CILI KASI TARUK! WAHAI NURUL IZZAH, PERNAHKAH KAMU BEERKHIDMAT DI LEMBAH PANTAI?

Kalau anda rajin ke Lembah Pantai terutama sekali di Bukit Kerinci, anda akan dapat melihat barong panas dengan label perdebatan antara Nurul Izzah dengan Nong Chik.

Nong Chik awal-awal lagi dah kata, takat nak berdebat tapi tak bekerja, buang masa saja. Tapi penyokong-penyokong anak PAPA JAHAT berKOTE BENGKOK pula kata, Nong Chik pengecut sebab tak mahu berdebat.

Orang malas bekerja dan tak tahu buat kerja memang suka bercakap, berdebat atau bertengkar. Manakala orang yang rajin buat kerja pula, tak ada masa untuk berdebat, bertengkar, berbahas ataupun sembang kosong.

Itulah yang membezakan antara Nong Chik dengan Nurul Izzah. Sehingga ke hari ini, walaupun bergelar Ahli Parlimen Lembah Pantai, kerja Nurul Izzah hanya terkepit-kepit menayang tetek lima puluh sennya ke sana ke mari.

Ketika Nong Chik sibuk melayan dan cuba memenuhi keperluan penduduk Lembah Pantai menerusi kerjai-kerjanya, Nurul Izzah pula terus meroyan dan tersangat jarang menampakkan mukanya untuk rakyat sebaliknya cukup sibuk berbohong di sana sini.

Pusat Khidmat Masyarakat Nurul Izzah tu sendiri pun penuh berhabuk dan pintunya sentiasa dirantai. Kenapa Nurul Izzah tak nak debatkan perkara itu?

Sumber: Flying Kick

55 Responses to "CILI KASI TARUK! WAHAI NURUL IZZAH, PERNAHKAH KAMU BEERKHIDMAT DI LEMBAH PANTAI?"

  1. Papa kote bengkok anak cipap tenbam.Sama2 keling auta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. kata Kat diri sendiri ke. Raja tak bernegara tu ade telor tak. atau telor dia kecik mcm telor cicak? ATau mcm tokey dia juga, najis munghalazah, takut dgn perempuan. Kemudian bagi la alasan mcm2 utk tutup kemaluan yg kecik itu.

      Delete
    2. Hebat....anak bapak bukan main lagi berani...klu debat dgn puak nie gerenti nong chik kalah...fakta mrk mmg sedia ada direka selama2nya...maklumlah anak bapak...
      Yang heran...si bapak jadi bapok bila diminta sumpah laknat....
      Peliwat tetap peliwat beb...
      Pelayan pelacur tetap pelayan pelacur...
      Babi tak akan jadi halal...

      KUASA RAKYAT..
      KEBANGKITAN RAKYAT..
      TUMBANGKAN MAT LIWAT N GENG..

      Delete
  2. Kami penduduk Lembah Pantai tetap mahukan Nurul izzah sbg wakil rakyat kami.Kami tidak mahukan wakil dr parti perasuah dan perompak wang negara serta parti yg dihuni oleh orang2 bodoh dan dikuasai mamak padukang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Confirmed ko ni PESAKIT OTAK KRONIK!!

      Delete
    2. Keh keh keh....yg tetap mahukan Norule neh adalah pendudok LEMBAH PANTET saje sbb itu saja kerje mrk,,,memantet...tapi kalo pendudok LEMBAH PANTAI mrk kini dah sedar akan keBEBALan Norule ....kerje tarak twitter jer yg hebat....

      Sbb tuh ada pendudok Lembah Pantai yg xmengenali Norule sehingga kuar ayat popular neh 'AWAK NI SAPA...AWAK NI SEDARA ARWAH KE, XPERNAH NAMPAK PON".....

      hu hu hu ..MP Lembah Pantai pon penduduk setempat xkenal.....kesian kesian kesian.....balik la Norule...g jadi wakil LEMBAH PANTET kamu tuh...jaga laki kamu lagi baik....

      Delete
    3. Penduduk Lembah PantaiFebruary 22, 2013 at 11:36 AM

      Betul ke ko ni duduk Lembah Pantai? Cam tak caye je? Apa yg ko cakap tak sama cam yg aku nampak kat sini. Betul ke ni bai?

