CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, January 19, 2013

WAHAI NIZAR LAHANAT! BABI PUN TAU MALU, KAU NI SPESIS APA EK?

Aku tak tau la nak kata apa lagi kat Nizar lahanat ni, babi pun tau malu la, tapi si Nizar bebal ni memang spesis takde perasaan malau, walau dah kantoi menipu pasal RM207 Billion, si lahanat ni masih buat bodoh dan cuba nak mempertahankan kebabian dia:


Mungkin “biru” muka bekas Menteri Besar “Boneka”, Datuk Seri Nizar Jamaluddin bila tembelangnya telah dipecahkan dengan begitu mudah dipatahkan berhubung dakwaan bayaran pampasan sebanyak RM207 bilion daripada Kerajaan Jepun kepada Kerajaan Malaysia.

Nizar sebelum ini dengan riak muka yang begitu “confident” mencanang di seluruh negara bahawa Kerajaan Malaysia pernah menerima jumlah wang tersebut dari kerajaan Jepun sebagai pampasan kepada buruh paksa di landasan keretapi dari Thailand ke Myanmar ketika Perang Dunia Kedua.

Kononnya lagi, Kerajaan BN telah menyeleweng wang itu dan tidak diagih-agihkan kepada mangsa-mangsa yang dipaksa bekerja di landasan “keretapi maut” tersebut. Kononnya, Kerajaan BN ini “jahat”lah, kata Nizar…

Tidak cukup dengan itu, khabarnya Nizar menggunakan khidmat “blogger upahan” Pakatan Haram untuk menyebarkan surat yang didakwa dikeluarkan oleh Kementerian Kewangan berhubung bayaran pampasan kepada buruh binaan kereta api Perang Dunia II bertarikh 29 Mac 2011.

Kononnya, itulah bukti yang menunjukkan Kerajaan BN ini “jahat”. Yang “jahat” itu semuanya UMNO di mata Nizar…

Punyalah hebat “auta” Nizar ini sehingga Kerajaan Jepun sendiri seolah-olah “tertipu” dengannya apabila negara itu menulis surat kepada pihak Kementerian Kewangan bagi mendapatkan penjelasan mengenai pembayaran dan jumlah wang sebanyak itu.

Read more...

58 comments:

  1. pow british bina jambatan kat river kwai siam pun xdpt pampasan depa xhebuh pun.nizar ni fail subjek history masa amik LCEdulu.buta sejarah dia ni.cam ni pun blh join pas. hancur melayu. pru13kasi bungkus sama ini orang.

    ReplyDelete
  2. mmg umno celaka harbi sebab rembat duit rakyat...patutlah ahli2 umno harbi ramai yg bodoh spt rais yatim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. celaka2 UMNO pun, aku ingat engkau ni bersekolah kerajaan kot, x pun gi klinik kerajaan bila sakit, paling x pun jalan kat jalan yang kerajaan buat dan banyaklah .... oppss jgn nak dalihlah ini tanggungjawab kerajaan. ini jawapan standard puak ngkau ni, aku dah masak. kau ni spesis x ada adap apa ke? sedap je celaka kan org, agaknya dlm puak2 korang ni ajar maki hamun tiap2 hari ke... so makanlah hasil maki hamun korang satu hari nanti..

      Delete
    2. Abih... mat kaki jilat pas tu tak basuh @ mat sabu rembat duit janda dan anak yatim (memali) tu apa ker benda?.... ohhh kau penjilat Mat Sabu... patut pun LU cacat otak persis Raja Jilat @ Mat Sabu!!!

      Delete
    3. Cai2, dah takde hujah nak defend nizar kelembai ko tu ker. Inilah dia mentaliti pencacai juburian..... tak hujah, maki org... bodoh

      Delete
    4. amenongok lagi jahat. bos amenongok kaki menyundal lepas tu bunuh dan letupkan. nak sokong amenu? butuhlah setan semuanya. kah kah kih.

      Delete
  3. HERAN BETUL MCMANA ALHI PASS YG KATANYA KUAT AGAMA ALA ULAMA TAPI MENIPU PENYOKONG NYA DGN SELAMBA. APA TAK TAKUT DOSA KE. TAK TAKUT HUKUM ALLAH KE. KALAU ALLAH TURUNKAN BALA KAT ORG PASS SAJA LANTAKLAH NANTI ORG LAIN PUN TERPALIT JUGA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu ada dua ekor babi berserban di dua negeri pantai timor....

