK ADA...SAH SESAT DAN BACUUUUUUUL.

      Delete
  10. Replies
    1. Yesss....let us free from mat liwat now...

      Delete
  11. yb zul marah selama ini dia ditipu oleh anua ibrahim.....cuba fikir apa yang dikatakan,....anuar nie hidup denganmenipu...kes video tak settle,kalimah allah di permainkan,jam tangan omega tak boleh jawab.....kalau kes sAMAN anuar yang dia menang bukan sebab kebenaran tapi kerana kapal sings yang jadi penguam,...semua peguam kafir laknat menyokong dia ....tolak pr...frommm ahli pikir

    ReplyDelete
  12. Pakatan Rakyat sebelum ini mengumumkan akan memberitahu tarikh pembubaran DUN Selangor pada hari ini 25 Februari 2013, saya menunggukan pengumuman dari Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim berhubung perkara ini.

    Jangan sibuk pusing sana sini kerana Pakatan Rakyat sendiri takut nak bubarkan DUN Selangor sudahlah. Jangan nanti semua disalahkan kepada UMNO jika Pakatan Rakyat umumkan tarikh bubarkan DUN Selangor pula sudahlah.

    Rakyat Malaysia sekalian, marilah kita menunggu hingga jam 11:59 malam 25 Februari 2013 nanti apakah Pakatan Rakyat umum atau tidak tarikh bubarkan DUN sebagaimana yang dicanangkan oleh Pakatan Rakyat sebelum ini.

    Inilah warga Malaysia di Selangor sekalian yang layak mengundi, masa untuk ajar Pakatan Rakyat penipu ini supaya sedar diri dan bertaubat atas segala penipuan serta penindasan mereka selama ini. Marilah kita semua memberikan sokongan jitu kepada Barisan Nasional untuk menguasai kembali Selangor Darul Ehsan supaya pembangunan Selangor kembali bersinar selepas digelap getitakan oleh Pakatan Rakyat selama ini yang hanya sibuk dengan demontrasi liar, hasutan dan ceramah pembohong yang tak bertanggungjawab. Oleh itu PRU 13 nanti undilah Barisan Nasional untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa, dan tanah air.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  13. Najib: Saya tunggu hingga letih hendak buat p'raya

