CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Saturday, February 9, 2013

BUKTI PAS GILA PUKI! ADUN LADANG MERAMPAS ISTERI ORANG!

Seperti yang dijanjikan, TT akan mendedahkan bagaimana ADUN PAS Ladang, Dato’ Tengku Hassan Tengku Omar menjalin hubungan ‘istimewa’ dengan isteri orang, Aida Tengah.

Sejak terjalin hubungan itu, isteri Mohd Apandi Abdullah pun bercakap macam orang politik, berbelit-belit dan selalu mencipta alasan pelik. Bila ditanya alasan untuk keluar, “keluar jumpa kawan” – itulah jawapan Aida kepada suaminya.

Alasan keluar jumpa kawan itu pernah kantoi apabila Apandi melihat kereta isterinya (Honda Stream) berada di kawasan rumah Tengku Hassan di Padang Negara, Kuala Terengganu.

Ketika ditemui krew TT, Apandi menceritakan, “Suatu hari, kalau tak silap hari Selasa, aku lalu dihadapan rumah YB, aku terkejut melihat kereta Aida berada di situ, masa tu pukul 11.00 pagi”

Ditanya TT adakah ketika itu rumah YB berkenaan ada orang lain, dia menggeleng kepala dan kemudian memberitahu pagar dan pintu rumah tersebut tertutup rapat dan tidak ada kenderaan lain di perkarangan rumah pemimpin PAS berkenaan, selain kereta milik YB tersebut.

Bagi mendapatkan kepastian, Apandi bertanya kepada isterinya, kenapa keretanya berada di rumah wakil rakyat PAS itu.

Aida menjawab, dia meminta YB berkenaan menandatangani satu borang pinjaman. Aida menjelaskan kepada suaminya bahawa YB suruh dia datang ke rumah YB sebab cop YB tertinggal di rumah.

Kata Apandi “belum bercerai pun mereka dah berkasih (bercinta) dah….”

Aida juga memberitahu suaminya, ADUN PAS Ladang menawarkan wang tunai RM200 ribu dan jawatan sebagai Setiausaha kepada Aida sekiranya Tengku Hassan menjadi Menteri Besar Terengganu kerana pemimpin PAS itu sedang ‘gila’ dengan jawatan itu.

Apandi bertanya, untuk apa RM200 ribu. Isterinya menjawab sebagai modal perniagaan. Gembira atau curiga? Apandi bertanyakan perkara berkenaan kepada Tengku Hassan sendiri tentang RM200 ribu.

ADUN Ladang itu memberitahu, beliau tiada duit sebanyak itu dan kelihatan cuba melarikan diri dengan alasan terpaksa pergi solat jenazah.

Adakah tawaran RM200 ribu itu modal perniagaan atau duit untuk memikat hati Aida, atau ada ‘upah’ lain?

Sumber: Terengganu Today

21 comments:

  1. Nak tunggu apa lagi, tangkap dan hukum, jangan biarkan sampai dia terlepas. Tak kira sapa2

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju 100%. JAWI, JAIS, JEHAT, MAjis Islan..... buat apa? kerja makan gaji saja ke?

      Delete
    2. Bhai berdasarkan atas tuduhan apa???

      Delete
  2. ha ha ha.. nik aziz pukimak. YB ni puki bini org.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan suka2 tuduh berzina tanpa bukti & saksi....

      Allah amat murka kepada golongan penyebar FITNAH!
      Bahkan hukuman khusus kpd orang yg buat tuduhan dusta & palsu......hukum QAZAF.

      jangan jadi orang yg kufur (ingkar) & persendakan dgn mana2 perintah Allah termasuk larangan lakukan DUSTA, FITNAH, KHIANAT, ZALIM!

      Delete
    2. hentikan politik jahiyyah umno sekular ni?