      Alih2 u-turn....rupa babi beransor2 hilang. Shukor alhamdulillah....

      Lain kali hati2 ye !

      Delete
    2. Anon 5.45 PM... sebab itu walaupun mereka dah bergelar Haji, wajah mereka tak berseri...kenapa yek....Cuba bandingkan dgn wajah Tun yg sering mereka kutuk, berseri dan sejuk mata memandang Tun...

      Delete
    3. bos amenu lagi lahanat. dah tutuh bunuh pastu letupkan sial babi utan punya amenongok bangsat. kalah ko semua dlm pru 13 ni. kih kih kih.

      Delete
    4. anon 10:55pm...kau meroyan apa ke benda ni...dah tak tau nak kata apa dah la tu sebab dah kena batang hidung..last2 hanya maki hamun saja hujah hampa...PAS memang hamPAS...merosakkan agama Islam saja buleh kat PAS...

      Delete
  4. Semiga Allah melaknati penfitnah

    ReplyDelete
  5. PAS memang suka simpan pemimpin yang kaki fitnah, kaki putar belit, kaki tak amanah, bela kaki cina doll, kaki peliwat, kaki jamban, kaki murtad, kaki keta goyang, kaki rembat bini orang jam 3 pagi, perlekehkan akidah, dan macam2 lagi yang kesemuanya hampeh......Ape nak jadi pun tak tau lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amenongok lagi pulak simpan ketua penjenayah. rogol bunuh pastu letupkan. umno setan.

      Delete
  6. Memang UMNO jahat pun. Rakyat Pun tahu. Perak dirampas dengan cara komunis dan politik wang kotor. Di PRU ini rakyat tak akan memaafkan UMNO dengan MB kelam masuk pintu blakang yang tak sah itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pencacai umno ada hati nak jadi Presiden Pas.....kahkahkah.....

      Delete
    2. Tulah...baca Haramkah hari hari....kan dah jadi keras dan tahan lama (kebodohan) kau tu!!

      Bukan main sayang kau dengan Nizar 30 Juta , boneka DFAP tu yer!!

      Eloklah tu.....

      Rakyat mana yang nak pertahankan manusia tak ada amanah dan hipokrit (munafik) cam Nizar tu?....rakyat bangang cam lu ker? Dah tak ramai dah yang keras dan tahan lama cam lu siol!!

      Delete
    3. baca utusex lagi sial. berita macam taik palat. pembohong terkenal didunia. sekarng dah nak bengkerap buuuutoh la amenongok.

      Delete
    4. puak2 PAS ni kalau depa dah terkantoi...depa pasti balas dengan maki hamun cakap prerkataan kotor2..nak bagi fakta tak ada hanya maki hamun saja depa tau...PAS NI WUJUD HANYA UNTUK BUAT FITNAH DAN LAWAK BODOH DI PENTAS SAJA...HUHUH...

      Delete
  7. pencacai umno ada hati nak jadi Presiden Pas kahkahkah........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat!... bawak mengucap Mat!!!
      Lu baru balik dengan Hisham Rais Bapuk Tua tu berceramah ker?
      ....atau....Lu baru lepas tarik ker??
      Lu cakap apa ni...??
      Bangun Mat....bangun!!!

      Delete
    2. dey macha...ni mau sikit cerita pasal babi. lu tengok apa pasal anak babi jalan muka kasi tunduk? sebab malu la macha. malu dia punya amma babi. tp itu bukan salah dia lahir jadi babi. tp sekurang-kurang ada jugak ati dalam rasa malu. itu nizar, lg turuk dari babi, sikit tada rasa malu. 207 bilion sudah kantoipun masih sombong badak jugak, apa cerita!!!

      Delete
    3. itu najib lagi terok ma..dah tutuh bunuh pastu letupkan. tutuh beramai2 lak tu babi bangkai punya ketua amenungok.

      Delete
  8. sama2lah kite perhatikan dimanakah nti org2 pkr dan pas selepas pru 13..x sabar rasanye nak menantikan selepas pru 13. Tunjang negeri perak adalah org melayu dan Barisan Nasional.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita perhatikanlah amenongok bn akan mampos kojol tak berkubor pd pru kali ni. tangkap madey najib rosmoh penjara dulu. rampas semua harta kekayaan yg diambil dari rakyat. seorang menteri atau yg berkaitan pun tidak akan dilepas. ketua2 amenungok disoal siasat dan dipe.jarakan. padan muka.. butohlah amenu.gok.

