TERKINI! DAP ROMBAK CEC SEMUA KAUM SAMA RATA..??? #KitSiangKencing

Dap kata, parti itu bukan parti perkauman, tidak racist dan memperjuangkan kesamarataan sesama kaum. Dan hari ni aku buktikan DAP "betul" dan "benar-benar" belaka...

Memang betul la... Tapi hanya pada kata-kata. Bila dipersoal tentang pemilihan CEC DAP baru-baru ni, depa nafikan. DAP bermati-matian menegaskan mereka berbilang kaum dan tidak racist...

Hasilnya, DAP buktikan barisan CECnya yang baru memang seimbang dan berbilang kaum tanpa sebarang sentimen racist kepada kaum Cina...tengok bukti DAP di bawah...

Wakil kaum Cina...
1. Lim Kit Siang - Bapak Cina
2. Lim Guan Eng - Anak Cina
3. Teng Chang Khim - orang Cina
4. Teo Nie Ching - orang Cina
5. Nga Kor Meng - orang Cina

Wakil kaum India...
6. M Kula - orang India
7. Boo Cheng Hau - errr...India peranakan...
8. Chong Chieng Jen - India celup...
9. Chong Eng - India kacukan...
10. Chow Kon Yeow - suka makan tosei...India la jugak kot...

Wakil bangsa Melayu...
11. Zairil Khir Johari - Mak bapak dia Cina tulen, tapi dia dibela orang Melayu...
12. Teresa Kok - dipercayai Melayu Indon...kok gitu...?
13. Liew Chin Tong - Tipu Melayu...
14. Loke Siew Fook - Kutuk Melayu...
15. Tan Kok Wai - Bohong Melayu...

Wakil kaum lain...
16. Tony Pua Kiam Wee - bangsa orang putih nih...
17. Karpal Singh - Bapak kaum Sikh...
18. Gobind Singh Deo - ikut bapak dia...anak kaum Sikh..
19. Ngeh Koo Ham - Siam la kot...
20. Fong Kui Lun - errr....mamak..!!!

So? Betul la tu...mana ada kaum Cina jadi dominan dalam DAP.. semuanya seimbang...sama rata, kan?

Sumber: Duke of UMNO

Wei Kit Siang, lu bawak anak lu sama lu punya family balik Tongsan la wei..ptuiiihh!

46 Responses to "TERKINI! DAP ROMBAK CEC SEMUA KAUM SAMA RATA..??? #KitSiangKencing"

  1. Lagi baguih daripada umno yang semua melayu dan mamak jadi ahli tapi yang dok dapat habuan cuma orang cina. Yang DAP pulak majoriti cina tp yang dapat habuan majoriti cina. Antara dua bentuk parti ni, mana yang lebih celaka dan haram jadah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau la paling celaka sebab kau la pakar yang kasi kaya cina masa dalam umno dulu, bila kena tipu ngan cina kau pakai kepiah dan takbir pastu herdik umno, orang macam kau anon darah dah halal..

      Delete
    2. Bhai, Dulu masa dalam UMNO dulu kami nak tolong bagi peluang berniaga kat orang-orang Melayu Islam tapi dicantasnya Mahadey, kami diarahkan bagi kat Cina... Tapi bila bertembung antara Cina dan anak-anak Mahadey, kami nak bodek Mahadey, kami bagi la kat anak-anak Mahadey tapi Mahadey tak halang pulak tapi once kami nak bagi kat Melayu selain anak-anak Mamak Mahadey kami dihalang...Harta benda negara ni milik pendatang macam Mahadey ka? Pelik betoi spesis mamak ni....

      Delete
    3. Peluang berniaga apa yg dicantas oleh Tun Mahathir? Berniaga nasi lemak? Atau berniaga cendol? Atau berniaga ikan bakar di pasar malam? Atau berniaga mini mart? Cuba spesifikkan perniagaan apa yg dicantas itu, supaya terang.

      Delete
    4. Tu pasti berniaga jualbeli "belakang kira", sbb tu kena cantas krn menyalahi syara'.

