CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, January 5, 2013

PANAS WEI! RAFIZI TETAP MEMPERTAHANKAN DOKUMEN PALSUNYA!

Rakyat Malaysia sekali lagi dihidangkan dengan permainan wayang kulit pembangkang yang gemar mendedahkan dokumen sulit sebagai  senjata politik kotor mereka.

Kali ini Pengarah Strategik PKR, Rafizi Ramli muncul lagi sebagai watak hero parti itu untuk mengelirukan rakyat dengan 'pendedahan panas' seolah-olah beliaulah Julian Assange Malaysia!

Assange adalah seorang pengarang dari Australia yang juga merupakan pengasas laman web Wikipedia.

Beliau kini bersembunyi di bawah suaka politik dalam kedutaan Ecuador kerana takut di buru pihak berkuasa Amerika Syarikat dan Eropah berhubung aktiviti beliau mendedahkan banyak dokumen sulit kerajaan terutamanya berkaitan pengintipan dan ketenteraan.

Mungkin Rafizi juga bercita-cita untuk mencapai status seperti Assange dan menyorok pula di dalam kedutaan Turki!

Terkini pemimpin muda kesayangan Anwar Ibrahim ini mendedahkan melalui kenyataan media isi kandungan beberapa dokumen serta invois berhubung pembelian barang kemas bernilai RM13 juta dari Hong Kong.

Kononnya, Rafizi mendakwa, invois tersebut adalah kepunyaan ahli perniagaan Deepak Jaikishan dan barangan kemas tersebut adalah pemberian kepada Datin Seri Rosmah Mansor, isteri kepada Perdana Menteri.

Strategi yang dirancang oleh Rafizi mudah sahaja - kaitkan Perdana Menteri, isteri atau mana-mana pemimpin kerajaan dengan amalan rasuah, jenayah dan penyelewengan kuasa dengan menggunakan dokumen sulit, milik peribadi atau rasmi.

Tanpa mengesahkan samada dokumen yang didedahkan itu adalah sahih ataupun palsu, dan diperjelaskan dari mana sumbernya, rakyat terus diperbodohkan dengan rekaan cerita dan hikayat berunsur fitnah dan tohmahan pembangkang.

Dalam pendedahan terbaru, Deepak telahpun membuat penafian bahawa dokumen dalam tangan Rafizi bukan datang darinya.

Jadi persoalannya dari manakah Rafizi memperolehi dokumen-dokumen tersebut?

Dalam dunia digital dengan teknologi digital komputer yang canggih, semuanya boleh menjadi kenyataan.

Tidak mustahil mana-mana dokumen boleh dipalsukan menggunakan teknologi masa kini termasuk yang didakwa Rafizi sebagai kepunyaan Deepak.

Jikapun benar barang kemas tersebut dibeli oleh Deepak, kemungkinan ia adalah untuk ibu atau adik beradik perempuannya atau sebagai pelaburan malah boleh juga dibeli untuk Rafizi sekalipun!

Mengapa pula tanpa sebarang bukti kukuh, pembelian barang kemas itu disabitkan pula dengan isteri Perdana Menteri?

Apakah asas Rafizi untuk menuduh Datin Seri Rosmah menerima barangan kemas itu dari Deepak hanya berdasarkan beberapa invois yang diragukan keasliannya?

Terlebih dahulu pembangkang pernah menuduh isteri Perdana Menteri kononnya memiliki cincin berlian bernilai RM73 juta yang dibeli dari Amerika Syarikat.

Hanya berdasarkan cetakan dokumen yang kononnya di ambil dari skrin komputer pihak kastam, pembangkang terus mengaitkannya kepada Datin Seri Rosmah.

Akhirnya isu tersebut terkubur begitu sahaja kerana nyata apa yang dituduh adalah fitnah semata-mata dengan niat untuk menjatuhkan Perdana Menteri.

Begitu juga pendedahan terdahulu seperti isu NFC, projek LRT Ampang, dan sistem kawalan trafik udara KLIA yang semuanya senyap dan tidak bersuara lagi apabila pihak kerajaan atau agensi yang dituduh melakukan penyelewengan memberi penjelasan dan kenyataan sebenar.

