CILI KASI TARUK! ZUL NORDIN BONGKAR KISAH SEBENAR PEMBUNUHAN ALTANTUYA!

66 Responses to "CILI KASI TARUK! ZUL NORDIN BONGKAR KISAH SEBENAR PEMBUNUHAN ALTANTUYA!"

  1. katak puru boleh bercakap Ka? Makan lalat banyak katak ni Pasti menipu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak letih ka visit sana sini nak cover you punya paymaster? This katak is more trustworthy than your boss nowdays..

      Delete
    2. Tepat sekali anon 4.22

      Delete
    3. Kalau nk tahu sape penipu!!..tuh..!..kamceng yahudi yg hang bg pungkoq tu BAPAK PENIPU...kata nk kena bunuh so lari ke Turkey Ambassador!.. Omega dlm simpanan azizah!..bersumpah dlm masjid xberani!..jadi PM 16 September!..Kg. Buah Pala dpt geran, 2 minggu lps menang p/raya!..ape lagi??..ape lagi??..hang pn tau, so cari la sndri...ORANG KLU DH GELAP HATI NYA...SENTIASA AKAN MENOLAK KEBENARAN!

      Delete
    4. Jgn heran bro...pencacai pr nie dah lemas kena kencing mat liwat tu...otak dah mereng...hati dah beku.
      Diberi bukti pun mrk tak akan terima..mgkin dah kena liwat barulah sedar..atau bini dia jadi mcm bini mat aiskrim barulah menyesal.
      Tapi klu kencing mat liwat tu cukup hancing...mrk tak kisah asalkan dpt diulit sibengkoknya tu...

      Delete
    5. Anon 8:33 PM.. pembetulan.. bukan hati dah beku tapi hati dah gelap... hilang pedoman...

      Delete
  2. kah kah kah penipu tak kan menipu sekali saja kerana penipu selamanya kan menipu kecuali kalau dah insaf dan bertaubat.....tp org macam zul kulim ni insafke.........katak kalau dah biasa melompat dok dlm periuk pun dia akan melompat....tambah tambah nak cari makan.......parpukari kalau dah besa takebeer selamanya akan tekebeer.......kalau insaf alhamdullilah......tp fitnah tak pernah insaf insaf

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya la anon parpukarat, satu dunia penipu kan? Hanya Anwar saja yang berkata benar. Dia kan nabi puak pakatan..hik hik hik

      Delete
    2. datuk najib telah pun bersumpah dalam masjid.di permatang pauh kawasan anwar sendiri. betapa dia tidak mengenali wanita monggolia ini, cukuplah jgn tuan2 mudah termakan fitnah.jgn kerana anwar yg gila nak jd pm tuan2 turut sama memfitnah. ingat dosa2 tuan. jgn jd semacam aruah ustaz tuan2 dulu aruah ustaz memfitnah mahathir melihat filem lucah bersama cucunya. akibatnya buruk. beliau mati tanpa sempat meminta maaf kpd tun. hanya allah yg menentukan naSIB BELIAU NANTI, lupakah itu semua. tp jiwa besar tun telah memaafkan segala fitnah ustaz bunyamin ini. jgnlah kita suka membawa fitnah. nk ke putrajaya biarlah kemenangan parti tuan2 nanti dgn redha allah jua

      Delete
    3. datuk najib telah pun bersumpah dalam masjid.di permatang pauh kawasan anwar sendiri. betapa dia tidak mengenali wanita monggolia ini, cukuplah jgn tuan2 mudah termakan fitnah.jgn kerana anwar yg gila nak jd pm tuan2 turut sama memfitnah. ingat dosa2 tuan. jgn jd semacam aruah ustaz tuan2 dulu aruah ustaz memfitnah mahathir melihat filem lucah bersama cucunya. akibatnya buruk. beliau mati tanpa sempat meminta maaf kpd tun. hanya allah yg menentukan naSIB BELIAU NANTI, lupakah itu semua. tp jiwa besar tun telah memaafkan segala fitnah ustaz bunyamin ini. jgnlah kita suka membawa fitnah. nk ke putrajaya biarlah kemenangan parti tuan2 nanti dgn redha allah jua

      Delete
    4. betul tu bang. Tun dan Najib serta gerombolan mereka tak penah buat salah walau sebesar zarah. mereka ini manusia2x yg sempurna setaraf dgn Nabi, sebab itulah di bawah pentadbiran mereka, tidak pernah berlaku penyelewengan dan rasuah. kekayaan negara diagih sama rata antara negeri. alangkah bertuahnya kita.

      yg benar,

      Ummu Jah
      (Isteri kedua Abd Hamid Abdullah).

