WAHAI ANWAR! KENAPA PENAFIAN DEEPAK NI KAU TAK BAGITAU RAKYAT? TAKUT KA?



Semua pihak sudah sedia maklum perihal sikap pengecut dan berselindung di sebalik insan lain di kalangan pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Daripada Ketua Umumnya hinggalah di kalangan ‘Anak-anak Ikan’ Datuk Seri Anwar Ibrahim dan seterusnya di peringkat bawahan, hampir kesemuanya hanya pandai melontarkan fitnah, membuat kekecohan dan kemudiannya menyorok di sebalik nama kononnya menuntut keadilan.

Macam-macam kes yang melibatkan situasi begini telah berlaku dan terbaru, isu yang mengaitkan Peniaga Karpet, Deepak Jaikishan yang kini telah dimanipulasikan oleh sesetengah pihak atau lebih tepat pemimpin PKR.

Bermulanya kekecohan mengenai Deepak, macam-macam kontroversi, spekulasi dan kenyataan timbul sehinggakan rakyat tidak tahu siapa yang betul dan siapa yang salah.

Apa yang lebih teruk, dek kerana sudah terbiasa dengan sindrom fitnah memfitnah antara satu sama lain, maka dalam segala isu ada sahaja idea pihak pembangkang untuk mengaitkan penglibatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor dalam kontroversi yang tercetus.

Sampaikan perlancaran buku yang berjudul ‘Black Rose’ yang entah siapa penerbitnya juga telah dijadikan medium politik PKR untuk meneruskan agenda fitnah terhadap Najib dan Rosmah.

Difahamkan buku berkenaan yang dilancarkan beberapa hari lalu kononnya menceritakan perihal Najib dan Rosmah mengenai kontroversi pembunuhan Altantuya.

Bukankah isu berkaitan kes Altantuya itu sudah basi, tetapi hairan, mengapa ia ditimbulkan semula oleh puak-puak jahil PKR ini.

Mungkin kerana terdesak dengan pilihanraya umum yang semakin hampir, maka segala isu-isu lama mereka korek-korek semula dan cuba memutar belitkan supaya rakyat terus terkeliru.

Bercakap mengenai perlancaran buku ‘Black Rose’, dua hari lepas MalaysiaKini telah melaporkan berita yang menyatakan Deepak melancarkan buku dalam bentuk ceritera.

Read more....

70 Responses to "WAHAI ANWAR! KENAPA PENAFIAN DEEPAK NI KAU TAK BAGITAU RAKYAT? TAKUT KA?"

  1. Wei Pundek Keling, dah minum berapa botol San Miguel hari ini? Try cili kasi taruk dalam arak San Miguel, gerenti lu akan mabok tak sedar diri buat selama-lamanya.

    Pundek punya mamak keling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. suruhlah anuar minum dia yang perlukan selepas pembongkaran ini hahahaahahahahahhaha

      Delete
    2. uik geng anwar dah mengamuk ek sampai maki hamun...sapa yg minum sekarang sampai x sedar nie kah kah kah

      Delete
    3. pencacai anwar sudah panas buntut..x boleh terima hakikat....yg pundek ko la mangkuk bukan nyer parpu kari...bodoh punyer pencacai ckp pakai kepala lutut...muahaha....

      Delete
    4. woi anon 8:26, hg ni betui haprak punya bangsa la!!
      jgn bikin malu kaum.

      Delete
    5. Hahaha nampaknya pencacai Pakatan tak dapat tahan betapa panasnya isu nie!

      Delete
    6. Ya mamak tu kafir kan? Cina DAP tak basuh bontot tu Islam kan anon? Sebab itu rasa mahabbah kau pada Cina tu dalam kan? Wow, marah betul kau ya? Terbaik la parpu, kasi bakar mereka lagi, kebenaran mereka takleh terima..kah kah kah

      Delete
    7. Hahaha. X tahan bontot nampak? Minta annual tlg kasi sejuk itu bontot.

      Sup lebih sikit ok!