Namun kedudukan pembangkang seolah-olahnya melebihi undang-undang negara dan mereka mampu membuat fitnah serta dakwa dakwi tanpa sebarang rasa tanggungjawab malah dan terlepas lupa daripada tindakan.

Mereka tahu individu seperti isteri Perdana Menteri atau Perdana Menteri sendiri tidak berpeluang menjawab segala tuduhan dan dakwaan palsu yang dilempar terhadap mereka. 

Oleh kerana itu pembangkang bermaharajalela memyebar sebanyak mungkin fitnah dan berita palsu mengenai pemimpin kerajaan untuk mengaburi mata rakyat demi kepentingan politik mereka. 

Pilihan Raya Umum ke-13 semakin dekat dan gendang fitnah pembangkang pun semakin kuat dan rancak.

Disebabkan ketandusan isu konkrit untuk membuktikan kemampuan mereka untuik mentadbir negara, pembangkang kini tangkap muat apa sahaja isu yang boleh dieksploitasikan.

Tidak kira isu kecil atau besar, pembangkang sekarang sudah terdesak untuk menutup segala kepincangan mereka sendiri dan penipuan yang telah mereka lakukan selama ini.

Rakyat kini sudah bijak bestari membandingkan antara permata dan batu, dan tidak mungkin pembangkang boleh menggangap mereka mampu diperbodohkan selamanya.

54 comments:

  1. kalau berani sila saman Rafizi..

    polis umno punya. undangundang pun umno punya. Tidak perlu takut.

    Ajak pua-puak umno buat polis report.
    bodoh umno dulu kini dan selamanya bodoh.
    Pemimpin angkat berbilion masih nak menjilat.
    bodoh umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengan komen bercanggah dari Deepak, momentum Rafizi sudah hilang sengatnya.
      Sekarang ia jadi sekadar topik pencacai sahaja

      Delete
    2. Awak ni adalah robot yang Terprogram - misti mahasewel tengah mengaji nak jadi pejuang masyarakat utopia nih!

      Delete
    3. merekani tarak baca geografi.............lagi korek lagi ramai ubn dalam masuk la! sampai hari ni pencacai tak sedor ini semua keroje mamak madey lah. dr tahun 82 sampai sekarang mahadey sudah cantas 5 org kuat ameno dan sekarang najib lak akan di korban. Lebai muhdeen jangan konfiden sangat...lu pun akan kena juga bro........

      Delete
    4. Lu cerita apa ni bro? Ini Tun pg cantas pasal itu pokok ada ulat. Lu tau tidak ni? Itu annual kna cantas lu tau pasai apa ka?

      Itu sebab itu jam dia sikit meranapkan ekonomi malaysia 97-98.. Itu blm kes lain tambi.

      Lu tau x duit keping rm500 dan rm1000 knapa diharam? Itu lu tanya annual dia bawa pigi mana itu duit billion2 wang rakyat.

      Delete
  2. Rezeki yg di perolehi dari FITNAH tu berkat ke?..kalo bukan Islam lantak g la sbb mmg depa xde halal haramnyer...tapi kalo ngaku Islam dan masih mmprcayai kuasaNYA..bermuhasabahla diri krn ajal maut di tanganNYA..bila2 kite akan kembali kpdNYA...takot2 nnt xsempat nak bertaubat...

    Sudah2la Rafizi pengarah STRATENGIK pkr...dah bbrapa siri FITNAH thdp DSN dan UMNO kantoi..masih xserik lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu tempurung bawah duduk mana lu tau history ...........ini bollywood punya cerita la......deepak sama madey mau bikin najis betul betul najis lah........macha, sikit tanya ah, lu islam ka? apasal lu kapirkan kapir punya worang.....kita mic pun lu kapir kan juga......apa guna kita kawan sama ameno ini macam, tarak sport la..........itu san miguel ameno juga suruh kita sama farfu favi minum....apasal kita satu worang kapir itu farfu tarak kapir. lu jawab la tapi jangan pakai geograpi punya buku ah! saya tarak picaya la, tanah bawah korek itu bukit atas runtuh.....apa punya teori la?

