CILI KASI TARUK! APABILA SI GAY TUA CUBA BUAT FITNAH MURAHAN

Inilah masalahnya dengan si GAY Isapmuddin Rais ni, dah le gay dan menyokong LGBT, free thinker dan takde agama pulak tu. Pastu kaki buat fitnah pulak tu. Elok je orang yang tak kena apa dikatanya kena cekup dengan SPRM plak.

Pelik la aku, kenapa si ISapmuddin Gay Rais ni nak buat crita macam ni ek? Agaknya dia nak cover kisah YB-YB yang dia sokong semua buat hal sekarang ni gamaknya? Kah kah kah...sian si gay tua haprak ni...tak habis-habis dengan fitnah murahan dia...

13 Responses to "CILI KASI TARUK! APABILA SI GAY TUA CUBA BUAT FITNAH MURAHAN"

  1. Kerja memfitnah ini monopoli UMNO. Sebabtu parti Hancur tahi ni sentiasa kalah bila disama. 24 jam menipu lidah bercabang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emmm pasial yg suka menfitnah 24jam...umno hanya ckp benda yg btl tp pas tak blh terima nak bt mcm mana kan ...kenyataan mmg selalu sakit

      Delete
  2. Puki UMNO bernanah Lagi

    http://www.keadilandaily.com/ahli-parlimen-ramal-pakatan-sapu-kerusi-parlimen-pru-13/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak ko lah bernanah sbb tu ko kata org..pencacai pembangkang mmg sial

      Delete
    2. Bontot PR lebam kene tibai dek Nuar

      Delete
  3. AnonymousFebruary 5, 2013 at 3:02 PM HAHAHHAHA...baca la keldaiandaily tu hari2....moga lebih terase bertambah ilmu, baru rase cerdik skit lebih dari org lain kan?...tp nampak gaya makin bodoh kenape ekkk...syok sendiri eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pencacai pas dgn pkr sebijik mcm keldai bodoh ikot n percaya je apa yg penipu2 besar tu kata

      Delete
  4. Klu drg pandai drg takkan di bodohkan oleh kafir harbi tu semua...pembangkang mmg bodoh

    ReplyDelete
  5. Hishamudin Rais memang bangsat...Bacul ni tak abis2 buat hal...Dah ar ateis...

    ReplyDelete
  6. Suruh die ni mengucap kalimah syahadah balik...

    ReplyDelete
  7. Apo kono koeh jang.Apo daya motong getah apo nok dikato.Mamat ni tak habis habis buat hal.Belajor balik semula lah beb.

    ReplyDelete
  8. Hisyamudin rais remaja usang ! Kita cari satu janda untok dia ! Kehkehkeh

    ReplyDelete
  9. Hishamuddin Rais dahaga pungkoq...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!