CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, February 20, 2013

CILI KASI TARUK! GUAN ENG ARAHKAN DAP DAN PR JOHOR TUTUP MULUT! MANA DEMOKRASINYA NI?

Apa? Tokong suruh diam ka? Aiyaaa tokong aaa mana boleh ini macam lu kata lu orang amalkan demokerusi, so kasi mereka cakap la in public! After all ini public interest maaa. Apasat mau senyap-senyap dan mau suruh tutup mulut Tokong? Errr ke Khalifah dia ni? Aku konpius la..

Itulah DAP ni, sendiri punya parti pun takleh nak kawal, pemilihan CEC pun tipu, dengan ROS pun taknak kerjasama, silap-silap parti komunis chuvinis dan komunis ni bakal diharamkan. Ada hati pulak si Tokong ni nak belasah SPR! Ptuuiihhh.

Aku syok tengok perbalahan PKR dan DAP kat Johor ni, sebab benda ni semakin serius, susah nak kawal dah ni...negeri pertama Pakatan bakal terkubur adalah di Johor nampaknya..kah kah kah

33 comments:

  1. Haha seronok btl aq tgk drg ni..gaduh lg byk2 klu dah bosan bgtau aq biar aq jentik telur korang muhaha

    ReplyDelete
  2. Tokong ni mmg babi pun pentingkan diri sendiri je...

    ReplyDelete
  3. Laaa korang tak tau ker? DAP tu sebenarnya adalah DEMO ACTION PARTY. So kalau kena orang lain dia demo, kalau kena kang batang dia jadi DONKEY ACT PARTY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia kata EC tak BERSIH, tapi dia punya CEC lagi tak BERSIH,buat kerja dalam gelap pulak. Kalau jadi PM nanti banyakla benda yang dibuat dalam gelap.

      Delete
  4. Tanda-tanda jelas keruntuhan Rejim Korup#1 Asia telah turun dari langit!

    1) BUMBUNG STADIUM SULTAN MIZAN RUNTUH LAGI!

    2) 100 lanun serang Lahad Datu, kata Sabah bapak dia punya....Najib diam.........

    3) PSY enggan gaul Yee Sang dgn Najib

    4) Rakyat penang kata NO! bila ditanya PM "are you ready for BN?" tiga kali!

    Sesungguhnya terdapat tanda-tanda yang jelas bagi orang yang mengetahui.

    Disarankan agar pembesar-pembesar BN jangan keluar rumah....takut DISAMBAR PETIR. Allahu Akbar!

    Kalau terpakasa keluar juga , pakailah helmet, takut burung Ababil baling batu tajam Sijjil dari neraka! Subhanallah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah apa2 la ko ni.....sebut nama Allah sana sini.....tapi citer kartun ko bawak....nampaknya ko ni kena dapatkan rawatan kat mana2 pusat pemulihan akidah...

      Delete
    2. Yang ini kau bohong.aku anak penang aku ada disitu.hadirin semua mengatakan yes yes yes for bn..boleh tengok tv1/tv3 .yang kata no tu ialah blogger FUCKATOON doctored the video.kau ak payah fitnah dan berbohong.

      Delete
    3. Nak sebut tanda2 kejatuhan pr terlalu banyak....
      Aku cuma ambik 2 jer lah.
      1) meliwat dan masih meliwat
      2) layan pelacur dgn rakaman video besi

      Tak payah banyak....takut ada yg gila meroyan..kesian.

      Delete
    4. tanda BN nak mampus ialah 24 jam BACHOL

      Delete
    5. Anon 5.17pm

      Yes !!! betul kata ko. Memamg betul puak haramjadah PR tu menipu !!!!Siang dan malam edit gambar dan video nak memfitnahkan BN.

      Long Live BN !!!

      Anti Pakatan Haramjadah.

      Delete
    6. tanda PR nak kalah memang banyak beb....kalo sbg islam sejati nak cite pasal pemimpin ummah dah tentu PR ler yang paling gagal. nak tubuh negara islam dah d gugur lepas tue nak tegak undg2 islam kecut giler dgn OKU. so atas sbb apa ko nak pangkah PR. aku rasa BN dan UMNO aje mampu meneruskan perjuangan menegakkan syiar islam sambil menghormati agama lain d negara tercinta ini

      Delete
    7. Kalau nk kata tanda2 itu BN nk jatuh suke hati ko la... Masalahnya sekarang aku tgk PR yg makin tah apa2... sana sini masalah... ko kalau nk jilat sngt anuar ibrahim itu pergilah. aku rasa kalau anuar kalah lagi kali ni, dia boleh kene heart attacked~! jangan sampai dalam kubur pun nnt dok laung2 jerit2 nk jadi PM..

      Delete
  5. Sebagai ahli pas...aku dah bosan dgn gelagat munafikun ni...korang nak kutuk pas...kutuklah...mmg patut pun.Mmg aku dah cukup bosan dgn parasit dan geng anwarinas..
    Suarakan dlm blog pr ttg masalah dlm pr...haram disiarkan...itukah namanya demokrasi?
    AKU DAH BOSAN...CUKUP BOSAN

    Ahli pas biasa

    ReplyDelete
  6. Bumbung stadium di KT runtuh untuk kali kedua. Satu lagi projek kerajaan BN/UMNOgok/APCO.
    Asalkan Bukan Umno atau parti Syaitan seperti mana digelar oleh Tun Mahathir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh tak boleh diajar, sombong tak boleh ditegur.

      Delete
    2. Bumbung stadium runtuh sbb arkitek nyer RAJA DOT DOT..satu lagi kerajaan kelantan tak pandai jaga kemudahan awam..jaga tandas pun tak reti ni pulak nak jaga stadium.