      Delete
    8. Mohamad Salim Iskandar(House PK) dan Wan Mohd Azri Wan Deris (Papagomo) ni budak-budak lagi, penghujung 20an dan awal 30an jer baru. Kote potong tak lagi? Sembang dalam blog gedebuk gedebak, bila kena saman tak mau mengaku blog sendiri...hahaha apa punya bacul, pengecut dan bangsat betul....hahaha

      Anak jantan la sikit bro, lepas ni, anak kena tangkap hisap rokok kat sekolah, cikgu call korang, mesti tiba2 jer korang tak mengaku yang kena tangkap hisap rokok tu anak korang kan? Apa la punya sial, ingatkan anak jantan, rupanya pondan, jenis geng-geng bungkus teh ais sambil lepak depan laptop je ni....hahahaha

      Delete
  2. Sekarang ini mana-mana Mamak saya lihat di Malaysia saya rasa malas nak pandang. Penuh rasa benci terhadap Parpukari sehingga terbawa-bawa pada seluruh kaum Mamak di Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan risau allah akan jodohkan semua kaum kerabat anda dengan mamak

      Delete
    2. bukan itu aje aku doakan kau dapat jodoh biar mamak tulen barulah nalla punya padan muka ha ha ha ha ha

      Delete
    3. betul tu mambang malam aku sokong ape yg hang habaq ni

      Delete
    4. mungkin sebab mak ko kena rogol dgn keling kot pastu lahirkan ko.. tue yang ko rasa kehidupan ko gelap je kan... hahaha

      Delete
    5. ini bermakna apa yg parpukari cerita kat blog dia smuua nyer betul itu yg membuat ko benci sbb pencacai2 mcm ko nie mana boleh terima hakikat yg sebenarnyer.....dan untuk pengetahuan ko blog parpukari nie x reka2 cerita mcm blog2 pencacai pakatan harami....muahaha....bodoh punyer pencacai pakatan harami....

      Delete
    6. woi anon bodoh!! mamak tu pun manusia jgkkn..mcm kau jgk!! klu nak tau yg mamak tu lbh bagus lah drpd kau nie yg bodoh lh bebal!!

      Delete
  3. aku tengok muka anak badak macam cuka bila jumpa orang kampung. kalau jumpa isteri isteri vvip luar negara tau pulak senyum. jumpa mangsa banjir macam tak ikhlas. sekadar melepaskan batuk d tangga. nanti pru 13.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekurangnya ada gak hati dari jijah yg xnampak mukanya

      Delete
    2. AKU NAMPAK IKHLAS AJE ROSMAH TLG BERGOTONG ROYONG BERSIHKAN BANJIR LUMPUR BARSAMA MANGSA BANJIR. KRG INI KALAU DAH DENGKI MENGAKU AJELAHTAK PERLU NAK HINA ATAU TUDUH SEMBARANGAN.

      Delete
    3. sekurang2 nye xdelah die berdrama mcm jijah kn...lg pun ape je kak mah buat korg mana pernah puas hati kn

      Delete
    4. woi mangkuk!!!! orng kalau x iklas buat apa dia nk pergi baik dia duk rumah jer mcm jijah omega tu...jijah omega ko ada pernah pergi tlg mangsa banjir???x de kan????tp klu naik pentas ceramah dlm hutan pon jijah omega ko sanggup pergi....itu la beza nyer rosmah dngn jijah omega ko rosmah mempunyai sifat murni dan iklas sifat yg ada pada rosmah nie tidak ada pada jijah omega ko tu yg buat ko sakit hati sangat ngan rosmah tu.....ko nak tahu sbb apa jijah omega x pernah pergi tlg mangsa banjir? sbb dia duk jaga jam omega dia kat rumah takut hilang la katakan.....muahahahaa.....

      Delete
    5. rosmah tu ikhlas je tp korg tu pembangkang mna nak mengiyekan bnda tu kn sbb korg tu asyk nmpk semua bnda yg rosmah buat semuanya salah! sekurg2nya dia buatkan bukan mcm jijah tu yg tau dok jaga laki ngn anak dia yg sesat tu je!