      Delete
    5. Ummu Jah, kau sokonglah Pakatan Rakyat perosak masyarakat itu lagi, biarkan diri terus diperbodohkan dengan sebodoh-bodohnya, dasar tak sedar diri.

      Dalam isu 16 September 2008, apa dah jadi?

      Isu Kampung Buah Pala, apa dah jadi? Kononnya 2 minggu lepas Pakatan Rakyat menang di Penang maka penduduk akan dapat hak milik tanah tersebut, sekarang apa dah jadi?

      Mana dia bantuan untuk kanak-kanak tadika dan pra sekolah di Selangor? Kata nak beri RM 50.00 sebulan untuk kanak-kanak tersebut, sampai sekarang satu sen pun tak beri apa cerita? Malahan kanak-kanak tadika pada tahun 2008 kini sudah darjah 3, lihatlah sudah beribu-ribu kanak-kanak tadika dan pra sekolah ditipu oleh Pakatan Rakyat, apa lagi kau nak kelentong?

      Pakatan Rakyat memang teruk, habis semua mereka tipu, dari orang tua sampailah ke kanak-kanak tadika pun mereka sanggup tipu, memang Pakatan Rakyat dasar penipu besar, dasar tak peduli halal atau haram, dasar tak peduli dosa atau pahala, semuanya boleh dibuat untuk kepentingan nafsu serakah buruk mereka itu. Blah la, cakap saja besar Pakatan Rakyat ni, tetapi memang jenis Penipu. Sedarlah diri semua rakyat Malaysia sekalian, Ummu Jah nak terus jadi bebal lantak ke dia, biarkan dia terus dibodohkan oleh Pakatan Rakyat lagi, mungkin lepas ini kerana nak berkat tok guru sampai jilat tapak kaki tok guru politik PAS, ambik berkat, konon kata tok guru politik. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. Bhai 05.52.....hahaha selalu aku ketawa klu statement yg aku baca tu kelakar...tp utk lu hahaha....aku ketawa atas kebodohan lu...
      Hahaha bodohnya!!!!

      Delete
  3. sokong 100 % tuan abd hamid abdullah at 5.18PM...Syabasssss...

    ReplyDelete
  4. bila anjing minum stout .. ni la jadinya .. :}

    ReplyDelete
  5. kalau di amati, org yg pro pas lebih yakin berhujjah dari org yg pro anwar.. Hujjah lah bg ada asas.. Bukan sekadar nak sedap hati sendiri tapi biarlah boleh yakinkan org lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...mksud lu anon 04.17 ke atau hujah parpukarat 04.40 atau 05.52 ummu jah yg aku ketawakan...itukah standard hujah yg menyakinkn jika dibandingkn dgn abdul hamid abdullah 05.18....hahaha lu dah tunjukkan apa standard pas dan diri lu in personnel...

      Delete
    2. Walaupun orang pro PAS lebih yakin berhujah, tapi mereka masih dibodohkan oleh pimpinan mereka. Kerana PAS sekarang ini adalah pecacai suruhan DAP, tetapi pimpinan PAS depan pimpinan mereka tunjuk garang bukan main, tapi di belakang ahli-ahli PAS iaitu di depan DAP, pimpinan PAS melutut sambil menggigil sampai terkencing dan terberak kerana takut kepada DAP. Sebab itulah hingga kini PAS tak berani hantar surat kepada DAP berhubung pendirian rasmi PAS mengenai kalimah Allah sebagaimana yang diputuskan dalam mesyuarat Majlis Syura PAS sebelum ini.

      PAS sangat takut jika hantar surat berkenaan kepada DAP, maka DAP akan naik angin dan PAS akan kena terajang dengan DAP, maka pimpinan PAS pun berdramalah di sana sini di luar mencanak kata tak setuju bukan Islam guna kalimah Allah dalam ibadat mereka, tapi bila di depan DAP, pimpinan PAS melutut sambil menggigil dan terkencing dalam jubah merayu-rayu meminta ampun kepada DAP.

