PAS MEMANG ZALIM! SUDAHLAH PECAT USTAZ NASHA LEPAS TU DIA TAK DIBENAR BERTANDING PULAK!

Semalam Nik Aziz dah bagitau yang Ustaz Nasha tidak akan bertanding mewakili PAS lagi, KLIK SINI

Aku tak sangka Nik Aziz si tua kutuk ni begitu zalim dan kejam sekali perangai dia. dia cakap selamba kodok je dalam Buletin Utama semalam. Macam takde benda je. Cuba kalau UMNO yang buat macam tu? Mesti seluruh jentera Pakatan akan kata UMNO memang zalim.

Dasar parti hipokrit! Apa saja mereka buat semuanya halal kan? Tak ke kimak namanya ni? Aku nak share ngan korang satu artikel pasal isu ni:

DALAM PAS, yang berkuasa mutlak adalah Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat. Hanya si tua bangka ini sahaja yang ada kata putus siapa patut dipecat dan siapa yang tidak. Memanglah ada peraturan tertentu dalam PAS untuk penyingkiran ahli, tapi ‘restu’ Mursyidul Am PAS adalah undang-undang yang tidak tercatat.

Tapi dengan keadaan kesihatan Nik Aziz kebelakangan ini, tidak ada siapa yang mahu percaya beberapa pemecatan pemimpin PAS terutama di kalangan pemimpin, adalah dibuat olehnya.

Juga bukan mana-mana pemimpin PAS yang lain sebab mereka ini di bawah Nik Aziz dari segi hieraki. Jadi siapa?

Jawapannya, tidak lain dan tidak bukan ini semua kerja Anwar Ibrahim!!

Hanya Anwar Ibrahim sahaja yang setaraf Nik Aziz dan layak buat keputusan macam ini. Pemecatan berbeza dengan isu kalimah Allah dimana Nik Aziz dan Anwar Ibrahim berbeza pendapat. itu soal dasar, ini balas dendam. Anwar memang berdendam dengan Nasharudin sebab ikut Najib melawat Gaza yang seringkali menyerang kepentingan negara yshudi, Israel di sebelah.

Anwar kan pelindung keselamatan Israel!!

Dan ini bukan kali pertama, sebelum ini pun Anwar sudah masuk campur dalam soal penyingkiran Datuk Dr. Hasan Ali tahun lepas. Dalam kes itu, Hasan Ali dipecat dari PAS tanpa diberi peluang untuk membela diri terlebih dahulu setelah beliau mengkritik Anwar Ibrahim secara terbuka. Jadi, logiknya (Anwar campur tangan), ada.

Baca seterusnya di Perak Today

30 Responses to "PAS MEMANG ZALIM! SUDAHLAH PECAT USTAZ NASHA LEPAS TU DIA TAK DIBENAR BERTANDING PULAK!"

  1. Tahniah kepada PAS......akhirnya tersingkir juga Nasharudin seorang pembelot yang tidak mungkin boleh dibawa ke medan perang.

    Biar dia menjadi penyakit kepada Najib pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah bhai..andaikata umno pilihan us.nasha maka ini semua rahsia Allah.. Andai umno menjadi wadah perjuangan beliau maka ini juga rahsia Allah...
      Hnya Allah yg mengetahui apa yg terbaik utk perjuangan dan jiwa yg jujur...

      Bhai...sejujurnya apa pandangan ahli pas andai anwar msh didlm umno adakah lu akan undi umno...?jika dato hassan ali disambut sbgi wira bila berjuang dlm pas,dan andaikan beliau bertanding atas tiket bebas,adakh lu akan undi bebas..
      Dan apa pula pilihan lu bhai,jika ditakdir kn nik aziz umunkan beliau keluar pas dan jd ahli umno...

      Bhai, jgn kita katakan sesuatu itu mustahil andai itu kehendak Allah...maka jgn pula kita keterlaluan dlm brrtindak dan berhujah...apa pun boleh jadi..bhai apa yg aku katakan kebanyakkan ahli pas lbh taksub kpd individu didlm pas dari perjuangan parti....

      Delete
    2. SYABAS PAS! tegas & berwibawa.

      Keputusan tepat yg utamakan kepentingan jemaah lebih dari nak jaga kepentingan seorang individu yg khianati prinsip & ikrar berjemaah.

      Hilang seorang ahli yg salahlaku, ganti beribu ahli baru yg sedia berjuang .......

      jika UMNO sudi... ambillah Ustaz Nasha & Hasan Ali jd calun UBN dlm pru13 nanti untuk bertanding lawan PR nanti.... heheheheheheeeee....