      Kalau dah gagal dlm hidup, jgnlah menyalahkan org lain. Org yg berjaya dlm hidup tak pernah mengalah dgn kegagalan, akan terus bangun mencuba lagi sehingga berjaya. Tapi kalau dah tak sanggup menharung badai business dan kehidupan dan terusan gagal, anggap sajalah "dah tertulis sbg qada' dan qadar" diri. Adakah menyalahkan org lain akan mendatangkan kejayaan?

      Sepatutnya kita patut rasa pelik pada diri sendiri bila saja sesuatu tidak menjadi dlm hidup, terus menyalahkan org lain. Mengapa kita jadi begitu!

      Delete
    5. Betul kata Anon 2:12 am. Org yg gagal ialah apabila dia gagal dia tidak bgn dari kegagalannya. Mcm PR bukanlah pihak yg gagal kerana walaupun BN memaksa Pembangkang dan PR gagal dengan menipu dlm 12 kali pilihanraya maka PRU kali 13 ini Insyaallah PR akan merehatkan UMNO di bangku pembangkang pula.
      Tapi BN jgnlah pula risau kerana walaupun bergelar full timer opposition untuk sekurang-kurangnya separuh abad pula pasca PRU13 nanti, BN masih belum gagal melainkan BN tidak bangun daripada kegagalannya itu.

      Delete
    6. Apa buktinya BN menipu? Apa fungsi wakil parti yg jadi pemerhati dlm bilik pengundian? Bukankah wakil itu menjadi salah satu benteng menjamin ketelusan pemilihan dr isu pengundi hantu? Apa fungsi wakil ini? Tidak kenalkah pengundi sendiri dlm kawasan sendiri? Janganlah bila rumah sudah siap pahat masih berbunyi.

      Delete
  2. LKSiok tongsan mari.Nama ini smua mesti ingat 13mei1969.Dendam nya masih membara kat umat melayu.

    ReplyDelete
  3. UMNO lagi teruk. Dok kata pejuang hak melayu tapi dia yang dok gadai hak melayu. Dia yang dok pekaya diri sendiri. Sudahlah UMNObacol. aku lagi rela undi DAP dari parti babi UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah pd anon 6:29 kerna anda terbukti sangat beballlll....hehehehe

      Delete
    2. Kalo UMNO kata gadai...tapi kalo PAS a.k.a N Ajis tuh bagi tanah kat 2 ekor CIna DAPig kire apa pulak...ooopsss lupa...dlm pakatan esp PAS xde istilah rasuah/gadai semuanya di halalkn dgn istilah HADIAH/SEDEKAH....

      Mau sedekah kat Cina harbi tapi rakyat kelantan dpt habok...Bini n ajis n kroni2 pon dapat tanah kat kelantan kire hadiah ye........

      ish ish ish....matsom (baca BAHALOL) tol penganot2 PAS neh....

      Delete
    3. Ni sampai warganegara pun nak sedekah apa lancaunya bhai????????

      Delete
    4. TU LAH NICK AJIS BERI TANAH KAT CINA DUAEKOR KAU TAK KISAH PUN. APA BEZANUA KALAU KAU MARAH KAT UMNO. KONON PARTI ISLAM TAPI PERBUATAN LEBIH TERUK. TUDUH UMNO ITU INI TAPI AWAK BERKAWAN DGN BAPAK SYAITAN. MALULAH HOI SATU JARI TUNJUK KAT ORG 4 LAGI TUNJUK KAT DIRI SENDIRI PASS. APA HAL??????

      Delete
    5. anon 6;29pm;terbukti la ko mmg suka makan babi muahaaha...pencacai2 pakatan harami mcm ko nie bg apa pon makan....yg babi bukan umno dan yg bacul pun bukan umno...tp pencacai mcm ko dan pakatan harami yg ko sokong tu....

