CILI KASI TARUK! PENDEDAHAN PENIPUAN TABUNG MEMALI OLEH AHLI PAS SEUMUR HIDUP EPISODE 2

5 Responses to "CILI KASI TARUK! PENDEDAHAN PENIPUAN TABUNG MEMALI OLEH AHLI PAS SEUMUR HIDUP EPISODE 2"

  1. Dalang Wayang Kulit Di Cari ... Bertahun Menghilang

    Rakyat ingin tahu kenapa dua anggota polis tu membunuh. Selama ini mereka tiada kaitan dengan ALTANTUYA SARIBU . Atas arahan siapa sebagai dalang pembunuhan. Mereka bukan gila jika kerja pun pengiring PM.

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=337207966385778&set=a.227281110711798.41196.227154754057767&type=1&ref=nf

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe klu ko cx balik diorang tu ada kaitan dgn bapak ko.. manalah tau sebab bapak ko mungkin org yg terakhir menjilat puki altantuya tue....

      Delete
    2. Bhai...utk persoalan lu,yg mengatakan rakyat nk tau apa sebenar yg berlaku....kes ini telah berjalan dimahkamah...tertuduh tlh didakwa...utk menjawap soalan lu...sila dptkn maklumat penuh dari...peguambela, peguamcara,pencatat,polis mahkamah,saksi atau paling senang tukang sapu sampah di mahkamah...cuma kes ini amat pantas di selesaikan sbb tidak bnyk pernangguhan..

      Bhai...yg menjadi persoalan kepada rakyat skrg kes liwat,seks tnpa nikah,kelucahan dlm video serta saman demi saman yg terus ditangguh dan tertangguh...bhai kes azila dh selesai dh pun....lu tak puashati lu pergi repot polis utk kes trsebut di ulang sekali smpi lu puas hati....


      Bhai...knp lu tak bangkitkan tntng kes anwar yg bnyk tak diselesaikn atas pernangguhan yg anwar buat...bhai terlalu bnyk tanda tanya didlm sisi hidup anwar...terlalu bnyk misteri yg belum terjawab??? Lu fikirlah

      Delete
  2. otaistillkickFebruary 10, 2013 at 12:49 PM

    Dalang Wayang Kulit Di Cari ... Bertahun Menghilang

    Rakyat ingin tahu kenapa dua anggota polis tu membunuh. Selama ini mereka tiada kaitan dengan ALTANTUYA SARIBU . Atas arahan siapa sebagai dalang pembunuhan. Mereka bukan gila jika kerja pun pengiring PM.

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=337207966385778&set=a.227281110711798.41196.227154754057767&type=1&ref=nf

    ------------------------------------------------------------

    Mesti sorok bro, kalau tak sorok memang nahas le orang yang bagi arahan tu.
    Tapi kalau selain orang berkenaan yang bagi arahan dah lama dapat dah.
    Mungkin dia sedang menyorok dan bertalaqi dengan nik aziz @ hadi awang....

    ReplyDelete
  3. Raja petra klu ada baca blog ini..tolong dedahkan komplot mat liwat dalam isu ini...semua org tahu ketika itu mat liwat msh hebat dan disanjung.Pengaruhnya dlm polis..atm..imigresen spt yg didakwa... mtk tuan tlg dedahkan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!