UPDATE@LIVE 10! MASA ANWAR BERCERAMAH, RAMAI TINGGALKAN STADIUM

Sedang Anwar berucap, ramai yang tinggalkan stadium, aku cuba yakinkan mereka supaya stay dan dengar penipuan Anwar tapi mereka tak tahan sebab bila tgk Anwar mereka tringat bagaimana dia menutuh Shamsidar bini Azmin!

Depa belah ikut pintu belakang, bila Anwar tangok dah makin kurang dia punya ceramah pun makin lemah!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

43 Responses to "UPDATE@LIVE 10! MASA ANWAR BERCERAMAH, RAMAI TINGGALKAN STADIUM"

  1. rakyat boleh tengok secara langsung livestream dan saksikan sendiri. Takyah nak kena tipu dengan media UMNo hanjing yang dah ditapis dan ditipu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ORANG BIJAK, AKAN AMBIL KIRA KAPASITI STADIUM UNTUK MENGAGAK JUMLAH PESERTA..

      Delete
    2. lu bacak ini bukan media UMNO tulah dok membontot jadi klabukk

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. YE CAPASITI STADIUM 30K TAPI +PADANG+LUAR STADIUM+SEKITAR DATARAN MERDEKA+TAK KER RAMAI YG MUAT..PIKIRLH SIKIT..XSUME SUMBAT DALAM STADIUM..MACAM STADIUM XD SPEAKER JE KALU DORANG KASI CERAMAH..PFFF
      *AKIBAT BNYAK LAYAN BERITA TV1,2&3

      Delete
    5. elah... pak cik kau jugak terhegeh-hegeh nak masuk tv... kau dah lupa ke....? tu lah banyak sangat makan babi....

      Delete
  2. rakyat dah saksi kan. dah menyampah tengok lahanat penzina berucap. tengok hadi kodi kaki kufur kan islam dan tengok si penipu dan perasuah serta lanun no. 1 nik aziz. mari tinggalkan PAS, anjing DAP.

    ReplyDelete
  3. korang meroyan la sorang2....terima lah hakikatt...Pas akan lawan UMNO sampai mati...Lu kutuk ker, lu maki keji ker, lu pujuk ker...Lawan tetap lawannn....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada Umno kesah... Umno pun akan lawan Pas sampai ia terkubur demi menyelamatkan umat ini

      Delete
    2. Ingat....


      Jangan jual roh2 anda kepada ajis dan hadi.....


      Berdoalah terus kepada Allsh agar tidak tertipu oleh kaedah dakwah sesat ajis, hadi dan laen2.

      Delete
    3. ANJING DAP TAK SEDOR DIRI.....WUF WUF WUF..NAK TULANG BABI !

      Delete
    4. Hahaha wuf wuf wuf nak main ngan shamsidar sekali boleh tak...ops bang nuar al jub marah la....

      Delete
  4. Wahai bloger2 cubalah ko korek sampai dapat gambar shamsidar blowjob anuar bini azmin.. Xsabo den nk tengok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. YO BRO ANON YANG KURENG SEKOLAH,4,48PM. Lu tunngu lah waktu perbicaraan Nalakaruppan nanti, tak memerlukan gambor la wei, apabila di subpoena menjadi saksi, mengangkat sumpah, sudah tentu perlu bercakap yang betul . Kalau tipu masuk penjara lah jawab n ya. Tak dapek nak naik ferarri lagi ye tak, Tak da orang yang bolih tolong lagi

      Delete
    2. kasi dia sumbat terusss masuk dalam

      Delete
  5. semakin sesak nafas agak nye.........

    ReplyDelete
  6. KAH..KAH..KAH..

    TD PDRM dlm twitter gtau 80000 org hadir..pastiu buat pembetulan kata 40000 je yg hadir.

    80000 adalah kesilapan teknikal..

    Moral Of the Story : Len kali kalu nk update kena mintak kebenaran Hishamudin & Najib serta kaum kerabat depa..Ini men update jer..kan dah kena kesilapan teknikal..80000 tu banyak..kena kurangkan lagi..letak la 8000 ke..xpun bagi sama ngan perhimpunan najib kat tesco semenyih 4000 org je

    ReplyDelete
    Replies
    1. OK lah jugak lapan puluh ke empat puluh ribu ke memang susah nak kira arang yang bukan statik. Tetapi setakat dua ribu lebih orang yang menghadiri mesyaurat DAPIGS memang susah nak kira kan, lepas tiga minggu baru nak istihar salah kira. TU memang bahalaol punya parti. bARU DUA RIBU LEBIH PUN BUAT SILAP, mau kutuk orang lain ka juboq?

      Delete
  7. Shamsidar Blowjob Anuwar...See u in Court. Sdg kan Video China Doll sudah terang lagi bersuluh pun BARUA PAS ni xsangup nak terima..apa lagi... Merekalagi boleh terima Air Mani anuwar bercakap..tak habis2 konspirasi..THE TRUTH HURTS...ADUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS

    ReplyDelete
  8. Anon 4.38 jgn nak bedek lah.aku fade-up, aku keluar, aku bukak t kuning aku. biarpun aku tak pro BN tapi aku tak jadi back-up kes Anuar. Dia ada agenda mengarut.

