AGU? APA BENDA AGU TU?

AGU? Artis Ganti Ulamak? Inilah jadinya pada parti yang megimarahkan artis dan memecat ulamak! PAS oh PAS! Korang pasti akan ranap!

26 Responses to "AGU? APA BENDA AGU TU? "

  1. PAS KAN PARTI ANGKAT SETAN MESTILAH AKAN SOKONG AGU INI DAN SANGGUP BUANG ULAMAK2 YG BERGUNA, TAK TAHULAH SAMPAI BILA PAS INI BLH BERTAHAN. INGAT SEPANDAI-PANDAI TUPAI MELOMPAT AKHIRNYA JATUH KE TANAH JUGA. PAS KEMBALI KEPANGKAL JALAN SEBELUM TERLAMBAT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dunia nak kiamat dah inilah salah satu petunjuknya

      Delete
  2. Salam Mira, saya benar-benar berhajat yg PAS terus diketuai Nik Ajiz dan cara bodohnya. Peluang utk Muslim M'sia bersatu ialah dgn terkuburnya PAS. Saya harap Nik Aziz sihat berpanjangan dan terus melelap kan PAS.
    Takbir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahuakbar... Jauhkn mlysia dari munafiq2 yg bertopengkn islam

      Delete
  3. masih aku ingat lagi kata kata tok guru, mereka bolih berkawan dengan syaitan. nyata sekarang mereka telah berkawan dgn syaitan. kepada mereka tidak menjadi kesalahan dan berdosa, sebab kunci pintu syurga ada pada tgna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. fenomina artis berubah untuk mendekati kembali landasan yg dituntut agama amatlah kita alu2kan. berubahlah.itu satu tuntutan.tp bila berubah mula tunjuk lagak diatas pentas politik mengutuk kwn sendiri adalah perbuatan jijik. apa lg mula mendabik dada dia lebeh islam dari org lain.saya amat kagum dgn sham kamikaze. dia berubah . dia belajar, dia berguru tp mendakwah dgn penuh hikmah.penuh tertib. tanpa mengutuk atau mencerca sesiapa.itu baru berubah sebenarnya. tp bob lokman, abby abady. dll merasa diri amat begitu tebal islamnya bila masuk pas. nak kata bodoh ke pa pun xtau. pas tu parti. cita2 cuma untuk berkuasa.bermuhasabahlah. berubah kejalan yg tuhan redhai. dikasihi tuhan dan dihurmati rakan2

      Delete
  4. Haa kan dah kena dah!!'Artis ganti ulama'manifesto baru PAS,liberal bersama PKR,hanyutttttt!!

    ReplyDelete
  5. mm...Paduka Ayahanda Abg Awie kita, mcmna plak ek??? Nk bkak cwgn 'rumah asuhan Syetan' lg... Lpas ni brlmbak lg lah setan2 dlm parti anutan dia...oppss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai yg lu berhujah mcm org nk masuk meminang apahal....bukannya awie kenal dgn lu pun....bacul

      Delete
  6. mm...Paduka Ayahanda Abg Awie kita, mcmna plak ek??? Nk bkak cwgn 'rumah asuhan Syetan' lg... Lpas ni brlmbak lg lah setan2 dlm parti anutan dia...oppss

    ReplyDelete
  7. Satu kejadian di Air Puteh, Balik Pulau, P.Pinang baru-baru ini.
    Projek yang dilulus oleh MPPP ditingkat bawah termasuk sebuah surau untuk majlis kematian dan lain-lain disebalik solat disitu.. tetapi apabila siap surau tidak ada surau, penduduk bersemuka dengan pemaju.pemaju kata sudah cancel atas arahan atasan..arahan siapa?.

    Tiba-tiba datang seorang cina yang tinggal dirumah banglo berdekatan sambil merungut rungut kononya dimana ada Melayu selalu bising pasal surau la apa la.seorang daripa Penduduk menampar cina itu kemudian dispak-sepak.kemudian yang lain meleraikan.Yang kena tampar tu ialah Timb. Pengarahj JPJ P.Pinang.selepas kena tampar dia pun lari balek rumah.

    Sebelah malam lebih kurang 50 gengster bersenjatakan parang datang ke tempat itu untuk mencari pasal.apabila berita tersebar dengan cepat lebih kurang 700 Melayu keluar .apabila mereka lihat begitu ramai melayu keluar mereka letak senjata dan settle.dimasa sama juga FRU pun sampai.pergaduhan yang lebih teruk telah dapat dielakan.