      Saya mencabar kepada PAS supaya menghantar surat rasmi kepada DAP untuk menerangkan pendirian terbaru PAS berhubung kalimah Allah berdasarkan Majlis Syura, jangan PAS, sila Hadi Awang yang hulur sendiri kepada Karpal Singh surat itu, nak tengok apakah Karpal Singh akan terima dengan senyum lebar kegembiraan atau dengan muka merah padam dengan sangat marah memperonyok surat itu dan dihumban ke muka Hadi Awang. Nak tengok jugalah apa reaksi Hadi Awang selepas kena humban dengan surat itu oleh Karpal Singh. Jika PAS berani sahut cabaran ini, memang benar PAS hebat, jika tidak, maka PAS memang pengecut dan sangat takut kepada DAP dan segala yang PAS pung pang pung pang pasal isu ini adalah retorik semata-mata kerana PAS tak berani melawan DAP kerana PAS adalah pecacai suruhan DAP dalam Pakatan Rakyat selama ini. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Pembetulan:

      Walaupun orang pro PAS lebih yakin berhujah, tapi mereka masih dibodohkan oleh pimpinan mereka. Kerana PAS sekarang ini adalah pecacai suruhan DAP, tetapi pimpinan PAS depan ahli-ahli mereka tunjuk garang bukan main, tapi di belakang ahli-ahli PAS iaitu di depan DAP, pimpinan PAS melutut sambil menggigil sampai terkencing dan terberak kerana takut kepada DAP. Sebab itulah hingga kini PAS tak berani hantar surat kepada DAP berhubung pendirian rasmi PAS mengenai kalimah Allah sebagaimana yang diputuskan dalam mesyuarat Majlis Syura PAS sebelum ini.

      PAS sangat takut jika hantar surat berkenaan kepada DAP, maka DAP akan naik angin dan PAS akan kena terajang dengan DAP, maka pimpinan PAS pun berdramalah di sana sini di luar mencanak kata tak setuju bukan Islam guna kalimah Allah dalam ibadat mereka, tapi bila di depan DAP, pimpinan PAS melutut sambil menggigil dan terkencing dalam jubah merayu-rayu meminta ampun kepada DAP.

      Saya mencabar kepada PAS supaya menghantar surat rasmi kepada DAP untuk menerangkan pendirian terbaru PAS berhubung kalimah Allah berdasarkan Majlis Syura, jangan PAS pos surat itu, sila Hadi Awang yang hulur sendiri kepada Karpal Singh surat itu, nak tengok apakah Karpal Singh akan terima dengan senyum lebar kegembiraan atau dengan muka merah padam dengan sangat marah memperonyok surat itu dan dihumban ke muka Hadi Awang. Nak tengok jugalah apa reaksi Hadi Awang selepas kena humban dengan surat itu oleh Karpal Singh. Jika PAS berani sahut cabaran ini, memang benar PAS hebat, jika tidak, maka PAS memang pengecut dan sangat takut kepada DAP dan segala yang PAS pung pang pung pang pasal isu ini adalah retorik semata-mata kerana PAS tak berani melawan DAP kerana PAS adalah pecacai suruhan DAP dalam Pakatan Rakyat selama ini. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  6. Replies
    1. Bagaimanakah dengan bantuan RM 50.00 kepada kanak-kanak tadika dan pra sekolah yang ditipu oleh Pakatan Rakyat sejak tahun 2008? Sungguh kejam Pakatan Rakyat, semuanya sanggup ditipu hatta kanak-kanak tadika dan pra sekolah pun sanggup ditipu sedemikian rupa. Memang Pakatan Rakyat tak berhati perut, zalim hinggakan kanak-kanak tadika dan pra sekolah pun sanggup ditipu mereka ini. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. ummu jah saya xpernah nmengatakan tun dan najib seberseh manusia. dia pun seperti ummu dan saya sendiri xsunyi dari melakukan kesilapan. tunn dan najib ada melakukan kesilapan tp xpernah melacurkan agama. tp anda semua yg bertopengkan agama semudah itu memberikan hukuman kpd dua org pemimpin ini. kalau lah ummu ini betul2 beriman xterdetik ke dihati betapa kita berp[olitik sampai lupa adab dan akhlak.islam itu indah tp nampah nampak huduh bila org seperti anda mula mendahului parti anda dari agama itu sendiri.