      Delete
    2. HEHE...ANON 11:05PM MENGELUPUR SAKAN NAMPAK....MELALUT MELOLONG ENTAH APE2...SIMPATI KAT HANG...

      Delete
  9. Ada gak pencacai pakatan baca blog ko Parpu....nampak sangat blogger dekpa publish cerita "palsu" yang boring utk dijadikan bahan bacaan.

    Dah jadi darah daging diorang menghina orang lain padahal semenjak lahir sampai sekarang...membesar & mencari makan atas perjuangan orang MELAYU UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cari makan dgn amnongok? pukimak kau ameno mana ada duit nak bayar gaji. mana ada harta bodo bangkai tikus ko. boleh mamposlah amenongok be end. kikiki.

      Delete
    2. tuu diaaa...anon 11:09 PM meroyan.....tapi tak pa bercakap perkataan kotor jijik ni memang makanan harian puak pembangkang seperti pas & pkr..
      haha...depa kantoi atas semua fitnah yg depa buat..tu yg meroyan hangin seluruh badan...simpati...simpati...

      Delete
  10. UMNO menjual negara, Madey sudah mengaku tapi salahkan Tengku..phui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing ooooo anjing... ape ko cakap ni setan...

      Delete
    2. Lu apa citer Raja Jilat?
      Lu tengah high ker?
      Ada Madey cakap ngan kau ker... atau kau masa tu tengah high?
      Kasilah maklumat...surat jual beli ker...SD ker ( tapi SD daripada Paria x diambil kira...sebab depa selalu "mabuk"!!)

      Delete
    3. puak2 macam hang hanya tau cakap fitnah segala tapi satupun hampa tak dak bukti nak tunjuk ...mo setakat nak menghiburkan hati hampa yg dah nazak tu tak payahlah...lebih baik bawa bertaubat seblm terlambat...selamat beramal...

      Delete
  11. Aku rasa kalu bn tak ambil balik perak,makin jahanam org melayu kat perak.habis semua tanah dlm perak ni dikebas dek dap.dalanngnya org pas juga.tengok apa jadi tanah di kelantan?tu pun penyokong pas org melayu islam kita tak sedar lg? Ni lh jadinya apabila kebencian ditanam dlm setiap ceramah diadakn pr.maki hamun, fitnah dan pbohongan jadi makanan.syukur lh atas nikmat yg diberikan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL TU BRO. ORG PASS MMG DAH TAKDA CAPABILITI NAL PERINTAH. DPT SIKIT PUN DAH SUKA. KERJA MCM BURUH KASAR. HASIL DAPPSIAL AMBIK

      Delete
    2. taik palat ko lah bodo punya amenungok. yg di ipoh tu semuanya sape yg gadai kpd cina klu tak zamri keling paria bos amenongok perak tu. baru2 tergadai lagi ribu ekar di tanju.g malim bota setiawan sape jual tu..sial babi laknat bangkai babi utan amenu.gok mamposlah ko semua pd pru 13 ni.

      Delete
    3. Salam anon 11.15 mnta maaf klu saya bertanya kepada tuan tentang isu dr zamri mengadai hartanah di ipoh? Boleh tuan detailkan lagi isu yg tuan bangkitkan...harta dan tanah mana yg ds dr zamri telah gadaikan kepada cina???

      Tanah di tanjung malim,bota serta setiawan turut menjadi kerakusan ds dr zamri...??? Benarkah apa yg tuan katakan...jika benar maka laknat Allah saja yg kita pohonkan kepada kerakusan manusia...namun jika ini satu fitnah,maka kita mohon kepada Allah agar ampunkan dosa pembuat fitnah, semoga mereka mendapat rahmat dariNya.

      Sekali lagi saya mohon maaf kepada tuan... Apa kah kita perlu mengunakan kata2 kesat makian serta cercaan yg amat memualkan kita sebagai org melayu,apatah lagi sebagai umat islam...dimana keredhaan berpolitik yg kita cari akan hadir,andaikata kita tak mampu utk mwngawal tutur kata bila berbicara....wallahualam

      Delete
  12. nizar lambai ni giler glamour dan sampai sekarang masih bermimpi yang dia mb perak. Dia ingat cara bodoh sebegitu mampu melonjakkan namanya menjelang pru13 nanti. kalau dulu orang tengok kesian, sekarang semakin meluat pulak. nizar kena terima hakikat yang dirinya tak cerodik berpolitik, yang dia tahu siang malam menipu rakyat jer keroje nye. buat nizar selamat menuju ke alam barzah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa yg menipu rakyat? najib yg menipu lah babi sial. mana janji ditepati? royalti tu dah ada buat perjanjian kenapa tak tepati babi punya najib. zamri janji nak beri tanah seorang 3 ekar mana janji tu sial punya paria balik indialah. mb yg paling tak tau malu rampas kuasa secara tak demkrasi. tunggulah kali ni ko taulah kalah ko semua pru ni.