      Delete
    6. sam jgak...aku tgk kak jijah kau pandai berlakon,.,.,.dulu brlakon ckpo anwar kna suntik ngan virus HIV la masa kat dalam penjara,tp skrg elok jer nuar,siap blh meliwat dan bahan chinadoll lagi...tak brjgkit plak HIV dia ye..pastu,aku tgk kak jijah klau kat atas pentas,fuh,bkn main lgi brsemangat ceramah,tp bila bab nak buat aktiviti ngan masyarakat...haram..!!xprnh aku tgk...

      Delete
  4. Replies
    1. nnt kak jijah buat la.....sabar

      Delete
  5. Setuju dgn PK, kes Altantuya satu kes yg dah basi..dah 3 tahun, mengapa nak dibangkit2kan lagi? Biarlah Altantuya membalas dendam atas kematiannya yg hingga kini masih misteri apa motifnya..Memang kes pembunuhan Altantuya dah basi krn ia tlh 3 tahun berlalu..spt juga Amanat Hj Hadi yg tlh terlalu basi krn ia tlh 30 tahun berlalu. Cuma antara basi baru (Altantuya)& basi lama (Hj Hadi) mana yg lebih basi itu terserah kpd org2 politik dan pengikut2 fanatik mereka yg meletak akal di celah tempurung lutut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro,kes altantuya ni kes jenayah.nk tahu yng terlibat dan siapa yang memberi arahan.kes ni pun x pernah dilupakan.amanat hj hadi ni dah 30 tahun berlalu,tetapi kenapa sejak akhir-akhir ini setelah tiada isu yng di ketengahkan barulah dijadikan bahan?guna akal fikiranlah sikit.

      Delete
    2. Kes altantuya mahkamah dah jatuhkan hukuman pada yang bunuh dia. Siapa bagi arahan?? Cube la tanya pada pork nick, mungkin dia boleh tahu kot. Tapi rasanya pork nick tak pernah kata Najib tu pembunuh kan... jadi tak payah nak memandai2 pulak...

      Isu amanat sesat haji hadi diketengahkan oleh bekas ahlul PAS sendiri, bukan UMNO... simpan sikit dalam kepala hotak ko tu pasal isu ni. Jangan simpan dalam jubor ko pulak tau....!!!!!

      Delete
  6. Aku ingat si mamak Parpukari ini tak ubah macam blog najis, penuh dengan maki dan hamun , carut marut, Apakah emak dan bapak dia atau sememangnya keturunan dia memang kaki carut, Aku rasa masa dalam buai ayah si parpu ini sering mendodoikan dia dengan lagu lagu yang berbunyi lucah. Ayahnya akan nyani kan lagi depan mak dia , hei mak hang ....busuknya bau pepet hang , Mak pula sambut . keciknya konek hang mana nak boleh keluarkan zuriat yang baik , kata mak siparpu ni, Inilah cara kehidupan keluarga si Parpu kari ni , hari hari duk sebut benda yang sama sehingga kan lahirlah si Parpukari yang asyik mencarut saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasalah hati dah panas apa lagi yg boleh korang pakatan lakukan selain dari membebel macam orang gila...takpe sy paham he3

      Delete
    2. takat bagi komen yang x berisi apa2 pun baik ko xyah komen la anon 8.42... dari tadi aq tgk ko asyik meroyan x tentu pasal ni kenapa? mesti ko x dapat jilat bontot deepak kot.. itu yg ko marah sangat nie... x pe.. esok2 tue deepak bagi la ko jilat bontot dia... jgn risau sangat la.. hehehe

      Delete
    3. Anon kat atas tu terasa pasal artikel ni sampai ke lobang jubur dia, yalah depa dah set nak jadikan ini isu besar, alih2 pro UMNo semua bongkar kata tipu, marah la depa, so inilah yang kita boleh lihat bila pencacai pakatan marah, kah kah kah kah

      Delete
  7. Mamak terkutuk MadeyJanuary 6, 2013 at 8:45 PM

    Elok elok kita boleh menang pilhanraya di Perak pada PRU13 ni, kerana blog si parpukari yang kurang hajar ni kita boleh kalah, Malu UMNO , Malu pemuda UMNO Perak , Malu Puteri UMNO Perak, Si bingai yang tak sedar diri perasan b;oggers handal tetapi sebenarnya orang ramai tentu ingat dia menulis dari Tanjung Rambutan, Ma;unya wei......kami mahu mengaku hang ni blogers UMNO, Bloggers UMNO tak macam hang wei.........

