CILI KASI TARUK! BEZANYA ANTARA PM DAN PM WANNA BE BUT COULD'NT BE!

Kat atas ni gambar PM bersantai dengan rakyat. Walau dilahirkan didaslam keluarga yang bersada sebab ayah Perdana Menteri masa tu tpi Pm kita takde masalah untuk duduk bersila dan lepak dengan rakyat.

Kat bawah ni pulak, gambar PM want to be but couldnt be, si anwar belakang mari yang telah menyerahkan sumbangan cek kepada orang Hamas, namun aku diberitahu duit tu bukan si jubs ni yang kumpul pun, yang kumpulkan dana tua dalah sebuah NGO, alih-alih si peliwat ni hijack majlis orang macam dia biasa buat sebelum ini.

Dah la si Anwar ni tumpang majlis orang pastu dia punya pencacai upahan boleh kata pulak yang si Afdlin ni yang nak bersama Anwar untuk serah derma! Waduh! Waduh! Pak Juburi, apa benda la kau ni. Makin lama makin bangsat je aku tengok kau ni...kesian...kah kah kah.

Oh ya, kisah penuh majlis yang Anwar hijack ni boleh dibaca KAT SINI

33 Responses to "CILI KASI TARUK! BEZANYA ANTARA PM DAN PM WANNA BE BUT COULD'NT BE!"

  1. waduh waduh pak , apaan ini ya bapak najib ngisap curut. emang dia pandei bersinetron ya. akakakakakakaka.



    http://hanief.blogspot.com/2012/01/najib-hisap-curut.html

    ReplyDelete
  2. wakakaaaaa ini bapak adlin suki udah kasi main bu rosama punya pantat ya.kakakaka


    http://www.youtube.com/watch?v=5T2YX6pBB6k&feature=player_embedded

    ReplyDelete
  3. ka kaka baru dok bersila atas lantai dah nak publisiti. awat tak pernak sembayang ka yang bersila pun nak heboh.Tegeliat telog kot.

    Yang pasai hamas tu pulak, check di beri di pejabat keadilan yang hamas datang. hijack burit kak bedah apanya tu.

    ReplyDelete
  4. Nuar ni semua nya palsu. Dia tgk orsng lain buat, dia pun nak jugak.Tu dia bagi cek palsu kat arab mana yg dia upah.Satu pun tak ada yg ori dia pernah buat.Dasar munafik.Mcm ni ada jugak manusia yg bodoh bingai yg percaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh punya UMNO. Ungat pi makan agin kat gaza ka? Takyah pi sana woi, Hamas mai sini la. Whos the man?

      nak tau sapa arab tu?

      Selain Waled, wakil Hamas yang hadir ialah bekas Menteri Hal Ehwal Sosial Gaza, Ahmad Al-Kurd, Dr Nazim Syeikh Ahmad Yassin (saudara kepada pengasas Hamas, Syeikh Ahmad Yassin) dan Abd Nabi Al-Rantissi (saudara kepada pengasas bersama Hamas, Abdel Aziz al-Rantissi).

      Delete
    2. cakap je al-Juburi takot nak ke Gaza, silap2 kene buat Apology Tour lagi la mintak maap sama bapak Yahudi kat Amerika sane. PRU dah hampir, kalau Al-Juburi buat camtu, awal-awal Al-Juburi kene mintak jadi lecturer sama Wolfowitz....

      Delete
    3. Satu geng besar terorist kat m'sia. silap-silap peluru berpandu hinggap ka kl

      Delete
  5. setakat replika cek aku pun boleh. nak wayang tu agak-agaklah anwar temberang je lebih ,,

    ReplyDelete
  6. ni la UMNo publisiti murahan bersma rakyat konon. Gambar pun preplanend konon wasatiyah. Tapi birthday parti habiskan duit rakyat sampai 80k. Ada rakyat di jemput? private party using public funds. Wastiyah konon. Hipokrit tahap babimapus ada la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasatiyah apa.......najis muhalazah pun najib tak tahu apa maksud.

      Delete
    2. Bukan tu nama penuh dia ka?

      Delete
    3. Tabung Memali ape citer pulak...

      Delete
  7. tak heranlah cek tendang tu

    ReplyDelete
  8. Ooooo.... ni pulak gambar insan yang digelar al-juburi bin al-liwati. memang betul lah org cakap, tengok muka pun iras2 jubur manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi muka dia elok skit dari Najiburit

      Delete
    2. Nuar alJuburit walliwati

      Delete
  9. 700k pakatan bagi kat hamas, UMNO buang atleast 700k pi lawatan syok sendiri gimik politik. Balik sini rakyat lagi meluat adala. Bangang punya UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEKURANG-KURANGNYA UMNO TAK MENUNJUK-NUNJUK NAK BERSEDEKAH PUN. KALAU SETAKAT REPLIKA JE. 700K KALAU DUIT TAK ADA BUAT APA

      Delete
    2. Aljuburi dan Najiburit berlumba-lumba bagi duit kat arab. Bila kita nak dapat duit? Kalau takat 500 tak payahlah.