      Delete
    6. SBLM KAU PUJI DAPPIG MACAM NAK GILA CUBALAH PGI JALAN2 NAIK KERETA KE KAWASAN PJ TTDI BANDAR UTAMA DAMAMSARA. TEMPAT NI RAMAI GOLONGAN KAUA TINGGAL. CUBA DRIVE PERLAHAN2 DAN TGK MCMANA MEREKA LAKUKAN KAT KAU. KAU AKAN DIMAKI DI HORN DAN DIKATA. AKU RASA KAU NI DUDUK RUMAH FLAT KAWASAN ORG MELAYU SUSAH ATAU PERTENGAHAN TINGGAL JADI KAU TAK PERNAH RASA HIDUP DGN KAUM NI. CUBA DULU JGN CAKAP HABIS. NANTI MALU SENDIRI.

      Delete
  4. hidup dan matiku hanya utk DAP. Ada sesiapa brani sentuh pemimpin2 DAP? Langkah mayatku dulu!!! Aku sedia berjihad mempertahankan mereka!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni anon mmg melayu yang tak sedar diri..elok kau mati dari kau hidup di muka dunia ni...

      Delete
    2. rasa terharu dgn sokongan & pengorbanan Anon 6:54 PM. Kalau semua melayu seperti saudara, bumi Malaysia ini pasti aman tanpa sikap perkauman spt yg diamalkan oleh umngok. Semangat setiakawan kita tidak terbatas kpd satu2 kaum & agama saja. Semoga Allah melindungi pemimpin2 DAP, PKR & PAS. Menitis air mata ini melihat Teresa Kok bersusah payah membantu melayu mangsa banjir. Allah akan sentiasa melindungi Teresa Kok hendaknya. Sahutan Jihad saudara saya sambut. Pertahankan mereka.

      Delete
    3. Bagus tu DAP memang bagus jadi ketua untuk orang Melayu sebab ramai Melayu yang bodoh dan malas boleh jadi cerdik.dan rajin bila DAP jadi ketua. Lihat berapa ramai Melayu yang tak ada otak yang pergi demonstrasi di Stadium.Merdeka. Ingatlah Melayu siapa anda. Nasib kita ditangan kita dan Allah. KITA ssmua dah ada 90% pemcapaian Islam yang belum hanya hudud. Besar sangatke ilmu dan kewalian dua TG hingga dia buat salahpun jadi betul. Dengar dia orang ni sijil satu habuk pun tak ada.

      Delete
    4. Besok2 kalau anak cucukau kena hina dek cina kena sembelih dek cina jgn melalak pulak. Manalah pgi otak kau. Kalau nenek moyang kau masih hidup mesti kau dah kena sumpah. Dia bersusah payah pertahankan negara kau senang2 nak jual kat cina. Kau tak layak jadi manusia sebab otak letak dibontot.

      Delete
    5. WOW KAU NAK JIHAD TENTANG ORG ISLAM DAN PERTAHANKAN KAFIR LAKNAT. AKU HARAP ALLAH BALAS BALIK JIHAD KAU. AJAKLAH SEKALI. NICK AJIS AJI ADI DAN MAT SAPU. ORG ISLAM KAN NAK BERJIHAD. HA..HA..HA..KESIAN. KESIAN

      Delete
    6. Salam satu malaysia..kepada bro dan sis
      semua,yg 2-3 mangkuk yg mengaku melayu ttp snggup berjihat utk dap tu jgn dilayan sbb seorg tu bhai 06.06 tu skrg ni kerja driver cina...ambik anak dan antar anak tokew babi..kadang2 buat partime sembelih babi...

      Bhai 06.29 tu skrg jd bouncer kat kelab mlm di bukit bintang...kadang2 jaga parking kt kelab tu...dialah tukang bukak kelab dan tutup kelab...bnyak juga dapat tip sbb selalu suply bohsia melayu kat taukeh cina..dia ni melayu yg kena buang daerah sbb rogol mak sendiri...