      Delete
  13. Pencacai pembangkang ni memang bebal nak mampus,hidup tak berotak. Dari kecik membesar,sekolah,biasiswa,universiti,kerja semua kat pejabat kerajaan BN.duit bantuan dia sapu,memang dasar muka babi.tak habis hentam umno.nizar pukimak ni rupanya penipu besar sama macam nike ajis dan haddy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pencacai amenungok lagi bebal macam bangkai anjing tak tengok kebenaran dan keadilan yg tau baca utusex pembohong. siapa yg membesar dgn bn? ko betol2 bodo lah bangkai, tu semua bukan duit bn lah tolol tu duit rakyat bn hanya tadbir lah lembu baghal ko. belajarlah ilmu politik lah dulu bagang. bn mana ada duit lah bangsat. nampak na lah ko ni tolol bodo. nilah sifat org amenongok bodo bongok bagang.

      Delete
  14. Apa lagi cai2 umno, kalau betul Nizar menipu hangpa suruh le kerajaan BN hangpa saman dia kat mahkamah, dalam mahkamah nanti baru tahi siapa yang babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum saman Wa ngan kekawan nak test tahap IQ Lu dulu.....

      Dah sah...lembu.

      Sebab tu Lu cakap style sombrono...tak pakai otak.

      Mengucaplah....kalau tak ingat email kat Parpu...

      Wa rasa..setakat basic... dia boleh bagi tarbiyah kat Lu semua

      Delete
    2. SAMAN MENYAMAN NI BUDAYA KAU ORG. NAL BUAT APA IKUT. DUNGGU. JENIS NAK SENANG DPT DUIT. BANGSAT SGT.

      Delete
  15. Dah ar tu kaki penipu mengaku je la PR=Penipu Rakyat...Insyallah BN menang PRU-13...

    ReplyDelete
  16. Mamat Sewel sepupu sepepet Ngek dan Ngok aku rasa otak dia dah kena virus giler vavi hutan lah. Itu sebab dia meraban. Aku heran lah macam mana dia bole membesar dgn jiwa yg kotorr dan jijik, busok hati, hasad dengki, sapa lah mak bapak dia, bole membesar menjadi musibat dan lahanat kepada agama, bngsa dan negara. Kecik2 tak kojol dah tuak menyusahkan diri, keluarga, anak isteri dan mak bapak. Hidup pun sia2 saja, dah lah jahil, bengap, sewel tetapi berlagak samseng tahi vavi.
    Spesis2 mcam mat sewel musibat lahanat sudah harus direjam dgn najis sperti kank2 Palestina merejam askar2 Yahudi zionist demi maruah agama, bngsa dan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ameno memang bodo tahap lahanat nak berhujah tarak modal harap maki hamun jelah. nah nak tengok aku maki ko pulak. amenongok sial babi laknat bangkai pukimak bahlol taik palat cibai lahabau butoh hantu puaka pelesit toyol setan iblis jin toyol nnnnbbnnnn banyak lagi. mampos amnu rakyat selamat negara maju.

      Delete
  17. Celaka....celaka....celaka.....kata bos deme.

    ReplyDelete
  18. PK, Lu bagitau Nizar Blurr ni, Queen Victoria ( mak Elezabeth) ada membayar kepada Kerajaan Malaysia/UMNO pada 1958 ( setahun selepas merdeka )wang sebanyak 300juta pound sterling ( dok dalam matawang Strait Setlement RM8/pound) nilai sekarang akhir 2012 dok dalam RM2.4billion X 11 bersamaan RM 26.4billion...Duit tu adalah duit Tabung Dukalara kerana membunuh Tok Jangggut, Tok Maharalela, Tok Bahaman, Mat Kilau dan banyak lagi Pejuang Melayu yang melawan Inggeris. Sampai hari ni duit tu tak jumpa dicari, dengar-dengar ada tertanam sekitar bangunan Parlimen. Orang terakhir yang dikabarkan menjaga peti tersebut adalah Mendiang Jugah Anak Baring. Besar kemungkinan kerja UMNO yang menanam peti-peti tersebut.