    baru baru in i ada kawan aku kata kat aku, kononya si parpu kari ni hubungi semua pemimpin UMNO minta duit raya, Yang mana kasi sikit dia tak cakap terima kasih langsung, yang mana tak kasi langsung dia cakap , tunggulah hang..aku hentam hang dalan blog aku cukup cukup...... huh macam ni pun ada ka,,,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko kutuk Mahathir pastu kau kata kau penyokong UMNO? Kau nak tipu sapa ni hanjeng? Kesian pencacai pembangkang dah jadi bodoh sampai menyamar pun dalam keadaan emo, kah kah kah kah

      Delete
  8. dia kata NOT MY VERSION. Awatla UMNO bodo? Orang melayu tak mudah dibodohkan oleh UMNO.

    ReplyDelete
  9. akak nampak sgt org2 yg komen kat atas ni drg cuba nak tukar topic lain sbb drg tak blh nak terima kenyataan bahawa deepak n anwar tu setan gondol...tak yah lah krg nak tarik perhatian org dgn cite bodoh krg tu apa yg akak tau deepak n anwar mmg bodoh tahap qaban

    ReplyDelete
  10. comform anuar memang dah takut dan terkantoi...
    kenapa hari2 malaysiakini melalak dan menayang cerita deepak dan rancanganya untuk menjatuhkan najib dan rosmah..
    kenapa pasal benda nie senyap je kenapa tak siarkan...

    ReplyDelete
  11. malaysiakini suka keluarkan cite basi je biasa lah aq saja je selalu baca kat sana utk nak kena kan drg blk tp kdg2 cite yg drg mainkan tu bodoh sgt cite basi mcm dah xde isu lain drg dpt yg terkini buat malu je...

    ReplyDelete
  12. Deepak Oh Deepak..siapa di belakang Deepak? Benarkah Dr Mahathir yg berada di belakang Deepak utk membunuh karier politik Najib secara diam2??

    Perkara yang menjadi persoalan umum ialah Deepak dilihat begitu berani mendedah rahsia Najib dan Rosmah tapi dia spt kebal daripada sebarang tindakan undang-undang. Mengapa??

    Dia sudah membuat pelbagai dakwaan terhadap PM dan Rosmah. Deepak dilihat amat bebas untuk bercakap apa saja. Apa istimewanya Deepak?

    Dia boleh menuduh bermacam perkara, bebas mengadakan sidang akhbar dan senang dihubungi media untuk memberi komen mengenai konflik yang dhadapinya. Dia juga bebas bergerak seolah-olah tiada apa yang dibimbanginya.

    Sementara Najib, Rosmah dan pimpinan UMNO lainnya tidak berani bersuara menyanggah apa yang disuarakan oleh Deepak, agensi kerajaan seperti polis dan SPRM juga bagaikan sudah kehilangan kuku untuk bertindak terhadap Deepak.

    Secara logiknya, pihak polis mahupun SPRM boleh dengan apa cara sekali pun memanggil Deepak, sama ada untuk memberi keterangan atau menyiasat beliau bagi mengesahkan sama ada semua dakwaan yang dibuatnya itu ada kebenaran, tapi itu tak berlaku. Deepak bukan saja terus bebas, bahkan seolah-olah kebal daripada undang-undang.

    Kenapa jadi demikian? Adakah Najib, pemimpin UMNO, polis dan SPRM berdiam diri kerana mengetahui semua dakwaan Deepak itu semuanya benar belaka? Atau mungkinkah Deepak dilindungi oleh seseorang yang begitu berpengaruh?

    Bagaimanapun keberanian Deepak ini mula terungkai sehari dua lalu apabila bertebaran di dunia maya gambar-gambar yang menunjukkan kehadiran taukeh karpet ni di majlis sambutan hari jadi Dr Mahathir yang yang diadakan di sebuah hotel, baru-baru ini.

