ASAM PEDAS KASI TARUK! BUKU TERBARU CIKGU NON TENTANG KEBANGSATAN PAS!

Kalau korang nak tau betapa disorganisenya PAS dan segala caca marba dalam parti mereka maka korang wajib kena miliki buku ini.

PAS MEMANG BANGSAT





59 Responses to "ASAM PEDAS KASI TARUK! BUKU TERBARU CIKGU NON TENTANG KEBANGSATAN PAS!"

  1. Umnongok lah yg BANGSAT sebenarnya. Mergemis merayu rakyat memilih BaNgsat dlm PRU13 akan dtg setelah melihat kebangkitan rakyat menolaknya Macai2 pun Sama la BaNgsat. Sanggup jadi balaci umnongok dgn habuan yg sedikit. Teruskan lah perjuanganmu wahai balaci 2 TOLOL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. taik engko...mana lebih bangsat mengemis merayu rakyat atau jual agama...macam hadi dan anwar

      Delete
    2. Tak, PAS yang paling bangsat sebab apa yang mereka tuduh pada UMNO dulu berbalik pada diri mereka sekarang. Sampaikan kalimah Allah pun sanggup jual. Hina betul jenis ulamak u turn konar baring yang ada dalam PAS. Diorang ni bukan setakat berkawan dengan setan tapi dah jadi setan pun.

      Delete
    3. Bangsat ke apa ker kami tetap bertukar ....puas dah kena tipu, terima kaseh CN Afghani, Cik Gu telah membuka mata kami..walau pun kata Hadi Cikgu hanya layak mengajar A B C. Terima kaseh Cikgu.

      Delete
    4. Ko ni bodoh xblh di ajor!..sbb trlmpau bodoh!..UMNO rayu sbb xmau rakyat terpedaya & tertipu,,"JANJI DI TEPATI"..PAS rayu sbb nk kn rakyat , PAS & macai mcm ko ni terus di tipu dn sekali gus jadi barua DAP..ngokkk!

      Delete
    5. UMNO xyah pon bagi ganjaran apa2 pon aq tetap sokong UMNO/BN sbb bg aq skrg dah teramat jelas bhw MANIFESTO PR BUKANLA JANJI yg akan di tunaikan........

      Kalo nak kena tipu n kelentong sokong dan undila pakatan haram....SBB MRK PAKATAN HARAM MMG HARAM JADAH,,,,

      Delete
    6. Wahai cai tegar dapig. Barua dapig sedar lah dari mabuk daging dapig.Buka hati.Dapig musuh Islam yang nyata lagi konsisten tak mahu tarik balik 'Slogon langkah mayat dulu......'Kalu pas pis pus kucing kurap dapig ada hati nak ganti UMNO.minta kerusi lebih semasa PRU 13 nanti.......boleh...jangang jangan telor masuk kedalam takut kpd oku kapal sinki berdeham.Sembang kuat habuk pun tarak.Realiti di Kedah Dapig satu(01) kerusi pun pas kecut teloq terketaq takut.....phui pas pis pus kucing kurap Dapig.
      ..

      Delete
  2. Cikgu Non ni pas versi hadi lama, hadi baru pula dah campak amanat sendiri dalam longkang...

    ReplyDelete
  3. Terbitkan buku banyak mana pon, karang lah buku bertimbun mana pon....kalau melayu harap orang melayu membaca nya....memang tak ada harapan.....
    Cuma tengok sesama kawan kita, berapa ekor yang beli s/khabar, cuba pulak tanya ada berapa naskah buku/kitab kat rumah dia/kita.

    Kalau rajin baca pon yg banyak aku tengok suka sangat baca pasal artis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neelofa? Cutting dia , hmmmm...beres..

      Delete
  4. Kat mana nak dapatkan buku ni?
    Bagilah info.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku dapat buku bi di ceramah umno. Tapi kawan aku pegi ceramah fuckatan haram pun dapat jugat. Dengar citer di sebalik tabir...juak2 pas jugak la yg dok edar buku2 ni. Golongan pas yg bepaling tadah. Aku pegi ceramah pr saje je nak usya brape orang yg datang. Rupe rupenya banyak krusi lg dari orang yg mendengarnye.....lawak2....slamat tinggal pas pis pus.....