    Aku rasa Mat Blurr ni sanggup telan umpan ni tambah lagi dekat PRU13 ni puak dia dah takdak modal. Pengikut dia makin kelaparan cerita dongeng, kita kasi dia jaja. Pasal dokumen aku rasa Rafizi memang pakar print dokumen. Dokumen harta karun Pirate of Carribian pun dia ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HUHUHU...TAK TAU NAK KATA APA DAH....GELAKKAN AJA...NIZAR LAMBAI NI SEBENARNYA WAYAR PENTING KAT KEPALA DIA DAH PUTUS...SAMPAI LA NI DIA DOK KATA DIA MASIH MB PERAK...HUHU SADIS...

      Delete
  19. Inilah cerita-cerita tahyul yang didendangkan oleh Nizar Blurr dan angkatannya. Terlalu terdesak untuk merekacipta sendiwara tolol semata-mata untuk menghayalkan penyokong-penyokongnya, dan menampakkan diri mereka masih relevan.

    Mereka dalam ketakutan dan resah. Mereka perlukan dos-dos cerita fitnah baru semata-mata untuk mengikat penyokong supaya jangan terluang untuk berfikir dan waras tentang kebaikan orang lain terutama pemerintah. Mereka lebih rela pengikut tetap dialam ghairah dan khayal dengan candu-candu kebencian, walaupun sesama bangsa dan agama.

    Nyata!!!mereka takut kepada pengikut sendiri, kerana ramai yang telah mula sedar!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cerita tahyol apekejadah ko yg bodo selalu baca utusex nilah akibatnya. fikirlah ngan otak. ko tak da otak ke? otak lembu. babi ko lah ameno.gok bodo macam buah peler. orang masuk sedap ko duduk kat luar nilah perumpamaan org2 amenongok.

      Delete
    2. Salam utk anon 11.55...hmm nko mmng jadikan mencarut serta memaki ini makanan jiwa nko ke...tak guna sokong parti bertopengkn agama klu nko bertopengkn manusia jika hati dan jiwa penuh dgn nafsu utk memaki dan mencarut...

      Kasihan dgn sikap nko yg mngunakan 'anon'utk berselindung di sebalik kebiadapan,pemarah,kurang ajar yg mana semua ini mencerminkan betapa bebal dan hinanya asalusul nko...jika kita terdidik dan didedah dgn sifat2 positif,insyaAllah hidup kita tenang...mulakan dgn sikap sederhana,semoga nko lebih bahagia....dlm blog ni nko antara yg paling aktif...namun syg sekali,hujah2 ilmiah langsung takda,yg ada hnya makian serta carutan yg mampu mmbuat keturunan nko malu....

      Delete
    3. tabik anon 12:40 AM...bahasa yg lembut lagi membina...
      kepada pencacai2 pembangkang kerajaan..bawa bertenang..buang segala perasaan negetif dengki dan irihati yg menguasai jiwa anda...dengan itu jiwa anda lebih tenang dan bahagia..

      Delete
  20. BESA TENGOK TAK BABI LINTAS JALAN ATAU PUN MASA BERJALAN. KALAU BESA TENGOK DIA JALAN MCM MANA ? DIA PASTI TUNDUK, PASAL APA DIA TUNDUK ? PASAL DIA PUN TAHU MALU, SEBAB APA DIA MALU? SEBAB NAMA DIA BABI. BABI PUN TAHU MALU, TAPI SI NIZAR TU LANGSUNG TAK TAHU MALU, MAKNANYA DIA LEBIH TERUK DARI BABI. HANG PA CARI LAH DIA NI DARI SPESIS APA DAN YANG PASTI DIA NI LEBIH TERUK LAGI DARI BABI SEBAB TAK TAHU MALU DAN KULIT MUKA DIA LEBIH TEBAL LAGI DARI KULIT BABI. SEBAB TU LAH DIA TERGAMAK BUAT FITNAH SANA SINI.

    ReplyDelete
  21. Apakah ini cara kita.?

    ReplyDelete
  22. biarkan oku ni semua mencarut..ahli pr jgn ikut..ni semua warisan dr umno.

    ReplyDelete
  23. Wonderful post! We will be linking to this great content
    on our site. Keep up the great writing.

    Here is my web site: cellulite treatment

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!