    Kehadiran Deepak di antara 230 jemputan di majlis sambutan hari jadi eksklusif itu menimbulkan tanda-tanya atau sekurang-kurangnya membuktikan bahawa Deepak mempunyai hubungan dengan Mahathir, baik secara langsung mahu pun tidak langsung. Dalam masa yang sama, Najib tidak pula hadir di majlis tersebut.

    Apakah Mahathir sengaja mahu melihat Deepak hadir di majlis sambutan hari jadinya yang turut dimeriahkan oleh kehadiran Shah Rukh Khan itu?

    Tersebar gambar-gambar yang mengesahkan kehadiran Deepak di majlis Mahathir itu sebenarnya telah mengesahkan kesangsian ramai mengenai keberanian Deepak selama ini. Kini ramai yang percaya kemunculan Deepak dan keberaniannya menyerang Najib serta Rosmah adalah 'game' yang dipapan-caturkan oleh Mahathir. Sebab itu Deepak kelihatan bebas membuat dakwaan, tidak diusik oleh polis mahupun SPRM serta tidak takut bergerak ke mana-mana.

    Jika orang lain yang membuat dakwaan begitu serius terhadap seorang Perdana Menteri, barangkali sudah lama serangan balas dilakukan oleh para pemimpin UMNO lainnya dan agensi yang berwajib juga biasanya pantas mengambil tindakan. Tetapi tidak dengan Deepak.

    Jika benar memang Mahathir di belakang Deepak dan sengaja mahu menunjukkan kehadiran Deepak di majlis hari jadinya, apakah muslihat bekas Perdana Menteri selama 22 tahun yang masih menjadi broker kuasa dalam UMNO itu?

    Dengan munculnya Deepak melemahkan Najib, di samping tekanan sedia ada daripada pembangkang, harapan Mahathir ialah supaya Najib menyedari realiti yang ada dan sedia berundur serta memberi laluan kepada timbalannya, Muhyiddin untuk mengambil alih kepimpinan parti dan kerajaan.

    Selagi Najib tidak berundur, serangan Deepak dijangka akan berterusan.

    Menjadi percakapan di kalangan pemimpin UMNO juga bahawa Mahathir sebenarnya lebih meyakini Muhyiddin berbanding Najib. Najib dan Rosmah bagi Mahathir terlalu besar bebannya bagi UMNO dan BN.

    Harapan Mahathir untuk memberi nafas semula kepada UMNO dan BN hanyalah dengan Najib sedia berundur dan menyediakan laluan kepada Muhyiddin seberapa segera. Deepak adalah senjata ke arah mencapai tujuan itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang dok cerita ni sebab Mahathir bagitau kat hang ka? Aku yang dalam inner circle mahathir tak pernah pun dengar cerita karut tahap bodoh ni. Mahathir dan Najib sangat akrab begitu juga muhyiddin dan najib, tetapi gang2 UMNO reform dan Khairy anak jamaluddin yang mahukan perpecahan, setiap komen yang mengutuk Tun M disini adalah dari puak Khairy dan Anwar. Takpe kita tgk nanti masa PRU siapa yang akan stay dan siapa yang akan jadi sejarah semacam Bapak Khairy yang mati bunuh diri...

      Delete
  13. Kebanyakkan penjilat tegar jubor Anwar ni sudah tak tahu nk jwb apa. Byk sudah kantoi psl fitnah fitnah depa tu... Simple word is, CHECKMATE!

    ReplyDelete
  14. Ohh dah ada penafian rupanya.. sial betul Malaysiakini , dan lain2 portal pembangkang tak siarkan penafian Deepak , persoalan sekarang siapa yang tulis buku tu. Siap diedarkan di ruangan maya... memang cukup jelas sekali tu kerja2 fitnah!