      Delete
    4. DUIT BRIM NAK KE. ANAK PGI UNIVERSITY NAK BIASISWA KE. PGILAH MINTA KAT MINAH TU. DIA BANYAK DUIT. JGN MINTA DGN KERAJAAN BN SEBAB YG BANYAK DUIT DAN BAYAR CUKAI ORG BN TAU.JGN KATA ITU DUIT RAKYAT. ORG PASSPKR TAK RAMAI YG PANDAI. JADI ITU DUIT ORG BN. JGN MARAH BN TAPI DUIT MELAHAP. MALU BRO.

      Delete
    5. 10.25.korang ni mcm pengikut syiah( which you all are probably) ajak debat sana debat cni sbb sebenarnya korang nak kemenangan bukan kebenaran
      Korang dah kecewa dgn hidup korang nak main the blaming game. Sebenarnya tak dapat apa yg korang nak mula la salahan org lain. Orang2 syiah mcm korang ni lahh. Ingat sikit darah sunni halal untok pengikut syiah ni. Dan dorang very2 hypocrate. Klau masa nabi muhd s.a.w. beliau tak mau debat2 sbb dia tau hati korang dah byk kekufuran. Lebihkan brsyukur. Klau diri susah org lain lagi susah dari kita.

      Delete
    6. Kau tanya NIzzah bapak dia mamak padukang mana? 10.25am. Lepas dtg cni. Cerita!!! Hang bgtau kami noh...

      Delete
  3. hehehehe...okaylah tu Anon 10:25. Kau dan keluarga kau seramai 5-6 orang tu boleh undi Nurul, kami yang lain, yang berjumlah 20,000 lebih akan undi BN. Jangan lupa panggil cecei dua tiga ribu lagi undi anak papa kote bengkok toron china doll, nanti habis pulak wang pertaruhan... nak beli bra camana? Pakwe kau si tian chua tu gerenti kalah punya, sape nak taja kau lagi?

    Setakat cakap kosong macam geng kau ni ramai. Nanti kita orang ajar papa luruskan kotenya okay! Tunggu PRU13 tau cecei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. confident je '20Ribu'.. sembang macam menang PRU12 kat Lembah Pantai je..

      Delete
    2. Nurul Izzah akan tumbang di Lembah pantai, carilah alasan apa nak cakap leoas kalah nanti - pengundi hantu ke, penipuan ke, pengundi pos ke atau apa saja untuk tutup malu

      Delete
  4. Saya penduduk pantai dalam teteap bersama Nurul Izzah..apa yang saya dapat lihat selepas pilihanraya yang lepas apabila UMNO/BN kalah, baru saya nampak banyk akviti/pembaharuan yang disekitar kawasan pantai dalam, Taman Angkasa, Kondo Rakyat, PRR kerinhci..kalu tak..hmm paham2 sendiri je la... saya duduk pantai dalam dekat 22 tahun...

    bila dekat pilihan raya time toh la cat rumah la... tar jalan la... kalu x... hampeh... dah kalah baru nampak muka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. UNDILAH DAN SOKONGLAH PARTI ANAK BERANAK PELIWAT.

      UNDI ANDA AKAN DILIWATI.

      Delete
    2. KAMI AKAN PASTIKAN UMNO TERUS BERKUBUR DI PARLIMEN LEMBAH PANTAI.

      Delete
    3. Yesza...undila Nurul Izzah krn insyaAllah nnt bole la anak2 Melayu tukar agama bila mncecah umor 18 tahun....itukan perjuangan dia.....

      Delete
    4. Cat rumah, turap baru jalan dan upgrade tangki najis tu dibuat tahun 2010 lagi oleh Kementerian Perumahan, takda kena mengena dengan PRU13. Maksudnya bukan dibuat semalam. Progrem tu menyeluruh seluruh negara bukan setakat Lembah Pantai/Kg Kerinci sahaja.Progrem Rangsangan Ekonomi.

      Selepas 2008, ekonomi domestik terbantut terutama di negeri-negeri taklukan PR ( Kelantan terbantut dah 23 tahun ). Jangankan untuk menyenggara kemudahan awam, Majlis-majlis Perbandaran dibawah Kerajaan Tempatan mati kutu sebab kewangan disekat oleh kerajaan negeri yang baru ( PR lah ). Masaalah sampah, taik ( yang enkorang lepaskan tiap-tiap pagi ), perparitan ( banyak kes banjir kilat!!) menjadi masaalah rakyat dibandar. Ada yang tak sedar sebab PR sengaja menutup masaalah ini termasuk juga disebabkan Ahli-ahli Majlis Perbandaran ( PR lah ) yang naik sawan/trauma dapat kuasa dan mula menakikahkan peruntukan Majlis Tempatan ( Ini juga ditutup dari pengetahuan rakyat oleh PR..siapa lagi ).

