VAVI KASI TARUK! VIDEO DEEPAK SEBAGAI BUKTI RAFIZI KIMAK MEMANG PENIPU!

25 Responses to "VAVI KASI TARUK! VIDEO DEEPAK SEBAGAI BUKTI RAFIZI KIMAK MEMANG PENIPU!"

  1. Betul rafizi penipu......apa yang umno boleh buat?
    Betul rafizi penipu......apa soh chai umno nak buat?
    Betul rafizi penipu.....kita tunggu dan lihat apa yang umno dan soh chai akan buat.................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Rafizi PENIPU??? Alhamdullilah... akhirnya ade jugak sochai fuckatan yang mengaku...

      UMNO nak buat ape??? UMNO tak payah buat ape2 sebab yg bakal masuk neraka adalah Rafizi lembu bersama sohchai-sohchai dan bangkai-bangkai dia.....

      Delete
    2. Pandai jugak soh chai umno bertahmid....
      Ingat jugak pada neraka, dah macam orang pas dah...pandai cop orang masuk neraka....neraka itu umno punya ke?

      Delete
    3. mike silap yop..pasal neraka atau syurga kena tanya nik aziz dan hadi bersaudara.. mereka berdua tu wakil tuhan. kalau tak silap teman macai pas sendiri dah angkat nik aziz jadi nabi aka keramat hidup aka bomoh siam..

      Delete
    4. kesian soh chai PR ni, kalau dah manusia tu menipu takkan dapat masuk syurga pulak... sape ajar??? Takkan Nabi Muhammad cakap camtu, kalau nabi N.ajis aku percaya la kluar fatwa camtu. Sohchai fuckatan, orang menipu masuk mane?? Syurga neraka??? jangan jadi sohchai la BONGOK....!!!!!

      Delete
  2. abis apasla anak syarikat LTAT terus buat deal nak tutup mulut Deepak...Ropiah pun ada tanah? RM130 juta plak tu...ada bayangan nak tutup SD Bala yg pertama..ish ish ish...tak ke ini isu2 yg asas...bukan pasal dokumen invois...tolong jgn cuba alihkan perhatian...rakyat sdg melihat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dengan mike yop..
      rakyat sedang melihat dan tergelak guling melihat badut badut pemimpin pas dan pkr sedang beraksi dalam sarkas. jangan tak percaya yop, rakyat dah melihat segala penipuan dan fitnah yang dilakukan oleh pemimpin pembangkang. harap jangan ada yang mati terkejut bila dengor calon pas dan pkr dalam pru13 semua terlungkop..punohh ambo..

      Delete
    2. Yeop diorang ni makan hasil lendir aljuburi yeop, apa mike cakap pun diorang maduk telings kanan keluo tinga kiri yeop yg penting aljuburi bayo hasil lendir dia kat lubang juboq pencacai yg dah longgo tu yeop, makan tetap makan yeop, aljuburi bantak duit yeop 3billion dia songlap takkan habis yeop

      Delete
  3. mangkuk la ni hahaha..rakyat melihat? hahaha mangkok hayun, a'ah rakyat melihat kaki kencing korang tengah baik punya kencing. Macam nik ajis kencing pasal tanah bagi cina lahanat DAP eh..tak tak tu sedekah je hahahaha... ikut la punkoq nuar juburi tu.. apa dia cakap percaya mangkuk mangkuk hahahaha...puiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat melihat ameno kena main ngan hindu bollywood dah! Dulu mamak kuty mainkan hampa sampai di haram jadahkan ameno.......sekarang memang pm 1malaysia haram jaddah termasuk dgn ameno dengan hampa sekali.........kah kah kah kah.

      Delete
    2. Sabo yeop, aljuburi punye hasil lendir sedap ke yeop, kome mati mati support aljuburi, tak pe yeop makan tetap makan hasil lendir aljuburi yeop pasal mamak mahadey tak de hasil lendir yeop, yang ada hasil lendir ni aljuburi aje yeop...makan yeop makan...tambah lagi yeop

      Delete
  4. ropenye pencacai tak paham cakap omputeh ye! sah ameno dah kena mainan strategi deepak. Bijak rafizi otak nombor 1......tak macam kak ijat lembu sampai ahmad maslan pun jadi lembu. la la la la la cempedak dah jadi nangka. selamat ber kubur bn.

    ReplyDelete
  5. Terima kasih kerajaan negeri selangor kerana menghalang transaksi jual beli tanah ATM......yg diharam jadahkan oleh isteri peyem 1malaysia.........selamat mengambil alih Bg. lebai muhdin yassin.......