    ReplyDelete
  15. anuwar sial tu pe lg,menyorok dalam kain jijah la bile dah kantoi.
    nanti mula la si jijah tu buat drama,kata laki dia si peliwat tu x bersalah dan xde kene mengena dengan si karpet tu.
    yg x boleh balh,si malaysiakini yg racist tu x siarkan plak pasal bende ni.
    selalu bkn main dia keluarkan cerita pasal si karpet ni,hari2 dyorg spin cerita pasal nk jatuhkan PM dan isterinye.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

    ReplyDelete
  16. WOI PENCACAI ANWAR TAK PERLU TULIS PANJANG2 ORG TAK SUKA NAK BACA LAGI NAK KUTUK MAHATHIR PULAK TU MMG AKU BENCI DGN TULISAN KAU INI LANGSUNG TAKDEKENA MENGENA DGN TOPIKny. JGN TUDUH SEMBARANGAN KALAU TAKTAHU FAKTA SEBENAR KAN DOSA MEMFITNAH SESEORANG ITU. BAGI AKU ANWAR MMG DAH TAKUT SEBENARNYA.

    ReplyDelete
  17. perh brader,ramai betul anjing anjing anuwar yang meroyan dengan kebenaran ni.....pastu macam biasa la bradr,anjing anjing pakatan akn spin cerita tuk selamat kan lendir anuwar.....kalau tak selamatkan,nanti mereka tak de lendir nak main.....tetibe anjing anjing ni masuk kan pasal Tun M,pe cer ni brader.....agak agaklah kalau nak spin cerita,jangan tunjuk sangat kebodohan yang melampau macam celaka haramjadah

    ReplyDelete
  18. banyak sangat komen yg x berisi malam nie.. apa fuckatan dah habis modal ke sampai upah pencacai yang sama je komen... nak muntah aq baca komen yg macam budak tadika nie....

    ReplyDelete
  19. nak kena baling kasut, anwar ni.

    ReplyDelete
  20. aq tgk komen pencacai fuckatan malam nie semuanya sampah sarap je isi dia... x de yg satu pun yg aq bacca samapi habis.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl2 aku sokong..nk buat mcm mna bang ajis depa tu pun dh mcm sampah je aku tgk!!

      Delete
  21. Deepak dahulunya digunakan sebagai senjata... hebat Pakatan serang 'guna' Deepak.. tapi sampai satu saat , Deepak buat Uturn.ingat lagi pendedahan Rafizi kononnya Datin Rosmah dirasuah kompeni Deepak? apa jadi? Deepak pula nafi itu syarikat... nyatanya Pakatan terutamanya PKR terdesak nak guna Deepak untuk serang Najib dan Rosmah... MEMANG DESPERATE!

    ReplyDelete
  22. Nampaknya pencacai pr sudah tak senang duduk satu persatu tuduhan yang dilempar dijawab dengan penuh hormat..apa lagi permainan bodoh cuba pr lakukkan semua sudah basi..kebodohan mereka semakin terserlah dan memalukan sebagai pemimpin pr bodoh

    ReplyDelete
  23. Dah jangka dah. Dallas ala Malaysia. Bezanya yang ni for real bukan lakonan. Bisnes, pengkhianatan, rasuah, dendam, pembohongan, pembunuhan, pompan, keluarga.... ada semuanya.
    Tak sapa suruh, tiada yang mintak tiba-tiba deepak buat akuan terlibat dengan pengakuan bersumpah kedua Bala. Pengakuannya sahih kerana dia tahu bahananya jika berbohong. Dia mengaku uruskan "pengakuan kedua" Bala dalam tempoh 24 jam! Nama rosmah dan abang nasjib disebut, di ulang-ulangnya.. Soalnya kenapa dia sanggup melakukannya?

    Kerna sebelum itu atau ketika itu deepak ada tanah, tapi takde projek. Ropiah ada projek, takde tanah. So they team up. Tak pasti samada deepak jual tanahnya atau tunggu kongsi keuntungan dari projek. Dan tak payah tanya, kita tahu siapa yang menyatukan mereka.

    Bila deepak tunggu, punya tunggu, punya tunggu, projek tak jalan gak, Dia rasa gelisah, tertipu terpaksa berdepan dengan kerugian berjuta ringgit. Kerna tu, konspirasi melibat rosmah, abng najib di dedahkan. Banyak lagi kenyataan dibuat deepak selepas tu untuk mengokohkan pengakuannya . Dan yang paling di tunggu-tuggu, buku catitan cerita benar tentang rosmah. Buku dah siap. Deepak janji takkan cetak dan siarkan.