      Projek Ransangan Ekonomi semata-mata mau menggerakkan sektor ekonomi tempatan supaya jangan terus lingkup, memberi sedikit semangat kepada keresahan rakyat manakala mengelakkan prasarana yang dibina selama ini kusam, reput dan binasa ( PR tidak peduli, mereka boleh salahkan kerajaan pusat/UMNO walau mereka sebenarnya gagal membela rakyat ).

      Jadi yang anon 10.37am teriakkan itu takdak kena mengena dengan Nurul Izzah, Bapak dia atau mak dia...mereka menumpang glamer orang lain. Umpama musang berak atas busut sebelah malam ( orang tak nampak). Sebelah pagi dia jaja seluruh kampung datang tengok tahi dia," Tengok!! Tengok!!! Rakyat Pantai Dalam!! Taik aku menggunung nun tinggi!! Cotet dok atas longgokan tahi aku..Berjasa aku kan???

      Orang macam anon 10.37am tak bolah disalahkan. Aku terhidu taik dari otaknya.

      Delete
    5. Cat rumah, turap baru jalan dan upgrade tangki najis tu dibuat tahun 2010 lagi oleh Kementerian Perumahan, takda kena mengena dengan PRU13. Maksudnya bukan dibuat semalam. Progrem tu menyeluruh seluruh negara bukan setakat Lembah Pantai/Kg Kerinci sahaja.Progrem Rangsangan Ekonomi.
      --
      PA Abg Nong sesatFebruary 22, 2013 at 11:15 AM---
      Ko duduk pantai dalam ke bro ? sembang aku sendiri yang duduk sini.. nampk dan lihat semua toh.. betul2 sebelum PRU rumah di Taman Angkasa Jadi cantik dek CAT baru.. lu xperasan ke broo??


      cit kalu cerita pasal kelantan dok haru biru pasal air peruntukan 600 juta lu sekat lepas tu lu bising2 air kotor... aduhai.. aduhai..duit rakyat kelantan lu sekat lu bising2 dalam TV air koto..hahha..

      Delete
    6. Bodoh betul ko ni cai...kenapa wakil rakyat pr ko bacuuul?Negara kita ada parlimen...suruh dia suarakan...tak kan main politik jalanan jer..Setakat itu kebolehan yb korang...?Debat dan main pelacur!!

      Delete
    7. 10.37.. dan saya tggl d kgbr seumor saya lebih byk dari anda. And guess what. We let u keep on guessing.;-);-);-)

      Delete
    8. seperti yang dijangka arini 01/03/2013 depa tengah turap jalan depan petronas pantai dalam... nk pilihanraya kata kan.. cit..

      Delete
  5. Anak papa keling kote mengkok tu ada kasi cat kat ko ka.Ke ko syok kat dia.Binawe la ko ni. Anak papa kte mengkok tu bini orang la samdol.Ko nak mcm papa dia ka ttoron bini orang. Lu fikir sendiri la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang ada rupa keling tuh calon BN yang akan datang ni..:D xpayah pura2 x tahu pl pasal nk pilihanraya habis flat2 dicat.. jalan di tar.. org lembah pantau nampak.. dan boleh berpikir...

      Kawasan bandar bukan mudah B/N nak menang itu realiti ko kene tahu.

      lu sembang tapi tarak bukti... mulut lu selupa itu tong taik... banyak busuk.. :)

      Delete
    2. Kamu ingat klau pkr menang flat kau berlumut dorang akan dtg mengecat ke. Mimpi siang hari. Lu sembamg pon tiada bukti. Bukti yg nyata nikki cakap mu ni seperti haiwan.

      Delete
  6. Anon 10.24 tu bila pula penduduk Lembah Pantai lantik engkau jadi jurucakap mereka?
    Tu lah orang dok kata; dahla mata sepet, hidung tak mancung pipi tersorong-sorong.

    ReplyDelete
  7. Apa menteri lembu kalah kat lembah pantai dengan nurul? apa menteri telur kecik meroyan nak tanding lembah pantai tapi bacul berdebat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana berani nak berdebat, nnti bayk lagi yang bocor.. hahahah.. sembang dalam tv pung pang pung pang.. mari la berdebat tengok sapa yang benar sapa yang tidak benar... baru la adil..