      Delete
  5. PaS pIs pus pati negara kebajikan mcn idialoji negara blok kominis dan era Soviet Union.Depa dah lama tinggalkan negara kebajikan.La ni Hampas nak tiru.Bebal dan bengap sbb nak gunakan selogan zaman tok kadok.Maka dinasihatkan segera bubar saja dan ahli boleh memilih pati lain.Kalau dah insaf join BN.

    ReplyDelete
  6. kita bacalah dulu...barulah boleh beri komen...kan lebih bijak dari terus mlabelkan individu dgn gelaran negatiff...macam org tk baca jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Encik rendah alam...
      Bukan saya mempertikai isi kandung buku berkenaan, tapi saya mempersoalkan kenapa orang melayu malas sangat membaca,.....

      Delete
    2. Banyak makan belachan yg busok jadi malas la...banyak sodium chloride! Rusak otak..cerebrum..

      Delete
  7. Replies
    1. Smookiekns....jika pas kecundang itu bukan suatu masalah bagi pas, yang penting kamu boleh Iaham ISLAM secara menyeluruh,bukan hanya faham pada juzuk yang tertentu sahaja.

      Semoga kamu diberi hidayah & taufiq..



      Delete
    2. Bhai...adakah keseluruhan islam itu pada pas...dan bukan islam yg mengikut juzuk tertentu itu sebenarnya dipraktikkan oleh pas...jika sebelum pr..pas terbaca juzuk utk negara islam,ttp bila bersama pr..pas terjemah juzuk yg lain pula...timbul 'negara berkebajikan'

      Jika sebelum ini hudud ditauhidkan oleh pas dari awal pernubuhan pas mengikut juzuk tertentu...ttp pas terjumpa juzuk lain didepan karpal singh...maka keluar tafsiran yg hudud hnya 0.001 dari hukum islam... Maka islam digugurkan dgn disaksikan ulama terbesar pr iaitu af ustaz hj karpal...

      Umno difatwakan kafir kerana bersatu dgn org kafir utk mentadbir negara...ini juga berdasarkan terjemahan juzuk tertentu... Namun akhirnya pas temui tafsiran didlm juzuk yg lain yg membolehkan islam berkawan,bersahabat malah com mulut dgn org kafir waima syaitan sekalipun...maka penyokong kuat komunis...pluralisma agama pun kini menjadi sahabat terbaik.. Hinggakan LGE dianggap setaraf khalifah umar..

      Bhai dimana yg lu katakan islam itu hnya pada pas...jika tidak ada konsistensi didlm penafsiran hukum Allah...terlalu islam kah kita jika hnya putrajaya saja dijadikan impian...mana pergi perjuangan negara islam..hudud!!!dan lengkapkah iman kita kepada Allah,sekiranya kita juga yg mensyirikkan Allah dgn Allah di letakkan setaraf dgn tuhan agama lain...

      Bhai...umno telah melakukan salah satu tanggungjawab sebagai pemerintah muslim dgn meletakkan malaysia negara islam.. Ugama rasmi islam..dan bangsa melayu itu islam dan tidak boleh murtad kepada agama lain...tanggungjawab sosial dan masyarakat dipenuhi dan diperbaiki oleh umno...kemudahan asas dilengkapkan malah dipertingkatkan...

      Bhai..selain hudud...apalagi yg umno gagal dlm mempertingkat dan memperjuangkan islam..negara islam??? Umno telah laksana kn,cuma bukan acuan pas...ttp yg ditetapkn oleh Allah...kegagalan umno berlaku adil kepada pertubuhan islam??jika ada detailkn bukan hnya tuduhan...lu kata ..lu rasa ..lu fikirlah

      Delete
  8. woi parpu celaka..kami mau buku big mama..bila la nak release buku rosmah celaka tu..aritu ckp dh nak release...buku komik mcm kat atas ni buat apa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apalah dosa Rosmah dengan kau. Ini mesti jealous kerana cinta kau ditolak Rosmah.

      Delete
    2. Bhai buku diatas mmng setaraf komik..jika yg membaca dan mentafsirnya setakat pengemar komik yg tidak ada ilmu serta akal yg sempit...komik juga mampu merubah hidup seseorg jika kita gunakan akal yg Allah beri ke arah yg sempurna...