      Delete
    3. betui ke mahathir n najib tak pernah melacurkan agama, peralatkan ulamak, jakim, guru2 KAFA, jabatan agama islam negeri, majlis2 agama islam negeri, mufti2 atau imam2 masjid2 dibawah krajaan UMNO/BN?

      fikir sebelum kata... jangan rendah2kan mata, telinga dan akal pemikiran rakyat yg hari2 memerhati gelagat keangkuhan kuasa kerajaan UMNO/BN diseluruh negara...

      DUSTA ITU BALA' ALLAH...

      Delete
    4. Bro...ko cakap mcm mat liwat lah bro...merapu tanpa bukti..tak pun ko dah nak mati lemas dikencing oleh mat liwat.
      Yang aku nampak selama ini mat liwat tu yg angkuh dan sombong juga tak pernah bersikap sederhana serta rendah diri.
      Dulu cakap angkuh ttg 16 september...angkuh...angkuh dan sombong..
      Ni ker bakal pm korang...sombong lagi angkuh...dpd pak sheikh kpd mat liwat...
      LAYAN JER LAH SIKAP MAT LIWAT BUAH HATI LGBT KORANG TU.

      Delete
    5. 4:25 dh merapu....xda bukti ko...idup BN

      Delete
  7. Jangan sesiapa berani usik mahathir dia adalah nadi orang umno, tanpa mahathir, alamat mati kering orang umno...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu ckp guna akal atau guna lutut... Tun m bukan saja nadi umat umno ttp nadi kepada malaysia...jd lu pun merasai kehebatan tun sepanjang tun menjadi pm...lainlah klu lu berhijrah keluar negara pada hari prtama tun menjadi pm dan hnya kembali ke malaysia slps tun letak jawatan..

      Bhai...tak kiralah lu penjawat awam, swasta,perniaga,petani,nelayan atau lngsung tak berkerja..adakah lu nk nyata kn disini yg kehidupan lu tersiksa serta di zalimi oleh kerajaan bn dibawah tun..
      Adakah lu nk katakan dizaman tun,kita rakyat malaysia hidup merempat...

      Jgnlah kerana berbeza politik hnggakn lu snggup menjadi penipu besar kpd keturunan lu,yg malaysia menjadi neraka kepada rakyat malaysia...bhai, benci yg amat sngt kpd tun atas dasar ideologi politik maka kita lnsung tidak tahu utk bersyukur kpd Allah dan ber terimakasih kpd tun.

      Adakah tun hnya mnjadi pm kepada umno sahaja...apakah kestabilan ekonomi,politik hnya utk parti umno... Bhai pas berada dimana waktu itu...di indon...di thailand hnnga lu lbh rasakan presiden indon dan pm thailand lbh dekat di hati lu..atau pm singapork yg memberi keselesaan kehidupan hidup lu sepanjang pemerintahan tun...bhai aku tak suka maki org tp lu paksa bhai....
      Lu betul2 babi haramjadah..bangang melayu bangsat...pukimak lu oppps ha kan dh tercarut...aku minta maap..

      Delete
    2. Juragan, sikit sangat sumpah seranah tu, tambah ler lagi...

      Delete
    3. Hahaha....takpalah pada aku itu dh terlebih dah tu...whatever aku minta maaf pada bhai yg aku termaki td.

      Delete
  8. sial punya peliwat,nk tuduh rosmah dan najib.
    sapa yg percaya dan menuduh rosmah dan najib yg bunuh altantunya mmg sial,mana buktinye.
    sanggup dia paksa peguam dia tuk cari jalan tuk fitnah najib n rosmah,mmg dajjal betul la si peliwat sial ni.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kata kau sonu nigam mmg anwar peliwat nie jahat btl niatnya, sanggup anwar suruh peguamnya itu buat fitnah terhadap najib dan rosmah yg bunuh altantunya. anwar nie mmg tak hbs2 kenakan najib dan rosmah hanya utk kepentingan diri dia sendiri sedangkan kita semua dapat lihat akan kebaikkan najib dan rosmah lakukan selama ini utk rakyat.