      Delete
    2. KALAU NAK CAKAP IKUT MAIN DENGAR SAJA TAPA FAKTA ANAK KECIK PUN BOLIH. TAKKAN KAU ORG PENCACAI PEMBANGKANG MACAM ANAK KECIK YG DENGAR DONGENG MAK BAPAK JE. CUBA BUKA MATA LUAS2 DAN FIKIR DAN FOCUS TENTU NAMPAK PEMBANGUNGN DIA KELILING KAU. KAU FIKIR CERITA BURUK TENTANG PEMBANGKANG KAT PENAN TU DONGENG KE. CINA LGE USIR MELAYU DARI PENANG DARI BERNIAGA DIKAWSAN DULUNYA MEREKA BERNIAGA TU DONGENG. KE. ISSUE AIR KOTOR DIKELANTAN TU DONGENG KE. DAN ISSUE SELANGOE YG LONGKANG SUMBAT BANJIR DAN KOTOR SANA SINI TU PUN DONGENG KE. ADA MATA LIHAT ADA AKAL FIKIR. KAU NI MCM BANYAK SGT MAKAN BENDA HARAM TU YG SENANG CINA DAPP NAK TONGGANG.

      Delete
  8. Minta cai2 PR, jgn mendabik dada sgt ye. Lihat shj jumlah kelebihan undi PR dilembah pantai, 2800 sahaja dari jumlah pemilih 56000. Tidak banyak mana sgt. Dgn keadaan semasa hari ni, aku rasa tidak susah utk BN menang, kerana sebhg penyokong2 BN dulu yg berpaling tadah kembali menyokong BN. Siap le korang PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang mendabik dada cai2 umno.. kat atas tadi dah confirm dia cakap 20ribu sokong dia..confrim2 je..:) walaupun satu undi tetap akan merubah segalannya..yang berpaling tadah dan menyokonh PR pl macam ne? so umno BN x mudah nk memenangi pilihanraya kawasan bandar. realitinya..

      Delete
  9. DEBAT..DEBAT..DDDDDDDEEEEEEEEBBBBBBAAAAATTTTT. Timbul kan persepsi negative. Timbul kan Fitnah Punah Ranah... BUKTI tade pun... semua Debat Modal Ail Lior Basi Dan Air Lendir Pantat..YB Lembah PANTAT

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari dok pung pang pong pang dekat TV sorang2.. baik cakap dekat tunggul.. cit... dok timbul persepso negetive takpa pl..
      Debat la atlease tau sapa yang ada fakta..

      Sembang je lebat..
      Ajak berdebat lari macam hujan lebat.. cit

      Delete
    2. hebat bahasa anda..ingat pada sakaratul maut.. kita semua akan di adili di padang masyhar..
      -smoga kita semua diberi hidayah-

      Delete
  10. Puak munafikin yang melacur agama utk raih undi akan aku tolak.Tak kesah bapak mahupun anak....NOKTAH.

    Bekas ahli pkr kota

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sentimen aku sama dgn kau bro..tapi klu mrk mengupah aku berkempen..aku tolong.
      Tapi aku akan undi org lain..klu dia blh jadi munafik...aku pun boleh...

      Ahli pkr lembah pantai

      Delete
  11. Debat... Debat... dekat 5 tahun PR jadi YB YB dekat kawasan depa, apa hasil positif yg depa dah buat ??? HABUK pun takde. Lagi mau debat... DEBAt lah Untuk Padang Belakang... sebab Kepala BUTUH bapak YB Lembah Pantat suka tutuh belakang.

    Mari Kita Debat Tajuk2 Berikut.
    1) Siapa Rogol Saiful, Azizan & Adil Angkat?
    2) TPM mana ada Skendal dengan Bini Orang
    3) TPM mana makan hasil Judi MAGNUM
    4) TPM mana suka main tennis dkt Tivoli Villa
    5) Ketua Pembangkang mana jolok Puki China Doll
    6) Siapa Hilang Jam Omega
    7) Siapa Kata Tok Guru Nik Aziz tak tahu pasal ialan dan Hadi ikut saja
    8) Menteri mana bagi projek IOI pada keluarga dia
    9) Siapa kawan baik org Australia yg GAY
    ....... Banyak lagi

    ReplyDelete
  12. Cai2 PR nak tau tak ? Nurul tak akan bertanding lagi di parlimen lembah pantai dlm pru 13 nanti...dia nak lari ke tempat lain ikut macam papa dia..Dua beranak dah rasa tak selamat bertanding di lembah pantai dan permatang pauh. Rakyat dah
    sedar siapa mereka berdua tu...

    sebaliknya Raja Nong Chik secara gentlemen bertanding di parlimen lembah pantai dlm pru 13 mengganti DS Sharizat Jalil.