      Sekiranya kita hnya suka kepada cerita yg sensasi...seksualiti...populariti,ini juga bukan jaminan yg buku itu lebih bernilai dari senaskah komik...dan kita juga tak mampu mendabik dada yg kita ini manusia yg TERcerdik dari yg membaca komik...lu kata ...lu suka ...lu fikirlah

      Delete
    3. Agaknye mamat ni puas dok menyanyi berguling guling kat kashmir semata mata nk taker rosmah. Tapi malangnye cintanya diTOLAK....TU YANG JADI MEROYAN TAK SANGKA TU.....BIG MAMA....BIG MAMA.....MCM SIAL...

      Delete
  9. Kita beli, jangan tak beli. Hari tu aku oder Kafirkah Aku dua buah untuk dibaca oleh rakan-rakan.

    ReplyDelete
  10. awat anon 12:21 PM meroyan sakan ni....dah terasa bahngnya ker...PAS penipu pasti kecundang menyembah bumi PRU13 ni....

    ReplyDelete
  11. Order jgn xorder!!..Bnyk rahsia dpt diketahui...Bior la pengarang nya cikgu A,B,C tp dia lebih berakal drp pemimpin2 PasPisPus tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paling saya tak tahan ni ialah hadi pandang rendah kpd CHIKGU. Cara dia cakap mcm le dia tuh bebagus bebenornya. Habih anak2 dia masa belajar sekolah di mana. Sek ugama pon masih sekolah rendah. Apa punyanya sicko punya mentality org tuo ni. Silap hrbulan tuo gini Allah tarik hidayah dari dia. Tah2 dah kena 'pull' dikit2 masih kurang sedar krn bersolat hanya untok menunjok2. Padah punya kes mamat hadi nih. Dah kena tarik hidayah dah tua gini. Na'uzubillah.

      Delete
  12. apa2 pun PAS MEMANG ANAK HARAM JADAH..SAMPAI KALIMAH ALLAH PUN DIA OWG GADAI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa2 pun PAS MEMANG ANAK HARAM JADAH..SAMPAI KALIMAH ALLAH PUN DIA OWG GADAI..

      _________________

      Anda mengatakan haram jadah pada orang lain (pas), adakah perbuatan kamu ini selari denga hukum Allah?

      Delete
    2. Wahai Anon 2.25 PM... Bila kena kat PAS, maka keluarlah hukum Allah... tapi bila memaki hamun pd org lain (penyokong BN) dgn kata2 kesat yg lagi teruk, halal lah pulak...jgnlah double standard bro...

      Hukum ALLAH utk semua, jadi berlaku adil lah... yg salah ditegur / dinasihat secara baik tanpa mengira parti apa pun, jgn pilih bulu...

      Delete
    3. Saudara Dyll....tak kan anda juga nak maki hamun macam pas?
      Tak kan anda juga nak sumpah seranah macam yang orang pas maki orang BN?
      Kalau anda pon nak buat macam yang orang pas buat.....apa nak dikatA...xpdc

      Aku pun tak setuju apa juga yang dibuat oleh orang PAS yang menyalahi hukum & syariat ISLAM ia adalah salah dan berdosa....tak kira PAS @ UMNO.

      Delete
  13. Ini lah muka puaka umguk suruh dia suloh muka kat cerminlah baru nak silak kain orang nanti orang selak kain dia dan kelurga dia baru nak mengaung bebal umguk ni punya ularmak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...knp lak lu nk cerita selak kain... Selama ni apa yg pas buat tu selak apanya bhai...jgn lah sesedap rasa sesedap kata kita singkap dgn fifnah utk timbulkan keaiban yg tidak berasas...ttp bila kain kita sendiri tersingkap dan terselak...mulalah mengelabah macam anak khinzir mati emak...bhai jujur dgn apa yg kita kata dgn apa kita zahirkan ...lu kata ...lu suka ...lu fikirlah

      Delete
    2. Pas ....
      Pas....
      Lucu korang nie....klu ceramah mrk...malu nak dengar bila org yg ikut sunah dlm berpakaian dan penampilan...bila bab selak kain org...kutuk org...eeee setaraf mat liwat..
      Klu tak kutuk atau hina org...tak sah majlis mrk nie...tak meriah...
      Yang lucunya...cai2 yg berkopiah seronok bersorak walaupun hakikatnya fitnah dan najis....nauzubillah...cilako2

      Delete
  14. Biar apa pon tohmahan mahkluk2 perosak tu, sekurang2nya org yg menulis buku tu telah insaf dan sedar dgn segala kepincangan pas yg brselindung di sebalik agama... kebenaran trbongkar satu persatu dek kerana segala solat hajat yg di mohon.... Tuhan byr "tunai"... bila lagi nk sedar wahai "pengampu2" kan ke lebih baik kita sesama Islam bersatu hadapi musuh yg nyata?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello...lu olang manyak buta...itu tohan Allah sulah plan itu al alfghani jadi hero buka itu 2 tuan guru punya busok ma...