      Delete
    2. Anon 2:12.

      Lu jgn uba topik boleh tidak aaa. Ini cerita Rafiji lu tambi bawa cerita laian apa barang? Saya minta itu roti canai lu bawa roti telor apa cerita. Lu dlm mahkamah saya buka itu cerita A lu buka cerita z apa cerita. X tau hujung pangkal lu duduk pigi india sana.

      Delete
  3. kalau menteri umno angkat berbilion pun kau peduli apa
    yang perkara kristian nak guna kalimah Allah
    dan amanat hj hadi yang menyesatkan taknak pulak ko peduli...

    lu mmg bodoh la pengkomen yg diatas tu....
    kalau lu melayu memang malang sungguh la mak bapak ko.

    biar melayu angkat berbilion pun aku tak kisah asalkan jgn kapir lahanat yang angkat............bodoh la lu ni weiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. amanat hj punya cerite ni si anak yatim yg cabut lari, amah indon sudah kejor dia yop, mana ada berani mau masuk kes! satu lagi, kalau melayu angkat berbilion bukan hak dia tu tanda kapir le orang melayu tu. Ini fatul bari cakap. Memang cerah lah ramai melayu murtad ni seperti mana Haramsani kate tu. Yg sedihnya semue ameno lak tu! Hidup melayu cili kasi taruk......kunyit jgn lupa ah.

      Delete
    2. Anon 2.24

      Boleh pula bawa lari duit billion kafir yo.. Kalau tu macam. Penjubor ko tu si annuar bawa duit lari ke indon berbillion rm, kafir la ye?

      Tau tidak kenapa duit rm500 dan rm1000 kena haram?

      Jawabnya, itu annual bawa lari berbillion2 ke indon. Puih!

      Delete
  4. Deepak ni mcm Lingam jugak..suka guna nama orang kenamaan..mcm Lingam..kunun2 telepon Tun M..ntahkan betul ntahkan tidak..aku pun boleh aksen depan orng kunun berckp dgn Tun M...padahal aku ckp sorang2..x dail pun..hehehe..tang Deepak ni pn..ntah2 saja2 guna nama Rosmah utk kepentingan diri dia..aku pun leh letak mana2 nama file xls dengan nama Rosmah...

    ReplyDelete
  5. Tak habeh2 lg si lembu pendek ni......
    Tmpat aku lembu pendek tu.....
    BAVi.

    ReplyDelete
  6. Bodoh macam khinzir cerdik macam tapir itulah pkr

    ReplyDelete
  7. kalu nak tau, pembangkang di Malaysia tabur fitnah gunakan kaedah letak kekabu depan kipas angin, fitnah/cerita2 dongeng akan direkacipta dan dijaja semahunya. Dulu azmin ali dgn berkotak2 dokumen rahsia, DSAI dgn racun arsenik kini rafizi dgn pelbagai dokumen, invois dan bank statement lepas ni apa pula yang nak jualnya,

    ReplyDelete
  8. sian la korang nie...house pk pn sama...kami rakyat msia...setakat kini..masih mengutamakan isu harga brg..harga kereta...harga brg harian...gaji...harga rumah... Itu perkara yg lebih penting...apabila rakyat susah....tau pemimpin mewah...tu sbb diaorg marah...pandai tak rafizi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rafizi bangang

      Delete
    2. Anon 1.29

      Kita ni, jangan lah asyik mengharap semuanya jatuh dari langit. Lu ni dari dulu makan kena suap sahaja ka ni?

      Tengok org senang x nak ambi yg positif. Ambilah yg positif dan usaha utk jd mcm tu.

      Apa, lu ingat harga barang dari zaman 50 an dgn skrg tetap sama ka? Apa kata nanti kalau ada anak perempuam ko tetapkan hantaran mcm 50 tahun dahulu. Ada beranikah?