      Delete
    3. Bhai...10.27 & 10.36 alangkah bagusnya jika apa yg lu org komen ni di tujukan kpd org yg menuduh ds najib bermukah dgn altantuya....tp bhai double standard ttp ujudkan....???? Masalahnya utk kes ni..bkn ketua umno cawangan yg buat tuduhan, ttp suami/bekas suami.....fening...fening...org ni buat hukum dia A,org ni buat hukum dia B

      Delete
  3. camni jela..geng2 putar alam ni kita xleh sentuh..dorang pandai spin nnt..kt peti undi la kita tunjuk nnt..aku yg atas pagar ni pon meluat jgk dua2 side

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko orang yg lebih banyak buat kerja keji & amalamn syaitan, kaki spin & pencipta fitnah, tak sedar ke?

      Delete
  4. Engkau nih suka sgt buat tohmahan ... tak kisah lah parti apa... memang sah engkau ni kalau terlibat puki... minat sangat... jaga lubang puki sendiri dulu...nanti malu dunia akhirat

    ReplyDelete
  5. otak blues puak2 umno memang tak leh pakai.... selagi mereeka berkuasa pegang kerajaan pusat selagi tu takabur mereka tak pernah padam....

    dah 55 tahun UMNO/BN permainkan / abaikan suara rakyat yg tidak sebulu dgn kehendak segelintir elit pemimpin2 UMNO/BN!

    aku seru seluruh rakyat hanyutkan umno/bn dlm PRU13 ni...... tolak egoistik kekuasaan UMNO/BN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis tu, kalau sejuk, senak, kembung, keras tengah malam kamu nak melepas kat mana?

      Delete
    2. Bhai...aku taknak komen hujah lu ttng umno...sbb dah jenuh dah bg keterangan,tp aku tak fhm ngan org pas ni ckp kot mner pun esok tnya lagi..
      Bhai masalah paling besar dlm komen lu ialah pas yg TAK dapat perintah slps 56 tahun..pas permainkan/abaikan suara rakyat yg tidak sebulu dgn kehendak TG elit...yg terbaru ustaz nasha

      Delete
    3. Tepat skali j69. Asyik mgata org. Tak usahkan ustz nasha . Dato hassan ali pon d buang kerana tak sebulu yg cuba tutup kelab mlm d sh alam. Tak sebulu aje buang. Klau dlm bn pula byk yg talam dua muka. Depan boss yes sir belakang boss jadi dua alam. Sakit dalaman. Dunia ini ana yg punya

      Delete
  6. aku jumpa perempuan2 dr puteri UMNO semuanya warak2 hasil didikan politik umno...... heehhehheeeeeeeeeeeeeee .... waraknya ahli2 puteri umno nih tak seperti wakil2 rakyat PAS yg 'lucah & rasuah ' tuu... kih kih kih....

    ReplyDelete
  7. aku kesian klu tu ftnah...... tapi selalunya kalau betul pun jadi fitnah.....kena dengar dari mulut suami sendiri,,,atau tanya si isteri...kalau dah ada rumah yb tu buat apa pergi lah ke pejabat dia..itu tak faham tu

    ReplyDelete
  8. PAS____parti anutan syawat.Masuk pas sebat bini orang ke bini kekawan ada lah djwajibkan sbb nak tarbiah kat orang pompuan.Pahala dpt lebeh.Syiok nye masuk pas.

    ReplyDelete
  9. "Bau burit Mah"Timbalan Presiden Pas wo bayak busat ma.Ini akibat bayak bca haramjadah kah.Banyak promosi ubat kuat kote.

    ReplyDelete
  10. jib kata: aku bersumpah tak pernah berzina & tak pernah minum arak........

    ReplyDelete
    Replies
    1. So apa masalah nya bhai...lu nak kata lu nmpk jib tu berzina dan minum arak...

      Delete
    2. j69... so lu pun dah nampak YB ADUN ladang buat kerja HARAM yg ko orang ye2 nk katakan yg ko orang ni lebih baik dari ADUN ladang tu?

      jalan ke fitnah ko orang tu..??? hanya lidah munafikin....

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!