CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Sunday, January 27, 2013

VIDEO LAWATAN PM KE GAZA! MESTI TONTON

11 comments:

  1. Alang2 dan sampai gaza tu lawat lah israel sekali....
    Bagi sikit kata dua pada Pm israel tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takda hubungan diplomatik macam
      mana nak pergi wak.Kenalah tunggu
      jubjub yg pergi sebab ada hubungan istimewa dgn yahudi.Jangan lupa kau
      ikut sekali wak.

      Delete
    2. Sama penakut dengan pemimpin dunia lain,semua tak berani nak sound israel, termasuk lahnajib razak....setakat melawat gaza, bagi derma pada gaza...sapa pon boleh! Tapi dengan pm israel semua kecut dan takut....bukan suruh serang pon...

      Delete
    3. Wak ko buat malu org jawa je lah, mu ka org kelantan, jgn mu dok perbodokan diri sendiri lah

      Delete
  2. wei wak bahlol!!najib lagi jantan la berbanding ngan anwar kau,dia dengan beraninya buat lawatan utk memberi sokongan kpd negara sesama islam dengan kita yg ditindas oleh Israel tnpa mmpedulikan kritikan dari pihak barat...bkn mcm Anwar pengecut kau yg secara terang-terangan menyokong israel...ye lah,kalau anwar tak sokong isarael mcm mana PR nak dapat dana utk buat demo haram,betul tak wak???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Don melayu goblok, najib/anuar dan pemimpin dunia yang semua bacul:& kecut nak jentik telinga Benjamin Netanyahu.
      Dan orng yg goblok macam don melayu memang patut pon jadi umat dia.

      Delete
  3. UMNO babi semakin hancur. Tiap hari UMNO melangkah ke kubur babi.

    ReplyDelete
  4. jangan anonymous 8.14, silap haribulan , kau lak yang masuk kubur dulu, muka tukar jadik macam babi... yg tolong tanamkan kau nanti si leh keh sit, kerepal dgn anujub..

    ReplyDelete
  5. Kenapa orang palestine pakai baju putih macam doktor nak kaji kuman virus. Mesti ada penyakit yang datang tu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!