      Kualiti meningkat, kehendak meningkat.. Apalah

      Delete
  9. WAHAI ANON2 SEKALIAN JANGAN SEBARANGAN NAK TUDUH YG POLIS INI SEMUA TAK ADIL YE, POLIS TAULAH NAK JALANKAN TUGAS MEREKA TAK PERLU NAK AJAR POLIS NAK BUAT KERJA MEREKA. RAFIZI INI MMG SAH KAKI PENIPU PUNYA ORG.

    ReplyDelete
  10. Rafizi ini tak takut ke dokumen palsu pun mati-matian nak nafikan betul, kenapa buruk sgt perangai rafizi lembu ini, takutlah sikit dgn ALLAH SWT rafizi kerana dia nampak segala kejahatan yg kau lakukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nkorang apamacam.....tarak takut tuhan ka!

      Delete
    2. ini dol buta punya orang. Polis tak siasat sebab dah betul dakwaan rafizi, kalau siasat nanti history pertama dalam dunia, najis masuk lokap! Malu lah polis di malaysia boleh......najis pun masuk lokap, macamana nak jaga ketenteraman negara.?

      Delete
    3. report ka tarak report ka sama la bro. kalu itu court punya decision cakap lu menang, satu dunia lu worang kasi cerita la...kalu itu court punya decision cakap lu worang salah, belakang lu worang cakap itu ameno punya court laa...
      itu pasai lu punya macha sudah kasi basuh lu worang punya otak laa...
      macha jangan mara aa macha...lepas PRU lu worang kasi cari lombong la..blakang lu worang boleh terjun ramai2 la wokey...hahaha

      Delete
    4. biasalah tu dol mat..si rafizi lembu nie dh mmg tak tkut kat tuhan lah sbb tu lah dia berani buat mcm tu!!

      Delete
  11. Pelik aku bukti video tak nak pecaya. Tapi bukti dokumen yang boleh diedit guna photoshop boleh pulak percaya bulat2. Lepas tu boleh pulak desak orang supaya buat report polis dan sprm. Sedangkan ianya bukti rekaan semata2. Sebijik macam fitnah scorpene dan tuya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mangkok, pasal rekaan la kena report polis bro. kalau tidak memang bukan rekaan la nama nya, macam dol je nko ni.

      Delete
    2. Itu rafizi yg kena buat report la ngok. Dia yg ada bukti... Kereta ko kena curi xkan jiran sebelah yg pegi buat report?
      kata orang mangkok tp ko lagi hebat mangkok jamban..

      Delete
  12. Ini adalh diantara statement akuan bersumpah Datuk Murad tentang keparat bangsat dan negara bernama BABI:
    In what I strongly believe as tantamount to a betrayal of public trust, Datuk Seri Anwar Ibrahim also insisted that APPC should manage BNM’s reserves of RM50 Billion and the EPF fund in return for the services provided to him by APFC. Alternatively a hefty fee of USD 3 Million was to be paid annually to APPC for the cost of running the Centre in Washington. Fortunately this instruction of Datuk Seri Anwar Ibrahim for APPC to manage the above funds was never put into effect. What I have stated above goes to prove without doubt that Datuk Seri Anwar Ibrahim was indeed an unscrupulous leader who was prepared to sacrifice the country’s coffers for the benefit of its political ambition with the help of foreign element. The current developments that are taking place in the country which threatened the public peace and well being of the Rakyat to further Datuk Seri Anwar Ibrahim’s political ambition are ample proof to support this assertion.
    Kalau Kerajaan guna wang EPF pun untuk kepentingan rakyat dan negara. Kalau dia nak pake duit negara dan EPF nak bagi Yahudi Zionist Neocons untuk mengjahanamkan kekayaan negara. Inilah agenda sebenar anak buloh betong si nuar juborr. Rakyat semua dah tahu nuar juborr punya kurap dan tokaklah, tak payh nak selindung lagi lah, barua lahanat Yahudi Zionist. Hanya pencacai2 najis vavi dan penjilat2 juboq blendir kau saya yg sanggup jilat sampe licin juboq tuo kutok perkakas Yahudi Zionist Neocons. Dgn Kuasa Allah, agenda terkutok dan jahat kau tidak kesampaian, apabila dgn Kuasa Allah, menggagalkan cita2 busok kau nak merampas PM negara. Selamat bumi Tanah Melayu dari menjadi mangsa rakus dan zalim Yahudi Zionist dgn bantuan talibarut mereka bernama Nuar Juborr.