    ReplyDelete
  6. Selamat jalan FLOP.....oooooops Flom....ha ha haram jadah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoi biografi rm 150 sapa nak bayaq............deepak juga!

      Delete
  7. DAH KANTOI...MACAM MACAM LAH ALASAN...SEPERTI TAK TERIMA VIDO SEX DULU YANG PAKAR DAH SAHKAN...HEHEEE...HADI BAGI AMANAT KAFIRKAN UMNO...TAPI KELANTAN PULA YANG PALING RAMAI PENGIDAP AIDS MENGALAHKAN SABAH DAN SARAWAK YANG PENDUDUKNYA MAJORITI BUKAN ISLAM...UMNO BUAT MASJID...MANA MASJID YANG PAS BUAT...PERABIS DUIT CERAMAH...KAHWIN 23 BINI...MANIFESTO KELENTONG...RAKYAT...RASA NAK KALAH BUATLAH DEMO...ITULAH AJARAN AGEN2 YAHUDI...

    ReplyDelete
  8. rafizi mmg lembu perangai tak ubah macam lembu jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perkataan lembu tu kena sebut perlahan-lahan kerana ia boleh mengangu gugat hati dan perasaan kak ijat kita.

      Delete
  9. BIASALAH INI KAN PERMAINAN PEMBANGKANG NANTI MEREKA AKAN KATA DEEPAK DAH DI BELI OLEH UMNO SEBAB TU DIA KATA RAFIZI LEMBU INI PENIPU, MCM BIASA UMNO JUGA JAHAT.

    ReplyDelete
  10. Bapak Pembohong Buat Ibadah Umrah Konon

    Anwar Ibrahim tweet bahawa dia dan Wan Azizah sedang menjalani ibadah umrah di Kota Mekah tetapi apabila check kedutaan Arab Saudi tidak berada disana..

    Anwar tidak pernah memohon visa untuk umrah dalam masa terdekat. Malah apabila hamba Allah buat pemeriksaan di kedutaan Malaysia di Arab Saudi nama Anwar dan Azizah tida ada dalam senarai rakyat Malaysia yang menjalani Umrah.

    Sudah sah memang Anwar menipu rakyat Malaysia kononnya dia sekarang tenang dihadapan Ka'abah. MasyaAllah tak kanlah ibadah Umrah pun Anwar nak tipu jika benar ini berlaku Anwar perlu berTOBAT nasuha dengan segera.

    Pssssttt.. Anwar sedang tweet atau perut Wan Azizah sambil ber tweet dengan peminatnya..

    by;
    Mohd Noor FB

    TC: Kalau bab amal pun nak tipu, alahaiiiii pe lagi nak di kata..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke anuar pg mekah????????ke melencong tempat lain nie xsabar nak tahu mana dia pg

      Delete
  11. Janji2 manis pembankang, fuckaton haramjadah, janji2 manis bulan bintang dan cakrawala nuar jubor dan komunis biaDAP yg rasis giler vavi adalah janji2 kampong buah pala. Habis saja pilihanraya kampong tergadai, pendudok kampong dizalimi hinggakn ada yg menuang minyak tanah ingin bunoh diri. Jangan biarkan diri dan keluarga dizalimi sperti pendudok kampong buah pala. Ingatlah janji2 manis fuckaton haramjadah dan nuar juborr adalah janji2 manis kampong buah pala.Jangan terpadaya.
    Nuar Jubor, Hero Tamil pare pundek, autaw keling pariah, pembohong, penipu, pemfitnah, barua lahanat Yahudi zionist Neocons, Bapak Korupsi, Bapak Kronisma, Bapa juborr, Bapa Pelacuran, Bapa Tak Bermoral, Bapa Takde maruah, Bapa Perosak, Bapa Kote Bengkok, Bapa Harmajadah, sudah harus direjam dgn Nik Najis.

    ReplyDelete
  12. tipu sangat lah kan tapi dah memang comform lepas nie pakatan kata deepak kena ugutan sebab tu dia nafikan kenyataan si rafizi mangkuk tu...
    ala mentaliti murahan pakatan dah masak sangat lah..

    ReplyDelete
  13. ada sajalah cerita pembangkang2 nie semua... rafizi tu mmg dah dasar penipu mmg tak leh watpe lah... nak wat mcm mna ahli2 pakatan haram mmg semuanya kaki penipu!!

    ReplyDelete
  14. Memang aku dah agak, ni semua rancangan pakatan, depa ni memang terdesak. Terbukti pakatan terdesak !! Si lembu dia pulak tak habes hebas, dah la isu bafia tak setel lagi, ni nak fitnah lagi !! Pakatan owh pakatan

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!