      Bhai 06.54 tu jantan tp dah tukar betina, skrg ni jd mami kat kelab mlm kat bukit bintang yg bhai 06.29 tu jd jaga parking merangkap...umur tua dah tp tak sedar diri.
      Bnyk juga dpt upah,sbb taukeh yg kaya tp dah mampos suka booking mami ni,bila diaorg mabuk...klu tak mabuk tak payah minum bnyk pun muntah tgk muka mami ni...asal dari keluarga alim,sbb makbapak rajin g dgr ceramah,anak jantan jd betina

      Hah yg last ni...07.39(maghrib)..paling muda skrg karier utama sbgi gro kelab mlm di bukit bintang..sama dgn mami yg diatas, muka lbh krg ambiga..ok apa!!tu yg admire sngt kt teresa...tngk mlm cun,tp bnyk taukeh cina mati terkejut,yg kena strok pun ramai sbb terkejut bila bangun pagi tngk 'ambiga' di sebelah...

      Jd kepada bro dan sis sekalian tak perlulah kita ratapi kehilangan 2-3 ekor melayu murtad ni...islam msh islam kot sbb sokong dap dan secara tak langsung pas tlg backup akidah diaorg ni..lu fikirlah...

      Delete
    7. Salam satu malaysia...disini saya mohon maaf kepada bhai2 diatas,kerana kelancangan komen saya yg tak sepatutnya. Ini disebabkan saya gagal mengawal amarah saya pada melayu yg menyokong dap...saya akui yg saya rasis...semoga Allah mengampuni kekhilafan yg saya lakukan..
      Terima kasih


      Delete
    8. Kesian Tengok Pencacai PR ...January 30, 2013 at 2:18 AM

      Kesianlah pada pencacai2 PR tu, jangan marah mrk, mrk bebal dan hati dah kematu ...

      Delete
  5. AKU SEDIH DENGAN SIKAP ORANG MELAYU SEKARANG RELA MEMJADI HAMBA KEPADA CINA DARI MEMJADI HAMBA ALLAH. APA SUDAH JADI PADA DUNIA SEKARANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu bukan perangai Melayu, tu perangai UMNO la bhai, yang dok jadi hamba cina sampai sedekah berjuta-juta hektar rizab Melayu kat cina tu UMNO la Bhai...Yang dok pi sedekah warganegara kat cina tu UMNO la bhai, takkan pengetua sekolah ada kuasa nak buat semua tu...Bhai, hang pi balik mengaji bagi habis dulu la okay....

      Delete
    2. Tuan tidak mahu tanah itu terlepas kpd org cina, tetapi tuan tidak mahu juga usahakan tanah itu menjadi sumber kpd Malaysia? Warganegara tidak disedekahkan. Mereka dpt warganegara dlm masa yg sama mereka wajib memegang kontrak sosial.

      Delete
  6. Gua paling suka artikel nie...pertama kali lu berckp benar...DAP mmg babi

    ReplyDelete


  7. salaam

    tadi ptg aku singgah pusat cawangan BN tempat aku

    aku tawar diri utk tolong apa2 yg patut sempena PRU13 yg makin dekat

    aku tak penah buat keje mcm ni

    tapi

    aku mula merasai keDaulatan Islam dan maruah bangsa Melayu makin tercabar kebelakangan ini

    so...utk PRU13 aku bukan sahaja nak pangkah calon BN tapi aku nak membantu jentera BN utk menang BESAR

    semoga Allah memelihara dan memberkati bumi Malaysia dan rakyatnya

    ReplyDelete
  8. DAP memang x pernah blaja dari ksilapan dn krakusan mereka dulu. Walaupun mereka boleh "brcakap lebih" skrng dsebabkn adanya owang2 melayu yg brsama mereka memekakkan telinga, menyembunyi tangan, menutup mata dn membisukan mulut namun kebenaran x kan lari dari owang2 melayu yg melihat dngan kbenaran dn melihat kbodohan yg mereka sangka kbijaksanaan. :p