    Jikalau andaikata regim Fuckaton haramjadah berjaya memerintah negara, semua pegawai2 Kerajaan, jururawat2, guru2, pegawai2 tentera, pegawai2 polis, pegawai2 beruniform, bomba, kementerian2, dan lain2 semua harus bertanya andaikata regim Fuckaton haramjadah yg memerintah apakah wang gaji mereka tiap2 bulan mampu kah mereka terima? Mampukan mereka menerima wang pencen mereka? mampukan wang dalam KWSP mereka terjamin dan tersimpan? Mampukah harga rumah dan hartanah yg mereka miliki naik dgn keuntungan dan terjamin?
    Apakah regim Fuckaton yg memerintah akan melakukan yg terbaik dan terjamin buat masadepan anda dan anak2 anda? Lihat saja Selangor, Kedah, kelantan dan perak 11bulan mereka memerintah?
    Tepuk dada tanya iman, jangan menangis sperti pendudok2 kampong buah pala sudahlah. Hingga ada yg tak tahan dizalimi ingin membunoh diri dgn menuang minayk tanah dek kena "liwat" tanpa peri kemanusian oleh regim Fuckaton haramjadah. Jika anda inginkan nasib yg sama, dizalimi tanpa peri kemanusian, undilah Fuckaton Haramjadah dan bersedia lah "diliwat" dan dizalimi. Apa punya pilihan, pilih yg beramanah, bertanggungjawab dan berintegriti dan bukan soo Cocky, sooo Arrogant bastard, Tokong haramai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa ini datuk murad ah? Entah entah macam deepak karpet juga.
      Tidak pun lingam korek korek bawah gunung atas runtuh dah. walau apa pun ini cerita sudah basi dah bro! cari lah lain cerita, jangan tunjuk kat rakyat ameno suka kueh basi.

      Delete
    2. pencen tentera aku tau, cuma dapat Rm 500 saja sebab bn pandai sebagai penyangak matawang. Yang lain semua Rajo Ropiah sapu. Itu pasal deepak banyak marah sama black Ros.

      Delete
    3. ko neh menteri apa driver taxsi pacam pandai je,...kalo orang pandai,kenapa cakap macam orang bodoh,...

      Delete
  13. rafizi ni mcm lembu lah dgn bukti2 palsu dia ni semua kecoh mcm babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak tau, sumpah aku tak tau! Tapi pasal lembu lah kat ijat letak jawatan. Pasal lembu lah khir toyo kena pecat. Tolong lah jangan sebut lembu lagi, ramai dalam ameno fobia skrang ni. Cakap lah pasal udang pulak!

      Delete
    2. hahaha...letak jawatan no hal bro..ok apa? Hang punya macha lagi teruk...x reti2 nak letak jawatan. Aku tengok muka bang Nuar pon boleh muntah darah la bro...hahaha..jangan marah bro..saja gurau2 sementara Fuckatan nak melingkup PRU ni..

      Delete
  14. elok je negara kita aman dan damai napa plak krg nak kutuk2 sprm aq jentik telur kang br tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak bedah bukan tak tau, kalau jentik telur lagi diorang buat cerita2 lawak ni macam real. kak bedah kulum je telur tu baru diorang syok dan tak caye dah kat pkr. Ini lah cara politik yg betul macam di amalkan ameno era mahathir. memang praktikal lah org tua tu, agak2 bila nak mampus!