      Delete
    2. Najib dan rosmahkan sebaik-baik manusia... dua insan yang tidak membuat salah... insan yg teguh pegangan agama.. sebab tu tu membawa masuk ganang psy k-pop dan sebaginya..

      Delete
  9. Terima ksh yb zn krn telah membuka minda aku dpd menerima mat liwat sbg idola.Dapat aku bygkan jika mat liwat ni jadi pm..gerenti exco2 nya mesti pandai menipu..memfitnah..menghasut dan yg penting pandai meliwat n kacau bini org.
    YB dari puak pas yg diterima mestilah ada jiwa mcm n.ajis @ hadi supaya pandai kluarkan hadis besi n pandai u-turn.
    Puak dapig pulak mesti pandai hina isle n pijak kepala pashit sambil rampas tanah rakyat dan tukar kpd 999thn cukup utk 30 keturunan...
    Dan bakal yb pkr sudah semestinya pandai tipu bini mcm cerita jam omegay...dan pandai jadi biseksual..klu tak pun gagap supaya senang kena kencing..
    Itulah rupanya bakal pak menteri pr jika mat liwat jadi pm....
    JADI KPD BAKAL YB PR...NAK JADI BAKAL MENTERI DI BWH MAT LIWAT PERLU ADA JIWA DAN SEMANGAT ITU.
    Para pencacai pr..klu wakil rakyat anda sebegitu...tahniah krn mrk wakil anda dlm kabinet..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah999x..lucu tengok bakal pak menteri pr bwh mat liwat.
      Satu lagi bro...mesti pandai jadi anjing barua dapig....

      Delete
  10. Dasar peliwat pukimak celaka haramjadah, dah takda bukti nak juga buat bukti demi menjatuhkan najib dan isteri beliau.

    ReplyDelete
  11. CE CITE SIKIT APA KEBAIKAN YG ANWAR PERNAH LAKUKAN DARI MEMFITNAH NAJIB DAN ROSMAH SELAMA INI, ANWAR NIE MMG GILA KUASA DAN GILA DUIT PUNYA ORG, SEBAB TU DIA SANGGUP LAKUKAN APA SAJA UTK JATUHKAN NAJIB DAN ROSMAH.

    ReplyDelete
  12. setakat kalau si anuar dan kroninya yang bercakap pasal hal nie...
    boleh bla jelah..
    boleh tak jangan asyik melalak je ceramah tak tentu pasal tapi bukti takde..

    ReplyDelete
  13. buat lah fitnah mcm mna pun pasal Najib dan Rosmah kami tak akan percaya sama sekali!!! sbb bnda nie tak btl sama sekali! bodoh bangang pny anwar tu apa kebaikan yg dia buat ha??? asyik memfitnah je keje dia!! org mcm anwar tu sikit pon tak layak dipercayai tau tak!

    ReplyDelete
  14. Dalam al-Quran menyebut tentang fitnah berdasarkan ayat Al-Baqarah 191 dan 217 yang terjemahannya " FITNAH itu lebih dahsyat dari pembunuhan" dan "FITNAH itu lebih besar dari pembunuhan" kenapa anwar nie tak takut ke dgn menabur fitnah kepada najib dan rosmah. brtapa jahatnya niat si anwar nie sanggup dia menyuruh peguamnya itu buat surat sumpah yg menuduh najib dan rosmah yg tlh bunuh pompuan mongolia itu.

    ReplyDelete
  15. Isu ALtantunya ni memang direka oleh pakatan rakyat sama je macam isu cincin dll.. ada ke bukti ? so kenapa perbodohkan diri semata mata tabsub kepada seseorang pemimpin yang besar punya lahanat ?? Teruskan la membuat fitmah wahai pakatan rakyat, sebulan dua ko tipu rakyat masih tak perasan, sekarang dah masuk 4 tahun korang pikir2 lah sendiri !! 1 Malaysia tolak fitnah pakatan rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang peliknya PAS jadi tukang hebah. Itulah bersahabat dengan setan. Kalau tak jadi setan jadi jin.