      Delete
  2. Tahniah kepada UMNO...kerana singkir Anwar lebih awal.

    Biar dia menjadi penyakit kepada Nik Aziz pula

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar memang penyakit. Anwar adalah penyakit barah Cancer Stage Four yang akan melingkupkan Umno sedikit masa lagi. Bawak mengucap banyak-banyak.

      Delete
    2. HAHA..ANON 10:48..TERBAIKKLAH! BIAR PUAK2 HATI BUSUK AKAL TOLOL NI DOK MEROYAN...
      ANWAR BERAHIM ADALAH PENYAKIT CANCER STAGE 4 UNTUK PAS...HAHAHA..DAH TAK LAMA DAH LA TU...KRONIK NI....HUHU...

      Delete
    3. Aku tak akan undi pakatan rakyat kerana akan melantik anwar sebagai pm,jika menang pru 13,anwar ialah peliwat terulung negara

      Delete
    4. anon 5.01
      baik ko pangkah chua soi lek kafir harbi tu... seperti orang umno dulu yg 55 dok pangkah samy vello, mic, mca, gerakan, .....

      Delete
  3. Anon 10:48 am . cantik dan kaw kaw punya jawapan. I like

    ReplyDelete
  4. anon 10:48 am, terbaekkkk!!!

    ReplyDelete
  5. Persoalannya..... Kenapa tak pecat dari ahli Pas terus? Kenapa nak "gantung tak bertali" kawan tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas cuba bagi tau kat Nasha:'hang mai kerja takpa...hang tak mai pun tak pa. Kalau hang mai kerja...pi dok jauh2'. Ini termasuk dalam kategori 'constructive dismissal'. Sebab implikasi 'terkeluarnya' Nasha dari Pas itu nanti amat penting, samada "Pas memecat Nasha" atau "Nasha menarik diri dari Pas". Waullahu'alam.

      EVLee

      Delete
    2. pas nk ajaq nasha ... dia faham ke tak, bhsa politik tu.....

      Delete
  6. Bukan saja jadi penyakit...dah jadi barah pon untuk PAS...tahniah pada PAS kerana mengutip bahan buangan dari UMNO :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS MEMANG PARTI PENGUTIP BAHAN BUANGAN DARI UMNO...DAN SEKARANG PUN DEPA JADI PENCACAI ANGKAT SAMPAH UNTUK DAP DAN PKR....HUHU..SADIS....

      Delete
    2. bahan buangan yg di kitar semula kadang2 lebih berharga dari asalnya.

      Delete
  7. Pengikut nabi isa bernama judas membelot dan menjual nabi isa kepada yahudi ketika itu, untuk sedikit harta di dunia. Beliau kemudiannya menggantung diri kerana menyesal. Apakah nasib katak yang membelot perjuangan rakyat hanya untuk kepentingan duniawi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah penyakit hati manusia........... hubbuddunia wa karahayatulmaut..

      Delete
  8. Mamat yg bernama Mat Sabung & kuncu2nya puas hati dan bangga kerana berjaya singkirkan ulamak.Membangun bersama ulamak digantikan membangun bersama politbiro partai ala kominis Dapig.

    ReplyDelete
  9. Anon 11:47am, siapa yg kau kata ni? Kau ingat ustaz Nasha tu belot pada PAS ke? Kau tu yg buta hati.. bengong.. Ustaz Nasha tu buat perjuangan utk umat Islam.. bukan politik sempit PAS & PR.. dia join Datuk Najib pergi Gaza sebab dia pemimpin NGO utk kebebasan Gaza.. dia buat ni bukan utk duniawi tapi utk kesatuan umat Islam Palestin.. kau ingat Ustaz Nasha dah kena beli dgn Najib ke? bodoh kau ni.. bengong.. tolol.. taghut.. baghal dan sebangsanya.. Pada ustaza nasha teruskan perjuangan anda utk Islam.. saya berdoa satu hari nanti anda akan berjaya membersihkan PAS dari ulamak2 jahat dan parasit2 Anwar.. semoga satu hari nanti PAS & UMNO dpt bekerjasama utk umat Islam & melayu di M'sia and umat Islam dunia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. non.. yang tulul tu diri ko sendiri.... hhehehehee

      Delete
  10. PAS besekongkol dengan PKR dan DAP. Tahniah. Sesiapa yang memangkah PAS atau PKR dan DAP, bermakna mereka juga menyokong penyelewengan Kalimah ALLAH, menyokong LGBT, menyokong melayu boleh di murtadkan, menyokong pluralisme, menyokong wahabbi, khawarij, muktazilah, asobiyyah dan mengkafirkan sesama umat Islam. Oleh yang demikian mereka ini termasuk golongan orang-orang yang rugi di dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah PAS. tanpa TV & media perdana, engkau dihati rakyat!