      Delete
    2. bro...
      lantak lu la...lu ingat Fuckatan boleh menang ker PRU ni? Lu mimpi la bro..
      PR dah karat la bro..
      Gua tetap ameno...gi mamposs la Fuckatan...

      Delete
  15. Untuk Mengetahui efisiennya regim DAP dalam menjalankan pilihanraya lihat rajah dibawah :-
    1800 ahli yg mengundi / 21hari untuk mengetahui kesalahan = 85.7 pengundi.
    Bermakna regim DAP hanya perlu mengira 86 undian dalam sehari /24jam = 3.5undian dalam 1jam.
    Ini bermakna dalam 1jam efisien nya regim DAP mengira dalam 1jam hanyalah 4undi saja. ishh ishh ishh ishh ishh nak kata punya lah lembab ...siput vavi pun lebih pantas dari itu. Regim DAP hanya bole kira 4undi dalam satu jam je. ini menunjookan spesis2 mereka mengalami terencat akal giler vavi. Lagi nak mempersoal SPRM yg mengngedalikan berjuta juta undi. Kalau ada yg masih menyoal SPRM memang spesis otak lebih para dari CIFUT vavi.
    Sungguh lah efisen nya regim soo Cocky, Arrogant bastard, Tokong busat Lim anak beranak dan talibalut2 Sdn Bhd. Manyiak cilakah.

    ReplyDelete
  16. biasala....nama pun pkr ..PANDI KUTTi RAKYAT.
    kalu tak meliwat bontot jantan, tak berzina dgn pelacur dgn bini org, tak hisap kote dlm jamban, tak memfitnah, tak membohong, tak menipu, tak putar belit...bukan pkr la nama nye. jijik weiiii !!

    ReplyDelete
  17. Rafizi ni memang lembu, sudah sudah la bro, tak habes habes ko plan nak jatuhkan rosmah, setiap kali plan ko mesti kantoi, no kes deepak pulak kes bafia ko pun belum setle lagi dah buat lagi fitnah baru, mcm ni rupanya pemimpin pakatan, ko ni nak cari publisiti murahan ker? Sudah la lembu, rakyat semakin mengenali ko

    ReplyDelete
  18. Kesian aku tengok ko ni rafizi, anwar dah takut dengan bayang bayang dia sendiri ke? Jangan la tunjukkan kebodohan ko dan menambahkan kebencian rakyat kepada pakatan rakyat, tapi apa apa pun aku happy dengan plan ko yang sentiasa kantoi, demi rakyat, rakyat sudah tau menilai parti mana yang suka memfitnah.. Tahniah rafizi. Lembu!

    ReplyDelete
  19. Dokumen palsu untuk menjatuhkan orang. Satu fitnah yang saya rasa rakuat tidak akan terima langsung karenah rafizi ini. Hancur sudah pakatan sejak kebelakangan ini. Cuma saya terharu dengan kesungguhan rafizi dalam membuktikan dakwaan palsunya. Adui! Sungguh memalukan lah wey

    ReplyDelete
  20. Bukti Pakatan Rakyat kian runtuh. Lega hati bila saya tengok rafizi kian dikantoikan oleh orang sendirinya. hahahaha Baguslah padan muka dia, saya harap dia sedar akan segala kerja tahinya tidak membuahkan hasil. lembu or lembu

    ReplyDelete
  21. umno banggang tak dapat menipu melayu lagi. Zaman mencuri kian hampir ke akhir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang bodohnya hang! tak mampu nak soal pemimpin sendir yang dajal sebar fitnah!