      Delete
    2. Nak share dengan korang ini cerita, kalau tak silap diAmerika, polis jumpa mayat seorang wanita, dengan menggunakan hp yang dijumpa disisi mayat wanita itu, polis telefon suami wanita itu dan mengatakan bahwa mereka jumpa mayat seorang wanita dan mahu dia kenalpasti identiti wanita itu, suami wanita itu pun matikan hp dan terus bergegas ketempat kejadian. Tiba saja disana,dia terus digari dan dituduh bunuh isterinya. Kenapa sisuami disyaki membunuh isterinya sendiri? Bagi yang bangang bangang disini..polis belum sempat pun beritahu tempat kejadian, sisuami sudah tahu dulu. rasanya sama tak dengan kes Atlantuya ...siapa yang tahu sangat tentang kes ini, dialah orangnya yang terlibat dengan pembunuhan ini ini.

      Walau apa pun, aku tabik dengan Najib kerana iman yang mantap. Walaupun, dberi umpan yang menarik tapi tak makan pun. Sayangnya lain orang yang makan, dia juga yang kena tanggung.




      Delete
  16. Dah terang2 yg najib xde kena mengena dgn kes altantuya tu..lg org2 bodoh nak kata ada kann bg bukti baru lah vkp ni dr dulu duk melalak mcm anjing kurap tp apa bukti pun tarak

    ReplyDelete
  17. Pukimak punya snwar dsh org kata xde apa dia lg nak kata najib bersalah..cina dol dia tu apa kes siap ada bukti daa...klu aq jumpa pieat ni aq jentik telur dia sampai hancur

    ReplyDelete
  18. Cina dll nasib tak mati ditutuk dek anu war.Mcm stail dibuat kat cina doll tu.Kalau sicina doll tu kojol dikeja kan anu war sapa bleh teka cam ne anu war nak cover up.Peluang sapa2 yg minat nak nadi PI.

    ReplyDelete
  19. Bagus lah najib & rosmah tak terlibat, apa lah diorang ni fitnah najib & rosmah.
    Tak dengar ke penjelasan zul, bahawa rosmah solat bersama anak yatim.
    Dia juga menjadi imam kepada anak yatim itu, (tapi yg ni zul lupa nak bagi tahu )
    Macam gitu punya baik & mulia nya rosmah, bole diorang fitnah macam2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...jgn kerana politik maka ibadah di permainkan...jika apa yg dikatakan benar adakah lu lngsung takda perasaan bersalah utk menjadi pewaris penfitnah..
      Adakh sesuatu yg pelik jika ds rosmah solat dgn anak yatim...tak perlu lu nk jd org bodoh utk MENGIAKAN fitnah, melainkan lu betul2 bodoh...

      Delete
    2. Juragan......aku pon tak pecaya fitnah tu...
      Memang yg memfitnah najib & rosmah tu tak ada hati perut, cuba mak/bapak dia kena baru dia tahu.
      Orang bodoh je yg percaya, yang pandai macam juragan mana pecaya..

      Delete
  20. dari apa yang aku lihat di sini ialah ramai pencacai2 PR yg mnuduh zul nordin sebagai katak yang melompat,..tapi sebab apa dia lompat???dia tarik diri sebab tak mahu bersekongkol dengan konspirasi dan fitnah yang cuba dibuat oleh anwar ibrahim terhadap rosmah dan najib,salah ke??kenapa lah BUTA HATI sangat anjing2 PR ni...kalau dah org paling dekat dengan anwar pun sanggup tarik diri,bkn sorang ni jer,malah ezam dan datuk eskay jugak tidak sanggup lagi utk rapat dengan anwar...takkan semua tu korang nak cakap UMNO yang bayar kot...ada otak,pikir,lihat dengan mata hati jangan lihat dengan mata mati.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai DON MELAYU...mng betul kata lu, bukan setakat melayu muslim jew lari ngan anwar...kwn yg kafir pun lari , tngu saman anwar kpd best friend@adik beradik dia suatu ketika dulu mr nalakaruppan...whatever bhai seorg pun pencacai pr persoalkan ttng kata2 karpal yg anwar mesti BERTAUBAT...itu kafir yg satu team pun suruh bertaubat yg penyokong pas/pkr muslim blh anggap dia anugerah tuhan...isk...isk

      Delete
    2. BOLEH CCAYA KE DON MELAYU....??? AKU KHUATIR SUNGGUH!