      Lu tengok tuhan Allah manyak pandai maa..

      Itu aji Ajis sama Hj Ady sulah bikin manyak busat itu makar sutak juai itu Allah punya nama maaaa...

      Tohan Allah sutak guna ini Chikgu a b c kasi tunjok itu olang punya busok chilaka ma...



      Delete
  15. umno semakin meracau tak tentu keruan............... alamat apakah itu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamat rumah lu nk kena lelong klu pr perintah...siapa meracau siapa meroyan biar Allah tentukan...pru datang kita sambut...pru pergi kita muhasabah diri dimana silap dimana salah kita pada Allah...biarpun pada kita..kita yg terbaik pada rakyat...terbaik dlm berjanji!!! ..lu kata ...lu rasa ...lu fikirlah

      Delete
    2. Makin dkt pru13 nie..makin keruh wajah dan otak pemimpin pr nie...melatah bukan main...tobat jelah..jgn ikut mat liwat tu...

      Delete
  16. Macai pas pus pis semakin pupus sbb pati gambar mcm telok rpa nya telok tembelang.Orang tak mkn telok tembelang hanya kat siam dan kampuchia orang mkn telok tembelang.Wahai rakyat malaysia kita kasi ini pati temberang bungkus masa pru.

    ReplyDelete
  17. anon 2.25..kepala butoh tok wan hg..masia hadi jadah mengkafirkan umno garis mana yg dia guna..masa pork nick kata penerima brim tu lembu garis mana yg dia guna..ada kau tanya hadi dn nick ajis tu..bodoh

    ReplyDelete
  18. Amanat TGHH 81, tidak berdasarkan pegangan Ahli Sunnah wal Jama'ah. Ia tidak dapat membezakan antara "kufur", "fasik" dan "zalim" yg dinyatakan dlm ayat ayat 44, 45, 47 Surah Al Maidah. TGHH dianggap seorg ulama' yg ada pengaruh dan pengikut, yg mana mrk ini berpegang pada kata kata yg dikatakan Amanat TGHH berkenaan. Jika beliau sudah menyedari kesilapannya, seikhlasnya beliau harus mengistiharkannya dan memperbetulkan pegangan silap pengikutnya. Sejarah Imam Ahli Sunnah Al Imam Abu Hassan Al Asha'ari seharusnya dijadikan contoh ! Setelah menyedari pegangan Muktazilah yg menjadi pegangannya silap, beliau bertaubat , naik ke atas mimbar dan mengistiharkannya lalu menanggalkan jubahnya dan menyatakan beliau keluar dari pegangan Muktazilah sebagaimana beliau keluar dari jubah yg dipakainya itu ! Semua kita berdosa dan yg sebaik baik yg berdosa itu, yg segera taubatnya ! Mudah mudahan Allah swt menunjuki dan membimbing kita semua ke jalan Kebenaran "AsSirrathol Mustaqim" . Amiiin !!!

    ReplyDelete
  19. Pas dah xde idea dah..pas mmg dh sampai masa utk mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh Nye cow ni. Bukan kah umno dah mampus dulu. Umno yg ada skrg adalah umnongok baru. Tak tau sejarah ke.

      Delete
    2. Bodoh Nye cow ni. Bukan kah umno dah mampus dulu. Umno yg ada skrg adalah umnongok baru. Tak tau sejarah ke.

      Delete
    3. Bodoh Nye cow ni. Bukan kah umno dah mampus dulu. Umno yg ada skrg adalah umnongok baru. Tak tau sejarah ke.

      Delete
    4. Bodoh nya khinzir sekor ni...apa beza antara dua umno yg lu ckp...terdesak sesangat ke hngga itu je yg lu boleh hujahkan...sedih bhai..klu bodoh pun tak perlu nak dibanggakan...lu kata ..lu rasa lu fikirlah

      Delete
    5. Babi mana boleh jadi halal.Mmg sah babi pun..kuning..merah ..hijau.Buta sejarah...tu yg senang kena kencing kat muka oleh mat liwat n geng.