      Delete
    3. Komen paling bangsat dan bodoh. Sendiri tengok dan nilai diri sendirilaa bhai...lu lagi bangang tak tahu baca surat khabar laaa...

      Delete
  10. Tak yah berangan la anwar nak jadi pm. Umo dah pon lanjut ada nak 64 kot. Kalah pru ni, nk tunggu sepenggal lagi ke?

    Pru ni BN MENANG 2/3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN i/3 pun bertuah.

      http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=49601:latest-intelligence-pr-to-win-124-seats-bn-98-rm5-million-going-rate-to-lure-pr-contestants&Itemid=2

      Delete
  11. steady la gambar pakatan nampak pro, Gambat BN blur macam kamera haprak. Mesti tipu rakyat beli kamera rm200 tapi claim 10k. Babi anjing punya BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biadap komen yang tak beradab.Membesar dan bersekolah pun harap bantuan kerajaan tapi mulut busuk macam tong taik...

      Delete
  12. http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=51081:anwar-welcomes-high-powered-delegation-vows-more-solid-and-clear-support-for-palestine&Itemid=2

    ReplyDelete
  13. Najib, Satu-Satunya PM Yang Takut Dengan Pilihanraya

    Ambo nak umum dah, itulah ayat terbaru yang dilafazkan Najib mengenai tarikh PRU 13. Sebelum ini, sudah beberapa kali beliau cuba memberi bayangan tentang tarikh pilihanraya akan diadakan. Pihak pembangkang pula cuba meneka beberapa tarikh yang difikirkan logik untuk Najib membubarkan Parlimen.Tetapi semua tekaan dan ramalan itu tidak menjadi kenyataan. Apabila beberapa hari lepas, Najib sekali lagi membayangkan tentang tarikh pilihanraya, rakyat sebenarnya tidak lagi teruja. Jauh sekali merasa suspen dan terkejut.Tarikh piliharaya kali ini bagi rakyat sudah jadi anti klimaks. Tiada sesiapa pun yang stim dengan bayangan tarikh pilihanraya yang disebutkan Najib itu.Ini kerana inilah kali pertama sejak Allah SWT menciptakan pilihanraya untuk Malaysia, ia diadakan di penghujung tempoh atau akhirnya mungkin terbubar dengan sendirinya. Sebelum ini pilihanraya biasanya diadakan dalam tempoh tiga tahun lebih selepas pilihanraya sebelumnya atau sekurang-kurangnya setahun lagi sebelum tempohnya berakhir.Di era pentadbiran Mahathir, beliau biasanya mengadakan pilihanraya umum sekurang-kurangya setahun sebelum tempoh edahnya berakhir, biar bagaimana getir sekali pun cabaran politik yang dihadapinya. Pilihanraya 1990 dan 1999 misalnya, ia diadakan ketika suhu politik sedang mendidih ketika itu.Di era Pak Lah juga begitu, selepas mengambil alih pentadbiran daripada Mahathir pada 2003, hanya beberapa bulan selepas itu beliau mengadakan pilihanraya iaitu pada 2004. Pilihanraya 2008 juga diadakan ketika Pak Lah panas dengan pelbagai isu serangan daripada Mahathir.Hakikatnya, mereka tidak takut mengadakan pilihanraya dan tidak menganjak tarikhnya sehingga ke penghujung tempoh.Hanya Najib yang kelihatan takut mengadakan pilihanraya. Tarikh akhir Parlimen dibubarkan ialah 28 April depan dan sekiranya Najib masih takut memilih tarikh untuk mengadakan pilihanraya, Parlimen akan terbubar dengan sendirinya pada 29 April itu.Tetapi ada juga beberapa Dewan Undangan Negeri atau DUN yang tarikh luputnya lebih awalnya daripada itu. DUN Johor yang paling awal tarikh matinya iaitu 21 Mac. Bermakna jika selepas 21 Mac, tarikh pilihanraya tidak diumumkan, DUN Johor juga terbubar dengan sendirinya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu takda idea ke smpi satu komen lu nk pindah sana sini...hahaha kerja senang beb..

      Delete
    2. Yang best sekali najib bukan PM yang dipilih rakyat. Kalau kalah Malu siot

      Delete
    3. Sabar jelah. Sampai masa dia umumkanlah.Nak tahu juga saudara ni dok pi mengundi ke tidak? Jangan asyik fikir PM tu takut je. Dah tak lama lagi dah....sabar le ya...

      Delete
  14. Biasa lh anwar al juburi sapa tak kenal dia kan mmg suks cr publisti murahan

    ReplyDelete
  15. Biar lah kat peliwat tu dia nak syok sendiri berapa lama sgt lg lah tgl utk dia nak bersambus dr negara ni

    ReplyDelete
  16. Najib mmg sempoi...bkn senang kita nak dpt pm yg berjiwa rakyat mcm dia...klu al juburi jd pm aku rasa dia tak pijak bumi pun lah

    ReplyDelete
  17. anwar tuh bodo dan korang yg sokong pakatan lagi bodo....mane die dpt 700k usd tuh? aku plik gk....klu bkn duit die sndri duit sapa? lu pk cina nk tlg bg 700k kat org islam? hak tuih la .....x trfkr de uda ng sblik batu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!