      Delete
  21. SEBENARNYA RAMAI PUAK PR TAHU CERITA TU FITNAH..NAK TERIMA MALU DGN PUAK BN..ITU HAKIKAT..YG MSH PERCAYA ADALAH PENCACAI TEGAR YG MSH SAYANG DGN MAT LIWAT TU..MRK NIE HIDUP MATI TELAN KENCING MAT LIWAT MUNAFIK TU..DAN NAJIS BABI DAPIG..
    ORG ISLE PERCAYA DGN SUMPAH LAKNAT...ZAMAN NABI PUN PERNAH BERLAKU BILA DITUDUH OLEH 4 ORG MUNAFIK...ALLAH TU ADIL..

    BEKAS REFORMIS-TERIMA KSH YB ZN

    ReplyDelete
  22. Taktik fitnah, diversion dan macam-macam lagi merupakan kemahiran yang digunapakao oleh Yahudi dalam propanga zionis. Zionis dah berabad menggunakan propanda dan physco-war untuk dunia membenci Hitler dan menagih simpati komuniti dunia. Tahun-tahun kebelakangan ini pula zionis menggunakan taktik yang sama untuk melabel Islam sebagai agama dan golongan teroris. Anwar telah di ajar oleh Yahudi zionis untuk "brain-wash" rakyat dengan perlbagai fitnah dan penipuan. Propaganda ini untuk suburkan fitnah2 dan penipuan2, diversion2 sehingga ia-nya seolah-olah dipercayai betul. Zionis berperanan di belakang tabir (the innvisible hand) dan puppet nya adalah pencacai Anwar dan KELDAI2 PAS. Anwar tahu tanpa KELDAI PAS dia tidak akan berjaya untuk sustain dalam politik. Pencacai dan penjilat Anwar tahu perkara ini. Tapi terpaksa berjuang kerana "TERLANJUR...." kecuali mereka yang sempat bangun dari lena tidur dan bangkit, seperti Zul, Zahrain, Nala dan lain2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2 kalau nak dipanggil pandai, masuk lah umnoB

      Delete
    2. Klau betol nak d gelar kurang akal boleh masok parti sesat.

      Delete
    3. Weii zaman mat liwat ada umno a n umno b.zaman najib dh cukup kukuh.
      Mcm skrg...sejak mat liwat jadi bakal pm pr..pas tulen n pas parasit dah terbentuk..puak tulen selamatkan akidah islam...puak parasit nak islam dihina oleh dapig..1kenyataan.
      Mat liwat tak suka pas tulen krn susah dia nak buat dosa..dgn pas parasit senang dia kencing muka dia org..1hakikat..
      Aku dah henti puja babi nie..klu boleh nak aku ludah muka mat liwat yg hina islam nie..

      Ahli PAS biasa

      Delete
  23. Sebagai bekas reformis dan ahli pkr....aku tahu ramai pencacai pr membaca blog ini..
    Tanyala mrk dgn jwpan yg jujur dan ikhlas...layakkah mat liwat tu jadi pm kita?Ramai yg sangsi dan khuatir dgn integriti mat liwat ni..
    Yang sanggup jilat jubur dia adalah kwn dan klu ada yg cuba menentang...terkubur terus..
    Ramalan aku...penentang beliau nanti akan ditahan lbh teruk dpd tahanan isa..mat liwat akan hidupkan balik isa yg lbh teruk dpd dulu demi kuasa politik..
    Sifat dendam mat liwat ni lbh teruk dpd hosni mubarak..bashar...Standardnya lbh kurang hitler n ariel sharon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...aku setuju dan salute pada lu...aku setuju sbb apa yg lu ckp mmng itulah wajah sebenar anwar...jika dia berkuasa bukan lg isa mnkin ujud undang2 yg lbh kejam,yg diamal kn oleh usa...yg mana tahanan politik(dianggap terorrist) hilang slps ditahan...singapork juga ada undang2 yg keras dan zalim,sbb tu pmbngkang hnya tngl nama..tnpa perjuangan....

      Aku salute pada lu..sbb lu cpt sedar dan dgn rasa tnggungjawab dgn kesilapan dlm berpolitik lu kmbali sebagai rakyat yg sayangkan bangsa,agama dan negara.
      Semoga lbh ramai reformis dan ahli pas kmbali ke jln yg benar...

      Delete
    2. aku tak pernah telan ayat2 umno yg penuh auta...