    ReplyDelete
  9. Jangan lah kita lupa seburuk-buruk pihak yang kita benci,pasti ada kebaikan mereka juga..dan sebaik-baik pihak yang kita sanjungi,tak kan lepas dari keburukan juga..kita manusia dan hamba allah..allah juga meminta kita untuk bersikap adill dalam segala hal.Kita bukan saksi pada kejadian dan apakah hak kita untuk berpihak kepada sesuatu tanpa sebarang bukti..dan tak mustahil juga apabila kebencian bermaharajalela dalam diri,walau apa bukti yang datang sekali pun pasti akan kita ragui..siapakah yang benar dalam hidup ini?? Bersederhana lah... Bagaiman dengan kisah musa dan firaun"Cuba kita renungkan,sebaik baik diri kita yang kita rasa kan betul-betul beriman kepada allah,adakah kita sebaik dan semulia nabi Musa alaihisalam???Dan sejahat-jahat orang yang kita benci pula,adakah mereka itu sejahat Firaun atau adakah manusia yang lebih jahat dari Firaun yang mengaku diri nya tuhan.Namun apakah perintah allah kepada Musa alaihisalam untuk berhadapan dengan Firaun..LEMAH LEMBUT.Tapi bagaimanakah dengan diri kita yang mengaku sebagai hamba allah yang lemah???20:43. PERGILAH kamu berdua kepada Firaun; sesungguhnya dia melampaui batas.20:44. Namun begitu, UCAPKANLAH dengan lemah lembut kepadanya; mudah-mudahan dia mengingati, atau dia takut. "5:8. WAHAI ORANG-ORANG YANG PERCAYA, JADILAH kamu orang-orang yang menegakkan di hadapan ALLAH, saksi-saksi untuk keadilan. JANGANLAH kebencian pada kaum mendesak kamu untuk tidak berlaku adil; BERLAKUADILLAH, itu lebih dekat dengan takwa. Dan TAKUTILAH ALLAH; sesungguhnya ALLAH menyedari apa yang kamu buat.
    16:125. SERULAH ke jalan Pemelihara kamu dengan kebijaksanaan dan teguran yang baik, dan berdebatlah dengan mereka dengan cara yang lebih baik. Sesungguhnya Pemelihara kamu, Dia sangat mengetahui orang-orang yang sesat daripada jalan-Nya, dan Dia sangat mengetahui orang-orang yang mendapat petunjuk.

    16:126. Dan jika kamu membalas, balaslah dengan yang serupa apa yang kamu ditimpa, dan sesungguhnya jika kamu bersabar, ia yang lebih baik bagi orang-orang yang sabar.
    hamzah12hasan@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni penulis novel ke?

      Delete
    2. rizz...kenapa tak tulis sekali ayat ni?

      Dan Nabi Musa pula (merayu dengan) berkata: "Wahai Tuhan kami! Sesungguhnya Engkau telah memberikan kepada Firaun dan ketua-ketua kaumnya barang-barang perhiasan dan harta benda yang mewah dalam kehidupan dunia ini. Wahai Tuhan kami! (Kemewahan yang Engkau berikan kepada mereka) akibatnya menyesatkan mereka dari jalanMu (dengan sebab kekufuran mereka). Wahai Tuhan kami! Binasakanlah harta benda mereka dan meteraikanlah hati mereka (sehingga menjadi keras membatu), maka dengan itu mereka tidak akan dapat beriman sehingga mereka melihat azab yang tidak terperi sakitnya."

      Delete
    3. Jika pemimpin pembangkang bermewah-mewah dgn harta seperti kereta mewah itu tidak mengapa krn ada dalilnya, tetapi pemimpin kerajaan tidak boleh...

      http://ikrarpemuda.blogspot.com/2013/01/pas-pakai-kereta-mewah-ada-dalilumno.html

      Delete

  10. wakakakakakakkaaa, emang kerja partai setan mau bikin bohong sama orang pinter ya, kalo macai (folower orang malay bilang) bisa mereka bohongi tapi blogger partai pakatan rakyat malaisia pinter banget ya. guling guling saya ngakak, kakakaka


    http://batuvskayu.blogspot.com/2013/01/penipuan-oleh-cai-cai-umno-terbongkar.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO hancurbabi fikir rakyat terutama melayu dizaman teknologi ini masih boleh diperbodohkan. Makin mereka menipu, makin rakyat bersemangat untuk menyinkirkan UMNO kedalam lubang najis yang UMNo berhak tinggal

      Delete
  11. "Dap kata, parti itu bukan parti perkauman, tidak racist dan memperjuangkan kesamarataan sesama kaum"

    Kalau memperjuangkan sama rata sesama kaum, mengapa struktur pucuk pimpinan yang tertinggi dalam DAP hanya ada satu jawatan life advisor, satu jawatan national chairman dan satu jawatan deputy chairman yang disandang oleh bukan Melayu yang tentu akan mempertahankan kepentingan kaumnya sendiri..