    Rafizi "pick and follow up" pendedahan deepak. Dan dengan bukti yang ada, didapati "banyak sebab untuk mempercayainya".
    Tapi sekarng deepak macam orang panik, mengelabah, mencacau, Kenapa?

    ReplyDelete
  24. bg aku pakatan harami sudah kekeringan modal untuk ptu akan dtg dan sanggup buat apa sajer untuk memenuhi cita2 nyer ingin perintah malaysia tp akhir nyer x ke mana jerat diri sendiri....sungguh jijik dan memalukan politik yg d mainkan oleh pakatan harami.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg btl pon...aku sokong.. depa mmg sggup buat apa saja asalkan hasrat depa tercapai!

      Delete
  25. Wow! why aren't Malaysiakini publish this? wana be selective? Deepak should summon them for misuing his name and for misleading information abt him. Anyway, thank you for revealing this..now people know the truth!

    ReplyDelete
  26. Terkantoi sudah si Rafizi dan teamnya dengan mengedar buku black rose. saya bertambah syok dengar cerita - cerita macam ini.

    ReplyDelete
  27. Bagus, deepak kini sudah mulka mementang sesiapa yang menfitnah beliau. saya harap dia akan konsisten menyerang pakatan rakyat dan betul betul buktikan yang dia tidak bersalah langsung dalam isu tersebut.

    ReplyDelete
  28. Pakatan Harami semakin lama semain kantoi apabila semua tipu helah mereka makin terbiongkar. hahaha saya hanya mampu senyum ketawa tengok muka mereka dikantoikan oleh mereka. hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  29. Hebat dan Mantap! Hahahaha Hancur Pakatan Hancur Anwar Ibrahim. sudah tiba waktu untuk menolak mereka keluar dari carta politik negara

    ReplyDelete
  30. Rakyat semua naik muak melihat gelagat dan perangai nuar juborr dan talibarut2 anak2 ikan beliau. Dah dekat pilihanrayar, rakyat semua bole melihat betapa taik dari bontot mereka bersepai sepai. Lakonan murahan, drama mam, autaw keling, suami isteri, anak beranak dan spesis2 penjilat dan pencacai sibuk melakukan perkara2 yg terkutok, fitnah, rekayasa, kerana "Putrajaya at all cost" . Rakyat semua naik muak melihat gelagat Nuar Jubor dan anak2 ikan sudah panik giler untuk mengada adakan fitnah, yg tak masuk akal, takde fakta cuam autaw kelingje. Apakah spesis yg diangkat sebagai Anugerah tuhan, dikatakan Imam Mahadi tetapi bergelumang dalam kancah terkutok, iaitu berzina, meliwat, menjubor, pelacuran, tak bermoral, takde maruah, barua lahanat agen Yahudi Zonist Neocons, yg kena racun arsenik, kena suntikna HIV, sakit tulang belakang kronik, lebih2 lagi kalau hadir di dalam mahkamah, di buru pembunoh upahan, yg masih sampe sekarang masih mengalami sakit ciri birit dan tak muncul2 hingga ke hari ni. Dan Nuar jubor masih tak mampos2, malah lebih sihat walafiat, bole joget gangnam Style atas pentas, bole melanggani pelacur jalanan, bole terjungkang jungkit atas katil, berenergi untuk melakukan semua perbuatan terkutok lagi jijik.Macam ini punya keparat, bngsat dan lahanat nak diangkat menjadi pemimpin negara?
    Hancurlah, ranaplah, menimpa bala lah bumi kalau itu berlaku.

    Apakah ini dikatakan anugerah tuhan? Apanya
    punya sewel Kak Wan Jijik? Apakah spesis yg terkutok ini disamakan dgn Imam Mahadi? inilah keparatnya Osetat Badigol gila kaunseling jam 3 pagi dgn isteri orang siap pake tuala basah. Jangnlah bersetongkol dgn nuar juborr atau terminum air kencing nuar jubor sampe mabuk terus jadi sewel.
    Janganlah sesekali menyokong Fuckaton haramjadah dan jangnlah membiarkan anak isteri anda menjadi mangsa rakus vavi hutan nuar jubor dan talibarut2 beliau.