    ReplyDelete
  9. INI BUKTINYA ORG DAH MELUAT DGN ANWAR YG KAKI PENIPU DAN SUKA TABUR FITNAH AJE UTK NAJIB DAN ROSMAH.

    ReplyDelete
  10. Syabas rakyat dah bijak memilih sekarang ini, sebab itu mereka tinggalkan stadium walaupun anwar gila tu masih berucap. org pun dah meluat dgn dialah.

    ReplyDelete
  11. Bising di ruangan ulasan blog, kecoh di jalan, kecoh dalam stadium tak guna, eloklah kalau buat temujanji dengan PM dan cakap pada dia, dia pun Melayu juga, bukan bangsa lain. Tak de duit nak ke Putra Jaya ke? Parking berapa ringgit sangat pun.

    Cakap terus pada PM, TERJERIT TERLOLONG kat tempat lain buat haper? Aku dulu terus je jumpa PM, setelah buat temujanji, PM sedia jumpa, walaupun cuma 30minit, dan beliau sudi mendengar cadangan dan pandangan serta aduan kami.

    Lepas jumpa PM, dia ajak kami minum teh, lepas tu kami ke Taman Botanikal Putra Jaya untuk sessi bergambar dan seterusnya kami ke tasik Putra Jaya untuk Naik Cruise dan bersholat di Masjid Sultan Mizan ( Masjid Besi) , cantik betul pemandangan di Putra Jaya.

    Hujung minggu pun kami selalu ke Putra Jaya untuk main kapal layar RC, Seawind dan Kyosho, dan di sediakan juga padang untuk terbangkan kapal terbang RC. di Puchong pun ada tanah lapang tapi pemain RC ramai sangat. Kadang-kadAng PM pun turun padang menjenguk kami. Ada sesiapa yang nak sertai kami, sangat dialu-alukan, RC1Malaysia, semua kaum ada, semua jenis dan tahap orang ada, semua bersatu dan saling membantu dalam sukan RC ni.

    Komplek membeli belah pun ada, iaitu Alamanda, anda boleh bershopping sakan. Ada air pancut, ada aircon dan banyak restoran. panggung wayang pun ada, dengan filem filem terkini dan anda boleh membayar harga tiket murah pada hari Rabu waktu Pejabat.

    Saya suka Putra Jaya sebab saya tidak pernah pun dihalang dari ke Putra Jaya, sesiapa pun boleh ke Putra Jaya. Jalan tidak sesak, pemandangan cantik, banyak masjid, makanan dan minuman boleh didapati dengan senang, terutama makanan halal dan makanan arab.

    Walaupun agak mahal. Tapi Putra Jaya memang terbaik.

    Jom ke Putra Jaya, bawa keluarga atau teman lelaki/wanita anda. Bangak sudut dan pemandangan yang sesuai untuk ambil gambar. Pada hari biasa ramai bakal pemgantin samada Melayu, Cina atau India atau lain lain kaum datang ke Putra Jaya untuk penggambaran buat album gambar Perkahwinan atau video perkahwinan.

    Kami tidak berniaga tukang gambar perkahwinan, tapi kami memang suka dengan Putra Jaya seba banyak 'angle dan background' yang cantik. Satu daripada tempat yang cantik ialah Taman Botani. Ala -ala tanah Arab gitu. Tempatnya tidak jauh dari Pejabat Perdana Menteri.

    Jika anda sudah memang banyak duit dan memang kaya, bolehlah makan di Hotel Pullman atau ke Marriot Putra Jaya, makanannya memang sedap belaka dan puas serta mengenyangkan. Layanan dari para pekerja hotel memang tahap diraja, tapi jangan terkejut bila mendapat billnya. Tepuk poket tanya selera. Kami pernah ke hotel hotel ini bersama keluarga baru baru ini, untuk majlis makan malam sekeluarga.

    Jambatan jambatan di Putra Jaya juga adalah tempat yang sangat sesuai dan cantik untuk ambil gambar (photo shoot). Waktu pagi matahari terbit atau waktu senja. Lepas shoot waktu senja, cepat cepatlah ke Masjid ye, nanti waktu Maghrib tamat.

    Kawasan riadah juga di sediakan untuk pengunjung yang suka beriadah. Anda boleh buat senam dagu, larian kecil, lompat palang dan sebangainya.

    Di Precint 16 ada kolam renang awam, terletak di bahagian belakang Aamanda. Dengan bayaran RM2.00 seorang, anda boleh berenang dan main air sepuas hati bersama keluarga. Lepas berenang dan main air, mesti laparkan? Anda boleh terus ke gerai makanan yang terletak di kompleks Masyarakat Precint 16 itu, dan harga makanan jauh lebih murah dari di mana mana tempat di Ibukota KL.

    tak puas hati dengan apa yang saya paparkan? Jom ke Putra Jaya, beramal sambil menikmati pemandangan dan keindahan keagungan Allah Subhanawata'ala.

    Sekian.