    Bernama

    2:47PM Feb 24 2013 

    Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) belum diumumkan kerana kerajaan mahu dasar transformasi negara benar-benar terbukti berjaya dan memberi manfaat sepenuhnya kepada rakyat.Beliau berkata idea yang kreatif, perancangan yang rapi dan pelaksanaan yang berkesan adalah sangat penting dalam usaha kerajaan untuk membela rakyat dan membangunkan negara."Sebab itulah saya tunggu sampai kita letih hendak buat PRU, kita tunggu kerana saya hendak buktikan bahawa dasar transformasi negara benar-benar boleh berjaya," katanya ketika melancarkan projek Perumahan Rakyat 1Malaysia (PR1MA) Seremban Sentral di Seremban hari ini.Turut hadir isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor, Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hassan, Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim dan Pengerusi PR1MA Datuk Seri Dr Jamaludin Jarjis.Justeru, Perdana Menteri mengingatkan rakyat supaya tidak menukar kerajaan sedia ada pada PRU-13 nanti kerana kerajaan BN) sahaja yang boleh memenuhi harapan rakyat.Ini terbukti dengan pelbagai kejayaan yang dicatat oleh negara antaranya perkembangan ekonomi yang semakin meningkat selain mencatat pertumbuhan yang pesat, katanya."Kita harus berbangga sebagai sebuah negara kita sudah capai banyak kejayaan, kalau Ulu Temiang akan ditukar namanya kepada Seremban Utara, tetapi kerajaan jangan tukar," katanya sambil menerima sorakan gamat daripada orang ramai.Najib berkata hari ini, rakyat juga cukup yakin bahawa kerajaan BN bukanlah hanya pandai cakap sahaja tetapi juga yakin melakukannya untuk rakyat sepertimana gagasan 1Malaysia iaitu "Rakyat Didahulukan"."Semalam, saya ke Terengganu, saya naik beca dan tanya pengayuh beca bagaimana kerajaan hari ini, dia kata akan sokong BN kerana PAS mengarut, hanya pandai cakap tetapi tak pandai buat," katanya.Mengenai kenyataan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang mengumpamakan pemberian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BRIM) kepada rakyat seperti memberi makanan kepada haiwan, Najib berkata kenyataan sedemikian sepatutnya tidak keluar daripada seorang ulama."Ulama bercakap baik, sopan, beri nasihat, ini caci-maki, merendahkan martabat orang, ini bukan percakapan ulama, kita tidak sanggup dikutuk sebagai haiwan, tapi yang anehnya yang bersusun terima BR1M bukan kita sahaja, dia (pembangkang) pun terima," katanya.Perdana Menteri berkata kerajaan akan terus melakukan yang terbaik supaya rakyat mendapat kesejahteraan dan negara terjamin aman dan makmur.    Mengenai projek PR1MA Seremban Sentral, Najib berkata sebanyak 5,000 unit rumah mampu milik akan didirikan di kawasan KTM Seremban di keluasan kira-kira 73 ekar (kira-kira 30 hektar) dan dijangka siap dalam masa dua tahun setengah."Seremban tidak lama lagi akan moden, cuba bayangkan Seremban Sentral macam Sentral di Kuala Lumpur," katanya, sambil menambah sebanyak 6,000 unit rumah mampu milik di bawah projek PR1MA akan didirikan di Ulu Temiang atau Seremban Utara.Beliau berkata projek itu terbuka kepada permohonan secara dalam talian atau manual kepada mereka berpendapatan di antara RM2,500 hingga RM7,500 sebulan dan berumur 21 tahun ke atas."Dasar kita mesti bersifat inklusif, tidak kira pendapatan mesti dapat manfaat daripada kerajaan Malaysia, kira-kira 20,000 orang akan dapat manfaat daripada projek ini," kata Perdana Menteri.Projek itu juga menawarkan harga lebih rendah iaitu kurang 20 peratus daripada harga pasaran selain mempunyai kemudahan akses kepada perkhidmatan keretapi, bas serta terdapat pejabat komersil, pusat beli-belah, kesihatan dan pendidikan.

    ReplyDelete
  14. alamak UMNO kada BRIM RM500 cukup untuk setahun. Nak beli tampon rosmah seminggu pun tak cukup la wei..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatan Rakyat ada beri apa untuk rakyat? PAS selepas ceramah tadah tempurung, kopiah putih, plastik, tin milo, malah mungkin coli pun mereka gunakan untuk tadah duit sedekah dari orang ramai. Barisan Nasional beri Bantuan Rakyat 1Malaysia untuk kemudahan orang ramai, tapi PAS asyik sakau duit ahli, dapat beribu-ribu sekali ceramah, tak tahulah apa dah jadi dengan semua duit itu, entah-entah dah lesap macam duit Tabung Memali.

      Perbuatan Pakatan Rakyat menghina BR1M menunjukkan mereka dengki, iri hati, busuk hati kerana mereka hanyalah golongna penceramah pembohong, penghasut dan petualang demontrasi liar, mereka tak tahu nak bantu rakyat, mereka hanya tau merosakkan rakyat, sebab itulah mereka busuk hati, dengki, khianat dan iri hati dengan segala usaha Barisan Nasional untuk bantu rakyat. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing, Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  15. ha ha ha ha ha...panas bontot puak PR kempunan nak tgok PRU 13 sekarang...masih bayk masa lagi peluang kepada puak PR buat kempen tohmahan dan kempen provokasi terhadap BN. Dah nampak puak PR dah jadi letih dan jadi tepu dan terus lingkup sebelum PRU 13...kah kah kah kah kah kah !!!

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
  16. Hei Parpukari. mu tulis gok semua fitnah PKR Dap Pas yang telah dibuktikan tak benar.

    ReplyDelete
  17. DOWNLOAD IDM LATEST VERSION 6.16 WITH 1 YEAR SERIAL KEY 50% INCREASE IN DOWNLOADING SPEED DOWNLOAD FREE FROM HERE-->>> www.arsofts786.blogspot.com

    DOWLOAD WIN 7 AND WIN 8 ACTIVATED SETUPS FULL VERSIONS DOWNLOAD FREE FROM HERE-->>> www.arsofts786.blogspot.com

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!