    ReplyDelete
  12. Kesian UMNO. tiap hari cuba menipu rakyat, fitnah orang segala macam tapi perancangang UMNO gagal kerana Allah benci kejahatan yang uMNO lakukan. Allah bersama rakyat


    And (the unbelievers) plotted and planned, and Allah too planned, and the best of planners is Allah.
    Quran 3:54

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesianlah Tengok ...January 30, 2013 at 2:28 AM

      Kesian PR dan para pencacainya ... Tiap2 hari pemimpin2 tiga parti PKR/DAP/PAS berbohong, buat fitnah, mengadu domba, memaki hamun dan mencerca pemimpin2 UMNO dan BN, berjual-beli agama, serta bermaksiatan, semakin terserlah kejahatan mereka dimata rakyat. Allah tetap bersama UMNO/BN.

      "And (the unbelievers) plotted and planned, and Allah too planned, and the best of planners is Allah". Quran 3:5

      Delete
  13. Salam bhai 01.45,hingga ke saat ini,pr belum mampu utk membuktikan apa2 yg pr mmpu lakukan cuma retorik politik basi...keganasan dlm provokasi politik..havov dlm himpunan aman...menjahanamkn reputasi negara di luat dan berbagai kejayaan dlm melemahkan islam dan menaikkan nama malaysia utk one stop cente LGBT...

    Bhai itukah yg lu kata kejayaan pr dan kehebatan pr...bhai,diandaikan pr berjaya yg mana satu akan diguna pakai..perlembagaan pas atau perjanjian buku jingga...mana satu yg mendapat rahmat Allah dan mana satu pilihan LKS,LGE,KARPAL SINGH dan apapula pilihan ANWAR,AZMIN,SHAMDIDAR opps shamsidar bukan pemimpin kan..

    Bhai sebelum lu kesiankan umno,lu kesiankan waris serta zuriat lu,dan paling utama dirilu yg dah kena tipu,dan skrg lu mrnjadi obsesi utk menipu org lain...bhai umno dah buktikan 55 tahun Allah masih mengizinkn umno brrkuasa dan insyaAllah utk 5 tahun lagi.

    Bhai,satu benda yg aku musykil sikit dgn lu ialah tafsiran Al quran tu...kenapa tafsiran tu dlm bahasa inggeris...kenapa tak lu trsnslate dlm bahasa yg selalu kita gunakan...tak lah menjadi kesalahan dlm bahasa apa pun,cuma rasa ralat dan malu pada yb dap yg boleh tafsir dlm bm dan bukan bahasa ibunda diaorg pun...

    Dlm mentafsir dan sesekali membaca ayat al quran...dgn sebutan pelat yg selalu berbunyi lain pun disambut dgn takbir dan anggukan faham sesangat jemaah melayu dgn tazkirah ustaz dap...yg lu dah comfirm melayu tak berani nk tranlate...kot2 lu ni TAHU MAKSUD ayat tu tp TAK TAHU apa rahsia didlm ayat tu....kemon bhai jgn malukan org kampung..

    ReplyDelete
    Replies
    1. No one is reading your rambling cos they know its just LIES LIES LIES.

      Delete
    2. Hahaha u are rite....

      Delete
    3. Salam bhai....atleast both all of u....it's good enough

      Delete
    4. For me its good enough also. One soul at a time.

      Delete
    5. Kepada semua pencacai komen n maki lah banyak2. Pru kali ni aku undi BN. .FULL STOP?

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!