    http://www.youtube.com/watch?v=xxAX-IoZ_C8
    Pengakuan adik terangkat nuar juborr tentang cinta terlarang antara adik terangkat dgn abang terjungkit jangkat. Dngar lah sendiri pengakuan bagaimana mereka berdua bagaikan merpati dua secoli melakukan adegan asmara dana di bawah lampu minyak tanah, aku gosok engkau lipat....
    Inilah nuar jubor yg ketagih menjubor walaupun sudah berumahtangga dan hingga ke hari ini masih lagi melakukan perbuatan terkujtok lagi jijik.
    Apakah ini orang yg ingin kita bawa masuk mesjid atau surau dan dengar takzirah dan ceramah beliau, spesis yg terkutok lagi jijik yg macam ini.
    Janganlah merelakn diri anda dilaknat kerana menyokong dan bersetongkol dgn si tuo kutok nuar jubor . Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong nuar jubor dan fuckaton haramjadah dan jangan biarkan nasib anak2 dan isteri anda menjadi mangsa juborr nuar,Biarkan pencacai2 dan penjilat2 gumbira dalam juborr nuar.

    ReplyDelete
  31. nmpk sgt malaysiakini tak nak publishkan bnda nie sbb depa nak tutup cita lah tu..mmg dasar barua pembangkang!!

    ReplyDelete
  32. malas la ku nak komen pnjang2..apa yg blh aku smpulkan ialah..

    1.Anwar ibrahim mngamuk sbab tmbelang dia dh pecah,mak disruhnya pencacai2 mreka mghntam blog ini

    2.Pencacai PR mengamuk sebab mreka merasa trtipu dan sukar utk trima hakikat yg mreka ditipu hdup2 oleh Malaysiakini@Melacurkini,tp bagi nk prthankan anwar,mreka mula mngamuk tak tntu pasal..

    3.Pencacai cuba komen tdak mngikut tajuk sprti mmbawa isu mahathir dan mnghntam pnulis blog ini utk elak dari org brbncang,dan mngutuk pnipuan mreka yg dh kantoi utk mngalihkan tumpuan...

    4.Parpukari dah buat Anwar dan lembu2 nya resah dan kencing malam...

    sekian,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul bro Yul, masuk2 je mereka terus hentam Mahathir dan penulis blog, itu petanda mereka dah rasa sampai ke lobang jubor! kah kah kah kah

      Good job PK

      Delete
  33. Sebenarnya baik PR baik BN...dedua kena kencing dgn keling deepak nie...dia sorg je yg untung...dpt RM 30j...dedua parti sama bodohnya...

    ReplyDelete
  34. Rakyat pun dah tahu bahawa media dan blog UMNO hanya syok sendiri. Yang pasi BN akan tumbang di PRU ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini kenyataan standard macam robot yang dah diset! Takde apa angin mahupun ribut, mereka tetap kata BN akan tumbang, BN akan tumbang, hakikatnya PKR bakal berkubur bersama-sama dengan DAP dan PAS

      Delete
    2. ye ke? cubalah pergi ke website yang neutral dan bukan anjing umno seperti you tube dan tengok sendiri komen2 disana dan "likes" yang diberikan. mana satu pilihan rakyat? PR atau anjing tenat bernama BN?

      Delete
  35. Mohamad Salim Iskandar(House PK) dan Wan Mohd Azri Wan Deris (Papagomo) ni budak-budak lagi, penghujung 20an dan awal 30an jer baru. Kote potong tak lagi? Sembang dalam blog gedebuk gedebak, bila kena saman tak mau mengaku blog sendiri...hahaha apa punya bacul, pengecut dan bangsat betul....hahaha

    Anak jantan la sikit bro, lepas ni, anak kena tangkap hisap rokok kat sekolah, cikgu call korang, mesti tiba2 jer korang tak mengaku yang kena tangkap hisap rokok tu anak korang kan? Apa la punya sial, ingatkan anak jantan, rupanya pondan, jenis geng-geng bungkus teh ais sambil lepak depan laptop je ni....hahahaha

    ReplyDelete
  36. Ini pencacai sekor yg komen berulang-ulang pasal out off topic yg sama. Hang ni buat orang meyampah kat PR.
    Awak harus bertaubat!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!