    Rakyat lembah pantai dah tak mau Nurul mewakili Parlimen Lembah Pantai. Apa sumbangan terbesar nurul kat lembah pantai ? Raja Nong Chik yang buat kerja dan memantau segala masalah rakyat di situ..Tiap2 bulan boleh nampak Raja Nong Chik turun padang..

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!

    ReplyDelete
  13. wayang je..aku dengar nurul tak berani nak tanding kat Lembah Pantai lepas ni?? hahahaha... baguslah.. BN boleh menang dengan lebih senang.. Nurul dah jadi mcm bapak dia.. lari sini sana cari...

    ReplyDelete
  14. Nurul sayang,
    Dpd ko giler nak berdebat..lbh baik ko tlg bersihkan nama bapak ko..sanggupkah ko biarkan org tuduh dia peliwat dan pelayan pelacur...Tak pun ko pi tolong bapak ko pi cari jam omegay nye yg hilang tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangatlah...baik kau cuci bersih nama bapak kau dan diri kau sendiri... Kalau tak dapat jugak...selalu2 lah bersama dgn emak kau..kesian sgt aku tengok dia sejak bapak kau giler nak jadi pm...makin keruh wajah sheikh nye tu....

      Delete
    2. hahahaha....tapi nurul anak papa bengkok sibuk tolong papa dia sebarkan fahaman sesat pluralisme...mana ada masa nak carik jam omegay.....lagipun kak jijah je yang tau jam tu kat mana....

      Delete
    3. SETUJU SANGAT. KALAU JADI ADUN LONGKANG PUN TAK BOLIH NAK BERSIH MCMANA NAK BERSIHKAN NAMA BAPAK YG DAH BANYAK LUMUT TU. JADI JUAL AIR LIOR JE KESANA SINI. TAPI JGN RISAU ADA RAMAI JUGA PENCACAI MCM ANON2 ATAS YG SOKONG DIA FIKIR GUNA AIR LIOR JUGA AKAN IKUT DIA.

      Delete
  15. Saya pengundi lembah pantai..dh 4 thn duduk luar. Pru kali ni pasti undi BN.
    Memang jelas kerja Datuk Raja Nong chik. Ramai yg suka dgn dia..yg tak suka tu biasa la.

    Ayuh rakan2 pengundi lembah pantai UMNO BN semakin baik dr hari demi hari. Sokongan dan teguran kita akan mjdkan institusi ini kekal terbaik utk mjaga kepentingan kita.

    Hrp datuk raja dpt majukan sipiritual di sini. Ini isu yg paling parah. Mslh hati yg tak tenteram dan liar akan mbawa mrk cenderung utk bebaskan diri dr agama. Tengoklah hujah2 diaorang kat atas tu..xde hal la pluralisma yg nurul bawa tu..
    Bawalah ust. Kazim atau mana2 ustaz yg sejuk hujahnya.

    ReplyDelete
  16. Sah...pihak reuters mengatakan geng bapak liwat batu api dlm pencerobohan tentera sulu di lahad datu.
    Tak heran blog2 pr awal2 lagi pi canang sana sini ttg hal tersebut siap kutuk kerajaan...sedangkan blog2 pro bn blm tahu lagi alkisah sebenar..
    So..sapa yg jadi batu api dgn mengancam keselamatan rakyat dan negara akan aku sumpah sehina babi ternak dapig....sial korang
    Memang sial korang yg jadi batu api tu...sial sesialnya....

    Bekas ahli pkr kota

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes...bhai aku setuju dgn apa yg lu hujah kan...mmng kes ini seolah2 ada master mind utk menjadikan ia havov dan sensasi...seolah2 peristiwa ini mnjadi urutan kepada rci yg sedang panas di sabah...logik ke utk dtng mnyerang ke sebuah negara dgn tuntutan utk menyerah kedaulatan hnya 100 org...

      Kita pun menjadi pelik kenapa kerajaan tidak menyerang balas,sedangkn pada aku ia cukup mudah utk pasukan keselamatan menangani masalah ini.. Tanpa perlu merujuk mana hujung mana pangkal..mereka terus mnhinakan pasukan keselamatan kita...dan aku sndiri prnh berdakwa dakwi dgn satu bhai tntng isu ini...dan ada aku tulis 'kita tak boleh tahu semua atas faktor keselamatan' dan aku dikatakan tidaj faham...