      Delete
    2. UMNO bodoh dan banggang. Rakyat dak melihat sendiri. Takut nak debat kerana tahu mereka salah dan tiada jawapan. Salah guna kuasa polis untuk menindas rakyat. Zaman penindasan kamu akan berakhir. UMNo akan menjadi seperti diktator di timurtengah. Rakyat akan merdeka

      Delete
    3. Anon 6.39

      Merdeka mcmna tu? Cerita sikit..
      1. Confirm Malaysia dihuru harakan...
      2. George soros jadi penasihat agama.
      3. Kawin sesama lelaki boleh. Asal annual penjuboq.. Boleh jew..
      4. Putar belit fakta. Ini confirm pr terrer.
      5. Kebebasan murtad.
      6. Tanah dijual kepada org luar negara dan pembelot.
      7. Negara jadi negara komunis. Mat sabun jadi general.
      8. Bini ko bini aku juga. Kepimpinan melalui teladan kata annual penjuboq.
      9. Tandas kena upgrade. Memudahkan chinadol servis

      Delete
  22. Tu dia!!!!!!! Kehancuran Pakatan Rakyat telah tiba dalam rupa Rafizi Lembumooooooooooooo Hancur Pakatan

    ReplyDelete
  23. seperti yang kita ketahui bahawa deepak nie memang sedang bergiat ingin mensabitkan bahawa rosmah memang bersalah...
    ok fine difikir logik akal kalau benar begitu mestilah walaupun palsu si deepak akan menyatakan invois tu kepunyaanya dan betul ianya dibelikan untuk rosmah..
    tetapi kenapa dia menafikan dan mana dan kenapa pulak tetiba rafizi nie datang menyemak..
    pakatan punya otak kalau kita nak pikir logik lama2 kita yang mental..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak perlu nak fikirlah mmg dokumen tu palsu la aku pun boleh buat dokumen macam tu banyak2..zaman dah maju lah

      Delete
  24. rafizi sebuk pasal rosmah...pasal azmin yang mengicekremkan dirinya tu apa cer?

    http://daengselili.blogspot.com/2012/12/video-bukti-yang-patut-saman-ummi.html

    Bro PK, Mohon pautkan teman :P, Teman dah paut mike hehe

    ReplyDelete
  25. "Takkan saya nak sokong seorang gay? Dan ini bukan berdasarkan satu judgement, ianya juga berasaskan dalam rumah (Anwar) apa yang berlaku (dan) banyak yang menjadikan saya sangsi, jadi saya berdepan dengan dia.

    "Beliau jawab: Ini semua konspirasi. Saya akan minta peguam saya untuk meminta mahkamah untuk memadamkan segala kenyataan hakim yang mengatakan saya ini peliwat.”

    "Itu dia janji kepada saya, Anwar hidup lagi…anda pergi tanya dia, dia janji kepada saya, dan bukan dia janji kepada saya sahaja, dia janji kepada seluruh penyokong PKR, di rumah dia, dia buat ceramah pada beberapa malam sebab dia sudah tahu saya tak (yakin)..jadi dia nak yakinkan saya dalam ceramah.

    "Hari ini dah 2012, anda boleh “check” dengan mahkamah, apakah Anwar buat permohonan untuk memadamkan kenyataan hakim itu? Anwar tak buat,".

    "Dia tak buat. Dia ada hak untuk berbuat demikian dan dia patut melakukannya di atas prinsip moral dan sebagai seorang pemimpin. Kalau saya lah buat benda itu, orang kata saya buat, tentu saya akan lawan sampai saya mati," kata Ezam.

    "Sebab ini bukan soal main-main, ini soal moral saya. Dan Anwar ada ruang untuk buat dan dia janji untuk buat, tapi dia tak buat," kata beliau.

    "Jadi sebab itu saya rasa, saya tidak ada lagi untuk meneruskan sokongan saya pada Anwar," tambah beliau.

    Pangakuan Ezam yg lebih kenal nuar juborr dari pencacai2 najis vavi dan penjilat2 jubow blendir berak mencret pemimpin2 Fuckaton harmajdah. Ini menunjokkan nuar juborr yg spesis yg terkutok jjijik lagi harami. menyokong dan bersetongkol dgn nuar jubor bermakna mendapat saham keparat, bngsat dan lhanat, serta terkutok lagi jijik sama menjubor. Gumbira lah dalam jubor nuar dan mendapat ganjaran dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahap cicak mengkarung biasa la bro tunjuk ligat baru nak sergah dah mengelupur lari....
      Cai pkr mengkarung

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!