      Delete
  20. Ha..haa..ha 7.23 dah marah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  21. BEKAS PEENGIKUT PAS TEGAR PUNYA PENGAKUAN...MESTI CARI, BELI & BACA NIH.

    ReplyDelete
  22. sila baca mustika Feb tentang satu kejadian benar di negeri kelantan tentang seorang ibu tunggal yang dituduh pelacur tanpa bukti...pahala satu kampung dia dapat free.

    baca jangan tak baca. siapa kata melayu malas membaca. yang jadi malas membaca tu sebab mak bapak pun tara baca.

    ReplyDelete
  23. Dr komen2 disini, dan sentimen semasa, org dh meluat, muak dgn cara PAS/PKR. PKR dh mmg tentu hancus. Tapi PAS ni, yg masih diharap dpt pertahankn islam terutamanya....hanya sekadar berapi2 ckp dipentas2 ceramah, disurau2. Tpi bile tiba masa praktiknya..... hampeh. Dgn UMNO bukan main berapi2...nk sembelih org UMNO. Tapi bile kena dgn DAP....lembut bak sotong.

    Dulu aku pangkah PR masa PRU12. Aku cukup hormat PAS masa tu. Tapi kali ni, PAS terlalu hancus sgt. Xde ape dohhhhh.... Mari sama2 kita ajar parti2 ni, parti yg galakkn perpecahan, parti yg pecahkn bangsa melayu, parti yg sekadar ckp nk pertahan islam, tp lemah sgt2 bile berhadapan dgn DAP. Lemah utk pertahankn islam sebenarnya. Mana hudud? Mana negara islam? Itu realiti perangai sebenar PAS. Skrg ni Allah buka satu persatu keburukan PAS, supaya umat islam sedar, perpecahan tidak membawa kebaikan. Mari kita sama2 bersatu, kuatkn islam. Kita perangi org2 yg nk hapuskn islam di malaysia. Kita perangi org2 yg nk jadikn malaysia liberal, mesra LGBT.

    Dlu masa PAS kempen, kata diselangor bnyk tpt2 maksiat, bnyk tpt urut, tpt arak. Jd bila PR berkuasa katanya, tpt2 itu semua dikurangkn/ditutup. Tp..bile PR berkuasa....apa yg jadi disebaliknya. Rumah urut bertambah kaw2. Kt kws aku di kota damansara...perghh..meriah. Ape kes ni.

    Org2 PAS. Sila jwb. Jgn ckp dulu ni semua salah UMNO. Matlamat PAS utk desak dikurangkn tpt2 aktiviti2 cmtu. Bkn bercambah lagi. Sudahlah..... Mari sama2 kita pangkah BN. Kasi ajar sama dieorg.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesat dan mrk senang disesatkan oleh ulama politik....

      Delete
  24. Masa untuk mengundi Umno dalam PRU 13. Tunjukkan pada bangsa lain Melayu boleh bersatu. Tg Guru Nik Aziz dan Hj Hadi dan UAI kita lantik sebagai penceramah ulamak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di negara kita ada ramai ulama yg zuhud.Tak payahlah ambik ulama politik...sekali mat liwat jeling @ kapla seng berdehem..lalu jadi pelacur agama pulak.

      Delete
  25. Dlm tv...cikgu non mengatakan ada org kluar fartwa yg darah beliau 'halal'.Kita doakan beliau dilindungi dpd yahudi malaysia nie...
    Terima ksh cikgu non...semoga Allah memberkati usahamu.

    ReplyDelete
  26. Itu le dah d beritau pd kalian. Klau darah ahli alsunnah aljamaah d halal untok d bunoh maknanya si babi2 hutan ni pengikut syiah. Syiah bkn saja hipokrate kepercayaan terpesong mereka salah satunya boleh bunuh ahli sunnah. Jais dan jakim tidor tidak pon babi2 hutan sudah ramai bekerja d jabatan ugama dan berpura2 jadi ahli sunnah. Saya tau krn saya ada kenalan yg berkawin dgn dorang ni. Hipokratessss. Jaga2 kalian.

    ReplyDelete
  27. Kesian ngn penyokong UMNO...doa la supaya dapat hidayah ALLAH...kembalilah kepada ISLAM...melayu shj tidak menjamin kita bahagia disana nanti...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!