      Syabas kepada pasukan risikan yg telah menghidu konspirasi ini,dan kementerian keselamatan telah bertindak secara profesional,kerana seolah olah ada pihak yg mengharapkan terjadi sesuatu yg sensasi...bhai aku tak terkejut yg 100 org ini bukan perjuang gerila utk kepulauan sulu,tetapi mereka ini manusia bajingan yg sngup laku apa saja asalkan dibayar....lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
  17. Anon Feb 22. 9.07pm

    Terima kasih kerana saudara membawa isu pasal pencerobohan puak keturunan Sulu. Memang sah berita drp Reuters dan pihak kerajaan Philippines bahawa pihak pembangkang Malaysia yg membawa masuk mereka untuk bincang isu tuntutan tanah oleh puak Sulu.

    Nasib baik kerajaan BN pimpinan DS Najib bertindak bijak dan berdiplomasi bagi mengelak pertumpahan darah memandangkan pihak Sulu tu bersenjata...

    Puak pakatan haramjadah PR banyak bawa masalah kepada rakyat di saat Malaysia akan menghadapi PRU 13 tidak lama lagi....Sekarang rakyat Malaysia yg cintakan keamanan terpaksa bersama-sama kerajaan BN menangani isu yg belum pasti kesudahannya...puak PR dah byk membuang masa dan tenaga pihak keselamatan negara untuk bertungkus lumus menghadapi isu kritikal...

    Kesimpulannya puak2 PR ni memang kerja nya hanya mahu menjahanam dan menghuru hara negara Malaysia...Lepas isu ni apa lagi puak PR nak buat ?

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg jahay sangat. Jaja hal negara kat org luar. Melalak2 minta tlg negara luar dgn alasan negara kita penuh rasuah, racust dan tidak telus dlm pilihanraya. Kalau org ada otak rakyat Malaysia mesti marah hal2 begini merosakan nama negara kita. Umpama suami isteri menceritkan keburukan rumah tangga pada org lain. Inilah yg di lakukan olih manusia sekor ni. Dia dah tersimpang jauh. Cuma penyokong pass pkrr yg pelahap nak ke putrajaya saja pejamkan mata. Tidak takut bala Allah. Fitnah menfitnah mmg mainan mereka. Tapi sidunggu yg malas berfikir sentiasa menerima benda negative ni.

      Delete
    2. Puak ini tahu mereka tak boleh menang itu sebab mereka ambil jalan ini. Mereka dah DESPERATE!. Anwar kata kat orang AUstralia, kalau mereka kalah pada PRU13 adalah disebab penipuan besar besaran oleh BN, sebenarnya mereka sudah nampak mereka akan kalah besar besaran kerana itu awal awal lagi Anwar kata macam tu untuk menutup malu dan untuk menghalalkan rusuhan ala 'arab spring' yang diwar warkan.

      "MANUSIA MERANCANG, ALLAH JUGA MERANCANG DAN ALLAH SEBAIK BAIK PERANCANG" ALQURAN

      Delete
  18. Nururl Izzah tu bkn Ahli Parlimen Lembah Pantai lah. Tp lembah Pantat.

    ReplyDelete
  19. Anak branak sama je perangai dajal..!!

    ReplyDelete
  20. masa debat tu la peluang RNC nak bantai NI bentangkan fakta...setakat bising kat media buat apa...ibarat tangan, kaki & kaki NI diikat lepas tu ajak bertumbuk... Imam Syafie berkata:“Aku mampu berhujah dengan 10 orang yang berilmu tetapi aku pasti kalah dengan seorang yang jahil, kerana orang yang jahil itu tidak pernah faham landasan ilmu”.

    ReplyDelete
  21. Allah akan melaknati anak papa keling kote bengkok sbb gagal menjalankan tanggung jwb kpd penduduk lembah pantai.Dia gagal sebagai isteri kpd suami nya kerana lembah pantai sudah menjadi lembah pantat disbbkan dia tak jaga dgn baik nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul3x.....anak beranak munafik, mudah2an dia dan papanya cepat2 dilaknat oleh Allah SWT....Amin3x.

      Delete
  22. Penduduk lembah pantai dah ramai syiah. Arqam dulukan bertapak d sana. Sesat lagi menyesatkan. Elok panggil kg sesat.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!