      Delete
  11. aku ni hairan betul dengan umno ni dok kalut dengan hal orang lain padahal hal dalaman sendiri pun berserabut...selesai dulu masaalah dalaman tambahan pulak dah dekat dengan pilihanraya.....ustaz nasha tu biaqla dia fikir sendiri kerana dia bukannya budak kecik lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. APA YG HANG DOK HABAQ NI ANON 1:10PM WOII...YG HAMPA DOK MENYIBUK HAL DALAMAN UMNO BULEH PULAK NOOO...
      INI BUKAN PASAI KALUT HAL SAPA2 LA WOII...KALAU CAKAP SOAL POLITIK GINI LA RESPONNYA....HANG TAK YAH DOK TUNJUK BAGUIH DOK ADA KAT SINI NOO...CHOWW..

      Delete
    2. DOUBLE STANDARDS & HIPOKRASI:

      apa tindakan & layanan UMNO terhadap timbalan menteri KPKT.. datu LAJIM UKIN......?

      Apa kata PARPUKARI dlm blog ini pada 27/7/2012:

      "ATAS alasan apa sekalipun tindakan Lajim Ukin yang akan meninggalkan UMNO adalah tindakan paling biadap,jahat,kotor serta keji dan inilah tindakan yang paling tidak bermaruah serta beradab dalam sejarah politik tanahair yang dipamerkan oleh beliau sekailgus membuktikan bahawa beliaulah pembeot parti yang paling hina kalau mahu dibandingkan dengan beberapa nama sebelum ini.

      Sikap berpaling tadah Lajim Ukin di saat beliau masih memegang jawatan Timbalan Menteri Perumahan Dan Kerajaan Tempatan serta meletakkan jawatan sebagai Ketua UMNO Bahagia Beufort membuktikan bahawa beliau meletakkan kepentingan peribadi lebih utama daripada mempertahankan maruah UMNO serta Barisan Nasional."

      elok ustaz nasha diberi tempat dlm umno ganti lajim ni... heeheheheheeeeeee.

      Delete
  12. Apa nak pelik dalam Pas nih.. Yang tabal diri sebagai ulamak pun mereka... Kemudian mereka buang balik gelaran tuh... Ada sapa sapa rasanak jadi ustaz... Ustzah... Tok guru sila lah masuk parti Pas... Kemudian naik pentas untuk membebel... Gerenti dapat gelaran tuh...

    ReplyDelete
  13. Aku dulu masa Ustaz Nasha jadi Timbalan Presiden benci aku tengok sebab senyum semacam sahaja. Rupanya senyum dia semulajadi. Tapi sekarang aku dah respect sebab dia pentingkan perpaduan ummah. Pernah berlaku, tak silap saya Saidina Hassan menolak menggantikan bapanya Syaidina Ali daripada menjadi khalifah kerana tidak mahu perpecahan ummah. Jadi 2 orang TG Raja ni cuba mendapatkan sokongan supaya semua orang bencikan UMNO. Dan sebenarnya Pas nak ganti UMNO sahaja. Dua ni macam salesman, kalau dulu guna sabun U sekarang guna sabun P. Dan dia mula kutuk sabun U tak berkesan busuk dan lain-lain. Sabun P dia dalam bungkus tak tahu bau gimana. Itulah PAS.

    ReplyDelete
  14. Nasharudin!
    Lebih 20 tahun dalam PAS menentang Umno bermati-matian .....tapi tatkala PAS sudah hampir menawan Putrajaya......hati dia kecut....perpaduan Melayu konon. 20 tahun dulu dia tak pikir perpaduan melayu?


    Ape ni Nasha?.....give-up di garisan penamat.
    Tapi takpe Nasha, muka hang macam "Wira,maskot negara"

    ReplyDelete
    Replies
    1. lantak dia lah NON..... orang dah tersilau dengan pujuk rayu & janji habuan duniawi dr parti setan... nasihat orang tua2 mana nk diendahkan.... "aku dah hebat sekarang".....

      dulu kisah hamam, qarun, bal'am, abu tsa'labah ........ tersasar kerana ego, tamak, n hubbul dunia....

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!