      Delete
  7. Assalamualaikum,
    Pohon kawan2 singgah channel Abu Aqif, channel t'sebut sedang hangat menerima komen negatif (bkn kritis membina pun). Depa pakat dislike. Jom ramai2 kt ke sana, banyakkan sokongan pd Abu Aqif. Depa tgh kaluit.

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Antara rakan parti pr saling berjaga-jaga..Sentiasa waswas antara mrk..
      Aku pun waswas dgn janji manis mrk...

      Pengundi muda atas pagar..

      Delete
  9. Cara ko komen ni memalukan, bunga je banyak isi langsung takde sama dengan bapa spiritual ko Anwar bin Ibrahim, kalau dia bercakap habis!!! taraf bendul macam ko melopong, padahal satu isi pun takde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malam tu ada aku pegi dengar ceramah Anuwar ni, saja nak ikut perkembangan minda dia ketika under stress PRU13, sebab aku nak siapkan thesis kajian gelombang minda dan emosi terhadap tindakbalas tekanan melampau. Hypothesis yang aku buat adalah sampel orang yang paling tertekan didunia sebelah sini sekarang tidak lain daripada Anuwar, atas sebab-sebab berikut:

      1. Dia merasa dirinya terhebat. Dia benci Dr.M (kini Tun). Dia tak respek Pak Lah (kini Tun). Dia benci DSN (kini PM).Ketiga-tiga PM ini pada Anuwar adalah manusia buruk dan mendatangkan sial pada dirinya dan rancangannya.

      2. Dia merasakan dirinya menjadi lebih terhebat bila mendapat pengikut yang taksub, dan sedia dimanupulasikan ketahap longkang.

      3. Dia amat takut kepada diri sendiri, dan terlalu amat takut kepada masa hadapan. Dia menganggap PRU13 adalah the Last War for the Last Battle.

      4. Dia tidak yakin kepada kekuatan PKR dan kepimpinan yang ada. Dia hadkan kepimpinan tertinggi PKR kepada isterinya, anaknya dan pembantunya Azmin.

      5. Dia amat curiga kepada pemimpin-pemimpin PR lain, termasuk pimpinan bawahan PKR semasa disebabkan pengasas-pengasas PKR terdahulu telah banyak mmeninggalkan perjuangan parti.

      6. Dia takut menghabiskan sisa usia didalam penjara atau bebas dengan keaiban.

      7. Dia sudah kehilangan sokongan dan pengaruh dari luar negara. Rangkaian antarabangsanya semakin ranap, kawan-kawan semakin menjauhkan diri kecuali beberapa kerat yang mengharapkan pulangan pelaburan.

      8. DS Najib semakin popular dan memenangi hati-hati rakyat, menunggu diterjemahkan melalui kertas undi.

      9. Dia tahu selama ini PKR tidak buat apa-apa kebaikan kepada rakyat dan negara walaupun pernah berjanji macam-macam, dan dia sendiri sentiasa memutarbelit kebenaran.

      10. Dia takut Melayu sedar dari polemik dan desepsinya, dan UMNO/BN semakin kuat.

      Kalu ada hypothesis lain, boleh juga enkorang bantu aku kat sini sebagai pencerahan. Mana tau aku dapat Hons nanti.

      Delete
  10. PR = Pakatan Reput a.k.a Pakatan Rentong......burnt and rot in Hell.

    ReplyDelete
  11. eleh eleh macam bawah UMNo tak de pusat hiburan dan arak serta judi. UMNO harbi yang munafik

    ReplyDelete
    Replies
    1. memanglah ada untuk kaum kapir TETAPI TIDAK seperti cendawan tumbuh lepas hujan. sana sini rumah urut dan rumah pelacur.

      sekolah ker tak pernah pergi sekolah??? siapa yang lebih munafik..tanya diri sendiri dulu sebelum munafikkan org lain.

      Delete
  12. Umno/APCO merupakan satu parti lawak yang hanya melakukan sesuatu dengan niat untuk mencuri kekayaan negara. Taubatlah umnoputra/ahli parti syaitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko xdpt br1m ke?

      Delete
    2. Lucu baca fitnah dpd pecinta lubang taik nie....
      Peliwat tetap peliwat
      Pelayan sundal tetap pelayan sundal
      Babi tak akan jadi halal....

      Delete
    3. BR1M ambil..mulut memfitnah. Tulah standard otak macai peliwat.

      Delete
  13. anon 7.59pm 20 feb.

    ko tu tau ke apa menatang APCO ? org lain ckp APCO ko pun ikut ckp APCO.. tlg jawp la ape tu APCO ?

    Long Live BN !!!

    Anti Pakatan Haramjadah

    ReplyDelete
  14. MELAYU KALAH JADI ABU - BERTABURAN BERSELERAKAN. CINA MENGUNDI DAP ATAU APA2 PARTI PUN DIA ORANG TETAP HIDUP.

    DIA ORG DAH LAMA NAK TENGOK MELAYU MAMPUS LEMAS DALAM PERGOLAKAN SESAMA ISLAM/MELAYU.



    ReplyDelete
  15. Tengok orang khafir pandai minum arak tapi juga pandai cari duit. Ada minum baru ada niaga. Itu sebab kalau orang bukan khafir nak pandai niaga harus ikut belajar orang khafir dimana semua boleh ! Haram tak haram semua buat baru boleh berjaya ! Ada faham Kah !

    ReplyDelete
  16. Anuar ibrahim ni kalau dah dalam kubur pun mesti dok jerit2 nk jadi PM Malaysia....

    ReplyDelete
  17. JOHOR Tidak sekali2 menerima peliwat kote bengkok walau pun pernah mendapat anugerah tuhan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!