      Delete
    3. Takpa bhai...itu hak kita..apa yg kita nk telan,dan apa yg kita nk luah. Apa yg penting kita di beri akal bukan utk mnjadi lebih jumud...thanks bro

      Delete
  24. zulnordin ... manusia lidah biawak dan opportunist...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat liwat kaki kencing muka pencacai pr dan parashit pas..mcm yahudi snggup buat apa saje utk terus berkuasa.
      Terima kasih bnyak2 yb zn krn menyedarkan aku dpd dikencing simunafik yg dipuja cai atas aku ini.
      Cai atas aku nie dah mabuk tak kenal sheikh n peliwat...cai atas aku ni pecinta lgbt mcm mat liwat juga..

      Delete
  25. walau umno itu jahat kata org bulan tp sekurang kurangnya dia xpernah mengheret tuhan dlm mendapat undi . xpernah ckp malaikat turun dari langit membantu org bulan masa mng kat kelantan dulu. bila dah kalah mula nampak hantu. malaikat takutkan hantu ke org bulan.mata anda memang rabun malam .nikmat keamanan selama ini kerana telah ditadbir urus dgn baik o;eh kerajaan yg sedia ada. dia bkn dtg menggolek dgn sendiri. dgn keamanan itu anda turut sama menikmatinya. tapi anda semua adalah org yg kufur nikmat. kerana keamanan itu itu anda bebas bergerak . berceramah xkira waktu. memaki lwn anda dgn cam2 gelaran. mahafiraun, mahazalim, mahakafir, altantuya, badawi bodoh dan cam2 gelaran yg xsepatutnya disebut oleh org2 yg berserban dan berkopiah sperti anda.ingat anda pun akan dihisab jua diakhirat nanti. bkn org2 umno je walau anda telah diberi kunci syurga oleh pemimpin anda. pertimbangan tuhan tidak terlebeh tidak terkurang sedikit atas apa2 yg kita lakukan dimuka bumi ini. pas bkn agama. semua kerana kuasa kita yg sama2 mengucapkan shahadah berpolitik sampai memutuskan silaturahim. . hanya allah jua yg mengampuni kita....




    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu kalah nanti apa pulak n.ajis cakap..mgkin dia kata malaikat ambik u-turn krn sebelah dia ada simunafik iaitu mat liwat tengah kencing kepalanya...najis..

      Delete
  26. Nak share dengan korang ini cerita, kalau tak silap diAmerika, polis jumpa mayat seorang wanita, dengan menggunakan hp yang dijumpa disisi mayat wanita itu, polis telefon suami wanita itu dan mengatakan bahwa mereka jumpa mayat seorang wanita dan mahu dia kenalpasti identiti wanita itu, suami wanita itu pun matikan hp dan terus bergegas ketempat kejadian. Tiba saja disana,dia terus digari dan dituduh bunuh isterinya. Kenapa sisuami disyaki membunuh isterinya sendiri? Bagi yang bangang bangang disini..polis belum sempat pun beritahu tempat kejadian, sisuami sudah tahu dulu. rasanya sama tak dengan kes Atlantuya ...siapa yang tahu sangat tentang kes ini, dialah orangnya yang terlibat dengan pembunuhan ini ini.

    Walau apa pun, aku tabik dengan Najib kerana iman yang mantap. Walaupun, dberi umpan yang menarik tapi tak makan pun. Sayangnya lain orang yang makan, dia juga yang kena tanggung.

    ReplyDelete
  27. Syukurlah sahabat baik anuar ni sudah sedar dan insaf. Jangan kita subahat dengan kerja kerja dosa ini, bukan dosa kecil, memfitnah dan bersubahat dalam fitnah ini adalah dosa besar. Harta sebanyak mana pun tak boleh selamatkan kita dari seksa kubur dan seksa api neraka. Kematian pasti akan datang. Tiada siapa yang akan temankan kita dalam kubur. Insaflah semua. Jangan terpengaruh dengan tipu daya ejen ejen syaitan.

    Orang Melayu harus sedar Anuar gunakan mereka untuk kepentingan sendiri. Dia punya ramai kawan kawan dari kalangan orang putih, orang yahudi yang 'hebat hebat'. Apabila dia dah dapat apa yang dia cita citakan , dia akan tak akan pandang lagi kamu malah dia akan tendang kamu. Jangan jadi bodoh.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!