    Sorry bro lari tajuk

    ReplyDelete
  12. nasib baik dulu arwah fadhil noor tak dapat tawan putra jaya, kalau tidak dah tentu kena lelong

    ReplyDelete
  13. kesian,si penyangak dan penjilat kencing umnobn kini meroyan dengan kejayaan Perhimpunan,,,sakit jiwa sebulan,,,kah kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..apa yg jayanya.sluruh smnanjung takat 80k jer...aku up lg 10k la..nk jayakan kesesatan..biarkan.... Lg ramai yg telah bangkit dari Ksedaran.

      Delete
    2. kesian pancacai aljuburi, semakin hari semakin tertekan,tidor tak nyenyak makan tak lalu, gila dan merapu tak tentu pasal kerana nak mengharapkan 1 juta yg datang tetapi tak kesampaian.....kesiaaaaaan....ish ish ish.

      Delete
  14. Jom gi Putra Jaya jom main kapal terbang RC, HIRUP UDARA SEGAR. Aku duk kat Saujana Putra je ni.

    ReplyDelete
  15. BERITA TERKINI.....
    MALAYSIA AKAN MEMPUNYAI SEORANG PERDANA MENTERI YANG PELIWAT DAN PENZINA BERTARAF INTERNATIONAL.
    MARI KITA SOKONG DAN IKUT PERJUANGAN MULIA INI.

    KITA SEMUA BEBAS, DAN IKUT APA YANG KETUA KITA BUAT.
    BUKANKAH KITA SEMUA CERDIK MACAM ALJUBURRIIIIIIIIII.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dia tawan Putra Jaya, adakah kami RC Flyer yang terdiri dari Melayu, Cina, India, sikh, Iban dan lain lain dapat fly di padang ini? Jom fly with me jom.

      Delete
    2. boleh bukak banyak rumah urut

      Delete
    3. Ya Allah AnonymousJanuary 12, 2013 6:24 PM ini memfitnah DS Anwar. Seandainya DS Anwar tidak terlibat dengan perbuatan meliwat itu, maka musnahkanlah orang yang menuduhnya ini. Engkaulah berkuasa di atas segalanya. Kami rasa zalimi dengan fitnah-fitnah yang berleluasa seperti ini.

      Delete
  16. orang sebenarnya jiijik nak tengok muka anuar nie...
    tunggu masa je nak naik then tolak dia..
    inilah rancangan pakatan

    ReplyDelete
  17. Umuq dia dah berapa sekarang? dah uzur pun..
    Kalu dia duduk kerusi PM pun.. cuma DUA / TIGA hari je..
    masuk hari ke EMPAT..daPIGGG pun dedah sejarah dia..
    TERKEJUT dengan pendedahan tu.. dia JATUH tersungkuq.. KOMA..
    sape pula nak ganti dia duduk kerusi PM ???
    Tolong cadangkannnnnn..
    Hancussss le Melayu kalu gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang la UMNo 2-3 bulan saja nak idup pun pastu mati la. Kena heart attack macam mamat kat klang tu atau "bunuh diri" di highway sebab banyak dah janjikan kontrak dan amik wang pendahuluan kan kan kan.

      Delete
  18. Empunya blog ini banyak memfitnah, jikalah itu betul maka sedarkanlah untuk bertaubat. Jika dia tidak mahu bertaubat maka musnahkanlah dia dengan segera. Amiiiin.

    ReplyDelete
  19. pilih yg betul dn benar pilihan pangkah di tangan anda silakan wahai pengundi malaysia jgn suka buat kacau bilau orang luar senyum tengok rakyat malaysia meroyan aljubsdar

    ReplyDelete
  20. Depa nak biaq anwar naik jadi PM dulu..., depa ugut, "hang tak sign surat ni, kami dedah isu hang"..... lepas tu baru depa cincang dia.

    ReplyDelete
  21. Featured Cοntributοr in Τeсhnology and regularly uses Applе productѕ, including
    an Ipad 2.

    Nοthing muсh seems to haρpen when you lose
    іn the challenge mode either if yоuг reρutation іѕ used up.
    Thе settings tab on the left.

    ReplyDelete
  22. Many individuals obtain this degree online from McKinley College to prepare themselves
    for the commerce end of Fashion design by means of online colleges.
    Hand Bags are most important part of fashion women handbags, and a collection collection,
    to keep track of all other collections. Long lasting, easy to care for, and by the early 1980's were rather conservative.

    Here is my page http://onlinenetbank.com/user.php?login=kayi03

    ReplyDelete
  23. Becаuse thе lower boԁy іѕ largеr than the uρpеr one, it's important for pears to find a jean with at least 2% stretch to accommodate your middle. He began covering baseball in 1989, as the Spanish have a great time shopping for cloth purses this season. The other clothing created by EcoGear can be purchased at the fraction of the price.

    my blog post: Thoi trang nam

    ReplyDelete
  24. As muсh as she is alsο called iѕ one of thе key Fаshіon tгenԁs 2012.
    It's really strange not being able to bring it back to Track R for now. The no vent jacket option will have the most comprehensive learning experience.

    Also visit my website ... thoi trang cong so

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!