    Soalanya siapakah yang mengarah supaya surau ditingkat bawah itu dibatalkan>>fikir-fikirlah sendiri.

    ReplyDelete
  8. Ubah pas abi style.Nik,hadi pas ni blh berjoget lambak. Joget mcm kuda tu tak larat depa ntty tak pasal2 masuk wad.Joget kuda biar mat sabu yg buat.sbb mat sabu kaki joget. Dulu masa ada fanfare kat kg dia lah yg hebat berjoget atas pentas.La ni dia pun kaki dangdut belajar ngan kaki main belakang nuar sikaki jubor.

    ReplyDelete
  9. aishah lam ceramah ada kata dia pnah jumpa menteri hal ehwal wanita tentang anak dia. Tapi tak layan sb dok sebok jaga lembu lam kondo kot. barua punta UMNO baru padan muka hangpa. Dok jaga perut sendirri lani mampuih hangpa ditolak rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha..ha..cerita Aisyah and The Fan Club barunya. Ada berjuta lagi mak/bapak kat Malaysia ni yg punyai masalah...tak perlu jumpa Menteri utk selesaikan, ada kaedah2 dan tempat2nya. Apa SpeSIALnya Aisyah kena jumpa Menteri? Apa speSIALnya isu2 yg dihadapi Aisyah berbanding dengan ramai mak/bapak yg lain? Nak bukak pekong ke.. tak payah le. Ini racun you sudah beli...you sendiri minum. Tak payah jual kat orang lain.. waullahu'alam.

      EVLee

      Delete
    2. hangpa ingat rakyat bodo ka? celebriti pun tak layan apa lagi rakyat biasa. Buang masa ja pi jumpa baruababi UMNO ni. Semua reja samun orang dan korek tabung. jangan harap la nak tolong melayu. Ptuih parti laknatullah UMNO kafir harbi

      Delete
    3. Bhai 07.52 EVlee terbaik bhai...itupun org pas tak leh fikir...sikit punya hal aishah merajuk...lu ingat lu sapa aisyah...lu ingt org umno ni peduli yg lu selebriti,maka lu ada kelebihan dara rakyat lain...dan pas pun sambutlah aisyah seolah2 aisyah baru balik berjihat....bhai 08.55 lu fikirlah sblum nk melaknat org...pas dan artis dipisah jgn!!!

      Delete
  10. Ada sorang janda kat kb aku jp ari tu.Dia cite ada sorang orang kuat parti pas yg kamceng ngan nik ajis.Dia nak mintak tolong mintak beli susu anak sbb dia orang susah pas tu baru beranak.Orang kuat pas tu mmg canggih serban agak kecik tak padan ngan size badan dia.Jubah dia boleh tahan.Yg tak tahan nya cite janda tu silebai tu cakap blh tolong tp dia nak minum susu jugak. Ada kah patut cite janda tu dia nak minum susu cap gantung.Dia nsk pangkoh BN kali ni mau kasi bungkus pas selama2 nya.

    ReplyDelete
  11. Parpukari,

    Zahida Rafik dengan Shafie "Apa-ada-hal" apa citer? Tolong spin skit....Tak paham le aku.

    ReplyDelete
  12. Anwar pon dulu tu artis jgak, artis pilem porno!!! Syukurlah, Anwar skg dah jadi mcm muSHITbetul hamPAS!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha saya akan tidor dgn tersenyum mlm ni. Kelakar la u ni hahaha..adoi hai. Apalaa koma anwar ni jadi famous dgn gaya lagu ni. Hahaha.

      Delete
    2. anwar mmg artis porn terbaik. laku gila cita dia masa tu jualan terlaris porn melayu terhanggat diipasaran. itu episod 1. episot 2 kita tngguuuu... main belakang pnya terbaik...

      Delete
    3. Tapi Anwar bayar murah, paling kuat pun RM180 sekali tembak

      Tapi Shafie Apaadahal, habis 1.5 juta dalam 3bulan, kira-punya kira satu shot lebih RM100k.......barang baik, mestilah mahal.

      Delete
  13. Pas mmg sial lah...drg suks sgt berlakon sbb tu drg byk ambik artis dgn drg..sensng ckit nak berlakon...

    ReplyDelete
  14. Klu aq diberi peluang utk jentik telur snwar aq akn jentik sampai nafsu dis terbantot...sbb klu tak dis tak abis2 buat filem baru dia

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!